Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Некомпетентність працівників банку зашкалює!

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
В. Кордо 6 февраля 2018, 10:32
Працівники банку надзвичайно некомпетентні. Почалось все з того, як вони оформлювали картку і їм не вдалось ввести коректно мій номер телефону, тому мені не приходять сповіщення про операції.

Для того, щоб зареєструватись в інтернет банкінгу треба пройти 10 кругів пекла! Вони просять оновити пароль дуже часто, тому коли я неправильно ввела пароль в інтернет банкінгу, він заблокувався. Для того, щоб його розблокувати можна було подзвонити на гарячу лінію, що я і зробила. АЛЕ вони запитали мене контрольні запитання, номер телефону (тоді я і дізналась, що він був введений невірно працівником банку), а також кодове слово, яке, як виявилось, не співпадає з кодовим словом, яке я використовую зазвичай. Коли я попросила сказати мені запитання, відповідь на яке, могло бути кодове слово, консультант відмовився і сказав прийти з паспортом у відділення банку, а цих відділень у Львові всього пару штук і то вони закриваються з шаленою швидкістю. Через те, що графік роботи відділень банку співпадає з моїм графіком роботи і на обіді я б не встигла добратись в інший кінець Львова, піти і розблокувати я не мала змоги. Коли одного разу мене з'єднали з колл-центром, то оператор задала мені питань 10 перед тим, як таки сказати, скільки грошей у мене на рахунку.

Дуже незадоволена роботою цього банку, тому сьогодні-завтра таки знайду час, щоб поїхати у відділення і закрити картку з ними!
Укрсоцбанк
Ответ банка
6 февраля 2018, 10:46
Доброго дня, В.Кордо. Приносимо вибачення за ситуацію, що склалася. Для того, щоб більш детально розібратись — вкажіть, будь ласка, Ваш ІПН в особистому повідомленні.

Комментарии

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 
Главная / Банки Украины 🏦 / Укрсоцбанк 💰 / Отзывы о Укрсоцбанке 📝 / Некомпетентність працівників банку зашкалює!