Сьогодні відкрив депозит в MONO (валютний), депозит вирішив поповнити у відділені ТАСКОМБАНКУ №99. Простояв в черзі більше години, і в касі мені сказали що ФІНМОНІТОРИНГ не дає дозволу, тому що сума велика, тримали мене на касі ще годину. Став писати в тех. підтримку МОНО, сказали що виясняють. В банку сказали зателефонувати на гарячу лінію, зателефонував на гарячу лінію ТАСКОМБАНКУ, мені сказали що по дане питання вирішується у відділенні банку, і що в працівників банку є своя гаряча лінія.
Я сказав що хочу забрати назад свої гроші, вони сказали що все ок, але кошти так і не прийшли на рахунок. Таке враження що банк потримає мої кошти заробить на цьому, і тоді відправить в МОНО а я буду без настрою всі вихідні і плюс понеділок (тому що державний вихідний). Усім хто бажає відкривати депозити, рекомендую не відкривати їх онлайн, а не полінуватися і сходити у відділення банку і відкрити депозит. Пройшло більше половини дня, а коштів так і не має на депозиті моно.
Курс валютв Таскомбанке |
||
|---|---|---|
| Покупка | Продажа | |
| EUR | 49.1 | 49.45 |
| USD | 42.05 | 42.35 |
| Все курсы банка | ||
Отделение Таскомбанка: Львов, пр-т В. Черновола, 13
Адрес:
Львов, пр-т В. Черновола, 13
Телефон:
+38 (032) 232-87-45, +38 (067) 502-84-35
Время работы:
Пн-Пт: 09:00-18:00, (касса: 09:00-17:30, обеденный перерыв "плавающий"), Сб-Вс: выходной
Отзывы об отделении:
Поделитесь впечатлениями об этом отделении
Чтобы написать отзыв, нужно
зарегистрироваться
.
Регистрация занимает около 30 секунд.
Ответ банка

7 апреля 2025, 10:39
Дякуємо за ваш відгук. Нам шкода, що ви зіткнулися з такими труднощами в процесі обслуговування. Ми серйозно ставимося до кожного звернення і постійно працюємо над покращенням якості наших послуг.
Що стосується вашої ситуації, хочемо наголосити, що блокування рахунків може бути здійснено в рамках вимог фінансового моніторингу та відповідно до чинного законодавства. Існують певні види блокувань, які можуть вимагати безпосереднього звернення до відділення банку для вирішення ситуації. Ми розуміємо ваше занепокоєння і будемо вдячні, якщо ви звернетеся до нашої служби підтримки для детального роз’яснення причин блокування та оперативного вирішення вашого питання.
Якщо блокування стосується рахунків у ТАСКОМБАНКУ, рекомендуємо звернутися до нашої служби підтримки для вирішення питання.
Звертаємо увагу, що IZIbank є окремим фінансовим проєктом, і обслуговування рахунків здійснюється на окремій лінії підтримки. Якщо блокування стосується рахунків IZIbank, будь ласка, звертайтеся до їхньої служби підтримки.
Також хочемо зазначити, що наразі в підтримці IZIbank дійсно спостерігається високе навантаження, тому можливо, що буде потрібно трохи більше часу для зв'язку з оператором. Ми просимо вас бути терплячими, і оператори обов’язково з вами зв’яжуться.
Залишайтеся на зв’язку з нами через офіційні канали для подальшої допомоги. Ваш комфорт та безпека є нашими пріоритетами.
Що стосується вашої ситуації, хочемо наголосити, що блокування рахунків може бути здійснено в рамках вимог фінансового моніторингу та відповідно до чинного законодавства. Існують певні види блокувань, які можуть вимагати безпосереднього звернення до відділення банку для вирішення ситуації. Ми розуміємо ваше занепокоєння і будемо вдячні, якщо ви звернетеся до нашої служби підтримки для детального роз’яснення причин блокування та оперативного вирішення вашого питання.
Якщо блокування стосується рахунків у ТАСКОМБАНКУ, рекомендуємо звернутися до нашої служби підтримки для вирішення питання.
Звертаємо увагу, що IZIbank є окремим фінансовим проєктом, і обслуговування рахунків здійснюється на окремій лінії підтримки. Якщо блокування стосується рахунків IZIbank, будь ласка, звертайтеся до їхньої служби підтримки.
Також хочемо зазначити, що наразі в підтримці IZIbank дійсно спостерігається високе навантаження, тому можливо, що буде потрібно трохи більше часу для зв'язку з оператором. Ми просимо вас бути терплячими, і оператори обов’язково з вами зв’яжуться.
Залишайтеся на зв’язку з нами через офіційні канали для подальшої допомоги. Ваш комфорт та безпека є нашими пріоритетами.
Ответ банка

27 августа 2019, 11:16
Доброго дня.
Відповіли в Особисті повідомлення.
Відповіли в Особисті повідомлення.
Вражаюче що у 2025 році є такі банки як Ізі банк та Таскомбанк!
Жахливе обслуговування.
Час очікування підтримки в Ізі банк від 40хв. до двох годин!
Без аргументованої причини заблокували рахунки!
Повний ігнор по вирішенню проблему як щі сторони Таскомбанку тим більше зі сторони Ізі банку.
Підтримка в телеграм відписує один раз в 4 години, якщо ви не встигли відповісти за 2хв, чат закривається!
Всі дії з вашим рахунком ви можете взнати тільки у відділення.Жодних повідомлень на електронну адресу.
Працівники кол-центру не знають додної інформації!
Більше двох тижнів заблоковані всі кошти, але жодного дзвінка, та повідомлення від банку не прийшло.
Є зовнішній ворог у нас, всі знають хто,і як виявилось є і внутрішній ворог для нашого населення-це Таскомбанк та Ізі банк.
Як висновок, заблоковані всі рахунки, всі кошти, ніякого повідомлення коли це вирішиться, повний ігнор, жалюгідні!