×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в Укрсиббанке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 44 | 44.95 |
USD | 40.6 | 41.2 |
Все курсы банка |
В банкоматі не видало кошти,кошти зписались з картки.
Написать комментарий
Зливають номера телефонів телкфонним шахраям і МКО
Останньою краплею для мене стало коли мені подзвонили і сказали що у мене є заборгованість по кредиту (хоча мені відмовили).
Буду писати заяву в поліцію.
Комментарии (2)
Банк, який не приймає документи з дії
Документи з дії не приймають, треба паперовий паспорт. Скаанувати QR не вміють. Те, що в дії Єдокумент з номером паспорту, ІПН, загран та права — теж ії не підходить. Паперовий паспорт і все.
Суцільне дно, особлино на фоні того, що по відділенню розклеїні стікери — ми працюємо з дією.
Написать комментарий
Укрсиббанк — самий жадібний банк. Кров українців — найкраща валюта.
Що роблять банки зі своїми клієнтами, які не можуть оплатити кредит, тому що втратили все майно? Наприклад, ПУМБ запропонував списати 50% суми, ОТП теж.
Виїхавши з окупованої території я не сидів на попе рівно, а відновив бізнес. Плачу оренду житла та офісу, податки, доначу на ЗСУ, допомагаю родичам на окупованій території та сім'ї за кордоном, при тому, що не можу до них поїхати тому що це заборонено законом, це дуже важко не тільки фінансово, але й морально, як і всім нам.
А що зробив Укрсиббанк? На початку війни він не нараховував відсотки за кредитом, тому що це було заборонено законом. Доти, доки не дозволили ці відсотки стягувати. Мабуть все. Цікаво, чим банк допоміг у цій війні Україні і українцям? Він щось купив військовим, пожертвував переселенцям? Щось я не знайшов такої інформації. Це точно наш банк?
Банк має програму рефінансування кредитів, але вона ніяк не вирішує проблеми клієнтів, вона вирішує лише проблеми банку. За кілька місяців поки я закривав борги у ПУМБі та ОТП, тому що вони списали 50% боргу, я не міг сплачувати кредит в Укрсибі і за півроку банк нарахував відсотків майже таку ж суму, скільки я мав борг на початок війни. Я не знаю як вони рахують і щось доводити — марно! На мою пропозицію закрити борг одним платежем, але зі знижкою, як я закривав ПУМБ і ОТП, не під 50%, хоча б 30% списали — банк відмовив. Сказали, що вони можуть лише розтягнути на довший термін повну суму боргу під менший відсоток. Тобто, банку взагалі на все начхати, цікавлять тільки гроші.
Укрсиббанк, найогидніший і найжадібніший банк з яким я коли-небудь зв’язувався. Ніколи, повторюю НІКОЛИ не майте з ним справу. Почитайте інші відгуки, цей банк повне днище.
Написать комментарий
Неможливо відмовитись від смс-спаму
Написать комментарий
Не рекомендую
Написать комментарий
Ужасное обслуживание
Так же какая бы мега супер карточка у вас не была все равно будь добр платить 1% за перечисление денег в другой банк. Потому что на вопрос поддержке — «как мне сейчас снять деньги?» они отвечают — «Переведите деньги на карточку другого банка и там снимите»
Комментарии (3)
Отказали в оформлении открытия счёта
Комментарии (12)
Некомпетентність співробітників
Комментарии (1)
Жах, схоже на шахрайство
НІКОЛИ НЕ КОРИСТУЙТЕСЯ ПОСЛУГАМИ УКРСИББАНК!!!
Комментарии (13)
Жахливий банк
Комментарии (5)
Отзыв про Укрсиб
А в целом, все норм, тех поддержка в киевских отделениях радовала.
Написать комментарий
Заблокували зарплатну картку New Card
Влітку 2022 року до мене зателефонував персональний менеджер Вадим та повідомив про необхідність звернутися до відділення з метою проходження ідентифікації клієнта.
5 серпня 2022 року я звернувся до відділення Укрсиббанку у м.Києві (Бастіонна, 1) до менеджера yehor.iliusenko@ukrsibbank.com та пройшов ідентифікацію з наданням підтверджуючих документів про джерела доходів (довідка з податкової про доходи, декларація ФОП).
17.08.2022 року мені в чат додатку написала менеджер Марія з питанням проведення ідентифікації в телефонному режимі. В той же день вона зателефонувала мені та провела ідентифікацію.
26.08.2022 року мені в чат додатку написав персональний менеджер Вадим та поцікавився джерелами походження коштів, які я перерахував на картку та на які цілі. Я відповів, що це мої кошти та кошти дружини. Їх використав для повернення поворотної фінансової допомоги іншій особі з використанням сервісу Приват24 та картки Укрсиббанку. Відповідь його цілком влаштувала.
09.09.2022 року мені в чат додатку написав фахівець з питань комплаєнс Антон Якунін із запитом № 04−3-03/4406, де містилося 10 запитань: суть економічних операцій, документи про джерела доходів, навіщо я часто сплачував карткою Укрсиббанку у листопаді минулого року послуги Нової пошти, документи, що підтверджують витрати, навіщо я відкрив віртуальні картки Укрсиббанку, які у мене подальші наміри користування карткою Укрсиббанку тощо. В той же день я надав всі документи та відповіді електронною поштою.
14.09.2022 року мені в чат додатку знову написав фахівець з питань комплаєнс Антон Якунін із запитом № 04−3-03/4449. В запиті його цікавило навіщо я з інших банківських рахунків перераховував гроші на картку Укрсиббанку, навіщо моя цивільна дружина це робила та з якою метою я брав поворотню фінансову допомогу та згодом її повертав (з наданням підтверджуючих документів). Додатково просив надати виписки з Приватбанку та Пумб, куди також приходила поворотня фінансова допомога. В той же день я надав всі документи та відповіді електронною поштою.
21.09.2022 року мені в чат додатку знову написав фахівець з питань комплаєнс Антон Якунін із запитом No 04−3-03/4540. У запиті він запросив вже іншу виписку з Приватбанку. В той же день я надав всі документи та відповіді електронною поштою.
29.09.2022 року мені в чат додатку знову написав фахівець з питань комплаєнс Антон Якунін із запитом No 04−3-03/4590. У запиті він запросив виписки ВЗАГАЛІ зі всіх моїх банківських рахунків інших банків у термін до 04.10.2022. Мені здалося дивним що я маю відкрити свою банківську інформацію про всім іншим моїм рахункам в інших банках. В той же день я попросив відтермінувати строк надання відповіді, оскільки вважаю подібні вимоги неправомірними та маю намір звернутися до НБУ зі скаргою. Він погодився відтермінувати до моменту остаточного розгляду скарги до НБУ.
В той же день я скерував скаргу до НБУ №Т-197330/1/20769, в якій звернув увагу, що якщо банк має вмотивовані підстави розкриття банківської інформації клієнта в інших банках, то відповідно до пункту 8 частини першої статті 62 Закону України «Про банки і банківську діяльність» цей банк може звернутися до інших банків, які мають йому надати будь-яку інформацію.
27.10.2022 року НБУ нарешті відповіла своїм листом № 14−0004/75102 на мою скаргу. Надали розгорнуту відповідь: банк дійсно має право звернутися до іншого банку для розкриття банківської інформації у разі наявності законних підстав, водночас банк може запитувати у клієнта будь-яку інформацію з метої фінансового моніторингу.
Копію відповіді я надіслав фахівцю з питань комплаєнс Антону Якуніну.
В день отримання відповіді на скаргу 27.10.2022 року на електронну пошту фахівцю з питань комплаєнс Антону Якуніну я надіслав виписки зі всіх інших моїх банківських рахунків в банках Універсал банк, Форвард банк, Таскомбанк, Альфабанк.
Вже минув майже місяць, жодних додаткових запитів я від Укрсиббанку не отримував.
Незважаючи на надання повної запитуваної інформації Укрсиббанк заблокував мені зарплатну картку та не дає можливості користуватися грошима на картці. Зокрема у додатку з’явилося повідомлення: Операції списання по рахунку обмежено, за виключенням операцій погашення заборгованості.
Комментарии (3)
УКРСИББАНК вкрав у мене 21 000 гривень
Шановні клієнти Укрсиббанку! Не дай вам Боже важко захворіти, поїхати у тривале відрядження, попасти в полон або виявитися на окупованій території! Не сумнівайтеся, злодійський банк відразу прибере ваша грошики до своїх рук.
Кримінальні дії Укрсиббанку повинні привернути увагу правоохоронних органів!
Шановні працівники банку! Я сподіваюся, що вам дістане здорового глузду вирішити проблему без втручання поліції, прокурати та судів. Повірте, життя таке коротке, що витрачати його на чвари — це блюзнірство. Та й думаю, що банк так само не зацікавлений вплутуватися у скандали. І хоча, крім матеріальних, ви нанесли мені ще й моральні збитки, я поки що готовий їх вам пробачити.
Слава Україні! І бажаю всім мирного неба!
Комментарии (6)
Нарушают законы
Комментарии (1)
Байдужість до свого клієнта та неналагодженість процесів
Комментарии (2)
Банк заборгованості колектори
Комментарии (1)
Плохой сервис, неудобное приложение
Но в целом, банк на троечку.
Написать комментарий
Жахливе обслуговування
Комментарии (1)
Впаревание не нужних карточек
Був складений договір-анкета номер11000−701 картковий рахунок у національній валюті. Я підписав договір на валютну картку і получив на руки 2 аркуши паперу договору. Но шоб получить валютну карту мені навязали. заставили взяти просту катру яка мені зовсім не потрібна і за неї я повинет заплатити 100 гр. На цю просту карту ніякого договору я не получав. Ніяких банковскіх условій я не получив. Вікторія Петровна сказала що обов’язково шоб получить валютну катру потрібно мені впарить цю просту за 100 гр.
3.11.2022 я получаю смс шо у мене уже борг 100 гр. Мене це розлючело.Я не получив в повному обсязі услугу от банку. Не получив основну валютну карту і вже у мене борг. Так с клієнтами не поступають.
Ви хочете шоб за таку аферу узнала вся Україна ??? Як що ні, тоді прошу без скандала рішить мою проблему.
Я хочу не закрити договір, а росторгнути так як я не получив в повному обсязі від банку то шо хотів ваш клієнт, а вже поніс втрати.
Де договір ,{ постанова }шо я повинен при відкриті валютної карти обовьязково взяти за 100 гр ліву не потрібну мені картку ??? Я даже не був інформований на основі якого закону так повинет діяти банк про таку {аферу}
В приватбанке я 17.10.2022 за 25 хв получив на приват 24 валютну картку і здійснів валютну операцію.
Якщо ви цінуєте кожного клієнта то прохання до вас анулюйте не законно навішані мені 100 гр.
Комментарии (1)