Знайома ситуація
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 3
- +
- 0
- UniCreditBank
- 9 июля 2015, 9:23
- #
Подскажите, пожалуйста, свои ФИО и контактный номер телефона.
Мы постараемся разобраться в ситуации.
Мы постараемся разобраться в ситуации.
- +
- 0
- UniCreditBank
- 16 июля 2015, 11:20
- #
Спасибо за обратную связь! Рады, что ситуация успешно разрешилась
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Вперше звернувся 1.07. Готівку видати відмовились і запропонували оформити картковий рахунок, зсилаючись на електронну програму і технічну неможливість отримати кошти через касу без цього оформлення, або ж – депозит, як інший варіант. Відмовився. На «гарячій лінії» відправили вирішувати у відділення. Подав усну скаргу у ФГВФО – пообіцяли зв’язатися з банком протягом двох-трьох днів.
Друга спроба була 7.07. Знову відмова. Про скаргу з Фонду нічого не знають. Пішов до начальника. Результат бесіди – написання заяви на отримання коштів без всіляких карток на ім’я головного економіста відділення (?), яку пообіцяли розглянути на протязі трьох днів і зателефонувати. Чекаю. Гроші так і не отримав…