Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Банк не видаляє ваші персональні дані протягом 50 років
Я зареєструвався, поповнив через касу магазину «Сільпо» карту на 5000грн. і мене заблокували ще минулого року. Написав ще минулого року заяви на закриття усіх рахунків, карток і виделення акаунту та моїх персональних даних (фото, біометричні дані лиця, ПІП, ІПН, адреси реєстрації, мобільного телефону, e-mail).
Сьогодні зайшов перевірити, чи все закрито.
Як виявилося, закрили тільки рахунок і картку. А сам БВР-акаунт з моїми персональними даними продовжує існувати. У нього можна зайти спокійно, відкрити нову карту.
Написав у технічну підтримку, чому не видалили акаунт та мої персональні дані. Мені пояснили, що відповідно до якогось пункту 9 їхніх правил обслуговування відтепер мої персональні дані зберігатимуться в них 50 років без можливості їх видалити.
Подумайте 100 раз перед тим, як надавати свої персональні дані цьому недобанку!
Написать комментарий
Халатна робота банку
Вже 14.08.2025 банк повідомив про погодження закриття рахунку за власним бажанням. Проте в той же день рахунок було повторно заблоковано. Після численних звернень до операторів мені щоразу надаються різні строки розгляду (2 дні, 5 днів, місяць), при цьому раніше було підтверджено перевірку та погоджене закриття.
Вважаю такі дії банку безпідставним затягуванням процесу, що порушує мої права як клієнта.
Я шокована з роботи банку та щиро надіюся, що будуть прийняті оперативні рішення для вирішення даної ситуації.
Написать комментарий
Обережно: Банк БВР — *** схема під виглядом фінансової установи!
Після цього банк сам заблокував мою картку, сам закрив рахунок і дозволив вивести лише частину коштів. Із 2000 грн на рахунку мені повернули лише 1000 грн, а решту вкрали під виглядом «банківських послуг за закриття рахунку», який самі ж і закрили!
Це цинічне ***, а не банківське обслуговування. Категорично не рекомендую зберігати гроші в цьому банку. Ви ризикуєте залишитися без доступу до власних коштів у будь-який момент і втратити половину суми, яку вам просто не повернуть — прикрившись «внутрішніми тарифами».
Уникайте БВР банку! Не довіряйте свої гроші установі, яка наживається на клієнтах у найгірших традиціях фінансових афер.
Користувач надав докази за запитом адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку
Комментарии (7)
Банк власний рахунок не звязуйтеся
Комментарии (1)
Неправильный рассвет минимального платежа по карте
Комментарии (1)
Вслед за Абанком ввёл комиссию 30% за расторжение договора по инициативе банка
Комментарии (2)
Самый ужасный банк
Комментарии (1)
Відмовили видати картку без пояснення причин
Написать комментарий
В цілому ок але мутні зміни тарифів
Виявилось, що банк 01.12.2024 змінив тарифи, а попередження було в вигляді пуша в додатку від 01.11.2024. Проте в самому пуші було тільки про комісію 30% за закриття рахунку через розірвання договору з ініціативи банку та ІНШІ зміни в тарифах (без деталізації).
Хоча сам НБУ вважає, що має бути повноцінне інформування про зміни, а не якесь шопопало.
Окрім цього підтримка не вміє анульовувати токени на підписку в сервісах з абонплатою як ютуб-мюзік.
Написать комментарий
Блокують рахунок за надходження, які в 2.5 рази меньше, ніж офіційна зарплата
По-перше прийшов лист в один день з тим, що рахунок обмежений, я одразу позвонив у підтримку, там сказали, що все окей, але краще надайте докази, я так і зробив. Наступного дня мене заблокували.
Потім я надав їм:
Я вам уже надау вам:
1. Виписку з усіма квитанціями ФОП
2. Виписку по карті на яку я отримую зарплату
3. Детальний опис операцій які я проводив
4. Скріни квитанцій поповнень мого рахунку
Весь час по пошті мене ігнорують, повторюють одні й ті самі повідомлення, потім таке саме почалося і в чаті підтримки телеграму.
Позвонив на гарячу лінію — сказали розберуться. І через 5 хвилин приходить лист, де мене звинуватили, що я ще й криптовалютою займаюся.
Комментарии (2)
БВР — це банк рекетирства який знімає 30% комісії із залишку заблокованих коштів.
Написать комментарий
Запропонували оплату частинами, але не дали
Вже пару тижнів Банк Власний Рахунок рекламує акцію безкомісійної оплати частинами.
Сьогодні банк вчергове нагадав про акцію і я вирішив подивитись як це працює в цьому банку. Вибрав з переліку витрат одну на суму трохи більше 1200₴, мав погасити її трьома платежами на 433₴. Ну дуже смішна сума. Але банк раптом вирішив що ця сума дуже ймовірно не буде повернута і відмовив мені в оформленні оплат частинами. Тобто банк спочатку надіслав пропозицію, а потім її скасував.
По-перше.
Я розумію що банки часто не прораховують наперед чи треба кредитувати конкретного клієнта і розсилають пропозиції кредитів всім підряд. А вже коли клієнт прийде до відділення то тільки тоді починаєтся перевірка. Але ж БВР цілком віртуальний необанк, немає цього кроку «клієнт має прийти у відділення». То нащо розсилати пропозиції як вони дуже легко можуть бути прийняті щоб потім робити реальну перевірку і відмовляти? Це дуже великий негадивний досвід для багатьох клієнтів. Але це все ж справа банку.
По-друге.
Ви реально вважаєте що я не поверну 433 гривні? Реально? Та йдіть ви в дупу!
І тому банки з топ10 дають мені до 100000₴ кредліміту, так-так. Бо надійним дають міліон, як от тобі.
Комментарии (2)
Банк Власний рахунок НЕ РЕКОМЕНДУЮ
Подав заяву на закриття рахунку 11.11
Відповідь банка:
-Передав Ваш запит спеціалістам. Відповім тут, у чаті
📌 № звернення 733496
⏰ Термін очікування — до двох робочих днів, але будемо намагатися швидше.
Звернувся до банку 14. 11 знову
Відповідь банка
— 2 дні це приблизний термін, це може зайняти більше часу але по факту вирішення банк вас проінформує
Звернувся до банку 22. 11 знову
Відповідь банка
Дякую за очікування. Перевірив статус Вашого звернення № 733496 яке Ви сформували 11.11.2024 року у 12:55. Розгляд цього запит дійсно може тривати протягом 5 календарних днів, але через Ваше блокування картки перевірка може тривати протягом 30 календарних днів.
Відповідно до Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення» та задля гарантії безпеки фінансових операцій, ми, як і всі банки України, зобов’язані проводити фінансовий моніторинг рахунків кожного з наших Гостей. Наразі ваш рахунок проходить перевірку. Даний процес може тривати до 30 днів.
Звернувся до банку 23.12 знову
Відповідь банка
Хоча повідомили вам про терміни розгляду, на жаль, знадобилося трошки більше часу ⏳
Ми вже працюємо над вирішенням цього питання та робимо все можливе для того, щоб завершити процес якнайшвидше.
Ніхто нічого конкретного сказати не може (тягнуть час), щоб з нового року застосувати нові правила при розірванні договору -30% (на залишок коштів).
Написать комментарий
БАНК ВЛАСНИЙ РАХУНОК ***
не работайте с этим банком.
Написать комментарий
Не рекомендую банк власний рахунок
Написать комментарий
Банк якій хоче нажитися на тому що ви йому довіряете.
Такого я ще не бачив, щоб так тупо настьобували…будьте уважними і по можливості не користуйтеся цим банком.
Комментарии (1)
Не прозоро, вводять в оману
Вирішення питання жирний мінус, клієнтоооієнтовність мінус, повернулись до тих часів, коли банк робить все не прозоро, а все прописує дрібним шрифтом.
Моє питання не вирішено, ви будете і далі так в оману клієнтів вводити, поки всв нормальні банки просто вводять картку в овердрафт, що є ок, окрім вас 🤯 жах
Написать комментарий
Заморожують кошти
Написать комментарий
Кошти заморожені більше 2 місяців !!!
2 місяці не віддають гроші!!! Це банк? Це шарашкіна контора.
Вимагаю закрити рахунок. В чаті не відповідають, дзвінки ігнорують. Просто мороз ять кошти.
Я буду звʼязок мати з адвокатом, щоб діло дійшло до суду
Чекаю заяву на закриття рахунку!!!
Solo.runaway99@gmail.com
Написать комментарий
Морозять гроші!!!Банк жахливий!
Написать комментарий