Минфин - Курсы валют Украины

Установить
×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы оставить отзыв, нужно войти или зарегистрироваться
Проблема решена
Денис Куликов 3 мая 2022, 16:06
Добрий день.
Я не отримав відповідь на свої чотири (!) скарги:
1245572350 від 25.02.2022
1151814951 від 09.03.2022
491670 від 13.04.2022
491686 від 13.04.2022.
Суть скарги наступна:
25.02.2022 мною була виконана покупка в продавця Binance (далі Продавець) віртуальної криптовалюти у розмірі 1000 USDT з карти ПУМБ (далі Банк) 4314 **** **** **70. Продавець зазначив суму платежу по покупці у розмірі 31519,4 грн, з урахуванням комісії Продавця (зобр.1). Дата та час на чеку у форматі UTC+1.
Натомість від заявленої продавцем суми Банк списав з картки 4314 **** **** **70 суму у розмірі 37030 грн.
Спершу я подумав що сталася помилка, та Продавець списав з мене більше, ніж вказав у чеку. Звернувшись до техпідтримки Продавця я отримав відповідь, що ним отримана саме та сума, що була вказана у чеку, а саме 31519,4 грн. Було рекомендовано звернутися в Банк для уточнення причини.
Я зателефонував у підтримку Банку 25.02.22 у 18:16, та детально пояснив усю ситуацію оператору Максиму. Протягом 20 хвилин Максим уточнював інформацію, попросив ще додатковий час, та сказав що перетелефонує коли все вияснить. О 18:43 Максим зателефонував, та сказав що зараз відбувається масовий збій стосовно таких операцій. Він зафіксував скаргу стосовно цієї ситуації, сказав що мають повернути кошти, та розглянути скаргу протягом п’яти робочих днів. О 18:52 мені надійшов лист про оформлення звернення під номером 1245572350. І я почав чекати відповіді від Банку.
Прочекавши до 09.03.22, тобто сім робочих днів, замість п’ятьох, та не отримавши жодної відповіді на своє звернення о 10:34 я повторно зателефонував до підтримки Банку. Оператор Юлія відповіла мені що зараз, у зв’язку з високим навантаженням розгляд скарг виконується не п’ять робочих днів, а десять, і сказала що треба ще почекати. Та запропонувала оформити скаргу про відсутність зворотного зв’язку на свою попередню скаргу. Я погодився на це, і Юлія оформила звернення під номером. Я продовжив чекати на відповідь від Банку.
Не отримавши відповідь на жодну зі своїх скарг 16.03.22 о 10:46 я знову зателефонував у підтримку Банку. Оператор Анастасія відповіла мені, цитую «З двадцять четвертого лютого НБУ зафіксував курс на відмітці тридцять п’ять гривень за долар. Саме по цьому курсу у Вас і були списані кошти».
Ця інформація не відповідає дійсності, тому що по-перше, на сайті https://about.pumb.ua/info/currency_converter станом на 25.02.2022 вказано курс продажу 30.85 гривень за долар.
По-друге, на офіційному сайті НБУ https://bank.gov.ua/ua/markets/exchangerates?date=25.02.2022&period=daily станом на 25.02.2022 вказано курс 29.2549 гривень за долар.
Та по-третє, Банк відправив на користь Продавця саме суму, розраховану по курсу 30.85 гривень за долар, яка, як я писав вище, дорівнює 31519,4 грн.
Виходячи з усього вище вказаного, Банк додатково стягнув з мене суму у розмірі 5 510,6 гривень.
ПУМБ
Ответ банка
6 мая 2022, 13:18
Вітаємо!

Приносимо вибачення за очікування, ми шкодуємо що склалася дана ситуація. Наші колеги вже зв'язалися з Вами і продовжують розбиратися в ситуації, як тільки буде прийтято рішення з Вами зв'яжуться.

Дякуємо.
Gollandec 2 мая 2022, 11:23
Возникла необходимость сделать Swift перевод как физическое лицо физическому лицу с австрийского банка в банк Украины. В call центре банка мне сообщили, что нужно открыть отдельный счет в евро и что никакой комиссии за такой перевод не предусмотрено. Принимаю за чистую монету консультацию «специалиста» из call центра, я открыл в приложении виртуальную карту и переслал отправителю реквизиты для Swift платежа.
Через 3 дня деньги были зачислены. Но каково же было мое удивление, что вместо 50 отправленных евро я получил лишь 44.03! Звонок с претензией в колл-центр банка показал, что банк на самом деле взимает очень большие и сложные в расчете проценты. Итого банк берет 1% от суммы перевода, но не менее 5евро, плюс 30 грн. Но об этом расчете «специалист», к которому я обращался с консультацией по поводу Swift перевода «случайно» умолчал, сообщив мне заведомо неправдивую информацию, что комиссия за такие переводы отсутствует.
Но это еще не все. Истратив кучу времени и нервов на эти разборки и по итогу закрыв счет в банке, я решил еще раз набрать оператора колл-центра по номеру +38096−290−72−90. И что вы думаете? Оператор сообщила мне, что комиссии за Swift перевод на карту банка в евро не существует!
Итого. Это мошеннический банк, который откровенно лживой информацией пытается заработать денег. Но в принципе ничего удивительного, если принять в расчет, то, — является собственником этой мошеннической финансовой структуры.
ПУМБ
Ответ банка
PUMB 3 мая 2022, 12:16
Вітаємо!
Безготівкове поповнення поточного рахунку, у тому числі зарахування SWIFT платежів, для EUR становить 1% від суми, мін. екв. 5 EUR + 30 UAH, для інших валют — плата не встановлюється.
За зарахування коштів на рахунки ПУМБ у гривні відсутня будь-яка комісія.
Інформація про тарифи є відкритою та розміщена на нашому сайті: https://retail.pumb.ua/service/swift

Ми є приватним банком, що з 1991 року працює на українському фінансовому ринку.
ПУМБ входить до складу SCM – найбільшої інвестиційної групи України, яка працює по всьому світу. Детальніше про структуру власності можна почитати на нашому сайті: https://about.pumb.ua/management/bank_property

Підкажіть нам, будь ласка, дату Вашого дзвінку на гарячу лінію та номер, з якого Ви телефонували, щоб ми перевірили коректність консультації зі сторони наших колег.
Три літри 2 мая 2022, 9:34
Комиссия в обычной жизни врядли кого беспокоит: на карте должно быть менее тысячи гривен (или в эквиваленте если карта валютная) и карта не должна использоваться ни для оплат, ни для снятия денег, ни даже для пополнения более года.

Но у нас сначала приключилась короноистерия вылившася в тотальную блокировку поездок, как следствие большинство валютных карты легли на полку. А потом ещё и приступ натофобии побудил бункерного гнома начать войну, а НБУ испугавшись паники заблокировал возможность пополнять валютные карты и вообще покупать валюту. После конечно же были сделаны послабления, но комиссию банк взимал даже когда были самые строгие ограничения.

В теории можно расплачиваться картой в Украине и так сделать её активной, но что делать когда на карте остались какие-то жалкие десятки центов? И ведь даже обменять обратно на гривну нельзя — надо чтобы остаток был больше единицы.

Сумма самой комиссии смешная — 10 гривен. Но то что банк её берет в ситуации когда клиент не может ни потратить остатки денег, ни пополнить счёт — негативный опыт. Придётся закрыть карту, а открывать её опять — желание врядли возникнет.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Владислав Феськов 2 мая 2022, 8:15
Банк для которого война как мать родная, верните мои деньги! У меня нет возможности ехать в отделение из-за войны!
ПУМБ
Ответ банка
4 мая 2022, 12:04
Вітаємо!
На території росії та Білорусі наші банківські картки не обслуговуються.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Qwerty1705 1 мая 2022, 9:00
Недобросовістний банк. Знімає та нараховує якісь не зрозумілі кошти. Мною було сплачено кредит більше чем нараховано. А у меня ще і пішло з мінусом заборгованість за який минулий період хоть в минулому місяці було сплачено, але у зв’язку з війною кошти були внесені не вчасно, хоть вони і кажуть що штрафи та пеня не нараховував, але вони їх нараховував у двократному розмірі. Кожного ранку у мене борг зростає не розумію чого. Я дуже жалкую що я стала клієнтом цього банка. Це вже не вперше в цього банку шахрайскі дії але коли до них зверталася вони таку єрісь не суть і кажуть що у них все правильно нараховується і автоматично. А коли спілкуєшся с працівниками цього банку ПУМБ хами та некомпетентні працівники. Після погашення свого кредиту Я ніколи більше не хочу мати справи з цим банком.
ПУМБ
Ответ банка
1 мая 2022, 11:16
Вітаємо!

Будь ласка напишіть нам в особисті повідомленення Ваші ПІБ та фінансовий номер телефону, ми перевіримо дані та надамо відповіть щодо стану Вашого договору.

Дякуємо.
Минфин
Ответ администратора
3 мая 2022, 10:14
Відгук не зарахований (на 03.05.2022).
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
eldnur 29 апреля 2022, 17:37
Банк заблокировал мои счета 24.02 со ссылкой на Постановление НБУ 18 от 24.02.22 на основании моего резидентства в РБ как гражданина РБ на момент открытия счетов. Сейчас я проживаю в Польше и являюсь резидентом Польши, 29.04.22 мной были предоставлены подтверждения проживания (прописка) и мой налоговый идентификатор в Польше. Не смотря на это банк отказывает в разблокировке, требуя личного посещения отделения банка и предоставления ПАСПОРТА ГРАЖДАНИНА Польши. Специалисты банка не компентенты и не различают ГРАЖДАНСТВО и РЕЗИДЕНТСТВО, не понимают значения содержания постановления НБУ.
ПУМБ
Ответ банка
30 апреля 2022, 12:00
Вітаємо!

Щоб розібратися в ситуації напишіть нам в особисті повідомленення Ваші ПІБ та фінансовий номер телефону.

Дякуємо.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
IrinaKhomich 28 апреля 2022, 14:37
Добрый день! Прошу помощи, не приходит выплата Е поддержка 6500 гривен. В приложении Дия была подана заявка 30.03.2022 года. Сегодня 28.04.2022 — указано в ДИИ заявление отправлено успешно — на протяжении 10 дней Вы получите 6500 гривен.
Кто может подсказать когда зайдут эти деньги?
ПУМБ
Ответ банка
28 апреля 2022, 15:05
Вітаємо!

На разі кошти єПідтримка від держави ще не надходили.
Як тільки кошти будуть перераховані, вони відразу відобразяться на картці.
Ігор Леськів 27 апреля 2022, 17:07
Декілька років підряд приймав участь у програмі «Бонус до депозиту». Вдячний команді Мінфіну за чіткі й зрозумілі правила участі та гарантоване отримання винагороди за розміщення депозитів.
З 2015 року я клієнт АТ ПУМБ (далі — банк). Мені імпонують продукти банку та умови розміщення коштів. Особливо ціную депозит «Вільний» за можливість розміщення тимчасово вільних коштів та зняття їх в будь-який час без втрати відсотків. За моїми рекомендаціями рідні та частина знайомих також стали клієнтами банку.
В березні 2022 р. я дізнався про випуск Мінфіном військових облігацій. Вважаючи, що зараз грошові кошти потрібні насамперед державі, — вирішив придбати військові облігації за кошти з депозитного рахунку в А-Банку, строк дії якого закінчувався в середині місяця.
З таким наміром звернувся у відділення ПУМБ, однак там повідомили, що облігації можуть придбати лише юрособи. Мною було подано заявку до Мінфіну та відповідні документи до ТОВ «ІНВЕСТИЦІЙНИЙ КАПІТАЛ УКРАЇНА» (далі — компанія ICU) для укладення договору на придбання зазначених облігацій.
До відкриття рахунку в компанії ICU я почав щоденно знімати кошти в А-Банку в межах обмеження НБУ на зняття готівки і вносити їх на депозит «Вільний» у ПУМБ.
Однак в якийсь день, без жодних попереджень та пояснень, мої дебетовий, кредитний та пенсійний рахунки в ПУМБ виявилися заблокованими.
В кол-центрі банку порекомендували звернутися до місцевого відділення. У відділення банку повідомили про проведення моніторингу, взяли копію депозитного договору і порадили чекати. Через десять днів марного чекання мною було подано письмовий запит про дату та причини блокування моїх рахунків, однак ПУМБ інформації не надав. Не було надано інформації і на запит про дату закінчення моніторингу.
Разом з документами про джерела походження коштів та мети їх внесення мною було подано заяву до банку про розблокування всіх рахунків, на що відповіді не отримано.
04.04.2022 в компанії ICU на моє ім'я відкрито рахунок в цінних паперах, однак дотепер я не можу придбати військові облігації внаслідок блокування банком всіх моїх рахунків.
Минув місяць проведення банком «моніторингу», протягом якого банк обмежував і надалі продовжує обмежувати моє право щодо розпоряджання своєю пенсією, не говорячи вже про грошові кошти для придбання військових облігацій.
Мною подано скаргу до НБУ, заяву до іншого банку про виплату пенсії, припинено надання рекомендацій своїм знайомим шодо співпраці з банком, у відділі поліції мені порекомендували звернутись до суду з цивільно-правовим позовом.
Ніколи не думав, що вислів «Добрими намірами вимощена дорога до пекла» знайде своє підтвердження і у моєму житті.
ПУМБ
Ответ банка
PUMB 28 апреля 2022, 11:07
Вітаємо! Нам дуже шкода, що у Вас лишилися такі негативні враження. Але ми обов’язково в усьому розберемося!
З 17.03.2022 набрати чинності Закон «Про внесення змін до Податкового кодексу України та інших законодавчих актів України, щодо дії норм на період дії воєнного стану» згідно з яким діє накопичувальний ліміт на внесення готівки (сумуються всі дроблені суми) до 400 000 грн.
Якщо сума поповнення дорівнює або перевищує ліміт 400 000 грн, необхідно надати документи, що підтверджують джерела походження коштів.
Крім того, у разі виникнення підозри, що внесені клієнтом готівкові кошти є активами, пов'язаними з тероризмом та його фінансуванням, розповсюдженням зброї масового знищення та його фінансування, без попереднього повідомлення рахунки клієнта блокуються з подальшим повідомленням Служби Безпеки України.
З рахунків знімається блокування не пізніше наступного робочого дня з дня надходження від СБУ інформації про те, що підозра банку не підтвердилася.

Для пришвидшення розгляду Вашого звернення, просимо надати інформацію, що ми запросили у Вас в приватних повідомленнях.

Також звертаємо увагу, що у період воєнного стану знімається ліміт у випадку переказу коштів на спеціальні рахунки, відкриті Національним Банком України для підтримки Збройних Сил України та/або гуманітарної допомоги українцям, постраждалим від дій держави агресора російської федерації, а також для придбання облігацій внутрішньої державної позики «Військові облігації». Тобто Ви можете придбати облігації без комісій в нашому банку в будь-який зручний час.
Проблема решена
ДарьЯ Славянская 27 апреля 2022, 11:58
Я получилю зарплату на карту пумб, у меня есть дополнительные заработки, ставки, я выигрываю много и вкладываю много. Заблокировали все счета, обратилась в отделение, все рассказала, оформила даже страховку от мошенничества. Арест так и не снят. Как быть в данной ситуации
ПУМБ
Ответ банка
27 апреля 2022, 15:52
Вітаємо, Дар'я!

Ваш рахунок був заблокований в зв'язку з ти, що сума надходжень перевищує 400 тисяч гривень.Для розблокування рахунків необхідно звернутися до відділення банку та надати документи які підтверджую Ваші доходи і пояснити, що це були за надходження.
xxxmmm 26 апреля 2022, 23:55
пополнял свой счет со своего Приватбанка, где держу личные накопления.
люди! это было моей самой большой ошибкой! думал, что сэкономлю на тарифах, что выгодно снимать с ПУМБ… что переводить с ПУМБ можно бесплатно… однако что дешево — не есть качественно…

ПУМБ закрыл мне доступ к моим деньгам. и прочитав этот форум, я понял, что оказывается нельзя переводить со своего Приватбанка на него деньги! 2 дня они мне говорят что-то непонятное… разморозить счет — не могут… и даже не говорят, что же им не так!

все же было нормально, но только пока ПУМБ под шумок войны не решил сделать такое…

я не хотел писать этот отзыв! но 2 дня полного бездействия!!! отвечает робот, сбрасывает звонок и говорит, что я тут не могу обслуживаться! в отделении ничего вразумительного не сказали… как мне достучаться, как получить свои деньги???
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Ольга Гусак 26 апреля 2022, 15:39
Працівник банку, під час розмови просто кинув трубку, і надалі її просто не підіймає, це такий корпоративный стиль? Чи така культура окремого керівника відділення?
ПУМБ
Ответ банка
26 апреля 2022, 18:54
Вітаємо!

Напишіть будь ласка нам в оосбисті повідомлення з якого номеру Ви телефонували та на який.

Дякуємо
Korolevishna 25 апреля 2022, 19:54
Отделение Банка ПУМБ в городе Одесса по адресу: ул. Академика Вильямса, 73/1
22.04.22. посещала этот банк.
Впечатление конечно двоякое. С одной стороны я получила деньги без проблем, за чем собственно приходила. С другой, получила кучу негатива от грубого поведения менеджера. Пока я была в очереди, мужчина попросил у менеджера номер телефона отделения, чтобы даром не ездить. Она выпучила глаза и достаточно грубо ему говорила: Зачем? С какой стати? Ждите если надо. Вы знаете, если мне нужно было бы решить вопрос у менеджера то я бы постаралась решить его в другой день. Или в другом отделении. Мне кажется помимо решения самого вопроса в банке важно, чтобы к людям было вежливое отношение. И не понятно для чего спрашивать человека которому нужно в кассу: А что вам надо? Ответ-деньги. Вопрос -сколько? Почему нужно отчитываться при посторонних? Разве это безопасно для человека которому потом еще домой идти с этими деньгам. В очереди ведь много посторонних людей в конце, концов.
ПУМБ
Ответ банка
26 апреля 2022, 12:53
Вітаємо!

Підкажіть о котрій годині відбулася дана ситуація, ми перевіримо корректність надання консультвції нашими співробітниками.
Проблема решена
Таісія Бахметьєва 25 апреля 2022, 13:07
Добрый день. Я жительница Мариуполя. В январе 2022 закончился срок действия карты для получения пенсии. Получить новую не успела, по состоянию здоровья, перенесла в январе микроинсульт. Убегали из города под авиабомбы и ракеты, без вещей и документов. Сын выносил на руках, после болезни еле хожу. Дальше бежать нет сил и здоровья. На все обращения в банк с 9 апреля получала формальные ответы без учёта моего здоровья, возраста, что идёт война. Все ответы по заученным скриптам. Последний ответ по заученному: На жаль, в нас відсутня така можливість технічно відкрити для вас дистанційно особистий кабінет, зможете звернутись до відділення коли буде можливість. Приносимо вибачення за незручності. Это не неудобства. Вы серьезно: Обращайтесь, коли буде можливість? Это я должна голодать и без лекарств умирать, пока не победим? Какие вам нужны технические возможности, чтобы провести мою проверку личности онлайн как в других банках? Вам камеру купить или интернет подключить? Меня не слышат и не читают. Предлагают лично с документами явится в отделение. Документы каждый год копировались в ПУМБ. Это значит мне в 81 год сейчас нужно проехать через зону боевых действий. Мне в туалет нужно будет сходить больше раз, чем число блок-постов 19 штук. Этот банк решил меня опять отправить под ракеты, авиабомбы и миномёты, чтобы меня точно уже убить. Захватчики разбомбили Мариуполь, выгнали из города, лишили людей домов, квартир, а якобы первый Украинский банк лишил последнего-пенсии. Выживем-уйду на обслуживание в банк, который не бросает своих клиентов в войну.
ПУМБ
Ответ банка
25 апреля 2022, 19:16
Вітаємо!

Таїсія, написали Вам в особисті повідомлення.
Lolik1837 24 апреля 2022, 17:08
Дорогой банк ПУМБ. Я уже многократно указывал вам на то, что у вас полнейший бардак в шаблонах по оплате ЖКХ. Заполнишь шаблоны по всем параметрам (отопление, вода, эл-во, обслуживание дома и т. д.), а потом на следующий месяц пропадает, например, шаблон по отоплению, приходиться опять его оформлять. Через месяц шаблон по отоплению «уцелеет», но пропадет шаблон по электроэнергии. И ТАК КАЖДЫЙ МЕСЯЦ. Я задолбался каждый месяц связываться с вашей службой поддержки и присылать ей данные счетов, их фото и тому подобное. Мне обещают разобраться, но все без толку. КАЖДЫЙ МЕСЯЦ КАКОЙ ЛИБО ШАБЛОН ВЫПАДАЕТ, Я УЖЕ БОЛЬШЕ ГОДА С ВАМИ БОРЮСЬ. А воз и ныне там!!! Вы НИЧЕГО не делаете, что бы исправить проблему!!! И еще вопрос — вы перестали давать 5% кешбека за оплату услуг ЖКХ через ваш банк. Сейчас я нашел другой банк где дают кешбек за оплату услуг ЖКХ, конечно не 5 % как раньше у вас, меньше, но тем не менее. У вас то сейчас ВООБЩЕ нет кешбэка при оплате услуг ЖКХ!!! Может подумаете о том, что бы вернуть кешбэк при оплате услуг ЖКХ через ваш банк?
ПУМБ
Ответ банка
24 апреля 2022, 18:11
Вітаємо!

Всі ключові служби нашого банку працюють в посиленому режимі задля забезпечення безперервної роботи та безпечного зберігання цінностей клієнтів. Ми робимо все можливе, щоб тримати ситуацію під контролем.

Ми відновили роботу кешбеку. Категорії міняються щомісяця, їх можна обрати в мобільному додатку ПУМБ Online.

Напишіть, будь ласка, нам в особисті повідомлення Ваш ІПН, ПІБ, фінансовий номер телефону і електронну пошту з якої були Ваші звернення в технічну підтримку банку, ми перевіримо інформацію.
se64plus 22 апреля 2022, 12:42
Зареєструвався в в онлайн режимі ПУМБ онлайн через Дію.
Створив валютну карту. Перекинув пробно 1 USD в PayPayl рахунка. Карту банк заблокував. Оператор каже «були підозрілі операції, це вирішити можна ЛИШЕ звернувшись до відділення банку». Відділення банку немає в моєму місті.
Нема слів.
ПУМБ
Ответ банка
22 апреля 2022, 14:39
Вітаємо!

Будь ласка, надішліть нам в особисті повідомлення Ваші ПІБ та фінансовий номер телефону. Ми перевіримо інформацію.

Дякуємо.
Владислав Феськов 22 апреля 2022, 9:39
Добрый день, позавчера мне нужно было получить любую банковскую карту любого банка, выбор пал на пумб банк так как написано что это первый банк Украины!
Я с города Рубежного в луганской области из-за военных действий вынужден был выехать из своего города без копейки денег, родственники все помогли отправили достаточно оперативно мне хорошую сумму денег на Пумб, сумма в районе 42 тысяч гривен. Ну какого было моё удивление что я не могу ничего сделать со своими деньгами! Мой близкий друг выехал тоже и я хотел скинуть ему денег, на что банк отвечал лимитом! В течение всего дня я долго общался с операторами которые не могли мне нормально объяснить причину, по итогу вечером вообще заблокировали карту.
Я наверное понимаю из-за чего это из-за того что я выехал не в ту сторону… Но только я Гражданин Украина! Я не виноват что из-за войны мне пришлось уехать! Кто вы такие чтобы блокировать личные средства ещё и в военная время! Вы просто оставили мою семью в данной ситуации без денег! Когда я смогу вернуться к себе домой я обязательно напишу заявление куда только можно, я обойти все инстанции!
ПУМБ
Ответ банка
22 апреля 2022, 11:51
Вітаємо!

Владиславе, картка була заблокована у зв'язку з підозрою в шахрайстві. Підкажіть, в якій саме країні ви перебуваєте?
Проблема решена
Ольга Гусак 21 апреля 2022, 18:13
Знімала гроші з гривневоі карточки за кордоном, ще 04.04 числа банк списав набагато більшу суму ніж декларував, вже який день типу розбираються, нічого пояснити не можуть, чого списали таку суму, выяснять)), а гроші не повертають. Скільки ще їм потрібно часу рік, два, тільки їм і відомо, хоча це була одна операція! Більше клієнтом цього банку бути не хочу і вам не раджу, якщо не хочете мати аналогічні проблеми! Прийдеться писати скаргу в НБУ на цих мародерів (((
ПУМБ
Ответ банка
22 апреля 2022, 9:55
Вітаємо!
Ольга, будь ласка надішліть нам в особисті повідомлення ваш ІПН та фінансовий номер. Ми перевіримо інформацію.

Дякуємо.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Igor1999992 20 апреля 2022, 16:25
Создал заявку на получение е підтримки 26 марта и до сих пор денег нет. Хотя в дії написано, что в течении 10 дней средства поступят на карту.16 апреля в дії появилась приписка, что средства перечислены, но на карте их нет.
ПУМБ
Ответ банка
20 апреля 2022, 17:08
Вітаємо!

На вихідних стався технічний збій зі сторони ДІЯ. Наразі від держави кошти ще не надходили. ДІЯ займається усуненням цієї помилки. Як тільки кошти будуть перераховані, вони відобразяться на картці.
platon4ik26 19 апреля 2022, 11:37
Хотів переказати кошти з ПУМБа на інший банк у додатку — відмовило через встановлений ліміт, оператор порадив зробити це через браузер, користуючись сервісом «з картки на картку». При підтвердженні переказу випадково ввів неправильний код, що прийшов на телефон, як наслідок у додатку висить, що кошти ЗАБЛОКОВАНО вже другий день. Телефоную до банку — кажуть ОПЕРАЦІЯ УСПІШНА, але воно в обробці, скасувати не можна. Ну як так? Подарив вам 10 тисяч, а жити за що? Інший оператор сказав до ранку гроші повернуться, телефоную вранці — кажуть до обіду. Так ось, вже обід і мені сказали чекайте три дні. Що мені робити якщо протягом трьох днів гроші не повернуть???
ПУМБ
Ответ банка
19 апреля 2022, 18:44
Вітаємо, Платон!

Операція пройшла успішно. Міжбанківські перекази можуть відбуватися протягом 3-5 робочих днів.Переказ був виконаний вже в післяопераційний час, через що можуть виникати затримки. Рекомендуємо очікувати, кошти надійдуть одержувачу.

Дякуємо.
Проблема решена
VladK1997 18 апреля 2022, 19:13
Отделение по адресу: Днепр, пр-т Слобожанский, 74
Сегодня пошёл в отделение банка, что бы оформить карту.
Решил положить накопленные деньги на счёт в банк и пополнить свой электронный кошелёк.
По каким-то причинам начались отказы, после чего я набрал на горячую линию, там где меня твёрдо уверили, что стояли лимиты по моей карте и что бы я продолжал попытки пополнения.
Я подумал, на горячей линии же лучше знают.
В итоге последующие мои операции были точно так же заблокированы, после чего я снова звонил на горячую линию, где меня опять же уверили, что все нормально, пробуйте дальше!
Я решил, что не буду уже дальше пытаться и просто переведу деньги на другую свою банковскую карту, после чего мне заблокировали личный кабинет.
Сказали ехать в банк, писать заявление. Откуда появились деньги? Что делал?
Я все объяснил и написал.
Но какая в этом справедливость и профессиональность? Если сами же люди, которые работают в банке советовали мне продолжать, по чей причине заблокировали карту? Когда будут возвращены деньги?
Банк считает, что мои действия показались подозрительными ?! Подозрительные действия у банка и его сотрудников, которые дают данные советы!
ПУМБ
Ответ банка
19 апреля 2022, 17:28
Вітаємо, Владлен!

Рахунки були заблоковані через спобу покупки на криптобіржі та відсутнісь вказаного джерела походження доходу. Рекомендуємо Вам звернутися до відділення банку написати заяви щодо закриття рахунку, після чого з’явиться можливість перерахувати кошти на рахунок у іншому банку.
Також проведемо перевірку коректності консультації на гарячій лінії, напишіть будь ласка в особисті повідомлення з якого телефону та коли Ви телефонували.

Дякуємо

Курс валют в ПУМБ

Валюта Покупка Продажа
EUR 44.7 45.3
PLN 10.1 10.6
USD 41.1 41.6
Все курсы банка

Курс валют в ПУМБ

Валюта Покупка Продажа
EUR 44.7 45.3
PLN 10.1 10.6
USD 41.1 41.6
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / ПУМБ 💰 / Отзывы о ПУМБ 📝