Минфин - Курсы валют Украины

Установить
Уника

Отделения Уника: Львов, ул. Владимира Великого, 26-А, оф. ТЦ Океан, 3-й этаж

Назад

Львов, ул. Владимира Великого, 26-А, оф. ТЦ Океан, 3-й этаж

ул. Владимира Великого, 26-А, оф. ТЦ Океан, 3-й этаж

+38 067 320-22-96

Пн-Чт: 09:00-18:00, Пт: 09:00-17:00, Сб-Вс: выходной

Отзывы об отделении — 5

Отзывы об отделении — 5

3/5
solarwind2022-10-20 18:54:56
Нечасто звертаюсь з страховими випадками, хоча застрахований по корпоративній програмі вже близько 5 років. Було разів 3, в основному по стоматології.

І от тепер, на моє чергове звернення компанія видала сюрприз — не повідомила мені що термін дії попереднього полісу закінчується, і погодила дату візиту до лікаря після його закінчення/пролонгації.
Відповідно, сума відшкодування була списана вже з Нового договору. З попереднього — залишок «згорів».

Я задав запитання спеціалісту підтримки на гарячій лінії (де всі розмови питшуться):
"Ітак, Враховуючи що мені Не повідомили при страховому зверненні та погодженні дати візиту — що термін договору закінчується — якби договір не було пролонговано, після мого візиту до лікаря, компанія попросту відмовила б мені в відшкодуванні взагалі, так? Бо термін дії закінчився, і «вам потрібно було прийти до його закінчення»

Відповідь була «виходить що так»

ну, що ж, дякую за увагу.

п.с. «можете залишити скаргу» — дякую, залишаю, всюди де можу.
5/5
sanitzrcom2020-09-01 17:21:45
Другий рік оформляю осаго дистанційно. Швидко, зручно. За виплатам теж ніколи проблем не було.
5/5
42rtt2020-06-10 15:59:23
Брав цивілку. Зачіпив машину на парковці, дочекався хозяїна авто, викликали поліцію та одразу зв'язався зі страховою. Потерпілий залишився задоволений. Виплату зробили вчасно.
5/5
darij932752020-02-22 18:11:23
За підсумками дтп потрібен був серйозний ремонт задньої частини автомобіля: бампер, фара і двері багажника під заміну після сильної аварії.
Сподобалося, що заявку і документи прийняли дистанційно, в офіс їхати не потрібно. Менеджер в ході роботи над справою інформував про всі етапи.
Загалом, працюють саме так, як і повинна працювати хороша клієнтоорієнтована компанія.
Ремонт погодили через 4 дні після огляду, 19 числа я відвезла машину в сервіс, 21 забрала її.
2/5
LiquidStorm2019-08-13 23:50:33
Простой случай, царапины на заднем бампере, ремонт по КАСКО. На СТО дали счет на 3481,56 гривен, который страховая утвердила, но выплатила только 2901,30 гривен, якобы удержали ПДВ, которое обещали вернуть, когда ремонт будет выполнен и будет предоставлен акт выполненных работ.

Бампер покрасили, документы дали, оплатил картой специально, чтобы был фискальный чек с суммой. Все документы предоставил в страховую. Обещали через неделю закрыть остаток суммы.

Через неделю написали, что пошло в оплату. С тех пор прошло больше 4-х недель, а деньги не только не пришли, но даже в онлайн кабинете на странице страхового случая нет записи о доплате. В тексте изменилась только «остаточна сума збитку» — с 2901,30 на 3481,56.

Повторно обратился в страховую за разъяснениями, молчат уже 3 рабочих дня.

И да, для робота из отдела качества, который просит «напишите на квалити@ ваш случай и мы разберемся», наперед напишу, спасибо, уже писали по другому случаю, никто не только не разобрался, но даже не отписал. Желания снова писать — нет, отзыв сугубо для тех, кто выбирает страховую, и читает _реальные_ отзывы, а не хвалебные оды от нереальных людей.
Уника
14 августа 2019, 12:09
Добрый день,

тем не менее, просим Вас прислать свое сообщение на quality@uniqa.ua с указанием номера страхового случая, и предыдущего также,
заранее благодарим,
с уважением,
команда «УНИКА»