×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в Укрсиббанке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 44.65 | 45.65 |
USD | 41.05 | 41.75 |
Все курсы банка |
Відкриття рахунку тягнулося 3 місяці
Вмовити іноземців відкрити рахунок в інших банках не вдалося, бо вони працюють з БНП Паріба в 15 країнах Європи, і не мали проблем.
Відповідно до переліку документів для відкриття рахунку для представництва, зазначеного на офіційному сайті АТ УКРСИББАНК, доступного за посиланням https://corporate.ukrsibbank.com/common/upload/corporate/Postyne_predstavnitstvo.pdf, визначено чіткі вимоги, що саме має бути надано для розгляду. Однак, на практиці, в порушення вимог Інструкції НБУ №492 про порядок відкриття, використання і закриття рахунків у національній та іноземних валютах, встановлюються незрозумілі вимоги до документів, не представлені навіть на офіційному сайті. Так, від представництва вимагали надати «Легалізований або засвідчений шляхом проставлення апостиля витяг з торговельного, банківського або судового реєстру про реєстрацію юридичної особи-нерезидента, перекладений українською мовою і засвідчений нотаріально, зі строком видачі не більше 3 місяців до дати звернення до банку». На вимогу пояснити, чому саме 3 місяці, та чим не влаштовує аналогічний витяг, виданий 4,5 місяці тому, апостильований та із завереним перекладом – представники банку посилалися на якісь внутрішні політики BNP PARIBAS. Представництво було змушене втратити час та кошти на повторне одержання витягу в Бельгії, його переклад та доставку в Україну. Надалі – Представництвом було заповнено надані банком анкети (додаток 8 Know your client та додаток 11 MSQL) українською та англійською мовами, підготовлено детальну схему структури компанії та інші документи відповідно до вищенаведеного переліку.
Повний пакет документів, що вимагалися, зважаючи на затримки та додаткові уточнення порядку заповнення анкет, було подано в четвер, 30 серпня 2018 року.
З того часу представництво стикнулося з кричущою безвідповідальністю та некомпетентністю співробітників юридичного відділу та інших відділів, в які було направлено документи на погодження начальником відділення. Серед основних та незрозумілих причин затягування процесу уточнимо деякі, які особливо свідчать про бюрократію та типовий український, а не європейський підхід до роботи з клієнтом:
— Заповнені документи англійською мовою, які подавалися разом з україномовними, виявилися непотрібними для відкриття рахунку і навіть не розглядаються бек-офісом банку. Банк, який заявляє про можливість обслуговування іноземців англійською мовою – вимагає подавати документи ЛИШЕ українською мовою.
— В українському тексті анкети банк неодноразово вимагає внести зміни, які не є суттєвими та спрямовані на затягування процесу. Наприклад:
• в пункті 1.10 Додатку 8 замість «Дослідження кон’юнктури ринку та виявлення громадської думки», що відповідає коду КВЕД 73.20 було замінено на текст «Дослідження кон’юнктури ринку та виявлення громадської думки щодо обізнаності з товарами НАЗВА КОМПАНІЇ», для відповідності формальним вимогам бек-офісу. Хоча доповнення за пунктом – не містить ніякої інформації взагалі, оскільки логічно, що представництво буде займатися діяльністю з дослідження ринку в інтересах материнської компанії.
• В пункті 2.10 вимагали написати імена осіб латиницею замість кирилиці, а в пункті 2.23 – аналогічна вимога стосувалася і написання назв бельгійських міст. При цьому, як і раніше, англомовна анкета – не приймалася до уваги.
• В пункті 2.11 замість назв посад вимагали написати щодо кожної особи «Член правління», хоча це і не є в прямому розумінні посадами (попередні значення були – виконавчий деректор і т.д.). Працівники банку не розуміють, що член правління навіть за українським законодавством повинен мати трудові відносини з компанією, і відповідно, саме їх посади були зазначені в анкеті одразу.
• В пункті 1.14 вимагали заповнити країни, від яких материнська компанія одержує прибуток сумарно до 100%, хоча було надано інформацію сумарно по 96%. Виникло питання і щодо того, чому Україна має 1%, і включена до переліку (хоча згідно вимог – Україна має бути обов’язково включена).
— Вимагали надання особистих документів кінцевих бенефіціарів у копіях, хоча такі документи містять персональні дані фізичних осіб і за вимогами GDPR має бути надана згода на їх обробку (яку фізичні особи не зобов’язані надавати), а банк повинен тоді надати докази впровадження політик щодо забезпечення конфіденційності, що банк не збирався робити.
— Не влаштувала картка зразків підписів, засвідчена нотаріусом, хоча форма, надана банком була застарілою і містила положення щодо печатки (яка вже не є обов’язковою відповідно до законодавства). Нас змусили зробити нову картку підписів з підстав, що нотаріус написав лише ініціали особи-підписанта в засвідчувальному написі. про свою застарілу форму банк промовчав.
— В схемі структури материнської компанії представники банку відмовлялися бачити зазначені там дані щодо місцезнаходження, ідентифікаційних номерів компаній та вимагали виписати паспортні дані кінцевих вигодоодержувачів у схемі, хоча вони вже були зазначені у додатку 8.
— Схема структури англійською мовою з зазначенням адрес та назв компаній і фізосіб-нерезидентів без транслітерації українською назв типу Londerzeel, Wollenweberstrasse, Dendermonde представників банку не влаштовувала. При цьому, нагадаємо, аналогічні дані в додатку 8 нас змусили написати замість української латиницею.
— У торгівельному витягу юрвідділ шукав підтвердження права підпису особи, підпис якої містився на кожній сторінці та інформації щодо проставлених штампів, на що отримав від нас пояснення, що дані відмітки проставлені при апостилюванні і офіційний статус витягу та апостилю підтверджено різними нормативними документами.
Окрім даних питань, нас вразило, що дані вимоги виникали поступово: тобто, закрили одне питання – через два дні щось знов не так. Чому не було підготовлено повний перелік вимог щодо надання коментарів Представництвом – невідомо.
Протягом двох тижнів довелося займатися юридичним лікбезом для юрвідділу банку, які не знають, що таке Гаазька конвенція, апостиль і вирішили, що апостиль МЗС Бельгії не має права ставити (ось відповідь банку — Считаем, что извлечение заверено ненадлежащим лицом. Торговый реестр Бельгии администрируется Министерством экономики, соответственно извлечение должно быть удостоверено подписью и печатью уполномоченного лица Министерства экономики, подпись и печать которого апостилируется).
Про те, що вказаний витяг дав підставу зареєструватися в Мінекономіки України і в них не було питань, а «компетентні» працівники банку вважали його недійсним — промовчу.
Після агресивної переписки з банком та скарги — рахунок відкрили. Але нікому не раджу звязуватися. (До працівників відділення питань немає)
Комментарии (1)
Посредственное качество сервиса и скрытые тарифы для пакета ФОП
Сказали, что обязательно нужен получить у них карту физ.лица иначе не откроют счет ФОП…
Понимал что развод — но сразу спорить не стал, думаю закрою позже, дам отзыв. Карта отдельно минимум 320 грн/год, которой я даже не планирую пользоваться, т.к. есть гораздо более выгодные тарифы у тех же Альфа/Монобанка/Приват/ОТП.
Кстати списали со счета тариф за обслуживания еще до выпуска и получения карты. Думаю если бы карту долго не забирал, еще бы взял штраф за несанкционированную задолженность накинули…
Менеджер не перезвонила после открытия счета, хотя обещала. Когда пришел в отделение просидел 30 минут при подписании документов (при том, что не было очереди) и через неделю еще 20 минут просто что бы забрать карту (где надо отдельно получать бумажку у специалиста и идти в кассу за картой....). Вспомнил гос. учреждения…
Дальше выяснилось, что есть скрытая комиссия за СМС информирование на эту карту (около 15 грн/мес). Когда я спросил, можно ли отключить, т.к. карта мне не нужна вообще, — мне сказали, что не смогу зайти в приложение УкрСибОнлайн и ждать получения карты. При том, что клиент-банк позиционируется как бесплатный (собственно как и везде на нашем рынке).
Попробовал зайти — получил код через вайбер и зашел без проблем. Дальше хотел еще раз запросить отключение смс — сказали что, мол может оно и заходит, но тогда перестанет работать… Ну это или откровенная неадекватность, или некомпетентность персонала.
Это при том, что над столами «персональных» менеджеров висит табличка — «Европейский стандарт сервиса»)))
Активировать ЕЦП для ФОП обещали за день. В итоге пришлось через 3 дня звонить в кол центр и менеджеру что бы подсуетились…
В общем, еще не начал пользоваться услугами, а ощущение что клиент и качественный сервис тут никому не нужен, но я им уже должен комиссию) По сравнению с рядом других банков с которыми я сталкивался — очень слабо.
В итоге, прошу, через сайт МинФин, сотрудников банка прокомментировать ситуацию с СМС информированием и связью с УкрСибОнлайн и обязательностью оформления карты физ.лица при открытии ФОП (не в одном договоре я не увидел упоминания об этом). Думаю сами понимаете, где есть узкие места. Нужную информацию предоставлю в личку.
Про качество обслуживания, задумывайтесь, а то через 5 минут после первого визита, звонили мне и говорили, что очень важен каждый клиент, но в отделении я такого не увидел)
Спасибо!
P.S. Приложение для ФОП тоже далеко от современного…
Написать комментарий
ужас
Написать комментарий
Плохая работа
Пользователь не предоставил документы по запросу администрации сайта, подтверждающие, что он является клиентом данного банка.
Написать комментарий
Отключите этот СМС спам!
Через личный кабинет это не отключить, оператор в коллцентре может отключить только СМС информирование о изменение счета, которое не влияет на СМС спам. Оператор говорит что нужно ехать в отделене где я был зарегистрирован и писать там заявление, но это другая часть города где я сейчас не бываю, почему я не могу об этом просто заявку оставить или выключить в кабинете?
И при этом отделение в СБ и ВС выходное, мне что с работы отпрашиваться чтобы СМС спам отключить?
Написать комментарий
Обмін валюти
Чи відома вам постанова №364 НБУ від 02.08.2016, що говорить — «фізичні особи зможуть проводити обмін валют на суму до 150 тис. грн в еквіваленті без надання документів».
Поганий банк із некваліфікованими співробітниками.
Нікому не раджу цей банк, тому що він вигадує власні правила.
Комментарии (3)
Постоянные проблемы
Комментарии (1)
Нет терминала в отделениях.
Написать комментарий
отзыв об укрсибббанке
до сег.ситуации вопросов не было. в чем ситуация — у меня потребительский кредит. пришла в кассу 802 отделения днепр досрочно закрывать. дала смс с номром договора и реквизитами. кассир Мотчанова Людмила Алексеевна сказала, что все кредитные договора оплачивают через кредитную карту. спросила мои паспортные данные. ей еще раз проговорила, что у меня нет кредитной карты, и она даже не активна. мне нужно оплатить потребительский кредитный договор. Мотчанова Людмила что-то под нос фыркнула. на вопрос — почему счет другой — ответила, что согл.пост. НБУ прошли изменения счетов. фамилия ваша, паспортные данные сверила — значит все правильно
результат — деньги ушли на неактивную кредитную карту. снять с нее можно только через 45 дней. соотв, штраф за неоплаченный кредит, экстренно найти деньги на оплату. отделение разводит руками.
как я поняла — у них 2 кассовые программы — кредитные карты и потребительские кредиты. кассир решила не напрягаться — и заплатила, как умела.
написала обращение в банк — рассматривается 30 дней.
Написать комментарий
Выплатли как обещали по программе IQ energy, правда понервничать немного пришлось....
Комментарии (2)
Банк становится все хуже и хуже!
Пользователь не предоставил документы по запросу администрации сайта, подтверждающие, что он является клиентом данного банка.
Написать комментарий
поддержка клиентов кошмарная
Написать комментарий
Постоянно не работает система
Пользователь не предоставил документы по запросу администрации сайта, подтверждающие, что он является клиентом данного банка.
Комментарии (1)
Банкомат списав но не видав гроші
Вказав суму-1250 грн, після чого на eкрані видало-Операція НЕ МОЖЕ БУТИ ВИКОНАНА.І банкомат віддав картку.Я пішов в інший банк.
По дорозі зайшов в мобільний банкінг і побачив, що трансакція пройшла і з моєї картки списана еквівалентна сумма в валюті.
Повернувся назад і звернувся до робітників банку щоб зафіксували факт спірної трансакції-мені відмовили, звернувся на горячу лінію- теж саме.
Подзвони в свій в банк банк сказали що трансакція находиться процесі очікування.Якщо УкрСиб підтвердить знаття готівки-то гроші будуть в них.
Дата 20.09.2018
Банкомат A0309479
Операція №1419
Квитанція в мене на руках.
Хтось щось може мені пояснити?! Плакали мої гроші?
Комментарии (1)
Укрсиббанк - банк мошенник!
Пользователь не предоставил документы по запросу администрации сайта, подтверждающие, что он является клиентом данного банка.
Написать комментарий
Некомпетентна консультація менеджера по кредитним продуктам
Написать комментарий
Укрсиббанк работает вне правового поля Украины
В кредитном и ипотечном договоре, а также Правилах потребительского кредитования о моей ответственности за нарушение обязательства застраховать залоговое имущество ни одного положения нет. Ссылаются исключительно на Информационное сообщение в котором они мне сообщают о возможном повышении процентной ставки если я не затрахую залоговое имущество.
Информационное сообщение не есть дополнением к договору, не прошито, не пронумеровано, не подписано представителями банка, подписано мной только на последней странице на которой про повышение процентной ставки не сообщается. В самом информационном сообщении написано что оно носит информационный характер, а порядок повышения процентной ставки регулируется договором (в договоре не отрегулировано).
Считаю это полным правовым беспределом, на письменные обращения они не реагируют, в контакт центрах складывается впечатление что работают люди вообще без образования — не знают какую юридическую силу имеет договор, а какую Информационное сообщение, в отделениях вообще не с кем разговаривать, собираюсь судиться.
Обязанность застраховать действительно прописана в ипотечном договоре и законах, а ответственность нет.
У кого нибудь есть опыт досудебного урегулирования подобного беспредела или контакты грамотного адвоката который пройдет процедуру суда до конца? Мой Email: lidavin@ukr.net
Пользователь предоставил документы по запросу администрации сайта, подтверждающие, что он является клиентом данного банка.
Комментарии (3)
Никому не рекомендую этот банк
Пользователь не предоставил документы по запросу администрации сайта, подтверждающие, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
Комментарии (2)
Не рекомендую брати шоппінг картку, збільшувати ліміт картки
Почалось все з того, що тарифи на обслуговування по золотій карті — виросли вдвічі — обслуговування в місяць стало 150 грн. Звісно, що я прийшла відмовлятись від такого сервісу, просити зменшити рівень картки.
Саме цікаве, що збільшують рівень — навіть по телефону, а зменшити, тільки з паспортом, навіть права — не підходять і ніяким чином окрім їхати за паспортом не можливо. Ок, прийшла іншим разом, але таке маланство вже залишило відбиток на відношенні до банку. Потім, едина можливість зменшити ліміт — оплатити штраф і обслуговування вигідніше річне по іншій карті. Тобто, для того, щоб отримувати зарплату у цього банку — я сплатила майже 500 грн!!! І це була мінімальна пропозиція для мене. Добре, 500- це не 1800 в рік, але сам факт — це крейзі, для більшості людей з мінімальною зарплатою 3000 — сплатити 500 банку за картку щоб отримувати на неї зарплату???!!!
Далі було бажання купити в Ашані пральну машинку, нажаль сплатити відразу майже 19 тысяч не мала можливості, консультанти запропонували взяти промо розтрочку від самсунг — разом з укрсіббанком і розбити сумму на 10 чи 20 платежів без ніяких відсотків. Але відразу спитали, чи є у мене шопінг картка, бо всі співробітники Ашан жаліються на те, що не можуть користуватись промо кредитами, через наявність такої картки.
Мені здалось це дивним, тим паче знаючи, що моя картка навіть не активована, а рівень доходу місячний у мене близько вартості машинки, я маю своє житло проблем не мусить виникати, тим паче, я клієнт банку вже 6 років на цій же роботі.
Звісно мені відмовили, вони несуть за собою право не комментувати своє рішення. Я дуже хотіла взяти той товар в той же день, тому розрахувалась шоппінг карткою. АПОГЕЕМ було те, як без жодного паролю за 1 секунду — з картки зняли 19 тысяч. БЕЗПЕКА КАРТКИ вражає…
Дуже хочу закрити цю сумму в пільговий період — і повернути їм цю картку. Якщо буде можливість — буду ініціювати переведення мого зарплатного проекту в приватбанк. Нажаль, рівень наближенності цього банку до клієнта значно вищий.
Написать комментарий
Отличный Банк
1. Банк — один из лучших и надежных в Украине;
2. Широкий спектр оказания банковских услуг;
3. Обслуживание в банке и отделениях 8 из 10;
4. По личному опыту — нет проблемы в задаче которую нельзя было бы решить ( кредитование, ежедневные операции, обслуживание счета)
5. Соотношение цена-качество.
Отельная благодарность менеджеру Татьяне ( отделение № 927) — хороший специалист и понимающе относиться ко всем вопросам, при обращение даже в телефоном режиме подскажет и поможет.
Пользователь не предоставил документы по запросу администрации сайта, подтверждающие, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
Комментарии (1)