«Нежданчик» від Укрсоцбанку
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 5
Все это потому что теперь это Альфа-банк и это стиль их работы, выкачивать деньги с клиентов любим способом, и единственный способ избежать это просто перейти в другой банк.
Я, напевно, не так висловився, тому спробую пояснити:
1. Питання стосувалося закриття філій «Укрсоцбанку» в Черкасах, і того, що 14/12/18 «останній день перед остаточним злиттям банків» (у Черкасах, відповідно) — як мені пояснили у відділенні Альфа-Банку, і як потім сказали на «гарячій» лінії неможливість обслуговування клієнтів «Укрсоцбанку» у відділеннях Альфа-Банку (за отриманням виписки мене «направили» у Вінницю), через відсутність баз данних клієнтів. З приводу банкінгу — попоредження через контакт-центр не є достатнім, люди, взагалі не дзвонять туди коли все добре і нема проблем, або щоб просто дізнатися «як там справи у банку?» чи «що там у банку новенького?»; так само і повідомлення на сайті — у людини не завжди є технічна або фізична можливість регулярно відвідувати сайт банку. До того ж, повторюсь, як мені сказали на «гарячій» лінії, що розсилка повідомлень про закриття(злиття) філіалів у Черкасах була, от тільки мені подібних повідомлень не надходило, хоча гроші за послугу СМС-банкінгу банк знімав з мого рахунку справно, от тільки не зрозуміло де та послуга??? Отже, перше питання так і залишається відкритим.
1. Питання стосувалося закриття філій «Укрсоцбанку» в Черкасах, і того, що 14/12/18 «останній день перед остаточним злиттям банків» (у Черкасах, відповідно) — як мені пояснили у відділенні Альфа-Банку, і як потім сказали на «гарячій» лінії неможливість обслуговування клієнтів «Укрсоцбанку» у відділеннях Альфа-Банку (за отриманням виписки мене «направили» у Вінницю), через відсутність баз данних клієнтів. З приводу банкінгу — попоредження через контакт-центр не є достатнім, люди, взагалі не дзвонять туди коли все добре і нема проблем, або щоб просто дізнатися «як там справи у банку?» чи «що там у банку новенького?»; так само і повідомлення на сайті — у людини не завжди є технічна або фізична можливість регулярно відвідувати сайт банку. До того ж, повторюсь, як мені сказали на «гарячій» лінії, що розсилка повідомлень про закриття(злиття) філіалів у Черкасах була, от тільки мені подібних повідомлень не надходило, хоча гроші за послугу СМС-банкінгу банк знімав з мого рахунку справно, от тільки не зрозуміло де та послуга??? Отже, перше питання так і залишається відкритим.
Тепер питання номер 2:
Я не питав з якого місяця почала зніматися комісія. Мені потрібна виписка по картковому рахунку з 01/05/18 по 14/12/18, яку я мав на меті взяти у банку безкоштовно (або через той же інтернет-банкінг) в день закриття карти і за якою мене тепер відправляють за 340км. у Вінницю, або пропонують замовити за 80грн., а все тому, що як я писав вище, я НЕ отримав повідомлення, про те, що у моєму місті закриваються(зливаються) філіали «Укрсоцбанку» і припиняється обслуговування клієнтів.
Оскільки виписки у мене на пошті немає, а також немає ніяких дій з боку банку, щоб прояснити ситуацію з ВІДСУТНІСТЮ ІНФОРМУВАННЯ мене як клієнта про зміни у роботі відділень і друге питання теж залишається відкритим.
І, нарешті, 3 питання:
«Карта Ваша не заблокована, тому смс повідомлення не надходили. Тобто, фактично карта не є діючою...» — не заблокована і, разом з тим не діюча??? Ну, добре, навіть якщо відійти від цих взаємовиключних тверджень(може просто опечатка), Мене цікавить, повторюсь, ЧОМУ не надходили СМС-повідомлення про зняття коштів за послуги??? А якби ці кошти знімали зловмисники, які викрали мою картку, або дізналися її дані??? До того ж, навіть з боку банку тихцем знімати кошти навіть за послуги і не надсилати повідомлень клієнту при УВІМКНЕНІЙ і ОПЛАЧЕНІЙ послузі СМС-банкінгу є, м'яко кажучи, незовсім чесним. Висновок — третє питання також без відповіді.
Сподіваюсь на цей раз проясни
Я не питав з якого місяця почала зніматися комісія. Мені потрібна виписка по картковому рахунку з 01/05/18 по 14/12/18, яку я мав на меті взяти у банку безкоштовно (або через той же інтернет-банкінг) в день закриття карти і за якою мене тепер відправляють за 340км. у Вінницю, або пропонують замовити за 80грн., а все тому, що як я писав вище, я НЕ отримав повідомлення, про те, що у моєму місті закриваються(зливаються) філіали «Укрсоцбанку» і припиняється обслуговування клієнтів.
Оскільки виписки у мене на пошті немає, а також немає ніяких дій з боку банку, щоб прояснити ситуацію з ВІДСУТНІСТЮ ІНФОРМУВАННЯ мене як клієнта про зміни у роботі відділень і друге питання теж залишається відкритим.
І, нарешті, 3 питання:
«Карта Ваша не заблокована, тому смс повідомлення не надходили. Тобто, фактично карта не є діючою...» — не заблокована і, разом з тим не діюча??? Ну, добре, навіть якщо відійти від цих взаємовиключних тверджень(може просто опечатка), Мене цікавить, повторюсь, ЧОМУ не надходили СМС-повідомлення про зняття коштів за послуги??? А якби ці кошти знімали зловмисники, які викрали мою картку, або дізналися її дані??? До того ж, навіть з боку банку тихцем знімати кошти навіть за послуги і не надсилати повідомлень клієнту при УВІМКНЕНІЙ і ОПЛАЧЕНІЙ послузі СМС-банкінгу є, м'яко кажучи, незовсім чесним. Висновок — третє питання також без відповіді.
Сподіваюсь на цей раз проясни
Сподіваюсь на цей раз прояснив ситуацію краще, чекаю на відповідь.
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Звертаюся за допомогою у вирішенні такої ситуації: я являюсь клієнтом Укрсоцбанку з 2012 року, у цьому (2018) році з огляду на злиття з Альфа-Банком і відсутності довгострокових депозитних програм став також і клієнтом Альфа-Банку. Після переведення основної маси коштів до Альфа-Банку у мене залишилась картка Укрсоцбанку з деяким (290грн.) залишком коштів. І ось коли сьогодні 14.12.2018 року я вирішив звернутися до відділення Укрсоцбанку з метою закриття картки по
причині непотрібності (є картка Альфа-Банку) я ВИПАДКОВО(!) дізнався, що Черкаське відділення Укрсоцбанку (в якому я обслуговувався) припинило свою роботу, а також з 01.11.18 припинив роботу інтернет-банкінг. На «гарячій» ліні отримав інформацію про те, що тепер це відділення Альфа-Банку, і картки Укрсоцбанку не обслуговує, а на моєму рахунку залишилась 1 копійка. На запитання про отримання виписки по рахунку мені було сказано, що тепер виписку можна отримати лише у Вінницькому відділенні Укрсоцбанку, або за індивідуальним
запитом (за ціною 80грн.). З приводу списаних з рахунку коштів повідомили, що кошти було знято за обслуговування неактивного рахунку. Прохання до представників банку:
1. Пояснити ЧОМУ мене не було повідомлено про припинення бслуговування карток Укрсоцбанку та припинення роботи системи інтернет-банкінгу? (хоча оператори «гарячої» лінії казали про здійснення розсилки SMS-повідомлень близько тижня тому, мені повідомлень ні про припинення обслуговування карток ні про припинення роботи інтернет-банкінгу не надходило)
2. Зважаючи на відсутність інформування з боку банку про зміни в роботі і через це відсутність у мене можливості отримати виписку через систему інтернет-банкінгу надіслати таку виписку на мою електронну адресу безкоштовно.
3. Пояснити чому, попри підключену послугу SMS-банкінгу, мене не було повідомлено ні про переведення моєї карти в стан неактивної, ані про зняття коштів з карти.
1. Картки АТ « Укрсоцбанк» не блокувались. Як і раніше, картками АТ « Укрсоцбанк» Ви можете користуватись. Про припинення системи інтернет-банкінгу повідомлялось на сайті та в автоматичному режимі IVR при зверненні до Контакт-Центру Банку.
2. Комісія за неактивний рахунок почала зніматись з Вашого рахунку з вересня місяця, тобто, коли інтернет-банкінг працював, і Ви мали можливість відслідковувати витрати за рахунком.
3. Комісія за неактивний рахунок списувалась згідно тарифів Банка: https://www.ukrsotsbank.com/download_center/
Карта Ваша не заблокована, тому смс повідомлення не надходили. Тобто, фактично карта не є діючою, і Ви маєте можливість в будь-який час почати користуватись до кінця її дії.