Устонова з дивними «партнерами по збору заборгованості»
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 5
Напевно банку оскільки сума боргу стала мінімальною. Банк некоректно провів операцію, або ті ж «партнери» були просто шахраями з подачі того ж банку. Очевидно одне - які «партнери», такий і банк.
- +
- 0
- Ответ банка
- АННА ПРОКОПОВИЧ
- 16 июля 2019, 10:28
- #
Доброго дня, _ Prodo _. На жаль, не вдалося знайти підтвердження, що Ви приймали участь в програмі лояльності щодо спрощення боргу. Можливо, Ви маєте документальне підтвердження - довідку або інший документ. На даний час, інформацію щодо погашення заборгованості Ви можете уточнити в колекторській агенції, яка співпрацює щодо погашення кредиту.
В мене є квитанція про погашення повної суми боргу + відсотків. Згідно телефонної розмови, яка відбулась безпосередньо в відділенні банку, цього було достатньо щоб закрити заборгованість. Тобто зрозумів все вірно і ви передали мої персональні дані шахраям?
Офіційні докуименти переуступки боргу я отриав тільки зараз і вони датуються 30 Січня 2019 року!!!! Ці дані я ще перевіряю. Шановний представник банку, можете надати інформацію на підставі чого банк передав мої персональні дані третій особі в Січні 2015, яка до того ж надала мені в телефонному режимі неправдиву інформацію?
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Справа наче б то закрита, проте, через певний час в мене знову виникла заборгованість в сумі несплачених штрафних відсотків. Але телефонували вже інші «партнери». Пояснення, що це помилка не давали жодних результатів. Звернення на гарячу лінію завершувалось нічим. На жаль, тоді так складались обставини, що фізично не мав можливості потрапити до відділення банку в місті, де оформлявся кредит, а тепер в цьому не бачу потреби, хоча ситуація триває до сьогодні. ЖОДЕН ФАХІВЕЦЬ ЯКИЙ ТЕЛЕФОНУВАВ МЕНІ ЧИ НА КОГО МЕНЕ ПЕРЕНАПРАВЛЯЛИ НЕ ПРОВІВ БОДАЙ ЕЛЕМЕНТАРНОЇ ПЕРЕВІРКИ ІСТОРІЇ МОЇХ ПЛАТЕЖІВ ТА НЕ РОЗІБРАВСЯ В СПРАВІ ЗА МАЙЖЕ 5 РОКІВ.
За цей період я вислуховував неймовірну кількість погроз та безпідставних звинувачень від «партнерів», які продовжуть телефонувати до тепер і при тому не надають ЖОДНОГО документально підтвердження щодо їхньої співпраці з банком.