×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в Сенс Банке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 45.1 | 45.8 |
USD | 41.3 | 41.95 |
Все курсы банка |
Ужасная клиентоориентипованность
Из-за просрочки платежа на 4 дня из-за 200 грн так обращаться с клиентом — не особо дальновидно. Банк имеет право насчитать пеню, но не имеет право хамить.
Ни я, ни мои близкие, ни компания в которой я работаю сотрудничать с данным банком не будут. Никогда.
Комментарии (2)
Отличное обслуживание
Написать комментарий
Мошеннический банк
Комментарии (6)
Получила быструю помощь и консультацию
Написать комментарий
Банк — бардак!
Кредитний рейтинг в УБКІ — 520!
Жодних прострочок чи заборгованостей не мав і не маю.
Минулого тижня вирішив купити деяку побутову техніку у розстрочку і, оскільки магазин на який випав вибір не співпрацює з розстрочками моно та привата, вирішено було спробувати отримати кредит у альфа-банку, який пропонувався на сайті.
На цьому весь позитив закінчився. :)
Далі замість заявлених на сайті 20 хвилин на прийнятя рішення пройшов майже весь день, але під вечір зателефонувала дівчинка і почала задавати багато питань, від моїх доходів і статків, до телефонів рідних і колег. Мабудь тільки про те, що їв на обід не спитала, але декілька разів перепитала чи згоден я на обробку персональних даних. :)
Також виявилось, що розстрочка не така вже й безвідсоткова, а з обслуговуванням за інформування та страхуванням життя.
Витративши на цю балачню півгодини, через пару хвилин отримав відмову у кредиті.
Ну ладно, не було кредитів і не буде, подумав я.
Але сьогодні, в принципі очікувано :), отримую дзвінок від робота з пропозицією отримати дуже вигідну кредитну карту РЕД.
Вирішую йти до кінця і погоджуюсь, отримую смс з посиланням, заповнюю форму — і очікувано знову отримую відмову. :))))))
Питання до підтримки банку?
Яким чином я можу видалити свою анкету з БД вашого дуже клієнтоорієнтованого банку?
Дзвінка на ГЛ буде достатньо?
Відповідно до Постанови Національного банку України №601 від 08.12.2004р. «Перелік документів, що утворюються в діяльності Національного банку України та банків України, із зазначенням строків зберігання» банк зобов’язаний зберігати документи у встановлені законом строки.
Крім того, слід звернути увагу на Лист Міністерства юстиції України №5543-0-33-13/6.1 від 26.04.2013 року, яким роз’яснено, що відкликання згоди на обробку персональних даних можливе лише стосовно майбутньої обробки персональних даних, але не тих даних, які вже були оброблені. Рішення та процеси, які були здійснені під час обробки персональних даних, не можуть бути анульованими.
Враховуючи викладене інформуємо, що АТ «АЛЬФА-БАНК», навіть після закриття рахунків клієнта, зобов’язаний зберігати персональні дані у термін, обумовлений чинним законодавством. Таким чином АТ «АЛЬФА-БАНК» на даний час не може задовольнити Ваше прохання щодо видалення Ваших персональних даних.
Комментарии (2)
Качество обслуживания в чате
Комментарии (1)
Звонки с угрозами
Комментарии (3)
онлайн поддержка
Написать комментарий
Все круто, спасибо
Написать комментарий
ПРИКОЛ 2021 ГОДА
Комментарии (5)
Отзывы пугают
Комментарии (12)
тарифи
З приводу платежів в бюджет, то на тарифах Ок, Альфа є можливість сплачувати в бюджет безкоштовно, але тільки в операційний час банку з 1:00 до 16:30, після 16:30 буде буде комісія за післяопераційний час банку 0,3% від суми платежу, але мін. 20 грн., а макс. 200 грн. Якщо тариф Head чи Lead, то по ним взагалі немає комісії за платежі в інший банк та податкову в будь-який час
Комментарии (3)
Супер обслуговування оператором банку.
Комментарии (4)
Проконсультировали по з/п карте
Пользователь не предоставил доказательства по запросу администрации сайта, подтверждающих, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
Написать комментарий
Скрытые комиссии при оплате картой за рубежом
Ездил недавно в Грузию. Расплачивался там гривневой картой Visa Signature от Альфы (пакет Black). Да, знаю что это далеко не самый оптимальный вариант за границей, но не думал, что настолько.
Для примера, 14/08 была транзакция на 486.52 GEL (грузинский лари).
С карты было списано 4349.98 UAH + 17/08 еще 43.50 UAH.
Решил разобраться в деталях. Нашел страницу которая по идее должна ответить на все вопросы: https://help.alfabank.ua/hc/ru/articles/360014652800
Там указано, что для моего случая обмен валюты идет в два этапа:
— Первый этап. Из другой валюты в доллар** по курсу международной платежной системы.
— Второй этап. Из доллара** в гривну по курсу продажи, установленному банком.
Попробовал посчитать — цифры не сходятся. Спросил в саппорте как именно получилось 4349,98 UAH из 486,52 GEL.
Ответ:
>ви зробили операцію 486,52 GEL, на списання банку було виставлено 159,34 USD, що за комерційним курсом банку на 17.08 (курc 27,30) становило 4349,98 UAH.
Как из 486,52 GEL получилось 159,34 USD — мне ответить не смогли.
Потом наткнулся на аналогичную историю с Альфой с РФ:
https://vc.ru/claim/105598-alfa-bank-vzyal-s-menya-4-skrytoy-komissii-pri-konvertacii-valyuty-ili-urok-finansovoy-gramotnosti-za-378
Решил внимательно изучить «Публічна пропозиція АТ „АльфаБанк“ на укладання Договору про банківське обслуговування фізичних осіб» (https://alfabank.ua/ru/tarifi-ta-umovi). Оказалось, что с 06.05.2020 банк втихую добавил комиссию на первом этапе конвертации (которая делается по курсу Visa):
Додаток № 1 до Договору про банківське обслуговування фізичних осіб в АТ «Альфа-Банк», «ПРАВИЛА КОРИСТУВАННЯ БАНКІВСЬКОЮ ПЛАТІЖНОЮ КАРТКОЮ»
Пункт 2:
* З метою згладжування курсових коливань та недопущення збитку, даний курс збільшується Банком:
— на 1,2% для операцій в середині регіону СЕМЕА;
— на 1,3% для операцій поза межами регіону СЕМЕА
У випадку, якщо протягом останніх 30 днів до дати операції, відсутні курсові коливання, тобто зміна відповідної пари валют менше ніжна 2% одне по відношенню до одного, дане збільшення не застосовується.
Перевожу на русский — мы добавили втихую 1,2−1,3% комиссии — просто потому что можем! Просто внесем это в ДБО — его же все равно не читают (почти 150 листов А4), да и вообще мы туда ж правки вносим когда хотим.
При этом в тарифе Black уже есть «1% за конвертацию валюты».
Ну и да, обменный курс «За расчеты по картам», который используется на втором этапе, —
завышен примерно на 2% по сравнению с обычным курсом той же Альфы.
Итого при расчете за границей я переплатил на 4,2%? хотя, а в тарифе декларируется 1%!
Прошу ответить:
1. Почему вы скрываете реальный процент комиссий? Почему информации о допкомиссии Альфабанка (так называемой foreign transaction fee) нет на соответствующей странице-разъяснении? Почему об этом ни слова в официальных тарифах?
2. Почему на сайте Альфабанка или в приложении я не могу узнать курс валют который был установлен на конкретную дату? Почему я должен узнавать эту информацию на других сайтах, в чате поддержки и тд?
3. Почему нельзя добавить детальный расчет в квитанции по операциям в которых была конвертация? Куча вопросов бы отпала.
4. Почему операция «Плата за конвертацію валют при покупці» (которая 1% и через несколько дней появляется в выписке) никак не привязана к самой операции — невозможно понять какая комиссия к какой операции относится глядя на выписку по счету (и в Sense и в MyAlfaBank)?
Выглядит как мошенничество. Почему вы не можете работать прозрачно?
Якщо ви робите покупку в валюті, відмінній від валюти картки, то сума початкового блокування і остаточного списання можуть відрізнятися (як в меншу, так і в більшу сторону) через можливу різницю у курсі валют на дату проведення операції і на дату її фактичного списання з рахунку. Якщо курс зміниться не на вашу користь, то по рахунку може виникнути мінус. Задля запобігання цього і може проводитися блокування суми на 1,2-1,3% більше (якщо коливання курсу за останні 30 днів менше ніж на 2%, то додатково не буде блокуватися ця сума). Остаточно списання ж проходить рівно за курсом, який діє на дату списання і 1,2-1,3% не списуються. Умовно, якщо курс на дату списання і дату блокування буде однаковий, ви провели покупку в третій валюті (не гривня, не долар США і не євро) за курсом на 100$, заблоковано було 101,20$(100$+1,2%), то після фіналізації операції по рахунку 1,20$ повернуться з блокування на баланс вашої картки.
Якщо говорити про пункти договору, в яких описано процес остаточного списання, то це пункт 6.10, (ст. 32) актуальної на сьогодні редакції ДБО: "• за операціями, здійсненими у валюті, відмінній від гривні, доларів США/ євро, сума, що повинна бути
відшкодована Банку, визначається шляхом перерахунку відповідної суми із валюти, в якій фактично здійснено операцію, в долари США/євро за курсом, встановленим МПС на дату списання МПС відповідної суми в доларах США/євро з кореспондентського рахунка Банку, та шляхом перерахунку суми в доларах США/євро, що вийшла
у підсумку, в гривні за курсом Банку, встановленим на дату списання/зарахування відповідної суми за Рахунком".
Про курс на попередні дні. Він є в MyAlfaBank, але візьмемо собі на олівець, щоб додати в Sense.
Розрахунки в інших валютах це складно, постараємось щось придумати, щоб це спростити.
Комісія за конвертацію розраховується від суми остаточного списання, через це і не одразу. В Sense вона поряд з операцією, за яку списана.
Також для проведення покупок закордоном краще за все використовувати доларову картку Visa, обмін можна провести за вигіднішим курсом онлайн в додатку Sense SuperApp.
Комментарии (13)
Проблемы с рассрочкой по карте RED
Но пришло и мое время добавить ложку дегтя.
17/08 рассчитался заграницей на сумму 1 526 евро, 20/08 банк списал 49 147,83 грн, а 21/08 предложил оформить рассрочку по этой операции, чем я с радостью воспользовался. Но радость оказалась недолгой. Так как рассрочка была оформлена в расчетную дату (по моей карте RED это 21-е число каждого месяца), фактически она проведена только сегодня, 25/08 и сумма рассрочки попала в общую сумму к погашению в льготный период (до 17/09). Попросил оператора удалить эту рассрочку, на что был получен ответ: «Технически она оформлена, но после расчетной даты и изменить это возможности нет». Еще мне порекомендовали не переводить операции в статус «рассрочка» около расчетной даты. «Система подает запрос на оформление в стандартные сроки и не смотрит когда у клиента расчетная дата».
Еще предложили досрочно погасить эту рассрочку, чтобы не насчитались проценты.
Ну молодцы, что сказать. Очень клиентоориентированный подход!
Комментарии (1)
Проблеми з програмою Миттєва россрочка на картці
Поточний борг не пов’язаний з оформленими розстрочками 2019 року.
Комментарии (5)
Помощь в вопросе с поездкой в отпуск Стамбул
Написать комментарий
Благодарность
А также за хорошее настроение 🤗
Написать комментарий
Благодарность Ирине Копыл
Пользователь не предоставил доказательства по запросу администрации сайта, подтверждающих, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
Написать комментарий