Минфин - Курсы валют Украины

Установить

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Sidlyar
Sidlyar
10 февраля 2015, 23:40
Поясніть, будьте добрі, наступну ситуацію. На сайті nextdirect.ua здійснила покупку на 1078 грн. Ціни вказані в гривні, рахунок в гривні. Оплатила карткою master card gold. Прийшла смс з повідомленням про оплату на суму 1078 грн. Через деякий час дізнаюся, що на рахунку не вистачає 400 грн, звертаюсь до оператора call center, а вона мені як ні в чому не бувало пояснює, що списані 400 грн через покупку саме в цьому Інтернет магазині. Питання — за що списані додатково 400 грн? Чому жодного повідомлення не надіслано мені про додаткове списання коштів? Чому банк не питає згоди моєї на таку операцію? Це — чистої води шахрайство!!! Я не вперше купую з цього сайту і при розрахунку карткою Приватбанку ніяких додаткових коштів ніколи не сплачувала, тому навіть не могла підозрювати про «підводні камені», які приготував Ваш банк.
Я наполягатиму на повернені коштів, оскільки рахунок мені виставили в гривні, оплата здійснювалась в гривні і банк жодним чином не попередив про можливі додаткові витрати!!! Це — грабіж!!! Ви поводитесь з клієнтами як шахраї. Скажіть, куди я маю звернутися із скаргою?

Комментарии - 4

+
0
UniCreditBank
UniCreditBank
11 февраля 2015, 9:40
#
Ви можете назвати номер своєї картки?
+
0
UniCreditBank
UniCreditBank
11 февраля 2015, 17:11
#
Передала інфо колегам для уточнення
+
0
UniCreditBank
UniCreditBank
12 февраля 2015, 11:05
#
Описанная Вами ситуация имела место из-за особенностей списания денежных средств.
Отдельные Интернет-магазины (в основном иностранные) декларируют, что счет выставляется ими в гривне, при этом, не уведомляя клиентов, сознательно или бессознательно, о том, что оплата через банки, которые обслуживают Интернет-эквайринг, происходит в иностранной валюте. Банк, который обслуживает магазин, конвертирует гривны в валюту на своей стороне (при этом расчет с украинскими банками происходит в долларах). Поэтому сумма, которая в реальности списывается с карты клиента, может быть выше, чем та сумма, которую клиент видит при оплате в магазине за курсовой разницы.
+
0
Sidlyar
Sidlyar
12 февраля 2015, 15:30
#
А банк також «сознательно или бессознательно не уведомляет клиентов» про додаткове списування коштів з рахунку перед тим, як здійснити операцію? Це імідж банку — зробити всі операції прозорими, а не тихенько списати кошти і навіть смс не надіслати. Сюрприз очікує клієнта, коли він перевірить залишок. Чому навіть у виписці з рахунку банк не вказує цю суму? Лише через оператора call center я змогла дізнатися, куди поділися гроші. Я повторюсь — неодноразово здійснювала покупки з цього сайту і ніколи додатково кошти не списувались з рахунку при користуванні карткою Приватбанку. За логікою Вашого банку — Приват бере на себе додаткові витрати по оплаті покупок своїх клієнтів? Щось не клеїться… Вам так не здається? Висновок напрошується сам по собі і він очевидний!
Проте, Ви не відповіли на моє запитання — куди я маю офіційно звернутися зі скаргою?
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться