27.07.2024 на мрт хребта у мене виявлені протрузії та екструзії. 09.08.2024 сімейний лікар зробив виписку з амбулаторної карти, яку я разом з заключенням радіолога надала в страхову компаеію. Відповідь страховаї була така.: «Згідно перелікц захворювань страховим випадком є лише кіла міжхребцевим дисків.» Почути це було дуже дивно, тому що екструзія і кила — одне й те ж!
Я знову пішла в заклад, де робила МРТ і попрохала вписати КИЛА! Лікар був здивований заявою спеціаліста компанії « Уніка» і сказав, що: грижа=кила= екструзія.
Я записалась на прийом до невропатолога. 18.09.2024. Невропатолог теж підтвердила, що це ідентичні поняття. Виписку невропатологі і заключення МРТ я знову надала страховій компанії. Відповідь була такою: « У цій виписці не вказано, що кили виявлені вперше. Ви маєте піти знов до лікаря, щоб він вам написав нове заключення і щоб там було слово ВПЕРШЕ!» Я знову подивилась перелік захворюван, які вважаються страховими випадками. Так, там є хвороби: цукровий діабет І та ІІ типів ВПЕРШЕ ВИЯВЛЕНІ, але ж про кіли цього не вказано!!!
Лікари страхової компаніїї Уніка ( до речі вони так і не змогла мені пояснити відмінність між екструзією і грижею і все намагались мені розказати про протрузії настільки плавали в цьому питанні, що маю ще питання: а чи справді вони лікарі і ХТО складав цей перелік захворювань?
Результатом бесіди було таке «лікар» Уніки сказав, що вони направлять запит в поліклініку, щоб невропатолог підтверлила, що грижа виявлен вперше. На моє питання, а як я можу дізнатись, на якому етапі знаходиться моя справа. Відповідь: " А ви ходфть туди ( в поліклініку) і дізнавайтесь. Це професійна робота страхової компанії?! І ще питання логічне до страхової компанії: А ЯКИЙ ЛІКАР ВІЗЬМЕ НА СЕБЕ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ НАПИСАТИ ВПЕРШЕ ВИЯВЛЕНА ГРИЖА, ЯКЩО ВІН НЕ РОБИВ МРТ?! ЗВІДКИ ВІН МОЖЕ ЦЕ ЗНАТИ?! Тим більше, що у аереліку страхових випадків слово ВПЕРШЕ відсутнє!!!
Йде вже третій місяць цього знущання страхової компанії наді мною!
Моє враження від страхової компаніїї УНІКА КРАЙ НЕГАТИВНЕ! Довіряти цій компанії не можна в жодному випадку! Компанія не поважає своїх клієнтів. Дуже великі сумніви маю щодо професіоналізму та компетенції її співробітників, а особливо «лікарів». Нікому не рекомендую страхувати своє здоров' я в цій компанії!
Я впевнена, що таких обдурених клієнтів страховою компвнією «Уніка» дуже багато. Дуже буду вдячна, якщо теж опишуть свою ситуацію. Мовчати не можна у жодному випадку! Адже такими безкарними діями компанія і далі буде обдурювати людей, витягуючи з них гроші і принижуючи моральну гідність.