×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в ПУМБ
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 43.4 | 44.1 |
PLN | 9.85 | 10.35 |
USD | 41.7 | 42.3 |
Все курсы банка |
Банк розiрвав дiловi вiдносини по факту без причини.
Не хотiлося б залишатися без банка iз-за того що у вас працюють неквалiфiкованi працiвники, прошу нормального, адекватного, квалiфiкованого робiтника банку «ПУМБ» написати менi y приватнi повiдомлення, аби вирiшити моє питання.
Я знаю що знайдуться коментатори по типу не треба було крутити балiк i все таке, то ж кажу одразу, я звичайний школярик, котрий навчається за кордоном i зовсiм не шарить за всi цi схемки темки i тд. перекази були на сумму до 10−15тис грн максимум (вище написано причину їх походження)
Нам прикро, що у Вас склалося негативне враження про наш банк. Ми хотіли б розібратися в ситуації, що склалася, і вже направили Ваш запит до відповідного підрозділу банку. Ми надамо зворотній зв'язок, як тільки отримаємо результати розслідування.
З урахуванням режиму банківської таємниці інформація щодо обслуговування клієнтського рахунку не може бути надана в публічний простір. Усю необхідну інформацію, щодо врегулювання ситуації ми надіслали на Вашу електронну пошту. В свою чергу підкреслюємо, що ми дотримуємось всіх вимог чинного законодавства при наданні банківських послуг.
Комментарии (20)
ФМ — электронный ключ
Банк прислал уведомление о подтверждении происхождении средств. Заполнил бланк, предоставил скрины, выписку. Спустя время ответили на почту для предоставления доп. информации, я должен добавить к выписке ОК-7 еще и электронный ключ. Это вообще законно такое требовать?
Гугл говорит, что нельзя передавать свой электронный ключ и вообще это нарушение закона. Кто сталкивался?
Бажаємо повідомити, що відповідно до абзацу третього пункту 11 постанови Правління Національного банку України від 23.03.2022 № 60 «Про особливості виконання окремих вимог законодавства у сфері фінансового моніторингу, валютного нагляду, нагляду з питань реалізації і моніторингу ефективності персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій) протягом дії воєнного стану» Банк самостійно у своїх внутрішніх документах визначає випадки обов'язкового встановлення джерел походження коштів, перелік необхідних документів/відомостей, що мають надаватися клієнтом для встановлення джерел їх походження.
Згідно п. 3 ч.V про Надання та формування інформації з Реєстру застрахованих осіб Положення про реєстр застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування:
Інформація з Реєстру застрахованих осіб формується за допомогою програмних засобів ведення цього реєстру на підставі відомостей, що містяться у ньому, з присвоєнням індексного номера документу та фіксацією дати та часу його формування.
Сформований програмним способом документ про інформацію з Реєстру застрахованих осіб включає обов'язкові атрибути — перевірочні коди (цифровий та QR) та засвідчується електронним цифровим підписом, що є аналогом електронної печатки Пенсійного фонду України.
Перепрошуємо за тимчасові незручності та дякуємо за розуміння!
Комментарии (3)
З карти не можна переслати гроші на картку іноземного банку
Під цю оперцію поміняв валюту онлайн і зараз незрозміло, що робити.
Наразі ми проводимо технічні роботи по доопрацюванню сервісу переказів з карток нашого банку на картки іноземних банків. На жаль, ми не можемо підказати точні терміни завершення, проте робимо все можливе аби відновити роботу сервісу якомога швидше.
Перепрошуємо за незручності та дякуємо за розуміння!
Написать комментарий
Банк вимушений припинити ділові відносини через виявлену підозрілу діяльність по Вашим рахункам. Будь ласка, зверніться до відділення для отримання відмови в обслуговуванні та подання заяви на закриття рахунків. Дякуємо за звернення! Завжди раді доп
особисто у банку, а відкривала рахунок онлайн.
Шкодуємо, що у Вас виникло негативне враження про роботу нашого банку. Ми бажаємо розібратись детальніше та все перевірити. Після проведення перевірки ми неодмінно надамо Вам вичерпну відповідь.
З урахуванням режиму банківської таємниці інформація щодо обслуговування клієнтського рахунку не може бути надана в публічний простір. Усю необхідну інформацію, щодо врегулювання ситуації ми надіслали на Вашу електронну пошту. В свою чергу підкреслюємо, що ми дотримуємось всіх вимог чинного законодавства при наданні банківських послуг.
Комментарии (1)
Заблокировали счет, требуют документы 5-тилетней давности
Ми більш детально розібратись в ситуації, саме тому написали Вам в приватні повідомлення для уточнення даних. Надамо зворотний зв'язок, як тільки отримаємо результати розслідування.
Комментарии (1)
Надійний банк, без комісій за перекази та зняття власних коштів
Щиро дякуємо за високу оцінку нашої роботи. Ми щасливі, що Ви задоволені нашими послугами!
Написать комментарий
Очень гедоволен обслуживанием
Відповідно до пп. 4.1.5 п. 4.1 Розділу ІІ договору комплексного банківського обслуговування фізичних осіб (ДКБО), ініціювати закриття Карткового рахунку та/ або інших рахунків, відкритих відповідно до цього Договору, шляхом звернення до відділення Банку та подання письмової заяви про закриття рахунку за встановленою Банком формою.
На жаль, на даний момент, дистанційно закрити рахунок немає можливості, проте такий функціонал знаходиться у розробці.
Комментарии (5)
это шарашка, а не банк
Комментарии (4)
Клиентоориентированность на нуле
Змінити фінансовий номер телефону можливо у мобільному застосунку «ПУМБ Online» за наявності фінансово номеру телефону. Якщо, в Вас немає доступу до діючого фінансового номеру, то змінити його можливо лише звернувшись до відділення банку задля запобіганню шахрайським діям.
Комментарии (3)
Банк хоче привласнити кошти
Я надав банку всі докази того, що я не шахрай, а просто виводив свої криптоактиви, такі як ордер, скаргу на покупця криптовалюти та звернення до підтримки, і ше багато інших доказів. Це тривало приблизно два-три тижні, я їздив туди кожен день по два рази і додавав нові докази. Зрештою, мені відмовили і сказали подавати апеляцію щодо повернення криптовалюти, але нічого не повернули.
Я знову прийшов до банку і подав додаткові докази з підтримки, що мені ніхто нічого не повернув. Сьогодні вже наступний місяць, 02.07.2024, і працівник Олеся Дідук весь час розмовляла по телефону, кажучи заходити в банк. На карті була сума більше 70 000 грн. Олеся Дідук сказала вивести решту, що я і зробив, але 70 000 грн просто зникли.
У банкінгу ця сума, яка була зарахована, відображається, але на балансі її не показує. Я розумію, що без мого відома ці кошти кудись зникли. На мої запитання Олеся Дідук не дала жодної відповіді і просто віднеслася до мене як до речі, не надавши жодної ясності щодо ситуації. Кошти не були розблоковані, хоча я надав всі докази того, що не є шахраєм. Щодня я питав про стан перевірки, але отримував лише відповідь, що перевірка триває.
Не здивуюсь, якщо вона дійсно списала мої кошти без мого відома.
Нам шкода, що у Вас склалося таке враження про наш банк. Ми перевіримо інформацію та надамо Вам відповідь за результатами перевірки.
З урахуванням режиму банківської таємниці інформація щодо обслуговування клієнтського рахунку не може бути надана в публічний простір. Усю необхідну інформацію, щодо врегулювання ситуації ми надіслали Вам у приватні повідомлення. В свою чергу підкреслюємо, що ми дотримуємось всіх вимог чинного законодавства при наданні банківських послуг.
Комментарии (5)
Беззаконня
Я в шоці. Тобто банк без всякого повідомлення просто заблокував мої рахунки та ще й обманює, ніби я ввожу неправильний пароль. І ще сказали, що треба йти у відділення. На відповідь, що я закордоном, порадили писати листа на info@fuib.com, що я і зробила проте відповіді, а вже скоро кінець робочого дня, немає. Короче не банк, а суцільне жахіття.
P. s. Можливо банк повідомить причину такої ситуації?
Шкодуємо, що в Вас виникло негативне враження про роботу нашого банку. Ми бажаємо розібратись детальніше та все перевірити. Після проведення перевірки ми неодмінно надамо Вам вичерпну відповідь.
З урахуванням режиму банківської таємниці інформація щодо обслуговування клієнтського рахунку не може бути надана в публічний простір. Усю необхідну інформацію, щодо врегулювання ситуації ми надіслали Вам у приватні повідомлення. В свою чергу підкреслюємо, що ми дотримуємось всіх вимог чинного законодавства при наданні банківських послуг.
Комментарии (14)
Банк не отдает деньги
Банк запросил у меня ордер сделки, я в свою очередь предоставил все документы в том числе и ордер проведенной сделки!
В банке было сказано что вопрос будет решен 1−2 числа. Но счет заблокирован, обращаясь в банк каждый раз мне говорят ждите решения, сколько ждать не известно. Ужасное отношение к клиентам! Сроки решения проблемы не говорят. Даже предоставив все документы счет остается заблокирован, а сроки решения не известны!
Нам шкода, що у Вас склалося негативне враження про наш банк. Ми хотіли б розібратися в ситуації, що склалася. Ми надамо зворотний зв'язок, як тільки отримаємо результати перевірки.
Вітаємо!
З урахуванням режиму банківської таємниці інформація щодо обслуговування клієнтського рахунку не може бути надана в публічний простір. Усю необхідну інформацію, щодо врегулювання ситуації ми надіслали Вам у приватні повідомлення. В свою чергу підкреслюємо, що ми дотримуємось всіх вимог чинного законодавства при наданні банківських послуг.
Комментарии (35)
Утримують кошти без жодних підстав
Прохання посприяти у вирішенні ситуації та розблокувати мій акаунт пумб.
Нам прикро, що у Вас склалося негативне враження про наш банк. Ми хотіли б розібратися в ситуації, що склалася, і вже направили Ваш запит до відповідного підрозділу банку. Ми надамо зворотній зв'язок, як тільки отримаємо результати розслідування.
З урахуванням режиму банківської таємниці інформація щодо обслуговування клієнтського рахунку не може бути надана в публічний простір. Усю необхідну інформацію, щодо врегулювання ситуації ми надіслали Вам у приватні повідомлення. В свою чергу підкреслюємо, що ми дотримуємось всіх вимог чинного законодавства при наданні банківських послуг.
Комментарии (4)
Гарне обслуговування
Дякуємо, що поділились враженнями! Ми щасливі, що Ви задоволені обслуговуванням!
Замовити іменну картку можна у відділенні банку.
Написать комментарий
Блокировка без объяснений
Объяснений нет, сотрудничать не хотят.
Нам шкода, що у Вас склалося негативне враження про наш банк. Ми хотіли б розібратися детально в ситуації. Надамо зворотний зв'язок, як тільки отримаємо результати розслідування.
З урахуванням режиму банківської таємниці інформація щодо обслуговування клієнтського рахунку не може бути надана в публічний простір. Усю необхідну інформацію, щодо врегулювання ситуації ми надіслали Вам на Вашу електронну пошту. В свою чергу підкреслюємо, що ми дотримуємось всіх вимог чинного законодавства при наданні банківських послуг.
Комментарии (12)
5355 2800 2986 5068
Дякуємо, що сповістили нас про цей випадок. Ми передали інформацію Департаменту безпеки нашого банку. Радимо Вам зателефонувати за номерами нижче, це дозволить нам оперативно вжити необхідних заходів.
+38 044 290 7 290
+38 096 290 7 290
+38 050 290 7 290
+38 093 290 7 290
Рекомендуємо Вам сформувати заяву про шахрайство на сайті Кіберполіції.
Комментарии (1)
Відкриття картки
Створили віртуальну картку
Відразу пише
Доступні кошти 0
Використано 999 999 999 999
скинув на картку 10 грн пише
сума до повного погашення 999 999 999 989
пропонує повернути неіснуючий борг
Нам прикро, що у Вас склалося негативне враження про нашу роботу. Надамо відповідь, після здійснення детальної перевірки.
За результатами перевірки хочемо повідомити, оскільки при відкритті рахунку, Ви вказали, що є Фізичною Особою Підприємцем, рахунок додатково перевіряється Державною податковою службою протягом 1 робочого дня. Стосовно балансу -999999, це лише відображення того, що рахунок проходить перевірку. Після взяття на облік Ви зможете користуватися рахунками.
Комментарии (12)
Ужасный сервис
Нам шкода, що сталась така ситуація. Ми бажаємо розібратись детальніше та після проведення перевірки неодмінно надамо Вам зворотній зв'язок.
Ми перевірили ситуацію та хочемо повідомити, що дії консультанта були коректними. Системою безпеки були накладені обмеження на карткові рахунки та особистий кабінет ПУМБ Online, а для зняття обмежень необхідно телефонувати з фінансового номера телефону, відповідно до правил протидії шахрайству. Оскільки рахунок був лише нещодавно відкритий та мав блокування, закриття може мати довший процес у відділенні. Перепрошуємо, що дана ситуація у Вас трапилась та сподіваємось на розуміння!
Комментарии (4)
Избегайте этот банк!!!
В этом банке открыт счет у жены, у меня и на ТОВ. По личной карте моей жены начался финмониторинг с блокировкой суммы в размере 16500 с просьбой предоставить подтверждения происхождения денег. Деньги поступали из собственного ФОП как доход самого Фопа. Было предоставлено декларация о доходах, квитанция об сдаче отчета и выписку с счета фоп (хотя это уже является коммерческой информации) также пояснительная записка в котором указано, что деньги из фопа это личный доход!!! Все это они рассматривают две недели. Естественно деньгами мы пользовать не можем. Ок. В итоге, финмониторинг хочет узнать куда были потрачены деньги и кому мы их перечисляли и с какой целю. На это мы понимаем, что дальнейшее сотрудничество с этим банком не возможно, потому как куда человек тратить свои собственные деньги после уплаты налогов не должен волновать какой-то особе, при этом не понятно кому и что он дальше делает с этой информацией!!! Приняли решения разорвать договор и тут самое интересное… Возврат деньги в течение месяца))) Дорогой пумб, вы не хотите заплатить проценты за использования денег?) Ну хотя бы 1% в месяц. По итогу что? Закрываем личные счета и также будет закрыть счет в ТОВ который обслуживается в Пумбе! Так что большой привет Пумб
Так что друзья избегайте этот банк всеми путями
Нам прикро, що у Вас склалося негативне враження про нашу роботу. Просимо, аби саме Ваша дружина звернулась до нас у приватні повідомлення, щоб перевірити дану ситуацію, оскільки ми не можемо повідомляти інформацію іншим особам. Будемо вдячні за розуміння.
Комментарии (2)
Бесстолковая клиентская поддержка
Нам прикро, що у Вас склалося така ситуація. Написали Вам у приватні повідомлення, для уточнення інформації, для здійснення детальної перевірки.
Ми провели перевірку, та хоче повідомити, що спілкування оператора чат-підтримки та гарячої лінії під час Вашого звернення було коректним. Також, оператор здійснював повторний дзвінок, після перерваного, але не отримав відповіді. З урахуванням режиму банківської таємниці інформація щодо балансу на рахунку не може бути надана в публічний простір. Усю необхідну інформацію, щодо врегулювання ситуації ми надіслали Вам у приватні повідомлення. В свою чергу підкреслюємо, що ми дотримуємось всіх вимог чинного законодавства при наданні банківських послуг
Комментарии (1)