Минфин - Курсы валют Украины

Установить

О компании

Компания была основана в 2007 году под названием Страховая компания «Укрфинполис». В январе 2017 года страховщик получил новое имя — ОДО «Страховая компания «Гардиан», а также обновил стратегию развития компании и команду.

Главный офис:01032, г. Киев, ул. Саксаганского, 96 (Пн-Чт: 09:00-18:00, Пт: 09:00-17:00, перерыв: 13:00-13:45, Сб-Вс: выходной)
График работы:
socialsocial

Выплаты на 30 июня 2024

Тип страховки
Премии, тыс. грн
Выплаты, тыс. грн
Уровень выплат, %
32947.28 ₴
17241.75 ₴
52 %
157424.82 ₴
90095.31 ₴
57 %
5308.74 ₴
2191.93 ₴
4 %

Отзывы о компании — 108

5/5
SvitlanaZ2024-11-16 19:07:29
Хочу подякувати страховій компанії  'Гардіан', а  особливо менеджеру Самчук Олені за її оперативні дії у вирішенні розгляду мого страхового випадку.
Рекомендую страхову компанію ' Гардіан '.
Гардиан
18 ноября 2024, 8:35
Пані SvitlanaZ, дякуємо за зворотний зв'язок! З повагою — команда «ГАРДІАН».
1/5
shopogolik12024-11-04 19:08:44
аварійного комісара немає, викручуйся як хочеш, направляєш документи, очікуєш, а потім при черговому дзвінку в компанію дізнаєшся, що ти не всі їх безглузді форми ще заповнив ( форма повідомлення взагалі шедевральна, сидиш і переписуеш все з европротоколу, навіщо? щоб було !) щоденні телефонні дзвінки особливо нічого не прояснюють, на пятий раз ти можеш взнати, що давно мав надати якусь форму про яку ти не знав але мав обовязково знати, тому що робити тобі більше немає чого в цьому житі тільки вивчати сайт цієї страхової компанії. Про чат боти не питайте, добре що електронку осилили і дякуйте що Вам не довелось везти ці документи їм через всю Україну ( не факт доречі, що не доведеться ) Комінукація це окрема пісня!!! на всіх телефорнах сидить одна і та сама особа і якщо ви думаєте що ви добетесь щось від неї, я вас розчарую — ні.
Вишенька на тістечко! Зі слів цієї доброї людини процес визначення суми відшкодування займає «по закону» від 15 до 90 діб!!!
ви ще хочете щось страхувати в цій СК ???
Гардиан
5 ноября 2024, 11:34
Шановний shopogolik1! Можна дізнатися номер вашого страхового договору, щоб ми могли допомогти Вам?
1/5
Dnkp2p2024-10-22 13:01:13
Страхова компанія Guardian викликала велике розчарування. Довгі відповіді, затримки виплат чи повне їх відсутність дає дуже погану думку про страхову компанію.
Гардиан
22 октября 2024, 15:25
Шановні m777blog, Dnkp2p і Марія Костенко!
Ваше авто 2005 року. Згідно зі ст. 29 Закону України «Про обов’язкове страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів», у зв'язку з пошкодженням транспортного засобу відшкодовуються витрати, пов'язані з відновлювальним ремонтом транспортного засобу з урахуванням зносу, розрахованого у порядку, встановленому законодавством. Фізичний знос ТЗ (його складників) — утрата вартості КТЗ (його складників), яка зумовлена частковою або повною втратою первісних технічних та технологічних якостей КТЗ (його складників) порівняно з вартістю нового подібного КТЗ (його складників). Фізичний знос ТЗ розраховується відповідно до вимог Методики товарознавчої експертизи та оцінки колісних транспортних засобів, затвердженої наказом Міністерства юстиції України, Фонду державного майна України від 24 листопада 2003 р. №142/5/2092 (із змінами та доповненнями). Ми отримали від Вас заяву на виплату 29.08.2024 року, відповідно до законодавства, ми маємо здійснити відшкодування протягом 90 днів.
1/5
m777blog2024-10-22 11:42:56
Страхова компанія Guardian виявилася справжнім розчаруванням. Клієнтська підтримка абсолютно некомпетентна: від початку процесу не було надано чітких відповідей на мої запити, і мені довелося постійно дзвонити, щоб отримати хоч якусь інформацію. Виплати затягувались на місяці без жодного обґрунтованого пояснення. Замість вирішення проблеми, компанія намагалася знайти причини для того щоб затягнути виплату коштів.

Ставлення до клієнтів показує абсолютну неповагу — з такими страховиками неможливо відчувати себе захищеним. Категорично не рекомендую Guardian тим, хто очікує надійного сервісу.

Справа G-38601
Страховий випадок 15 серпня 2024. Станом на 22 жовтня 2024 кормлять обідами, та не надають ніяких чітких відповідей.
Вчора телефонував дізнатись про стан розгляду справи, обіцяли зателефонувати сьогодні, подзвонив їм сам кажуть чекати коли зателефонують, вже не один тиждень такі відповіді…

Захищають не інтереси клієнта, а тільки свої, максимально жахливо.

Якщо не буде ніяких рухів, буду звертатись МТСБУ, НБУ. Та подавати в суд.

Не рекомендую звʼязуватись з цією страховою компанією.
Гардиан
22 октября 2024, 15:24
Шановні m777blog, Dnkp2p і Марія Костенко!
Ваше авто 2005 року. Згідно зі ст. 29 Закону України «Про обов’язкове страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів», у зв'язку з пошкодженням транспортного засобу відшкодовуються витрати, пов'язані з відновлювальним ремонтом транспортного засобу з урахуванням зносу, розрахованого у порядку, встановленому законодавством. Фізичний знос ТЗ (його складників) — утрата вартості КТЗ (його складників), яка зумовлена частковою або повною втратою первісних технічних та технологічних якостей КТЗ (його складників) порівняно з вартістю нового подібного КТЗ (його складників). Фізичний знос ТЗ розраховується відповідно до вимог Методики товарознавчої експертизи та оцінки колісних транспортних засобів, затвердженої наказом Міністерства юстиції України, Фонду державного майна України від 24 листопада 2003 р. №142/5/2092 (із змінами та доповненнями).
Ми отримали від Вас заяву на виплату 29.08.2024 року, відповідно до законодавства, ми маємо здійснити відшкодування протягом 90 днів.
5/5
Starlije19622024-10-21 12:24:44
Дякую команді СК «ГАРДІАН» за оперативність при розгляді страхового випадку- заміна пошкодженого лобового скла( під час руху з під коліс зустрічного транспорту вилетів камінчик)
Приємно мати справу з Командою Професіоналів.
Успіхів всім Вам!🤗
P.S. Рекомендую користуватися послугами СК «ГАРДІАН «
Гардиан
21 октября 2024, 13:05
Щиро вам вдячні за відгук! З повагою — команда «ГАРДІАН».
1/5
Romanbox2024-09-28 16:31:05
Батько купив страхівку для виїзду за кордон. Там по приїзду з ним стався страховий випадок. Гроші за лікування оплатили самостійно, так як сказав нам оператор по телефону даної компанії. Всі чеки виписки з лікарні були перекладені на українську мову і завірені нотаріусом, згідно умов. Всі документи, а їх не мало, були надані мейлом…і тут починається…то їм фото не подобається, то не мають бажання переписуватись і просять посилати все листом на їхню адресу…вибачайте, листування займе не один тиждень чи місяць… не раджу дану компанію і буду надсилати скаргу в компитентні органи.
Гардиан
30 сентября 2024, 8:30
Шановний Romanbox, дякуємо за зворотний зв'язок. Ми діємо відповідно до пунктів нашого договору. Алгоритм ваших дій у разі настання страхового випадку і наших відповідних дій чітко прописані і ми маємо його виконати саме так, як зафіксовано документами. Це наші перед Вами зобов'язання. Тому ми діємо виключно в межах процедеру врегулювання. Якщо ви не знайомі з цією процедурою, будь ласка, ви можете ознайомитися з нею на сайті: https://grdn.com.ua/insurance-case Повідомте, будь ласка, номер вашої справи і ми зможемо вам допомогти. З повагою — команда «ГАРДІАН»
1/5
StanislavUa2024-08-29 19:01:41
Була не значна аварія, з пошкодженням бампера та решітки. Довго не могли оцінити пошкодження, знайшли комісара лише за декілька тижнів. Тим часом самостійно оцінили пошкодження на офіціальному СТО та подали на розгляд разом з копіями документів шо відіслати поштою. Виплату не сдійснили за 2 роки. Фідбека на звернення і переписці завжди одні — «Доброго дня. Якщо в Вас виникли питання, телефонуйте на гарячу лінію 0 800 503 114». Якшо цінете свій час та авто не раджу звязуватися.
Жодного разу не було такої відвертої зневаги до кліентів з іншими компаніями, такими як AXA(ARX) та Арсенал.
Гардиан
30 августа 2024, 9:42
Пане Станіславе, номер вашого полісу напишіть, будь ласка. Ми ідентифікуємо вас і дамо відповідь щодо вашої справи. Але наша компанія чітко і вчасно виконує усі свої зобов'язання перед клієнтами у терміни, відповідно до законодавства. Також інформуємо вас, що у разі, якщо ви протягом сьогоднішнього робочого дня не надасте номер вашої справи, ми будемо звертатися до адміністратора форуму, щоб переконатися у достовірності вашої інформації. З повагою — команда «ГАРДІАН»
1/5
Nataliialuk2024-08-28 18:58:27
23.08.24 стала учасником ДТП, винуватець якої застрахований у даній компанії. Одразу на місці ДТП винуватець зателефонував у страхову, де йому повідомили, що протягом 3 днів зі мною зв'яжеться експерт з оцінки. Але звісно ж ніхто не подзвонив і більше того навіть не сказали, що я теж маю залишити звернення у цій страховій. Звернення я таки залишила, бо дізналася про це зателефонувавши просто з цікавості, про те як йдуть справи. Після чого мені сказали, що оцінщик зв'яжеться зі мною вже протягом 10 днів… Ну що ж поки не дзвонить (( сподіваюся все зробиться все ж таки не за місяці, а швидше
Гардиан
29 августа 2024, 10:11
Пані Наталія, вітаємо! Сподіваємось у вас все добре і ви у безпеці. Є чіткий алгоритм дій при настанні ДТП, якого має дотримуватись і страхувальник, і страховик. Ви можете з ним ознайомитися на нашому сайті: https://grdn.com.ua/dtp-avtocivilka Так от, відповідно до алгоритму, винувателць має протягом 3 днів повідомити страховика про ДТП і подачи усі документи. У відповідь він отримує смс, що страховик документи отримав. Ви у свою чергу, як потерпіла сторона, теж маєте подати заяву на відшкодування і пакет документів. І по результату ви теж отримуєте смс, що ваші документи отримані і перебувають у роботі. Вдалого вам дня! З повагою — команда «ГАРДІАН»
1/5
Misha19862024-08-21 17:24:48
Я вкрай незадоволений роботою страхової компанії ТДВ «СК «Гардіан». Звернувся до них з приводу страхового випадку, який стався 27.06.2024 (номер справи G-37729). Незважаючи на те, що всі необхідні документи були подані вчасно та повністю, моя справа була безпідставно закрита. Компанія абсолютно не врахувала надані докази та обставини справи (складений європротокол в якому чітко зазначено, що я зупинився для того щоб надати дорогу транспортному засобу, що наближався праворуч до мене). В європротоколі особа відповідальність якої застраховано в ТДВ «СК «Гардіан» зазначила (написавши власноруч), що свою вину визнаю, європротокол підписаний усіма сторонами. Процес розгляду тривав дуже довго, а в кінці мене повідомили про закриття справи без пояснення вагомих причин. Комунікація з представниками страхової компанії була незадовільною. Отримати відповідь на запити було складно, а коли відповідь нарешті надійшла тільки на електронну адресу, в твердому примірнику як обіцяли працівники даної компанії її ще досі немає, вона була неповною або не відповідала на основні питання. В результаті я залишився без належної страхової виплати, хоча мав на це повне право. Рекомендую потенційним клієнтам бути обережними при виборі цієї страхової компанії. На жаль, їхні обіцянки про якісне обслуговування та захист інтересів клієнтів не відповідають дійсності. Я розчарований і не рекомендую цю компанію для страхування.
Гардиан
22 августа 2024, 10:13
Шановний Misha1986!
По заявленій вами події, яка мала місце 27.06.2024 року, ТДВ «СК „Гардіан“,
у відповідності до вимог Закону України „Про обов'язкове страхування цивільно правової відповідальності власників наземних транспортних засобів“, було прийнято обгрунтоване рішення про відмову у виплаті страхового відшкодування та направлено письмове повідомлення з обгрунтуванням підстав, на зазначену у заяві на виплату адресу. На жаль, водії не вірно визначили вину. З повагою — команда „ГАРДІАН“.
1/5
MariaHk2024-07-12 17:49:18
Вперше мала справу зі страховою. Подала всі документи згідно переліку. Через два місяці сама подзвонила, виявляється страхова надіслала лист поштою власнику авто, лист звичайно не прийшов. В листі вказано, що я не подала заяву на відшкодування, тому вони нічого і не зробили. Окей, набрала їх, заповнила заяву, відправила. Пройшов місяць. Дзвоню їм весь тиждень, то вони обіцяють передзвонити, то зʼєднують з фахівцем по моїй справі, але ніяк зʼєднати не можуть, і ще міліони відмазок.
Гардиан
15 июля 2024, 9:29
Шановна MariaHk! У кожної страхової компанії на сайті є чіткий алгоритм дій клієнта у разі настання ДТП, зверніть на це увагу, будь ласка. Ви маєте направити усі необхідні документи на нашу офіційну пошту і далі компанія виконує усі свої зобов'язання, відповідно до законодавства. Крім того, у нас працює Контакт-Центр, куди ви могли зателефонувати і дізнатися про усі деталі, тим паче, що ви не власник авто! Напишіть номер страхового полісу, будь ласка, ми з'ясуємо ситуацію і поінформуємо Вас. З повагою — команда «ГАРДІАН».