Минфин - Курсы валют Украины

Установить
×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы оставить отзыв, нужно войти или зарегистрироваться
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Antonmivina 17 апреля 2024, 14:58
Ребята со службы поддержки просто молодцы! Поднимают настроение, главное что помогли! Ибо без них я бы не разобрался. Умнички! Так держать! Диана, вы супер!
Юнекс Банк
Ответ банка
17 апреля 2024, 15:21
Дякуємо за теплі слова! Ми приділяємо велику увагу турботі про клієнтів і щасливі, що ви це відзначили :) У Unex Bank завжди вам раді!
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
CoJIHuSHko 13 апреля 2024, 14:26
Спокусилась на їхнє «Кредитуємо за одну годину», заповнила форму, а мені прийшла відмова, причину не пояснили ((
Юнекс Банк
Ответ банка
16 апреля 2024, 12:27
Дякуємо за відгук!
У кожного банку є певні критерії, які будуються на цілях, внутрішніх правилах. Банк залишає за собою право не розголошувати дану внутрішню інформацію.
Повторно пройти оформлення Ви зможете через 30 календарних днів. Будемо раді бачити вас знову!
Проблема решена
Валерій Антюхов 10 апреля 2024, 23:17
22 березня закінчився строк дії депозиту і на мою карту було повернуто 15877.99 грн. Через декілька днів, а саме 25 березня кошти в повному обсязі були перераховані з карти на рахунки в інших банках. Згідно тарифу на залишок власних коштів 1 числа наступного місяця мав бути нарахований певний відсоток на карту на той самий залишок, який був на рахунку 22 — 25 березня. На моє здивування 1 числа на карту було нараховано аж цілих 7 копійок. Не треба мати вищу освіту і бути бухгалтером чи економістом, щоб зрозуміти, що та виплата була замала і тому я звернувся у підтримку за поясненнями чому так сталося і чому сума не відповідає дійсності. На моє питання було оформлено звернення та передане відповідному підрозділу банку для вивчення спеціально навченим спеціалістам. Я не жартую, це вираз працівника підтримки. Через 5 днів я, не отримавши відповіді знову звернувся до підтримки і мене запевнили, що треба зачекати і про хід розслідування мене буде поінформовано. 9 квітня я знову звернувся до підтримки з метою отримати хоч якусь інформацію але мені відповіли, що 10 числа буде вже якась інформація і тоді мене поінформують. Сьогодні 10 квітня про моє питання так ніхто і не згадав тому я й вирішив написати цей відгук про некомпетентність працівників банку та не повагу до своїх клієнтів. Це перший банк де до мене як до клієнта повернулися спиною і не вирішують моє питання. Дуже прикро.
Юнекс Банк
Ответ банка
16 апреля 2024, 12:42
Вітаємо! Щиро дякуємо за такий чесний фідбек! Звісно, нам дуже прикро за саме такий досвід із нашим банком. Ми обов'язково розберемо ситуацію, що склалася та обов'язково надамо зворотний зв'язок аби виправити думку!
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
mari30 10 апреля 2024, 19:59
З початку роботи з банком почались дзвінки з нав’язування карток банку на відмову ніяк не реагували потім вийшло так що пропустили один платіж так як я була в лікарні а чоловік на передовій почались дзвінки з погрозами з різних номерів терміново сплатити прострочення або справа погано закінчиться потім особисті погрози дівчина типу працівник банку спілкується не коректно може дзвонити в будь-який час доби по відео зв’язку більше нема бажання мати щось спільне з цим банком
Юнекс Банк
Ответ банка
16 апреля 2024, 12:24
Вітаємо! Щиро дякуємо за такий чесний фідбек! Звісно, нам дуже прикро за саме такий досвід із нашим банком. Будь ласка, напиши нам у чат https://t.me/UnexBank_support_bot — це допоможе нам якнайшвидше розібратись у ситуації, що склалася, та знайти найкраще рішення. Дякуємо за твою небайдужість — це важливо для нас, адже допомагає ставати краще.
Минфин
Ответ администратора
12 апреля 2024, 16:14
Відгук не зарахований (на 12.04.2024).
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банк
ukrx 6 апреля 2024, 11:41
Продавал квартиру, выписался заранее. В одних банках все ок, но Юнес Банк блокирует тебя если у тебя нету официальной прописки.
Юнекс Банк
Ответ банка
Unex Bank 8 апреля 2024, 18:41
Вітаємо!
Нам дуже прикро за саме такий досвід із нашим банком. Будь ласка, напишіть свій номер телефону — це допоможе нам якнайшвидше розібратись у ситуації, що склалася, та знайти найкраще рішення.
Додатково при потребі Ви можете нам написати дані для перевірки в Чат-бот: https://t.me/UnexBank_support_bot
Проблема решена
astashov 1 апреля 2024, 16:13
Отделение по адресу: Винница, ул. Соборная, 43, пом. 40
Пользовался картой в личных целях так как нахожусь за границей.Иногда пополняли мне ее друзья, а иногда родственники.В один день заблокировали карту без объяснения вместе с моими средствами.Я обратился в службу поддержки и мне пообещали на следующий день связаться со мной.Прошло уже 2 недели до сих пор никто со мной не связался.Я остался без своих денег за границей.
Юнекс Банк
Ответ банка
3 апреля 2024, 11:50
Вітаємо!
Нам дуже прикро за саме такий досвід із нашим банком. Будь ласка, напишіть свій номер телефону — це допоможе нам якнайшвидше розібратись у ситуації, що склалася, та знайти найкраще рішення.
Додатково при потребі Ви можете нам написати дані для перевірки в Чат-бот: https://t.me/UnexBank_support_bot
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
angryman 27 марта 2024, 13:32
Не ясно с какого перепугу решили повпаривать рекламу, на которую я никак не подписывался и никаких согласий не давал. Позвонил, поругался, не поможет — пойду проверенным путем ругательства через нбу.
Юнекс Банк
Ответ банка
Unex Bank 28 марта 2024, 12:46
Вітаємо! Щиро дякуємо за такий чесний фідбек! Звісно, нам дуже прикро за саме такий досвід із нашим банком. Будь ласка, напишіть свій номер телефону та коли сталась ситуація — це допоможе нам якнайшвидше розібратись у ситуації, що склалася, та знайти найкраще рішення. Дякуємо за небайдужість — це важливо для нас, адже допомагає ставати краще.
paliina 11 марта 2024, 11:22
На Жилянській, 75 здійснювала транзакцію на поповнення своєї картки. Після цього на банкоматі з’явилося вікно про помилку і про те що банкомат не працює. Я зателефонувала на гарячу лінію і мені створили заявку. Через 2 дні мені прийшла відмова, типу з банкоматом все ок. Потім я звернулася в сам банк, але дівчина відповіла, що нічим не можу допомогти, що телефонуйте, мовляв, знову на гарячу лінію. І так по 10 колу… І вже не пам’ятаю на який раз, картка поповнилася… Не хочу більше мати справу з Юнекс Банком!!!
Юнекс Банк
Ответ банка
Unex Bank 20 марта 2024, 15:52
Вітаємо! Щиро дякуємо за такий чесний фідбек! Звісно, нам дуже прикро за саме такий досвід із нашим банком. Будь ласка, напишіть свій номер телефону та коли сталась ситуація, — це допоможе нам якнайшвидше розібратись у ситуації, що склалася, та знайти найкраще рішення. Дякуємо за небайдужість — це важливо для нас, адже допомагає ставати краще.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
solt91 26 февраля 2024, 17:32
Мене все влаштовує в Юнекс Банке. Обслуговування найкраще. Всі питання швидко вирішують. Підтримка допомогла вирішити всі питання з якими я звертався. Дуже задоволений.
Юнекс Банк
Ответ банка
Unex Bank 20 марта 2024, 8:19
Дякуємо за ваш відгук. Дуже раді, що ви залишилися задоволеним.
Dontwords 21 февраля 2024, 17:33
Отримала грошові кошти, треба було терміново (
Коли наступного дня почала дивитись відсотки просто в шоці 180% річних де взагалі немає таких відсотків, сума кредиту 16500, в банкі UnexBank, ставлення співробітників жахливе, на горячі лінії додзвонитися нереально, я за 2 місяці виплатила 23000, почала звертатися в банк відділення, співробітники не мають доступу до мого кредиту, мої питання не вирішують, прошу квитанції щодо погашення мого кредиту, відповіли ми закриваємо кредитні історії 10 числа наступного місяця, тобто скільки ще буде перерахунок які гарантії нарахування відсотків (Неяких гарантій! Вибачаються ракетний обстріл! А нараховувати відсотки, встигають! Прошу пояснити і перерахунок відсотків зробити морозять та ухиляються від цього питання! на погашення ми довідок не робимо? Це як
Підскажіть будь ласка в кого схожа історія?
Інтернет банкінг, задвоює суми та не коректна інформація
Юнекс Банк
Ответ банка
Unex Bank 20 марта 2024, 16:00
Дякуємо за зворотній зв'язок! Нам дуже шкода, що залишилися негативні враження від роботи з банком. Будь ласка, напишіть свій номер телефону — це допоможе нам якнайшвидше розібратись у ситуації, що склалася, та знайти найкраще рішення. Дякуємо за небайдужість — це важливо для нас, адже допомагає ставати краще.
TraderCrypto 19 февраля 2024, 16:55
Хочу поделиться своими впечатлениями от работы с банком. Изначально были хорошие впечатления, пользовался картой в дебетном режиме, т. е. собственными средствами. В том числе, о ужас, покупал и продавал криптовалюту через р2р площадки. С моей стороны всегда соблюдался контроль третьих лиц во избежание мошенничества, и уверен не было ни одного пострадавшего в моих взаиморасчетах.
Естественно с каждого моего перевода банк получал комиссию, тоесть прямой доход. И вот однажды, этого наверное стоило ожидать, постучался финмониторинг, с общими вопросами что да как. Предоставил краткое объяснение, собственно и выдумывать было нечего, да переводы, да криптобиржи, но и бытое юзабилити в том числе. На основании чего срабатывает эффект красной тряпки? Были жалобы? Или запрещено делать переводы частным лицам? Тем более вы берете за это деньги. Пояснений так я и не услышал. Счет пришлось закрыть. Что и говорить, по срокам своих регламентов они конечно же тянули как могли.
Печально конечно что сама по себе криптовалюта вызывает такое резкое отторжение у банка. Тем более прямого запрета для осуществления операций между частными лицами в предмете обмена такими ценностями как криптовалюта не существует. Что там людишки своими фантиками обмениваются, это уже недоработки нашего законодательства, которое не может родить внятное решение по этому вопросу. Более того, сам банк уже очень долго и туго рожает криптовалютную карту Weld, с очень мутным происхождением. И что же получается, одна рука финмониторинга лихо бьет по шапке частных криптанов, а другая пытается создать почву для этих же криптанов, происхождение средств которых вряд ли можно обьяснить. Короче та еще загадка.
По сему в столь размытом поле деятельности, при отсутствии прямого отношения к каким либо фактам правонарушения, банк выбирает позицию убрать такого человека из поля зрения, и не получать доход от его платных транзакций. Конечно, лучше затягивать людей в кредитную кабалу и там оттягиватся по полной.
Юнекс Банк
Ответ банка
Unex Bank 22 марта 2024, 14:36
Вітаємо. Нам справді шкода, що у вас залишилися такі враження. Але банк як суб'єкт фінансового моніторингу зобов’язаний проводити заходи належної перевірки клієнтів, у відповідності до вимог Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення», Положення про здійснення банками фінансового моніторингу, затвердженого постановою Правління НБУ №65 від 19.05.2020 та внутрішніх нормативних документів Банку.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Три літри 14 февраля 2024, 21:43
Минулого тижня зробил банківський переказ. Сьогодні заглянув у застосунок і не знайшов переказу у переліку операцій. Довго шукав, вже став переживати чи пройшов переказ. А виявляется що інформація про виконаний переказ знаходиться у «Сповіщеннях».
Юнекс Банк
Ответ банка
Unex Bank 20 марта 2024, 16:05
Дякуємо за відгук! Ми працюємо над покращенням якості процесів, а ваш зворотній зв'язок допоможе зробити їх ще зручнішими. Будь ласка, напишіть свій номер телефону, якщо досі не відображається певна інформація в додатку — це допоможе нам якнайшвидше вирішити питання.
ZtRUSLAN 14 февраля 2024, 21:25
Доброго вечора. Сьогодні намагався отримати допомогу, роз’яснення, тощо, через телефон гарячої лінії 0800311133, чати, вайбер, телеграм-канали — нуль повний нуль. Таке відчуття що банк закрили і всіх співробітників звільнили. Пишу сюди, можливо на даній платформі працівники банку відслідковують негативні відгуки та відреагують. Підсумок — повний ігнор клієнтів банку, це жах.
Юнекс Банк
Ответ банка
Unex Bank 20 марта 2024, 16:13
Вітаємо! На період даного звернення – банк зазнав атаки. Це призвело до порушення нормальної роботи Центру турботи. Ми дуже швидко відновилися та працюємо в стандартному режимі. Якщо відчуваєте, що ми можемо допомогти прояснити дану ситуацію, давайте обговоримо. Для цього, будь ласка, напишіть свій номер телефону.
Osawa 9 февраля 2024, 11:16
Відкрито декілька депозитів у банку.Так ось перед закінченням строку депозита, а буває що і після закінченнія строку, шо дивно, постійно дзвонить співробітник банку.Дзвонить завжди в незручний час, бувало що і у вихідний день! Мета дзвінка, це дізнатися, що ви надалі будете робити зі своїми грошима.Дуже дратує.Відмовитись від таких дзвінків неможливо, при зверненні на гарячу лінію відрегували відмовою та роз’яснили, що це така політика банку.Я дуже нервово реагую на дзвінки з банку, а тут такий терор.Жах!!! Заспокоює те, що співробітник завжди дзвонить з одного номеру і його можна занести в чорний список.
Юнекс Банк
Ответ банка
Unex Bank 21 марта 2024, 15:59
Вітаємо! Дякуємо за відгук! Звісно, нам дуже прикро за саме такий досвід із нашим банком. Будь ласка, напишіть свій номер телефону і ми видалимо його зі списку.
rrrog872 22 января 2024, 17:45
Вже майже 2 роки обслуговуваюсь в Юнекс Банку. Є дебетова карта і валютна. Користувалась картою ще й закордоном, мені було зручно. Подобається бонусні програми та мобільний додаток. Все легко знаходжу і зрозуміло.
Юнекс Банк
Ответ банка
Unex Bank 21 марта 2024, 16:00
Дякуємо за високу оцінку! Ми дуже стараємося!
LLL888 5 января 2024, 11:49
Спілкуються дуже дратівливим голосом, і це вже не в перше, навіть починають хамити по голосу чутно. Коли починаєш з ними в іхньому тоні спілкуватись, починають відразу рот закривати. Відношення як до бидла. Мені надіслали платіж знайомі, так банк просить підтвердити платіж, фінмоніторинг, я кажу це знайомі як допомогу, вони мені в відповідь, дайте договір. Не рекомендую.
Юнекс Банк
Ответ банка
Unex Bank 21 марта 2024, 16:19
Вітаємо! Щиро дякуємо за такий чесний фідбек! Звісно, нам дуже прикро за саме такий досвід із нашим банком. Будь ласка, напишіть свій номер телефону — це допоможе нам якнайшвидше розібратись у ситуації, що склалася, та знайти найкраще рішення. Дякуємо за небайдужість — це важливо для нас, адже допомагає ставати краще.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Антон Бец 4 января 2024, 8:42
Отделение по адресу: Киев, ул. Васильковская, 14
Менеджери дуже фахові та підходять персонально до вирішення кожного питання. Особлива подяка менеджерці Ользі — замовлення валюти, попередження про зміни та швидке вирішення всіх питань по зняттю коштів.
Юнекс Банк
Ответ банка
Unex Bank 21 марта 2024, 16:20
Дякуємо за теплі слова! Ми приділяємо велику увагу турботі про клієнтів і щасливі, що ви це відзначили :) У Unex Bank завжди вам раді!
nikkoo 20 декабря 2023, 20:36
Хотіла відкрити депо в Юнекс Банку, але треба було спочатку мати карту Мед. Карту отримала, але так відсотки і не нарахували!!!
Юнекс Банк
Ответ банка
Unex Bank 21 марта 2024, 17:35
Вітаємо! Щиро дякуємо за такий чесний фідбек! Звісно, нам дуже прикро за саме такий досвід із нашим банком. Будь ласка, напишіть свій номер телефону та коли сталась ситуація — це допоможе нам якнайшвидше розібратись у ситуації та знайти найкраще рішення. Дякуємо за небайдужість — це важливо для нас, адже допомагає ставати краще.
mikchik 16 декабря 2023, 2:16
У касі хамлять і сперечаються з клієнтами, бубнять щось невдоволено, тут же намагаються ставити якісь умови клієнтові при знятті його готівки, з його власного рахунку. Уявляєте? Дічь…))) Начальниця ж відділення, пояснити касі банку принципи ввічливого обслуговування клієнтів не поспішає, лиш зітхає. Крайні рази у відділенні працівниці провокують розбірки і суперечки при видачі грошей. Для чого це усе банку? Велике прохання навчитись обслуговувати клієнтів з комфортом для самих клієнтів, без нав’язування і хамства, без суперечок. Бажано з закритими ротами!
Юнекс Банк
Ответ банка
Unex Bank 28 марта 2024, 12:55
Дякуємо за відгук! Нам шкода, що враження про взаємодію з нами було зіпсоване. Ми обов'язково розберемо ситуацію, що склалася, щоб не допускати подібних надалі. Щирий зворотний зв'язок допомагає нам ставати краще!
Semenov1977 3 декабря 2023, 15:42
Можливо мій відгук комусь допоможе. Зателефонували мені з цього банку і запропонували картку розтрочки, наярювали пів дня. Не смогла дівчинка пояснити звідки взяли мій номер, щось лопотіла про те що ви колись користувались кредитом, яким кредитом, де я той кредит брав, так і не пояснила.
Каже пропонуємо вам карту розтрочки ліміт до 50 тис грн, і термін до 12 місяців. Каже зможете у Фокстроті купувати товар в якихось інтернет магазах ітп.
Скачав додаток, який чомусь не юнекс називається, а Мед. Ліміт дали аж 3000грн.
Ну то таке, а от розтрочка у Фокстроті тількі на 3 місяці!!! Список так званих партнерів це просто ні прощо. В мене є кредитка Привату так там оплата частинами до 25 місяців.
А тут просто брешуть…
Юнекс Банк
Ответ банка
Unex Bank 28 марта 2024, 12:57
Дякуємо, що повідомили про це! Зворотній зв'язок допомагає нам ставати краще. Ми обов'язково розберемо ситуацію, що склалася, щоб не допускати подібних надалі. Завжди вам раді!
Главная / Банки Украины 🏦 / Юнекс Банк 💰 / Отзывы о Юнекс Банке 📝