Курс валютв Сенс Банке |
||
---|---|---|
Покупка | Продажа | |
EUR | 43.55 | 44.15 |
USD | 41.2 | 41.65 |
Все курсы банка |
Отделение Сенс Банка: Львов, пл. Галицкая, 13
Адрес:
Львов, пл. Галицкая, 13
Телефон:
0 800 502-050
Время работы:
Пн-Пт: 09:00-18:00, касса: 09:00-17:00, Сб-Вс: выходной
Отзывы об отделении:
Поделитесь впечатлениями об этом отделении
Чтобы написать отзыв, нужно
зарегистрироваться
.
Регистрация занимает около 30 секунд.
Nellidoktor
28 мая 2024, 19:50
Відправили з Польщі Свіфт платіж терміновий в банку платіж вже був на рахунок не поступає дзвонила кучу разів сьогодні зарахують чекаю нема далі дзвоню ми відправили заявку чекаю мовчать знову дзвоню нема відповіді чекайте гроші отримали, а на рахунок не дають шахраї не раджу
Комментарии (1)
Ответ банка
29 мая 2024, 17:11
Звичайно тема SWIFT-переказів дуже цікава та резонансна, адже всі хочуть отримати кошти тут і зараз, але не завжди виходить це реалізувати.
Зазвичай кошти при таких переказах зараховуються протягом 1-3 робочих днів, але у вашому випадку кошти були зараховані саме на 3 робочий день через проблеми при оформленні та відправці переказу з боку банка кореспондента 🥺
Але вдалось трішки пришвидшити зарахування, тому вже зранку кошти вже були у вашому розпорядженні 😊
Також у майбутньому ви можете не витрачати стільки часу на дзвінки, адже ми залюбки допоможемо вам розв'язати ваші питання в нашій чат-підтримці з застосунку Sense SuperApp 😉
Раді, що вдалось вам допомогти, і кошти вже на вашому рахунку і ви можете ними користуватись, в жодному разі банк не утримував їх!
Ваш друг та помічник, Володимир 💎
Зазвичай кошти при таких переказах зараховуються протягом 1-3 робочих днів, але у вашому випадку кошти були зараховані саме на 3 робочий день через проблеми при оформленні та відправці переказу з боку банка кореспондента 🥺
Але вдалось трішки пришвидшити зарахування, тому вже зранку кошти вже були у вашому розпорядженні 😊
Також у майбутньому ви можете не витрачати стільки часу на дзвінки, адже ми залюбки допоможемо вам розв'язати ваші питання в нашій чат-підтримці з застосунку Sense SuperApp 😉
Раді, що вдалось вам допомогти, і кошти вже на вашому рахунку і ви можете ними користуватись, в жодному разі банк не утримував їх!
Ваш друг та помічник, Володимир 💎
До якого числа будуть кредитні канікули? Ви ж писали, що на липень на серпень теж є канікули, але тепер є інформація що з 13 липня кінець кредитним канікулам. Що буде далі? Як платити коли немає грошей. Чи є якісь спеціальні умови під час війни? Чи будуть нараховуватися штрафи? І взагалі як діяти далі
Комментарии (3)
Ответ банка
13 июля 2022, 13:38
Доброго дня! Від 13 липня кредитні канікули перестали діяти по кредиту та кредитним карткам. Ми розуміємо, що в поточній ситуації багато з наших клієнтів залишились без джерела доходу і кредитні канікули були можливістю хоча б якось тимчасово вирішити питання з кредитами. На жаль, банком було прийняте рішення про їх відміну. Це вимушене, але необхідне рішення, яке далось дуже важко. Зі свого боку банк буде шукати варіанти для полегшення сплати за договорами, і як тільки цей варіант буде створено, ми обов'язково проінформуємо наших клієнтів.
Стосовно штрафів та пені, то ні, вони не нараховуються під час воєнного стану. І не будуть +30 днів нараховуватися, як воєнний стан припиниться офіційно. Дякуємо і сподіваємося на розуміння!
Стосовно штрафів та пені, то ні, вони не нараховуються під час воєнного стану. І не будуть +30 днів нараховуватися, як воєнний стан припиниться офіційно. Дякуємо і сподіваємося на розуміння!
По моїй кредитній картці відбулися шахрайські дії. З мого боку були надані всі необхідні документи в банк. Банк взяв до роботи всі мої документи, і після деякого періоду моя проблема була вирішена
Написать комментарий
Ответ банка
10 июня 2020, 16:12
Доброго дня, Roman Rudnytskyy. Дякуємо за відгук! Для нас дуже важливо отримувати зворотний зв'язок щодо роботи Банка! Завжди раді допомогти!
До 28.02 був встановлений ліміт на кредитній карті 9500. Я користуюсь цією картою у мене ніколи не було прострочок, тому мені Альфа постійно підвищував ліміт.28.02 мені надійшло смс, що ліміт збільшено до 10500 грн.
Я зайшла, подивилась чи є якийсь + на карті, на карті цієї різниці не було.
29.02 я зайшла в Май Альфа і сказати здивувавлась це нічого не сказати.
«Мінімальний платіж по карті до 4.03
10322 грн.», притому, що мінімальний платіж і навіть більше я заплатила 14.02. Почала писати в чат, це просто жах, дочекатися представника, який може написати хоч щось толкове НЕРЕАЛЬНО. МЕНІ сказали, що у мене прострочена заборгованість, бо дивились на той же мінімальний платіж, в упор не бачучи сам ліміт на карті 9500 ( цю 1000 так мені і не додали). Прийшла в банк, написала заяву, що сума значно більша ніж сам ліміт. Заявку приняли. На наступни день «Ваша карта заблокована сплатіть мінімальний платіж 89 грн.) я заплатила 150, карту не розблокували. Натомість почали нараховувати відсотки штрафи і відправляти смс, сплатіть мін.платіж. пишу в чат. Почекайте цим 150 грн має розприділитись по рахунку, на момент 7.03 мінімальний платіж став 532 грн., карта так і не розблокована. питаю чому? На якій підставі. Мені кажуть у Вас несанкціоноване використання ліміту сума вища за ліміт на карті. Питаю, як я могла використовувати, якщо КАРТА ВІД 1.03 ЗАБЛОКОВАНА, до 1.03 мала б мати ще там кошти в + близько 100 грн, + додала 150, а зараз пише -64 грн і сплатіть мінімальний платіж 532 грн.
ЧОМУ Ви блокуєте мені карту, якщо там коштів 0 (хоча Ви їх просто нагло покрали у мене, я навіть не знаю скільки), то як мені користуватись картою, певно, що я маю туди закинути гроші.
Скажіть, шановний Альфа, що буде після того, як я закинуну цих 540 грн. Чи не спишете Ви ще кудись їх, що буде якщо я закинину 10600 ( як Ви кажете це сума до закриття, хай буде жріть) чи закриєте Ви мені нарешті договір.Чи можу я взагалі, щось платити, якщо карта Заблокована. Це справжнє шахрайство. Звинуватили в прострочці посписували „лєві“ відсотки ніза що і ще й причина, несанкціоноване перевищення ліміту, блін з заблокованою картою.
Представники банку не розуміють самі, що робиться.
Комментарии (1)
Я зайшла, подивилась чи є якийсь + на карті, на карті цієї різниці не було.
29.02 я зайшла в Май Альфа і сказати здивувавлась це нічого не сказати.
«Мінімальний платіж по карті до 4.03
10322 грн.», притому, що мінімальний платіж і навіть більше я заплатила 14.02. Почала писати в чат, це просто жах, дочекатися представника, який може написати хоч щось толкове НЕРЕАЛЬНО. МЕНІ сказали, що у мене прострочена заборгованість, бо дивились на той же мінімальний платіж, в упор не бачучи сам ліміт на карті 9500 ( цю 1000 так мені і не додали). Прийшла в банк, написала заяву, що сума значно більша ніж сам ліміт. Заявку приняли. На наступни день «Ваша карта заблокована сплатіть мінімальний платіж 89 грн.) я заплатила 150, карту не розблокували. Натомість почали нараховувати відсотки штрафи і відправляти смс, сплатіть мін.платіж. пишу в чат. Почекайте цим 150 грн має розприділитись по рахунку, на момент 7.03 мінімальний платіж став 532 грн., карта так і не розблокована. питаю чому? На якій підставі. Мені кажуть у Вас несанкціоноване використання ліміту сума вища за ліміт на карті. Питаю, як я могла використовувати, якщо КАРТА ВІД 1.03 ЗАБЛОКОВАНА, до 1.03 мала б мати ще там кошти в + близько 100 грн, + додала 150, а зараз пише -64 грн і сплатіть мінімальний платіж 532 грн.
ЧОМУ Ви блокуєте мені карту, якщо там коштів 0 (хоча Ви їх просто нагло покрали у мене, я навіть не знаю скільки), то як мені користуватись картою, певно, що я маю туди закинути гроші.
Скажіть, шановний Альфа, що буде після того, як я закинуну цих 540 грн. Чи не спишете Ви ще кудись їх, що буде якщо я закинину 10600 ( як Ви кажете це сума до закриття, хай буде жріть) чи закриєте Ви мені нарешті договір.Чи можу я взагалі, щось платити, якщо карта Заблокована. Це справжнє шахрайство. Звинуватили в прострочці посписували „лєві“ відсотки ніза що і ще й причина, несанкціоноване перевищення ліміту, блін з заблокованою картою.
Представники банку не розуміють самі, що робиться.
Ответ банка
12 марта 2020, 9:29
Доброго дня, xtinavyhryst180. Вкажіть, будь ласка, Ваш ІПН в особистому повідомленні, перевіримо.
Для того чтоб узнать остаток по кредиту — нужен паспорт — а в ответ получаешь слова которые не кому не предъявишь — не квитанцию, не документ не выдают!!!
Комментарии (7)
Ответ банка
30 сентября 2019, 9:34
AAA1973, добрый день. Можете отправить смс на 3344 с финансового номера. В тексте укажите номер договора и в ответ получите смс с остатком. Стоимость по тарифам оператора.
Ответ администратора
1 октября 2019, 21:22
Отзыв не подтверждён «Минфином» (на 01.10.2019).
Пользователь не предоставил документы по запросу администрации сайта, подтверждающие, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
Пользователь не предоставил документы по запросу администрации сайта, подтверждающие, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.