×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в Сенс Банке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 44.8 | 45.5 |
USD | 41.1 | 41.7 |
Все курсы банка |
Ніколи не писала скарги , але ситуація просто вже ПОТРЕБУЄ ЦЬОГО!!! (Питання вирішене, 31.03.2023)
На гарячій ліній ЧОТИРИ співробітники кажуть різну інформацію.
Ситуація наступна був здійснений платіж 24.03 МИ вказали не вірно код одержувача.Відразу подзвонила (на лінію)і запитала (що в таких випадках робити) дівчинка сказала очікувати на смс повідомлення про запит (від платіжної системи сіті 24 ми робили, через нього платіж) Телефонуємо 29.03 і почався КОШМАР перший співробітник мені взагалі сказав, що вони не співпрацюють з СІТІ 24, другий сказав їхати писати заяву на відділення банку, а третій вселила НАДІЮ, що платіж надішлють на запит.
Але СЬОГОДНІ 30.03 платежу ніхто НЕ БАЧИТЬ.Звертаємося на лінію сіті 24 кажуть платіж успішний БАНК НЕ ПОВЕРНУВ НА ЗАПИТ.
ПИТАННЯ:
ДЕ КОШТИ ???
ДО КОГО ЗВЕРТАТИСЯ ЗА ДОПОМОЮ???
Я НЕ ВІДЧУВАЮ, ЩО СПІВРОБІТНИКИ ХОЧУТ ДОПОМОГТИ, А ПРОСТО ЗНІМАЮТЬ ІЗ СЕБЕ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ.
Прикро, що спочатку була непорозуміння стосовно повернення. Але завдяки командній роботі, все вдалося.
/Зоряний лорд Підтримки, Ярослав ⭐️
Комментарии (5)
Самый лучший оператор 👍
*Микита
Комментарии (1)
Не приходят уведомления в приложение
Якщо проблема ще актуальна, то з радістю допоможемо. Чекаємо на ваше повідомлення
^Богдан
Комментарии (3)
Отличный сервис.Компетентно, четко, понятно.
Спасибо Андрею за оперативность и помощь через чат в блокировке карты и выяснении многих нюансов.
А ми передамо ваші слова йому, щоб зробити і його день кращим!
Марі♥
Комментарии (1)
Сенс Банк ограбил на 21.000 грн / получил незаконно бесплатный кредит от граждан
оператор:
Вітаю🤗Я Оксана 💙💛Сьогодні я ваш помічник💖
Бачу, що ви вже зафіксували запит через контакт-центр. Очікуйте рішення, строки розгляду претензії становлять від 7 до 45 днів
я:
45 дней ждать мои 21.000 грн??? Вы реально на приколе???
Вы все издержки, пеню, комиссии, нанесённый ущерб и т. д. тоже возместите, как это полагается всем европейским банкам или будете уклоняться, как это делают в рашистской федерации?
если я не ошибаюсь, атб работники получают по 8−10к в месяц, это 2 месячная зп, пенсионеры получают по 2−3к — это почти годичная пенсия, а банк — ну мы до 45 дней можем расматривать и искать ваши деньги.
ЭТО ПРОСТО НА ПРИКОЛЕ БАНК, какая Европа, если вы даже не один банкомат не можете настроить так, чтобы он работал как в Германии работает все!
Про все остальные проблемы этого банка я молчу уже, как мои данные незаконно оператор передал на другие сайты, ваши данные в этом банке не в безопасности!
Пробачте, будь ласка, за незручності, проблему з банкоматом виправили.
^Богдан
Комментарии (12)
Опять рашен банк оштрафували
Йдеться про порушення вимог щодо етичної поведінки, встановлених Законом України «Про споживче кредитування» по відношенню до споживачів.
У зв’язку з цим Національний банк застосував до АТ «СЕНС БАНК» заходи впливу у вигляді штрафів за порушення вимог щодо етичної поведінки за двома встановленими фактами порушення у розмірі 102 тис. грн за кожним порушенням.
ДНО.
Марі♥
Комментарии (5)
Морачать цілий день голову
— Вам подобається наш додаток?
— Ні.
— Чому?
— Довго шукати потрібні функції. Сиджу по 10−15 хвилин шукаю.
— А я дуже швидко знаходжу.
Далі знічого півгодини розказують про депозити і надбавки якщо гроші лишити в них на депозиті.
— Як зробити щоб ви мені більше не дзвонили?
— Ви є клієнтом банка і так не може бути щоб ми не дзвонили.
Хоча дійсно, іноді нам потрібно зателефонувати, щоб переконатися та почути зворотній зв'язок від наших клієнтів. Це нам дуже допомагає почути вас та змінюватися на краще! 🤝
/Зоряний лорд Підтримки, Ярослав ⭐️
Комментарии (3)
Шахраї 4102 3251 2046 2437 Бобровський Леонід
Гроші перерахувала 16.03.2023 р. на карту 4102 3251 2046 2437 Бобровський Леонід з карти Приватбанку.
Прохання вжити заходів щодо повернення коштів.
В такій ситуації потрібно звернутися до кіберполіції (https://cyberpolice.gov.ua/) з заявою про шахрайство. Зі свого боку вже передали інформацію службі безпеки на перевірку, щоб запобігти в майбутньому подібних ситуацій. Дякуємо за сигнал і сподіваємось, що все вирішиться на вашу користь якнайшвидше
^Богдан
Комментарии (4)
Настоящий профессионал своего дела.
Очень хороший и опытный специалист, с большим стажем работы в банковской системе. Всегда старается максимально помочь в любом вопросе, без фанатизма и раболепия. Неоднократно помогал мне в нестандартных ситуациях, пытался вникнуть в суть проблемы и решить её максимально быстро, чтобы сохранить доверие и приятное расположение к данному учреждению.
Ну вот, недавно возникли разногласия между мной и банком в получении валютного депозита по окончанию срока. Я очень был зол и расстроен, так как приходилось ждать чуть ли не неделю, чтобы получить свои кровные, но благодаря Сергею Куманскому, который вошёл в моё положение, процесс ускорился и я закрыл этот вопрос.
А также хотелось бы отметить внешний вид Сергея. Всегда опрятный, в белой выглаженной рубашке — сразу видно, что человек работает в серьёзном банке, а не в забегаловке. Во внешнем облике всегда виден настрой человека, кто на что горазд.
Приятно работать с такими профессионалами. Хотелось бы, чтобы руководство банка Sense отметило Сергея Куманского за его достойную работу и человеческое отношение к клиентам данного отделения.
Охоче передам посилання на відгук Сергію та дуже вам дякую, дуже радий за колегу 😊
/Зоряний лорд Підтримки, Ярослав ⭐️
Написать комментарий
Поповнення рахунку Київстар
^Богдан
Комментарии (12)
Як хочуть, так і нараховують кешбек.
Офіційні правила: 0,5% кешбеку в разі оплати гаджетами з Apple Pay / Google Pay в категоріях, які не було вибрано на початку місяця.
Тобто я умови виконав, а банк збрехав мені, просто надали не відповідь, а звичайну відписку.
Дана операція пройшла з мсс — 7399.
У статті, яку я надаю, зазначена інформація, що за даним мсс — бонусів нараховано не буде: https://help.sensebank.com.ua/hc/uk-ua/articles/360013784920
Ви сплачували всю суму на Новій Пошті, отже ми використовуємо саме їх мсс для визначення операції. А даний мсс належить до «бізнес послуг».
Згідно 5.8. Банк не несе відповідальності за налаштування МСС-коду, оскільки останній є кодом категорії продавця та присвоюється торговій точці її банком-еквайром.
Щодо інформації на сайті — передано до відповідного підрозділу, якщо ж буде можливо, буде додано інформацію, якої саме вам не вистачило.
*Микита
Комментарии (36)
Блокування клієнта банку без ясної причини.
Закрити рахунки можна онлайн, написавши в чат через зручний месенджер, або сайт банку.
^Богдан
Комментарии (10)
Недотримання Законодавства воєнного часу
100-150 грн які ви маєте на увазі — можуть бути не сплаченими під час дії кредитних канікул відсотки, або ж комісії. На жаль повністю відмінити і це ми не змогли. Тому проценти продовжували нараховуватись, через що сума сплачених відсотків дійсно збільшилась (Згідно правил НБУ це було дозволено і допомагало банку залишатись в стабільному стані), а комісії були перенесені на розподілені на майбутні платежі.
З приводу того, що банк телефонував про вашу заборгованість — ми працюємо згідно законів Україні, проте якщо ви вважаєте, що їх було порушено, я вже пишу вам у особисті повідомлення щоб дізнатись про це детальніше, та передати ваші слова колегам.
Сподіваюсь змогла все пояснити🥰
Із повагою, Марі♥
Комментарии (5)
Брешуть по депозитам
З повагою, ваш помічник Андрій
Комментарии (2)
Нарахування комісій
Комментарии (2)
100% комисии в месяц + колекторы
/Зоряний лорд Підтримки, Ярослав ⭐️
Комментарии (2)
ЗАКРОЙТЕ УЖЕ ЭТУ РУСНЯВУЮ ШАРАГУ!!!
Шкода, що ви так і не відповіли нам у приватних повідомленнях. Але якщо все ж таки напишите, то перевірю вашу картку та проінформую щодо її тарифів.
/Зоряний лорд Підтримки, Ярослав ⭐️
Комментарии (20)
Не рекомендую пользоватся
У випадку, коли фінансові зобов'язання не виконуються, банк має право передавати договір клієнта на обслуговування компаніям-партнерам, що будуть займатись цим питанням.
Стосовно вашої ситуації, то таке теж можливо, якщо після повернення обслуговування до банку, зобов'язання не виконуються. Якщо ваш договір обслуговується іншою компанією, то для вирішення питань щодо погашення боргу вам потрібно звертатись до них на пряму.
З повагою, Андрій 💙
Комментарии (6)
Розірвали співпрацю, а кошти не повертають
Комментарии (12)
Не віддають кошти з конвертаційного депозиту
^Богдан
Комментарии (4)