×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
неповернення грошей клієнта
Комментарии (1)
Блокування картки
Перевірку проводять вже місяць, ніяких пояснень не дають і не називають строки такої перевірки. У банка явно проблеми, банк блокує кошти клієнтів на невизначений термін у власних інтересах. Підтримка не дає ніяких відповідей.
Комментарии (7)
Банк який дозволяє собі брехати
Якщо ви не обробляєте платежі після 15:30 — напишіть про це на сайті, що з 15:30 до 18:00 наш операційний департамент ковиряєтьс друг у друга в носі, тому платежі не відправляємо.
З клієнтами треба бути чесними, а не брехати прикриваючись регламентом.
Платежі через СЕП 4.0 в нормальних банках проходять цілодобово за 20 хвилин.
Крім того нещодавно цілу добу цей недобанк не працював. На добу без попередження вони заморозили гроші клієнтів.
Нікому і ніколи не рекомендую користуватись їх послугами.
Написать комментарий
Заблокували додаток !
Написать комментарий
Заблокували додаток і абсолютно некомпетентна служба підтримки
При дзвінку в службу підтримки кажуть, що треба звертатись в чат. В чаті відписують раз в годину. Кажуть, що треба якийсь дзвінок, але так і до нього не можу дійти, бо у всіх каналах комунікації іглнорують. Виправдовуються якимось збоєм.
Якщо банківський додаток вже кілька днів не дає доступу до рахунку і спеціально затримує процедуру верифікації, то виникають дуже серйозні питання до його надійності.
Написать комментарий
Зникли кошти
Написать комментарий
Не працює нормально додаток та служба підтримки
Комментарии (1)
не пришли деньги на карту
Комментарии (3)
Не працює
Комментарии (1)
Косить під монобанк, але не виходить
2) Відповідь підтримки в телеграмі може зайняти по 1−2 годині. Це просто ужас. Банк не можете взяти на роботу додаткових спеціалістів???
3) Якісь додаткові % знімає при оплаті в інтернеті (в інших банках такого немає)
Написать комментарий
*** банк
Комментарии (1)
Спорт банк.
Комментарии (1)
Як банк провіряє данні місяцями які можна провірити за 5хв
Комментарии (4)
Банк не повертає депозити і привласнює кошти клієнтів.
Користувач надав докази на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Комментарии (1)
*** банк!!!
Комментарии (4)
Блокируют средства, не принимают дия подпись.
Комментарии (3)
Закриття картки/рахунку
Гаразд. Заповнив, відправив. Наголосили, що рахунок закривається 45 днів. І тут після прийняття заяви, в мене встановлюється кредитний ліміт 50000грн., який до заяви був 0. І у додатку нема опції коригування ліміту. Я знову звертаюсь до підтримки. Порадили у додатку у розділі Кредит, зменшити ліміт. Я надав скріншот, що опція відсутня. Отримав відповідь, технічні роботи… Але, чому банк встановлює кредитний ліміт після прийняття заяви на відкриття? Жодної внятної відповіді. Сто разів пошкодував що зв’язався з цим банком. Чому після заяви на закриття, картка активна? Та ще й кредитний ліміт встановили. Дуже хочу почути відповідь банку, в чаті нажаль ходимо по кругу
Комментарии (1)
Безпідставне блокування рахунку, надання фіктивних обвинувачень
Кожен наступний день з 18 по 24 жовтня я писав та дзвонив в підтримку Спортбанку і кожен раз мені відповідали, що є скарга, але деталей не надавали. В цей же період мені заблокували картки Приватбанку, Райфайзен, ПУМБ, ІЗІ, ТАС. Також заблокували рахунки двух моїх друзів в ІЗІ, Спортбанку, Привату, моно. Чому заблокували картки моїх друзів взагалі являється загадкою для мене.
25.10.23 спортбанк в чаті підтримки написав наступне.
До банку надійшла постанова, яка у нас ще опубліковується за вашими особистими данними — ЄО — 59852 18.10.2023 18/10/2023 12:04:13 18 700.00 гривні. Мені запропонували звернутись до поліції для врегулювання питання.
Я це зробив, написав заяву до поліції, щоб вони мені допомогли розібратись в цій ситуації та пояснили як фігурує моя особа в постанові, яку надали в чаті підтримки.
Номер мого звернення до поліції ЄО-45793 від 03.11.2023.
Також я звернувся до ТАСКОМБАНКУ, оскільки Спортбанк працює на ліцензії цього банку, з проханням надати пояснення по цьому зверненю, на що ТАС відповів, що скарги на мене не існує та що спортбанк утримує кошти через проблеми з ІЗІ банком.
Щоб врегулювати питання з ізібанком — я просто закрив там рахунок.
Через деякий час мені позвонили з поліції стосовно мого звернення і сказали, що за номером постанови, яку надали мені в чаті підтримки Спортбанку немає ніяких зареєстрованих заяв та запропонували подати в суд на Спортбанк за безпідставне утримання коштів та фіктивні обвинувачення, які потягнули за собою розірвання цивільно-правових відносин з іншими банками в мене та моїх друзів.
Коли я зрозумів, що спортбанк надав мені фіктивний номер звернення, через який мені закрили рахунки в інших банках, я вирішив подати на спортбанк заяву до НБУ, зареєстровану за номером № М-215549/23146 від 27.10.2023 року, де попросив перевірити ці дії банку.
А потім, коли поліція остаточно підтвердила, що зверення дане мені в чаті підтримку банку відсутнє в реєстрах і запропонували подати в суд на банк, — знаючі це, я ще написав одну заяву до НБУ на перевірку законності дій банку в данному випадку, оскільки спортбанк надав фіктивні обвинуваченя, розіслав їх по іншим банкам, через що я розірвав ділові відносини в декількох банках. Номер другого звернення до НБУ — М-215549/24159 від 10.11.2023 року.
Після цього другого звернення, 10.11.2023 мені вирішили розірвати в спортбанку договір без пояснення і звернення ЄО — 59852 18.10.2023 18/10/2023 12:04:13 18 700.00 гривні, яке вони надавали раніше зникло.
Прошу надати пояснення стосовно цієї ситуації та запропонувати варіанти компенсації за завдану шкоду у вигляді розірвання ділових відносин через дії спортбанку. Спорбанк якось вплинув на їх закриття, тепер прошу допогти відновити втрачені рахунки.
Комментарии (9)
Безпідставне блокування рахунку, надання фіктивних обвинувачень.
Кожен наступний день з 18 по 24 жовтня я писав та дзвонив в підтримку Спортбанку і кожен раз мені відповідали, що є скарга, але деталей не надавали. В цей же період мені заблокували картки Приватбанку, Райфайзен, ПУМБ, ІЗІ, ТАС. Також заблокували рахунки двух моїх друзів в ІЗІ, Спортбанку, Привату, моно. Чому заблокували картки моїх друзів взагалі являється загадкою для мене.
25.10.23 спортбанк в чаті підтримки написав наступне.
До банку надійшла постанова, яка у нас ще опубліковується за вашими особистими данними — ЄО — 59852 18.10.2023 18/10/2023 12:04:13 18 700.00 гривні. Мені запропонували звернутись до поліції для врегулювання питання.
Я це зробив, написав заяву до поліції, щоб вони мені допомогли розібратись в цій ситуації та пояснили як фігурує моя особа в постанові, яку надали в чаті підтримки.
Номер мого звернення до поліції ЄО-45793 від 03.11.2023.
Також я звернувся до ТАСКОМБАНКУ, оскільки Спортбанк працює на ліцензії цього банку, з проханням надати пояснення по цьому зверненю, на що ТАС відповів, що скарги на мене не існує та що спортбанк утримує кошти через проблеми з ІЗІ банком.
Щоб врегулювати питання з ізібанком — я просто закрив там рахунок.
Через деякий час мені позвонили з поліції стосовно мого звернення і сказали, що за номером постанови, яку надали мені в чаті підтримки Спортбанку немає ніяких зареєстрованих заяв та запропонували подати в суд на Спортбанк за безпідставне утримання коштів та фіктивні обвинувачення, які потягнули за собою розірвання цивільно-правових відносин з іншими банками в мене та моїх друзів.
Коли я зрозумів, що спортбанк надав мені фіктивний номер звернення, через який мені закрили рахунки в інших банках, я вирішив подати на спортбанк заяву до НБУ, зареєстровану за номером № М-215549/23146 від 27.10.2023 року, де попросив перевірити ці дії банку.
А потім, коли поліція остаточно підтвердила, що зверення дане мені в чаті підтримку банку відсутнє в реєстрах і запропонували подати в суд на банк, — знаючі це, я ще написав одну заяву до НБУ на перевірку законності дій банку в данному випадку, оскільки спортбанк надав фіктивні обвинуваченя, розіслав їх по іншим банкам, через що я розірвав ділові відносини в декількох банках. Номер другого звернення до НБУ — М-215549/24159 від 10.11.2023 року.
Після цього другого звернення, 10.11.2023 мені вирішили розірвати в спортбанку договір без пояснення і звернення ЄО — 59852 18.10.2023 18/10/2023 12:04:13 18 700.00 гривні, яке вони надавали раніше зникло.
Прошу надати пояснення стосовно цієї ситуації та запропонувати варіанти компенсації за завдану шкоду у вигляді розірвання ділових відносин через дії спортбанку. Спорбанк якось вплинув на їх закриття, тепер прошу допогти відновити втрачені рахунки.
Написать комментарий
Банк співпрацює з шахраями (чи самостійно займається шахрайством)
Крім того, що я надав у банк обгрунтування цієї транзакції і надав усі документи, що підтверджують обгрунтування транзакції, я також звертався скрізь, де міг. До контрагента, до свого банку, до банку відправника, до правоохоронних органів.
Банк повідомив мені, що для того, щоб банк розблокував мої рахунки мені потрібно надати документи про закриту справу від правоохоронних органів. До того часу мій рахунок буде тимчасово обмежено. Мені важливі ці банківські рахунки, оскільки я регулярно їх використовую для купівлі військових ОВДП і поки не можу цього робити і надалі (ці рахунки підключені до брокера, через якого я купую військові облігації).
Я звертався також і до правоохоронних органів. Там розводять руками, посміхаються і кажуть, що не мають до мене жодних претензій. Порадили надати у банк відповідну довідку від МВС України. Я це і зробив. Жодних порушень я не робив, відповідно жодних відкритих проваджень на моє ім'я немає, жодних заборгованостей також немає. Відповідну довідку я надав у банк. Але, виявляється, Міністерство Внутрішніх Справ України не є авторитетом для СпортБанку. СпортБанк самостійно, бере на себе роль
правоохоронних органів, поліції, роль суду і виконавця, чинить самосуд. Пройшло більше місяця. Я досі не маю доступу до своїх рахунків. Банк умисно це робить для того, щоб заволодіти і безкоштовно користуватися коштами клієнтів на невизначений термін (безкінечно, назавжди це називається, тобто — грабіж). Я став жертвою шахрая — банк зверху блокує всі мої рахунки, не бажає отримувати від мене докази, документи, які я силою йому намагаюся надавати, зате без жодних доказів просто на словах зловмисника-шахрая блокує мої рахунки. Довідки з правоохоронних органів банку також не цікаві. Банк вирішив, що він вище законів, вище МВС і вище судів, ніяких рішень суду йому не потрібно, він сам чинить суд, як вбачає це вигідним для себе — привласнити собі кошти клієнтів.
Комментарии (5)