×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Следить за новыми комментариями
Комментарии
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
20 і 22 січня на картку переводилися гроші з БК. Раніше гроші скидалися за кілька хвилин, а зараз до цього часу немає. Звязувався з техпідтримкою БК, там сказали що гроші переведені і проблема є в банку. Скинули мені два номери ARN і сказали що по них я можу отримати інформацію по транзакції та кошти. Почитавши форуми дійсно є таке, що гроші зависають і їх можна отримати звернувшись до банку, але зателефонувавши на гарячу лінію Unicredit, мені скзали що не в курсі що це таке і що вони в таких питаннях не можуть мені допомогти. Підкажіть будь ласка в чому причина і як я можу зняти кошти