Крадіжка коштів працівниками банку
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 5
- +
- 0
- Ответ банка
- Sense Bank
- 8 сентября 2023, 10:39
- #
Досить цікава ситуація. Вже пишемо вам в особисті повідомлення для уточнення деталей
*Андрій
*Андрій
А подробиці будуть?
Як саме сталася крадіжка працівниками банка? Вони забрали вашу картку і пішли зняли з неї кошти?
У відгуку не зрозуміло, яким чином це зробити змогли
У відгуку не зрозуміло, яким чином це зробити змогли
- +
- 0
- Qwerty1999
- 8 октября 2023, 9:15
- #
Для воровства клиентских средств
достаточно сговора двух сотрудников банка:
— кассира, выдающего наличку не владельцу банковского счета;
— экономиста, имеющего права внесения изменений
в карточку клиента — обычно это нач. отделения.
достаточно сговора двух сотрудников банка:
— кассира, выдающего наличку не владельцу банковского счета;
— экономиста, имеющего права внесения изменений
в карточку клиента — обычно это нач. отделения.
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в Сенс Банке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 43.7 | 44.3 |
USD | 41.8 | 42.25 |
Все курсы банка |
Банк з усією відповідальністю відноситься до цієї історії і весь час активно співпрацював з правоохоронними органами у наданні їм усієї необхідної інформації: записи з камер спостережень, інформацію по колишньому директору відділення, тощо.
Банком також були надані офіційні відповіді на усі ваші запити. І розуміючи всю складність ситуації, ми охоче йдемо на зустріч її вирішенню, тому ініціювали перед бюро видалення негативного статусу як некоректного в УБКІ, МБКІ та ПВБКІД.
Не зважаючи на проблему з колишнім директором банку, який вже давно не працює у нас, ми продовжуємо шукати шляхи вирішення по урегулюванню заборгованості, яка у вас виникла. І тому ми пропонуємо перейти у приватні повідомлення для вирішення питання.
Ваша помічниця, Оля!