Минфин - Курсы валют Украины

Установить
×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы оставить отзыв, нужно войти или зарегистрироваться
В банкоматі знімали кошти, вже на видачі банкомат просто почав оновлюватись і кошти не видав, з картки списались, на гарячій лініі оператор сказала, що нічим допомогти не можуть так як карта Приват банку, звертайтесь туди.Звернулась туди, на що прийшла відповідь, що якщо Укрсіб добровільно поверне кошти, то повернуть на протязі 14 днів, а якщо ні то від 45 до 120 днів.Знову ж на лініі даного банку мені нічим не допомогли.В мене лише питання, як бути в даній силуації? В країні війна, в мене маленька дитина, за що тепер мені годувать дитину, якщо кошти просто пропали?І я маю їх чекати до 4 місяців, поки два банки між собою розберуця! Це що взагалі таке???
Юрій Дубина 23 декабря 2022, 10:47
Після невдалої спроби взяти товар в рострочку у магазині комфі на номера які я залишив їх представнику буквально на наступний день почали звонити шахраї та різні мікрокредитні організації, також тепер стабільно приходять від них смс.
Останньою краплею для мене стало коли мені подзвонили і сказали що у мене є заборгованість по кредиту (хоча мені відмовили).
Буду писати заяву в поліцію.
Юрій .. 22 декабря 2022, 21:42
Отделение по адресу: Киев, ул. Жилянская, 59 
Хоч і маю рахунки ФОП не перший рік, але вирішив забрати фізичну карту фіз особи, і як виявилось — не зміг.
Документи з дії не приймають, треба паперовий паспорт. Скаанувати QR не вміють. Те, що в дії Єдокумент з номером паспорту, ІПН, загран та права — теж ії не підходить. Паперовий паспорт і все.
Суцільне дно, особлино на фоні того, що по відділенню розклеїні стікери — ми працюємо з дією.
Михайло Діденко 19 декабря 2022, 16:31
Війна змінила життя кожного українця. Не кажучи про безліч смертей і скалічених долей, хтось втратив роботу, хтось майно, хтось кинув усе і був змушений тікати з окупованої території.

Що роблять банки зі своїми клієнтами, які не можуть оплатити кредит, тому що втратили все майно? Наприклад, ПУМБ запропонував списати 50% суми, ОТП теж.

Виїхавши з окупованої території я не сидів на попе рівно, а відновив бізнес. Плачу оренду житла та офісу, податки, доначу на ЗСУ, допомагаю родичам на окупованій території та сім'ї за кордоном, при тому, що не можу до них поїхати тому що це заборонено законом, це дуже важко не тільки фінансово, але й морально, як і всім нам.

А що зробив Укрсиббанк? На початку війни він не нараховував відсотки за кредитом, тому що це було заборонено законом. Доти, доки не дозволили ці відсотки стягувати. Мабуть все. Цікаво, чим банк допоміг у цій війні Україні і українцям? Він щось купив військовим, пожертвував переселенцям? Щось я не знайшов такої інформації. Це точно наш банк?

Банк має програму рефінансування кредитів, але вона ніяк не вирішує проблеми клієнтів, вона вирішує лише проблеми банку. За кілька місяців поки я закривав борги у ПУМБі та ОТП, тому що вони списали 50% боргу, я не міг сплачувати кредит в Укрсибі і за півроку банк нарахував відсотків майже таку ж суму, скільки я мав борг на початок війни. Я не знаю як вони рахують і щось доводити — марно! На мою пропозицію закрити борг одним платежем, але зі знижкою, як я закривав ПУМБ і ОТП, не під 50%, хоча б 30% списали — банк відмовив. Сказали, що вони можуть лише розтягнути на довший термін повну суму боргу під менший відсоток. Тобто, банку взагалі на все начхати, цікавлять тільки гроші.

Укрсиббанк, найогидніший і найжадібніший банк з яким я коли-небудь зв’язувався. Ніколи, повторюю НІКОЛИ не майте з ним справу. Почитайте інші відгуки, цей банк повне днище.
serhiy11122 19 декабря 2022, 12:21
Постійно приходить смс-спам від банку на мій номер телефона. Після того, як написав заяву на відключення спама, через кілька місяців він знову починає приходити. В чаті тобі пропонують знову відключити, і так по кругу.
Anna91165 17 декабря 2022, 1:16
Отделение по адресу: Черновцы, ул. Главная, 47
Передають борги колекторам, які тероризують дзвінками і листами з погрозами, навіть після звернення до них, і, начебто, як здавалося, врегулювання питання. Надалі послугами банку не користуватимусь і нікому не рекомендую. У компанії, в якій працювала раніше, був негативний досвід у проведенні валютних операцій. Постійні черги і неможливість вирішення багатьох питань без безпосереднього звернення у відділення. Не дивлячись на те, що банк є частиною міжнародної групи, обслуговування дно: хамство зі сторони співробітників, не знайшовши попередньо підписані мною документи, заблокували карту і вимагали знову підійти у відділення підписати, тому що співробітник, у якого я раніше підписала їх, був на лікарняному, і вони це питання між собою не змогли з’ясувати.
MOSTOR 14 декабря 2022, 19:03
Имею в этом банке 2 world black карточки, так же еще 2 платинум карточки, и не понимаю зачем отдавать 10к в год банку. Имея все возможные супер пупер привелегии все равно стоишь в очереди в кассу (в Франковске оба отделения считаются премиум, но они нефига не премиум), деньги снять нигде нельзя т.к в кассе денег нет, а банкоматы не работают потому что нет света. Нашел единственный рабочий банкомат в городе и то на второй день когда я пришел его потрошить он уже не работал. Банкомат выдавал по 8к за раз, ограничение на выдачу 50к в день в банкомате (и 50к в кассе, но в кассе «денег нет, но вы держитесь»). Вообщем если вам сегодня срочно нужна большая сумма то денег вы не получите и еще пол города обойдете что бы снять хотя-бы 50 тысяч.

Так же какая бы мега супер карточка у вас не была все равно будь добр платить 1% за перечисление денег в другой банк. Потому что на вопрос поддержке — «как мне сейчас снять деньги?» они отвечают — «Переведите деньги на карточку другого банка и там снимите»
Spr1 5 декабря 2022, 22:32
Отделение по адресу: Харьков, ул. Алчевских, 9/11
в Харьковском отделении по вулиця Алчевських, 9−11 отказывают в открытии счёта из-за отсутствия вовремя вклеенной фото в паспорт по достижении 25 лет. Хотя во время военного положения закон разрешает и ЦНАП определяет что паспорт является действующим на этот период. Пришлось ехать в другой банк, в котором оформили счёт без проблем. Не рекомендую данный банк для пользования. Потраченное время и некомпетентные сотрудники!
Владислав Пожев\'як 3 декабря 2022, 13:58
Дуже не задоволений службою підтримки! Знімав гроші з картки укрсіббанку в банкоматі Приватбанку. Зажувало картку, гроші не видало, а списання з рахунку 1000 грн відбулося. Звернувся у службу підтримки 31.10.22 в застосунку укрсіббанку, залишив заявку. Сьогодні спитав з приводу моєї заяви, на що мені відповіли, що попередню заяву було сформовано з помилкою і треба робити нову заявку і чекати на її розгляд від 50 до 120 днів. В такий тяжкий час у країні неможливо навіть свої ж гроші повернути. Дуже не задоволений і обурений таким ставленням від банку нікому не рекомендую!
Ovk2009 29 ноября 2022, 21:58
Під час бойових дій закрили всі відділення в Харкові. Припинили надавати будь-які послуги, але продовжили нараховувати комісію, яку неможливо було сплатити. На посилання форс-мажору, в колцентрі не звертають уваги. Зараз я на Хмельниччині не можу навіть перевести обслуговування і розірвати з ними всі відносини, бо не можу вже два дні потрапити до відділення. Судитися з ними за 100−200 гривень ніхто не стане, тому вони цим користуються і ГРАБУЮТЬ клієнтів.
НІКОЛИ НЕ КОРИСТУЙТЕСЯ ПОСЛУГАМИ УКРСИББАНК!!!
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Катерина Юськів 28 ноября 2022, 14:52
У мене є картка цього банку з Comfy. Там великий ліміт. Завжди було зручно користуватись. А сьогодні не змогла. На питання чому? мені відповіли, що так вирішив банк і нічого з цим не можна зробити. Якщо банк вирішить інакше мені прийде повідомлення. Вибачте, але я розраховувала на цю картку, тим паче в наш час. Я обурена! Щоб покласти гроші, треба їхати дуже далеко, бо не має банкоматів. Дуже все складно з цим банком.
Олексій Гречаний 23 ноября 2022, 12:12
Если именно рассматривать приложение — то есть банки и получше, выписку делать сложно (особенно, если редко пользуешься), кучу ненужных функций, пока перевод сделаешь уже отпадет желание его делать.
А в целом, все норм, тех поддержка в киевских отделениях радовала.
pavelgood 20 ноября 2022, 8:47
Маю оформлений пакет ЗП NEW CARD КАРТКОВИЙ. Маю реєстрацію місця тимчасового проживання на окупованій території Запорізької області, маю довідку ВПО про реєстрацію у м.Запоріжжі.

Влітку 2022 року до мене зателефонував персональний менеджер Вадим та повідомив про необхідність звернутися до відділення з метою проходження ідентифікації клієнта.

5 серпня 2022 року я звернувся до відділення Укрсиббанку у м.Києві (Бастіонна, 1) до менеджера yehor.iliusenko@ukrsibbank.com та пройшов ідентифікацію з наданням підтверджуючих документів про джерела доходів (довідка з податкової про доходи, декларація ФОП).

17.08.2022 року мені в чат додатку написала менеджер Марія з питанням проведення ідентифікації в телефонному режимі. В той же день вона зателефонувала мені та провела ідентифікацію.

26.08.2022 року мені в чат додатку написав персональний менеджер Вадим та поцікавився джерелами походження коштів, які я перерахував на картку та на які цілі. Я відповів, що це мої кошти та кошти дружини. Їх використав для повернення поворотної фінансової допомоги іншій особі з використанням сервісу Приват24 та картки Укрсиббанку. Відповідь його цілком влаштувала.

09.09.2022 року мені в чат додатку написав фахівець з питань комплаєнс Антон Якунін із запитом № 04−3-03/4406, де містилося 10 запитань: суть економічних операцій, документи про джерела доходів, навіщо я часто сплачував карткою Укрсиббанку у листопаді минулого року послуги Нової пошти, документи, що підтверджують витрати, навіщо я відкрив віртуальні картки Укрсиббанку, які у мене подальші наміри користування карткою Укрсиббанку тощо. В той же день я надав всі документи та відповіді електронною поштою.

14.09.2022 року мені в чат додатку знову написав фахівець з питань комплаєнс Антон Якунін із запитом № 04−3-03/4449. В запиті його цікавило навіщо я з інших банківських рахунків перераховував гроші на картку Укрсиббанку, навіщо моя цивільна дружина це робила та з якою метою я брав поворотню фінансову допомогу та згодом її повертав (з наданням підтверджуючих документів). Додатково просив надати виписки з Приватбанку та Пумб, куди також приходила поворотня фінансова допомога. В той же день я надав всі документи та відповіді електронною поштою.

21.09.2022 року мені в чат додатку знову написав фахівець з питань комплаєнс Антон Якунін із запитом No 04−3-03/4540. У запиті він запросив вже іншу виписку з Приватбанку. В той же день я надав всі документи та відповіді електронною поштою.

29.09.2022 року мені в чат додатку знову написав фахівець з питань комплаєнс Антон Якунін із запитом No 04−3-03/4590. У запиті він запросив виписки ВЗАГАЛІ зі всіх моїх банківських рахунків інших банків у термін до 04.10.2022. Мені здалося дивним що я маю відкрити свою банківську інформацію про всім іншим моїм рахункам в інших банках. В той же день я попросив відтермінувати строк надання відповіді, оскільки вважаю подібні вимоги неправомірними та маю намір звернутися до НБУ зі скаргою. Він погодився відтермінувати до моменту остаточного розгляду скарги до НБУ.

В той же день я скерував скаргу до НБУ №Т-197330/1/20769, в якій звернув увагу, що якщо банк має вмотивовані підстави розкриття банківської інформації клієнта в інших банках, то відповідно до пункту 8 частини першої статті 62 Закону України «Про банки і банківську діяльність» цей банк може звернутися до інших банків, які мають йому надати будь-яку інформацію.

27.10.2022 року НБУ нарешті відповіла своїм листом № 14−0004/75102 на мою скаргу. Надали розгорнуту відповідь: банк дійсно має право звернутися до іншого банку для розкриття банківської інформації у разі наявності законних підстав, водночас банк може запитувати у клієнта будь-яку інформацію з метої фінансового моніторингу.

Копію відповіді я надіслав фахівцю з питань комплаєнс Антону Якуніну.

В день отримання відповіді на скаргу 27.10.2022 року на електронну пошту фахівцю з питань комплаєнс Антону Якуніну я надіслав виписки зі всіх інших моїх банківських рахунків в банках Універсал банк, Форвард банк, Таскомбанк, Альфабанк.

Вже минув майже місяць, жодних додаткових запитів я від Укрсиббанку не отримував.

Незважаючи на надання повної запитуваної інформації Укрсиббанк заблокував мені зарплатну картку та не дає можливості користуватися грошима на картці. Зокрема у додатку з’явилося повідомлення: Операції списання по рахунку обмежено, за виключенням операцій погашення заборгованості.
vdolin 12 ноября 2022, 12:42
Отделение по адресу: Киев, ул. Чернобыльская, 21 
В кінці жовтня мені зателефонувала менеджер Марина, прізвища свого не назвала і почала вимагати негайної явки в банк з паспортом та ідентифікаційним кодом. На мої пояснення, що я знаходжуся закордоном і найближчі кілька місяців повернутися не зможу, тим більше, що уряд України закликав українців зимувати поза межами країни, менеджер почала мені погожувати. Я запропонував застосувати для ідентифікації будь-які засоби онлайн зв’язку та електронний підпіс. Тоді я запропонував відкласти нашу зустріч на кінець січня і менеджер наче б то погодилася. Пишу наче б то, бо 11 листопада мої рахунки були заблоковані. Підкреслюю, заблоковані не за запитом правоохоронних органів або наявності заборгованості, а тільки з тієї причини, що я не маю змоги негайно з’явитися до банку. Я вже не кажу про те, що такі дії банку суперечать чинному законодавству і носять відтінок кримінального злочину. Вкравши у мене 21 000 гривень Укрсиббанк фактично позбавив мене засобів до існування. Двогодинне спілкування в чаті з консультантом закінчилося його вердиктом «Альтернативи особистій явці з паспортом та ідентифікаційним кодом немає». Закрити рахунок без особистої присутності я, виявляється, теж не можу. Виникає логічне запитання: А навіщо тоді взагалі потрібен ваш онлайн банкінг?
Шановні клієнти Укрсиббанку! Не дай вам Боже важко захворіти, поїхати у тривале відрядження, попасти в полон або виявитися на окупованій території! Не сумнівайтеся, злодійський банк відразу прибере ваша грошики до своїх рук.
Кримінальні дії Укрсиббанку повинні привернути увагу правоохоронних органів!
Шановні працівники банку! Я сподіваюся, що вам дістане здорового глузду вирішити проблему без втручання поліції, прокурати та судів. Повірте, життя таке коротке, що витрачати його на чвари — це блюзнірство. Та й думаю, що банк так само не зацікавлений вплутуватися у скандали. І хоча, крім матеріальних, ви нанесли мені ще й моральні збитки, я поки що готовий їх вам пробачити.
Слава Україні! І бажаю всім мирного неба!
Не могу добиться от банка информации касающейся лично моего счета.Арестовали зарплату, причина неизвестна, фамилия исполнителя неизвестна число, месяц, подачи письма в банк неизвестна или это секретная информация? Долг погашен Приват сразу отреагировал, Райффайзен тоже.Укрссиббанк не выдает четыре месяца зарплату.Сотня походов звонков, обращений в банк, результата ноль.Принес все нужные документы (исп.служба, от моего кредитора, от адвоката) везде оригиналы мокрая печать…, результат ноль
Vika88Dm 11 ноября 2022, 17:56
У зв’язку з скрутним фінансовим становищем я звернулася в липні до банку с приводу можливості проведення рефінансування за моєю кредитною карткою. Дякую за те, що банк погодився та пішов на зустріч та після проведення рефінансування почалося саме цікаве. 11.08.2022 я оформила рефінансування та написала заяву на закриття картки, у той самий день картка пропала в застосунку та з’явився кредитновий. Згідно термінів картковий рахунок мали закрити протягом 45 календарних днів тобто 24−26 вересня. Проте мені почали надходити смс що по моїй картці є мінімальний платіж. Я почала виясняти та звертатись у службу підтримки на що мені почали відповідати що у мене то недоплата якась, хоча все було перераховано згідно договору. Потім мене запевнили що зареєстрували запит і все владнається. Через деякий час почали надхоити смс сплатіть заборгованість по картці (яку я давно переоформила та вона мала закритись). Я почала знов звертатись до банку, мені почали розказувати що банк пішов же вам на зустріч, вибачте ви тепер будите мене «упрекать»? Зараз проблема зі світлом, багато запитів не можемо впоратись, не звертайте уваги на смс. Вибачте, по-перше проблема зі світлом не така давня, коли мій рахунок мали закрити ще все ок було. Сприводу того що не встигаєте то це не моя вина та проблема, приймайте на роботу більше співробітників щоб встигати. Також якщо ви не наладили процес рефінансування то нащо таке випускати на ринок? Борг росте, картковий рахунок не закрито, пройшло 3 місяці, вибачте що це за строки на закриття 1єї картки?
rosstikf 11 ноября 2022, 6:31
В липні 2022 було зняття готівки закордоном з картки new card, банк за декілька днів після зняття готівки підняв курс і на карті зявився мінус десь 2500 грн. Відразу написав в чат що робити чи будуть відсотки і чи е термін погашення. В чаті відповіли що це просто мінус на карті відсотків за це нема та терміну погашення також немає можу погашати коли зявиться можливість (скрини переписки є). Я поповнив карту і на карті залишилось -2000 грн. В листопаді в додатку приходили повідомлення що у мене є заборгованість. 09.11.22 приходить повідомлення що борг переданий колекторам. Я погасив борг по карті. І звернувся також в чат де мені казали що просто мінус і вони нікому інформацію не передавали на запитання чому тільки зараз прийшло смс відповіли що минуло 100 днів від дня заборгованості. 10.11.22 цілий день дзвонив робот коректор і що у мене борг. Скарга тут більше за брехню банку коли з’явилася заборгованості написали це просто мінус і можете погашати коли завгодно бо нема терміну погашення, а з іншої сторони передають борг коректорам які цілий день дзвонить робот. Напевно це два різних банках.
Виталий Васильев 4 ноября 2022, 19:54
Давно являюсь клиентом банка, сервис не очень, тарифы большие. Могут очень долго решать твой вопрос и то, обходясь формальными ответами, без конкретики. Приложение не очень удобное.
Но в целом, банк на троечку.
Оля Сурай 4 ноября 2022, 18:12
Кілька разів зверталась в чат-підтримку. Мало того, що відповідають з інтервалом у кілька ГОДИН, так ще й грубо, без видимого бажання допомогти. Максимально не клієнтоорієнтовані! Закривають чат на власний розсуд, не розібравшись, а то і не відповівши на звернення. Обслуговування співробітників контакт-центру оцінюю на -10 із 10! Зверталась на гарячу лінію банку. Оператори більш привітні, але коли я заговорила про скаргу на співробітників чату не було жодної реакції. Я вимагала аби мені надали зворотній зв’язок по моїй скарзі і просила повідомити номер мого звернення, про те жодним чином зі мною не зв’язалися! Обурена таким ставленням до клієнта! З приводу банківських послуг і обслуговування карток — мені на власний розсуд заблокували карту чи заморозили рахунок не повідомивши мене про це. При цьому мені досі приходить смс-розсилка з пропозиціями використання кредитної карти. Максимально не приємний банк, умови і співробітники. Жодного разу не стикалася з подібним сервісом. Просто ЖАХ! Прошу відреагувати — так не має бути.
butaa 4 ноября 2022, 0:43
Отделение по адресу: Полтава, ул. Бирюзовая, 58
Я 17.10.2022 року звернувся до УКРСИББАНКУ м.Полтава вул.Соборності 53/1 до консультанта Стремілова Вікторія Петровна с проханьям відкриття валютної картки для євро переводів.
Був складений договір-анкета номер11000−701 картковий рахунок у національній валюті. Я підписав договір на валютну картку і получив на руки 2 аркуши паперу договору. Но шоб получить валютну карту мені навязали. заставили взяти просту катру яка мені зовсім не потрібна і за неї я повинет заплатити 100 гр. На цю просту карту ніякого договору я не получав. Ніяких банковскіх условій я не получив. Вікторія Петровна сказала що обов’язково шоб получить валютну катру потрібно мені впарить цю просту за 100 гр.
3.11.2022 я получаю смс шо у мене уже борг 100 гр. Мене це розлючело.Я не получив в повному обсязі услугу от банку. Не получив основну валютну карту і вже у мене борг. Так с клієнтами не поступають.
Ви хочете шоб за таку аферу узнала вся Україна ??? Як що ні, тоді прошу без скандала рішить мою проблему.
Я хочу не закрити договір, а росторгнути так як я не получив в повному обсязі від банку то шо хотів ваш клієнт, а вже поніс втрати.
Де договір ,{ постанова }шо я повинен при відкриті валютної карти обовьязково взяти за 100 гр ліву не потрібну мені картку ??? Я даже не був інформований на основі якого закону так повинет діяти банк про таку {аферу}
В приватбанке я 17.10.2022 за 25 хв получив на приват 24 валютну картку і здійснів валютну операцію.
Якщо ви цінуєте кожного клієнта то прохання до вас анулюйте не законно навішані мені 100 гр.

Курс валют в Укрсиббанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 44 44.95
USD 40.6 41.2
Все курсы банка

Курс валют в Укрсиббанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 44 44.95
USD 40.6 41.2
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / Укрсиббанк 💰 / Отзывы о Укрсиббанке 📝