Виплачую кредит, звонять з банку і з колектора кого агентства, що в мене один платіж просрочений, треба негайно заплатити.
Коли я почав розбиратись, підняв всі квитанції, вислав всі докази що не один платіж я не прострочив.
Коли я довів що я не прострочував, вони сказали що в них помилка виникла.
Смс прийшло що треба не гайно оплатити,
А потім помилка коли я доказав що вони намагались мене обдурити.
Не рекомендую цей банк. ШАХРАЇ
Курс валютв Таскомбанке |
||
---|---|---|
Покупка | Продажа | |
EUR | 43.75 | 44.2 |
USD | 41.65 | 42.35 |
Все курсы банка |
Отделение Таскомбанка: Луцк, пр-т Воли, 17
Адрес:
Луцк, пр-т Воли, 17
Телефон:
+38 (033) 220-67-93, +38 (033) 220-67-94, +38 (033) 220-67-95, +38 (067) 544-29-59
Время работы:
Пн-Пт: 09:00-18:00, (касса: 09:00-17:30, обеденный перерыв «плавающий»), Сб-Вс: выходной
Отзывы об отделении:
Поделитесь впечатлениями об этом отделении
Чтобы написать отзыв, нужно
зарегистрироваться
.
Регистрация занимает около 30 секунд.
Ответ банка
19 июля 2024, 14:20
Добрий день.
Інформуємо, що відповідно до договору про комплексне банківське обслуговування фізичних осіб, пункт 4.4.6 — Банк має право обмежити право Клієнта розпоряджатися грошовими коштами, які знаходяться на його рахунку(ах), до моменту надання клієнтом необхідних документів/інформації для належної перевірки та/або актуалізації даних згідно з чинним законодавством з питань фінансового моніторингу, у разі якщо Клієнт у встановлені строки або на вимогу банку не надав документи/інформацію, з подальшим поновленням надання банківських послуг після усунення підстав щодо обмеження розпоряджатися грошовими коштами.
Звертаємо увагу, що Ваше звернення надійшло на електронну адресу банку та було передано в роботу відповідному підрозділу.
Коли Ваше питання буде розглянуто — Вас додатково проінформуємо.
Інформуємо, що відповідно до договору про комплексне банківське обслуговування фізичних осіб, пункт 4.4.6 — Банк має право обмежити право Клієнта розпоряджатися грошовими коштами, які знаходяться на його рахунку(ах), до моменту надання клієнтом необхідних документів/інформації для належної перевірки та/або актуалізації даних згідно з чинним законодавством з питань фінансового моніторингу, у разі якщо Клієнт у встановлені строки або на вимогу банку не надав документи/інформацію, з подальшим поновленням надання банківських послуг після усунення підстав щодо обмеження розпоряджатися грошовими коштами.
Звертаємо увагу, що Ваше звернення надійшло на електронну адресу банку та було передано в роботу відповідному підрозділу.
Коли Ваше питання буде розглянуто — Вас додатково проінформуємо.
Ответ банка
18 января 2021, 17:29
Доброго дня.
Для того, щоб перевірити дану інформацію надайте, будь ласка, повністю Ваше ПІБ та номер мобільного телефону в особисті повідомлення.
Для того, щоб перевірити дану інформацію надайте, будь ласка, повністю Ваше ПІБ та номер мобільного телефону в особисті повідомлення.
Два тижні тому на мобільний телефон банк прислав смс, що в мене і моєї мами ( а їй майже 70 років) закінчується термін дії депозитних карток, і потрібно перезамовити перевипуск нових. Вроді б то нічого складного, але це потрібно було за словами працівників зробити особисто у відділенні ( а це в період карантину), або через персональний кабінет (це точно зробить бабуся в 70 років). Ну якось з горем напополам ми ті картки позамовляли, хоча в інших банках таких вимог не виставляють, і фахівці самі організовують роботу, що було краще клієнтам. Але це не стосується працівників, мабуть, тільки Таскомбанку. Саме головне розпочалося сьогодні, коли я взяв паспорти свій і мами, відпросився з роботи і поїхав отримувати нові злощасні картки. Маючи на руках старі картки і паспорти я попросився до керуючої відділенням ( величати її Олена і вона керуюча відділенням в м. Луцьку, проспект Волі,17). Добавлю, що ми є клієнтами даного відділення років 10-15, а можливо і більше і наш менеджер і мабуть більшість працівників знають мене особисто. На моє прохання вона відмовила, мотивуючи, що і я сам, і моя мама ( а це в період карантину) повинні особисто отримувати картки в касі банку, На питання, а чому вони автоматично не продовжили термін дії на період карантину, як інформував про це НБУ вона відповіла що це її не стосується. Словом ні прохання ні вмовляння не допомогли і закінчилося це великим скандалом. Вона мені пригрозила навіть визвати поліцію, якщо я за піду — це таке відношення до клієнтів. Можливо вона забула, як потрібно спілкуватися з клієнтами згідно корпоративного стилю і за що їй платять зарплату. Я вже трошки старша людина, але піддавати загрозі своїх рідних заради вибаганок когось я не буду. Звичайно, я пообіцяв, що як тільки буде можливо, я заберу всі депозити — і слова свого я дотримаюся. Хочеться вірити, що дана ситуація — це не питання цілого банку, а лише окремих її працівників, на мою думку, лишніх для банку працівників. Сподіваюся до цього не дійде і працівники виправляться. Правда?
Написать комментарий
Ответ банка
4 августа 2020, 19:11
Доброго дня.
Дякуємо за Ваше звернення.
Інформуємо, що отримати карту може виключно її власник, звернувшись в касу ТАСКОМБАНКу, маючи при собі паспорт.
Звертаємо Вашу увагу, що ТАСКОМБАНК не буде продовжувати термін дії карт на період карантину.
Додатково викладену Вами інформацію було направлено на підрозділ банку, який відповідає за якісне обслуговування Клієнтів у відділеннях ТАСКОМБАНКу.
Дякуємо за Ваше звернення.
Інформуємо, що отримати карту може виключно її власник, звернувшись в касу ТАСКОМБАНКу, маючи при собі паспорт.
Звертаємо Вашу увагу, що ТАСКОМБАНК не буде продовжувати термін дії карт на період карантину.
Додатково викладену Вами інформацію було направлено на підрозділ банку, який відповідає за якісне обслуговування Клієнтів у відділеннях ТАСКОМБАНКу.
так склалось що я з початку лютого живу лише на кредитні кошти і постійно беру\гашу\беру\гашу. у мене дуже великий оборот по карті, але власних коштів фактично немає.
таскомбанк заблокував мені мої кошти котрі були на кредитну оплату і єдине рішення це пояснити джерело цих коштів. усі довідки про кредити у мене є, але приїхати на відділення у мене немає модливості, тому що я живу в місті де немає банку і працюю кожен день з ранку до ночі, аби з цього виплутатись.
попросила закрити рахунок, так потрібно лише їхати на відділення, переказати кошти на свій іниший рахунок не дають також. виходу немає. так ще до цього, картку заблокувала, взяла кредит і атм була приєднана карта з таскомбанку і вони надійшли на карту КОТРА ЗАБЛОКОВАНА. як це узагалі можливо.
будь ласка, вирішить моє питання, тому що я кожен день на великих нервах і зараз час — мій основний ресурс, тому що я кожен день лише живу на величезні відсотки.