×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в Укрсиббанке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 43.5 | 44.45 |
USD | 41.35 | 41.95 |
Все курсы банка |
Банк не даёт доступ в приложение сотням тысяч клиентов
Написать комментарий
Досвід використання банку
Почну з недоліків:
1. Мобільний додаток UKRSIB Online: Дизайн інтерфейсу застарілий, чат зі службою підтримки постійно блимає та зависає, а картковий курс обміну незрозумілий, що ускладнює оцінку реальної вартості транзакцій. Загалом, додатку бракує оптимізації, що може зробити його використання неприємним.
2. Преміум-обслуговування клієнтів: Хоча банк пропонує преміум-обслуговування клієнтів, воно часто не відповідає очікуванням. На вирішення простих запитів у чаті може знадобитися до двох годин, а на більш складні задачі — ще більше. Персональний менеджер може не виконати усі поставлені завдання, що розчаровує. Крім того, каси, призначені для преміум-клієнтів, часто обслуговують усіх клієнтів, а це означає, що очікування в черзі може бути необхідним, незважаючи на оплату «преміум-обслуговування». Принаймні така ситуація склалася в моєму відділені.
3. Тарифи, комісії та інше: хоча я погодився на обовʼязкове медичне та майнове страхування, що входить в частину мого пакету, я був розчарований, коли щомісячний платіж підвищили без попередження. Цей досвід залишив у мене відчуття невпевненості, щодо прозорості та надійності банку.
Дослідивши інші банки, я знайшов більш доступні та цікаві варіанти аналогічного пакету послуг, особливо у прямих конкурентів з іноземним капіталом.
4. А при порівнянні карткового курсу USD/EUR, EUR/USD з іншими банками, стає зрозумілим, що банк не завжди ставить на перший план задоволення своїх клієнтів.
Серед переваг можу виділити:
1. Ввічливі співробітники: Співробітники банку завжди були ввічливими та поважними у спілкуванні зі мною.
2. Доступність та якість відділень: Банк має достатню кількість відділень, і вони, як правило, добре доглянуті та обладнані.
3. Програма лояльності та акції: Існують програма лояльності та акції, якими можуть скористатися клієнти.
Підсумовуючи, можна сказати, що хоча цей банк має деякі позитивні сторони, недоліки є значними і впливають на загальний досвід. Я сподіваюся, що цей відгук допоможе банку покращити свої послуги та краще задовольняти потреби своїх клієнтів.
Комментарии (2)
Обслуговування подобається.
На жаль не має можливості отримати картку по довіренності, хоча це дозволено НБУ і немає ніякого бажання цього робити з боку банка.
Написать комментарий
Закрили рахунок без повідомлення
При цьому, більшість часу, який картка не використовувалася, було призупинене використання кредитних коштів, без ніякого інформування, до речі. Хоча в договорі пише, що вони повинні повідомляти про доступний ліміт використання кредиту. Брешуть, що усі банки заблокували кредитні ліміти, коли почалася війна.
Довідку про те, що вони закрили рахунок, і про відсутність заборгованості, надсилати відмовляються.
Довідку про закриття
Комментарии (1)
Пропали деньги с карты
Комментарии (1)
Кинули на гроші
Написать комментарий
Відкриття рахунку
Тому прошу розглянути моє прохання про анулювання комісії
Комментарии (1)
Максимально незручний банк
Комментарии (1)
Ненадежный, неудобный и не клиентоориентированный банк
Комментарии (1)
Гіршого недобанку ще не бачив
Даний недобанк, просто в змові з роботодавцем, де працює людина, відкривають вам договори, не узгодивши жодним чином бажання людини.
Недобанк про який іде мова, відкриває з/п карти, за домовленістю з роботодавцем. Мені поставили умови, при відкритті рахунку, що я не буду отримувати з/п, якщо не підпишу договір. Тобто підпис отримано методом шантажу. Відвязатись від непотрібного банку неможливо, вони підключають самовільно послуги, якими не користуються користувачі, та самовільно знімають за них гроші.
Так даний недобанк, відкрив на моє прізвище собі, дві карти, судячи з усього, таке зловживання викликано корисними мотивами, щоб отримати винагороду за відкриття карток, працівники недобанку, йдуть на такі дії.
Банк отримує комісію за поповнення моєї карти, комісія стягається з моєї зарплати. Я щоб користуватись своїми грошима, та унеможливити розголос з сторони недобанку, про свої витрати, переводжу свою зарплату на карту Приват банку, клієнтом якого я є багато років, та довіряю цьому банку.Як можна позбутись нав’язаних карток даного недобанку, не оплачувати нав’язані послуги, якими я не користуюсь, та не згоден щоб з моєї карти мародерили гроші за незамовлені послуги? Як отримувати з/п, працювати, та відвязатись від такого лиха?
Комментарии (4)
Банк выдал банковскую тайну клиента
На запрос суда, который содержал четкий запрос с датами, с предметом запроса —!!! банк выдал сверху данные, которые судом не запрашивались!!!
Этим действием банк нарушил закон о банковской тайне, подверг клиента риску со стороны недобросовестного использования заполученной информации.
Это говорит о сотрудниках банка, которые некомпетентны, не соблюдают закон, не ценят клиента и рушат репутацию банка.
Клиент пользуется услугами банка более 10 лет!
Отправлена жалоба официально в нацбанк. И локально управлению банка.
Комментарии (1)
Жахливе обслуговування клієнтів
Комментарии (1)
Не виконують рішення КМУ от 02.03.2022 198-р
Комментарии (4)
Ужасное приложение и некомпетентные сотрудники
Был в отделении банка в Харькове на Гагарина, перед тем как класть деньги на счет — спрашиваю — курс как в приложении будет? Ответ — не знаем, там курс конверации виза/мастеркард?
А почему в остальных банках все четко?
Комментарии (2)
Час зупинити співробітництво
Комментарии (1)
Як програти в безпрограшній акції
Комментарии (2)
Очень странная история
Я начала смотреть банковскую выписку в которой должны были быть данные о переводах и соответственно об их отмене, но не обнаружила ни того, ни другого. Я опять обратилась в службу поддержки за разъяснениями, на что мне там ответили, что действительно, все данные о этих транзакциях были ими удалены, т.к отправитель отменил платеж и сохранять их в записях нет никакого смысла. И вновь посоветовали обратиться к отправителю. Так как я уже находилась за границей, то лично прийти в свое отделение не могла, я позвонила туда, объяснила ситуацию, на что мне было однозначно было заявлено что такая ситуация невозможна в принципе, и что если она таки произошла, то мне нужно обратиться в киберполицию и написать заявление о несогласии и расследовании ситуации в электоронном виде на сайте банка. Я написала, мне пришел ответ о том, что я не имею права на такое заявление, т.к никаких оснований для этого нет, с перевод был отменен и записей не осталось, но остался мой долг в 47000гр, взявшийся из ниоткуда, согласно банковским выпискам с формулировкой — «не предусмотренная договором задолженность», которую мне нужно вернуть. Позже мне пришло сообщение, что данные по моему долгу была передана некому коллекторскому агенству, после чего мой телефон стал звонить каждый час с неизвестных номеров. Его пришлось в итоге отключить, т.к в роуминге нет никакого смысла заниматься переговорами с коллекторами, да еще в такой ситуации. Так вот, господа, скажите, разве это не признаки мошенничества?
p.s Отправитель естественно на связь не вышел…
Комментарии (13)
Банк с большими проблемами и приколами
Комментарии (1)
Посещение отделения .
Комментарии (1)
Реестрація у додатку не можлива
Написать комментарий