×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в ПУМБ
| Валюта | Покупка | Продажа |
| EUR | 48.9 | 49.7 |
| PLN | 11.45 | 11.8 |
| USD | 42 | 42.6 |
| Все курсы банка | ||
ПУМБ розірвав відносини, але відмовляється переказати кошти на інший рахунок
Нам шкода, що у Вас виникло негативне враження про роботу нашого банку. Ми проведемо перевірку та обов’язково надамо Вам зворотний звʼязок.
Вітаємо!
З урахуванням режиму банківської таємниці інформація щодо обслуговування клієнтського рахунку не може бути надана в публічний простір. Усю необхідну інформацію щодо запиту ми надіслали Вам у приватні повідомлення!
Комментарии (5)
служба підтримки
Навіть після того, як той п’ять разів поспіль навів підстави з чинного законодавства (Інструкції про порядок закриття рахунків), навівши приклад ДКБО ПриватБанку — і!!! ДКБО самого Банку ПУМБ і!!! — навіть те, що Банк сам визнав (дивно аби було навпаки!) що має таки інформувати Клієнтів — ну не може Банк по тихому так собі закрити рахунок — ці славетні дівчата до кінця так і не побороли себе стверджуючи що все цілком гаразд і торочачи те, що мовляв 12 місяців без руху Банк рахунок закрив, крапка.
І скільки ми, товариство, не намагалися отримати інформацію про те чи знають оператори базові поняття законності та законодавства про порядок закриття рахунків — дівчата тільки копіпастили один і той же пункт ДКБО — і все 😂😂😂.
Нажаль, змушений констатувати — з моменту спроби укладання договору на банківське обслуговування з 2020 року в даному розділі нічого не змінилося.
Компетенції даних працівників не те що залишають бажати кращого — вони відсутні від слова зовсім і слова геть!
Як доказ — договір не вдалося підписати, а ні з першої а ні з другої спроби в одному зі столичних відділень, а відкриття відбулося зовсім в іншому обласному центрі України!
Відкриття валютних рахунків та мультивалютного — з поверненням в столицю довелося робити взагалі в двох інших відділеннях, бо пані не всюди розуміли про що в них запитували.
Конкретно приклад — коли сказав що як покласти валюту на депозит через додаток — викликало просто шок і допомоги змогла тільки керівник відділення особисто!
Ну я не знаю чому за п’ять років майже нічого не змінилося — це питання лишається відкритим.
Стосовно закриття рахунку без належного повідомлення — Банк порушив не тільки Інструкції, але і власний ДКБО.
Тому мусить виправити ситуацію сам, а не змушує Клієнтів відкривати рахунки та картки по новій.
Наполягаю — якщо б було принаймні смс — можна було б зробити одну транзакцію і ніхто не мав би з тим всім клопоту.
Отак буває, коли один пункт договору Банк реалізує, а про інший забуває.
До речі — а ні ПриватБанк, а ні Моно, а ні А Банк — таких «чудєс» своїм правильним і не дуже Клієнтам — не роблять.
Тому ПУМБу не завадить зробити висновки.
Перепрошуємо, це дійсно була наша помилка, адже через збій повідомлення не надійшли на початку місяця. Ми розуміємо, що це Вас обурило, але правила банку для всіх клієнтів рівні і затверджені. Рахунок закрився відповідно нормам. Ви можете звернутись до найближчого відділення банку, щоб відкрити новий рахунок та отримати пластикову картку.
Відповідно до ДКБО п. 4.2.7. Сторони дійшли згоди, що Банк має право розірвати в односторонньому порядку Договір у порядку та на умовах, визначених Договором, та самостійно закрити Картковий рахунок та/ або інший рахунок, відкритий відповідно до цього Договору, у наступних випадках:
відсутності операцій за таким рахунком протягом 12 (дванадцяти) місяців поспіль або якщо протягом 12 (дванадцяти) місяців не була сплачена винагорода/комісія за обслуговування такого рахунку;
З урахуванням вищезазначеного порушення зі сторони Банку відсутні. Направлення повідомлення з попередженням про закриття рахунку здійснюється за наявності технічної можливості. В банку реалізовано інформування клієнтів про закриття рахунків у разі їх неактивності. На початку місяця відбувся технічний збій і повідомлення не були відправлені деяким клієнтам. На поточний момент відправка повідомлень працює коректно.
Відновлення закритих рахунків не передбачено. При необхідності Ви можете відкрити нові рахунки у необхідних валютах.
Вдячні за розуміння!
Комментарии (16)
Абсолютно не адекватний банк
Нам прикро, що маєте негативне враження. Ми бажаємо розібратись в ситуації, що склалась у Вашої доньки, тому просимо, аби Вона особисто звернулась у наші канали зв'язку для отримання допомоги. Ми обов'язково все перевіримо та надамо інформацію для вирішення питання. Будемо вдячні за розуміння!
Комментарии (9)
Двоякі відчуття
Кудись він однозначно рухається/котиться не в той бік.
Банк ПУМБ, шановний — Ви плануєте/планували повідомляти своїх Клієнтів перед тим як закривати рахунки та картки у валютах євро та долар США?
І будь ласка, не пишіть про прикрощі, прикро досвід та ДБКО.
Бо це вам абсолютно не личить.
Відповідь чітко — так, маємо повідомлення давати перед тим.
Ні, не маємо.
Дякуємо, що сповістили нас про це. Ми вже зафіксували та розглядаємо Вашу пропозицію. Невдовзі повернемось зі зворотним зв'язком.
В банку реалізовано інформування клієнтів про закриття рахунків у разі їх неактивності. На початку місяця відбувся технічний збій і повідомлення не були відправлені. Перепрошуємо за даний інцидент. На поточний момент відправка повідомлень працює коректно. Будемо вдячні за розуміння!
Комментарии (9)
Розблокування картки військовослужбовцю
Відповідно до пункту 15 статті 14 Закону України «Про соціальний і правовий захист військовослужбовців та членів їх сімей», військовослужбовцям, призваним під час мобілізації, не можуть нараховуватися пені, штрафні санкції або відсотки за користування кредитом протягом дії воєнного стану та шести місяців після його завершення.
Звертаюсь до банку з вимогою списати ці нарахування за період дії мобілізації та призупинити їх подальше нарахування згідно закону.
На мої звернення, листи банк не відповідає, а по телефону говорять що заблокували зарплатну карту видану в військові частині через припис приватного виконавця. Зарплата списується до нуля. За що жити?
Ми розберемось детальніше у ситуації, що склалася та неодмінно надамо Вам зворотний зв'язок.
Комментарии (4)
Шахрай
+38 044 290 7 290
+38 096 290 7 290
+38 050 290 7 290
+38 093 290 7 290
Написать комментарий
Проблемы с получением договора депозита при открытии через приложение
Нам прикро, що Ви маєте негативний досвід роботи з нами. Ми бажаємо перевірити детальніше інформацію. За результатами перевірки неодмінно надамо Вам зворотний зв'язок.
З урахуванням режиму банківської таємниці інформація щодо обслуговування клієнтського рахунку не може бути надана в публічний простір. Усю необхідну інформацію щодо запиту ми надіслали Вам у приватні повідомлення!
Комментарии (40)
Не возможно расплатиться картой в транспорте
Бажаємо перевірити дану ситуацію, тому написали в приватні повідомлення для уточнення. Після перевірки неодмінно надамо Вам зворотний зв'язок.
Комментарии (7)
Заблокировали счет за P2P транзакцию на криптобирже.
Нам прикро, що у Вас склалося негативне враження про наш банк. Ми бажаємо перевірити ситуацію, тому написали Вам у приватні повідомлення для уточнення даних.
Комментарии (27)
Неможливо поповнити картку ПУМБ з іншого банку
Написали у приватні повідомлення для уточнення деталей операції. Після цього надамо Вам зворотний зв'язок.
За результатами перевірки виявлено, що операція зарахування неуспішна, оскільки валюта зарахування не збігається з валютою рахунку. А саме на картку ПУМБ у валюті євро Ви намагаєтеся зарахувати кошти у валюті гривня.
Комментарии (1)
Заблокували додаток Пумб
Шкодуємо, що у Вас склались такі враження про наш банк. Ми хочемо розібратися в ситуації та ретельно все перевірити. Неодмінно надамо зворотний зв'язок.
З урахуванням режиму банківської таємниці інформація щодо обслуговування клієнтського рахунку не може бути надана в публічний простір. Усю необхідну інформацію щодо врегулювання ситуації ми надіслали на Вашу анкету електронну пошту. Своєю чергою підкреслюємо, що АТ «ПУМБ» дотримується всіх вимог чинного законодавства під час надання банківських послуг.
Комментарии (4)
Власник картки 4314 1402 0927 6630 банк Пумб ШАХРАЙ
Дякую.
+38 044 290 7 290
+38 096 290 7 290
+38 050 290 7 290
+38 093 290 7 290
Комментарии (1)
Фін.мон і особливості Меморандуму для клієнтів банку ПУМБ
Рік розпочався з несподіваного блокування мого особистого рахунку, хоча рахунки ФОП я також веду в цьому банку вже багато років. Розблокування зайняло місяць і стало можливим лише після надання форми ОК-7 для підтвердження доходів.
Остаточною краплею стало введення необґрунтованих обмежень на P2P-перекази. Надання всіх необхідних документів виявилося недостатнім для збільшення ліміту — банк просто відмовив, пояснивши це власним рішенням. Очевидно, що ці обмеження не мають жодного відношення до боротьби з фінансовими махінаціями, а є лише способом змусити клієнтів користуватися переказами через IBAN, за які банк отримує комісію.
Таким чином, ПУМБ перетворив Меморандум на інструмент примусу до використання комісійних послуг, а не на механізм захисту доброчесних клієнтів. Це позбавляє людей можливості вільно користуватися своїми ж коштами, навіть коли їхнє походження підтверджене документально. І, згідно з тим самим Меморандумом, подібних обмежень не мало б бути.
Нам прикро, що у Вас склались негативні враження про наш банк. Ми бажаємо перевірити дану ситуацію, тому написали Вам у приватні повідомлення для уточнення даних. Очікуємо на відповідь.
Комментарии (2)
Неоднозначне
Шкодуємо, що у Вас склались такі враження про наш банк. Ми хочемо розібратися в ситуації та ретельно все перевірити, тому звернулися до вас у приватні повідомлення для уточнення деталей.
Комментарии (2)
Банк ***, блокирует счета и не возвращает деньги !
прислали сообщение, что нужно прийти лично в банк. При том что открывали счет онлайн, а для закрытия по ихней же инициативе и по выдуманным ими же причинам, онлайн они не возвращают деньги и не закрывают счет.
То есть банк все сделал что бы вы как *** поверили им, положили в него свои деньги и благополучно банк их украл)))
Нам прикро, що в Вас склалось негативне враження про наш банк. Ми бажаємо розібратися в ситуації та все детально перевірити, тому написали Вам у приватні повідомлення для уточнення даних.
Написать комментарий
Прикра помилка була завести карту пумб
Якщо вам дадуть кредитний ліміт, то, МОЖЛИВО, ви зможете користуватися кредитними грошима.
Навіть якщо на вашій кредитній карті є достатній кредитний ліміт для оформлення покупки на виплат, це взагалі не означає, що ви можете використати цей ліміт. Банк щоразу щось там перевіряє і може дуже просто відмовити в оформленні розстрочки, бо йому здається, що щось із вами не так. Тому користуватися кредитними коштами ви можете тільки здійснюючи прямі операції — ніякої розстрочки.
Я намагався продовжувати користуватися цією картою, думаючи, що, можливо, щось зміниться, можливо, потрібен більший ліміт. Але, на жаль, пройшов час, і все стало ще гірше.
З якоїсь дуже класної причини банк дозволяє збільшувати кредитний ліміт, але ви буквально не можете взяти розстрочку навіть на 2000 гривень… І це тривало дуже довгий час. При цьому інші банки видають розстрочку на будь-яку суму в межах ліміту. Ну окей, мабуть, не велика проблема, але ж цей «недоліміт» впливає на кредитну історію.
Закриття рахунку — тільки через відділення
Оскільки описана вище ситуація з кредитною лінією перестала мене влаштовувати взагалі, я зменшив кредитний ліміт до 0, закрив карту, але кредитний рахунок можна закрити тільки через відділення.
Платежі
Мені треба було перевести гроші з одного банку на карту пумб. Я це зробив, але гроші не прийшли на карту пумб, а сума була немаленька. Я одразу написав у підтримку банку, з якого відправляв кошти. Вони підтвердили, що кошти були успішно відправлені і що з їхнього боку проблем немає.
Я вирішив відправити кілька гривень на ту ж карту, куди відправив основну суму. Вони прийшли, і все було окей. Я звернувся в підтримку пумб, щоб дізнатися, де мої гроші, на що мені відповіли: «Почекай до завтра»…
Що трохи, мабуть, радує — гроші дійсно прийшли через день.
Мобільний застосунок
— Постійне завантаження контенту, який можна і не оновлювати, коли я просто перемикаюся між вкладками.
— Контент, який варто було б оновлювати, не оновлюється одразу. Мабуть, це дуже складно.
— Це не зовсім про застосунок, і, можливо, не баг, а фіча. Є можливість завести карту в овердрафт самостійно, бо щось десь не оновилося вчасно…
Мабуть, я б написав тут набагато більше, але моя пам’ять, на щастя, стирає досвід користування банком пумб.
Якщо ваша ціль — страждання, то банк пумб — ваш вибір.
Дякуємо за Ваш відгук і що поділилися своїм досвідом. Нам шкода, що користування нашими послугами не виправдало Ваших очікувань.
Дозвольте пояснити деякі моменти, про які Ви згадали:
1. Оформлення розстрочки та використання кредитного ліміту.
Дійсно, банк проводить додаткові перевірки перед наданням розстрочки. Це робиться для захисту як клієнтів, так і банку, оскільки ситуація може змінюватися (фінансове навантаження, кредитна історія тощо). Важливо зазначити, що кожен банк має власні критерії оцінки платоспроможності, і наша система може тимчасово обмежити можливість оформлення розстрочки, навіть якщо загальний кредитний ліміт є достатнім. Також, хочемо додати, що рішення про надання кредитного продукту для кожного клієнта здійснюється індивідуально та автоматично на основі проведення комплексної оцінки інформації. За результатами цієї оцінки клієнту пропонують чи відмовляють в наданні продукту.
2. Закриття кредитного рахунку.
Ми розуміємо, що візит у відділення може бути незручним. Закриття кредитного рахунку через відділення пов’язане з тим, що це фінансово-юридична операція, яка вимагає підтвердження особи та остаточного врегулювання всіх питань. Але, хочемо запевнити, що наші технічні команди вже працюють над впровадженням дистанційного закриття і кредитних рахунків також. На цей момент ми вже реалізували дистанційне закриття карток та дебетових рахунків, включаючи єПідтримка, Національний кешбек тощо.
3. Зарахування коштів.
Нам прикро, що Ви зіткнулися із затримкою надходження грошей. У більшості випадків такі ситуації залежать не тільки від ПУМБ, а й від банку-відправника та міжбанківських розрахунків. Згідно з законом України «Про платіжні системи та переказ грошових коштів в Україні», ст. 8. міжбанківський переказ проходить до 3-х робочих днів.
4. Робота мобільного застосунку.
Дякуємо за Ваші зауваження! Ми постійно працюємо над покращенням стабільності, зручності та доступності застосунку. Ми обов’язково врахуємо Ваші коментарі та передамо інформацію технічним командам для аналізу.
Ми цінуємо Ваш зворотний зв’язок і розуміємо, що кожен клієнт має власні очікування від банку.
Дякуємо, що поділилися досвідом!
Комментарии (6)
Худшего платежного сервиса чем PayHub я пока не встретил
во-первых глючный сервис, подтягивает что попало куда попало.
Во-вторых невозможно найти куда платить… в поиске вводишь нужное, а выпадает все что есть в стране, найти нереально
просто с карты оплатить их комунальные адреса невозможно, заганяют в ПейХаб
пропадут денежки (((
реализовано на «от…сь»
Ми щиро вдячні, що Ви обрали банк ПУМБ для отримання державної допомоги у рамках програм «Національний кешбек» та «Зимова підтримка».
Для того, щоб використати отримані кошти для оплати комунальних послуг чи поповнення рахунку мобільного телефону ми радимо скористатись нашим зручним сервісом PayHub, де Ви можете витратити кошти з державної програми на відповідні послуги.
Також, використати кошти можна дистанційно із зазначенням реквізитів картки, на яку зараховано допомогу, безпосередньо на сторінці надавача комунальних послуг та, мобільного оператора або на сторінці продавця товару чи послуги.
Нагадаємо, що кошти державної підтримки ви можете витратити на ліки, транспорт, освіту, страхування, підтримку ЗСУ, благодійність та інші дозволені постановою КМУ категорії.
Комментарии (2)
Не припиняють нараховувати відсотки за кредитом військовослужбовцям
Вимагають довідку про участь в АТО\ООС
Враховуючи, що Закон має вищу юридичну силу, і в ньому встановлений перелік документів:
Для скасування нарахування відсотків військовослужбовцям, достатньо надати нам один із документів:
— військовий квиток (для сержантського та старшинського складу);
— посвідчення офіцера — книжечка з відмітками про військову службу (для офіцерського складу);
— Довідка форми № 5;
— заяву від СБУ про проходження служби;
— тимчасове посвідчення, але обов’язково з довідкою від ВЧ, в якій зазначено дату мобілізації та демобілізації.
Відповідно до Закону України «Про соціальний і правовий захист військовослужбовців та членів їх сімей», Вам як військовослужбовцю, призупинено нарахування % за користування кредитними коштами з моменту мобілізації та до моменту демобілізації.
Ми бажаємо розібратися в ситуації та все детально перевірити, тому написали Вам у приватні повідомлення для уточнення даних.
Своєю чергою підкреслюємо, що АТ «ПУМБ» дотримується всіх вимог чинного законодавства під час надання банківських послуг.
Комментарии (11)
мошенники с вашим банком
Пумб банк
Хоменко Максим Васильевич!
придумали кучу мошеннических схем и везде дают вот эти реквизиты.
начиная вызов врача на дом, заканчивая резервацией фейковых отелей через куарКоды! приймите меры!
Дякуємо, що сповістили про даний випадок. Ми вже передали дані нашого клієнта до відділу протидії шахрайству. Рекомендуємо Вам сформувати заяву про шахрайство на сайті Кіберполіції та зателефонувати за номерами нижче, це дозволить нам оперативно вжити необхідних заходів.
+38 044 290 7 290
+38 096 290 7 290
+38 050 290 7 290
+38 093 290 7 290
Написать комментарий
Не компетентність працівників
Щоб зняти арешт з рахунків -це ще той квест…
На жаль такий банк я б нікому не рекомендувала, навіть ворогам.
Некомпетентність працівників в тому що на протязі 14 днів на звернення я чула безліч відповідей, але на превеликий жаль не вирішене питання.
Нам шкода, що у Вас виникло негативне враження про роботу нашого банку. Ми проведемо перевірку та обов’язково Вам надамо зворотний звʼязок.
В АТ «ПУМБ», відсутній продукт, як відкриття і обслуговування «зарплатних/пенсійних/соціальних» рахунків. На поточні рахунки фізичних осіб, на котрі може перераховуватись заробітна плата/пенсія/соціальна допомога, можуть надходити також і інші грошові кошти, відслідковувати котрі із них є заробітна плата/пенсія/соціальна допомога, неможливо. Арешти накладаються на всі рахунки клієнта що зазначені в постанові, згідно чинного законодавства.
Комментарии (2)