×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в Сенс Банке
| Валюта | Покупка | Продажа |
| EUR | 49.05 | 49.65 |
| USD | 42.1 | 42.55 |
| Все курсы банка | ||
Станислав
Комментарии (1)
про роботу банку
9 липня я вирішила сплатити комунальні послуги за шаблоном у мобільному додатку Sense SuperApp. Коли дала команду на оплату, мені видало «щось пішло не так». Треба сказати, що ця команда часто з’являється в різних ситуаціях і не обов’язково при оплаті. Тому я ще раз повторила і все пройшло нормально. Але коли я почала дивитися квитанції, то виявила, що з мене зняли гроші два рази. Перший раз гроші пішли невідомо куди, а вдруге нормально
Я відразу зателефонувала на СALL-ЦЕНТР, пояснила ситуацію. Мені відповіли, що протягом 3 робочих днів вирішать і мені повернуть гроші. Пройшло 5 робочих днів я дзвоню — відповідь вирішуємо. 19 липня я пішла у відділення по вул. Сагайдачного. Там мені сказали, що треба писати скаргу. Спільно з менеджером написали із додатком квитанція. Сказали чекати на 10 робочих днів. 1 серпня я знову пішла у відділення. Мені сказали, що мене пам’ятають, але вони не можуть зв’язатися з працівником, на кого переслано мою заяву, але сьогодні чи завтра, тобто. 1 чи 2 серпня мені передзвонять. Сьогодні 10 серпня, а я своїх грошей так і не здобула і мені ніхто не передзвонив
Мені 71 рік, і я у своєму віці повинна хвилюватися через погану роботу банку
Вимагаю, протягом 24 годин розглянути питання і повернути списані кошти платежу на рахунок моєї картки
Чекаю на зворотний зв’язок від представника
Комментарии (3)
Не повертають кошти
Про ситуації коли кошти дійсно не були видані і ми їх не повернули поки що не чули, тому вам нема про що переживати. Постараємось вирішити все якомога швидше.
Пробачте, будь ласка, за незручності
Комментарии (1)
Повернення списаних коштів за недоставлений одержувачу комунальний платіж
Після зазначеного часу знову звернувся на підтримку 28.07.2022.
Отримала відповідь 29.07.2022, що заявку на отримання квитанції зафіксовано, але результату куди пішли кошти з картки на даний момент — немає.
Додатково переслав фото квитанції про оплату у якій не було призначення платежу, та рахунку одержувача, тобто реквізитів за якими мав бути надіслано платіж згідно шаблону у якому вони були. Натомість було зазначено лише Платник — ПІБ платника, Одержувач — комунальні та інші платежі.
Тримаючи на пульсі ситуацію, 01.08.2022 знову проконтролював процес, нагадавши, що 48 годин давно пройшли. У відповіді було зазначено, що рішення для ситуації і на даний момент немає, вже не було зазначено жодних термінів, а лише запевнення про найвищий пріоритет для вирішення питання. Більше відповіді у підтримці я не отримав і до сьогодення.
З часу звернення минуло вже два тижні, а не заявлені 48 годин.
Якщо банк не може знайти у себе куди відправлені кошти це неприйнятно.
Чому клієнт повинен після використання програмних засобів банку гаяти час на пошук коштів контролюючи їх у одержувача платежу, після чого постійно контролювати процес чому не пройшов платіж у підтримці банку, замість того, щоб провести комунальний платіж та закрити питання?
Вимагаю протягом 24 годин розглянути питання і повернути списані кошти платежу на рахунок моєї картки, які не були відправлені на рахунок одержувача протягом двох тижнів.
Після чого фахівці банку можуть займатися моделюванням ситуації або затягуванням часу пошуку коштів скільки завгодно довго.
Чекаю на зворотний зв’язок від представника.
Комментарии (5)
Подяка за якісну роботу
Хочу відзначити якісну роботу банку, незважаючи на поточні важкі умови для держави та еконмоіки у цілому. Банк надав кредитні канікули, а також запропонував знижку 20% по тілу кредиту, у разі дострокового погашення усієї суми.
Окремо, хочу відзначити високий професіоналізм та рівень сервісу від мого клієнтського менеджера — Валентини Матолікової.
На мій погляд, вона є взірцем менеджера по клієнтам сьогодні (завжди на зв’язку, завжди підбіре найкращу пропозицію, ураховуючи мої вподобання та допоможе порадою і інформацією для прийняття оптимального рішення).
Певен, що завдяки таким співробітникам, як Валентина, «Альфа-Банк Україна» буде впевнено розвиватись на ринку та радувати своїх клієнтів новими інноваційними продуктами!
Бажаю успіху та процвітання усій команді «Альфи».
З вірою у скору перемогу ЗСУ та повагою,
Денис
Такі теплі слова дуже мотивують наших співробітників працювати ще більш сумлінно та старанно. Обов'язково передамо ваші слова подяки Валентині
Слава Україні! Віримо в ЗСУ! 💙💛
Комментарии (2)
Скрытые % при кредите
Оказалось, что это не так, помимо 20% годовых, я обязан платить комиссию банку в размере 1.6% в месяц от суммы кредита. То есть помимо 20% годовых на кредит, я плачу еще + 19,2% годовых за сраные услуги банка. Итого — 39,2% годовых.
Обман клиентов.
Комментарии (3)
Реструктуризация кредита
Я платил вовремя в течение длительного срока, но из-за войны мои доходы сильно уменьшились. В отделении Альфабанка попросил реструктуризацию кредита, сотрудник сказала что таковая не предусмотрена. Думаю банку выгодны клиенты, которые платят по кредиту, пускай и меньшие проценты.
Комментарии (3)
Дзвінки та повідомлення від Альфа-Банк
На даний момент зіштовхнувся з деякими фінансовими труднощами, та затримуюсь з щомісячним платежем по кредиту. В такий час, гадаю це не рідкість. Часткову незначну оплату вніс. Річ в тім, що дзвінки та повідомлення від банку, з приводу моєї прострочки надходять не мені а людині яка не являється мені навіть родичем. Вже звертався з цього приводу у відділення банку та до оператора. Проблема не вирішилась. Альфа Банк це МФО чи коллекторська служба? Що сталося з вашою конфіденційністю?
Комментарии (7)
Обман платними смс
Чому б одразу при оформленні не давати вибір пуш чи платні смс.
Пока ви так розводите людей.
Або повідомляйте що смс платні.ШАХРАЇ
Також надсилали всім новим клієнтам повідомлення з рекомендацією підключити безкоштовні push, замість смс.
Однак для нас важливо щоб все було добре, тому якщо все ж не знали про комісію, то напишіть, будь ласка, в особисті ваш номер телефону і ми вам її повернемо.
Комментарии (7)
Погашение кредита
И теперь не знаю, где ещё взять деньги…
Але кожного місяця ми оновлюємо списки для кого акція можлива (це врахування декількох факторів).
Напишіть нам у приватні повідомлення, нічого не обіцяємо, але спробуємо якось виділити вас, щоб, можливо, на наступний місяц переглянули вашу заявку.
Комментарии (4)
Акционные предложение банка не соответствуют действительности
«У вас йде прощення боргу по кредитній картці і є просрочка, через це немає категорій. Подала запит, прошу очікувати рішення».
Думаю, откуда у меня могла взяться просрочка, оказывается что карты, которые я погасил в рамках акции 80% на 20% теперь у меня в просрочках, а по условиям программы Cash’U бонусы в таком случае мне не положены. Альфа, почему в условиях предложения не было ни слова о том, что карты в рамках акции будут в просрочке и что мне будут недоступны бонусы в рамках акции Cash’U? Если об этом не было ни слова, значит вы в очередной раз нарушили свое же предложение. Кстати, я до сих пор не получил справки о закрытии счетов (хотя срок для этого уже давно прошел).
Комментарии (3)
Некомпетентність із бажанням шахрайства
За весь час мене не покидає відчуття що це банк завжди шукає можливості як більше обшукати клієнта: через важкозрозумілі, багатосторінкові заплутані умови, додаткові приховані умови, та просто введення в оману.
З найбільшим та нахабним шахрайством я зіткнувся у 2019 році, коли АльфаБанк надіслав мені рекламне повідомлення про кредитну картку «Максимум Готівка». В повідомленні йшло про першу кредитну картку з якої можна знімати готівку без жодних комісій навіть у рахунок кредитних коштів.
Мене зацікавила ця пропозиція і я звернувся у банк до Костянтинівського відділення. Я уточнив у співробітника чи правильно я розумію умови картки. Вже тоді я був спантеличений, тому що співробітник не міг відповісти на моє питання, а відповів щось на кшталт «умови такі, як описано у договорі».
Мене це дуже здивувало, тому що у моєму рідному відділенні Сєвєродонецьке всі співробітники були добре обізнані. Загалом, враження що попав до ощадкаси десь у глибокому селі.
Картка була оформлена і ввечері я почав читати умови. Я помітив, що жодного безкоштовного зняття готівки у тарифах немає і почав телефонувати до гарячої лінії банку. Перший оператор мене запевнив, що користування кредитними грошима буде без комісій, якщо повернути кошти у пільговий період. На моє питання чи буде комісія за користування кредитними грошима, якщо я буду їх знімати оператор поклав слухавку. Другий оператор на це ж питання шукав відповідь майже півгодини та сказав що у разі повернення грошей у пільговий період жодних комісій не буде нараховано.
Я скористався кредитними коштами знявши із у банкоматі. І наступного місяця отримав у виписці численні комісії.
Я одразу звернувся до банку за роз’ясненнями, але відповіді вже були у вигляді «всі нарахування згідно чинних умов».
Я погасив все тіло кредиту, і оскільки я є військовослужбовцем, подав до банку документи підтверджуючі це. Перші документи банк якось загубив. Після другої спроби вони все ж їх опрацювали.
Проте сума боргу майже не змінилась, а військовослужбовці звільнені від сплати пені, штрафів. На моє питання чому сума боргу майже та сама, мене запевнили що звільнили мене від штрафів. Я здивувався які можуть бути штрафи, якщо я тільки скористався кредитом, та одразу вніс все тіло кредиту. Мені відповіли щось на зразок, одразу після зняття, ви повинні були повернути частину. Якусь несинітнюцю.
На досі банк вважає що я винен йому 1629.66₴. Проте саме цікаве що користуючись умовами договору я не зміг порахувати як ця сума була нарахована. Не змогли пояснити і співробітники мого відділення, порекомендувавши мені написати письмового звернення до банку.
Мною було направлене письмове звернення до банку із запитом про роз’яснення, згідно яких пунктів договору і тарифів були нарахування що привели до виникнення боргу по картці та надіслати відповідь на мою адресу проживання.
Приблизно через місяць мене здивував дзвінок від банку, про те що надійшла відповідь на моє звернення, і прохання відвідати відділення. Яке ж було моє здивування, коли мені роздрукували відповідь в якій була лише виписка по рахунку.
Я вже готував позов до суду з адвокатом, але війна змінила ці плани.
Про курсові маніпуляції при списанні тут вже багато писали.
Дрібні маніпуляції про підключення додаткових платних послуг, якихось страхувань можна не згадувати.
Розпіарений Сенс із слоганами: «ми чуємо і прислухаємось до думок клієнтів» лише балачки, на прохання збільшити розмір цих мікроскопічних шрифтів відповіли що їх це не турбує.
У підсумку, банк створює імідж сучасного, розвиненого, інноваційного та клієнт-орієнтованого, але насправді це лише імідж і всередині лише бажання у будь який спосіб ошукати клієнта.
Руський воєнний корабель чекає!
Однак ми не стоїмо на місці і постійно вдосконалюємось. В нашій великій команді залишаються лише найкращі, після 2019р. ми оновили принцип роботи віддаленої підтримки, а нещодавно і роботу відділень. Тепер все набагато простіше і швидше 😉
Також робимо висновки і з приводу платних послуг, про які ви згадали. Нові клієнти отримують push-повідомлення з нагадуванням про те, що смс по картках платні і як цього уникнути. А страхування на кредитках буде підключене тільки якщо ви про це попросите. Ми дослухаємось, дійсно, до кожного, тому з приводу розміру іконок та шрифту є вибір: користуватись іконками стандартного розміру, або збільшити їх. Для цього потрібно на робочому столі свайпнути вгору та обрати пункт «Масштаб».
Карткові курси у нас зараз вигідні, а з приводу можливої курсової різниці вже все краще, але спойлер: далі буде ще краще 😁
Сподіваємось, що зможемо вас приємно здивувати і в майбутньому.
А руський корабль повинен не чекати, а самі знаєте що 😅
Комментарии (4)
дуже складно зняти 60 тис грн (карл! шістдесят тис) = проблєми з ліквідністю
Відправити кошти у інший банк (купити нерухомість чи авто) = ліміти 100 чи то 150 т грн/міс
Тікайте поки не пізно!
Єдина проблема, чому такі терміни це проблеми з логістикою, зумовлені зрозумілими причинами (війна). Але готівкову гривню ми замовляємо на 5й робочий день, тобто все не так погано. Можливо, у вас був депозит в доларі, або євро?
В будь-якому випадку напишіть, будь ласка, в особисті ваш номер телефону. Ми все перевіримо і повернемось до вас зі зворотнім зв'язком
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку
Комментарии (9)
Банк без лояльності до клієнтів з некомпетентними співробітниками
У період війни банк скасував більшість послуг у користуванні картками… але за обслуговування списує в повному обсязі!!! За що списувати кошти, коли картка перетворилася в шматок пластику? Повна байдужість до клієнтів, ніякої лояльності
Некомпетентність співробітників просто зашкалює — не чують клієнта взагалі, штампують лише свої скрипти, адекватної відповіді на питання добитися неможливо, некоректне завершення розмов без вирішення проблем, не в змозі нічого пояснити
По карткам, по яким встановлена плата за обслуговування 3,5% від суми боргу знижена відсоткова ставка (24-26%, замість середніх 36-40%), натомість є плата, якщо не погасити заборгованість до розрахункової дати.
Ми, як і інші банки, не можемо безповоротно скасувати відсотки та інші комісії, оскільки в такому випадку просто не змогли б працювати далі. На жаль, все не так просто, як може здаватися на перший погляд :(
Комментарии (3)
Обслуживание
Комментарии (5)
Мошенники
Стосовно самого кредиту, у нас з березня по 13 липня діяли кредитні канікули, під котрих нараховувалися відсотки згідно умов договору (та розподілялися між усіма платежами) та комісія (котра нараховувалася на останній платіж) — якщо ви ними користувалися. Тобто, кредитні канікули надавали можливість відстрочити внесення платежу.
Згідно законодавства України та НБУ: «Таке нарахування є правомірним з боку кредитора. Кредитні канікули — це відтермінування сплати боргу, а не його прощення»: https://bank.gov.ua/ua/news/all/novi-pravila-roboti-bankiv-i-nebankivskih-finansovih-ustanov-scho-zaymayutsya-kredituvannyam-pid-chas-viyni
Санкції США від 6 квітня 2022 року не стосуються Альфа-Банку Україна, вони стосуються виключно російського Альфа-Банку.
До Альфа-Банку Україна не застосовано жодних міжнародних та національних санкцій, оскільки ми не маємо відношення до банку, який працює на території країни-агресора. Міністерства фінансів США та Великої Британії уточнюють: Альфа-Банк Україна є окремою юридичною особою: https://bank.gov.ua/ua/news/all/mijnarodni-sanktsiyi-proti-rosiyskogo-alfa-banku-ne-stosuyutsya-ukrayinskogo-at-alfa-bank
Комментарии (2)
Приховані платежі
Так само з покупками за кордоном по терміналах, через два дні виписка змінюється не на вашу користь.
Обходьте стороною цей банк…
Якщо ви знімаєте готівку або робите покупки гривневою карткою в іншій валюті, то спочатку у вас блокується одна сума та списується по балансу курсу в момент списання. А вже через декілька днів (до 3-х робочих), у вас гроші списуються по рахунку і проходять по курсу списання в цей момент. Якщо курс за цей час виріс, у вас досписуються гроші. Ця операція називається валютна різниця (DCC).
Банк розуміє, що із-за коливань по курсу, може виникати значна різниця між списаннями, тому зараз ми на шляху того, щоб списання були однаразовими та по курсу в момент операції. Усі ризики цих колихань та різницю банк готовий компенсувати.
Комментарии (4)
Плохое обслуживание клиентов!
Комментарии (3)
Банкомат вкрав гроші
Якщо кошти не списались з рахунку, а знаходяться в блокуванні, вони повернуться на картку раніше, за 15 днів. Якщо ж сума списалась, можемо подати запит на повернення коштів. Для цього напишемо вам в особисті повідомлення.
Комментарии (2)
ШАХРАЇ
12.11.2021 мною був заключений інтернет-кредитний договір з Альфа-банком (Договір № 484216364 від 12.11.2021) на суму 21348,00 грн строком на шість місяців. За умовами договору перші п’ять (5) місяців процентна ставка становила 0% від суми кредиту + комісія 50,00 грн, яка списується кожного разу при внесенні коштів на рахунок, та 6-й місяць — 3% від суми кредиту (змінна сума) + 50,00грн. (При цьому в договорі прописаний щомісячний платіж — 3715,02грн (в т.ч. 50,00грн) при умові сплати рівними частками на протязі шести місяців. Таким чином переплата мала б складати — 940,47грн)
Однак спочатку мною були сплачені такі платежі:
09.12.2021 4 500,00 UAH
10.01.2022 4 500,00 UAH
08.02.2022 4 000,00 UAH
Після початку війни в мене не було навіть фізичної можливості сплачувати зазначений кредит. При цьому на початок війни мною вже було сплачено 13000,00 грн (тобто залишок склав 21348,00−13000,00+150,00= 8498,00грн)
Як тільки в мене з’явилась можливість, а саме на початку червня, я почала знову сплачувати кредит:
09.06.2022 — 4 000,00 UAH
06.07.2022 — 5930,47 UAH.
При цьому останній платіж мною був сплачений у такому розмірі, оскільки на сайті банку у моєму особистому кабінеті була зазначена інформація, що для повного погашення, мені необхідно сплатити 5930,47 UAH, що я і зробила. Таким чином я внесла останній платіж до закінчення кредитних канікул і в підсумку виплатила банку 22930,47 UAH (21348, 00 UAH +1582,47 UAH).
Однак 22.07.2022 я була неприємно вражена коли знову побачила в особистому кабінеті інформацію, що до повного погашення необхідно ще сплатити 1431,15 грн.
Я звернулась за роз’ясненнями до банку через офіційний Телеграм-канал. Пояснити мені нічого не змогли і пообіцяли розібратися та надіслати відповідь впродовж 48 годин.
На 25.07.2022 відповідь чи роз’яснення так і не надійшли. Я звернулася вдруге, але мені взагалі ніхто не відповів.
28.07.2022 я втретє звернулась до банку через офіційний Телеграм-канал і зазначила, що банк продовжує ігнорувати мої звернення та вимагає гроші.
Тоді мені відповіли;
«Залишок по вашому кредиту на 15/08 дійсно складає 1 431.36 грн.:
— 50.00 грн. це тіло кредиту;
— 0.21 грн. це відсотки
— 1 380.94 грн. — несплачена комісія, яка була нарахована за період кредитних канікул.
З 15/03/2022 по 15/05/2022 у вас діяли кредитні канікули — платежі не формувалися, при цьому відсотки та комісії нараховували стандартно.
Відсотки, нараховані за період дії кредитних канікул, пропорційно були розподілені на строк дії кредиту. Сплата щомісячної комісії здійснюється в останній період дії кредиту. Загальний строк дії кредиту, при цьому, подовжується на строк, скільки діяли кредитні канікули.
Всі деталі були прописані в умовах кредитних канікул. Тримайте посилання:
Які умови кредитних канікул за всіма кредитними картками та кредитами?: https://help.alfabank.ua/hc/uk-ua/articles/4478116141074?source=search»
По-перше, якщо перейти за вказаним посиланням, то можна побачити, шо: «В період з 1 березня по 12 липня Альфа-Банк Україна надавав кредитні канікули за всіма кредитними картками та кредитами на платежі березня, квітня та травня, червня, липня та серпня 2022 року. Вже з 13 липня ця програма припиняє діяти, а тому платежі за кредитами та кредитними картками необхідно здійснювати в стандартному порядку.»
По-друге, мене цікавить питання: звідки взялось 50,00 грн тіла і що це за 1380,94грн комісії за час кредитних канікул?
Як я зазначала вище, за весь час я виплатила банку 22930,47 UAH (21348, 00 UAH +1582,47 UAH (при цьому переплата за договором 940,47 грн, тобто я вже сплатила на 642,00 грн більше). І після цього банк нараховує мені за три місяці ще додаткові відсотки 1380,94 грн на суму 8498,00 грн (сума фактичного боргу на 01.03.2022) — тобто фактично сума переплати за три місяці кредитних канікул — 642,00+1380,94= 2022,94, тобто приблизно 24% за три місяці? І це в умовах воєнного стану і без будь-яких повідомлень?
Тобто в той час, коли інші країни безкорисливо надають допомогу Україні та її громадянам, які страждають від російської агресії, саме в рідній країні банк обирає законослухняних та порядних громадян, які попри всі негаразди не відмовляються від своїх забов1язань та продовжують сплачувати кредити. Мабуть таким чином банк намагається перекривати інші несплачені борги. Більш того, репутація зазначеного банку взагалі визиває сумніви і можливо відповідним органам треба уважніше придивитись до цієї установи?
Дійсно, був час у липні, коли могли довше відповідати, за це просимо пробачення. Не завжди встигали вчасно відповідати.
Ми надавали кредитні канікули, під час котрих не формувався платіж (можна таким чином було відстрочити його внесення) на певний час. Кредитні канікули були з березня по 13 липня. Потім ми їх відмінили.
Комментарии (5)