Курс валютв Сенс Банке |
||
---|---|---|
Покупка | Продажа | |
EUR | 43.8 | 44.4 |
USD | 41.55 | 42 |
Все курсы банка |
Отделение Сенс Банка: Ивано-Франковск, ул. Ивасюка, 17
Адрес:
Ивано-Франковск, ул. Ивасюка, 17
Телефон:
0 800 502-050
Время работы:
Пн-Вс: 09:00-18:00, касса: 09:00-17:45
Отзывы об отделении:
Поделитесь впечатлениями об этом отделении
Чтобы написать отзыв, нужно
зарегистрироваться
.
Регистрация занимает около 30 секунд.
Ответ банка
25 июня 2024, 14:34
Звичайно, що будь-яке блокування та обмеження доступу до коштів клієнта — одразу викликає обурення та негативні емоції щодо банку та ситуації в цілому. Ми це розуміємо, а тому максимально залучені до кожного такого випадку, аби допомогти нашим клієнтам розібратись в ситуації, розібратись в причинах блокування, та посприяти розблокуванню 😉
Дійсно, згідно з пунктом 4.3 ДКБО банку, Законом України «Про банки й банківську діяльність», а також Законом України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансування розповсюдження зброї масового знищення» банк має право заблокувати картку та відмовити клієнту в продовженні ділових відносин.
Основними причинами є:
— отримання інформації від МПС про незаконне використання картки
— порушення власником картки умов договору
— встановлення факту здійснення протиправної діяльності на підставі офіційних документів, повідомлень правоохоронних органів та інших організацій
— за наявності обґрунтованих підозр на підставі висновків служб банку про факт здійснення протиправної діяльності
Більш детально із цими причинами можна ознайомитись в нашій цільовій статті за посиланням 👉https://help.sensebank.com.ua/hc/uk-ua/articles/10173179569554
Ми як державний банк, який діє виключно в законних рамках, не можемо пройти повз грубе порушення Закону України та/або умов договору, укладеного між банком та клієнтом, а тому вимушені розірвати ділові відносини 😔
Але це не той випадок 😁 Адже після надання документів та вичерпних пояснень щодо джерела походження коштів, наша служба безпеки прийняла рішення про розблокування карток й відновлення доступу до застосунку Sense SuperApp, тому я зі свого боку лише можу порадіти, що вдалось допомогти вам, впевнена, що ваші враження про наш банк будуть і надалі дуже гарні, а наші відносини будуть лише покращуватись 😊
Користуйтесь нашими послугами із задоволенням 🥰
Ваша фея-помічниця, Оля🧚♀️
Дійсно, згідно з пунктом 4.3 ДКБО банку, Законом України «Про банки й банківську діяльність», а також Законом України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансування розповсюдження зброї масового знищення» банк має право заблокувати картку та відмовити клієнту в продовженні ділових відносин.
Основними причинами є:
— отримання інформації від МПС про незаконне використання картки
— порушення власником картки умов договору
— встановлення факту здійснення протиправної діяльності на підставі офіційних документів, повідомлень правоохоронних органів та інших організацій
— за наявності обґрунтованих підозр на підставі висновків служб банку про факт здійснення протиправної діяльності
Більш детально із цими причинами можна ознайомитись в нашій цільовій статті за посиланням 👉https://help.sensebank.com.ua/hc/uk-ua/articles/10173179569554
Ми як державний банк, який діє виключно в законних рамках, не можемо пройти повз грубе порушення Закону України та/або умов договору, укладеного між банком та клієнтом, а тому вимушені розірвати ділові відносини 😔
Але це не той випадок 😁 Адже після надання документів та вичерпних пояснень щодо джерела походження коштів, наша служба безпеки прийняла рішення про розблокування карток й відновлення доступу до застосунку Sense SuperApp, тому я зі свого боку лише можу порадіти, що вдалось допомогти вам, впевнена, що ваші враження про наш банк будуть і надалі дуже гарні, а наші відносини будуть лише покращуватись 😊
Користуйтесь нашими послугами із задоволенням 🥰
Ваша фея-помічниця, Оля🧚♀️
Відкривала з/п картку, сказали чечати дзвінка протягом десяти днів. Сиджу чекаю (додзвонитися не можливо ні на гарячу лінію, нікуди. Всюди робот, який не може допомогти дізнатися інформацію. Мені їхати 100 км до відділення (ближче немає, їхати на ура не хочеться. Заробітну плату отримати не можу поки не активована картка, коли вона буде готова, то є загадка
Комментарии (1)
Ответ банка
13 октября 2023, 10:43
Стукали вам в особисті повідомлення, але на жаль, відповіді так від вас і не отримали 🙁
Стосовно зв'язку, то ви можете зателефонувати нам за номермо гарячої лінії 0 800 50 20 50 (безкоштовно). Спочатку вам з'єднає з ботом, якому ви можете поставити ваше запитання, після чого вас має переключити на співробітника банку. У випадку, якщо бот вас одразу не зрозуміє, то ви можете кілька разів сказати йому «оператор», щоб пришвидшити процес з'єднання. Також для уточнення ви можете написати нам в чат одним із способів:
👉 Чат підтримки у застосунку Sense SuperApp: https://hi.sensebank.com.ua/newchatsupport
👉 Наш бот у Telegram: https://t.me/sensebankbot (запустіть бота та напишіть ваше питання)
Зв'язавшись із підтримкою одним із способів вище, ви можете дізнатись стан вашої картки та розуміти чи варто їхати у відділення банку.
*Андрій
Стосовно зв'язку, то ви можете зателефонувати нам за номермо гарячої лінії 0 800 50 20 50 (безкоштовно). Спочатку вам з'єднає з ботом, якому ви можете поставити ваше запитання, після чого вас має переключити на співробітника банку. У випадку, якщо бот вас одразу не зрозуміє, то ви можете кілька разів сказати йому «оператор», щоб пришвидшити процес з'єднання. Також для уточнення ви можете написати нам в чат одним із способів:
👉 Чат підтримки у застосунку Sense SuperApp: https://hi.sensebank.com.ua/newchatsupport
👉 Наш бот у Telegram: https://t.me/sensebankbot (запустіть бота та напишіть ваше питання)
Зв'язавшись із підтримкою одним із способів вище, ви можете дізнатись стан вашої картки та розуміти чи варто їхати у відділення банку.
*Андрій
Я вкладник банку. Знімала Мої кошти з карти в касі банку. Про зняття безкоштовно 2 рази на місяць попередили в касі відділення. В іншому відділенні запропонували знімати кошти в банкоматі тому, що там не рахується кількість транзакцій. При знятті Моїх коштів з карти Сенс банку в банкоматі Сенс банку знімалися комісія, але ні одного разу банкомат не попередив про це, не показав розмір комісії. З 70 000 грн. знято 951 грн, комісії. В відділенні таку крадіжку Моїх коштів пояснили кольором картки. Некомпетентність, відкрите здирництво та непрозорість — все, що можу сказати про банк. Бережіть себе і не працюйте з Сенс банком!!!
Комментарии (2)
Ответ банка
11 сентября 2023, 18:06
Ми засмучені, що у вас склалась така думка про нас 😥 Але хочемо вас запевнити, що це в жодному випадку не шахрайство з нашого боку. Адже за тарифами будь-якої картки є ліміт на безкоштовне зняття коштів, і якщо його перевищити, то буде списано комісію згідно тарифу картки. Наприклад, для картки White значення цього ліміту 20 000 грн на місяць, а для картки Black — 50 000 грн. У разі перевищення буде комісія у розмірі 3% мінімум 25 грн від суми.
*Андрій
*Андрій
Як це розуміти наранок вже заблокували акаунт ви немає права заблукавали рахунок
Комментарии (4)
Ответ банка
25 декабря 2022, 10:34
Банк залишає за собою право заблокувати вхід в мобільний додаток, картку, токен, або анулювати їх дію з метою запобігання втрат клієнтів, банку, або інших осіб.
Ви можете закрити рахунки і отримати залишки власних коштів у касі банку.
Ви можете закрити рахунки і отримати залишки власних коштів у касі банку.
Багато років являють клієнтом даного банку і була щиро рада за те що банк надав можливість відкривати валютні депозити шляхом покупки долара за гривню. Згідно поради операціоніста в банку відкрила пакет White та відкрила депозит. Пройшло кілька днів і з доларової карти зняло 1 долар хоча на обох картах і гривневій і доларовій були нулі. На питання в чаті чому зняло кошти написали що за альфа чек про який мене ніхто не повідомив. На питання що мені тепер робити оператор в чаті сказала що потрібно йти у відділення і поповнювати карту на той долар. Чому загнало в мінус саме доларову карту, а не гривневу яку я могла б миттєво дистанційно поповнити і закрити мінус залишається загадкою. Чесно кажучи дуже негативне враження враховуючи що я довірилась банку в цей важкий час і поклала гроші на депозит і не пройшло й кілька днів як почалися проблеми і побори.
Комментарии (6)
Ответ банка
14 октября 2022, 15:16
Ми розуміємо, що таке списання з валютної картки може викликати певний дискомфорт через те, що у період військового стану, поповнити валютну картку можливо у відділенні банку чи шляхом переказу. Стосовно смс, то цей канал інформування є основним в нашому банку і підключається автоматично за всіма новими картками, і його вартість вказується в тарифах картки.
Для того, щоб уникнути подібних списань в майбутньому, радимо вам змінити в додатку банку канал сповіщень із смс на безкоштовні push-сповіщення.
Приносимо вибачення за незручності та сподіваємось на подальшу співпрацю 💙💛
Для того, щоб уникнути подібних списань в майбутньому, радимо вам змінити в додатку банку канал сповіщень із смс на безкоштовні push-сповіщення.
Приносимо вибачення за незручності та сподіваємось на подальшу співпрацю 💙💛
Ситуація така що за два дні не зміг поставити готівку в $ на депозит. В перший день каса закрилась на обід працівники відділення сказали що треба чекати, але часу в мене не було. На наступний день у зв'язку з неможливістю мною відвідати відділення дружина спробувала поставити кошти (на мою ж карту) сказали що не приймуть. Далі спробував подзвонити в підтримку, але це практично не можливо говорить «робот» і на любі запити дає свої запрограмовані відповіді, отже написав в чат через додаток попросив петелефонувати сказали що не будуть тільки переписка, якщо хочу додзвонитися в підтримку відразу потрібно набирати платнтй номер 3344. Далі зрозумів що розмову продовжувати без змістк.
Кошти не поставив, і розумію що з таким відношенням до клієнтів не маю бажання цього робити.
Комментарии (2)
Кошти не поставив, і розумію що з таким відношенням до клієнтів не маю бажання цього робити.
Ответ банка
19 декабря 2019, 9:35
VolodymyrVD, доброго дня. нам дуже шкода, що так вийшло. Напишіть, будь ласка, ваш ІПН, розберемося і допоможемо все вирішити.
Після чого на наступний день мені не вдається зайти в акаунт. Я звоню в банк, дізнаюся все і надаю:
Всі виписки людей які кидали мені гроші і ордери з біржі
Декларацію ФОП (річну та за перший квартал цього року)
Випписку з самої біржі про рух коштів
В результаті мені блокують рахунок, НЕ ПОЯСНЮЮЧИ ПРИЧИНУ
Суму на яку я поповнив рахунок — була меньше, ніж моя щомісячна заробітня плата як ФОП. Це просто неприпустимо!
Я вимагаю втручання в цей безлад і розблокування рахунку!