Отделение Таскомбанка: Львов, ул. Лыпневая, 4
Адрес:
Львов, ул. Лыпневая, 4
Телефон:
+38 (032) 232-85-64, +38 (032) 232-86-62, +38 (032) 232-86-65, +38 (067) 564-49-20
Время работы:
Пн-Пт: 09:00-18:00, (касса: 09:00-17:30, обеденный перерыв "плавающий"), Сб-Вс: выходной
Отзывы об отделении:
Поделитесь впечатлениями об этом отделении
Чтобы написать отзыв, нужно
зарегистрироваться
.
Регистрация занимает около 30 секунд.
Леон Ром
8 августа 2020, 20:36
Передумал перечислять в Банк пенсию. Потому, что когда уточнял детали (о дебетовой и пенсионной картах) в отделении банка и через e-mail то получил противоположные ответы на пару вопросов. Написал об этом в Банк, но там перестали отвечать.
Комментарии (1)
Ответ банка
27 августа 2020, 10:11
Доброго дня.
Інформуємо, що відповідь від Банку направлена на Вашу електронну адресу.
Підкажіть, будь ласка, які питання Вас цікавлять?
Будемо раді надати консультацію.
Інформуємо, що відповідь від Банку направлена на Вашу електронну адресу.
Підкажіть, будь ласка, які питання Вас цікавлять?
Будемо раді надати консультацію.
Не марнуйте свого часу на це відділення (Львів, п-ща Липнева 4). Тут Ви не купите валюту, і не продасте іі. Завжди чи програма зависає, чи валюти немає, чи гривня закінчилась. А насправді касири співпрацюють з обмінним пунктом, що на вул. Федьковича. Особисто був свідком цього. Тому людей з вулиці ім просто не цікаво обслуговувати. І ім байдужа політика Банку. 2.03.2020 Банк тричі в день піднімав курс покупки валют, гривня цього дня на Міжбанку знецінилась на 30 коп. А валюту продати у відділенні неможливо. Ось так створюй робочі місця в Украіні. Ось так побожні галичани будують Украіну. Слава Украіні.
Комментарии (1)
Ответ банка
11 марта 2020, 9:38
Доброго дня!
Дякуємо за Ваше звернення, викладена інформація передана до підрозділу, що відповідає за якість обслуговування Клієнтів у відділеннях Банку.
Дісно, в понеділок спостерігалась тимчасова непрацездатність програм Банку.
Приносимо вибачення за завдані незручності.
Звертаємо Вашу увагу, що у відділеннях ТАСКОМБАНКу є змога проводити валютообмінні операції.
Дякуємо за Ваше звернення, викладена інформація передана до підрозділу, що відповідає за якість обслуговування Клієнтів у відділеннях Банку.
Дісно, в понеділок спостерігалась тимчасова непрацездатність програм Банку.
Приносимо вибачення за завдані незручності.
Звертаємо Вашу увагу, що у відділеннях ТАСКОМБАНКу є змога проводити валютообмінні операції.
1. Обслуговував заступник директора- не міг знайти клієнта за номером договору, перенаправив в касу, в касінабирали прізвище та ім«я 10хв, сказали не можуть знайти даних.
2. Заступник директора виявився не компитентним, перепитував персонал як йому всежтаки знайти клієнта банку яким являється мій чоловік не за власною волею, ми брали споживчий кредит в новій лінії за підтримки „кредит маркет“, а опинились в „таскомбанку“ чому так трапилось він теж не зміг пояснити.
3. пройшло пів години і з моєю наполеглевістю сталось чудо, підлегла(наголошую) заступника директора знайшла мого чоловіка номер договору, який також виявився іншим, не таким який ми отримали в „новій лінії“
4. потім я почула від ЗАСТУПНИКА ДИРЕКТОРА таку фразу „ось ваш номер договору, будете мені тут розкаувати, ви такий отримали він у вас вдома, взагалі треба ходити з пакетом документів і оплачувати має ваш чоловік“
5. я не зможу зрозуміти ніколи, чому ця людина на посаді в цьому банку, але скоріш за все не компетентні співробітники, які можуть собі позволяти так спілкуватись з людьми які прийшли до них за кваліфікованою допомогою свідчать про саме відношення до клієнтів вцілому і рейтинг скоріш купленний.
6. бутьте обережні, не рекомендую за жодних обставин!!!
Написать комментарий
2. Заступник директора виявився не компитентним, перепитував персонал як йому всежтаки знайти клієнта банку яким являється мій чоловік не за власною волею, ми брали споживчий кредит в новій лінії за підтримки „кредит маркет“, а опинились в „таскомбанку“ чому так трапилось він теж не зміг пояснити.
3. пройшло пів години і з моєю наполеглевістю сталось чудо, підлегла(наголошую) заступника директора знайшла мого чоловіка номер договору, який також виявився іншим, не таким який ми отримали в „новій лінії“
4. потім я почула від ЗАСТУПНИКА ДИРЕКТОРА таку фразу „ось ваш номер договору, будете мені тут розкаувати, ви такий отримали він у вас вдома, взагалі треба ходити з пакетом документів і оплачувати має ваш чоловік“
5. я не зможу зрозуміти ніколи, чому ця людина на посаді в цьому банку, але скоріш за все не компетентні співробітники, які можуть собі позволяти так спілкуватись з людьми які прийшли до них за кваліфікованою допомогою свідчать про саме відношення до клієнтів вцілому і рейтинг скоріш купленний.
6. бутьте обережні, не рекомендую за жодних обставин!!!
Ответ банка
21 июня 2018, 16:58
Доброго дня, Юля Подольчак.
Приносимо вибачення за негативні враження, що склалися у Вас від спілкування зі співробітниками відділення нашого Банку.
Залиште, будь ласка, у особистих повідомленнях, дату та час, коли Ви зверталися у відділення. Ми з'ясуємо, що послугувало причиною некоректному обслуговуванню.
Дякую.
Приносимо вибачення за негативні враження, що склалися у Вас від спілкування зі співробітниками відділення нашого Банку.
Залиште, будь ласка, у особистих повідомленнях, дату та час, коли Ви зверталися у відділення. Ми з'ясуємо, що послугувало причиною некоректному обслуговуванню.
Дякую.