Шановна Ulianna!
Так, нf привеликий жаль, попри вживані нами найновітніші технології безпеки, як то система BankID від Нацбанку тощо, досі трапляються поодинокі випадки шахрайських атак. Частою схемою шахраїв є саме випуск дублікату SIM--карти, прив'язаної до Особистого кабінету фінустанови (банку чи кредитного сервісу). Коли клієнт більше року не користується номером телефону, мобільний оператор може анулювати цю SIM-карту та знову випустит номер у продаж. Або ж шахраї можуть замовити послугу «відновення номеру», надуривши оператора, і тоді у них в руках опиняється клон вашої старої SIM--карти. А Особистий кабінет прив'язаний до цього номеру телефону, відтак у шахраїв з'являється можливість зламати Ваш Особистий кабінет, а далі вже справа техніки. Кредит вони отримують на свою банківську карту, а документи до акаунту прив'язані ваші…
На жаль, ми подеколи стикаємось з такою шахрайською схемою. Ось чому неодноразово закликали громадян: якщо у вас є SIM-карти, якими ви більше не плануєте користуватись, блокуйте їх через мобільного опертора, не лишайте їх нібито чинними та прив'язаними до вас!
Коли ми стикаємось з випадками шахрайства, ми разом з клієнтом та співпрацючи з Кіберполіцією розслідуємо їх. Звісно, упевнившись, що це шахрайство, ми позбавляємо клієнта, що став жертвою зловмисників, усіляких боргів. Тому для вирішення Вашої ситуації, будь ласка, якнайшвидше зв'яжіься з нами особисто напряму: або зателефонувавши до Контакт Центру, або листом на dinero@info.ua, або заповніть заявку з темою «Скарга на шахрайство» у формі Зворотнього зв'язку на сайті:
https://www.dinero.ua/ua/zvorotnii-zvyazok. У письмових зверненнях обов'язково вкажіть Ваші ПІБ, ІПН, номер телефону (той самий, горезвісний) та опишіть ситуацію. Ми разом її розгялнемо та після того, як впевнимося, що це шахраї взяли креит, спишемо його. Ми ніколи не вішаємо шахрайськи кредити на потерпілих! Dinero протидіє шахраям, співпрацюючи з Кіберполіцією, Нацбанком та самими клієнтами. Дякуємо Вам за довіру!
з повагою,
команда Dinero.ua