×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в Сенс Банке
| Валюта | Покупка | Продажа |
| EUR | 48.8 | 49.4 |
| USD | 41.85 | 42.35 |
| Все курсы банка | ||
Шахраї
Але давайте тут по черзі розберемось з кожним питанням😉
З приводу заборгованості по картці💳
Дійсно в нашому застосунку відображається сума боргу без врахування нарахованих, але ще не списаних відсотків.
Суму нарахованих та вже списаних відсотків ви зможете перевірити в виписці після розрахункової дати.
Тому якщо ви хочете закрити рахунок, уточнити загальну суму боргу ви можете написавши в Чат підтримки у застосунку Sense SuperApp: https://hi.sensebank.com.ua/newchatsupport, наші спеціалісти допоможуть та підкажуть вам все, що вас цікавить.
На період воєнного стану банк не нараховує штрафи за прострочення платежів всім клієнтам, але нарахування відсотків за користування кредитними коштами відбувається в стандартному режимі.
Якщо ж ви військовозобов'язаний, для припинення нарахування відсотків ви можете подати запит на оформлення кредитних канікул.
Для цього достатньо написати нам в чат, надати перелік потрібних документів і ми зафіксуємо запит.
Більш детально ознайомитись з умовами надання кредитних канікул ви можете тут: https://help.sensebank.com.ua/hc/uk-ua/articles/4411097227538
Перелік потрібних документів: https://help.sensebank.com.ua/hc/uk-ua/articles/12088379010066
З приводу «злиття даних мікрофінансовим установам» не зовсім зрозуміло, що ви маєте на увазі👀
Якщо ви про передачу даних колекторським агентствам, то згідно з п.8.3. ДКБО банк має право на передачу договору в обслуговування до КА, якщо по вашому договору є прострочена заборгованість, яку ви не погашаєте дуже довгий час.
Буду вдячна, якщо відпишете нам в особистих, щоб перевірити саме ваш договір.
Якщо у вас будуть додаткові питання ви завжди можете звернутись за допомогою в будь-який зручний для вас канал зв'язку:
Чат підтримки у застосунку Sense SuperApp: https://hi.sensebank.com.ua/newchatsupport
Наш бот у Telegram: https://t.me/sensebankbot (запустіть бота та напишіть ваше питання)
На нашу пошту help@sensebank.com.ua
Або до Контакт-центру — 0 800 50 20 50 (безкоштовно).
Ваша фея-помічниця, Оля🧚♀️
Комментарии (2)
Финмон закручивает гайки. ФЛицам отказали в обслуживании из-за бана соучредителя.
Соучредитель где-то напортачил, сам не помнит где (возможно даже в УкрСоцбанке еще). И всех, кто был где-то рядом — в полный бан. Всех физлиц (трое) и еще одну компанию, которая там работала больше 10 лет и занималась исключительно сдачей в аренду недвижимости.
Без лишних объяснений и писем… Сейчас все в блоке, и мы не имеем никакой официальной информации. Отделение только говорит, что финмон спросил, и через время отказали в обслуживании.
С назначением «отказ в обслуживании» открытие нового счета превращается в заколдованный круг. Банкам проще отказать тоже в обслуживании, чем бороться за нового клиента.
Ни одного официального запроса информации не получали (
Пикантности добавляет ситуация, что счет новой компании открыли в феврале 24го, все всем нравилось. Компания начала работать, внесли уставной немелкий, оформили зп-проект. И тут как гром — отказ! (((С кучей денег на счету и всех ФЛ, соучредителей тоже в всех отказ.
Вопросы:
1. Что помешало отказать в обслуживании до открытия счета?
2. Как мне, соучредителю, знать везде и все, что делают мои компаньоны?
3. Почему я как ФЛ должен отвечать за проколы моих компаньонов? У нас сын за отца не отвечает по суду, а тут взрастили новый орган, который решает судьбу без лишних объяснений.
4. А если акции компании обращаются на бирже в свободном доступе и любой сможет купить их. Счета всех держателей акций тоже забанят?
5. Или мой соучредитель продаст свою долю тому, кто рисковый? как я могу на это повлиять?
Саме у вашій ситуації інформація про блокування вам була надана, а також були надані відповіді на всі ваші питання.
При блокуванні банк надсилає відповідний лист на пошту, а також повідомляє у телефонному дзвінку (або у вигляді смс) — тобто інформація та пояснення вам були представлені.
Такі блокування здійснюються відповідно до ЗУ «Про запобігання та протидію легалізації доходів, одержаних злочинним шляхом», згідно з Постановою НБУ від 19.05.2020 № 65 «Положення про здійснення банками фінансового моніторингу», а також спираючись на внутрішні нормативні документи банку з питань фінансового моніторингу.
Щодо ваших питань — то станом на момент оформлення рахунку, в банку та у Фінансового Моніторингу не було питань до вас, тому рахунок був без проблем відкритий. Стосовно зв'язку з «ризиковими» клієнтами — то банк аналізує кожну ситуацію індивідуально, тому хвилюватись з приводу можливих зв'язків з такими клієнтами не варто.
Ваш друг та помічник, Володимир 💎
Комментарии (2)
Недопрацьований продукт profiplay
І уявіть подив після чергової оплати на підписку — в транзакції він інший 7399, а з моменту оплати підписки в сенс банк (з липня 2023го) взагалі був 5815 і змінився лише в квітні чомусь.
Як результат — кешбек не нараховується, рекламка про підписки є брехнею, ну і підтримка каже звертатися до сервісу (ага, Гугл буде змінювати коди МСС під умови картки сенс банку😅)
Кешбек 3% за цифрові сервіси за карткою Profiplay нараховується в бонусах Cash’u Club. Він накопичується на рахунку Cash’u Club за оплати карткою Profiplay власними коштами від 2 грн — за наступними МСС-кодами:
— «Ігри та додатки» — купівлі в магазинах онлайн-розваг (ігри, фільми, додатки). Коди MCC: 5815, 5816, 5817.
— «Дозвілля» — цифрові товари-мультикатегорія, відеопрокат, приналежності для відеоігор Коди MCC: 5818, 7841, 7993, 5735.
— «Послуги» — кабельні та інші платні телевізійні послуги (наприклад: Youtube Premium, Netflix, sweetTV та інші). Коди MCC: 4899, 7829, 5968.
Я перевірив ваші попередні оплати, на жаль, там МСС, який перебуває у виключеннях — 7399. Але зауважу, що МСС, за яким проходить операції залежать повністю від ресурсу, а по YouTube їх може бути дуже багато, всі, на жаль, ми не можемо додати 🥺
Але завдяки вам та вашій небайдужості ми змогли значно розширити перелік МСС, а отже більше клієнтів зможуть отримувати більше кешбеку!
Дякую, що ви порушили цю, важливу для нас, проблему й допомогли покращити пропозицію від банку 🙌🏻
Зоряний лорд Підтримки, Ярослав ⭐
Комментарии (3)
подвійна оплата за обслуговування рахунку
Конкретно у вашому випадку, починаючи з 25/10/2023 по 25/03/2024 списувалось по 100 грн. Починаючи з 25/04/2024 було списано 1000 грн. 26 квітня ви робили переказ на рахунок в іншому банку, а це означає що по рахунку відбувся рух коштів і він знову став активним. Через те, що рахунок знову став активним, у вас було списано плату за обслуговування рахунку юр.особи у розмірі 390 грн.
*Андрій
Комментарии (5)
Зняття депозиту
Зазвичай жодних проблем із отриманням депозитних коштів немає, адже ця операція здійснюється відповідним менеджером на відділенні. Але відділення в Епіцентрах(до якого ви і звертались), не завжди мають таких менеджерів. Саме тому, коли відділення отримало вашу заявку на зняття готівки, одразу перетелефонували вам та запропонували звернутись до іншого відділення в місті, щоб ви могли 100% отримати ваші кошти.
Повністю розуміємо вас та ваше невдоволення щодо цієї ситуації, і приносимо вибачення за незручності.
З повагою, Андрій
Комментарии (2)
Списания процентов после полного плгошения
Тому, будь ласка, як у вас буде можливість, напишіть нам у приватні повідомлення на Мінфіні або ж у чат підтримки і ми вам все деталізуємо ✍️
Щоб написати нам у Чат підтримки, для початку, будь ласка, оберіть зручний для вас канал зв'язку:
👉 Чат підтримки у застосунку Sense SuperApp: https://hi.sensebank.com.ua/newchatsupport
👉 Наш бот у Telegram: https://t.me/sensebankbot (запустіть бота та напишіть ваше питання)
👉 Чат підтримки у Twitter: https://twitter.com/messages/compose?recipient_id=3095990629
👉 Чат підтримки у Instagram: https://ig.me/m/sensebank.official
Зоряний лорд Підтримки, Ярослав ⭐️
Комментарии (3)
якість обслуговування у банку
Приємно читати відгук клієнта, у котрого досвід 15 (!) років співпраці з нашим банком.
Я дуже сподіваюся, що будуть і 20, і всі 30+ років плідної співпраці, приємних змін та нових можливостей Sense SuperApp.
Стосовно подяки моїй колезі Ользі, вже поспішаю до у вас у приватні повідомлення для уточнення ваших даних.
Гарного вам дня та бережіть себе! 💙💛
Зоряний лорд Підтримки, Ярослав ⭐️
Написать комментарий
Мовно-арифметична омана
І навіть «піклується» про клієнтів надсилаючи повідомлення з нагадуванням «погасіть борг щоб не платити за РКО» (а де ж про обслуговування картки ділося?)
От тільки халепа — в нагадуванні банк пише «якщо на кредитній картці заборгованість понад 20 гривень». Може я щось не розумію в мові та арифметиці, але ПОНАД це БІЛЬШЕ 20. Наприклад див. п. 5 у словнику https://slovnyk.ua/index.php?swrd=%D0%BF%D0%BE%D0%BD%D0%B0%D0%B4
Ну і вишенькою — хоча у виписці все ще видно «Плата за обслуговування основної картки», банк знімає цю плату навіть за відсутності картки. Яку сам банк і закрив.
По-перше, я б хотів подякувати, що уточнили щодо цього push-сповіщення. Особисто передав колегам інформацію, щоб внесли зміну у текстове повідомлення і більше не виникало плутанини, а отже і списання РКО в 100 грн.
Бо дійсно, якщо заборгованість складає до 19.99 грн включно, то комісія списана не буде.
Якщо ж заборгованість складає у розрахункову дату 20 грн і більше — буде списана комісія у розмірі 100 грн.
По-друге, хотів би вибачитися, що цим вас було сплутано і виникло списання. Але після деталізації, вам було повернуто кошти. Стосовно картки, то рахунок ваш активний, лише сама картка анульована.
Ще раз вибачаюся, що із-за подібної ситуації у вас виник негативний досвід і зіпсувався настрій, але я сподіваюся, що повернення суми списання трішки вас підбадьорить.
І на останок я б хотів сказати, що немає невирішуваних ситуацій.
Бо підтримка Sense Bank завжди готова прийти вам на допомогу! 🫡
Зоряний лорд Підтримки, Ярослав ⭐️
Комментарии (5)
Розводять на особисті дані а потім відмовляють
Завдяки ним ми виправляємо свої помилки та стаємо краще.
Давайте по черзі розберемось з усіма питаннями🤗
Перевіривши ваші дані, бачимо, що ви є нашим клієнтом вже довгий час, можливо раніше подавали запити на оформлення якогось продукту, але так і не оформили, але дані збереглись. Оскільки ви є нашим клієнтом, ваші персональні дані застарілі, через це їх і потрібно було оновити, що ви й зробили у відділенні.
З приводу видалення даних, банк повинен зберігати дані згідно з п.п. 18 ч. 2 ст. 8 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення» не менше п'яти років після припинення ділових відносин.
Щодо оформлення картки💳
Процес відкриття будь-якого продукту в банку, можу бути складним. Дійсно при оформленні можуть виникати якісь помилки, проблеми. Це можуть бути і технічні моменти, наприклад, якщо не пройшов час закриття попередньої заявки, а ви подали нову, так і відмова банку.
Ми завжди готові розглянути ситуацію в індивідуальному порядку та спробувати допомогти🤗
Дякуємо вам за ваше терпіння, оскільки для вирішення питання знадобилось доволі багато часу, але не дивлячись на це ми зробили все для того, щоб ви відкрили картку.
Дуже радіємо, що питання було вирішене і тепер ви можете користуватись нашими послугами🌞
Якщо у вас будуть додаткові питання ви завжди можете написати нам і ми прийдемо на допомогу💙
Ваша фея-помічниця, Оля🧚♀️
Комментарии (5)
Бюрократы, не ценящие своих клиентов.
Для нас дуже важливі ваші зауваження та пропозиції, оскільки завдяки ним ми постійно покращуємо сервіс та наші продукти💙
За дебетовими картками є щомісячна плата за обслуговування рахунку, яку можна уникнути виконуючи хоча б одну з трьох умов для безкоштовного використання.
Ми не приховуємо цю інформацію, з нею можна ознайомитись в тарифах картки. Також банк додатково надсилає пуш-повідомлення з нагадуванням про списання комісії. За кредитними картками плату за обслуговування також можна уникнути, якщо на розрахункову дату заборгованість буде не більше ніж 20 грн.
Сподіваємось, що після отриманих відповідей наша співпраця продовжиться, адже нам дуже хочеться зберегти вас, як клієнта. У разі чого, ви завжди можете звернутися до нас по допомогу🤗
Ваша фея-помічниця, Оля🧚♀️
Комментарии (2)
Зняття готівки у валюті євро з карткового гривневого рахунку
Незрозуміло, чомусь кошти було списано через подвійну конвертацію: євро в долари і долари в грн. В інших наших українських банках (також державних — Ощадбанк, ПриватБанк) гривня конвертується безпосередньо в євро. Сума, яка була списана з мого рахунку, по курсу на той день дорівнювала 314,52 дол. з них комісія банкомату 4.89 дол. Решта 309.63 дол. Виходячи з крос курсу на той день (1.06) це 292 євро, я отримала 250 євро. Розумію, що там комісія за проведення операції, але ж не 42 євро. Зверталась до банку, пояснень не надали. Запропонували написати обґрунтовану заяву. Отакий то банк.
Ми розуміємо, що зараз багато наших клієнтів знаходяться за кордоном, тому давайте трішки розберемось, як проводиться оплата в іншій валюті.
При проведенні операцій в валюті, яка відрізняється від валюти рахунку, конвертація була завжди.
Якщо у вас картка на платіжній системі Mastercard, оплату ви проводите в євро, а картка у валюті грн, то конвертація через долар відбувалась не тільки зараз, а і раніше.
До 16/01/22 конвертація відбувалась наступним чином:
В день проведення операції: євро в гривню за курсом продажу євро від банку.
В день списання операції (орієнтовно через два-три дні): спочатку з євро в долар за курсом Mastercard**.
Потім з долара в гривню за курсом продажу долара від банку.
Зараз же валюта операції конвертується у валюту рахунку один раз під час проведення оплати і тільки за курсом, який діє в день проведення, за таким алгоритмом:
спочатку з євро в долар за курсом МПС*;
потім з долара в гривню за курсом продажу долара від банку.
Тобто до 16/01, конвертація теж була через долар, але ще додатково через 2-3 дні могла досписатись курсова різниця.
Зараз же такого немає, яка у вас сума була при проведенні операції така і спишеться з рахунку, перерахунку через 2-3 дні не буде.
Ознайомитись з деталями як буде проходити операція в іншій валюті ви можете тут: https://help.sensebank.com.ua/hc/uk-ua/articles/360014652800
Щоб уникнути подвійної конвертації, рекомендуємо розраховуватись валютними картками.
Сподіваємось, щи ми хоч трішки допомогти вам розібратись з оплатою в інших валютах. Окремо хочемо подякувати вам за відгук, адже для нас важливі всі ваші зауваження та пропозиції🫶
У разі виникнення додаткових питань — обов'язково пишіть. Завжди раді допомогти💙
Ваша фея-помічниця Оля 🧚
Комментарии (1)
обслуживание карты становится за деньги, если там задолженность более 19,99грн
Щодо самої плати за обслуговування, то це в жодному разі не штраф, адже штрафи нараховуються лише у разі простроченої заборгованості (а зараз вони та пеня взагалі не нараховуються). Тому це не штраф, а плата за обслуговування вашого рахунку.
Дякуємо, що знайшли час поділитись своїми враженнями про нашу роботу. Для нас це дуже важливо.
*Андрій
Комментарии (1)
Просто грабят, ограничивая доступ к деньгам
Але давайте все ж таки трішки розберемось що до чого.
В першу чергу, хочемо нагадати, що ми є державним банком України і ніяким чином не пов'язані з рф😉
Так, дійсно вам можуть надходити пуш-повідомлення, про те, що ви можете додати картку до Аррle Pay/Google Pay, оскільки це зручний та швидкий спосіб оплати.
Служба безпеки може заблокувати картку при додаванні її до Аррle Pay/Google Pay в тому випадку, якщо у вас був інший пристрій чи дана операція здається підозрілою.
Це робиться задля вашої безпеки, щоб навпаки зберегти ваші кошти та не дати шахраям можливості вивести хоч 1 грн. з вашого рахунку.
Для вирішення питання ви завжди можете звернутись до нас в чат, або ж відеочат.
При розблокуванні картки, дивлячись, яка була причина блокування, потрібно буде пройти ідентифікацію, і якщо ви її не проходите наші спеціалісти не зможуть розблокувати вашу картку.
Якби не було ідентифікації шахраї могли б дуже легко отримувати доступ до ваших даних.
При блокуванні картки ваші кошти залишаються на рахунку, банк їх не краде, після розблокування ви можете вільно ними користуватись😉
Нам дуже шкода, що у вас склалось саме таке враження про наш банк, але сподіваємось в майбутньому ви його змінити💙
Ваша фея-помічниця, Оля🧚♀️
Комментарии (3)
Кредитные карты -не кридитные.
Картка Хамелеон — згідно з умовами договору є кредитно-дебетовою, і це означає, що картка може використовуватись як кредитна, так і як звичайна дебетова картка, вона може бути оформлена без кредитного ліміту, якщо у вас наразі немає індивідуальної пропозиції від банку; на відміну від картки RED — яка є суто кредитною, і оформляється лише з вже встановленим кредитним лімітом. В цьому не вбачаємо факту шахрайства, адже в тарифах картки вказано, що мінімальний ліміт становить 0 грн, для прикладу картка RED, по якій вказано, що мінімальний ліміт це 1000 грн. Тарифи за картками банк жодним чином не ховає від клієнтів, вони зазначені на сайті, а також в застосунку Sense SuperApp.
Встановлення кредитного ліміту це не обов'язок банку, адже для його надання банк аналізує багато факторів, вже після чого приймається рішення на надання пропозиції чи ні, яке, на жаль, не завжди є позитивним в конкретний момент часу, але це не означає, що в майбутньому збільшення кредитного ліміту не буде схвалене для вас ⭐
Щодо дистанційного оформлення карток — аби у вас була можливість оминути відеодзвінок і надати документи онлайн — у вас має бути паспорт нового зразка, у вигляді id-картки, який є в додатку Дія — в такий спосіб ви дуже швидко зможете провести оформлення картки без зайвих рухів. Якщо ж у вас паспорт старого зразка, то перевірку документів виконують наші агенти відеочату, в належному вигляді, й одягнені 😉
Стосовно першого оформлення — то при реєстрації банк пропонує на вибір не лише картки з пакета послуг White/Black/Graphite, а й Хамелеон та інші доступні картки 😊
При виборі пакетної картки — зазначається плата за обслуговування, та умови для безплатного користування, аби ви могли в будь-який момент обрати більш вигідну для вас. Але і в самому застосунку, і на сайті, і в нашій Базі Знань — можна знайти інформацію щодо плати за обслуговування та умов безкоштовності. На додачу наші агенти підтримки доступні 24/7, аби вас повноцінно та фахово проконсультувати по тарифах карток, які пропонує банк, звернутись в чат ви можете ось за цим посиланням:
https://hi.sensebank.com.ua/newchatsupport
Дякуємо за позитивну оцінку нашої картки АТБ, вона дійсно дуже крута, а також наразі діє акція — 2% кешбеку на покупки в мережі магазинів АТБ, можна безкоштовно замовити пластик на відділення Нової Пошти, і заробляти бонуси від банку та знижки від АТБ 💙
Ознайомитись з інструкцією на оформлення можна за посиланням:
help.sensebank.com.ua/hc/uk-ua/articles/16943190698514
Був радий прочитати такий змістовний відгук, впевнений, що і моя відповідь буде корисною для вас!
Ваш друг та помічник, Володимир 💎
Комментарии (7)
Як перерахувати кошти собі на картку і стати боржником. Здирницька комісія.
І був прикро здивований, коли після повідомлення про зарахування 38,92 грн прочитав повідомлення про зняття комісії 80 грн за транскордонний переказ. У результаті баланс на карті став «-«41 грн (було знято кредитні кошти).
Розумію, що потрібно було знайти інформацію про розмір комісії перед здійсненням переказу. Але встановлення комісії, яка більша за розмір платежу, як на мене, не піддається логічному поясненню.
З огляду на це — будьте обережні при співпраці з цим банком, щоб не втратити власні кошти і стати боржником.
Користуйтеся сервісами інших банків (у моно зарахування без комісії).
Розуміємо, що все знати та пам'ятати не може ніхто, тому ми постукали вам в особисті для уточнення даних, щоб компенсувати це списання. Кошти вже було повернуто 👌
На майбутнє радимо переглядати тарифи на різні операції, або одразу звертатись до підтримки банку, щоб уникнути подібних списань в майбутньому 😉
*Андрій
Комментарии (10)
Банк для різних потреб
Щодо специфічних правил, то звичайно вони відрізняються від аналогічних правил в інших банках, але вони важкі лише на перший погляд, після активного користування все стає зрозуміло 😊
Якщо ж виникають якісь питання, то наша чат-підтримка доступна 24/7 і готова пояснити кожну деталь!
Щоб написати нам у Чат підтримки, для початку, будь ласка, оберіть зручний для вас канал зв'язку:
◼️Чат підтримки у застосунку Sense SuperApp:
https://hi.sensebank.com.ua/newchatsupport
◼️ Наш бот у Telegram:
https://t.me/sensebankbot
(запустіть бота та напишіть ваше питання)
Будемо і надалі надавати послуги та сервіс вищого рівня, аби наші клієнти залишались задоволеними 💙
Ваш друг та помічник, Володимир 💎
Написать комментарий
Недобанк
А саме пропонують платні картки дебетові, якщо клієнт, не знає про безкоштовну дебетову.
Діалог в чаті був такий:
-Чи я повністю безкоштовні картки дебетові, щоб без умов і nд -Банк: Ні, таких немає
-Я знайшов картку у вас на сайті під назвою профіплей і пише що вона повністю безкоштовна
Банк: Ви про неї не запитували
Но я чітко написав,«чи є повністю безкоштовна картка дебетова"
Банк: Це зовсім інше, в нас є регламент, якщо клієнт не запитує, ми її не рекомендуєм, бо вона безкоштовна
-А рекомендуєте платну?
Бан: Так.
Но запитання «чи є повністю безкоштовна картка дебетова» це не пряме питання?
Банк: Ні.
Рашистькі шахраї
Картка Profiplay — це віртуальна дебетова картка для онлайн розрахунків власними коштами, оплати товарів і послуг, а також для зняття готівки в будь-яких банкоматах та касі Sense Bank.
Картка безкоштовна у оформленні та обслуговуванні, але вона не являється пакетною карткою. Якщо вам потрібно буде валютна картка, то потрібно буде оформлювати дебетову картку в пакетах White/Black/Graphite. Де за обслуговування дійсно є плата, але по кожній картці є свої умови, як можна уникнути плати за обслуговування пакету щомісяця.
Більш детально про умови обслуговування та тарифи можна ознайомитись за посиланням: https://sensebank.ua/packages
Також у нас є безкоштовна у оформленні та обслуговуванні кредитно-дебетова картка Caméléon, до прикладу. І якщо вам не потрібний кредитний ліміт, можна його не застосовувати і користуватися карткою як дебетовою.
Тарифи та інші умови по картці є за посиланням: https://sensebank.ua/credit-cards/cameleon
Якщо вам потрібна буде допомога або додаткова інформація щодо будь-якої картки, яка є у нашому банку, напишіть нам, будь ласка, і ми неодмінно вам допоможемо. Як у чаті підтримки, так і тут, на Мінфіні у приватних повідомленнях 🤗
Ваш український державний банк — Sense Bank 💙💛
Зоряний лорд Підтримки, Ярослав ⭐️
Комментарии (5)
Банк не выполняет своих обязательств в отношении клиентов.
Я не знаю, куда еще мне обращаться, чтоб начались хоть какие-то продвижения в моем вопросе и сотрудники банка предоставили какую-то адекватную информацию и сроки закрытия моего кредита.
Все добре, вами умови прощення по вашому кредитному договору були виконані. Процедура прощення по ньому розпочалася з 1 квітня 2024 року, тому очікуйте на отримання довідки (вам надійде СМС), після чого банк спише існуючий борг.
У цій статті є детальний опис процесу (крок 2): https://help.sensebank.com.ua/hc/uk-ua/articles/11639815881490.
Тобто, більше не потрібно поповнювати рахунок коштами, навіть якщо бачите суму заборгованості в Sense SuperApp або отримали PUSH-повідомлення про платіж — цю суму боргу буде прощено банком.
Додатково уточнив щодо БКІ, бачу у вас у березні були звернення по цьому питанню у чат підтримки. Отримав відповідь що все також добре, оновили дані.
Якщо вам потрібна буде додаткова допомога або залишилися питання, на які ви так і не отримали відповідь, будь ласка, напишіть нам і ми надамо вам допомогу 😉
Зоряний лорд Підтримки, Ярослав ⭐️
Комментарии (7)
Закритий рахунок.
Кошти вже перераховано на ваш рахунок в іншому банку. Будемо раді вас бачити в найближчому відділенні банку для отримання решти коштів.
Гарного вам дня та бережіть себе.
З повагою, Андрій
Комментарии (2)
Програма бонусів Cash’u Club не мотивує користуватися сервісами банками
В цьому банку досить дурна система використання бонусів (типу кешбека): їх не можна просто вивести грошима на свою карту, як в більшості інших банків, а ними потрібно компенсувати пізніше здійснені оплати картою. Тобто спочатку платиш, тобі нараховуються бонуси, потім знову платиш, і (можливо, якщо дуже пощастить) зможеш повернути останню оплату за ці бонуси.
В моєму випадку, я 27.02.2024 отримав 100 бонусів за те, що «привів друга», 28.02.2024 здійснив оплату картою, але не зміг її повернути, а 29.02.2024 всі бонуси (100 за друга + якісь копійки кешбеку за останню оплату) були анульовані. Як пояснили в чаті (і таке дійсно є у них в правилах), це за те, що я півроку не користувався карткою. Якось воно там дивно рахується на останній день якогось місяця, а для вісокосного року взагалі своє правило xD Отаке, читайте пункт 8.4 «Правила програми винагород Cash’u Club» https://sensebank.ua/regulations-cashu
Підсумовую: 27.02 рекомендую банк другу і отримую бонус, 28.02 плачу карткою, 29.02 бонуси зникають, бо «я півроку не користувався карткою».
Для себе вирішив, що про таку програму «бонусів» можна забути, бо там лише розчарування. Краще б не нараховували вже ці бонуси «за друга», ніж нарахували і забрали через два дні. А другу порадив цим банком більше не користуватися.
Але ще важливіше — це вирішити питання клієнта💙
Тому розберімося в проблемі, що виникала🤗
У нас діє акція «Запроси друга», за умовами якої, якщо за вашим реферальним посиланням реєструється новий клієнт ви отримуєте винагороду. Винагорода зараховується у вигляді 100 бонусів Cash'U, на бонусний рахунок Cash'U Club і додаються до накопичених бонусів Cash’U.
Так, наша бонусна програма унікальна, і вона відрізняється від бонусних програм в інших банках, бо всі ми різні)
Повернути бонуси ви можете за покупку, яку проводили за останні 30 днів. Тобто ви можете зробити покупку після нарахування винагороди та обміняти їх через декілька днів, або ж обміняти вже за раніше проведену операцію.
Покупка, за яку ви хочете повернути гроші, має відповідати умовам, більш детально можете ознайомитись тут: https://help.sensebank.com.ua/hc/uk-ua/articles/360013869859.
Ми розуміємо, що ситуація яка виникла не найприємніша, оскільки отримані вами бонуси були анульовані😔
Але є певні правила, при яких можливе анулювання бонусів.
Причиною може бути закриття всіх рахунків, відсутність операцій в мобільному застосунку більше року, та інше.
Деталі тут: https://sensebank.ua/regulations-cashu
Ми завжди беремо до уваги всі зауваження та побажання, щоб ставати тільки краще😊
І вирішуючи дану проблему, ми зробили все, щоб залишити тільки гарні спогади про нашу співпрацю, тому в індивідуальному порядку повернули вам раніше анульовані бонуси🫶
Сподіваємось, що це трішки покращить ваш настрій та змінить думку про наш банк!
Ваша фея-помічниця, Оля🧚♀️
Комментарии (5)