Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Сенс Банк горячая линия

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы задать вопрос, нужно войти или зарегистрироваться
Kaban20202020
Kaban20202020
14 декабря 2024, 7:04
Лутавий Костянтин Романович, Одесса
Прекратили со мной работать. Заблокировали счет. Позвонил запросил вывод средств, это единственные деньги, идут уже 3 дня, я ждал как и говорили 3 дня, сегодня звоню, уже 7 дней. Как это понимать? Верните деньги раз не хотите со мной сотрудничать. На что есть? Мой ИПН 3852008853
Сенс Банк
Ответ банка
14 декабря 2024, 9:06
У вашому випадку банк має право відмовити в подальшому обслуговуванні та розірвати ділові відносини з клієнтом відповідно до пункту 4.3 ДКБО банку та Закону України «Про банки й банківську діяльність», а також Законом України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансування розповсюдження зброї масового знищення».Банк має право заблокувати картку та відмовити клієнту в продовженні ділових відносин.Основними причинами такого кроку є:— отримання інформації від МПС про незаконне використання картки— порушення власником картки умов договору— встановлення факту здійснення протиправної діяльності на підставі офіційних документів, повідомлень правоохоронних органів та інших організацій— за наявності обґрунтованих підозр на підставі висновків служб банку про факт здійснення протиправної діяльностіДетальніше із цими причинами можна ознайомитись у статті за посиланням 👉https://help.sensebank.com.ua/hc/uk-ua/articles/10173179569554Щодо переказу коштів, то відповідно до внутрішніх нормативних актів — терміни опрацювання таких запитів, а отже і переказів коштів на інший банк становлять 3-5 робочих днів, а у вашій ситуації запит був зафіксований так, що навіть мінімальні терміни в 3 робочі дні не пройшли, тому радимо вам очікувати на перерахування коштів. З повагою, Володимир 💎
serafimabugaga
serafimabugaga
12 декабря 2024, 15:13
Людина
Чи має право банк як роботодавець змушувати мене працювати під час тривоги? Я співробітник банку. Останнім часом стикаюсь із натиском зі сторони керівників щодо цього питання.
Під час тривоги зі слів керівника я не маю права піти в укриття якщо тільки тривога не підвищена. Але ж якщо тривога оголошена то значить небезпека ж є в регіоні. Відкрито сказати про це я не можу, дак мене відразу звільнять((( Я хочу сама нести відповідальність за своє життя. Я бачила багато всього у 22 році… І розумію що небезпека не може бути безпечною.

okosahle
okosahle
22 ноября 2024, 15:18
Здравия желаю! Вы кредитуете сейчас военнослужащих?
Сенс Банк
Ответ банка
22 ноября 2024, 15:52
Рішення про погодження кредитного ліміту чи суми кредиту приймається системою на основі аналізу даних клієнта.Через що сказати одразу чи буде вам погоджено кредит ми не можемо. Але ви можете подати заявку в телефонному режимі за номером 0800 50 35 30 (безкоштовно) або за посиланням на нашому сайті https://landing.sensebank.com.ua/cash/ *Андрій
Juliaaa29
Juliaaa29
6 ноября 2024, 17:18
Добрий вечір! Скажіть будь ласка чи можливо ще отримати студенческий квиток?
Сенс Банк
Ответ банка
6 ноября 2024, 18:55
Добрий вечір! Для отримання студентського квитка рекомендуємо звернутись в деканат вашого навчального закладу)Ваша помічниця, Оля🧚‍♀️
horowitz
horowitz
4 ноября 2024, 16:36
Асоціація академічних музичних конкурсів, код ЄРДПОУ 26111725, Київ
Асоціація знаходиться в процесі ліквідації, нам необхідно подати в Податкову:
1. Довідку банку про рух коштів;
2. Закрити рахунки, починаючи з 2018 року по сьогодняшній день.
Питання — за чиїм підписом необхідно подавати вам заяву про надання вище зазначених послуг Ліквідатора чи Президента Асоціації,
Дякую
Ліквідатор — Федорова Людмила Петрівна
Президент — Гіваргізова Ірина Миколаївна
Сенс Банк
Ответ банка
4 ноября 2024, 17:13
Вітаємо!Для вирішення цього питання, рекомендую звернутись на виділену лінію 0 800 50 70 44.Колеги зможуть перевірити ваші дані та надати відповіді на всі ваші запитання💙Лінія працює ПН-ПТ: 09:00-18:00Ваша помічниця, Оля🧚‍♀️
ibnnz
оооо оооо
17 октября 2024, 20:54
оооо
чому НЕ ПРАЦЮЄ веб-версія ????
на якій підставі ви її взагалі відміняєте з 01.12.2024 ???
у мене НЕМАЄ смартфона, то мені на стовпі дивитися виписки ????
Сенс Банк
Ответ банка
18 октября 2024, 11:56
Вітаю! Стосовно My Sense Bank, то були тимчасові труднощі, але вже зараз він працює без проблем. Вибачте за незручності, з якими зіштовхнулися.Стосовно новини, це дійсно так, з 01.12.2024 року веб-версія My Sense Bank не буде працювати. Ми вирішили ще більше зосередитися на розвитку нашої мобільної версії Sense SuperApp.Я розумію, що це може викликати додаткові незручності, але ви завжди можете звернутися по допомогу.Щоб написати нам у Чат підтримки, для початку, будь ласка, оберіть зручний для вас канал зв’язку:▪️ Чат підтримки у застосунку Sense SuperApp: https://hi.sensebank.com.ua/newchatsupport▪️ Наш бот у Telegram: https://t.me/sensebankbot (запустіть бота та напишіть ваше питання)Або контакт-центр банку — 0 800 50 20 50 (безкоштовно).Зоряний лорд Підтримки, Ярослав ⭐️
cnfdrfybprfz
Володимир Тімощенков
12 августа 2024, 10:53
Володимир, м. Харків
Добрий день. Мені телефонували про необхідність актуалізації. Будь ласка проведіть її по телефону. Дякую. Володимир Тімощенко…
Сенс Банк
Ответ банка
12 августа 2024, 11:49
Дякуємо за ваше запитання, пане Володимире 🤗 Оновити дані можливо у найближчому відділенні банку, або через відеочат в застосунку чи самостійно, перейшовши в розділ «Профіль» > «Мої особисті дані» > «Оновити дані». На жаль, в телефонному режимі цю процедуру виконати не можливо. Гарного вам дня та бережіть себе. *Андрій
Dmytro27
Dmytro27
3 августа 2024, 10:42
Дмитро, Дніпро
У вашому банку ви обслуговуєте шахраїв.

Якщо коротко було придбано товар на суму 70000 грн, оплату здійснили на дані реквезити: 4028 0820 1480 8289 Довгань Владимир Васильевич

4028 0820 1482 6190 — ще номер карти який вони скидали

З вчорашнього дня ніхто не відповідає на дзвінки,
також не відповідає водій, який мав доставити товар,

потрібно розібратися.
Сенс Банк
Ответ банка
3 августа 2024, 10:53
Жоден банк не застрахований від недобросовісних й незаконослухняних клієнтів, але ми рішуче реагуємо на факти шахрайських дій. Для детальнішої консультації й розв'язання проблеми відпишусь вам в особисті повідомлення й повідомлю ваші дії, Дмитре. Ваш друг та помічник, Володимир 💎
MykolaA
MykolaA
2 августа 2024, 9:38
Николай, Киев
Чому карта, що оформлена у відділенні №1 міста Тернопіль, не працює у відділенні №25 міста Київ. Відмова відбулася 01 серпня о 15.20., останні цифри карти 5**0.
Я виконав всі необхідні процедури, у підтримці мене запевнили, що карта активна,
але для касира цього виявилося недостатньо.
Чому карта не працює?
Сенс Банк
Ответ банка
2 августа 2024, 10:26
Щоб ми могли максимально вам допомогти, будь ласка, напишіть нам в чат із застосунку банку Sense SuperApp https://hi.sensebank.com.ua/newchatsupport. В чаті можна буде переглянути інформацію про вашу картку та допомогти розібратись в причині неуспішної операції. *Андрій
Vladimir26K
Vladimir26K
23 июля 2024, 13:40
Владимир , Никополь
Добрий день
В мене була пропозиція на відкриття кредитного ліміту.
В той момент, через збій не вдавалося відкрити картку. Була сформована заявка в IT відділ. Через 3 дні картку відкрив, але пропозиції більше не має. Підскажіть будь ласка, чи можливо відновити пропозицію?
Сенс Банк
Ответ банка
23 июля 2024, 13:47
Добрий день! Прикро, що виникла така ситуація, перепрошуємо за ці незручності 🥺Ви можете звернутись до нашої чат-підтримки й колеги зафіксують для вас вихідний дзвінок з відділу кредитування, аби ви змогли повторно подати заявку на надання пропозиції 😉Щоб написати до нас у Чат підтримки, для початку, будь ласка, оберіть зручний для вас канал зв'язку: ◾ Чат підтримки у застосунку Sense SuperApp: https://hi.sensebank.com.ua/newchatsupport◾ Наш бот у Telegram: https://t.me/sensebankbot (запустіть бота та напишіть ваше питання)◾ Чат підтримки в Instagram: https://ig.me/m/sensebank.officialЗ повагою, Володимир 💎
Ruedu
Ruedu
28 июня 2024, 12:45
Доброго дня, як можна отримати довідку, на електронну, що я не маю заборгованості в вашому банку? Дякую, чекаю на відповідь.
Сенс Банк
Ответ банка
28 июня 2024, 12:54
Добрий день 👋Для замовлення довідки, ви можете звернутись в чат із застосунку банку Sense SuperApp https://hi.sensebank.com.ua/newchatsupport або у Telegram: https://t.me/sensebankbot (запустіть бота та напишіть ваше питання), чи зателефонувати на гарячу лінію за номером 0 800 50 20 50 (безкоштовно);Також, ви можете самостійно в застосунку сформувати довідку за кредитом чи кредитною карткою, якщо договір вже закрито, де буде вказано, що за ним немає заборгованості. Щоб отримати таку довідку, передіть в розділ «Продукти», прогорніть до низу і оберіть «Оформити довідку». Далі в списку оберіть «Довідка про закриті карткові рахунки» / «Довідка про закриття кредиту». Після чого сформуйте її та збережіть одним із запропонованих способів. * Андрій
sashaturchin18
sashaturchin18
14 июня 2024, 19:23
Допоможіть розблокувати рахунок в сенс банку.Рахунок заблокували і за великої кількості надходження коштів та переказів за рахунком, Я готовий надати всі документи та виписку і, якщо потрібно пояснення, що до операцій
feniks0955
Тетяна Дмитрівна Циганюк
4 марта 2024, 22:53
Тетяна Дмитрівна, Киев
Прошу Вас провести перевiрку по банкiвсъкiй картцi 5355..... ...5133,
р/р: UA79ЗOOЗ4б0000026209901294З41, по якому були знятi пенсiйнi кошти
невідомими мені особами без жодного інформування мене особисто та проведення по моїй пенсійній картці боргу -94 088,23 гривень
Пpo результати службової перевірки прошу повідомити мене письмово у передбачений Законом термін на мою електрону пошту: fепiks0955@gmаil.cоm
Сенс Банк
Ответ банка
5 марта 2024, 8:17
Справа в тому, що на кошти на вашому рахунку було накладено арешт згідно з Постановою про арешт коштів державним або приватним виконавцем. Коли в банк надходить арешт, ми блокуємо суму арешту та одразу мінусуємо її з балансу. Саме тому вам і відображається мінус по картці. Для вирішення питання вам потрібно звернутись до виконавця, і як тільки арешт буде знято, то і цей мінус перестане відображатись. Дізнатись контакти виконавця та номер виконавчого провадження (ВП) ви можете на сайті Міністерства юстиції за посиланнями:▪️ https://erb.minjust.gov.ua/#/search-debtors — для пошуку введіть свій РНОКПП або своє прізвище та ім'я;▪️ https://asvpweb.minjust.gov.ua/#/search-debtors — для пошуку введіть номер виконавчого провадження;*Андрій
AlekseyS
Алексей Смирнов
22 февраля 2024, 14:15
Алексей, Краматорск
Мені дуже необхідно зв«язатися з юристами банку для вирішення питання судового рішення та виконавчого провадження з державної виконавчої служби Краматорська. Дякую. Немає ніякого зв»язку та пошти.
Сенс Банк
Ответ банка
22 февраля 2024, 14:30
Вітаю! Я прямую до вас у приватні повідомлення, щоб уточнити більш детально ваше питання та отримати ваші дані і допомогти вирішити його.Зоряний лорд Підтримки, Ярослав ⭐️
380973641072l
380973641072l
21 февраля 2024, 17:04
Добрий день, як можна перевірити, чи закрита моя карта?
Сенс Банк
Ответ банка
21 февраля 2024, 17:27
Вітаю! Якщо вже минув термін у 30 днів, з моменту запиту на закриття карткового рахунку, вам мало надійти СМС повідомлення.Додатково ви можете написати нам у підтримку чату, де ми перевіримо стан вашої картки.Щоб написати нам у Чат підтримки, для початку, будь ласка, оберіть зручний для вас канал зв'язку:👉 Чат підтримки у застосунку Sense SuperApp: https://hi.sensebank.com.ua/newchatsupport👉 Наш бот у Telegram: https://t.me/sensebankbot (запустіть бота та напишіть ваше питання)👉 Чат підтримки у Twitter: https://twitter.com/messages/compose?recipient_id=3095990629👉 Чат підтримки у Instagram: https://ig.me/m/sensebank.officialЗоряний лорд Підтримки, Ярослав ⭐️
LidiaSamofalova
LidiaSamofalova
12 января 2024, 10:19
Самофалова Лідія Артамонівна, Харків, Данилевського 14, кв 27
Закінчився строк дії пенсіної картки Сенсе-банку. В Харківському відділенні на вулиці Культури нам сказали, що строк дії картки продовжується автоматично.
Я від обстрілів виїхала за кордон. Пенсія за Січень 2024 прийшла.
Але зараз система Приват банку, де я раніше знімала пенсію за кордоном, відмовляє в цьому. Що робити?
Є діюча система Сенсе банку у Інтернеті?
Або можна продовжити дію моєї картки 5355...6483?
Сенс Банк
Ответ банка
12 января 2024, 10:44
Так, якщо термін дії картки закінчується, то банк продовжує його на 180 днів. Розраховуватись карткою можна в каналах, де не перевірятиметься строк її дії (наприклад, банкомат, термінал, розрахунок в інтернеті за допомогою Google Pay/Аррle Pay). Операції на ресурсах, де потрібно вводити строк дії картки, можуть бути неуспішними, залежить від налаштувань ресурсу. Ви можете знімати кошти в будь-якому банкоматі з картки нашого банку. Операція в банкоматі має бути успішною, адже там не буде перевірятись термін її дії. Але якщо вам зручніше робити це через сторонній сервіс, то скоріш за все цей ресурс Приватбанку, де ви раніше знімали кошти, перевіряє термін дії картки, через що відбувається відмова, так як термін вже закінчився. У такому випадку, ви можете перевипустити картку на віртуальну у додатку банку Sense SuperApp або ви можете звернутись до підтримки банку в чаті з додатку та замовити нову пластикову картку з доставкою за кордон. Вартість доставки 300 грн. Після перевипуску картки, буде новий термін дії і ви зможете надалі знімати кошти через систему іншого банку. Щоб написати нам у чат підтримки, будь ласка, оберіть зручний для вас канал зв'язку:👉 Чат підтримки у застосунку Sense SuperApp: https://hi.sensebank.com.ua/newchatsupport👉 Наш бот у Telegram: https://t.me/sensebankbot (запустіть бота та напишіть ваше питання)Ваш помічник Андрій 💙
Lega050
Lega050
9 января 2024, 10:06
Вадим.
Добрый день.
При покупке военных облигаций в вашем банке через Дию, что я еще оплачу кроме облигаций? Имеется ввиду комиссии за обслуживание и т.п.
Спасибо.
Сенс Банк
Ответ банка
12 января 2024, 16:01
Добрий день!Комісії за купівлю, зарахування, зберігання облігацій відсутні )Доступно для існуючих та нових клієнтів Sense Bank.Вимоги до клієнта — повнолітній резидент України, з наявністю в Дія ID-картки або біометричного паспорту для виїзду за кордон.В застосунку доступна купівля тільки ОВДП в гривні.Покупка ОВДП доступна в режимі 24/7.Деталі тут: https://help.sensebank.com.ua/hc/uk-ua/articles/7205799732498Ваша помічниця, Оля🧚‍♀️
55325728953
55325728953
27 ноября 2023, 12:17
Сьогодні телефонував з 10 до 11 години за номером 0800502050 з приводу валютного депозиту який закінчується 29.11.23 р. спочатку нерви вимотала «Алла»- питання не вирішувала,
на оператора не переключала, потім чекав поки оператор переключить на інший відділ, там зразу сказали що гроші получу через 2 дні після закінчення депозиту (?) коли я сказав що мене це не влаштовує сказали зачекати і
потім сказали що оримаю через
5 днів(4 грудня), і взагалі потрібно телефонувати 0800502050 круг замкнувся.
За обслуговування з 10 ставлю
0, користуватись вашими послугами більше не хочу.
Сенс Банк
Ответ банка
27 ноября 2023, 14:44
Вітаю! Щоб відразу підключитися до оператора, потрібно «Аллі» декілька разів сказати «оператор». Бронь готівки займає 5 днів. Навіть якщо депозит закінчується через 2 дні у вас, бронь готівки має рахуватися з дня його закінчення, тобто від 29.11.2023. Але я так розумію колеги пішли вам на зустріч і тому зробили бронь саме на 4.12.2023. А от щодо номеру контакт-центру ви зателефонували все вірно, саме за номером — 0 800 50 20 50.Зоряний лорд Підтримки, Ярослав ⭐️
Ademas
Ademas
2 сентября 2023, 20:20
Добрий день!
Шахрай з допомогою шахрайського чатбот Ощадбанк вкрав з моєї картки гроші.
Працівники Ощадбанку допомогли подивилися транзакцію,
надали мені номер картки шахрая
Банк куди були переказані мої гроші, це ваш банк
Транзакція відбулась об 19:57 02.09.2023
Сенс Банк
Ответ банка
2 сентября 2023, 20:23
Ой-йой 😮 Вже йдемо до вас в особисті повідомлення для уточнення деталей та подальних дій в цій ситуації *Андрій
Deniyyyz
Deniyyyz
29 июля 2023, 0:19
Александр
Здравствуйте! Разясните пожалуйста ситуацию.В банк имею 2 депозита: 1)1000 usd ( ~37.000грн) 2) 50.000 грн. Также на карточном счёте (не депозит) лежит около 50.000грн.Вопрос: могу ли я претендовать на получение субсидии или мой общий баланс превышает допустимые законодательством порог в 100.000грн?
Сенс Банк
Ответ банка
29 июля 2023, 9:47
Добрий день!Для отриманням інформації з будь-яких питань, пов’язаних з призначенням житлової субсидії, вам потрібно звертатись до структурних підрозділів з питань соціального захисту населення.Ось знайшла для вас інформацію по порядку врахування доходів для призначення житлових субсидій: https://ukc.gov.ua/folder/subsydiyi/Можете ознайомитись з деталями😊Ваша помічниця, Оля🧚‍♀️
Главная / Банки Украины 🏦 / Сенс Банк 💰 / Горячая линия Сенс Банка