НЕ банк, а біс зна що. Шахраї дізнались всю конф інформацію по рахунку. Була спроба викрасти гроші. Інфу знав тільки банк.
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 5
Если бб умудрилась три раза неправильно ввести пин-код, тоесть повела себя как классическая бб — где гарантия что она не рассказала о карте куче подруг и соседей, а те не рассказали ещё и кому-то. А телефон бб отнюдь не является секретом, как и размер её пенсии.
Ключевой момент. Если сотрудники банка знали что бб приходила в отделение, знали что она пыталась снять конкретную сумму, то они НЕСОМНЕННО ЗНАЛИ ЧТО КАРТА ЗАБЛОКИРОВАНА после трёх неудачных попыток ввести пин-код. А вот подруги бб об этом не знали, как и те кому подруги рассказали о карте бб.
Ключевой момент. Если сотрудники банка знали что бб приходила в отделение, знали что она пыталась снять конкретную сумму, то они НЕСОМНЕННО ЗНАЛИ ЧТО КАРТА ЗАБЛОКИРОВАНА после трёх неудачных попыток ввести пин-код. А вот подруги бб об этом не знали, как и те кому подруги рассказали о карте бб.
Якщо почитаєш, то може помітиш «Скомпрометувати дану картку НЕМОЖЛИВО». Навіть коментувати ту дурість, що описав не буду. Краще б пояснив виток всієї інфи, а не описав дибіло-стандартну історію, яку навіть малюк вигадає. І да, у банка мала б бути інфа по закритій картці. Тому мали б бути проінформовані.... Але питання залишається відкритим звідки виток.
Звісно виток з банку дуже малоймовірний, але реальний. Яким чином вони не знали що картка заблокована.. це не найголовніше питання. І меседж був не у цьому.
Звісно виток з банку дуже малоймовірний, але реальний. Яким чином вони не знали що картка заблокована.. це не найголовніше питання. І меседж був не у цьому.
Якщо почитаєш, то може помітиш...
Це ти так гадаєшь. І я б повірі якби бб успішно зняла гроші з першої спроби і пішла собі додому. Но ти сам розповідаєш що вона не змогла це зробити. Тобто вона не є досвідченним клієнтом, не факт що розуміє як користуватись карткою, могла попросити когось про допомогу, не обов'язкого цього разу, а раніше.
Ну і я в свою чергу напишу те саме: якщо почитаєш, то може помітиш фразу про те що якщо робітники банку намагались це зробити чи передали дані картки комусь іншому саме після візиту бб до відділення то вони знали що картка заблокована і звісно не намагались би зняти з неї гроші. Зрозуміло будь кому (окрім тебе) що той хто намагався зняти гроші з картки не працює в банку, не має доступу до даних рахунку в банку і про візіт бб до відділення знав тільки з зовнішних ознак (бачив бб коли та йшла до відділення, або чув про це від неї чи когось кому вона розповіла).
Це ти так гадаєшь. І я б повірі якби бб успішно зняла гроші з першої спроби і пішла собі додому. Но ти сам розповідаєш що вона не змогла це зробити. Тобто вона не є досвідченним клієнтом, не факт що розуміє як користуватись карткою, могла попросити когось про допомогу, не обов'язкого цього разу, а раніше.
Ну і я в свою чергу напишу те саме: якщо почитаєш, то може помітиш фразу про те що якщо робітники банку намагались це зробити чи передали дані картки комусь іншому саме після візиту бб до відділення то вони знали що картка заблокована і звісно не намагались би зняти з неї гроші. Зрозуміло будь кому (окрім тебе) що той хто намагався зняти гроші з картки не працює в банку, не має доступу до даних рахунку в банку і про візіт бб до відділення знав тільки з зовнішних ознак (бачив бб коли та йшла до відділення, або чув про це від неї чи когось кому вона розповіла).
- +
- 0
- UniversalBank
- 23 июня 2020, 9:27
- #
Дякуємо, за Ваше звернення, ми обов’язково перевіримо інформацію надану Вами.
Звертаємо Вашу увагу, що працівники банку не здійснюють дзвінків з вказаних Вами номерів телефонів, а під час дзвінка клієнта до Контакт – центру Банку, відразу було озвучено інформацію про потребу заблокувати картку, що вже було зроблено на момент звернення.
До Вашої бабусі телефонували шахраї, адже це один з найпоширеніших шахрайських методів – представитися працівником служби безпеки банку.
Просимо бути обачними та не надавати іншим особам:
· PIN-код;
· інформацію нанесену на вашу карту: дату закінчення вашої картки та CVV2-код;
· коди активації надіслані банком у вигляді СМС.
Ніхто, не повинен знати, крім Вас ці дані!
Звертаємо Вашу увагу, що працівники банку не здійснюють дзвінків з вказаних Вами номерів телефонів, а під час дзвінка клієнта до Контакт – центру Банку, відразу було озвучено інформацію про потребу заблокувати картку, що вже було зроблено на момент звернення.
До Вашої бабусі телефонували шахраї, адже це один з найпоширеніших шахрайських методів – представитися працівником служби безпеки банку.
Просимо бути обачними та не надавати іншим особам:
· PIN-код;
· інформацію нанесену на вашу карту: дату закінчення вашої картки та CVV2-код;
· коди активації надіслані банком у вигляді СМС.
Ніхто, не повинен знати, крім Вас ці дані!
Странный отзыв — накой бб карта Монобанка? Это не целевая аудитория банка, у которого с десяток отделений по Украине, где бб любят тусоваться по поводу и просто поговорить.
Очень верится с трудом, что бб настолько продвинутая, что разбирается в смартфоне и без проблем рулит мобильными приложениями.
Я свою маму смс отправлять с трудом научил и вайбером пользоваться.
Похоже что автор на имя бб отерыл счет и гоняет бб за кешэм в отделение, так как пин-код по карте устанавливала не бб, то логично было его забыть, а точне не знать.
Я бы на месте Монобанка хорошо проверил этот счет и отказал бб в обслуживании, а не разбирался кто, когда и как слил инфу по карте бб, которой управляет третье лицо и автоматом знает всю инфу по карте.
Потом появится отзыв, что у бб без ее ведома украли данные с карты — это цель этого предварительного отзыва.
Зачем ходить в отделение за 3000 грн., которые можно бес проблем снять в любом банкомате с той же комиссией 0.5%, если это не депозит.
Очень верится с трудом, что бб настолько продвинутая, что разбирается в смартфоне и без проблем рулит мобильными приложениями.
Я свою маму смс отправлять с трудом научил и вайбером пользоваться.
Похоже что автор на имя бб отерыл счет и гоняет бб за кешэм в отделение, так как пин-код по карте устанавливала не бб, то логично было его забыть, а точне не знать.
Я бы на месте Монобанка хорошо проверил этот счет и отказал бб в обслуживании, а не разбирался кто, когда и как слил инфу по карте бб, которой управляет третье лицо и автоматом знает всю инфу по карте.
Потом появится отзыв, что у бб без ее ведома украли данные с карты — это цель этого предварительного отзыва.
Зачем ходить в отделение за 3000 грн., которые можно бес проблем снять в любом банкомате с той же комиссией 0.5%, если это не депозит.
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в Универсал Банке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 44.15 | 45.65 |
USD | 40.45 | 41.45 |
Все курсы банка |
Приходить моя бабушка( далі «бб») у відділення банку, щоб зняти кошти з картки. Три тисячі(до суми ще повернемось). Жодна людина поруч не стоїть. Та і це неможливо. Хто був у тому відділенні, зрозуміє. У неї не виходить, бо вона забула пінкод. На наступний день о 10:00 стартує спроба зняти гроші вгадайте на яку суму… правильно 3 тисячі. О 10:01 телефонує «служба безпеки банку» і повідомляє, що бб(називають ім'я) не змогла вчора зняти готівку(дуже цікаво, яким чином вони це дізнались). Відповідно людина розуміє, що це банк…, оскільки, хто міг ще знати про невдалу спробу зняти гроші. І тут починається трешак. Ці с**и намагаються розвести на гроші… перекидання на моб. рахунок, питання про номери карток, карток інших банків, к-ті грошей на картках. Короч трешак повний.
І тепер найголовніше. Сподіваюсь ви вже сіли. Ця картка використовується тільки у одному випадку… це щоб зняти гроші. Тобто вона дістається із гаманця тільки у відділенні банку… ВСЕ. Скомпрометувати дану картку НЕМОЖЛИВО. Це був перший раз, коли її дістали, щоб зняти гроші. Людей поруч не було… ніхто підгледіти не міг… Ну і виникає логічне питання. Якщо викрасти якимось неймовірним чином інформацію по картці, а це № картки, дати дії, CVV код та спробувати зняти кошти… я ще можу якось закрити на це очі і зрозуміти, але от як розводили дізнались фін. номер,??? взагалі, не розумію????
Ок. Ну думаю розбереться Служба безпеки банку. Яким чином хотіли викрасти гроші, хто, коли, де. Переглянуть камери може, встановлять хронологію подій, дізнаються чи були запити у банку по даному клієнту в той день від співробітників… та скажуть яким чином була скомпрометована повністю вся інформація по клієнту. Щоб уникнути такого у майбутньому.
Телефонуємо у банк просимо з'єднати із СБ...і… і… і… у нас її не має. Браво… хлопаю стоячи… скільки років банку? Якщо коротко то розмова виглядала так. СБ у нас не має, а мені пофігу на ваші проблеми… я вам дала відповідь на ваше питання, аля виконала свою роботу. Гуд бай.
Перевипустити картку може мені потрібно?? Та нє нафіга. У шахраїв є вся інфа по рахунку. Хай у них буде. Нам то що шкода? Можемо і поділитись.
Так чим ця історія закінчилась. Бб ввела 3 рази невірно пінкод. Тому ці олені не змогли зняти гроші, бо картка була заблокована. Перший раз у житті пам'ять не підвела, а допомогла таким чином. Якщо б картка не була заблокована, то грошей…
Для справедливості варто сказати, що я описав другий дзвінок у кол. центр. Першого разу коли телефонували, щоб дізнатись інфу по цим операціям, порекомендували перевипустити картку там п'ятірка. Але ну такое 50 на 50.
Відповідно робимо висновки.
Можете покласти гроші уданий банк і вірити у краще. Наприклад, що співробітники які прийдуть у банк, і які не буде перевіряти СБ на благонадійність, працюватимуть гідно… не будуть зливати особисту інфу, не буду замість вас забирати ваші депозити з банку і завжди у повній мірі проконсультують вас по ваших питання, а не на від*бись.
Вірте у це, я вірю у вас. Всіх вам благ. А от я із сім'єю вислую звідси.
P.S. Можна б було ще описати ТГ-банкіг, але там трешак навіть описувати нема сенсу.