Multi от Минфин
(8,9K+)
Оформи кредит — выиграй iPhone 16 Pro Max!
Установить
Уника

Отделения Уника: Львов, ул. Владимира Великого, 26-А, оф. ТЦ Океан, 3-й этаж

Назад

Львов, ул. Владимира Великого, 26-А, оф. ТЦ Океан, 3-й этаж

ул. Владимира Великого, 26-А, оф. ТЦ Океан, 3-й этаж

+38 067 320-22-96

Пн-Чт: 09:00-18:00, Пт: 09:00-17:00, без перерыва, Сб-Вс: выходной

Отзывы об отделении — 7

Отзывы об отделении — 7

1/5
ogm2025-12-17 16:02:10
Будучи застрахованим (НЕ НАЙДИШЕВШИМ ПАКЕТОМ ) отримав травму, втратив дорогоцінний час і в кінці відмова згудно путнку 2.1.2. Все лікування з цією страховою виглядає ( Ви скажіть що вам треба ми пояснимо чому ви цього не можите отримати ) Уніка пориває тільки первинну діагностику, але ніякого лікування. На усіх наступних голосуваннях в організації буду приводити приклад як все йде по ЗГІДНО ПУНКТУ… ВИКЛЮЧЕННЯ… Щоб більше ніколи в нас не обирали її як страхову.
Уника
18 декабря 2025, 10:14
Вітаємо! Нам щиро прикро, що ваш досвід співпраці з UNIQA викликав розчарування та негативні емоції. Ми розуміємо, наскільки складною є ситуація, коли після травми очікуєш на підтримку й допомогу. Рішення щодо покриття завжди приймаються виключно відповідно до умов договору страхування та переліку виключень, з якими клієнт може ознайомитися заздалегідь. Водночас нам дуже шкода, якщо комунікація або пояснення з боку фахівців були недостатньо зрозумілими та створили відчуття формального підходу. Ми готові детально перевірити ваш випадок і надати аргументовані роз’яснення. Просимо надіслати номер полісу або страхового випадку та опис ситуації на quality@uniqa.ua — ми обов’язково розглянемо звернення та надамо зворотний зв’язок. З повагою, Команда контролю якості UNIQA Україна.
1/5
andriyz2025-02-07 20:50:31
Якщо ви роботодавець – категорично не рекомендую цю страхову компанію для укладання договорів медичного страхування. Умови договору сформульовані таким чином, що дозволяють відхиляти майже будь-яке звернення щодо лікування.
Порізали руку, відчуваєте біль у боці чи навіть серцевий напад? Це не вважається результатом гострого захворювання, до побачення!
Уника
3 июня 2025, 18:00
Вітаємо, пане Андрію! Детально вивчивши обставини Вашої справи хочемо повідомити наступне. Дії фахівців медичного асистансу спрямовані на дотримування умов страхування. Згідно відзвону лікаря встановлено, що діагноз який був озвучений знаходиться в списку виключень. Відповідно, відмовлено в покриті послуг згідно пункту 1.1.7. Детальніше ознайомитись із умовами програми та списком виключень можете у мобільному додатку MyUniqa Ukraine. Нам шкода, що у Вас лишилися негативні враження після взаємодії з компанією, при цьому ми керуємося виключно умовами Вашого договору. З повагою, Команда контролю якості UNIQA Україна.
3/5
solarwind2022-10-20 18:54:56
Нечасто звертаюсь з страховими випадками, хоча застрахований по корпоративній програмі вже близько 5 років. Було разів 3, в основному по стоматології.

І от тепер, на моє чергове звернення компанія видала сюрприз — не повідомила мені що термін дії попереднього полісу закінчується, і погодила дату візиту до лікаря після його закінчення/пролонгації.
Відповідно, сума відшкодування була списана вже з Нового договору. З попереднього — залишок «згорів».

Я задав запитання спеціалісту підтримки на гарячій лінії (де всі розмови питшуться):
"Ітак, Враховуючи що мені Не повідомили при страховому зверненні та погодженні дати візиту — що термін договору закінчується — якби договір не було пролонговано, після мого візиту до лікаря, компанія попросту відмовила б мені в відшкодуванні взагалі, так? Бо термін дії закінчився, і «вам потрібно було прийти до його закінчення»

Відповідь була «виходить що так»

ну, що ж, дякую за увагу.

п.с. «можете залишити скаргу» — дякую, залишаю, всюди де можу.
5/5
sanitzrcom2020-09-01 17:21:45
Другий рік оформляю осаго дистанційно. Швидко, зручно. За виплатам теж ніколи проблем не було.
5/5
42rtt2020-06-10 15:59:23
Брав цивілку. Зачіпив машину на парковці, дочекався хозяїна авто, викликали поліцію та одразу зв'язався зі страховою. Потерпілий залишився задоволений. Виплату зробили вчасно.
5/5
darij932752020-02-22 18:11:23
За підсумками дтп потрібен був серйозний ремонт задньої частини автомобіля: бампер, фара і двері багажника під заміну після сильної аварії.
Сподобалося, що заявку і документи прийняли дистанційно, в офіс їхати не потрібно. Менеджер в ході роботи над справою інформував про всі етапи.
Загалом, працюють саме так, як і повинна працювати хороша клієнтоорієнтована компанія.
Ремонт погодили через 4 дні після огляду, 19 числа я відвезла машину в сервіс, 21 забрала її.
2/5
LiquidStorm2019-08-13 23:50:33
Простой случай, царапины на заднем бампере, ремонт по КАСКО. На СТО дали счет на 3481,56 гривен, который страховая утвердила, но выплатила только 2901,30 гривен, якобы удержали ПДВ, которое обещали вернуть, когда ремонт будет выполнен и будет предоставлен акт выполненных работ.

Бампер покрасили, документы дали, оплатил картой специально, чтобы был фискальный чек с суммой. Все документы предоставил в страховую. Обещали через неделю закрыть остаток суммы.

Через неделю написали, что пошло в оплату. С тех пор прошло больше 4-х недель, а деньги не только не пришли, но даже в онлайн кабинете на странице страхового случая нет записи о доплате. В тексте изменилась только «остаточна сума збитку» — с 2901,30 на 3481,56.

Повторно обратился в страховую за разъяснениями, молчат уже 3 рабочих дня.

И да, для робота из отдела качества, который просит «напишите на квалити@ ваш случай и мы разберемся», наперед напишу, спасибо, уже писали по другому случаю, никто не только не разобрался, но даже не отписал. Желания снова писать — нет, отзыв сугубо для тех, кто выбирает страховую, и читает _реальные_ отзывы, а не хвалебные оды от нереальных людей.
Уника
14 августа 2019, 12:09
Добрый день,

тем не менее, просим Вас прислать свое сообщение на quality@uniqa.ua с указанием номера страхового случая, и предыдущего также,
заранее благодарим,
с уважением,
команда «УНИКА»