×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в Сенс Банке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 43.1 | 44 |
USD | 41.3 | 41.75 |
Все курсы банка |
Спілкування з оператором
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Написать комментарий
Відгук за операторів
Раді, що сподобалась консультація :)
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Написать комментарий
Обслуживание
Дякуємо за відгук :)
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Написать комментарий
Чат підтримки Альфа-Банк
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Написать комментарий
Пропал свифт платеж у ФОПа
И кстати, говорили, что если платеж приходит до 16:00 (а надпись, что платеж обрабатывается, появилась до 16:00), то платеж должен быть зачислен в этот же день. Однако этого не произошло.
Написать комментарий
Звернення до Альфа-банку
На протязі тривалого часу у гілці відгуків банку постійно з`являються хвалебні відгуки на адресу служби підтримки чи окремих працівників банку, які крім дифірамбів практично не містять жодної конкретики. Ці відгуки є однотипними по стилю написання та змісту, пишуться людьми, які зареєстровані на сайті здебільшого безпосередньо перед написанням відгуку, або подекуди за декілька днів до написання відгуку і які так само щезають з форуму, написавши один, зрідка — два позитивних відгуки на адресу Альфа-банку. Не потрібно володіти видатними аналітичними здібностями, щоб здогадатись, що ці відгуки написані працівниками банку, або наближеними до банку людьми з метою підняти рейтинг банку. Але «набиті» таким чином зірки не сприяють позитивному іміджу банку і підняттю його РЕАЛЬНОГО рейтингу. Навпаки — це скоріш відверне частину діючих та потенційних клієнтів від банку. Гілка відгуків Альфи все більше стає нечитабельною — знайти корисну інформацію за купою такого інформаційного сміття стає все важче.
Я, як клієнт банку, зацікавлений у конструктивному обговоренні його діяльності, висвітленні здобутків і проблем банку. Як читач і дописувач Мінфіну — у отриманні об`єктивної і повної інформації і обміні думками з іншими учасниками форуму. Тому переконливо прошу банк припинити публікацію таких «опусів» і не засмічувати форум різним «інфосміттям». Я далекий від ілюзії, що банк визнає свою причетність до цих відгуків, зрештою це і не важливо. Але сподіваюсь, що подібного «трешу» віднині у гілці банку більше не з`явиться.
Про всяк випадок продублюю цей відгук у своєму блозі.
Погоджуюсь з вами, зі сторони це може виглядати так, що ми буцімто самі пишемо ці відгуки.
Розказуємо як все відбувається. Якщо клієнту дуже сподобалась консультація в чаті і клієнт питає, де можна віддячити за допомогу оператора, співробітник може запропонувати написати відгук на Мінфін. Майже 100% цих клієнтів раніше ніколи не були зареєстровані і тому проходять реєстрацію одразу після чату. Звідти і недавня реєстрація.
Але, на жаль, не всі клієнти потім повертаються на Мінфін і підтверджують, що вони клієнти.
Ми не замовляємо відгуки і не пишемо їх. Ваша справа вважати як хочете, але наше сумління чисте.
Комментарии (17)
Хороший сервис
Написать комментарий
Терозируют по телефону.
Хочемо вам допомогти, щоб вас більше не турбували
Написать комментарий
Менеджер Альфа-банку Оксана Самойленко, м. Київ
Написать комментарий
Дякую за допомогу
Комментарии (1)
Как всегда — поддержка Альфа-банка — святые люди
Вадим Гаркуша — святой! Распетлял за меня все мои вопросы сегодня! То, что в отделении мне бы пришлось делать дня два! Здоровья ему
Еще не было ни одного моего обращения в чат-поддержку, чтобы не был решен мой вопрос! Где вы набираете таких сотрудников Альфа-банк? Они же идеальные!
Дякуємо за ваш відгук, він просто «агонь». Вадиму передамо, не дивлячись на його святість, він дуже зрадіє)
Комментарии (1)
Дякую за спілкування!
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Написать комментарий
Как я закрывала счет по кредитной карте
Комментарии (2)
Передача ложной информации сотрудниками банка и сокрытие информации от клиента
И ко всему прочему, сотрудники (в частности руководитель отделения) общаясь с клиентом по телефону и понятия не имеет, что за ситуация (прослушать разговоры, просмотреть историю клиента — видимо очень сложно!), но бросить трубку на моих словах «что да, это мое решение не посещать общественные места в красной зоне» может! По итогу, мои вопросы остались открытыми, историю обращений никто не смотрит и друг -другу передают заведомо ложную информацию.
Комментарии (2)
Онлайн-Консультация
Написать комментарий
Хочу сказать спасибо за помощь, Андрею!!!
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Написать комментарий
Топ тех. поддержка
Написать комментарий
Помощь в вопросе о снятии денег с карты
Написать комментарий
Помощь при перевыпуск карты
Написать комментарий
Допомога з інформацією чому зняло кошти
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Комментарии (1)