Multi от Минфин
(8,9K+)
Оформи кредит — выиграй iPhone 16 Pro Max!
Установить

Отзывы о компании — 745

1/5
Дмитрий2025-11-07 16:19:42
4 года работодатель платит за страховку при каждом обращении отказ, компенсируют только ОРЗ, обратился по ургетному случаю, опять отказ, операторы бросают трубку необходимо было лекарство в реанимацию ответ оператора купите сами, может потом компенсируют, зачем вообще нужна такая страховая, которая ничего не компенсирует, даже при угрозе жизни, а когда пытаешься что то доказать бросят трубку или скажут ваше здоровье ищите деньги и покупайте сами.
Уника
7 ноября 2025, 18:22
Дякуємо, що поділилися своїм досвідом! Для перевірки інформації надайте, будь ласка, нам Ваші контакти для уточнення на наш e-mail: quality@uniqa.ua. Ми проведемо перевірку та зможемо надати Вам зворотній зв'язок найближчим часом. З повагою, Команда контролю якості UNIQA Україна.
5/5
Сказочник2025-09-21 12:15:50
Вже рік співпрацюю з Унікой. Було три випадки страхові. Вдячний та вражений швидкістю реагуавання, надання всіх послуг. Асістанс працює на відмінно! Служба підтримки застосунку допомогла. Завжди на зв'язку 24/7. Однозначно мої рекомендації!
Уника
22 сентября 2025, 9:13
Вітаємо! Щиро дякуємо за вашу довіру та такі теплі слова 💙 Нам дуже приємно, що ви відзначили роботу асистансу й служби підтримки застосунку. Ми завжди поруч 24/7, щоб допомогти в будь-якій ситуації. Дякуємо за вашу рекомендацію! З повагою, Команда контролю якості UNIQA Україна.
1/5
syberex2025-09-10 17:02:22
Передав авто для керування іншій людині і та людина не захотіла користуватись цивілкою від УНІКА, оформила іншу цивілку в своїй страховій компанії. Звернувся щоб розірвати договір і вже більше тижня годують завтраками… В офісі компанії сказали щоб дзвонити на гарячу лінію, на гарячій лінії сказали писати на емейл, з емейла прийшла відповідь «я у відпустці», дзвоніть на гарячу лінію. Тепер я зрозумів чому та людина не захотіла мати справу з УНІКА… З дня оформлення страховки пройшов місяць… пробачити шкода.
Уника
10 сентября 2025, 18:37
Вітаємо! Перепрошуємо за ситуацію, що виникла. Розуміємо, що тривале очікування та відсутність чіткої інформації могли викликати у вас роздратування. Щоб надати рішення саме за вашим випадком, нам необхідно отримати додаткові дані. Просимо надіслати номер полісу та опис ситуації на адресу quality@uniqa.ua. Це дозволить нам швидко та об’єктивно розглянути ваше звернення і надати відповідь у найкоротші терміни. З повагою, Команда контролю якості UNIQA Україна.
1/5
finmin112025-09-09 12:45:07
Добрий день! В черговий раз переконався, що, майже, всі страхові компанії- ***. 10 років тому, у відділенні!!! Райффайзен Банку, мені показували рекламу накопичувального страхування життя компанії Uniqa. Вигодонабувачі- ваші діти. Інвестиційний дохід на рівні 5-8% річних у валюті, страхування життя йде бонусом та таке інше… Аналогічні цифри висять на сайті Uniqa. А у результаті мої діти отримали суму, яка складає 80% від внесенної мною. І це за 10!!! років. Природньо, договір дуже великий, написаний мілким шрифтом… Ну, як завжди. Менеджер Аваля розповідає казочки з буклета і таке інше. Отак, я *накопив* дітям на навчання з Uniqa.
Уника
9 сентября 2025, 13:39
Вітаємо! Нам щиро прикро, що у вас залишилося негативне враження від співпраці.
Хочемо звернути увагу, що страхова компанія UNIQA діє виключно відповідно до чинного законодавства України. Якщо законодавчі норми передбачають оподаткування страхових виплат, компанія не має права їх звільняти від податків. Саме тому сума фактичної виплати може відрізнятися від очікуваної. Щоб надати вам точні розрахунки за вашим договором, просимо надіслати номер договору та ПІБ страхувальника на електронну адресу: quality@uniqa.ua. Ми підготуємо для вас детальне пояснення щодо здійсненої виплати. З повагою, Команда контролю якості UNIQA Україна.
4/5
Eduard7676762025-08-27 21:01:41
13 липня 2025 року став учасником ДТП не по своїй вині. У винуватця була страховка уніки. Сразу почав шукати відгуки про цю СК, та натрапивши на цей сайт дуже засмутився, так як відгуки про неї найшов мʼяко кажучи не дуже гарні. Що отримав по факту: на 37 добу після ДТП прийшла виплата на карту у розмірі 63 тисячи. Ремонт обійшовся у 78 тисяч, і це не у офіціалів ,, а в гаражах. Якби не коефіцієнт зносу 0,7, то грошей на ремонт вистачило б, так як суму ремонту СК нарахувала 89 тисяч. Чат— бот працює чітко, на питання завжди відповідають. Чоловік, який приходив оглядати машину зі СК, усі пошкодження записав у акт, бажання щось не дописати, за ним я не помітив, роботу свою робить відповідально. Чому 4 зірки а не 5, тому що 15 тисяч гривень своїх мені все ж таки прийшлось докласти на ремонт
Уника
28 августа 2025, 14:40
Вітаємо, пане Едуарде! Щиро дякуємо, що поділилися своїм досвідом співпраці з UNIQA. Ваш відгук для нас дуже важливий він мотивує нас ставати кращими та забезпечувати ще більш комфортний сервіс для наших клієнтів. З повагою, Команда контролю якості UNIQA Україна.
1/5
Yuriy01012025-08-18 16:31:23
Я являлся постоянным клиентом, три года подряд, заключал договор по итогу на четвертый год они вайберу прислали предложение свыше одинадцати тысяч, хотя на сайте при регистрации расширенная 6,400 грн. Составил жалобу и попросил обьяснений, ответа ноль. Хотите переплатить порядка 5.000 тыс обращайтесь
Уника
20 августа 2025, 17:32
Дякуємо, що поділилися своїм досвідом! Для перевірки інформації надайте, будь ласка, нам Ваші контакти для уточнення на наш e-mail: quality@uniqa.ua. Ми проведемо перевірку та зможемо надати Вам зворотній зв'язок найближчим часом. З повагою, Команда контролю якості UNIQA Україна.
2/5
Liza882025-08-14 09:55:10
Брала страхівку двічі. На другий раз на жаль знадобилось. Вкрали речі з усіма документами
Звʼязалась з менеджером уніки уточнити відшкодування, спершу сказали що нічого страхова не перекриває. Поки я не заскрінила частину договору з сумою і не обвела в кружечок. Після цього запевнили, що так, за втрату документів відшкодуєтбся в розмірі цієї суми, за речі відшкодувань немає

По факту ж: з 300 євро повернули десь 110 доларів і тикали мені тим що вони самі визначають суму відшкодування))
Я надала скріни квитанції які вдалось зібрати, а все «супутні» витрати як вони кажуть це ваші проблеми) дякую)
Уника
14 августа 2025, 11:58
Вітаємо! Нам щиро прикро, що Ви зіткнулися з непорозуміннями та відчули розчарування під час врегулювання страхового випадку. Ми розуміємо, що такі обставини є стресовими, і шкодуємо, що наш сервіс не виправдав Ваших очікувань. Будь ласка, надішліть номер Вашого полісу та опис ситуації на адресу quality@uniqa.ua. Ми проведемо детальну перевірку та надамо Вам розширену відповідь у найкоротший термін. З повагою, Команда контролю якості UNIQA Україна.
1/5
dodyrmoy2025-08-01 21:30:19
Поймал инфаркт, мне врачи выписали 6 лекарств. Страховался у UNIQA почти 10 лет и никогда не обращался.
В итоге мне дали добро на оплату 3-х лекарств на 1 месяц общей ценой 136 грн., а мне оставили для самостоятельной покупки за свои кровные на 900 грн.
Нет слов!
Уника
4 августа 2025, 8:57
Вітаємо! Щиро шкодуємо, що Ваш досвід звернення до компанії викликав таке розчарування. Ми розуміємо, наскільки важливо відчувати підтримку саме в моменти, коли вона найбільше потрібна — тим більше після багатьох років довіри до нашої компанії. Хочемо зазначити, що рішення щодо покриття витрат на лікування приймаються відповідно до умов договору страхування та обмежень, передбачених обраною програмою. Разом з тим, ми повністю поділяємо Ваше прагнення до справедливості й відкриті до повторного розгляду ситуації. Будь ласка, надішліть нам номер Вашого полісу та страхового звернення на електронну адресу: quality@uniqa.ua — і ми обов’язково детально проаналізуємо Ваш випадок та надамо обґрунтовану відповідь. З повагою, Команда контролю якості UNIQA Україна.
1/5
olchik72025-07-21 20:04:23
Шановні, побійтеся Бога, люди звертаються до вас з проблемами зі здоров'ям, сплачують вам такі гроші, а ви не виплачуєте страховку, бо не пройшло три місяці. То якщо мені через місяць виявили рак, то мені треба було чекати 3 місяці, щоб оперуватися? Ви б хоч такі форс-мажорні випадки якось по-іншому розглядали, ви ж всі під одним небом ходите і діти ваші. Нащо ж ви себе своїми діями наражаєте на небезпеку? Нащо дурите людей, та ще і в такий час з такими проблемами? Ну то прописали би пунктом, що сплатити за три-шість місяців відразу страховий внесок, щоб отримати нехай і через пів року, але хоч щось отримати. Особисто я буду всім рекомендувати не мати з вами справ, ні фізичним особам, ані юридичним.
Уника
22 июля 2025, 9:06
Вітаємо! Нам щиро прикро, що ви зіткнулися з такою складною ситуацією, і ми розуміємо ваші емоції та обурення. Здоров’я — це найцінніше, і ми ніколи не ставимося до звернень наших клієнтів байдуже. Просимо вас надати нам номер вашого полісу та деталі страхового випадку на електронну адресу quality@uniqa.ua — це необхідно, щоб ми могли максимально швидко та об’єктивно розібратися у вашому питанні. Ми зобов’язуємося уважно перевірити всі обставини і надати вам відповідь у найкоротші терміни. З повагою, команда контролю якості UNIQA Україна.
1/5
Kate19842025-06-27 22:53:19
Роботодавець проплатив страховку у Уніка. Була проблема з суглобами, вирішила скористатися страховкою, вони самі записали мене і надали лікаря поряд. Після прийому скази що нічого не компенсують. Прийшлось самій платити за прийом.
Який сенс у страховій? Краще б до сімейного лікаря звернулася безкоштовно. Мало того що сплачуєш за страховку, так ще й за лікарів. Сенсу 0.
Буду казати роботодавцю щоб розривав договір, бо це якийсь развод. Хоч я і не сплачую кошти за страховку, але кормити цю «контору» якось несправедливо та безглуздо.
Уника
30 июня 2025, 8:05
Вітаємо! Нам прикро, що у Вашому випадку не вдалося скористатися страховим покриттям так, як очікувалося. Ми зацікавлені у прозорому сервісі та прагнемо виправляти ситуації, які викликають сумніви. Будь ласка, надішліть деталі на quality@uniqa.ua, щоб ми могли дати повну відповідь та пояснення. З повагою, Команда контролю якості UNIQA Україна.