×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в ПУМБ
| Валюта | Покупка | Продажа |
| EUR | 49.4 | 50.1 |
| PLN | 11.65 | 11.95 |
| USD | 42.1 | 42.7 |
| Все курсы банка | ||
Покупка облигаций
Нам прикро, що дана ситуація викликала у Вас негативні емоції. Ми постійно покращуємо функціонал нашого застосунку ПУМБ Online та уже працюємо над реалізацією купівлі ОВДП у ньому, тому просимо слідкувати за оновленнями.
Хочемо звернути Вашу увагу, що у ПУМБ Online є можливість підтримати ЗСУ, переказавши кошти у відповідні благодійні фонди: головне меню- «Підтримка України».
Дякуємо за Ваш відгук! Бажаємо Вам гарного дня!
Комментарии (6)
Блокування картки
Звертався у віділення написав заяву, відповіді так і не отримав, замітьте подія трапилася ще 10 лютого і від тоді всі чекають, як Ви думаєте з лютого місяця можна було би хоть прийняти якесь рішення, хотя б з поваги до наших воїнів, тому прошу Вас повпливати на вирішення даного конфлікта. Дякую
Нам прикро, що дана ситуація залишила у Вас негативні емоції. Ми бажаємо розібратися у ситуації, тому проведемо внутрішнє розслідування та обов'язково надамо Вам зворотній зв'язок про результати перевірки.
Відповідно до п. 4 та п. 5 ч. 2 ст. 8 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення» № 361 — IX від 06.12.2019р., банк зобов’язаний здійснювати належну перевірку клієнтів та моніторинг їх фінансових операцій на предмет відповідності до наявної у банку інформації.
Також банк зобов’язаний перевіряти діяльність клієнтів, включно з інформацію про джерела коштів, пов’язаних з фінансовими операціями.
Ми провели внутрішнє розслідування та виявили, що Ваша інформація у скарзі містить пункти, яких Ви не вказали в письмовому поясненні, наданому 10.02.2023р стосовно походження коштів на Ваших рахунках.
Задля збереження банківської таємниці, ми написали Вам у приватні повідомлення перелік документів, які потрібно додатково надати для засвідчення Ваших доходів. Дякуємо за Вашу увагу та бажаємо гарного дня!
Комментарии (6)
Мошенники
карта мошенника. по профилю женщина, живущая в Киеве. взяла 100грн предоплати за товар, и перестала виходить на связь
Нам прикро, що Ви зіткнулися зі шахрайськими діями, проте дана картка не нашого банку. Просимо перевірити правильність написаного номеру картки та надіслати нам у приватні повідомлення або звернутися до Кіберполіції.
Комментарии (5)
Не вздумайте доверять свои деньги ПУМБу
Нам прикро, що Ви стикнулись с такою ситуацією, саме тому ми бажаємо у всьому розібратися. Ми проведемо внутрішнє розслідування та обов'язково надамо Вам зворотній зв'язок про результати перевірки.
Комментарии (7)
блокировка карти
Нам прикро, що дана ситуація залишила у Вас негативні емоції. Ми бажаємо розібратися у ситуації, проведемо внутрішнє розслідування та обов'язково надамо Вам зворотній зв'язок про результати перевірки.
Комментарии (1)
Безопасность стремится к нулю.
Нам прикро, що впровадження нової системи авторизації у застосунку ПУМБ Online залишило у Вас негативні емоції та викликало сумніви у безпеці нашого банку. Хочемо зауважити, що можливості сучасних систем безпеки дозволяють спростити для клієнта процес входу у застосунок, підвищуючи рівень безпеки. Так як при першому вході у застосунок з нового пристрою необхідно ввести OTP-код, який приходить на фінансовий номер телефону у вигляді СМС-повідомлення. При цьому Ви також можете налаштувати інші способи авторизації – вхід по FaceID або за відбитком пальця (TouchID).
Ми написали Вам у приватні повідомлення для уточнення деталей, щоб допомогти вирішити проблему зі входом у застосунок.
Комментарии (7)
Мошенники
Комментарии (5)
Банк недорозумение
Повне закриття карткового рахунку відбувається у відділенні банку. До цього моменту Ви можете заблокувати видану до рахунку пластикову чи віртуальну картку в мобільному додатку ПУМБ Online. Для цього слід натиснути в додатку на відповідну картку, потім — на коліщатко в нижньому правому кутку картки та повзунок «Статус».
Написать комментарий
Шахрайство з виведенням на картки ПУМБ
5355 2802 1267 5290
представляється Єгоров Вадим
Нам шкода, що Ви потрапили в подібну ситуацію. Для консультації щодо повернення коштів просимо Вас повідомити про деталі переказу службу безпеки банку за номерами:
+38 044 290 7 290
+38 096 290 7 290
+38 050 290 7 290
+38 093 290 7 290
Написать комментарий
Подумав, решил что лично для меня ПУМБ сегодня лучше остальных банков
Дякуємо Вам за відгук! Нам приємно, що Вас влаштовують наші послуги. Ми постійно покращуємо наші сервіси і намагаємося надавати якісне обслуговування нашим клієнтам. На даний момент клієнти нашого банку можуть без обмежень поповнювати рахунки через наші термінали 500 та 1000 грн купюрами. Просимо написати нам у приватні повідомлення Ваше ПІБ та фінансовий номер телефону, щоб ми могли зафіксувати Ваше звернення стосовно покращення наших послуг. Бажаємо Вам гарного дня!
Комментарии (2)
Банк-Аферист
После прихода в банк 18.04 и ожидания в очереди около часа, сотрудники сообщили, что им чего-то не хватает для того, чтоб осуществить перевод.
20.04 мне на Фэйсбук написал пумб, что можно подойти в отделение, однако я попросила, чтоб сотрудники отделения связались и подтвердили такую возможность. В Итоге 26.04 позвонил сотрудник и говорит снова, что не хватает каких-то документов.
У меня просто нет цензурных слов охарактеризовать действия этого банка и его сотрудников.
Как такое может быть, что сотрудники отделения и сотрудники, которые пригласили в отделение, говорят разную информацию?
21й век, свяжитесь друг с другом и уточните информацию.
Деньги почти год заморожены по надуманным причинам.
Справку о доходах свою предоставила уже дважды +контракты брата (Моряка)
Прошу закрыть мои счета и сделать так, чтоб я пришла один раз в банк написала заявление о переводе и забыла этот банк как страшный сон.
Ми надіслали в особисті повідомлення Вам інформацію, щодо документів які необхідно надати для розблокування рахунку.
Комментарии (2)
Оскарження операцій внаслідок шахрайства
Закінчивши розмову, я перейшов на сайт який був вказаний в повідомленні додатку ПУМБ як отримувач незаконно списаних коштів. На головній сторінці одразуж зустрів напис «…If you reached this site because you have a charge on your credit card statement from *назва сайту* and have questions, you’ve found the right place. Cancelling Membership…» (Якщо ви потрапили на цей сайт через те, що у виписці з вашої кредитної картки є стягнення плати від *назва сайту*, і у вас виникли запитання, ви знайшли правильне місце. Скасування членства?). Ніякого скасування насправді не існує, навіть більше — функції «підписка» немає.
Сподіваюся банк поверне кошти, адже користуюся послугами досить давно і ситуація змушує задуматися про безпеку банку.
*назву сайту який був вказаний в повідомленні додатку ПУМБ не вказую через те що він є шахрайським
Нам прикро, що Ви зіткнулися з шахрайськими діями. Ми зафіксували Ваше звернення та неодмінно повернемося до Вас зі зворотнім зв'язком. Радимо Вам звернутися до Кіберполіції та написати заяву стосовно даного випадку.
Комментарии (7)
Банк повне дно
Нам прикро, що цей випадок залишив у Вас негативну думку про наш банк. Ми бажаємо розібратися у ситуації, проведемо внутрішнє розслідування та неодмінно повернемося до Вас зі зворотнім зв'язком.
Комментарии (5)
Дуже хороший банк
Комментарии (3)
Кредитная карта
Потом были не понятные манипуляции сотрудником банка, мол для активации карт (в том числе кредитная, от которой я отказывался с самого начала, а мне все приговаривали «вам это ничего не стоит и она потом сама закроется»), закинуть на карту деньги, с кредитной перекинуть на карту ЗП и потом обратно. А сегодня пришло оповещение что по этой кредитке какое-то списание и я должен уже по кредитке.
Почему я должен тратить свое время на то, от чего отказывался? Как так получается, что ваши сотрудники обманным путём впаривают услуги. Что это за манипуляции с финансами при активации карты?
День как получил карту, а уже разочарования и отсутствие сотрудничать с банком.
Ми бажаємо детально розібратися у ситуації та провести внутрішнє розслідування, про результати перевірки ми обов'язково надамо зворотній зв'язок.
Банком було проведено перевірку за описаною Вами ситуацією зі співробітником, який Вас обслуговував, проведено роз’яснювальну бесіду, а також додаткове опрацювання в частині дотримання стандартів обслуговування клієнтів.
Як правило, під час обслуговування таких ситуацій не відбувається. Сподіваємося, співпраця з нашим Банком надалі залишатиме лише позитивні враження.
Дякуємо, що звернули на це увагу. Просимо вибачення за завдані незручності!
У разі виникнення додаткових запитань звертайтеся будь ласка на гарячу лінію в телефонному режимі або іншим зручним для Вас способом — email, сайт, через форму зворотнього зв’язку в ПУМБ online. В рамках постійного моніторингу якості обслуговування, що проводиться в банку, всі пропозиції та зауваження клієнтів приймаються, аналізуються і доводяться до відома керівництва.
Комментарии (4)
пумб сам вигадав накопичувальний ліміт 400 тис. грн «з початку військового стану»
Після довгих розмов з підтримкою я накінець вияснив, що підтримка мені не допоможе і мені треба йти у відділення і доводити, що я не осел. Без варіантів.
У відділенні виявилося, що мої рахунки заблоковано по причині того, що на мою карту було переказів більше 400 тис грн. УВАГА!!! «сумарно з моменту початку військового стану»!!!
І посилалися на постанову НБУ, яку я при них же відкрив на офіційному сайті і показав. Там ані словом не було сказано про «накопичувальний ліміт»!
Тобто вони самі собі всіма неправдами встановлюють якісь ліміти в обхід НБУ і прикриваються постановами НБУ, зміст яких вони самі не розуміють з надією на те, що люди тупі і не розберуться.
По суті ви можете самі собі чи дружині із пумба на пумб, чи з моно на пумб переводити одні і ті ж самі 10−15 тис. для різних потреб туди-сюди, а цей ліміт буде накопичуватися і в один прекрасний момент ви опинитесь з заблокованими рахунками і ваші гроші буде безкоштовно використовувати пумб, а вас відправлять у відділення доводити, що ви не терорист і звідки ви маєте 15 тисяч.
Це просто сором!!!
Так, як поводить себе пумб у цей важкий військовий час, безпідставно блокує кошти і як самий завзятий совковий бюрократ місяцями тягне час, принижує людей, заставляє бігати по відділеннях з бумажками і старається максимально довго безкоштовно користатися іхніми грошима, заслуговує найсерйозніших висновків!
Ні один банк у краіні не робив і не робить такого ні до війни, ні під час!
Ви самі вигадали собі накопичувальні ліміти у 400 тис грн з почтаку військового стану!!!
НБУ і близько не випускав таких постанов, ні одна людина у вашій «організаії» не змогла мені надати документальне підтвердження того, що десь така постанова існувала від регулятора, чи вона є нехай навіть і ексклюзасно у вас!
Такому відношенню не місце у сучасній і майбутній Украіні! Ви — сором для країни!
Ми бажаємо розглянути цей випадок детальніше і вже передали Ваше звернення до відповідного відділу. Про результати перевірки ми обов'язково надамо Вам зворотній зв'язок.
Комментарии (5)
Військовий
Нам прикро, що обслуговування у нашому відділенні залишило у Вас негативні емоції. Перш за все, хочемо пояснити, що статус військовослужбовця надається відповідно до пункту 15 статті 14 Закону України «Про соціальний та правовий захист військовослужбовців та членів їхніх сімей» та застосовує пільги по кредитам: не нарахування штрафів, пені за невиконання зобов'язань перед Банком, а також процентів за користування кредитом і щомісячної комісії за кредитним договором. Водночас, користування кредитними коштами блокується під час дії цього статусу.
Ми бажаємо розібратися у ситуації та провести внутрішнє розслідування, про результати перевірки ми обов'язково надамо зворотній зв'язок.
Ми провели внутрішню перевірку ситуації, що Ви описали.
Дійсно, під час візиту до нашого відділення, Вам був встановлений статус військовослужбовця. Наша колега запропонувала таку опцію, щоб Ви могли користуватися всіма пільгами: відсутність нарахування комісії та відсотків, пені та штрафів у випадку невиконання зобов’язань. На жаль, у Вас не уточнили чи плануєте Ви користуватися кредитним лімітом, через що й виникла ця ситуація. Ми перепрошуємо за цей випадок та вже провели внутрішню роботу для запобігання таких помилок у подальшому. Також хочемо зазначити, що використання власних коштів на рахунку доступне.
Комментарии (7)
Блокування карт та рахунків. Шахраї а не банк
Мій відгук про цей банк самий негативний, крадуть і заморожують кошти клієнтів, бо певно своїх активів немає. Будьте обережні і тікайте з цього банку. Перш чим понести сюда свої кошти (копійки і так бідного народу України) 1000 разів подумайте, 100 разів прочитайте про цей недобанку відгуки. Відгуки тут самі страшні і історії людей читати і не перечитати, про жодний банк України не має скільки негативних відгуків як про пУМБ.
Нам дуже прикро, що у Вас склалося негативне враження про роботу банку. Банк працює згідно діючого законодавства з 17.03.2022 вступив в силу Закон «Про внесення змін до Податкового кодексу України та інших законодавчих актів України, щодо дії норм на період дії воєнного стану», згідно якого з 17.03.2022 року діє накопичувальний ліміт на внесення готівки (сумуються всі дроблені суми) через POS-термінали у касі Банку, ПТКС та сформовані заяви на переказ готівки на рахунки до 400 000 грн.
Ми хочемо більш детально розібратися в ситуації. Для цього просимо Вас надіслати нам в особисті повідомлення Ваші ПІБ та номер телефону
Комментарии (11)
Паршивая овца всё стадо портит.
И так, я подошёл в кассу, в которой обслуживала кассир Томчишина Людмила. Спросил у неё, есть ли в наличии доллары для выплаты по моему депозиту, который закончился сегодня, 17 апреля 2023 года. Она ответила мне, что всё в порядке — валюта в долларах для выплаты есть. Провели операцию по получении валюты, но когда я увидел доллары, которые она для меня подготовила, я сразу отменил операцию, так как это была сильно изношенная валюта, старого образца.
Такую валюту, если бы я её взял, пришлось бы везти в американский банк, так как в нашей стране её бы нигде не приняли, ни в одном банке, ни в одной обменке. Только можно сдать с комиссией 10% за износ. Перед тем, как отменить операцию в кассе, я просил другие купюры, но кассир Томчишина наотрез отказалась, сославшись на то, что других долларов у неё нет. А заведующая отделением мне пояснила, что какой-то их клиент уже 3 дня сдаёт им такую валюту и пока они её не продадут, заказывать через инкассацию ничего не будут. Так как я являюсь vip-клиентом, я обратился и к менеджеру по випам Виктории Иващенко, которая тараторила мне тоже самое, что и кассир и заведующая отделением. То есть толку от того, что ты зачислен в клуб Persona ПУМБ, никакого. Что я могу сказать, отделение на Раисы Окипной 4А, мягко говоря, очень нехорошее. Там работают бесчувственные и непрофессиональные специалисты, грубияны и жулики. Вот такое моё мнение об этом отделении. Люди в нём от безнаказанности и наглости, что хотят, то и делают. И им глубоко наплевать с каким настроением и мнением человек после такого обслуживания будет думать о банке ПУМБ.
Вот такие в кавычках «работники» и создают мнение о нашей украинской банковской системе. После таких событий, вообще, больше не захочешь открывать депозиты в этом отделении банка ПУМБ.
P. S. Благо, пошёл в этот же день в другое отделение банка ПУМБ на улице Митрополита Андрея Шептицкого 4, которое находится в Т Ц Комод. Там моя жена без проблем, не без помощи заведующего отделением Леонида Викторовича Разгонюка, получила свой депозит в долларах купюрами нового образца, в отличном состоянии. Я, конечно, свой депозит не получил, так как кассир Томчишина такого накрутила с проводкой, потом отменой, что финмон банка заблокировал операцию по снятию моей валюты на 24 часа. Леонид Викторович пытался мне помочь в течение часа, но так ничего и не смогли сделать. Зато на следующий день я пришёл в отделение на Митрополита Андрея Шептицкого, 4 и без проблем получил свой депозит в долларах такими же отличными купюрами нового образца. Спасибо огромное персоналу отделение Пумба на улице Митрополита Андрея Шептицкого, 4!
Казалось бы, два отделения одного и того же банка и какие разные коллективы сотрудников. Зло притягивает зло. А добро притягивает добро. Какой поп, такой и приход. Делайте выводы.
Нам прикро, що у Вас залишилися негативні враження від обслуговування у нашому відділенні. Ми неодмінно розберемося в даній ситуації детальніше та повернемося до Вас зі зворотнім зв'язком після завершення перевірки.
Комментарии (12)
Неадекватний банк, постійне безпідставне блокування рахунків
Ми бажаємо розглянути цей випадок детальніше і вже передали Ваше звернення до відповідного відділу. Також просимо надіслати нам в особисті повідомлення дату і час звернення на гарячу лінію, щоб ми мали можливість перевірити коректність консультації, наданої нашим оператором.
Комментарии (4)