Минфин - Курсы валют Украины

Установить
×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы оставить отзыв, нужно войти или зарегистрироваться
OleksiiKr 13 ноября 2023, 17:29
Отделение по адресу: Киев, ул. Саксаганського, 82
В жодному разу не розраховуйте на те, що вам наговорять на етапі попередньої згоди банку. Два тижні збирають папірці і не дай боже, щось не сходиться, щоб потім в одну секунду радикально змінити початкові умови на завідомо неприйнятні. Пікреслюю — завідомо, бо всім по декілька разів було сказано, які умови є неприйнятними. Потім виставляють це, наче я не так щось роблю і моя відмова. Тож, якщо нерухомість вимагає завдатку на період опрацювання заявки банком — розраховуйте. 90% відсотків, що ви втратите цей завдаток і час.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Sergeyboss 31 октября 2023, 18:48
Хочеться висловити величезну вдячність працівнику відділення № 395 Укргазбанка АРТЕМУ АНАТОЛІЙОВИЧУ КАРАБАЧУ за уважне, професійне і просто людяне ставлення до нас (клієнтів банку) під час проведення фінансових операцій.
Також вдячність начальнику цього відділення СЕРГІЮ ВОЛОДИМИРОВИЧУ ШЕВЧЕНКУ за цінні поради і підтримку під час вирішення складних питань.
s1r1uss 30 октября 2023, 20:11
Карабач Артем Анатолійович (відділення 395) — найкращий менеджер, з яким я стикалась! Людина на своєму місці! Тільки таким працювати з людьми! Артем від душі прагне допомогти клієнту і професійно це робить! Зверталися до нього неодноразово.
Татьяна Павленко 28 октября 2023, 15:40
Для закрытия счёта он лайн нужно:
1. Заповніть, будь-ласка, документ «Заява про закриття рахунку» (не обов’язково друкувати, достатньо заповнити у форматі документа Word) та підпишіть заповнений файл кваліфікованим електронним підписом (КЕП)).

2. Відскануйте або сфотографуйте (кольорові копії) Ваші паспортні та ідентифікаційні дані: 1, 2 сторінка паспорта, сторінка із вклеєним фото, сторінка з ІПН або сторінка з відміткою про відмову від присвоєння ІПН та сторінка з адресою реєстрації місця проживання або 2 сторінки паспортного документа у вигляді ІД картки; довідку про присвоєння ІПН. Завантажте фото/скани в форматі .doc або .pdf на Ваш П К (персональний комп’ютер/ноутбук) та підпишіть їх за допомогою Дія.Підпису або КЕП інших кваліфікованих надавачів електронних довірчих послуг.

3. Заповніть «Опитувальник» та «Додатки» (достатньо заповнити у форматі документа Word та підписати кваліфікованим електронним підписом (КЕП)).

Якщо в мобільному застосунку «Дія» є Ваш е-паспорт — ідентифікація під час процесу відеоверифікації буде здійснена шляхом обміну документами між Банком та мобільним застосунком «Дія». Якщо Ви змінили Ваш ідентифікаційний документ (паспорт громадянина України) з моменту проходження останньої ідентифікації в Банку — ідентифікація та верифікація Вас як клієнта Банку можлива виключно при наявності у Вас е-паспорту (шляхом обміну документами між Банком та мобільним застосунком «Дія»), при відсутності е-паспорта — пропонуємо звернутись до найближчого відділення.

Для підписання документів за допомогою Дія.Підпису виконайте дії, що наведені в файлі Інструкція користувача «Підписання документів КЕП ДІЯ», що додається. Також додаємо посилання на відеоінструкцію зі створення Дія.Підпису: https://youtu.be/fMzLM59MHac

Для підписання документів через інших кваліфікованих надавачів електронних довірчих послуг необхідно використовувати інструкцію щодо накладення КЕП цього надавача електронних довірчих послуг. Як користуватися е-підписом: вчимося перевіряти та підписувати документи онлайн

Відправте на адресу retail@ukrgasbank.com, додавши до листа підписані КЕПом документи.
Зверніть увагу, що при проведенні процедури online відеоверифікації якщо Ви не маєте в мобільному застосунку «Дія» е-паспорту, Вам необхідно буде надати інший документ, що посвідчує Вашу особу (це може бути водійське посвідчення, військовий квиток, закордонний паспорт тощо).

Друзья, как вам? 😄
Лучше, в этом банке счёт и не открывать…
Kaiser17 25 октября 2023, 19:08
Абсолютно неклієнтоорієнтовний банк, послугами якого я вимушений користуватись через те, що підприємство виплачує мені зарплату на картку цього дніща.
Зранку прийшло повідомлення, що необхідно здійснити верифікацію через Дію. Після проходження верифікації потрібно здійснити Відеоконференцію (!!!), оскільки в інакшому випадку ви не можете скористатись онлайнбанкінгом!!!
snemesh 19 октября 2023, 16:54
В 2021 году кредитовался в данном банке. Сегодня закрыл кредит и хочу сказать ОГРОМНОЕ спасибо Онищенко Наталье (Начальник отдела розницы). Это был самый приятный и человечный кредит в моей жизни) Даже еще хочется))) Все вопросы решались мгновенно, в рабочее и не рабочее время. Коммуникация и советы — на профессиональном уровне и в целом, подход просто ЧЕЛОВЕЧЕСКИЙ, я такого сервиса даже не ожидал. Огромное Вам спасибо Наталья за ваш труд и заботу!
Намагаючись сьогодні повернути собі готівку з валютного депозиту, я отримала відповідь, що валюта в касі є, але чи захочу я її брати. Бо купюри потерті і порвані, і навряд чи хтось захоче їх у мене потім взяти. Коли я зазначила, що від мене банк отримав гроші нормального вигляду, у відповідь почула, що нічого іншого вони мені запропонувати наразі не можуть.
dex2013 30 сентября 2023, 12:40
Якщо можна було би поставити оцінку нижче 1 зірки то я би поставив мінус 5. Тут і одної зірки забагато.
Коли я обміняв в додатку свої долари на гривні то кошти просто зникли, транзакція с валютної карти є а грошей на гривневої немає.
Звернувся я в підтримку даного банку і через годин 6 спілкування з різними операторами онлайн, в чаті я залишив заявку про помилку. Чому 6ть запитаєте? А все елементарно коли я розказував проблему в контак центрі (без мату і тд, просто говорив що і як) вони дослуховували говорили одну хвилинку і клали слухавку XD в чаті все плюс мінус теж саме, опишіть проблему, описую, пишуть декілька хвилин і відключаються з чату.
Пройшло вже 3 дня, а сьогодні я дізнавався з 3го разу (памʼятаємо що всі оператори будуть морозитись) від оператора що заявку можуть розглядати до 180 днів.
Висновок для кого цей банк?
Еко банк це банк для людей які люблять біль і страждання. Якщо тобі скучно і не знаєш що роботи просто зроби транзакцію в додатку ЕкоБанк і пригоди на пів року забезпечені.
AnnaShost 21 сентября 2023, 21:29
Мали гіркий досвід скористатися програмою єОселя в Укргазбанку, який був так розхвалений всіма спеціалістами програми, спершу подали заявку в Дії, потім принесли до банку перелік документів, після того нам сказали оплатити експерта, ми оплатили, нам надіслали звіт, все було погоджено, говорили що після цього можна не хвилюватися, далі все буде добре… і тут в самий останній момент просто відмовили і не пояснивши цього рішення та по якій причині сталось так…
Спершу розрахували в банку суму на яку ми і розраховували по вибору житла і в кінцевому результаті було урізано не малу суму!
Тому наполегливо раджу не звертатись за фінансовими потребами в цей банк!!!
Не витрачайте всій дорогоцінний час та кошти😒
Рибка Федорко 17 сентября 2023, 21:27
В Укргазбанку, як виявилося, замисть договору про видкриття рахунку, підписують папірці, що не мають юридичної сили. Вони створюють договір на 3-х сторінках, і, замість того, щоб сшивати його за правилами діловодства, скріпляють скріпками і підписують. При цьому на 2х перших сторінках вони не проставляють колнтитули, що вказували б до чого ці аркуші відносяться (назва договору, дата, підписи обох сторін). По-перше, такі підписанні аркуші паперу не є документом. Жодний суд в світі не визначить, до чого відносяться непідписані відокремлені аркуші паперу. Це означає, що якщо Укргазбанк заявить в суді, що мі з ним договору взагалі не підписували, я довести зворотнє не зможу. І всі гроші, що у мене будуть триматися на рахунках можно просто відібрати. По-друге, Укргазбанк має прекрасну мождливість замінити зміст перших 2х аркушів, і все-таки зшити документ за правилами діловодства. І тоді, цей буде дійсний документ. Отже, Укргазбанк має шикарну можливість внести в нього такий зміст, за яким я буду боржником Укргазбанку на мільони.
Ні в якому разі не підписуйте багатосторінкові документи до того, як вони будуть сшиті і проштамповані відповідно до правил діловодства.

Для тих, хто відкриває карту Укргазбанку для повсякденних оплат, можу відразу попередити, що статистика в них не працює. Ви не можете в зручному форматі з’ясувати, скільки ви витратили на розваги, їжу, транспорт і т.д. На карточці цифри відбиті у такий спосіб, що я, маючи слабке зниження зору, маю великі складнощі його прочитати. Тому мені особисто, ця карта не зручна у використанні і я повернулася на моно.

При переказі з платижних систем гроші доступні для покладення депозиту через 3 доби. Нажаль, сповіщення про це немає у додатку, що викликало у мене стрес та нервування, зтикнувшись з цим вперше.
Alennnka 12 сентября 2023, 9:03
Депозит закінчився 08.09.2023 року і мною було вирішено відкрити новий депозит в додатку терміном на 3 місяці. Але почалися несподіванки при відкритті. Мною раніше вже було згенеровано е-підпис (користуюся додатком для відкриття депозитів вже більше року), але в цей раз при накладанні е-підпису мені написало, що в мене не має електронного підпису. Я здивувалася, але думаю ладно, додаток запропонував створити та отримати новий. Зробивши всі необхідні кроки для цього — я отримала повідомлення, що підпис не згенеровано, сервер не відповідає та сталася помилка. Я почала телефонувати на гарячу лінію, де мені запропонували створити заявку в технічну службу. На сьогодні 12.09.2023 року таких заявок вже 3 і результату нуль.
core499 11 сентября 2023, 11:52
Отделение по адресу: Киев, ул. Саксаганського, 82
Пол года назад искал банк в котором открыть депозит. Соблизанился Укргазбанком высокой процентной ставкой и довольно неплохой надежностью.
Но, масса негативных отзывов на сам банк и на его мобильное приложение немного смущала. Тем не менее решился все ж открыть депозит.
Спустя срока депозита, банк настойчиво не хочет переоформить мой депозит. Это просто нонсенс. Все в банке сделано для того чтобы клиент страдал.
Через мобильное приложение не открывается. Нужно куча ненужных шагов сделать. Сделать электронную подпись которую невозможно сделать изза того что у банка проблемы с сервером.
Интернет банкинг тоже невозможно открыть.
Обращаешь за помощью на горячую линию. С тобой общаются как простите с быдлом. Я сам работал в поддержке и всегда отношусь к операторам с пониманием и стараюсь быть максимально вежливым. Но в Укргазбанке оператор Яна Черный считает что может позволять себе общаться с клиентами как говном.
Мне никак не помогли. И видимо так же охотно будут возвращать деньги.
Ни в коем случае не несите деньги в этот банк!
svghome 7 сентября 2023, 21:37
Не працює послуга «регулярний переказ» в Укргазбанку

Хочу поділитися негативним досвідом користування послугами Укргазбанку.

Оформила «регулярний переказ» з моєї зарплатної картки в банку на картку Приватбанку для мами, хотіла додавати їй щомісяця до пенсії. З другого місяця гроші перестали переводитися. Тобто, в Додатку бачу: «Наступний переказ 7 вересня 7». 7 вересня нічого не відбувається, проте з’являється новий надпис: «Наступний переказ 7 жовтня».
Чи намагалася я вирішити це питання з банком? Так, у відділенні на Старонаводницькій сказали видалити заявку і створити нову. Створила два перекази на місяць — жоден не приходить!

Шановний Укргазбанк, не пропонуйте сервіс, якого ви не маєте. Не вводьте в оману.
Saha18 7 сентября 2023, 15:27
Отделение по адресу: Киев, ул. Вышгородская, 21
Хочу поділитися негативним досвідом співпраці із Укгазбанком. Подали заявку на кредитування по програмі Є-Оселя. Менеджер перевірила і прийняла увесь необхідний пакет документів, попередньо через рієлтори знайшли квартиру, яка повністю відповідала вимогам для кредитування, провели оцінку квартири. І в останній день зі мною зв’язався інший менеджер і повідомив про відмову банку кредитувати. Причину відмови не надали, пояснили, що вони можуть не обгрунтовувати відмову. Щиро Н Е РАДЖУ цей банк. НЕ ВИТРАЧАЙТЕ СВІЙ ЧАС І КОШТИ.
Oksanka82 6 сентября 2023, 11:33
При переказі на іншу картку заблокували рахунок. При зверненні на гарячу лінію, попередньо отримавши всю інформацію, запропонували розблокування лише!!! шляхом поїздки у відділення зі всіма документами! (!!!)
Тобто, в той час, коли інші банки аналогічну проблему вирішують за 5−7 хвилин у режимі он-лайн, людині пропонується зриватися з робочого місця, їхати невідомо куди, витрачати час (який роботодавець не оплатить) і вирішувати питання на рівні 2003 року. Браво!
Саме такий сервіс ми хотіли у діджитал еру. А як же «держава у смартфоні»?
chinorubov 2 сентября 2023, 14:03
Отделение по адресу: Киев, ул. Саксаганського, 82
31.08.23 примерно в 17.00 был в отделении на Саксаганского в Киеве. Был чрезвычайно впечатлён невероятной степенью человечности, простоты, доброты, искреннего желания помочь сотрудников отделения, операторов и кассира, которые быстро, слаженно, дружно и грамотно помогли мне решить вопрос. Не было ни капли раздражения и неприятия, лишь приветливость, улыбки, доброта и любовь к ближнему. Ранее никогда такого в банках не встречал.
Дмитро Мельник 1 сентября 2023, 19:27
13.07.2023 намагався зняти 10000 грн з банкомату Укргазбанка на вул. Квітки Цісик у Пущі, банкомат гроші не видав, і з нього виповз чек з розводами чорнил, на якому нічого не видно. Протягом 5 хвилин залишив заявку по телефону в контакт-центрі, заявка прийнята в роботу, орієнтовний термін виконання — від 5 до 45 днів, це було озвучено під час приймання заявки, і співробітник банку сказав що як тільки все розслідують і вирішать, одразу ж мені зателефонують. Зараз вже 50й день, на до 46го дня ніхто мені не телефонував, тому довелось самому. Під час дзвінка співробітник сказав що «уточнить інформацію» і через кілька хвилин передзвонить. Передзвонив через кілька годин, і сказав що наразі «заявка в роботі», на моє зауваження що вже більше 45 днів вона «в роботі», відповів що ніякої додаткової інформації надати не може, я повинен чекати. Станом на зараз — вже 50й день, відповідають те ж саме «заявка в роботі, очікуйте, з вами звʼяжуться». Скільки «очікувати» ніхто інформації надати не може, наче кол-центр на Землі, а офіс на Марсі, весь час слухаю «контакт-центр такою інформацією не володіє! Це така от повага і обслуговування клієнтів банку??? Чому не можна нормально вирішувати питання, щоб клієнти були задоволені і залишали гарні відгуки, а не витрачали свої нерви і шукали куди поскаржитись???
venger31415 28 августа 2023, 23:32
Отделение по адресу: Николаев, ул. Декабристов, 1/1
Не пам’ятаю точно з якого саме року, але впевнено можу сказати, що вже більше десяти років я користуюсь послугами УКРГАЗБАНКУ в м. Миколаєві.
Роботою банку я цілком задоволений. Його працівники (менеджери: Акі-мова Наталія, Остренкова Олена; касири: Макарова Таісія, Ткачук Наталія та інші)на — чуйні та доброзичливі люди. У разі виникнення будь-яких проблем завжди знайдуть і запропонують найоптимальніші рішення для їх усунення. Те ж саме можу сказати і про керівництво банку. Мені доводилось спілкувати два рази з Явоненко Олександром Олександровичем і двічі з Янчишиною Оленою Петрівною. Зустрічі з ними справили на мене незабутні найкращі враження. Та це мабуть і не дивно, бо ж по робітникам можна складати враження про керів-ництво, а від керівництва залежить, які люди будуть працювати в банку і яка психологічна атмосфера пануватиме в ньому.
Я -- людина не багатослівна, тому скажу коротко: УКРГАЗБАНК має широ-кий перелік послуг (як для юридичних, так і для фізичних осіб), роботою банку я задоволений на всі 100%. А тому, всім своїм знайомим і друзям я рекомен-дую цей банк для вирішення фінансових питань. І повірте мені, незважаючи на незручне розташування банку (на відстані від маршрутів громадського транс-порту) та відносно малу розгалуженість мережі відділень і банкоматів, ніхто з них, зробивши такий вибір, не шкодує.
З метою усунення існуючих негараздів пропоную розглянути питання мож- ливості розгалуження мережі відділень і банкоматів банку в м. Миколаєві, при-діляючи найбільшу увагу місцям найжвавішого руху мешканців міста та міс-цям, розташованим неподалік від зупинок міського громадського транспорту.
Володимир ФЕДЕНЮК
Юлія Юлія 27 августа 2023, 2:37
Коли б я не зверталась до працівників банку, чи то у відділенні, чи то онлайн, чи по телефону — завжди отримувала те, що мені було потрібно швидко і без проблем. Те, що банк надав можливість альтернативних варіантів для зв’язку в теперішніх умовах та те, що складні речі зроблені простими для клієнта — безцінно. Принаймні для мене.
Olena Chernenko 24 августа 2023, 22:51
Неможливо зайти до особистого кабінету. Знаходжусь за кордоном. Карта лише віртуальна, її номер доступний лише у кабінеті. Чат підтримки вимагає номер картки, номера мого рахунку (який знаю) недостатньо. Авторизації за номером телефону немає. Запрошують зайти до відділення банку в Україні(((У результаті доступу до мого рахунку немає, глухий кут.

Курс валют в Укргазбанке на сегодня

Валюта Покупка Продажа
USD 41.800 42.150
EUR 43.550 44.100
PLN 9.500 10.500
Все курсы банка

Курс валют в Укргазбанке на сегодня

Валюта Покупка Продажа
USD 41.800 42.150
EUR 43.550 44.100
PLN 9.500 10.500
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / Укргазбанк 💰 / Отзывы о Укргазбанке 📝