Multi от Минфин
(8,9K+)
Оформи кредит — выиграй iPhone 16 Pro Max!
Установить

Отзывы о компании — 191

4/5
PesDiuk2025-11-24 12:35:41
Я є клієнтом СК «Інго». 26.09 трапилася ДТП, де винуватцем теж був ТЗ застрахований у Інго. Заяву про ДТП та супровідні документи було надіслано 27.09. Вже 29.09 зі мною зв'язалися та узгодили проведення експертизи, яку назначили на 01.10 (що було зручно мені). З мінусів — усі операції по зніманню запчастин для експерта виконувались за власний рахунок. 09.10 Мені повідомили сумму, що цілком задовільнила мене та змогла повністю компенсувати ремонт. Заяву на компенсацію написав 16.10. Отримав кошти 21.11.
В цілому все добре, якихось критичних проблем не виникло. Можу лиш поскаржитися, що процедури необхідні для огляду експертом виконуються за власний рахунок (про евакуатор взагалі мовчу), ну і те, що щоб отримати гроші треба періодично задовбувати дзвінками а також рандомність якості оператора (або бидло або дуже адекватна і приємна людина).
В результаті, скоріш за все залишуся клієнтом даної СК, чи можу радити? Вам обирати, виплачують +/- адекватні кошти, тому якихось проблем у вас не буде.
ИНГО
24 ноября 2025, 15:41
Раді, що змогли оперативно допомогти у непростій ситуації. Сподіваємось на тривалу співпрацю! Ваше зауваження щодо процедурних моментів комунікації з контакт-центром прийнято — будемо покращувати цей ланцюжок у врегулюванні
1/5
Hoshelaga20252025-10-01 21:07:30
Прискіпуються до всього, аби не виплачувати. Викинуті гроші.
ИНГО
2 октября 2025, 17:26
Добрий день! Будемо вдячні за обґрунтування вашого відгуку. Будь ласка, надішліть номер справи та контакти для зворотного зв'язку на quality@ingo.ua — ми проведемо ретельну перевірку і повідомимо вам про результат
1/5
Євген2025-08-20 13:11:53
Так склалися обставини, що став постраждалою стороною в ДТП, де страховиком винуватця була СК «ІНГО». Після огляду авто представником страхової, мені була запропонована явно занижена сума, на жодному з СТО за такі кошти відновлювали авто не взялися, бо кошти не покривали навіть вартість матеріалів по найнижчій ринковій ціні на розборках, не кажучи про роботу. Для встановлення реальної суми відновлювального ремонту було залучено сертифікованого експерта, який надав письмовий звіт, за висновком якого страхова виплата має бути удвічі більшою ніж запропонувала страхова. Цей звіт разом із завою про страхову виплату у визначеному експертом розмірі і відшкодуванням вартості послуг евакуатора для транспортування авто з місця ДТП була надана до СК «ІНГО», з усіма необхідними підтверджуючими документами. В результаті мені на картку просто прийшли кошти які СК «ІНГО» з самого початку порахувала, без жодної комунікації, без відшкодування послуг евакуатора, без врахування того що незалежна експертна оцінка визначила суму удвічі більше ніж запропонувала страхова. Щоб бачити яким чином СК «ІНГО» визначила таку мізерну суму для виплати, направив 15 липня на електронну пошту письмове звернення для ознайомлення з розрахунками, і звітом страхової про визначення розміру страхової виплати. Сьогодні 20 серпня, відповіді, розрахунків та звіту я так і не отримав, хоча пройшло вже 37 днів. В результаті можу констатувати, що СК «ІНГО» порушує не тільки свій профільний закон «Про обов’язкове страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів», але ігнорує інші закони, а комунікація з цією майже нульова. Клієнт цікавий їй схоже тільки коли платить кошти, а якщо справа дійшла до страхової виплати, то ігнор і виплати що не покривають навіть половини необхідних витрат на відновлення авто. Враховуючи новий закон що регулює «автоцивілку», та його положення про пряме врегулювання, клієнти часто будуть вимушені звертатися саме до своєї страхової, у якої купили поліс. І враховуючи значну ціну полісу, дуже не хочеться отримувати від страховика таке ставлення. Благо на ринку є багато інших страхових, які більш клієнтоорієнтовані і знають що таке інститут репутації, вміють прослідковувати причинно-наслідкові зв'язки. Бо якщо із страховаика витрушувати кожного разу виплату, як це колись було з іншою горезвісною страховою, закінчується позбавленням ліцензії. Якщо СК «ІНГО» бажає йти тим самим шляхом, а вона ним схоже йде, то після сотень судових справ і скарг до регулятора, теж отримає заслужений бан у сфері страхування. А я у світлі порушення закону з боку СК «ІНГО», ігноруванням письмових запитів та умисною недоплатою страхового відшкодування, пішов писати листи до регулятора і готувати позов до суду, бо мабуть тільки так у примусовому порядку з таких недоброчесних страхових можна отримати кошти на відновлення авто, які вони мали без цього всього сплатити в рамках закону. Але закон як бачимо не для всіх. Категорично не рекомендую СК «ІНГО» для страхування, бо потім у разі страхового випадку, залишать вас з копійчаною виплатою і будуть ігнорувати ваші листи та запити. Таких страхових не має бути на ринку страхування. Це ганьба страхової системи.
ИНГО
21 августа 2025, 12:28
Євгене, добрий день! Відповідь на ваше звернення щодо розрахунків та звіт незалежного експерта надіслана на вашу пошту 20 серпня.
За договорами, укладеними до 2025 року, страхова компанія оцінює розмір матеріального збитку за «Методикою товарознавчої експертизи та оцінки дорожніх транспортних засобів» При цьому вартість деталей, що підлягають заміні, зменшується на розмір коефіцієнту фізичного зносу, в залежності від віку автомобіля та умов його експлуатації.
Рекомендуємо обирати надійні страхові компанії, опираючись на фінансові дані: на сайті МТСБУ можна ознайомитися з показниками діяльності страхових компаній, в тому числі і за кількістю скарг від потерпілих. З повагою, СК ІНГО
1/5
nataliwka172025-07-22 20:01:36
Це мій перший і, без сумніву, останній досвід співпраці зі страховою компанією «ІНГО».
Поліс КАСКО з нульовою франшизою, оформлений з надією на швидку та відповідальну підтримку у разі потреби — виявився пустою формальністю.

25 квітня ввечері мій автомобіль, імовірно, був подряпаний третіми особами десь біля житлових будинків. Через темний час доби та чорний пластиковий елемент, пошкодження помітити було складно. Виявила їх 26 квітня вдень, коли машина вже стояла в критому паркінгу. Одразу звернулася до контакт-центру, надала фото, описала обставини, зробила все, що сказали.

І з того моменту — абсолютна тиша.

Безліч раз телефонувала та писала в контакт центр з питаннями «на якому етапі наразі справа, можливо потрібно ще щось з мого боку». А у відповідь просто «справа на розгляді, про подальші дії вас повідомимо» чекайте ще тиждень, а потім ще тиждень, і знов ще тиждень. І так — майже три місяці.

Лише 22 липня, після кількох моїх письмових скарг, мені вперше (!) написали листа, в якому раптом зʼявляється вимога довідки з поліції, а без неї вони не будуть розглядати далі справу. Жоден співробітник про це не згадував раніше — ані телефоном, ані в листуванні, ані в чаті. Це не просто халатність — це зневага.

І найцікавіше: договір чітко передбачає, що в разі незначних лакофарбових ушкоджень без деформації (а саме такі й були — дрібні подряпини на пластику), виклик поліції не є обов’язковим. Це чорним по білому прописано. Але замість того, щоб виконати свої зобовʼязання, страхова компанія створює видимість «очікування», тягне час, не надає офіційного рішення і в підсумку перекладає відповідальність на клієнта.

СК «ІНГО» продемонструвала повну відсутність сервісу, комунікації та професійної етики.
Ні обґрунтованого розгляду, ні відповідальності, ні поваги до клієнта. Створюється чітке враження, що навмисне затягування строків — це не збіг, а усталена практика. Формально не відмовити, але й нічого не вирішити.

Я глибоко розчарована й обурена. Так не може і не має працювати страхова компанія, яка позиціонує себе як надійна.

Це моя реальна історія. І моя щира порада:
уникайте «ІНГО», якщо цінуєте свої нерви, час і гроші.
ИНГО
23 июля 2025, 16:04
Перепрошуємо за неприємний досвід, пов’язаний із врегулюванням. Щиро вдячні за вашу увагу до цього питання — ми вже працюємо над тим, щоб оперативно виявити та усунути слабкі ланки в комунікації, щоби подібні ситуації більше не виникали
2/5
Azazzaza2025-07-21 18:40:27
Десь тиждень досліджував пропозиції основних страховиків по ДМС.
Після остаточних уточнень у консультанта по месенджеру, яка зокрема повідомила, що у мінімальному пакеті є можливість відвідування клінік 2го рівня, якою є, до прикладу мед. клініка Інго, з франшизою 20%.

В цей же день (21.07.2025) прийшов підписувати договір добровільного медичного страхування (ДМС) в центральний офіс компанії, де прояснив питання, що залишились, та вже після роздрукування договору з додатками та платіжки, яку я вже був готовий іти сплачувати, менеджерка (до якої особисто, звісно, жодних претензій) повідомила, що (зненацька), франшиза по 2му типу клінік тепер не 20%, а 60%!!!

А це не +5-10%, які можна було би зрозуміти, а цілих 40%!!! Така недокомунікація всередині компанії видається дуже поганим дзвіночком, адже при подібних кардинальних змінах, про них мають бути проінформовані консультанти усіх можливих рівнів, бо є величезна різниця між вартістю послуги для застрахованої особи в умовні 2000 та 6000грн…

Тепер є обґрунтовані побоювання щодо інших недосказаностей від компанії…
ИНГО
22 июля 2025, 14:18
Добрий день! Перепрошуємо у вас за незручності через плутанину в умовах страхування. Наша колега в ході консультування в дійсності припустила помилку через неуважність. В якості компенсації пропонуємо вам знижку на пропозицію «Архітектор здоров'я » з клініками 2 рівня. З повагою, СК ІНГО
5/5
igorkievukraine2025-06-23 12:28:04
Не дивлячись на неоднозначні відгуки в інеті щодо страхових компаній в цілому, і мого, досить непростого випадку з дтп (… 588), — хотів би сказати таке.
Ігно — вище всяких похвал! Моє спасибі всім і кожному у Компанії Інго, хто допомагав мені у врегулюванні мого питання. У мене була звичайнісінька «автоцивілка». Але до мене ставилися трепетно і шанобливо, ніби я мав «повне КАСКО».
Скажу чесно, начитавшись всякого-різного в інеті по страхових компаніях, я з сумом брався за рішення мого випадку. Але, будучи людиною чесною, уважною та відповідальною, я був зворушений ставленням до мене. Я був і в офісі Інго – на висоті! І багатьох-багатьох моїх спілкуваннях по телефону — просто вище за всякі похвали! Молодці усі! Однозначно – найкращі! Справжні професіонали своєї справи!
Тепер, коли справа моя закрита, хочу сказати всім і кожному, хто звертається до страхових компаній: Будьте гранично ввічливими, чесними і уважними, — і з боку страхових компаній Ви отримаєте абсолютно те, що Вам належить, і необхідно. Безумовно, краще без страхових випадків. Але – це життя, і воно часом завдає нам часом неприємного клопоту. І в цьому всьому скажу відверто – від нас самих все і виходить.
А Інго, повторюся – респект і величезне Спасибі! Ви найкращі! І якщо є у нас в Україні такі Компанії як Інго, то все буде добре!
Успіхів усім! Ігор_Київ
ИНГО
23 июня 2025, 12:39
Дуже раді позитивному досвіду співпраці з ІНГО, дякуємо за відгук!
5/5
Denysa12025-06-12 20:35:55
Я користуюсь полісом медичного страхування від СК ІНГО і дуже задоволений сервісом.
Особливо хочу відзначити швидкість обробки звернень: коли звертався з приводу консультації лікаря, все організували буквально за кілька годин. Можливість проходити обстеження в провідних клініках міста — це величезний плюс. Також приємно здивував високий рівень підтримки — на гарячій лінії завжди ввічливі оператори, які швидко вирішують будь-які питання.
Зараз очікую відшкодування по стоматології справа # 1152528875 потім напишу як все закінчилось
ИНГО
13 июня 2025, 11:38
Denysa1, дякуємо за відгук! Втішені, що ви задоволені нашим сервісом та із задоволенням перекажемо ваші слова команді медичного асистансу ІНГО!
1/5
Yra1112025-05-16 10:12:20
Інго свідомо занижує сумму відшкодування при ДТП. Інго зробила незалежну експертизу сумми відшкодування у свого експерта, занизила суму втричі. Кошторис з СТО вони ігнорують, на запит звідки взялась така сума — нормативно оцінка. На пропозицію відремонтувати мені авто і не виплачувати смішну суму — просто ігнор. Відповідь надають тижнями, просто ігнорують. Не рекомендую, однозначно.
16 мая 2025, 11:51
Відгук зарахований (на 16.05.2025).
Користувач надав докази на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даної компанії.
ИНГО
16 мая 2025, 10:48
Вітаємо, Yra111! Будемо вдячні, якщо напишете детальніше на пошту quality@ingo.ua. Зокрема, номер полісу/або страхової справи та контакти для зв'язку. Усе перевіримо і повідомимо про результат. Водночас треба враховувати, що за полісом «Автоцивілка» не може бути 100% покриття збитків. Повне покриття без врахування амортизаційного зносу транспортного засобу забезпечує поліс КАСКО.
1/5
derzhylo2025-03-11 11:28:37
Двічі подавав документи на відшкодування абонементу в різних тренажерних залах, і двічі отримав відмову. Причина? Їх постійно щось не влаштовувало в документах, хоча всі необхідні папери були подані в повному обсязі. Складається враження, що компанія просто шукає привід не виконувати свої зобов’язання.

Даремно витрачений час і нерви. Більше взаємодіяти з цією страховою бажання не має.
ИНГО
11 марта 2025, 11:48
Добрий день! На зв'язку відділ клієнтського сервісу СК ІНГО, ми індивідуально розглядаємо звернення і скарги клієнтів. Будь ласка, напишіть нам на пошту quality@ingo.ua і зазначте номер поліса і контактні дані. Ми ретельно розберемо вашу скаргу і повідомимо про результат
5/5
Lana25252025-03-06 11:55:59
Опишу свій досвід зі страховою компанією «Інго». В нас вʼїхав автомобіль, котрий був застрахований саме в цій компанії. І хоч я за кермом багато років, для мене це вперше був досвід спілкування саме мене, як потерпілої сторони. Я в компанію підʼїхала (мені було так зручніше і спокійніше), хоч можна все скинути на емейл. Спілкування завжди було доброзичливе, спокійне. Мені запропонували страхову суму, котра не покрила б зовсім нічого. Після написання заяви, що сума не підходить, зробили перерахунок. Мене ця сума влаштувала, через дні 3-4 вся оговорена сума надійшла на карту. У мене залишилися тільки позитивні емоції від спілкування з страховою. І хоч я розумію, що частіше пишуть негативні відгуки, на позитивні не так хочеться виділяти час, я вирішила приділити час і просто сказати «Дякую!» було приємно з вами співпрацювати, хоч і не при самих приємних обставинах. Всього найкращого!
ИНГО
6 марта 2025, 13:29
Вдячні вам за відгук! Звертайтесь — завжди раді допомогти. З повагою, СК ІНГО