Некомпетентність працівників банку зашкалює!
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Для того, щоб зареєструватись в інтернет банкінгу треба пройти 10 кругів пекла! Вони просять оновити пароль дуже часто, тому коли я неправильно ввела пароль в інтернет банкінгу, він заблокувався. Для того, щоб його розблокувати можна було подзвонити на гарячу лінію, що я і зробила. АЛЕ вони запитали мене контрольні запитання, номер телефону (тоді я і дізналась, що він був введений невірно працівником банку), а також кодове слово, яке, як виявилось, не співпадає з кодовим словом, яке я використовую зазвичай. Коли я попросила сказати мені запитання, відповідь на яке, могло бути кодове слово, консультант відмовився і сказав прийти з паспортом у відділення банку, а цих відділень у Львові всього пару штук і то вони закриваються з шаленою швидкістю. Через те, що графік роботи відділень банку співпадає з моїм графіком роботи і на обіді я б не встигла добратись в інший кінець Львова, піти і розблокувати я не мала змоги. Коли одного разу мене з'єднали з колл-центром, то оператор задала мені питань 10 перед тим, як таки сказати, скільки грошей у мене на рахунку.
Дуже незадоволена роботою цього банку, тому сьогодні-завтра таки знайду час, щоб поїхати у відділення і закрити картку з ними!