×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в Сенс Банке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 43 | 44.1 |
USD | 41.15 | 41.75 |
Все курсы банка |
«комиссии нет, но это не точно» или «как за 900 грн заплатить 2900»
После разговора с сотрудником банка, мне разъяснили, что в случае если задействованы кредитные средства, комиссия снимается со всей суммы перевода, а не с задействованных кредитных средств, как я подумала. Но больше я была удивлена ответом на вопрос, «почему приложение показывает комиссию 0» — «оно показывает комиссию сервиса, а не карты».
Сделала для себя вывод: 1) Кредитными средствами пользоваться нельзя,
2) банк специально публикует условия и разрабатывает приложение так, что бы с наибольшей вероятностью их можно было неправильно интерпретировать.
3) хорошо, что у меня было только 49000, а не на нолик больше))
Комментарии (8)
Услуги онлайн банка просто нет. Вечно не работающее приложение, создали новое, такое же, отстой
Якщо ви вкажете нам на конкретні проблеми в роботі додатку — це дасть нам змогу якнайшвидше вирішити ці недоліки.
Будемо безмежно вдячні, якщо ви знайдете час і напишете нам про ці проблеми.
Написать комментарий
Аферисти
Після того як ви погасили борг по картці рахунок картки залишався активним. Коли рахунок активний — продовжуються списуватись платні послуги, %% та інше. Щоб запобігти цим списанням, після погашення боргу потрібно подати запит на закриття рахунку. Оскільки рахунок картки не був закритий, списання продовжувались.
Всі списання згідно з тарифами картки, з якими клієнт ознайомлюється перед підписанням договору: https://old.alfabank.ua/private-persons/credits/cards/tarifi-ta-umovi-3
Укладаючи Договір та/або користуючись послугами Банку, Клієнт як суб’єкт Персональних даних, добровільно надає Банку та його працівникам свою письмову згоду та підтверджує, що отримав необхідні дозволи від третіх осіб на (1) обробку Персональних даних Клієнта (третіх осіб), які були отримані Банком до моменту укладення Договору або будуть ним отримані пізніше (незалежно від джерел отримання персональних даних), що включає в себе вчинення будь-яких дій та/або сукупності дій, що пов’язані зі збиранням, реєстрацією, накопиченням, зберіганням, адаптуванням, зміною, поновленням, використанням і поширеннями (розповсюдженням, реалізацією, передачею), знеособленням, знищенням Персональних даних Клієнта (третіх осіб), в тому числі передачу Персональних даних Клієнта (третіх осіб) будь-яким третім особам, в тому числі будь-яким розпорядникам баз персональних даних, яким Банк надав або надасть право обробляти такі дані, будь-яким іншим контрагентам Банку, уповноваженим державним органам України та інших країн, включаючи контролюючі органи, МПС та/або учасникам МПС, особам, що є нерезидентами та/або знаходяться за межами території України, відповідно до мети обробки Персональних даних, що вказана в цьому пункті Договору та/або будь-якої іншої мети обробки Персональних даних, що визначається Банком в тому числі з метою пропонування будьяких нових банківських послуг та/або встановлення ділових відносин між Клієнтом та Банком на підставі цивільноправових договорів предмет яких є відмінним від предмету цього Договору, без додаткового повідомлення Клієнта, а також на (2) збір, надання, використання та поширення будь-яким чином інформації, що вказана в цьому пункті, через бюро кредитних історій та (3) розкриття інформації щодо Клієнта, яка згідно із законодавством України містить банківську таємницю, будь-яким третім особам за вибором Банку (включаючи, але не обмежуючись, партнерам Банку, МПС та/або членам МПС, страховим компаніям, іншим третім особам).
Комментарии (2)
Відгук для Вікторії Косовненко
Користувач надав докази на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Комментарии (2)
обманщики и мошенники!!!
Они за 12 дней не могли решить технические причины!!! Сегодня уже 10/12/21 и бонусов опять нет!!! На вопрос в ФБ ответили что передают вопрос во внутренний отдел и ответят в течении 24 часов. Опять за 10 дней ничего не решили!!! Я не понимаю, как можно быть таким безответственным? Никому не пожелаю быть клиентом такого мошеннического банка!
Комментарии (8)
Оформление кредита в телефонном режиме без посещение банка. Звучит красиво. А на самом деле…
⠀
Оформление кредита в телефонном режиме, без посещения банка.
Бксплатная доставка договора, по всей Украине.
Как раз то, что мне нужно, подумала я.
И оставила заявку.
⠀
Со мной связались сотрудники Альфа банка, одобрили кредит и сказали, завтра приехать в отделение Альфа банка и подписать договор.
Прекрасно. В отделение ехать не нужно, но нужно.
⠀
Из-за плотного графика работы, времени ездить по банкам у меня нет.
Но оператор заверил, что мы Вас записала и в 16:00 Вас будут ждать.
Позже, пришло сообщение с тем же текстом в Вайбер.
⠀
Ну если меня записали и будут ждать, значит на это уйдёт совсем мало времени. Нужно ехать. Так подумала я, и приехала в банк.
⠀
В 15:50 я уже сидела в зоне ожидания. Ждала, когда же меня позовут. Меня же ждут.
Но не через 10, не через 15 или 20 минут, никто меня так и не позвал.
Потому что никто и не ждал. Все работали с клиентами в порядке очереди.
⠀
Оказалась что нужно было прийти по «записи», самостоятельно разобраться где взять талон и стать в очередь.
⠀
Я ведь можно было, как миннимум, это ещё по телефону проговорить, правда?
⠀
Очередной раз, слова, не соответствуют действительности.
⠀
Прождав 25 минут, я ушла.
Приняв решение, что не хочу сотрудничать с банком, слова которого, уже на этапе знакомства, не соответствуют действительности.
Ми розуміємо, що момент з очікуванням у відділенні не дуже приємний, і так, вас мали хоча б попередити про це ще під час телефонної розмови. Ще раз приносимо вам вибачення ща ситуацію, що склалась.
Написать комментарий
С огромным сожалением перестаю работать с банком
Написать комментарий
Чемність-наперед усього.
Комментарии (1)
Агент онлайн чата Ирина Корниенко
Была б возможность поставить всё звёзды, а не 5ть, я б их все нажал)) Всем хорошего дня и настроения!
Можна залишити ще один відгук на 5 зірочок і вийде 10, не обмежуйте себе🤩😉
Комментарии (1)
Звонят кому не попадя, вообще
Один из номеров который задолбали прошу сюда не звонить +380991938724
Комментарии (19)
Отзыв о банке
Написать комментарий
Подяка
Користувач надав докази на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Комментарии (2)
Мошенники с официальным статусом
Судячи з описаної вами ситуації, ви оформили картку Platinum Black Plus, тільки плата за обслуговування річне 1200грн + 250грн щомісяця (при виконанні однієї з умов, по кількості, сумі покупок, залишку власних коштів, плата за обслуговування не знімається). Враховуючи останній пункт, картка вигідна коли ви нею активно користуєтесь, так можна і відсотки на залишок отримати, бонуси за покупки заробити, користуватися преміальними сервісами від МПС.
Якшо картка вам на даний момент не потрібна, користуватися не будете, то, дійсно, краще її закрити і відкрити, коли така потреба з'явиться, щоб не платити за щомісячне і річне обслуговування. Але замість вас цього зробити не можемо :(
Тому напишіть, будь ласка, коли і куди ви зверталися для закриття рахунку? Дуже хочемо дізнатися деталі і допомогти.
Комментарии (3)
Золота дівчинка з Альфа Банку
За що їй дуже вдячна!!!
Користувач не надав докази на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Написать комментарий
*** банк
В подальшому, з невідомих мені причин, додатково з цього ж рахунку було знято ще одну комісію в сумі 626.40 грн.
Мною було встановлено, що вищевказана сума була стягнута з рахунку як комісія 4% за зняття ГОТІВКИ з кредитної ПК (що не відповідає дійсності).
При ознайомленні в мобільному додатку Sens з тарифами на обслуговування моєї кредитної ПК ні про які додаткові комісії при безготівкових операціях використання кредитного ліміту інформації нема.
Крім того, вказана сума була обчислена із загальної суми (15500 грн. -оплата + 160 гр. комісії), що вже само по собі є абсурдом (комісія з комісії). Ще й при погашенні кредиту здеруть купу комісій!
ВИСНОВОК: НІКОЛИ НЕ МАЙТЕ СПРАВИ З ЦИМ БАНКОМ! РОЗВЕДУТЬ ЯК СЛІПИХ КОТЯТ!
Якщо це переказ за номером картки, то в додатку одразу попереджуємо про можливу додаткову комісію, окрім комісії сервісу за кредитною карткою. Якщо переказ за реквізитами/між своїми рахунками (де присутня тільки комісія сервісу), то одразу всю суму вказуємо.
Вся ця інформація є в тарифах картки і в самому додатку :(
Комісія при погашенні з картки може бути залежно від її тарифу, якщо, наприклад, це наша дебетова/зарплатна картка, то комісії не буде.
Комментарии (1)
Валюту з першого разу не зняти
У відповідь на «Добрий день, замовляв.» касир відповідає «-ШО?»
Повторюю «Добрий день! Замовляв…» Касир робить круглі очі і відправляє до менеджера. (Вітання у відповідь не прозвучало.)
За час поки стояв у менеджера, пропустив 4 чоловіки до каси, при тому, що уже посидів в черзі.
Далі кажуть, «Вибачте, валюта яку ви замовляли уже пішла на продаж, бо ви не підійшли до 12год».
Провів на відділенні 15−20 хв, валюту не зняв, зіпсував настрій.
Власне, це не вперший раз в Альфа банку, при спробі зняти валюту, чи отримати SWIFT
Вибачте, будь ласка, за цю ситуацію. Такого бути не повинно (і поведінки співробітника і ситуації з бронюванням коштів).
Додатково напишемо вам в особисті повідомлення для уточнення деталей для врегулювання ситуації
Написать комментарий
Загадкова коміссія на >22% кредитного ліміту за 1 день.
Поповнив карту та використовував своі грощі (перекази, покупки).
Потім ознайомився з правилами кредитного ліміту вирішив використати можливість та зробити покупку на 10000 грн (~5500 грн власного рахунку та ~4500 грн за рахунок кредитних). Все пройшло успішно, наступного дня використав ще ~200 грн на покупку онлайн.
Через день бачу стан рахунку -6120 грн (хоча кредитний ліміт лише 5000 грн, який навіть не був вичерпаний). В історіі витрат додалась ще одна позиція — коміссія 1129 грн (22,6% від кредитного ліміту за день); причому коміссія з’явилась ще перед витратами за кредитний ліміт 😲.
Відкрив я карту лише тиждень тому, тож просрочки ніякої бути не може. На природу цієі коміссіі підтримка відповіді не дала.
Комментарии (4)
Анастасія Белорус
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Написать комментарий
Альфа банк — шахраї.
Комментарии (5)
ШАХРАЙСТВО
Комментарии (6)