Минфин - Курсы валют Украины

Установить
×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы оставить отзыв, нужно войти или зарегистрироваться
Проблема решена
irinanefedova 1 сентября 2021, 19:57
Впервые сотрудничаю с банком, оформив кредит. Впервые за пол года не внесла обязательный платёж (200 грн) — весь день звонили и не говорили, чем дико отвлекали от работы. Вечером всё-таки отозвалась девушка. На мою просьбу перезвонить через пол часа после окончания моей работы мне откровенно начали хамить. Параллельно начали приходить смс с преложением оформить кредитку. Если это такая стратегия продажи кредиток — самая ужасная стратегия в мире.
Из-за просрочки платежа на 4 дня из-за 200 грн так обращаться с клиентом — не особо дальновидно. Банк имеет право насчитать пеню, но не имеет право хамить.
Ни я, ни мои близкие, ни компания в которой я работаю сотрудничать с данным банком не будут. Никогда.
Сенс Банк
Ответ банка
2 сентября 2021, 11:37
При виникненні простроченої заборгованості, банк може здійснювати дзвінки з метою попередити про існування боргу та необхідність його погашення. Нам потрібно знати, що сталося і чому не прийшли кошти, адже ситуації в житті бувають різні (забули, оплатили не на ті реквізити, платіж повернувся, затримався не з вашої вини і т.п.). Просимо вас вирішити питання щодо погашення заборгованості якнайшвидше. Деталі напишемо в приватному повідомленні.
Maxim1987 31 августа 2021, 20:57
Были проблемы с переводом на виртуальный кошелёк. Менеджер Сергій Шумяк очень помог. Тактичный и опытный специалист. Спасибо ему. Отличный банк
Сенс Банк
Ответ банка
31 августа 2021, 22:05
Дякуємо, приємно отримувати такі відгуки, Сергій черговий раз підтвердив свій високий рівень.
Проблема решена
Mikhail291 31 августа 2021, 20:11
Специально после открытия счета, зная, что это альфа банк, уточнил отключены ли их платные смс (что является формой легального мошенничества, так как ни одному вменяемому человеку не нужны платные смс при регистрации в додатке «сенс», но в сенсе сенса мало. В итоге оператор сказал, что смс все отключены и деньги списаны не будут, на деле списали плату. Просто мошенники.
Сенс Банк
Ответ банка
31 августа 2021, 21:07
На момент звернення послуга смс ще не була активна, підключення послуги відбулося на наступний день. Для виходу з ситуації та збереження партнерських відносин, кошти за смс будуть завтра зараховані на ваші рахунки. Рекомендуємо переключити на безкоштовні «PUSH», щоб подібна ситуація не повторилася.
StadnichenkoK 31 августа 2021, 15:26
Получила очень квалифицированную и быструю помощь в решении моих вопросов от Сергея Шумляка ❤️🌺
Сенс Банк
Ответ банка
31 августа 2021, 15:30
Передамо обов'язково цю інформацію керівнику Сергія. Будемо раді знову вам допомогти по будь-яким питанням в майбутньому 😊
I00077 31 августа 2021, 15:12
Почну з того що вже років 15, як не мав ніяких споживчих кредитів, крім кредитний карток моно і привату, і їхніх же розстрочок і купівль частинами.
Кредитний рейтинг в УБКІ — 520!
Жодних прострочок чи заборгованостей не мав і не маю.
Минулого тижня вирішив купити деяку побутову техніку у розстрочку і, оскільки магазин на який випав вибір не співпрацює з розстрочками моно та привата, вирішено було спробувати отримати кредит у альфа-банку, який пропонувався на сайті.

На цьому весь позитив закінчився. :)
Далі замість заявлених на сайті 20 хвилин на прийнятя рішення пройшов майже весь день, але під вечір зателефонувала дівчинка і почала задавати багато питань, від моїх доходів і статків, до телефонів рідних і колег. Мабудь тільки про те, що їв на обід не спитала, але декілька разів перепитала чи згоден я на обробку персональних даних. :)
Також виявилось, що розстрочка не така вже й безвідсоткова, а з обслуговуванням за інформування та страхуванням життя.
Витративши на цю балачню півгодини, через пару хвилин отримав відмову у кредиті.
Ну ладно, не було кредитів і не буде, подумав я.
Але сьогодні, в принципі очікувано :), отримую дзвінок від робота з пропозицією отримати дуже вигідну кредитну карту РЕД.
Вирішую йти до кінця і погоджуюсь, отримую смс з посиланням, заповнюю форму — і очікувано знову отримую відмову. :))))))

Питання до підтримки банку?
Яким чином я можу видалити свою анкету з БД вашого дуже клієнтоорієнтованого банку?
Дзвінка на ГЛ буде достатньо?
Сенс Банк
Ответ банка
1 сентября 2021, 13:14
Згідно зі ст. 15 Закону України «Про захист персональних даних» персональні дані підлягають видаленню або знищенню у разі закінчення строку зберігання даних, визначеного згодою суб’єкта персональних даних на обробку цих даних або законом.
Відповідно до Постанови Національного банку України №601 від 08.12.2004р. «Перелік документів, що утворюються в діяльності Національного банку України та банків України, із зазначенням строків зберігання» банк зобов’язаний зберігати документи у встановлені законом строки.
Крім того, слід звернути увагу на Лист Міністерства юстиції України №5543-0-33-13/6.1 від 26.04.2013 року, яким роз’яснено, що відкликання згоди на обробку персональних даних можливе лише стосовно майбутньої обробки персональних даних, але не тих даних, які вже були оброблені. Рішення та процеси, які були здійснені під час обробки персональних даних, не можуть бути анульованими.
Враховуючи викладене інформуємо, що АТ «АЛЬФА-БАНК», навіть після закриття рахунків клієнта, зобов’язаний зберігати персональні дані у термін, обумовлений чинним законодавством. Таким чином АТ «АЛЬФА-БАНК» на даний час не може задовольнити Ваше прохання щодо видалення Ваших персональних даних.
mihalichpvo 31 августа 2021, 12:18
Аня Панченко помогла решить все возникшие вопросы, терпеливо разъясняя мне старику, что и как делать. Внимательная, отзывчивая, порядочная девочка, побольше бы таких.
Сенс Банк
Ответ банка
31 августа 2021, 12:39
Дякуємо за ваш відгук! Обов'язково передамо вашу подяку Ганні та її керівництву! Сподіваємось, що кожне ваше звернення в чат зилишть лише приємні враження 😊
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
MamotenkoS 31 августа 2021, 11:27
Самый ужасный банк по отношению к своим клиентам. Ежедневные звонки, хамское общение, грубят, обзывают, а теперь перешли на угрозы, ежедневно Моральное давление на меня и на родственников. Никому не советую связываться с этим банком!!!
POLZOVATEL12 30 августа 2021, 14:32
Возникли трудности с картой, обратился в онлайн поддержку, сотрудник Владислав Драгун помог разобраться с возникшими вопросами в течении 15 минут. очень благодарен за оперативность.
Сенс Банк
Ответ банка
31 августа 2021, 15:20
Дякуємо за відгук) Передамо вашу подяку Владиславу обов'язково. Зробимо все можливе, щоб кожне ваше питання вирішувалось так само швидко та якісно 😊
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
kingspade 30 августа 2021, 13:02
Написал в поддержку банка с просьбой помочь просчитать погашение кредитного лимита по карте. Оператор вежливо помог разобраться в вопросе и объяснил, как в принципе работает погашение кредитного лимита: что такое минимальный платеж и чем отличается от ежемесячного процента, объяснил на понятном примере. Спасибо оператору Владиславу Драгуну!
Сенс Банк
Ответ банка
31 августа 2021, 15:17
Обов'язково передамо вашу подяку Владиславу та його керівнику. Якщо будуть додаткові питання — пишіть, завжди раді допомогти 😊
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Pazitif 29 августа 2021, 17:08
Отказали в открытии счета, ссылаясь на то, что я скорее всего клиент Моно банка
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Алексей З 29 августа 2021, 8:56
Уже не первый год интересуюсь Альфабанк. Были у них интересные предложения по Эпицентру, ещё от Letishops, и теперь карта Хамелеон. Но когда начинаешь читать отзывы, то понимаешь до чего доводят клиентов система обслуживания банка. Отзывы бывают разные. Я то же не раз попадал на разные уловки банков когда делаешь казалось бы всё правильно, но все равно не срабатывало, т.к. не выполнено какое-нибудь ещё одно правило. Таких ситуаций в Альфе я читаю много. Значит слишком сложные пакеты и есть скрытые поборы, на которые и рассчитывает банк. И им пофиг что их называют мошенниками. Хотя в чем проблема? При любой операции перед самой последней командой вывести на экран предупреждение, какие проценты могут возникнуть. Или например расписать при погашении кредита или рассрочки какие действия могут привести к риску процентов, если клиент сделает что-то не так. Это же все ИТ, можно лепить как угодно. Например в привате, моно, спорт так показывает. Правда не на всё, но что-то есть чего-то нет. Узнавать в последствии о своей ошибке неприятно, дорого обходиться. И если банк не может проследить за каждым сотрудником банка, то можно же решить это в приложениях
Сенс Банк
Ответ банка
30 августа 2021, 10:55
Цікаві пропозиції у нас є завжди, тим ми і цікаві. Що до умов та тарифів, то вони максимально доступні без зайвих ускладнень. Якщо якісь питання і виникають, то вони оперативно вирішуються у відділеннях чи службі підтримки (чат та гаряча лінія). Також значна частина інформації, процесів та інструкція розписана в «базі знань» для клієнтів, що значно спрощує користування нашими продуктами.
Проблема решена
Rancho 28 августа 2021, 17:50
Отделение по адресу: Днепр, пр-т Д. Яворницкого, 66
банк бере з клієнтів багато платежів, які вже давно відмінили в інших банках. наприклад, закрити рахунок від 300 до 1000, причому кожен рахунок включно і соціальні, які відкривають для лікарняних і навіть якщо за рік був один платіж на 100грн, при закритті цього рахунку вам доведеться заплатити 300. Смс банкінг, сповіщення по смс, закриття рахунків, платежі податків до бюджету в після операційний час по 20 за кожний, це все в більшості банків безплатно. Все це або без повідомлення клієнту, або дрібним шрифтом. У відділеннях мало компетентних менеджерів, мені відмовили в обслуговуванні тому що хтось там у відпустці «а я нічого не знаю, бо я не контролер, тому їдьте у друге відділення». Після 3років роботи, загальне враження на 2+, або 3-, більшість банків краще за сервісом та ціною обслуговування
Сенс Банк
Ответ банка
31 августа 2021, 15:41
Так, при закритті рахунків може бути комісія 300 грн., але не більше 1000 грн. Це означає, що при закритті 4х рахунків ви не будете сплачувати за кожен рахунок по 300 грн., а за всі сплатите тільки 1000грн. Це вказано в тарифах ФОП/ЮО і діє для всіх тарифів, крім Діджитал ІТ, Бізнес ІТ, Head та Lead. По їх умовам закриття рахунку в межах залишку на рахунку, але не більше 300 грн. Тобто якщо на рахунку буде 0, то і комісія за закриття буде 0.
З приводу платежів в бюджет, то на тарифах Ок, Альфа є можливість сплачувати в бюджет безкоштовно, але тільки в операційний час банку з 1:00 до 16:30, після 16:30 буде буде комісія за післяопераційний час банку 0,3% від суми платежу, але мін. 20 грн., а макс. 200 грн. Якщо тариф Head чи Lead, то по ним взагалі немає комісії за платежі в інший банк та податкову в будь-який час
Lana1717 27 августа 2021, 10:21
В мене виникла проблема входу в інтернет банкінг, зателефонувала на гарячу лінію, оператор відповів одразу, вислухав проблему, скоректував що до вирішення, все пояснив крок за кроком, терпляче, ввічливо і уважно відповів на всі мої запитання, допоміг розібратись в роботі нового додатку, в послугах банку, які я маю можливість використати на мою користь, такі як бонусні програми і т д… Хочу подякувати банку за таке професійне і гарне обслуговування, і хотіла б відмітити роботу оператора 41638 Дениса. Дуже рекомендую Альфа банк, як надійний, по кредитним програмам вигідний, з приємним обслуговуванням.
Сенс Банк
Ответ банка
27 августа 2021, 12:49
Дуже дякуємо за відгук! Обов'язково передамо вашу подяку Денису та керівництву :) Сподіваємось, що кожне ваше звернення в Контакт-Центр залишить лише приємні враження!
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Olechka7 25 августа 2021, 23:08
В онлайн режиме оформили заявку на перевыписку карты, помогли разобраться.
Минфин
Ответ администратора
29 августа 2021, 10:23
Отзыв не подтверждён «Минфином» (на 29.08.2021).
Пользователь не предоставил доказательства по запросу администрации сайта, подтверждающих, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
DJm00n 25 августа 2021, 21:42
Являюсь клиентом Альфабанка уже 10 лет. Всякое было. Но это уже выше моего понимания.
Ездил недавно в Грузию. Расплачивался там гривневой картой Visa Signature от Альфы (пакет Black). Да, знаю что это далеко не самый оптимальный вариант за границей, но не думал, что настолько.

Для примера, 14/08 была транзакция на 486.52 GEL (грузинский лари).
С карты было списано 4349.98 UAH + 17/08 еще 43.50 UAH.

Решил разобраться в деталях. Нашел страницу которая по идее должна ответить на все вопросы: https://help.alfabank.ua/hc/ru/articles/360014652800

Там указано, что для моего случая обмен валюты идет в два этапа:
— Первый этап. Из другой валюты в доллар** по курсу международной платежной системы.
— Второй этап. Из доллара** в гривну по курсу продажи, установленному банком.

Попробовал посчитать — цифры не сходятся. Спросил в саппорте как именно получилось 4349,98 UAH из 486,52 GEL.
Ответ:
>ви зробили операцію 486,52 GEL, на списання банку було виставлено 159,34 USD, що за комерційним курсом банку на 17.08 (курc 27,30) становило 4349,98 UAH.

Как из 486,52 GEL получилось 159,34 USD — мне ответить не смогли.

Потом наткнулся на аналогичную историю с Альфой с РФ:
https://vc.ru/claim/105598-alfa-bank-vzyal-s-menya-4-skrytoy-komissii-pri-konvertacii-valyuty-ili-urok-finansovoy-gramotnosti-za-378

Решил внимательно изучить «Публічна пропозиція АТ „АльфаБанк“ на укладання Договору про банківське обслуговування фізичних осіб» (https://alfabank.ua/ru/tarifi-ta-umovi). Оказалось, что с 06.05.2020 банк втихую добавил комиссию на первом этапе конвертации (которая делается по курсу Visa):

Додаток № 1 до Договору про банківське обслуговування фізичних осіб в АТ «Альфа-Банк», «ПРАВИЛА КОРИСТУВАННЯ БАНКІВСЬКОЮ ПЛАТІЖНОЮ КАРТКОЮ»
Пункт 2:
* З метою згладжування курсових коливань та недопущення збитку, даний курс збільшується Банком:
— на 1,2% для операцій в середині регіону СЕМЕА;
— на 1,3% для операцій поза межами регіону СЕМЕА
У випадку, якщо протягом останніх 30 днів до дати операції, відсутні курсові коливання, тобто зміна відповідної пари валют менше ніжна 2% одне по відношенню до одного, дане збільшення не застосовується.

Перевожу на русский — мы добавили втихую 1,2−1,3% комиссии — просто потому что можем! Просто внесем это в ДБО — его же все равно не читают (почти 150 листов А4), да и вообще мы туда ж правки вносим когда хотим.

При этом в тарифе Black уже есть «1% за конвертацию валюты».

Ну и да, обменный курс «За расчеты по картам», который используется на втором этапе, —
завышен примерно на 2% по сравнению с обычным курсом той же Альфы.

Итого при расчете за границей я переплатил на 4,2%? хотя, а в тарифе декларируется 1%!

Прошу ответить:
1. Почему вы скрываете реальный процент комиссий? Почему информации о допкомиссии Альфабанка (так называемой foreign transaction fee) нет на соответствующей странице-разъяснении? Почему об этом ни слова в официальных тарифах?
2. Почему на сайте Альфабанка или в приложении я не могу узнать курс валют который был установлен на конкретную дату? Почему я должен узнавать эту информацию на других сайтах, в чате поддержки и тд?
3. Почему нельзя добавить детальный расчет в квитанции по операциям в которых была конвертация? Куча вопросов бы отпала.
4. Почему операция «Плата за конвертацію валют при покупці» (которая 1% и через несколько дней появляется в выписке) никак не привязана к самой операции — невозможно понять какая комиссия к какой операции относится глядя на выписку по счету (и в Sense и в MyAlfaBank)?

Выглядит как мошенничество. Почему вы не можете работать прозрачно?
Сенс Банк
Ответ банка
26 августа 2021, 13:50
Добрий день, DJm00n! Те, що описуєте про 1,2-1,3% від курсу не додаткова комісія, а тимчасове блокування коштів для погашення можливої курсової різниці. Коли проводите операцію, то сума спочатку блокується і ми очікуємо від продавця запит на остаточне списання, зазвичай це відбувається через 2-3 робочі дні.

Якщо ви робите покупку в валюті, відмінній від валюти картки, то сума початкового блокування і остаточного списання можуть відрізнятися (як в меншу, так і в більшу сторону) через можливу різницю у курсі валют на дату проведення операції і на дату її фактичного списання з рахунку. Якщо курс зміниться не на вашу користь, то по рахунку може виникнути мінус. Задля запобігання цього і може проводитися блокування суми на 1,2-1,3% більше (якщо коливання курсу за останні 30 днів менше ніж на 2%, то додатково не буде блокуватися ця сума). Остаточно списання ж проходить рівно за курсом, який діє на дату списання і 1,2-1,3% не списуються. Умовно, якщо курс на дату списання і дату блокування буде однаковий, ви провели покупку в третій валюті (не гривня, не долар США і не євро) за курсом на 100$, заблоковано було 101,20$(100$+1,2%), то після фіналізації операції по рахунку 1,20$ повернуться з блокування на баланс вашої картки.

Якщо говорити про пункти договору, в яких описано процес остаточного списання, то це пункт 6.10, (ст. 32) актуальної на сьогодні редакції ДБО: "• за операціями, здійсненими у валюті, відмінній від гривні, доларів США/ євро, сума, що повинна бути
відшкодована Банку, визначається шляхом перерахунку відповідної суми із валюти, в якій фактично здійснено операцію, в долари США/євро за курсом, встановленим МПС на дату списання МПС відповідної суми в доларах США/євро з кореспондентського рахунка Банку, та шляхом перерахунку суми в доларах США/євро, що вийшла
у підсумку, в гривні за курсом Банку, встановленим на дату списання/зарахування відповідної суми за Рахунком".

Про курс на попередні дні. Він є в MyAlfaBank, але візьмемо собі на олівець, щоб додати в Sense.
Розрахунки в інших валютах це складно, постараємось щось придумати, щоб це спростити.
Комісія за конвертацію розраховується від суми остаточного списання, через це і не одразу. В Sense вона поряд з операцією, за яку списана.

Також для проведення покупок закордоном краще за все використовувати доларову картку Visa, обмін можна провести за вигіднішим курсом онлайн в додатку Sense SuperApp.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Navegantes 25 августа 2021, 17:06
В нескольких комментариях к другим отзывам хвалил карту RED и рассрочку под 0,01%, которую банк предлагает по этой карте. Очень удобная услуга, позволяет операции от 500 грн переводить в рассрочку до 6 месяцев под 0,01%, что практически бесплатно.
Но пришло и мое время добавить ложку дегтя.
17/08 рассчитался заграницей на сумму 1 526 евро, 20/08 банк списал 49 147,83 грн, а 21/08 предложил оформить рассрочку по этой операции, чем я с радостью воспользовался. Но радость оказалась недолгой. Так как рассрочка была оформлена в расчетную дату (по моей карте RED это 21-е число каждого месяца), фактически она проведена только сегодня, 25/08 и сумма рассрочки попала в общую сумму к погашению в льготный период (до 17/09). Попросил оператора удалить эту рассрочку, на что был получен ответ: «Технически она оформлена, но после расчетной даты и изменить это возможности нет». Еще мне порекомендовали не переводить операции в статус «рассрочка» около расчетной даты. «Система подает запрос на оформление в стандартные сроки и не смотрит когда у клиента расчетная дата».
Еще предложили досрочно погасить эту рассрочку, чтобы не насчитались проценты.
Ну молодцы, что сказать. Очень клиентоориентированный подход!
Сенс Банк
Ответ банка
22 сентября 2021, 19:45
Якщо покупка була оформлена до розрахункової дати, а розстрочка оформлена вже після розрахункової дати, то покупка буде входити в суму пільгового періоду. Її треба погасити, якщо хочете уникнути відсотків, що передбачені тарифами картки. Відсотки будуть списані за той період, поки операція не була переведена в розстрочку
OlenkaZ 25 августа 2021, 14:20
У жовтні 2019-го я оформила кредитну картку з лімітом 18600. І сразу ж витратила 12249,0 грн на комплектуючі до комп’ютера. Мені прийшла смска, типу чи не бажаю я прийняти участь у такій собі програмі Миттєва россрочка по картці, щоб сплачувати цю велику суму частинами. Я погодилася. До лютого 2020 мною сплачено 1531,02 грн. 5 березня я повернула гроші на карту у розмірі 20000грн, трішки з надлишком, щоб продовжити користуватися карткою з власними коштами. Але 10 березня з мене знову були зняті кошти по миттєвій россрочці — разом з комісією 731 грн. Я зайшла у мобільний додаток і відмінила россрочки, тому що вважала, що розрахувалася з банком. На початку липня 2021 я відвідала відділення банку, у мене були питання щодо цих россрочок. Куди я сплатила півтори тисячі гривень? І чому, після повернення коштів, з мене знову був знятий платіж. Мені дали роздруківку і я с превеликим подивом побачила, що 23 березня 2020 з мене було знято кошти у розмірі 10207,63грн. В відділені мені не змогли пояснити що сталося і сказали писати звернення. Я написала його і повідомила банк, що не буду здійснювати ніяких платежів, допоки банк не розбереться у цій ситуації. І почалося. Не буду описувати тут своє спілкування з представниками банку. Банк вважає мене злісною боржницею і відповідно себе поводить зі мною. Я вважаю, що по справедливості банк має повернути мені ці 12249 грн, разом з комісією і відсотками, які я сплатила по ним впродовж майже півтора року. Я наполягала на особистій зустрічі з уповноваженою особою, але мені було відмовлено. Ніхто мені не може пояснити, чому з картки було знято кошти, які мали на ній залишитися і де ті кошти, що я вже сплатила. Усе видно у роздруківці. Мені казали, що я не знаюся на банківській системі. Але я знаюся на математиці. Узяла 18600, сплатила частинами 1531,0 грн. То скільки я маю повернути? Едина людина, яка спокійно і с повагою до мене поставилася та допомогла скласти останнє звернення — це Рижих Ірина Юріївна, працівниця 31 відділення банку в місті Києві. Я не боюся суду, бо знаю, що права і може хоч там банк пояснить свої дії, але мені було сказано, що ніякого суду не буде. Якійсь нотаріус накладе припис і в мене заарештують усі картки, я навіть зарплатню не зможу отримати. Не дивлячись на те що по карті є спірне питання. Як мені сказали працівники банку це нікого не хвилює. То хіба це законно? І що мені тепер робити, до кого звертатися, хто захистить мене, просту людину, від цього свавілля?
Сенс Банк
Ответ банка
26 августа 2021, 18:31
В цій ситуації сталося непорозуміння, яке зараз виправимо. Після внесення 20000 грн. ви погасили всю суму боргу і тут вистачало на розстрочку, тільки для її дострокового погашення потрібно подавати заявку в додатку або веб-версії. Це не було зроблено, тому в наступну розрахункову дату було списання чергового платежу і комісії. А 23/03 вами був подана заявка на дострокове погашення розстрочки, тобто сума з розстрочки була переведена в загальний борг і погашена за рахунок власних коштів, які ви внесли раніше. Це і є те списання, яке ви бачили 23/03 у виписці. Після цього розстрочка була погашена, залишився тільки борг по витратам за місяць.
Поточний борг не пов’язаний з оформленими розстрочками 2019 року.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Scrabin 23 августа 2021, 21:45
Очень быстро ответила ваш работник Ирина Корниенко, подсказала, рассказала. Спасибо ей огромное)))
Сенс Банк
Ответ банка
24 августа 2021, 8:58
Дякуємо за ваш відгук! Обов'язково передамо вашу подяку Ірині та її керівництву. Якщо у вас виникнуть додаткові питання, завжди раді дати на них відповідь в чаті :)
TOKAREVAALINA 23 августа 2021, 18:04
Спасибо большое сотруднику (не знаю как называется его должность бот из приложения 🤣) Альфа-банка Владиславу Мельник, за простоту общения, разъяснения и помощь
А также за хорошее настроение 🤗
Сенс Банк
Ответ банка
23 августа 2021, 19:36
Обов'язково передамо ваш подяку у відповідний підрозділ! Сподіваємось, що кожне ваше звернення в чат підтримку буде закінчуватись лише позитивним настроєм та приємними враженнями :)
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Trushkonata97 23 августа 2021, 16:15
Отделение по адресу: Херсон, пр-т Ушакова, 30/1
Решила мой вопрос, дала ответ на мне интересующие вопросы и я наконец-то поняла где смотреть оставшуюся сумму, которую мне нужно погасить)) очень рада этому
Сенс Банк
Ответ банка
23 августа 2021, 16:30
Дуже дякуємо за ваш відгук! Обов'язково передамо Ірині привіт :)
Минфин
Ответ администратора
25 августа 2021, 9:27
Отзыв не подтверждён «Минфином» (на 25.08.2021).
Пользователь не предоставил доказательства по запросу администрации сайта, подтверждающих, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.

Курс валют в Сенс Банке

Валюта Покупка Продажа
EUR 45.1 45.8
USD 41.3 41.95
Все курсы банка

Курс валют в Сенс Банке

Валюта Покупка Продажа
EUR 45.1 45.8
USD 41.3 41.95
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / Сенс Банк 💰 / Отзывы о Сенс Банке 📝