×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в ПУМБ
| Валюта | Покупка | Продажа |
| EUR | 49.4 | 50.1 |
| PLN | 11.65 | 11.95 |
| USD | 42.1 | 42.7 |
| Все курсы банка | ||
😐
Підтримка банку як і «іт-спеціалісти» працюють погано. Проблеми Якщо і вирішуються то не з першого звернення, і на вирішення потрібно чекати не один тиждень.
Через ПУМБ хіба що комунальні платити, дає кешбек 2% хоч і там є нюанси ((
Нам шкода, що обслуговування нашого банку залишило у Вас негативні емоції.
Відкрити рахунок та оформити кредитний продукт Ви можете за допомогою додатку «Дія» за умови, що в Вас є ID-картка чи біометричний закордонній паспорт та ІПН.
Отримати 1 карту в межах пакету Ви можете безкоштовно, проте друга картка вже буде платна — 150 грн.
При виведенні винагороди(кешбеку) утримується податок у розмірі 19,5%
Комментарии (10)
Всем мариупольцам, которых я знаю в ПУМБе заблокировали деньги на счетах
Будь ласка, надішліть нам в особисті повідомлення Ваші ПІБ та фінансовий номер телефону чи ІПН, щоб ми могли розібратися в ситуації та надати Вам зворотній зв'язок.
Комментарии (7)
Розблокуваня рахунку фін моніторингом
В грудні місяці відділом фін моніторингу була заблокована моя картка з грошима на рахунку в розмірі 80000 грн (банк надіслав мені смс про блокування ніби «за підозрілі фінансові операції»).
На вимогу банку я надав повний перелік документів, що підтверджують законність походження коштів: довідки з податкової ОК 5 (ОК 7), довідки про отримані зарплати, декларації дружини як члена сім'ї, також надала документи, що підтверджують родинні зв, язки, також чеки по письмові пояснення куди та для чого була зняти готівка за кордоном. Також надані договора оренди приміщення, які є вже на протязі довгого часу здаю в оренду.
Кожного разу людина, яка мені відписує по електронній почті знаходить все кумедніші відговорки на мою вимогу розблокувати рахунок, так як я надав повний перелік документів.
Далі вже мій терпець увірвався та я написав заяву на закриття рахунку та повернення коштів, на що мені надана відмова в закритті рахунку та поверненні коштів.
Звертаюся до Вас з проханням посприяти у вирішенні мого питання та повернення моїх особистих коштів. Враховуючи даний важкий час кожна гривня допомагає мені прожити дану важку життєву ситуацію. Натомість банк ПУМБ користається моїм безпомічним становищем в даній ситуації та свідомо затягує вирішення даного питання. Мотивуючи це тим, що ніби кошти будуть розблоковані «коли закінчиться військовий стан». Хоча я точно знаю, що весь необхідний перелік документів, що банк від мене вимагав, я надав повністю.
Звертаюся до Міністерства фінансів, як до контролюючого органу з проханням посприяти у вирішенні даного питання.
Нам прикро, що користування нашим банком залишило у Вас негативні емоції. Ми хочемо детальніше розібратися у ситуації та обов'язково надамо Вам зворотній зв'язок у приватні повідомлення.
Комментарии (2)
Виписки по картці
До речі, у виписці в мобільному додатку некоректно вказані суми списання або зарахування коштів
Нам шкода, що обслуговування нашого банку залишило у Вас негативні емоції. Ми бажаємо розібратися детальніше у цій ситуації, тому просимо Вас надіслати нам у приватні повідомлення Ваше ПІБ та фінансовий номер телефону.
Написать комментарий
Банк Г
Нам дуже прикро, що у Вас склалося таке враження про нашу роботу. З березня по серпень ми автоматично надавали кредитні канікули з подовженням строку дії кредитного договору всім власникам кредитів готівкою, кредитів на купівлю товарів та Сплачуйте частинами NEW. Автоматично були підключені кредитні канікули для кредитних карток. Увесь цей час обов’язковий платіж складався з відсотків, щомісячної комісії та зменшеного тіла кредиту. Клієнтам які зараз втратили можливість сплачувати за кредитом, ми не нараховуємо штрафів та не підвищуємо відсотки за непогашену заборгованість. Додатково для таких клієнтів банк готує індивідуальні програми реструктуризації боргу. Будь ласка, підкажіть нам в приватних піводомленнях Ваші контакти, щоб ми могли розібратися з ситуацією.
Комментарии (2)
Отличный банк, но есть свои нюансы
Первый банк в котором я видел снятие и пополнение без комисии.
Удобное приложение, красвиое, не навязчивое.
Из минусов это хамовитость и ЧСВ-ность сотрудников в отделении банка и на гарячей линии. Люди не замотивированы помочь клиенту в случае какой-либо проблемы.
Я оставлял жалобу месяц назад, мне сказали ждать 5 рабочих дней, и мне перезвонят, но этого к сожалению не произошло. Звоню до сих пор на гарячуюю линию, оставляю жалобы, говорят всё тоже самое: «на поротяжении 5 рабочих дней вам дадут ответ». Это не много портит впечателние о банке. Надеюсь получить обратную связь от банка здесь.
Мне так же не совсем понятно почему валюту с карт снимать можно только после 18, когда абсолютно во всех других банках таких загонов нет.
Ми хочемо розібратися в ситуації, будь ласка напишіть нам в особисті повідомлення Ваше ПІБ, фінансовий номер телефону, на якому каналі звернення Ви лишали скаргу та коли. Обмеження щодо часу при отриманні валюти у Банку відсутні, уточніть до якого відділення Ви зверталися.
Написать комментарий
Кредит
Висновок: банк ПУМБ дурить людей, не зважаючи на війну в державі. Замість підтримати тих, хто продовжує сплачувати кошти, заганяють у борги. Дуже сподіваюся, що наші хлопці спочатку надеруть зад рашці, а потім прийдуть за тими, хто продовжує дурити простий народ і посадять на пляшку!
Нам шкода, що Вам не вдалося зв'язатися з оператором. Ми хочемо допомогти розібратися у Вашому питанні, будь ласка напишіть нам в особисті повідомлення Ваше ПІБ та ІПН.
Комментарии (2)
Банком користуються шахраї.
Будь ласка напишіть нам в особисті повідомлення дані картки куди Вас просили перерахувати кошти. Ми передамо інформацію до служби безпеки Банку.
Написать комментарий
Чудове обслуговування
Дякуємо, що знайшли можливість оцінити обслуговування у нашому відділенні.
Написать комментарий
Названивают родным и знакомым,беспредел.
Ми бажаємо детальніше розібратися в описаній ситуації. Будь ласка, відправте в особисті повідомлення Ваші ПІБ, ІПН чи фінансовий номер телефону, а також дату і час дзвінків та номери телефону, з яких вони надходять.
Написать комментарий
Нельзя заказать депозит раньше чем за три дня
Дякуємо за надану інформацію. Ми розберемося в ситуації та повернемося зі зворотнім зв'язком.
Нам прикро, що дана ситуація залишила у Вас негативні емоції, проте терміни отримання замовленої готівки описані нашим фахівцем коректно, відповідно до наших інструкцій.
Якщо заявка на видачу іноземної валюти з рахунку клієнта приймається до 12:30, то вона може бути виконана через день, а якщо після 12:30 — через два дні після дня приймання заявки (без урахування неробочих днів). Наприклад: якщо замовляєте готівку 13.03.2023 до 12:30, то її можна отримати 15.03.2023р, а якщо ж замовлення відбулося після 12:30 13.03.2023р — лише 16.03.23р.
Просимо Вас залишити заявку на замовлення готівки 16.03.2023р до 12:30, в такому випадку 20.03.2023р Ви зможете забрати замовлену готівку у касі нашого банку.
Комментарии (3)
Заблокировали карту
Будь ласка, надішліть нам в особисті повідомлення Ваші ПІБ та фінансовий номер телефону чи ІПН, щоб ми могли розібратися в ситуації та надати Вам зворотній зв'язок.
Комментарии (5)
Вхід в інтернет-банкінг PUMB ONLINE
Відповідь колл-центру: банк переходить на мобільний додаток.
Вважаю це неповагою до клієнта. Задумався над зміною банку
Для нових користувачів та клієнтів, які не здійснювали вхід у веб версію, протягом останніх 3-місяців, доступ до особистого кабінету можливий тільки у мобільному додатку.
Проте, це не позбавляє Вас можливості, і надалі користуватися всіма банківськими послугами та сервісами. Банк активно розвиває і розширює функціонал мобільного додатку, щоб надати клієнтам зручний, комфортний та ефективний інструмент управління особистими фінансами 24/7 в будь-якій точці України та світу.
Саме тому ми пропонуємо мобільний додаток як більш зручну альтернативу для керування власними рахунками на вигідніших умовах з безліччю інших можливостей та зручностей у користуванні.
Комментарии (1)
Заблокували карту, проблема не вирішується вже місяць
Нам прикро, що у вас склалася дана ситуація. Надайте будь ласка Ваше ПІБ та фінансовий номер телефону щоб ми могли розібратися та перевірити деталі.
Комментарии (2)
По кредитці ПУМБ
Зверталась у телаграм чат-бот, щоб розяснили чому така картина по кредитці вийшла /скрин-шот як підтвердження надам/ баланс з мінусом, якщо поповняю кредитку не змінюється баланс. Обовязковий платіж росте, від початку війни і до сьогодні його нараховують і великими сумами. У зв’язку з війною, зі зменшенням доходів — кошти були внесені не вчасно, хоть вони і кажуть що штрафи та пеня не нараховував, але вони їх нараховував у двократному розмірі. Кожного ранку у мене борг зростає не розумію чого. Я дуже жалкую що я стала клієнтом цього банка. Це вже не вперше в цього банку шахрайскі дії але коли до них зверталася то нічого розяснити не можуть тільки просять сплачувати більшими сумами тоді банк може відреагує. Просила реструктуризацію хоч якусь. У мене мін.зарплата, не можу сплачувати ніяк… Співробітники кажуть що у них все правильно нараховується і автоматично.
8 березня обдзвонили всіх моіх колег, щодо погашення мого кредиту так як вони є поручителями. Я ніякох номерів і прізвищ не надавала, ніколи. Щомісяця телефонують моій дитині неповнолітній. Номер теж незнаю де взяли. Це ж дитина. Після погашення свого кредиту Я ніколи більше не хочу мати справи з цим банком. Шахраі страшенно обманюють. Сьгодні сплатила маленьку частину грошей скільки мала 500грн. Зразу прийшла смс і повідомлення на додаток ПУМБ «сплатіть всю суму 51 тис. до 30 березня і ми спишемо обовязковий платіж і лист вишлемо поштою. Це як? Якщо я яку б суму не вносила 2000 чи 300грн у мене баланс по карті міносовий не змінюється. А обовязковий платіж який росте від початку війни щомісяця. Також 1 числа приходять смс з сумою боргу і обовязкового платежу — мені і дитині на тел. Але заходжу в додаток, а там сума обовязкового платежу на 3 тис більша. Прошу допоможіть мені розібратися з цим питання. І вимолити в банку реструктуризацію і припинення нарахування шалених відсотків. Просто сил вже немає. Ящо мені через іхні дзвінки прийдеться звільнитись — я взагалі нічого не зможу сплатити навіть 100грн.
Нам прикро, що у вас склалася дана ситуація. Надайте будь ласка Ваше ПІБ та фінансовий номер телефону щоб ми могли розібратися та перевірити деталі.
Комментарии (1)
Кешбек
Також негативним є те що не можна знизити кредитний ліміт по карті через додаток або дзвінок у довідковий центр, треба топати у відділення.
За умовами нарахування кешбеку, відсоток нараховується на суму покупки яка була зроблена згідно обраних категорій на місяць з кредитної чи дебетової карти. Ці умови прописані під час вибору категорій.
Також, хочемо зауважити, що знизити кредитний ліміт Ви можете як у відділеннні банку, так і зателефонувавши на Гарячу лінію.
Комментарии (3)
Платиш за кредит з-за кордону, вони не приймають, накручують %, запитуєш чому — не відповідають по суті
Банк 14 лютого їх прийняв, вони списались з моєї картки.
Потім проходить тиждень другий, а коштів все немає.
Я звертаюсь до підтримки, вони не відповідають по суті — лише формальні відписки, запит прийнято, розглядаємо…
У кінці лютого кошти несподіванно повертаються на карту,
я пишу електронний лист 2 березня з запитом, «чому та що робити?»
9 березня приходить формальна відповідь, що кошти не зараховані.
На мої питання чому банк не зараховує кошти — нічого не відповідають по суті.
Що робити далі теж не говорять — лише очікуйте.
Скарги з сайту не допомагають — банк не реагує, посилаючись на проблеми PayHub та їх причини. Але ж хвилинку, я не маю жодного відношення до PayHub, бо платив на сайті PUMB, а не PayHub (!).
При цьому на даний момент проценти по кредиту продовжують набігати вже як місяць, а жодних варіантів вирішення проблеми з оплатою не надано
Дякуємо за надану інформацію. Ваші дані передано до відповідного підрозділу банку. Ми розберемося в ситуації та повернемося зі зворотнім зв'язком.
Ми надали зворотній зв’язок по Вашому зверненню у особистих повідомленнях, просимо перевірити дірект.
Комментарии (4)
Бардак
Складається враження, що відповідають лише коли запитуєш щось легеньке та ніжне, а коли про щось трохи складніше — то вже є непосильне. Одним словом — вибірково.
Вже вкотре банк нагадав про можливість отримувати міжнародні перекази WU та Ria у гривнях, доларах та євро не виходячи з дому. А як воно в‘яжеться з нещодавнім видаленням усіх валютних карток (закриттям валютних рахунків) за ініціативою банку і без будь-якого оголошення/інформування? Як-не-як ви ж працюєте з людьми, трішки поваги не завадило б, не вважаєте?
Окрім того, прибрали зручну можливість відкриття валютних рахунків безпосередньо у застосунку, мовляв «гойда» у відділення. А у відділенні що?
То власне як отримувати грошові перекази у валюті «не виходячи з дому»?
Ми хочемо розібратися в ситуації напишіть нам в особисті повідомлення електронну адресу з якої Ви звертались до банку, дату, Ваше ПІБ та фінансовий номер телефону.
Можливість відкриття валютних рахунків так карток доступна в додатку ПУМБ online, якщо у Вас виникла помилка опишіть її детально в повідомленні.
Написать комментарий
Блок банка
Железняк Михайло Анатолiйович.
Остаток средств на клиентском счете 50187 грн.
При попытке снятия или перевода личных средств пишет, что средств недостаточно.
В настоящий момент подано более 5 письменных обращений в отделение банка.
В ходе разбирательства банк задал большое количество вопросов, на которые с моей стороны были даны детальные ответы, в том числе справки ОК-5 и ОК-7. Весь перечень обращений и клиентских ответов можно посмотреть в базе банка.
С момента последнего моего ответа дополнительных вопросов со стороны банка не поступало, при этом решения от банка также нет.
Часть клиентских ответов. Полная история коммуникации в базе банка.
Всю информацию, который запрашивал у меня банк-я ответил. Предоставил все документы.
Качество работы банка? Отсутствует! Я веду бизнес, но не могу вывести деньги. В ресторан не могу закупить продукты, так как зависли деньги в банке! Спасибо, ПУМБ!
Дякуємо за надану інформацію. Ваші дані передано до відповідного підрозділу банку. Ми розберемося в ситуації та повернемося зі зворотнім зв'язком.
Написать комментарий
Блокують транзакції PayPal. Є баги і суттєві обмеження по історії в мобільному додатку
— В службі підтримки кажуть, що через пейпал купують криптовалюту — тому блокують
— Розблоковувати відмовилися.
По мобільному додатку
— По історії — лише видно 6 місяців
— Є баги, коли не видно платежі і відповідно не можна отримати квитанції
— Є баг, коли флоу екранів спутується. Був перший флоу. Потім виконується якась інша транзакція… І ось ця транзакція потім має екрани з першого флоу.
— За історією, що перевищує пів року — можна отримати тільки pdf і тільки по запиту в банк
— Є нав’язування кредитів через мобільний додаток.
Відповідно до п. 4 та п. 5 ч. 2 ст. 8 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення" № 361 — IX від 06.12.2019р., банк зобов'язаний здійснювати належну перевірку клієнтів та забезпечувати моніторинг фінансових операцій клієнта на предмет відповідності таких фінансових операцій наявній у банку інформації про клієнта, його діяльність та ризик, включаючи інформацію про джерела коштів, пов'язаних з фінансовими операціями. У такому разі рахунки клієнта можуть бути обмежені до надання клієнтом офіційних документів, необхідних для здійснення належної перевірки.
У мобільному додатку ПУМБ Online доступні квитанції за останні 6 місяців. Квитанції по операціях, виконаних впродовж останнього року, можна замовити в чаті підтримки, обравши «Більше» в нижньому правому кутку екрану та «Написати в чат». Квитанції по операціях, виконаних більше 1 року тому, слід замовляти у відділенні.
В разі виникнення помилок відображення чи роботи додатку, Ви можете надіслати звіт до технічної підтримки. Для цього власникам телефонів на IOS достатньо просто злегка потрусити телефон, а власникам пристроїв на Android – «тапнути» по екрану 5 разів. Після цього автоматично буде сформований лист для відправки в службу підтримки. Після завершення розгляду Ви отримаєте листа з результатами на Вашу електронну адресу.
Мобільний додаток ПУМБ Online лише інформує про індивідуальні кредитні пропозиції. Оформлення будь-яких кредитних продуктів добровільне і відбувається лише з ініціативи та за згодою клієнта.
Комментарии (5)