Не так дано оформила карту в «ТАСКОМБАНК», вірніше заставили по роботі.

yliaK yliaK
16 июня 2017, 12:05
1
Не так дано оформила карту в «ТАСКОМБАНК», вірніше заставили по роботі. І коли мені хотіли перевести гроші по номеру картки через термінал — видало помилку. Зверталась на гарячі лінію банку – сказали, що картка активована. Але все одно грошей з роботи перевести мені на картку так і не змогли.
Я вирішила звернутись в банк в Києві на вулиці Тимошенко-21, тут я і отримувала картку. І тут почалося дуже цікаве… Я розповіла оператору банку про свою проблему, вона зробила великі очі і відповіла: «Я не знаю». Я почала їй пояснювати, що на мою картку по номеру не можуть через термінал перевести гроші. Відповідь була такою: «Може вам переводили неправильні гроші?», «А що за термінал?». Я так і не зрозуміла, що це за оператор такий, який нічого не знає, може оператор запізнювався, а прибиральниця вирішила замість нього попрацювати. Я таких великих і здивованих очей ще не бачила, я думаю — може я не туди потрапила? Та ні — я в банку, ось і вивіску видно. На жаль, не запам’ятала її ім’я, а то б написала. Вийшла я з банку ні з чим. Вирішили зателефонувати на гарячу лінію банку. То на гарячій лінії отримала хоч якусь інформацію. Сьогодні спробують ще раз перевести мені готівку через термінал, якщо не вийде — заблокую карточку. Я бачу, що в цьому банку дуже багато підводних каменів, які вони не озвучують відразу, і, навіть, якщо питаю — починають «морозитись».

Комментарии (1)

+
0
DCLXVI
DCLXVI
17 июня 2017, 1:55
#
Я не оператор и не уборщица а тоже не слышал о таком применении терминала, в терминал скорее всего именно главбух пихает наличку для каждого работника не жалея ни времени ни своих сил. Только вот вопрос а не проще было бы отдать эту наличку сразу работникам.

Написать комментарий

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться