Негативний відгук про обслуговування в банку

Ruslan Romaniv Ruslan Romaniv
4 марта 2016, 10:42
1
Дві неділі назад, відвідав відділення на Жилянській, м. Київ і написав заяву про ЗМЕНШЕННЯ кредитного ліміту на картці. Менеджера повідомила, що дане питання вирішиться протягом ДВОХ НЕДІЛЬ. Коли вийшов даний термін, а кредитний ліміт так і залишився на тому ж рівні, зателефонував в контакт-цент, де повідомили, що таке питання вирішується протягом 7 днів і що я повинен звернутись за телефонами до даного відділення. Телефонуючи кожен день по надцять разів за вказанами телефонами, жодного разу ніхто не підняв трубку. Вже пройшов майже місяць часу, а зменшувати кредитний ліміт ніхто і не збирається. Звернутись до відділення знову не маю змоги, бо і так брав день відпустки за власний рахунок для написання заяви, так як там все дуже довго проходить. В даному банку взагалі хтось щось робить чи лише роблять вигляд, що працюють?

Комментарии (3)

+
+3
sanch ☺
sanch ☺
4 марта 2016, 22:03
琚 灏
#
Заявление, через Укрпочту с уведомлением о доставке. Пишете кратно, однозначно, без эмоций и лишних слов.
Указываете, кто Вы, на основании какого договора (№, дата), № счета, суть требования. Обязательно указать размер лимита в «0» и запретить банку менять его без Вашего письменного согласия. Потребовать письменно ответить о выполнении Ваших требований или указать причины отказа ссылаясь на ЗУ «про обращения граждан».

Должно помочь.
+
+11
sanch ☺
sanch ☺
4 марта 2016, 22:05
琚 灏
#
И не стесняйтесь требовать книгу жалоб и рекламаций, оставляйте там жалобы. Такая книга обязана быть в каждом отделении, пронумерована, прошита и скреплена печатью.
+
0
LolaFerretess
LolaFerretess
18 марта 2016, 11:37
#
И все это только для того, чтобы уменьшить кредитный лимит на карточке физлица?!
Ничего себе.

Написать комментарий

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться