аварійного комісара немає, викручуйся як хочеш, направляєш документи, очікуєш, а потім при черговому дзвінку в компанію дізнаєшся, що ти не всі їх безглузді форми ще заповнив ( форма повідомлення взагалі шедевральна, сидиш і переписуеш все з европротоколу, навіщо? щоб було !) щоденні телефонні дзвінки особливо нічого не прояснюють, на пятий раз ти можеш взнати, що давно мав надати якусь форму про яку ти не знав але мав обовязково знати, тому що робити тобі більше немає чого в цьому житі тільки вивчати сайт цієї страхової компанії. Про чат боти не питайте, добре що електронку осилили і дякуйте що Вам не довелось везти ці документи їм через всю Україну ( не факт доречі, що не доведеться ) Комінукація це окрема пісня!!! на всіх телефорнах сидить одна і та сама особа і якщо ви думаєте що ви добетесь щось від неї, я вас розчарую — ні.
Вишенька на тістечко! Зі слів цієї доброї людини процес визначення суми відшкодування займає «по закону» від 15 до 90 діб!!!
ви ще хочете щось страхувати в цій СК ???