Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Отзывы о компании — 293

1/5
adeika2024-06-10 00:58:22
О 2024 вперше придбав страховку ТАС. До цього укладав договір з іншими компаніями. Можу сказати що дуже розчарований у виборі. У суботу отримав травму і попросив записати мене до травматолога. Десь за 1-2 години зателефонувала координатор ТАС і повідомила що вона може записати мене до травматолога за 2 дні на понеділок, або ТАС великодушно готов прогарантувати мені безкоштовну медичну допомогу у державній лікарні (сарказм). На моє питання чи можу я спробувати знайти собі лікаря і записатись самостійно мені відповіли: «Так». Вже за 5 хвилин я знайшов собі лікаря у лікарні яка має договір с ТАС. Записався на найближчий час. Зателефонував у ТАС і попросив гарантувати мій прийом. Мені пообіцяли зателефонувати за кілька хвилин. Коли я вже був у лікарні, я знов зателефонував у ТАС і попросив гарантувати візит. На що получив відмову. З таким формулюванням відмови я зіштовхнувся вперше — Ми вам відмовляємо через те що ви самі записались до лікаря! Якоби за умовами договору я не маю права самостійно записуватись до лікаря, якщо бажаю отримати гарантію свого візиту. На той час я вже перебував під кабінетом лікаря і координатор почав переконувати мене піти з лікарні, а вони усе організують, але не у Добробуті. На моє питання як же вони організують мені прийом сьогодні, якщо лише 40 хвилин назад переконували що у вихідні дні це не можливо? З'ясувалось що усе можливо треба тільки піти з Добробуту. За 1 годину мене обманули двічі — спочатку що немає лікарів, потім що прогарантують візит. Ще раз бути обманутим бажання не було. Тому пішов на прийом, сам сплатив за лікаря, рентген, а ось фастум гель мені страхова прогарантувала.
ТАС перша страхова яка не дозволяє самостійно записатися до потрібного вам лікаря. Лікарів для вас вони шукають як умова дешевше, а не найближче до вас чи за вашим бажанням, тому будьте готові багато мандрувати по закутках маленьких лікарень.
Страховая группа «ТАС»
10 июня 2024, 9:09
Добрий день.
Повідомте, будь ласка, номер свого договору страхування. Це дозволить ідентифікувати вас як клієнта та, розібравшись в ситуації, надати відповідь по суті висловлених претензій.
З повагою, СГ «ТАС»
5/5
rad4enko902024-05-20 09:45:31
Були проблеми зі здоров'ям. Звернулась до мамолога і зробила всі обстеження. Виписали дейкі ліки. Звернулась в страхову ТАС. Написала заяву, прикріпила всі документи та чеки.
Рішення про виплату чекала десь тиждень. Швидко та просто.
Страховая группа «ТАС»
20 мая 2024, 10:03
Добрий день!
Дякуємо за відгук та високу оцінку нашої роботи!
Раді бути корисними для вас!
Будьте здорові!
З повагою СГ «ТАС»
1/5
IrinaGov2024-05-06 16:56:27
Нажаль, вирішила в цьому році спробувати страхуватись в Тас і це була велика помилка. Більш не буду їх клієнтом і нікому не рекомендую!
Отже, пролікувавши зуби я зібрала всі необхідні документи і прийшовши на офіс де не дуже приємний представник відразу сказав мені, що наврятче буде компенсація. Потім представники тас зателефонували і сказали підтвердити лікування в клініці з якими у них є договір шоб вони могли орієнтуватися яку суму компенсувати і чи компенсувати. Ну по перше в мому маленькому місті жо тих лікарів з якими в них контракт впринципі страшно йти, а по друге — чому я повинна витрачати свій час і їздити на якусь перевірку? Це дно для компаніі, позор! Просто надурили людей а насправді нічого не компенсують!!! Ще й дзвінка від них поки дочекаєшся, вічно забувають
Страховая группа «ТАС»
7 мая 2024, 10:19
Добрий день.
Повідомте, будь ласка, номер свого договору страхування та/або інші дані, що можуть підтвердити, що ви є клієнтом компанії. Це дозволить нам розібратися в ситуації та надати відповідь по суті висловлених претензій.
З повагою СГ «ТАС»
2/5
melevich822024-04-26 18:44:47
Звернулася за страховим випадком на вказаний номер у договорі. Нічого не зафіксувавши, відправили одразу в офіс. Там недружелюбнім тоном зі мною спілкувались.Відмовили у виплаті. Загалом непрофесіоналізм, хамство, відсутність клієнтоорієнтованості.
Страховая группа «ТАС»
29 апреля 2024, 9:18
Добрий день.
Щоб ми мали можливість розібратися в ситуації та надати відповідь по суті висловлених претензій, повідомте, будь ласка, номер вашого договору страхування.
З повагою СГ «ТАС»
1/5
Sfutujma402024-04-15 20:47:07
Вже 2 місяці не можемо отримати хоч якусь інформацію про стан нашої справи, дзвонили напевно 3-4 рази, залишали заявки, казали передзвонять, передзвонили 1 раз і кажуть, що не бачуть заяви, дзвонимо далі і ніхто не передзвонює
НЕ РЕКОМЕНДУЮ!!!
Страховая группа «ТАС»
29 апреля 2024, 11:11
Добрий день.
Повідомте, будь ласка, державний номер ТЗ та/або інші дані, за якими ми матимемо можливість ідентифікувати вас як клієнта (номер страхової справи, ПІБ та контактний номер телефону) та надати відповідь по суті.
З повагою СГ «ТАС»
1/5
matveevich2024-04-03 20:48:49
Це дно!
Справа 04235/20/2024/46

При виторможувані на ожиледеці розгарнуло машину з висуванням передньої частини кузова на ліву смугу, на якої нікого не було. Через десять секунд автівка їдучая по лівій смузі не змогла зупинитися і вдарила машину в ліве крило. З учасником в дтп оформили європротокол, в якому обирається тільки малюнок з фактичним розташуванням машин.

Коли завітав до цієї адреси Світлана Галагуз повідомила мені про мою винуватість в ДТП, без зайвих питань. Ціна цієї вини 2500 грн. (франшиза) якою не було б в випадку відсутності вінуватості. На мої оскарження вона відповіла «ви самі обирали хто вінуватий в європротоколі».

Після двох тижнів очікування та експертизи з експертом від ТАС на станціїї тех обслуговування, Світлана Галагуз скидує повідомлення у вайбер з нарахованою сумою в 27700 + якісь копійки, моя помилка була в тому що вчасно не зробив скріншот. Таку ж саму суму мені озвучив експерт, якого я попрохав повідомити мені про суму розрахунку при першій можливості. Для того щоб почати робити автівку заздалегідь за свої кошти. З часом повідомлення в вайбері змінилося на 25.263 грн, а також Світлана Галагуз знову вираховує франшизу з цієї суми)).

Окрім всього вище описаного, на мої дотепні запереченя в культурному форматі. Світлана Галагуз почала перебивати мене і декілька разів к ряду питати «що вам від мене треба?» на що я кинув слухавку. І це все при тому, що сама «компанія» нарахувала мені 15.934 грн із загальної суми з якої двічі вираховували ФРАНШИЗУ. Також це був не перший і не другий раз в розмові в якої Світлана Галагуз вела себе недотепно, не давала можливості ставити питання та всячи висловлювала свої ГОРДІСТЬ перебивая в розмові.

Запчастини купував за свої кошти, весь ремонт робив також за свої, загальна сума ремонту 20.000 грн, частин на 12.000. А висновок робіть самі…
Страховая группа «ТАС»
5 апреля 2024, 9:46
Добрий день!
Відповідно до умов договору ви застраховані за договором добровільного комплексного страхування транспортних засобів «Повний автозахист», програма «Легке КАСКО», Опція 1+2 — передбачає страхування за страховими ризиками «ДТП з вини» та «ДТП без вини» («Пряме врегулювання»).
Відповідно до п. 7.3 Договору: «негайно повідомити та викликати на місце події підрозділ поліції. У випадках, передбачених чинним законодавством та цим Договором, Страхувальник (Водій ТЗ) може скористатися
правом не викликати представників поліції на місце події, а належним чином оформити Повідомлення про ДТП («Європротокол»). Європротокол може складатись при ДТП за участі двох учасників, кожен з яких має чинний поліс ОСЦПВ, за умови відсутності травмованих (загиблих) людей, а також за згоди водіїв цих транспортних засобів щодо обставин скоєння ДТП…».
Ви скористались даним правом та оформили Європроткол. Вивчивши обставини, вказані в заяві про настання події та надану схему ДТП в Європротоколі, встановлено, що Вами були порушені п.12.1 та 12.3 ПДР України.
Саме тому, відповідно до п. 20.3 договору було вирахувано франшизу в розмірі 2500 грн.
Відповідно до п. 20.10.1.3.1., розмір матеріального збитку при пошкоджені визначається згідно з калькуляцією вартості відновлювального ремонту, що складена Страховиком із застосуванням відповідним чином сертифікованого в Україні програмного забезпечення. На підставі огляду експерта страховик прорахував суму збитку, в розмірі 25 263,98 грн.
Відповідно до п. 20.10.1.5 Договору, якщо відшкодування витрат на проведення відновлювального ремонту ТЗ (з урахуванням зносу на умовах п. 20.10.1.3.3) здійснюється безпосередньо на рахунок страхувальника/вигодонабувача, то виплата страхового відшкодування здійснюється двома частинами: перша частина – у розмірі 70% попередньо розрахованої суми страхового відшкодування, друга частина – у розмірі різниці між фактичною вартістю відновлювального ремонту застрахованого транспортного засобу (ЗТЗ) та першою (вже виплаченою) частиною страхового відшкодування, але в будь-якому випадку не більше 30% попередньо розрахованої суми страхового відшкодування – виключно після надання документів, що підтверджують факт проведеного та оплаченого відновлювального ремонту ЗТЗ, а саме акту виконаних робіт та фіскального чеку та/або платіжного доручення та/або квитанції та/або іншого фінансового документу, що підтверджує факт оплати, які оформлені відповідно до чинного законодавства України.
В наданій заяві на виплату страхового відшкодування вами вказано особистий розрахунковий рахунок.
13.03.2024 року вам було виплачено першу частину страхового відшкодування, а саме: (25263,98 грн. – 2500 грн. (франшиза) )*70% = 15 934 79 грн.
04.04.24 ви були в офісі та подали заяву на доплату другої частини. На зараз від вас чекаємо фіскальний чек та/або платіжне доручення та/або квитанції та/або інші фінансові документи, що підтверджує факт оплати по наданому вами акту виконаних робіт.
З повагою, СГ «ТАС»
1/5
Вариант2024-03-19 22:51:43
Поганий сервіс, затягування оцінки збитків, мізерні виплати. В цілому враження суцільної некомпетентності працівників.
Страховая группа «ТАС»
20 марта 2024, 10:00
Добрий день.
Аби ми мали можливість розібратися в ситуації та надати відповідь по суті висловлених претензій, повідомте, будь ласка, номер договору страхування та/або страхової справи чи інші дані, за якими ми можемо ідентифікувати вас як отримувача страхового відшкодування.
З повагою. СГ «ТАС»
5/5
Gugna2024-03-18 12:04:14
Чудова страхова! Двічі в мене був страховий випадок і кожного разу виплаата страхової суми надходить досить швидко! Ніяких проблем з компенсацією чи документами не мав.
Страховая группа «ТАС»
18 марта 2024, 12:12
Добрий день!
Дякуємо за відгук та високу оцінку нашої роботи.
Раді бути корисним для вас!
З повагою, СГ «ТАС»
5/5
Aleksandr99992024-02-28 19:10:28
Рекомендую!!!
Олександра та його команду!!!
Стався страховий випадок, прокурсували без посередньо коли сталася подія.Провели по всім наступним крокам(не я їм телефонував а мені наперед щоб я не забув)оцінили, озвучили вартість виплати, я пояснив що трішки не вписуюся, перерахували та без всяких «але» узгодили вартість збитків яка повністю перекрила пошкодження по моїй автівці!!!

Водії будьте обережні та обачні,5 секунд може зробити ваш наступний місячний настрій це в кращому випадку!!!

5 років страхування!!!
Страховая группа «ТАС»
29 февраля 2024, 9:16
Добрий день!
Дякуємо за позитивний відгук та високу оцінку нашої роботи.
Раді бути корисними для вас!
З повагою СГ «ТАС»
5/5
Garik3562024-02-16 14:21:55
Дуже подобається реферальна програма від страхової. Дуже приємно отримувати хоч і не дуже великий, але все ж такі дохід.
Страховая группа «ТАС»
16 февраля 2024, 14:38
Добрий день!
Дякуємо за позитивний відгук та високу оцінку!
З повагою, СГ «ТАС»