Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Страхування здоров\'я і погана інформативність

3/5
Felix2022-10-20 18:54:56
Нечасто звертаюсь з страховими випадками, хоча застрахований по корпоративній програмі вже близько 5 років. Було разів 3, в основному по стоматології.

І от тепер, на моє чергове звернення компанія видала сюрприз — не повідомила мені що термін дії попереднього полісу закінчується, і погодила дату візиту до лікаря після його закінчення/пролонгації.
Відповідно, сума відшкодування була списана вже з Нового договору. З попереднього — залишок «згорів».

Я задав запитання спеціалісту підтримки на гарячій лінії (де всі розмови питшуться):
"Ітак, Враховуючи що мені Не повідомили при страховому зверненні та погодженні дати візиту — що термін договору закінчується — якби договір не було пролонговано, після мого візиту до лікаря, компанія попросту відмовила б мені в відшкодуванні взагалі, так? Бо термін дії закінчився, і «вам потрібно було прийти до його закінчення»

Відповідь була «виходить що так»

ну, що ж, дякую за увагу.

п.с. «можете залишити скаргу» — дякую, залишаю, всюди де можу.

Комментарии к отзыву - 0

Отзыв успешно отредактирован