Минфин - Курсы валют Украины

Установить
×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы оставить отзыв, нужно войти или зарегистрироваться
mydobermann 3 ноября 2023, 13:17
В цьому банку вже достатньо довго. Побачив рейтинг на Мінфіні, вирішив додати свій відгук.
Відкрив картку «NEW CARD» коли по ній ще були кешбеки до 500 грн в місяць (зараз не знаю). Це був топ.
Картка закінчилась. Переоформив на «віртуальну». Для транзакцій мене банк повністю влаштовує. Перекази по iban без комісії, підтримка в чаті (зручно) достатньо корисна, обслуговування картки безкоштовне, банк дуже надійний.
Із мінусів: мала кількість банкоматів кеш-ін (але плюсик за зони самообслуговування); немає розгалуженої мережі терміналів, як у великих банків; низькі % по депозитам (+комісії), але це компенсується надійністю.
Авансом ставлю 5 бо надійність банку і підтримка для мене — суттєві аргументи.
Walllter 11 октября 2023, 14:20
Отделение по адресу: Харьков, пл. Конституции, 26
Трижды писал заявление на отмену автоконвертации долл в грн. На третий раз перезвонили и уведомили что отменили. По итогу второй месяц автоконвертация все равно происходит.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Roman Tyshyk 7 октября 2023, 22:32
Неможливо замовити, зняти готівку, валюту.
ludgov 3 октября 2023, 14:27
Депозити цей банк не повертає!!! Так що не ведіться на красиві слова «банк з іноземним капіталом». Гроші будуть прокручуватися без кінця. Вони вам придумають 1000 приводів чому НЕ повертати гроші.
mitridat12 3 октября 2023, 14:12
Цей банк грабує своїх клієнтів. Сьогодні в мене закінчується термін депозиту. Гроші з депозитного рахунку просто зникли. В підтримці мені повідомили, що, ймовірно, депозит буде автоматично переоформлений без моєї участі. Але я на це жодної згоди не давала — за умовами договору термін завершення 03.10.2023. Пролонгований вже новий депозит, який вони начебто зроблять мені без моєї згоди і взагалі участі, також розірвати буде неможливо — бо такі умови в банку. Так що свої гроші я вже не побачу. На мою вимогу перервати це замкнене коло, бо ще нічого не оформлено, старий договір завершився лише сьогодні і пролонгацію можна перервати — працівники Укрсиббанку мені сказали, що допомагати мені не збираються. Люди, не повторюйте моїх помилок! Тут, по-суті, КРАДУТЬ ваші кошти!
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
themastir111 29 сентября 2023, 14:30
Подзвонив мужик, представився представником укрсіб банку, спитав чи знаю я людину — відповів шо знаю, спитав чи можу передати інфомрацію — відповів не можу (людина за кордоном і зв’язків не маю). Після цього щодня автоматичних 3−5 дзвінків з різних номеров, або просто мовчать або гудки програють. Я навіть не клієнт банку і точно ніколи не буду
vgfdfghj 27 сентября 2023, 17:14
Отделение по адресу: Киев, ул. Крещатик, 24
Вітаю. Ваш банк застряг на дні. Мабуть жахливішої фінансової установи нема в Україні!

В мене батько інвалід першої групи, який підписав на мене нотаріальну довіреність, щоб отримати пенсійну картку у якої закінчився строк дії, та керування всіми рахунками. Гроші за документ та виїзд на дім нотаріуса витрачено, а в цьому банку нотаріуси не діють, як виявилось.

Картку не дають (бо правила в них такі), гроші також (бо відділення не те) в онлайн банкінг зайти не можна (бо в довіреності нема слова інтернет банкінг)

На Хрещатику, взагалі одні пенсіонери працюють і між ними застрягли дві дівчини, яким би я порадила тікати з цього неадекватного банку.Тільки для дівчат поставила зірку, бо вони намагались допомогти
Так би ні однієї не було.

Зараз складаю офіційну скаргу в НБУ
Руслан Свиридов 26 сентября 2023, 18:04
Отделение по адресу: Киев, ул. Симиренко, 2/19
До повномаштабного вторгнення, відкрив кредитну картку від Укрсіббанк. З погашенням виникали труднощі, відсотки нахоховували. Зібрав всі зусилля, для закриття кридиту. І ось настав цей час. Всі кошти, були погашені 15 числа, поточного місяця. Звернувся в банк 21 числа, для закриття рахунку та обслуговування. На що отримав від фахівця банку відмову «Закрити зараз не можемо із технічних причин». Зверніться в інший день. По рахунку заборгованість немає. 26 числа надходить повідмленя, що з рахунку списано 934грн. В рахунок револьверної заборгованості. Перераховую кошти, в надії лише одне, закрити всі відносини з банком. Звертаюся знов в відділеня банка, про закриття рахунку. Звову відмова, із технічних причин, не можемо закрити рахунок. Зверніться в інший день. Даний банк рахую, як шахрайську організацію. Нароховують проценти не відомо на що, рахунок не закривають. При повному погащені кредиту, все одно лишився винним. Напасав скаргу в відділені. Бажання лише одне, закрити всі відносини з банком.
Oksana Shelest 22 сентября 2023, 20:49
Отделение по адресу: Одесса, ул. Софиевская, 32
Поповнити картку неможливо, терміналів немає в достатної кількості. Інтерфейс он лайн банку — це просто жах. Комісія за всі оперпації, даже поповнення власної картки. Часто просто поповнити телефон неможливо, якась невідома помилка — блокування операції Платежі ідуть дуже довго. Історії платежів немає. Взагалі жодного позитивного моменту. Нікому не пораджу цей банк. Клієнтом цього банку вже понад 10 років. Тікаю з нього.
mif5 22 сентября 2023, 11:20
19.09.23 року оператором кол-центру щодо мене були здійснені дискримінаційні дії в зв’язку з моїми фізіологічними особливостями: їй не сподобався мій голос і вона відмовила мені в обслуговуванні, хоча мною була надана вся необхідна для отримання консультації інформація. Про кодове слово оператор, певне, підзабула, так їй не хотілося зі мною спілкуватися. На скаргу отримала відписку, що, буцімто, оператор кол-центру має право давати суб'єктивну оцінку голосу клієнта, що є повним абсурдом, бо в правилах надання послуг вимоги до голосу, зовнішності не існує. Щодо інциденту. Представник контролюючого органу зі мною не спілкувався, хоча мав це зробити (і голо мій почув би). Натомість, мене закидали базарним спілкуванням в чаті, доказуючи, що я неправа, відібравши у мене чимало часу.
Школа, що працівники банку дозволяють собі принижувати честь і гідність клієнтів, порушуючи їх конституційні права. Обурена, що правила банківського обслуговування грубо порушені, внаслідок чого я була обмежена в користуванні послугою, на яку маю право, як клієнт.
Vadimir87 20 сентября 2023, 15:05
Отделение по адресу: Киев, ул. Таборная, 38
Звернувся до банку для валютообміну, касир мені порадив зробити обмін гривні на доллари в застосунку УкрСиб-онлайн, так як там вигідний курс, окей. Пішов до операціоніста, відкрив гривневу картку, долларову картку, сплатив комісію за відкриття рахунку і коли відкрив депозит з’ясувалося, що депозитні кошти я зніму з комісією, а на питання чого так я ж питав, мені операціоніст повідомив, що зняття грошей з депозиту безкоштовно то вона мала на увазі виплата коштів з депозиту на картку. Це як взагалі? Прошу розібратися! Як можна виплачувати власні кошти по депозиту під комісію та ще таку, яка перекриває дохід по депозиту. Відділення 883, м.Київ, вул.Табірна 38
simbon3 15 сентября 2023, 9:46
Отделение по адресу: Полтава, ул. Бирюзовая, 58
клиент банка больше 15 лет, по зарплатной карте. Так же осуществляю покупки на Алиекспресс. Недавно открыл карту в эвро — так вот за пополнение эвро карты своими евро у банка есть процент 1- 1,5% — просто дичь
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Jmaaa46 5 сентября 2023, 11:49
Все місяц брешут та відписуються.
alexxkey 1 сентября 2023, 13:14
У часи, коли Моно дійсно клієнто-орієнтований банк та задає стандарти якості, Укрсиббанк виглядає як антистандарт.
Все дуууже повільно та незручно для клієнта. Щоб відкрити, або закрити рахунки, треба фізично йти у відділення. Якщо ти в іншому місті, треба створювати запит на переведення обслуговування своїх рахунків у відділення того міста, в якому ти знаходишся та чекати до 3-х бізнес днів.
Я хочу закрити всі свої рахунки. В моно я можу це зробити менш ніж за хвилину безпосередньо із застосунку. В укрсибі моє флоу було таке, та воно ще не завершене:

1. Пішов у відділення закрити всі рахунки (ФОП та особисті).
2. Там дізнався, що так як, вони створені у Києві, а я звернувся у Франківське відділення, то тре або йти у конкретне відділення у Києві, або створити запит на переведення рахунків до цього відділення у Франківську. Ще є варіант, створити запит через систему business ukrsibbank
3. Запит я створив. Почекав добу. Ніякої відповіді.
4. Я сам телефоную на гарячу лінію, там мене знов переадресують на мого менеджера. Дякую.
5. Телефоную менеджеру. Менеджер мені розповідає те саме про переведення рахунків або створення листа. Я кажу, що вже створив листа добу тому і не отримав досі відповіді. Мій власний менеджер (а я начебто платінум клієнт) сказав, що тре чекати коли лист буде оброблено.
6. Ось я чекаю.

Чи звернусь я хоча б ще раз до цього банку? Ні.
Якщо цей мій комент читає client service банку, то я одразу допоможу вам відкорегувати ваш показник NPS. Вірогідність, що я пораджу Укрсиббанк друзям та знайомим (від 1 до 10) = 1.

Дякую за увагу)
borovetsalla 1 сентября 2023, 11:20
Хочу висловити вдячність як особисту та як працівник МКП «ВУВКГ м. Херсона» експерту з обслуговування клієнтів Володимиру ХЛИНОВУ відділення № 965 м.Херсон за отримання, навіть в складних умовах в місті, завжди якісної та кваліфікованої відповіді на будь які питання, що виникають, а також своєчасної допомоги, підтримки згідно мого особистого звернення щодо подальшої співпраці з вашим банком відносно запропонованих банком послуг.
Бажаю Володимиру ХЛИНОВУ та в його особі Вашій компанії успіхів й процвітання, міцного здоров’я, оптимізму, благополуччя, цікавих задумів та їх успішних втілень!

З повагою, Алла Боровець
marina1233 16 августа 2023, 17:32
Була корпоративним клієнтом банку понад 5 років, за цей час була маса перебоїв у роботі, був навіть прецедент, коли переплуталися баланси клієнтів. Періодично не працював додаток, не було змоги проводити ніякі операції за рахунком через якісь проблеми на стороні банку, але апогеєм для мене була ситуація, коли мені довелося змінити номер для входу в додаток. Мені неодноразово довелося дзвонити в банк, спілкуватися з купою працівників кожен раз, пояснюючи те саме. Згодом зі мною зв’язався менеджер, сказав, що для цього потрібно підписати документи в Дії. Я все виконала, надіслала, і в результаті виявилося, що і цього недостатньо. Мені порекомендували відновити доступ до телефону, на який початково був зареєстрований мій аккаунт 5 років тому, незважаючи на те, що номер в аккаунті банку я змінювала. Повний сюр! Вирішення такої самої проблеми в Монобанку зайняло кілька хвилин, у Приватбанку — хвилин 10. Якщо у вас є вибір між цим банком і будь-яким іншим, краще оберіть інший.
Julia Igorivna 11 августа 2023, 15:49
Хочу подякувати працiвникам Чернишова Ірина та Левадна Юлiя з вiддiлення № 397 до якого мене перекрiпили на початку вiйни. Необхiдна була допомога зi змiною налаштувань рахунку, зверталася у це вiддiлення вперше i зараз маю поганий зв’язок, тому телефонувала декiлька разiв, але працiвники були ввiчливi, вiдповiли на всi запитання i не пожалкували часу продублювати iнструкцii на електронну пошту прив’язану до мого рахунку.
Також була привiтною i дiвчина iз загального колл-центру, яка перевiрила мою iнформацiю i надала контакти мого нового обслуговуючого вiддiлення.
До 2022 я обслуговувалася декiлька рокiв у мiстi Бердянськ де єдиною незручнiстю було розташування вiддiлення трохи далi вiд центру мiста.
Читала негативнi вiдгуки про банк, але на щастя менi поки не довелося зтикатися з такими проблемами. Маю надiю i далi бути клiєнтом в цьому банку з таким рiвнем сервiсу.
Валерий Петренко 1 августа 2023, 7:51
Хочу відключити послугу інформування, все правільно роблю в додатку, але банку майже дуже потрібні мої 15 грівнів,і вже другій місяц неяк вони не можуть мене відключити.
коли я знімав гроші вони мені не прийшли я задумався ща може бути що нема грошей та подав заявку
Edo Fordex 11 июля 2023, 15:22
Обираючи банк вважав, що іноземні власники дотримуватимуться принаймні базових світових стандартів у наданні сервісів та підбору персоналу. Може десь у Парижі так і є, але тільки не в Україні.
Конкретно.
1.Кваліфікований ЕЦП, за який деруть немалі гроші, живе своїм життям (не усі СА його приймають)
2.Онлайн банкінг спамить пошту клієнта якимись надуманими повідомленнями про підозрілі входи у систему, що не додає спокою особливо у вихідні.
3. Служба підтримки клієнтів у вихідні дана на відкуп придурковатому боту.
4. Термінали самообслуговування приймають готівку по одній купюрі і страшно неергономічні.
4. Касири відділень виступають гіга-експертами з паспортного контролю, навіть тоді, коли треба ВНЕСТИ гроші на картку. Начальник відділення при цьому вдає із себе глухоніму царицю фронтофісу.(Відділення UKRSIBBANK № 399)
5. Центр якості клієнтського обслуговування АТ «УКРСИББАНК» BNP PARIBAS Group з неповагою ставиться до клієнтів банку шляхом ігнорування звернень (Чорна Ол.Ол.)
6. Збої банківських систем (01−03 березня 2023) сором’язливо замовчуються, а клієнту «вішається локшина» з посиланням на недолуго написані правила обслуговування.
Можна було б ще навести декілька індикаторів, але навіщо? Контроль і так відсутній.
Міняю банк на більш інший)))

Курс валют в Укрсиббанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 44 44.95
USD 40.6 41.2
Все курсы банка

Курс валют в Укрсиббанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 44 44.95
USD 40.6 41.2
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / Укрсиббанк 💰 / Отзывы о Укрсиббанке 📝