Multi от Минфин
(8,9K+)
Оформи кредит — выиграй iPhone 16 Pro Max!
Установить
×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы оставить отзыв, нужно войти или зарегистрироваться
Проблема решена
avdeeva86 8 мая 2023, 12:36
После неудачной попытки купить военные облигации в ПриватБанке, я решила попробовать сделать это через Пумб. Оказалось тут тоже не все так просто. На сайт банка много пиара и бесполезной информации. А вот чтобы узнать размер банковской комиссии при покупке облигаций сроком на год мне потребовалось три дня. Это десятки смс разными каналами связи, потраченные часы на вычитку бесполезных и второстепенных ответов, регулярная и ошибочная переадресация на якобы специалистов и профильные отделы. Одним словом — бедлам. Основная проблема в том, что я нахожусь за границей. С горем пополам мне удалось получить ответ. Банк якобы не берет комиссию по этому виду ценных бумаг. Хотя это неполный ответ. Меня интересовали все возможные расходы. Однако купить облигации я все равно не могу. Оказывается нужно посетить отделение банка для этого. Абсурд какой то. Главное, чтобы оформить депозит посещать банк не обязательно. А для покупки облигаций надо явиться в отделение. Нет слов. Выходит, что через пумб я тоже не могу поддержать армию. Хоть и являюсь клиентом банка. Мне интересно куда смотрит нбу и Минфин??? Не думаю, что я одна такая
ПУМБ
Ответ банка
PUMB 9 мая 2023, 13:49
Вітаємо!

Нам прикро, що дана ситуація викликала у Вас негативні емоції. Ми постійно покращуємо функціонал нашого застосунку ПУМБ Online та уже працюємо над реалізацією купівлі ОВДП у ньому, тому просимо слідкувати за оновленнями.

Хочемо звернути Вашу увагу, що у ПУМБ Online є можливість підтримати ЗСУ, переказавши кошти у відповідні благодійні фонди: головне меню- «Підтримка України».

Дякуємо за Ваш відгук! Бажаємо Вам гарного дня!
Qevgeniy86 7 мая 2023, 19:49
Хочу Вам описати ситуацію, відкрив я рахунок в Пумбі користувався декілька місяців, потім без ніякого попередження фін моніторінг заблокував мені карти, всі документи я надав які маю, але почалися різні запитання незрозумілого змісту, договора куплі продажу чи у Вас є. Я надав але толку ніякого небуло, 10 разів я дзвонив на тех підтримку але видповіді так і не дочекався, на картці були також кошти, які теж не повертають, ці кошти я збирав на автомобіль нашим воїнам на ЗСУ, в підтвердження тому у мене є відповідна відзнака (медаль) за допомогу ЗСУ.
Звертався у віділення написав заяву, відповіді так і не отримав, замітьте подія трапилася ще 10 лютого і від тоді всі чекають, як Ви думаєте з лютого місяця можна було би хоть прийняти якесь рішення, хотя б з поваги до наших воїнів, тому прошу Вас повпливати на вирішення даного конфлікта. Дякую
ПУМБ
Ответ банка
PUMB 8 мая 2023, 9:12
Вітаємо!

Нам прикро, що дана ситуація залишила у Вас негативні емоції. Ми бажаємо розібратися у ситуації, тому проведемо внутрішнє розслідування та обов'язково надамо Вам зворотній зв'язок про результати перевірки.
Полезный комментарий
PUMB 8 мая 2023, 17:02
Вітаємо, Євгене!

Відповідно до п. 4 та п. 5 ч. 2 ст. 8 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення» № 361 — IX від 06.12.2019р., банк зобов’язаний здійснювати належну перевірку клієнтів та моніторинг їх фінансових операцій на предмет відповідності до наявної у банку інформації.
Також банк зобов’язаний перевіряти діяльність клієнтів, включно з інформацію про джерела коштів, пов’язаних з фінансовими операціями.

Ми провели внутрішнє розслідування та виявили, що Ваша інформація у скарзі містить пункти, яких Ви не вказали в письмовому поясненні, наданому 10.02.2023р стосовно походження коштів на Ваших рахунках.
Задля збереження банківської таємниці, ми написали Вам у приватні повідомлення перелік документів, які потрібно додатково надати для засвідчення Ваших доходів. Дякуємо за Вашу увагу та бажаємо гарного дня!
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Aleksandr000 6 мая 2023, 13:28
5355086023698763
карта мошенника. по профилю женщина, живущая в Киеве. взяла 100грн предоплати за товар, и перестала виходить на связь
ПУМБ
Ответ банка
PUMB 6 мая 2023, 16:22
Вітаємо!

Нам прикро, що Ви зіткнулися зі шахрайськими діями, проте дана картка не нашого банку. Просимо перевірити правильність написаного номеру картки та надіслати нам у приватні повідомлення або звернутися до Кіберполіції.
LadyMariupol 3 мая 2023, 19:48
Отделение по адресу: Львов, ул. Научная, 96
Хочу поделиться собственной историей. В июне 2022 г ПУМБ заблокировал доступ в PUMB Digital (ФОП) без объяснения причин. После долгих поисков моего менеджера (ни у кого из Мариуполя не было связи и интернета несколько месяцев), мне дали контакт нового менеджера, который при первом же звонке потребовал явиться в отделение в г. Запорожье для очной идентификации. На замечание, что я пожилая женщина, у меня больной муж и мне тяжело передвигаться, не то что доехать в Запорожья, тем более через линию фронта он сказал, что все уже озвучил. 1 января 2023 г был заблокирован мой личный счет и карта, на которую я получаю пенсию. Месяцы звонков в банк, написания обращений на info@fuib.com о предоставлении официальной причины блокировки доступа к счету ни к чему не привели и ответ на сегодняшний день я так и не получила. В апреле 2023 г я в течении недели посетила 3 отделения ПУМБа в г. Львов, прошла идентификацию, написала собственноручно новое заявление на получение информации о причине блокировки счетов (ФОП и личного), но месяц спустя так и не получила ответ. Счета остаются заблокированными и мой менеджер возлагает вину на меня потому, что Львовские отделения с ним не связались и нужно было проходить другой вид идентификации. В данный момент я выехала на лечение за границу и смогу приехать во Львов только через несколько месяцев. Средств к существованию практически не осталось, деньгами в данный момент помогает сын. Написала заявление в банк с требованием закрыть счета и перечислить остатки на мой счет в другом банке, но уже месяц нет ответа по данному заявлению, а менеджер, который заблокировал счета половине Мариуполя (у кого были остатки свыше 100 тыс грн на счету) ухмыляется и продолжает выдвигать новые требования.
ПУМБ
Ответ банка
4 мая 2023, 13:25
Вітаємо!

Нам прикро, що Ви стикнулись с такою ситуацією, саме тому ми бажаємо у всьому розібратися. Ми проведемо внутрішнє розслідування та обов'язково надамо Вам зворотній зв'язок про результати перевірки.
vlas30051980 3 мая 2023, 7:17
14 марта 2022 года были блокированы карты.Сагласно законапроэкту КМУ от 02.03 2022г.№ 198р банк обязан предоставить физичним особам здийснювати видаткови опирации з рахункив! На мои запросы о разблакировке карт банк не реагирует!
ПУМБ
Ответ банка
PUMB 3 мая 2023, 9:38
Вітаємо!

Нам прикро, що дана ситуація залишила у Вас негативні емоції. Ми бажаємо розібратися у ситуації, проведемо внутрішнє розслідування та обов'язково надамо Вам зворотній зв'язок про результати перевірки.
Wa6425 1 мая 2023, 20:07
Решила написать отзыв на приложение ПУМБ онлайн.Вначале о хорошем.Пополнение мобильного, перевод с карты на карту, коммунальные услуги без комиссии.Я советовала банк родственникам и друзьям, но … Безопасность денежных средств на картах стремится к нулю.Я никогда ранее не сталкивалась с тем, чтобы заставляли (вначале предлагали как вариант), а потом категорически, без вариантов заставляли поменять пароль со сложного, состоящего из цифр и букв на примитивный и простой, состоящий только из пяти цифр. И это в интернет банкинге, где предлагают хранить деньги на картах ??? На многих сайтах, не имеющих отношения к деньгам, невозможно составить простой пароль, а тут банкинг!!! Как такое возможно ??? И пишут, что пользоваться этим кодом не обязательно, но придумать обязательно.Если для меня он не нужен, то для кого я должна придумать этот код вместо пароля ??? Для мошенников? Чтобы они не напрягались? На претензии и жалобы один ответ: Вам перезвонят и так уже 6 рабочих дней!!! Я в шоке.Я не могу войти в ПУМБ онлайн.Если вопрос не решится, то прийдется снять все свои деньги, так как считаю этот банк не надёжным в плане безопасности и никому не посоветую.
ПУМБ
Ответ банка
PUMB 1 мая 2023, 20:52
Вітаємо!

Нам прикро, що впровадження нової системи авторизації у застосунку ПУМБ Online залишило у Вас негативні емоції та викликало сумніви у безпеці нашого банку. Хочемо зауважити, що можливості сучасних систем безпеки дозволяють спростити для клієнта процес входу у застосунок, підвищуючи рівень безпеки. Так як при першому вході у застосунок з нового пристрою необхідно ввести OTP-код, який приходить на фінансовий номер телефону у вигляді СМС-повідомлення. При цьому Ви також можете налаштувати інші способи авторизації – вхід по FaceID або за відбитком пальця (TouchID).

Ми написали Вам у приватні повідомлення для уточнення деталей, щоб допомогти вирішити проблему зі входом у застосунок.
Проблема решена
1607Lena 1 мая 2023, 13:47
Пошла сегодня в банк хотела оформить депозит. Хорошо что не подписала договор. Оформили новую карту, затем повели к кассе, положили на нее деньги (при этом не предупредив ни о чем), а затем (после того как деньги положили на так называемую карту) выяснилось что пин-кода от карты нет и логина и пароля от онлайн-кабинета тоже нет, так как когда-то мой отец оформил карточку в этом банке и указал мой номер телефона (картой вообще не пользовался) и отца уже 5 лет как нет в живых. Удалить номер у него они не могут, горячая линия ничем не помогла. Вот так и получается бесплатный депозит. Ни денег, ни решения проблемы. Ответ шокировал — ждите решения службы поддержки, сколько ждать неизвестно. Зато теперь есть кусок пластика, которым не можешь пользоваться.
ПУМБ
Ответ банка
PUMB 1 мая 2023, 15:55
Вітаємо! Ми бажаємо детальніше розглянути описану Вами ситуацію. Будь ласка, надішліть нам в особисті повідомлення адресу відділення, до якого Ви зверталися. Ми розберемося в ситуації та повернемося до Вас зі зворотнім зв'язком.
zig4free 1 мая 2023, 9:39
Открыть карту онлайн можно, а закрыть нельзя.
ПУМБ
Ответ банка
PUMB 1 мая 2023, 13:44
Вітаємо!

Повне закриття карткового рахунку відбувається у відділенні банку. До цього моменту Ви можете заблокувати видану до рахунку пластикову чи віртуальну картку в мобільному додатку ПУМБ Online. Для цього слід натиснути в додатку на відповідну картку, потім — на коліщатко в нижньому правому кутку картки та повзунок «Статус».
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
dzd 28 апреля 2023, 11:17
Черговий неблагонадійний клієнт ПУМБ, після мінімальної передоплати на картку зникає
5355 2802 1267 5290
представляється Єгоров Вадим
ПУМБ
Ответ банка
PUMB 7 мая 2023, 11:18
Вітаємо!

Нам шкода, що Ви потрапили в подібну ситуацію. Для консультації щодо повернення коштів просимо Вас повідомити про деталі переказу службу безпеки банку за номерами:

+38 044 290 7 290

+38 096 290 7 290

+38 050 290 7 290

+38 093 290 7 290
Для баланса решил написать положительный отзыв (после нескольких отрицательных отзывов другим банкам). Не буду писать, что банк безупречный, но пока, пожалуй, лучше остальных. А я пользуюсь, наверное, услугами 10 банков. И несколькими банками регулярно. Если Моно не брать в расчет (это все же нео-банк), то ПУМБ лучше других оф-лайн банков. Косяки есть, конечно же, но ПУМБ меня огорчал меньше остальных. Терминалы в отделении ПУМБа нужно сделать удобным, и начать принимать 500 грн купюры. И банкоматы, конечно же, должны быть с возможностью приема денег. В этом большое отставание.
ПУМБ
Ответ банка
PUMB 27 апреля 2023, 13:15
Вітаємо!

Дякуємо Вам за відгук! Нам приємно, що Вас влаштовують наші послуги. Ми постійно покращуємо наші сервіси і намагаємося надавати якісне обслуговування нашим клієнтам. На даний момент клієнти нашого банку можуть без обмежень поповнювати рахунки через наші термінали 500 та 1000 грн купюрами. Просимо написати нам у приватні повідомлення Ваше ПІБ та фінансовий номер телефону, щоб ми могли зафіксувати Ваше звернення стосовно покращення наших послуг. Бажаємо Вам гарного дня!
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Алексей Т 26 апреля 2023, 15:17
После предыдущего сообщения банк написал на сайте Минфин и в сообщениях на фэйсбук о том, что мои счета будут закрыты и необходимо подойдут в обслуживающее отделение для того, чтоб написать заявление о переводе средств на другой счёт.
После прихода в банк 18.04 и ожидания в очереди около часа, сотрудники сообщили, что им чего-то не хватает для того, чтоб осуществить перевод.

20.04 мне на Фэйсбук написал пумб, что можно подойти в отделение, однако я попросила, чтоб сотрудники отделения связались и подтвердили такую возможность. В Итоге 26.04 позвонил сотрудник и говорит снова, что не хватает каких-то документов.
У меня просто нет цензурных слов охарактеризовать действия этого банка и его сотрудников.
Как такое может быть, что сотрудники отделения и сотрудники, которые пригласили в отделение, говорят разную информацию?
21й век, свяжитесь друг с другом и уточните информацию.
Деньги почти год заморожены по надуманным причинам.
Справку о доходах свою предоставила уже дважды +контракты брата (Моряка)

Прошу закрыть мои счета и сделать так, чтоб я пришла один раз в банк написала заявление о переводе и забыла этот банк как страшный сон.
ПУМБ
Ответ банка
27 апреля 2023, 20:05
Вітаємо! Відповідно до п. 4 та п. 5 ч. 2 ст. 8 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення" № 361 — IX від 06.12.2019р., банк зобов'язаний здійснювати належну перевірку клієнтів та забезпечувати моніторинг фінансових операцій клієнта на предмет відповідності таких фінансових операцій наявній у банку інформації про клієнта, його діяльність та ризик, включаючи інформацію про джерела коштів, пов'язаних з фінансовими операціями. У такому разі рахунки клієнта можуть бути обмежені до надання клієнтом офіційних документів, необхідних для здійснення належної перевірки.
Ми надіслали в особисті повідомлення Вам інформацію, щодо документів які необхідно надати для розблокування рахунку.
Проблема решена
zakarluyka 26 апреля 2023, 10:27
Зранку 26 квітня 2023 додаток ПУМБ повідомив про списання з карти 44,42$ (був вказаний якийсь сайт), я одразу ж зетелефонував на гарячу лінію і попросив відмінити транзакцію оскільки ніяких покупок/підписок не проводив (тим більше у валюті), одразу ж повідомив що це шахрайські маніпуляції. Мені відповіли що кошти списано і транзакцію відмінити не можуть, я був здивований адже вказана була покупка валюти, а вона відбувається всередині самого банку. Все що зробили це заблокували карту та пообіцяли звернутися до отримувача коштів за їх повенненням, результат мають надати протягом тижня.

Закінчивши розмову, я перейшов на сайт який був вказаний в повідомленні додатку ПУМБ як отримувач незаконно списаних коштів. На головній сторінці одразуж зустрів напис «…If you reached this site because you have a charge on your credit card statement from *назва сайту* and have questions, you’ve found the right place. Cancelling Membership…» (Якщо ви потрапили на цей сайт через те, що у виписці з вашої кредитної картки є стягнення плати від *назва сайту*, і у вас виникли запитання, ви знайшли правильне місце. Скасування членства?). Ніякого скасування насправді не існує, навіть більше — функції «підписка» немає.

Сподіваюся банк поверне кошти, адже користуюся послугами досить давно і ситуація змушує задуматися про безпеку банку.

*назву сайту який був вказаний в повідомленні додатку ПУМБ не вказую через те що він є шахрайським
ПУМБ
Ответ банка
PUMB 26 апреля 2023, 12:54
Вітаємо, Володимире!

Нам прикро, що Ви зіткнулися з шахрайськими діями. Ми зафіксували Ваше звернення та неодмінно повернемося до Вас зі зворотнім зв'язком. Радимо Вам звернутися до Кіберполіції та написати заяву стосовно даного випадку.
Полезный комментарий
zakarluyka 12 мая 2023, 19:03
Проблему вирішено і кошти повернуто
Проблема решена
mashynya 24 апреля 2023, 17:08
меньше двох років тому зверталась, щоб перестали мені телефонувати та видалили мої данні. І ось ніколи знов, телефонують і шукають невідому особу. Просила по доброму не телефонувати мені. Ні ці упороти не чують. Ви чисті виродки, я меж тим очікую дитину. Ні ці кляті виродки телефонують і шукають якусь особу, увага вишенка на торті «бо вона чи воно залишело мій мій номер телефону і вини не можуть її знайти. Міні що робити вагітній побігти казна кого знайти? Піду до поліції бо це свавілля терпіти не буду
ПУМБ
Ответ банка
PUMB 24 апреля 2023, 17:58
Вітаємо!

Нам прикро, що цей випадок залишив у Вас негативну думку про наш банк. Ми бажаємо розібратися у ситуації, проведемо внутрішнє розслідування та неодмінно повернемося до Вас зі зворотнім зв'язком.
Богдан Ч 22 апреля 2023, 20:24
Тиждень не можуть відновити пароль. Футболять з відділення на гарячу лінію, з гарячої лінії в тех підтримку. А в тех підтримці знаєте яка геніальне рішення запропонували? Скинути телефон до заводських налаштувань, бо в них система відправляє повідомлення на вайбер якого в мене ніколи не будо. Ну дякую, в понеділок піду закрию рахунок.
ПУМБ
Ответ банка
PUMB 22 апреля 2023, 22:38
Вітаємо! Будь ласка, надішліть нам в особисті повідомлення Ваші ПІБ, фінансовий номер телефону, дату звернення до технічної підтримки та електронну адресу, щоб ми могли розібратися в ситуації детальніше.
Проблема решена
Kasyanov 21 апреля 2023, 16:56
20.04.23 Сотрудники банка приехали прям в офис нашей фирмы, для выдачи карт для ЗП. При получении карты, мне впарили, именно впарили кредитную карту. Я несколько раз сказал сотруднику банка, что мне она не нужна. На что мне сотрудник банка ответил, что это комплект, и только с кредитной картой может выдать мне карту для ЗП (кредитная карта это дополнительная услуга). Так же сотрудник банка сказал, что кредитная карта, потом сама закроется при не использовании (а вот онлайн тех.поддержка сказала что закрыть ее можно, только написав заявление в отделении банка).
Потом были не понятные манипуляции сотрудником банка, мол для активации карт (в том числе кредитная, от которой я отказывался с самого начала, а мне все приговаривали «вам это ничего не стоит и она потом сама закроется»), закинуть на карту деньги, с кредитной перекинуть на карту ЗП и потом обратно. А сегодня пришло оповещение что по этой кредитке какое-то списание и я должен уже по кредитке.

Почему я должен тратить свое время на то, от чего отказывался? Как так получается, что ваши сотрудники обманным путём впаривают услуги. Что это за манипуляции с финансами при активации карты?

День как получил карту, а уже разочарования и отсутствие сотрудничать с банком.
ПУМБ
Ответ банка
22 апреля 2023, 9:31
Вітаємо!

Ми бажаємо детально розібратися у ситуації та провести внутрішнє розслідування, про результати перевірки ми обов'язково надамо зворотній зв'язок.
Полезный комментарий
PUMB 31 мая 2023, 18:49
Євгенію, дякуємо, що знайшли час і повідомили про ситуацію, що склалася!

Банком було проведено перевірку за описаною Вами ситуацією зі співробітником, який Вас обслуговував, проведено роз’яснювальну бесіду, а також додаткове опрацювання в частині дотримання стандартів обслуговування клієнтів.

Як правило, під час обслуговування таких ситуацій не відбувається. Сподіваємося, співпраця з нашим Банком надалі залишатиме лише позитивні враження.

Дякуємо, що звернули на це увагу. Просимо вибачення за завдані незручності!

У разі виникнення додаткових запитань звертайтеся будь ласка на гарячу лінію в телефонному режимі або іншим зручним для Вас способом — email, сайт, через форму зворотнього зв’язку в ПУМБ online. В рамках постійного моніторингу якості обслуговування, що проводиться в банку, всі пропозиції та зауваження клієнтів приймаються, аналізуються і доводяться до відома керівництва.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
malinin007 20 апреля 2023, 19:09
Отделение по адресу: Запорожье, ул. Сагайдачного, 16
У червні 2022 року пумб заблокував всі мої рахунки, у тому числі і зарплатний.

Після довгих розмов з підтримкою я накінець вияснив, що підтримка мені не допоможе і мені треба йти у відділення і доводити, що я не осел. Без варіантів.
У відділенні виявилося, що мої рахунки заблоковано по причині того, що на мою карту було переказів більше 400 тис грн. УВАГА!!! «сумарно з моменту початку військового стану»!!!
І посилалися на постанову НБУ, яку я при них же відкрив на офіційному сайті і показав. Там ані словом не було сказано про «накопичувальний ліміт»!
Тобто вони самі собі всіма неправдами встановлюють якісь ліміти в обхід НБУ і прикриваються постановами НБУ, зміст яких вони самі не розуміють з надією на те, що люди тупі і не розберуться.

По суті ви можете самі собі чи дружині із пумба на пумб, чи з моно на пумб переводити одні і ті ж самі 10−15 тис. для різних потреб туди-сюди, а цей ліміт буде накопичуватися і в один прекрасний момент ви опинитесь з заблокованими рахунками і ваші гроші буде безкоштовно використовувати пумб, а вас відправлять у відділення доводити, що ви не терорист і звідки ви маєте 15 тисяч.

Це просто сором!!!

Так, як поводить себе пумб у цей важкий військовий час, безпідставно блокує кошти і як самий завзятий совковий бюрократ місяцями тягне час, принижує людей, заставляє бігати по відділеннях з бумажками і старається максимально довго безкоштовно користатися іхніми грошима, заслуговує найсерйозніших висновків!

Ні один банк у краіні не робив і не робить такого ні до війни, ні під час!
Ви самі вигадали собі накопичувальні ліміти у 400 тис грн з почтаку військового стану!!!

НБУ і близько не випускав таких постанов, ні одна людина у вашій «організаії» не змогла мені надати документальне підтвердження того, що десь така постанова існувала від регулятора, чи вона є нехай навіть і ексклюзасно у вас!

Такому відношенню не місце у сучасній і майбутній Украіні! Ви — сором для країни!
ПУМБ
Ответ банка
PUMB 21 апреля 2023, 10:05
Вітаємо!

Ми бажаємо розглянути цей випадок детальніше і вже передали Ваше звернення до відповідного відділу. Про результати перевірки ми обов'язково надамо Вам зворотній зв'язок.
Прийшов у банк (місто Нікополь) відновити втрачену кредитну картку (повністю погашена, ліміт 15 т.), я був у військовій формі. Співробітник одразу спитала, чи не хочу я встановити собі в системі статут «Військовий». Я сказав, чому б і ні, і спитав, а що це дає, на що мені відповіли, що типу нічого такого, просто буде стояли статус військовий. Я погодився. Надав документи, що я військовий. Отримавши картку я не користувався кредитними коштами деякий час. Коди я захотів купити в магазині товар, розрахуватись кредитними коштами не зміг, бо готівки не було з собою. Подзвонивши на гарячу лінію банку, виявились що військовим закривають кредитні ліміти, навіть якщо ти платоспроможний і вчасно завжди повертав гроші. Тож, не дуже шанований мною ПУМБ банк, це з вашої сторони неповага до військових, і ваш співробітник теж показав себе некомпетентним, або спеціально змовчав про умови, статусу «військовий» у вашому банку. Ганьба вам.
ПУМБ
Ответ банка
PUMB 21 апреля 2023, 9:40
Вітаємо!

Нам прикро, що обслуговування у нашому відділенні залишило у Вас негативні емоції. Перш за все, хочемо пояснити, що статус військовослужбовця надається відповідно до пункту 15 статті 14 Закону України «Про соціальний та правовий захист військовослужбовців та членів їхніх сімей» та застосовує пільги по кредитам: не нарахування штрафів, пені за невиконання зобов'язань перед Банком, а також процентів за користування кредитом і щомісячної комісії за кредитним договором. Водночас, користування кредитними коштами блокується під час дії цього статусу.

Ми бажаємо розібратися у ситуації та провести внутрішнє розслідування, про результати перевірки ми обов'язково надамо зворотній зв'язок.
Полезный комментарий
PUMB 26 апреля 2023, 15:29
Вітаємо, Сергію!

Ми провели внутрішню перевірку ситуації, що Ви описали.
Дійсно, під час візиту до нашого відділення, Вам був встановлений статус військовослужбовця. Наша колега запропонувала таку опцію, щоб Ви могли користуватися всіма пільгами: відсутність нарахування комісії та відсотків, пені та штрафів у випадку невиконання зобов’язань. На жаль, у Вас не уточнили чи плануєте Ви користуватися кредитним лімітом, через що й виникла ця ситуація. Ми перепрошуємо за цей випадок та вже провели внутрішню роботу для запобігання таких помилок у подальшому. Також хочемо зазначити, що використання власних коштів на рахунку доступне.
Feni4ka 20 апреля 2023, 9:02
Років 2 назад вирішила відкрити дебетну і кредитну карту в цьому недобанку, так як умови на всі обслуговування і операції по карті все карта 0%. Гарні умови, кругом нуль, знімання готівки, поповнення карти, перекази між іншими банками, поповнення мобільного, але як каже тепер мій чоловік — безкоштовний сир лише в мишоловці, от так і сталось. В один прекрасний момент мої рахунки заблоковано, я як останній терорист потрапила під фінмоніторинг цього недобанку, з мене вимагають кучу бумажок, чеків і документів про те де я взяла кошти, Куда тратила на які карти переводила і в яких цілях… Агов!!! Ви в своєму умі??? Як людина може знати і пам’ятати Куда витрачала свої особисті кошти рік чи півтора назад??? Ви так гарно співали пісні коли відкривали рахунок в вашому недобанку, кричали 400 тис в місяць дозволений ліміт фіз особам оборот власних коштів по карті, а тепер не перевищивши цього місячного ліміту ви додовбались дати вам за весь період звітність. Все добре там з гумором у вас??? Я мала спадок який отримала від продажу бабціноі квартири в москві ще в далекому 2011 році, за ці кошти купувала іншу квартиру в Києві а потім продала, сплативши всі податки та збори до пенсійного фонду України, це мої власні кошти, і якщо їх навіть 2 чи 3 міліона, це мої кошти. З якого дива я тепер маю перед вами робити звітність за покупку трусів чи сумочки в інтернеті, чи оплати може стриптизерів послуги яких я їм оплачувала на карту.

Мій відгук про цей банк самий негативний, крадуть і заморожують кошти клієнтів, бо певно своїх активів немає. Будьте обережні і тікайте з цього банку. Перш чим понести сюда свої кошти (копійки і так бідного народу України) 1000 разів подумайте, 100 разів прочитайте про цей недобанку відгуки. Відгуки тут самі страшні і історії людей читати і не перечитати, про жодний банк України не має скільки негативних відгуків як про пУМБ.
ПУМБ
Ответ банка
20 апреля 2023, 10:23
Вітаємо!

Нам дуже прикро, що у Вас склалося негативне враження про роботу банку. Банк працює згідно діючого законодавства з 17.03.2022 вступив в силу Закон «Про внесення змін до Податкового кодексу України та інших законодавчих актів України, щодо дії норм на період дії воєнного стану», згідно якого з 17.03.2022 року діє накопичувальний ліміт на внесення готівки (сумуються всі дроблені суми) через POS-термінали у касі Банку, ПТКС та сформовані заяви на переказ готівки на рахунки до 400 000 грн.
Ми хочемо більш детально розібратися в ситуації. Для цього просимо Вас надіслати нам в особисті повідомлення Ваші ПІБ та номер телефону
Проблема решена
Вакуленко Павел 18 апреля 2023, 22:50
Отделение по адресу: Киев, ул. Раисы Окипной, 4-А
У меня и моей жены закончились валютные депозиты. Я пришёл в отделение банка Пумб на Раисы Окипной 4А, чтобы забрать свои деньги. Перед тем, как должен был закончиться мой валютный депозит, я заходил в это отделение, чтобы узнать, нужно ли заказывать валюту заранее. Заведующая отделением Малюченко Юлия Васильевна заверила меня, что этого делать не нужно, так как валюта всегда есть в наличии.
И так, я подошёл в кассу, в которой обслуживала кассир Томчишина Людмила. Спросил у неё, есть ли в наличии доллары для выплаты по моему депозиту, который закончился сегодня, 17 апреля 2023 года. Она ответила мне, что всё в порядке — валюта в долларах для выплаты есть. Провели операцию по получении валюты, но когда я увидел доллары, которые она для меня подготовила, я сразу отменил операцию, так как это была сильно изношенная валюта, старого образца.
Такую валюту, если бы я её взял, пришлось бы везти в американский банк, так как в нашей стране её бы нигде не приняли, ни в одном банке, ни в одной обменке. Только можно сдать с комиссией 10% за износ. Перед тем, как отменить операцию в кассе, я просил другие купюры, но кассир Томчишина наотрез отказалась, сославшись на то, что других долларов у неё нет. А заведующая отделением мне пояснила, что какой-то их клиент уже 3 дня сдаёт им такую валюту и пока они её не продадут, заказывать через инкассацию ничего не будут. Так как я являюсь vip-клиентом, я обратился и к менеджеру по випам Виктории Иващенко, которая тараторила мне тоже самое, что и кассир и заведующая отделением. То есть толку от того, что ты зачислен в клуб Persona ПУМБ, никакого. Что я могу сказать, отделение на Раисы Окипной 4А, мягко говоря, очень нехорошее. Там работают бесчувственные и непрофессиональные специалисты, грубияны и жулики. Вот такое моё мнение об этом отделении. Люди в нём от безнаказанности и наглости, что хотят, то и делают. И им глубоко наплевать с каким настроением и мнением человек после такого обслуживания будет думать о банке ПУМБ.
Вот такие в кавычках «работники» и создают мнение о нашей украинской банковской системе. После таких событий, вообще, больше не захочешь открывать депозиты в этом отделении банка ПУМБ.
P. S. Благо, пошёл в этот же день в другое отделение банка ПУМБ на улице Митрополита Андрея Шептицкого 4, которое находится в Т Ц Комод. Там моя жена без проблем, не без помощи заведующего отделением Леонида Викторовича Разгонюка, получила свой депозит в долларах купюрами нового образца, в отличном состоянии. Я, конечно, свой депозит не получил, так как кассир Томчишина такого накрутила с проводкой, потом отменой, что финмон банка заблокировал операцию по снятию моей валюты на 24 часа. Леонид Викторович пытался мне помочь в течение часа, но так ничего и не смогли сделать. Зато на следующий день я пришёл в отделение на Митрополита Андрея Шептицкого, 4 и без проблем получил свой депозит в долларах такими же отличными купюрами нового образца. Спасибо огромное персоналу отделение Пумба на улице Митрополита Андрея Шептицкого, 4!
Казалось бы, два отделения одного и того же банка и какие разные коллективы сотрудников. Зло притягивает зло. А добро притягивает добро. Какой поп, такой и приход. Делайте выводы.
ПУМБ
Ответ банка
PUMB 19 апреля 2023, 9:34
Вітаємо, Павле!

Нам прикро, що у Вас залишилися негативні враження від обслуговування у нашому відділенні. Ми неодмінно розберемося в даній ситуації детальніше та повернемося до Вас зі зворотнім зв'язком після завершення перевірки.
Проблема решена
AlexeyBeley 18 апреля 2023, 11:47
Отделение по адресу: Львов, ул. Грюнвальдская, 5-А
Я клієнт того банку вже майже рік і за цей час не було жодного місяца коли б банк без всякої підстави не блокував би мені рахунки ніби то для проведеня перевірки на пару днів. І кожен раз я надаю банку той самий пакет документів — довідку про доходи і поясненя якогось зарахування по якому не було ніякої скарги від відправника! Вони що їх там не зберігають??? І кожен раз треба з’являтися в банк щоб надати ту ж саму інформацію! В минулому місяці банк заблокував карту і робив перевірку 21 день після чого попросив надати обгрунтування зарахування яке було пів року назад! Все надав, розблокували, проходе два тижні і знов блок- теж саме, надайте обгрунтування доходів, хоча кожен раз я надаю податкову декларацію з більш ніж достатнім доходом для такого руху грошей що є в мене по рахунках і знов чекайте 10 робочіх днів- тобто мінімум 2 тижні! Я не розумію зміст ціх перевірок- якщо проходе перевірка і сб каже все добре, що змінюється за два тижні щоб робити знов перевірку і знов її треба робити два тижні??? Переглянути два документа треба два тижні?! Здається мені банк просто таким чином утримує гроші клієнтів підвищує свою ліквідність. Банк ніколи не відповідає на скарги та запити, в минулий раз я надав майже десять запитів і скарг перед тим як до мене в кінці кінців через місяц зателефонували, СБ взагалі жахливе, особливо оператор Владислав який дозволяє собі кидати слухавку, перебивати та не слухати клієнта. Тільки на відділені є нормальний сервіс і бажання допомогти від дівчаток- операторів, але вони так саме нічого не можуть зробити так як СБ ігнорує і їх запити та уточнення. Отже останній раз — не вирішиться нормально питання переводжу всі гроші в Приват.
ПУМБ
Ответ банка
PUMB 18 апреля 2023, 14:18
Вітаємо!

Ми бажаємо розглянути цей випадок детальніше і вже передали Ваше звернення до відповідного відділу. Також просимо надіслати нам в особисті повідомлення дату і час звернення на гарячу лінію, щоб ми мали можливість перевірити коректність консультації, наданої нашим оператором.

Курс валют в ПУМБ

Валюта Покупка Продажа
EUR 49.4 50.1
PLN 11.65 11.95
USD 42.1 42.7
Все курсы банка

Курс валют в ПУМБ

Валюта Покупка Продажа
EUR 49.4 50.1
PLN 11.65 11.95
USD 42.1 42.7
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / ПУМБ 💰 / Отзывы о ПУМБ 📝