Минфин - Курсы валют Украины

Установить
×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы оставить отзыв, нужно войти или зарегистрироваться
zig4free 28 декабря 2022, 15:46
Сегодня получил очередную порцию негативного опыта в качестве клиента этого банка.

Нужно было мне пополнить карту на 48тыс грн, решил «сэкономить время» пополнить ВсеКарту через кассу банка — кюпюры по 200грн… Но оказываеться банк еще живет прошлым веком — в кассе нужен паспорт для пополнения налички??? Это при наличии мобильного приложения, при наличии карты банка которую нужно пополнить, при наличии ДИИ!
В пополнении отказали и предложили подойти к менеджеру — сделал!

НО!!! пришли клиенты, которые заняли единственную кассу на неизвестное время, прошло более 40 минут — хз может они и по время написания отзыва до сих пор кассу осаждают! Это мрак!

Обходите помойку под названием ПУМБ с его отделениями. Всем советую!

Отделение в котором я был — очень много негативных отзывов — видно руководству пофиг вообще, да и видно как делают мобильное приложение — руководству пофиг в принципе и в целом…

Вот отзывы про отделение в 2gis (Одесса пр-т. Олександровский 4): https://2gis.ua/odesa/inside/1970960492166242/query%D0%9F%D0%A3%D0%9C%D0%91/firm/1970853118837590/tab/reviews?m=30.716439%2C46.472464%2F13.45
ПУМБ
Ответ банка
28 декабря 2022, 16:37
Дякуємо за звернення! Ваша скарга буде опрацьована нашими спеціалістами.
spar2000 27 декабря 2022, 12:18
ПУМБ вимагає сплатити кошти, присилаючи листи на емейл кожний місяць. З цим банком я ніколи не мав справу і договорів. Частина листа від ПУМБ:
«Доброго дня!
Пропонуємо скористатись унікальною програмою прощення кредиту
від ПУМБ!
Сплатіть лише частину заборгованості, а ми покриємо решту.
Як це працює:
Сплатіть 700 грн за договором № 200190… — і залишок боргу 3 482 грн буде прощено (анульовано). "
Зверніть увагу, що банк не звертається до мене по прізвищу (можливо не знає). Звернення на гарячу лінію нічого не дало. Після звернення у відділення ПУМБ, менеджер звірила моі паспорт. дані та відповіла, що це можливо помилка… тоді чомусь спитала без пояснень, чи не знаю я «Олесю Романівну» (без прізвища), почувши негативну відповідь запропонувала написати заяву (можливо, щоб не приходили листи)… Вибачень я не почув… Як може банк розсилати листи про борг, якщо номер договору не зв’язаний з конкретною особою? Можливо банк взагалі не знає прізвища власника емейла (бо зазвичай банки звертаються по прізвищу до клієнта при листуванні, а тут тільки «доброго дня») та отримує емейли просто з інтернету з надією, що хтось щось заплате… дуже добре, що з цим банком я ніколи не мав договорів…
ПУМБ
Ответ банка
27 декабря 2022, 12:56
Вітаємо! Напишіть, будь ласка, нам в особисті повідомлення Ваші ПІБ, ІПН та номер телефону. Ми перевіримо інформацію. Також укажіть Вашу електронну пошту, на яку приходять повідомлення.
Ліля 0608 26 декабря 2022, 19:39
Добрий день 16.12 знімала з банкомату 1500, з карти знало, а гроші не видало, на чеку написано що гроші не видані.Зразу подзвонила на гарячу лінію,і в автоматичному режимі сказали що гроші повернуться через 24 години.Через день написала заявку на оскарження і в додатку показало що кошти повернули і зразу списало, що вони зняті з цього самого банкомату.21.12 дзвонила на гарячу лінію, оператор сказала що кошти повернуто, але зв’язок перервався, коли подзвонила ще раз інший оператор сказав що чекати до 40 днів.Хочу уточнити чи дійсно кошти повернуться
ПУМБ
Ответ банка
27 декабря 2022, 9:37
Вітаємо! Напишіть, будь ласка, нам в особисті повідомлення Ваші ПІБ, ІПН та номер телефону. Ми перевіримо інформацію.
tamara150873 26 декабря 2022, 10:05
22 грудня 2022 року побачила в особистому кабінеті по 3-м рахункам (зар.платний рахунок, кредитна картка і картка «є допомога») по -117,6 тис.грн, звернувшись на гарячу лінію почула, що все вірно банк зробив, бо отримав припис приватного виконавця на утримання 117,6 тис.грн, але 3 рахунки х 117,6 = 352 тис.грн!!!
По інформації від приватного виконавця: з зар.платного і кредитного рахунків не мають списувати кошти. В мене на утриманні неповнолітня дитина, тож утримання по виконавчому листу не має перевищувати 20%. Тим більше, що по виконавчому листу в мене ВЖЕ утримують в бухгатлерії.
23 грудня я звернулась у відділення банку, де мені не змогли видати довідку по зарплатньому рахунку, а також не отримала нормального пояснення про -352 тис боргу.
На даний час 300 грн, що перевела на погашення кредитної картки ПУМБ — банк перевів на виконавчий, також і 500 грн з зарплатньої картки.
Тож банк ПУМБ завідома мене «заганяє» відносно до себе в боргову яму, бо всі мої намагання проплатити заборгованість по кредитам — не дойдуть по цільовому призначенню, тож почне накопичуватись борг і штрафні %.
ПУМБ
Ответ банка
26 декабря 2022, 13:33
Вітаємо!

Напишіть будь ласка нам в особисті повідомлення Ваше ПІБ та фінансовий номер телефону, ми перевіримо інформацію.
imacand 23 декабря 2022, 14:03
Отже ситуація наступна:
Я продав криптовалюту через р2р на біржі, що не є протиправними діями, я отримав гривню на картку, а покупець отримав крипто, тож ордер був виконаний.
Через 2 дні мені блокують картку, служба безпеки банку просить документи про походження коштів, я надав усі скріншоти і написав заяву в довільній формі і відніс до банку, також зробив заяву в кіберполіцію України.
Банк не хоче розблоковувати рахунок тому що інший банк вимагає повернення отриману суму назад, хоча зазначу ордер був виконаний, всі докази є.
Банк тягне справу, тримає гроші в себе і може розблокувати рахунок лише після того як я дам згоду на повернення коштів, хоча там досить чимала сума для України і в тому числі для мене.
Біржа також не надає ніяких данних по контрагенту.
Також з цим контрагентом я вже працював на рподаж крипто і він надсилав кошти з сервісу geopay, туди я також писав бо маю ID транзакції, після перевірки вони сказали, шо ця людина була заблокована оскльки від поліції надійшов запит на повернення коштів.
Як діяти в даній ситуації?
ПУМБ
Ответ банка
26 декабря 2022, 13:47
Вітаємо!

Зверніться до відділення банку Вам нададуть консультацую з даного питання.
Проблема решена
7kokos 23 декабря 2022, 11:34
Банкомат, що знаходиться за адресою ул. Антонова Авиаконструктора, 9, Київ дуже часто не працює взагалі, або працює з помилками: що практично унеможливлює роботу з ним

На питання в цьому відділенні у співробітників, чому не працює банкомат, вони не володіють цією інформацією та знати не можуть. Дуже цікаво, хто може знати чому не працює банкомат, або працює некоректно, як не співробітники банку?

10.12.2022 13−20 я хотів зняти кредитні кошти в розмірі 10000 грн,
дуже необхідно було купити засоби для енергетичної незалежності. Банкомат почав
рахувати кошти, потім підвис, потім почали випливати вікна помилок та взагалі
виключився. Кошти знялися з рахунку, але я їх не отримав. Зателефонувавши у службу
підтримки, мені сказали, що пишіть заяву, на розгляді буде 7−10 днів.
Тобто я не отримав кошти, кошти списали та почали нараховувати відсотки за зняття.

Я написав заяву у той же день. Через декілька днів, я уточнив, що з моєю заявкою, на цей раз, мені відповіли, що заява буде розглянута протягом 30 днів.
Відсотки будуть нараховуватися незалежно отримав я кошти, чи ні. Тобто це звичайна
схема обкрадання людини. Повертати відсотки не збираються, за кошти які я навіть не отримав. Зателефонував ще раз для уточнення інформації за моєю заявкою 23.12.2022 мені відповіли, що розглядати будуть від 45−90 днів.
Статус заявки невідомій, про інкасацію банкомата невідомо.

Тобто я роблю висновок, що банк таким чином обкрадає клієнтів, взагалі невідомо чи поверне кошти, так ще і відсотки нараховує. Щоб ненараховувались відсотки, мені
довелося знайти та повернути ці 10 000грн на кредитний рахунок.

Дуже прикро, що банк не дорожить своєю репутацією. В мене серед друзів є багато
обурених клієнтів банку ПУМБ. Також, я впевнений, що банк не враховує до уваги
фідбеки про обслуговування. Навіщо взагалі питати чи вирішено питання,
якщо немає зворотного зв’язку
ПУМБ
Ответ банка
23 декабря 2022, 17:21
Вітаємо, Артем Миколайович!

Ми направили запит у відповідний підрозділ банку щодо розгляду заяви. Як тільки отримаємо відповідь надамо Вам інформацію.
alex vahato 22 декабря 2022, 9:41
Отделение по адресу: Киев, ул. Раисы Окипной, 4-А
Карти банку не працюють через PayPal, код MCC 8999

Пробував здійснити покупку через пейпал, однак транзакція не проходила, перед тим було все чудово. На підтримці спочатку сказали що недостатньо коштів — або брехали або самі не знали в чому справа. Інший оператор сказав, що покупки через пейпал відображає по коду МСС 8999 як покупка Криптовалюти і тому банк блокує)) операцію.
В кінцевому результаті прийшлось купити товар через іншу платіжну систему))

Був хороший банк але великі черги у касу і труднощі з пейпал не роблять йому репутацію ((
ПУМБ
Ответ банка
22 декабря 2022, 11:18
Доброго дня!
Ми хочемо розібратися в ситуації напишіть нам в приватні повідомлення Ваше ПІБ та фінансовий номер телефону.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Kitsya 21 декабря 2022, 19:04
Отделение по адресу: Львов, ул. Любинская, 102
Хотіла поповнити свій рахунок, як з’ясувалось його заблокували! Обороти по рахунку здійснювала згідно ліміту Нацбанку, який не перевищував 400 тис.в місяць., навіть менше. Я так розумію що клієнт в цьому банку не має жодних прав, якщо в будь який момент можна безпідставно заблокувати рахунок! Крім того працівники регулярно «шниряють» по рахунку, перевіряючи його стан, і які операції по ньому здійснюються, ніби він їх власний що порушує будь яку приватність!
ПУМБ
Ответ банка
22 декабря 2022, 10:43
Доброго дня!
Щоб розібратися в ситуації напишіть нам в приватні повідомлення Ваше ПІБ та фінансовий номер телефону.
Проблема решена
Kxena 21 декабря 2022, 15:00
19 груд. 2022 р. надавала запит щодо залишку по сплаті кредитної картки, попередньо 14 груднясплативши 6800 грн.
19 грудня сума до повного погашення по моїй карті на момент надання відповіді складала 6 962,56 грн.
Так як відповідь отримала трохи пізно, 19 грудня сплатила ще 18 446, 90 грн.. Враховуючи суму, я переплатила до 9 тисяч грн.
Після розмови з вашим оператором щодо закриття кредиту, мені знову нарахували 6 952, 92 грн.!!!
Так як не маю можливості перезапустити мобільний додаток ПУМБ (смс на мій фінансовий номер від банку ПУМБ не надходять (причини Київстар не може надати, так як у компанії Київстар і у банку ПУМБ статус повідомлення — «отримано», а фізично я його не отримую), звернулася до ваших операторів змінити фінансовий номер. Але це можна зробити тільки з моєї присутності у вашому відділені банку. Для того щоб зайти через ноутбук в онлайн ПУМБ, ви надсилаєте смс, яке до мене не надходить!!! Наразі я знаходжусь поза межами України і прийти до вас в банк не можу. Керувати і просліджувати кредитну історію не можу.
З відділом по кредитам 0962908484 також зв*язатися не можливо. У них постійна технічна помилка чи причина.
Я не розумію, за що мені нараховані 6 952, 92 грн., якщо я вам переплатила 9 тисяч гривень!!!
То ж не рекомендую мати діло з банком ПУМБ. Шахраї!
ПУМБ
Ответ банка
21 декабря 2022, 17:38
Вітаємо!

Уточніть будь ласка де саме Ви уточнювали суму залишку по кредиту?
Майже рік не відвідував фінустанову, а сьогодні прийшов до відділення аби отримати нову банківську картку. Мій візит припав на час повітряної тривоги, коли у місті вили сирени і вимикали світло… В умовах невизначеності щодо подальшої роботи фахівці банку періодично виходили до клієнтів і відповідали на їхні питання… Відтак я дізнався, що на період воєнного стану функціонування старих дебетних карток продовжено (перевірив у наявному банкоматі — саме так і є)! А ще було приємно почути врешті-решт про відбій повітряної тривоги та отримати новий «пластик» від банку. Щиро вдячний усім «причетним» до сьогоднішнього дійства — Олександру, Марії, Крістіні…
ПУМБ
Ответ банка
19 декабря 2022, 15:05
Вітаємо! Дякуємо Вам за відгук!
Alek Cristo 14 декабря 2022, 16:06
Заблокували рахунок. Звернувся на гарячу лінію, сказали, написати на info@fuib.com
Написав туди, отримав відповідь зі списком докуменів, які потрібно надати.
Вроді все добре, після заповнення всіх форм на сайті і прикріпленню документів надходження грошей з мого рахунку ФОП (інший банк), мене почали морозити… То відповідають, що не отримали файлів, то в кол-центрі кажуть, що нічого не можуть подивитись — потрібно звертатись в віділення.
Звернувся в віділення — знову написав заяву, прикріпили всі файли — ТИЖДЕНЬ пройшов і рахунок досі заблоковано. Прийшов в віділення знову — там нічого не знають…
Цирк якийсь, а не банк.
Яким чином вони блокують рахунки — загадка. В договорі вказано, що можуть заблокувати, якщо надходження 400к+ в місяць, в мене були раза в 2 менше і заблокували…
ПУМБ
Ответ банка
14 декабря 2022, 17:41
Вітаємо! Перевіряємо інформацію. Після перевірки Вам буде надана відповідь.
uliura19 13 декабря 2022, 12:58
В 20-х числах июня обратился в отделение банка на ул. Н.Лаврухина, 4.
Обращение было связано с необоснованными снятиями банком денежных средств с моего карточного счёта (пользуюсь кредитной карточкой ПУМБ «Все МОЖУ»).
Например: май, сумма обязательного платежа 562,96 грн.(скриншот предоставил банку), вношу 1000 грн. — списывают 1000 грн.
Июнь, сумма обязательного платежа около 1300 грн.(не сохранил скрин, к сожалению), вношу 2000 грн. — списывают 2000 грн.
В отделение банка менеджер 20 минут пыталась найти логическое объяснение списания средств, а потом сослалась на проблемы в техническом отделе, но уверила, что мне перезвонят и дадут ответ, как только проблема будет решена тех.отделом. Проблема, я так понял, ещё не решена)))
Просто получить выписку, где будут указаны суммы и проценты ежемесячного списания с моего карточного счёта — невозможно!(в XXI веке)
Взял и не заплатил в прошлом месяце обязательный платёж — через неделю мой телефон уже разрывался от звонков ПУМБа)))
С одним из менеджеров банка сошлись на том, что я подробно опишу проблему, предоставлю скрины обязательных платежей и календарь внесения денежных средств начиная с февраля 2022.
Письмо написал, предоставил информацию и тут понеслось: не можем предоставить информацию, т.к. неподтверждённый e-mail, но при этом присылают мне номер договора и сумму следующего платежа на мой «неподтверждённый» e-mail)))
Прошу только письменного доказательства от банка, в виде выписки, что деньги снимались без нарушений. А если была ошибка, то исправьте её и давайте работать дальше!
Нет же, банку выгодней сделать из своего клиента финансового преступника, отвечать ему шаблонами, ссылаться на конфиденциальность и прочие отговорки. Чем больше затягивают с ответом, тем больше подозрений, что с февраля 2022 банк стал играть не по правилам даже с клиентами малых кредитных сумм.
ПУМБ
Ответ банка
13 декабря 2022, 14:10
Напишіть, будь ласка, нам у особисті повідомлення пошту, на яку Ви хочете отримати виписку. Також уточніть, за який термін?
triniti91 12 декабря 2022, 23:42
Мы семья беженцев из г. Мариуполь. Чудом остались живы после русского нашествия. На данный момент проживаем в Польше. В семье воспитывается 10 детей сирот. Недавно нам заблокировали нашу социальную карту по причине того, что мы пытались перевести средства с карты на карту. Попробовали один раз (написали превышен лимит перевода), второй раз ввели сумму меньше (снова написали превышен лимит), третий раз ввели сумму еще меньше (получилось перевести!), четвертый раз попытались перевести сумму которую получилось (снова пишет превышен лимит). И после этого мы попытались войти в ПУМБ онлайн и ввели ПРАВИЛЬНЫЕ ДАННЫЕ, но система выбила ошибку, после еще одну ошибку и было написано (блокировка-обратиться в отделение банка. У нас НЕТ ВОЗМОЖНОСТИ поехать в Украину, а когда звонили в поддержку оператор оставляет заявку на разблокировку карты, но карту почему-то банк НЕ РАЗБЛОКИРОВАЛ. Как банк может вести себя таким образом по отношению к людям, которые потеряли все, вынуждены были покинуть свой город, к детям сиротам. Как можно взять и заблокировать социальную карту. Слезно просим вас разобраться и разблокировать нашу карту. С ув.
ПУМБ
Ответ банка
13 декабря 2022, 12:12
Вітаємо! Напишіть, будь ласка, нам в особисті повідомлення Ваші ПІБ, ІПН та номер телефону. Ми перевіримо інформацію.
galch2 10 декабря 2022, 21:05
Отделение по адресу: Львов, ул. Словацкого, 4
Якщо Ви, не дай Бог, не заповнили негайно якісь їхні внутрішні Опитувальники, будьте готові, що Вас будуть щоденно тероризувати, погрожувати Блокуванням рахунків, хамити.
Їм байдуже, що через їхню помилку Ви маєте це по десять раз робити, байдуже, що нема світла, інтернету… треба їх Накази виконувати негайно.
Ви будучи ФОП з ненайменшим оборотом, сплачуючи щомісяця кошти за Розрахунково-касове обслуговування, змушені будете вислуховувати погрози неадекватного менеджера, яка вже давно забула, а може і не знала, що таке етика ділового спілкування з клієнтом, яка дозволяє собі кидати слухавку… звинувачувати Вас, замість допомогти в вирішенні питання.
Будучи клієнтом 1,5 роки я шокована. Банк сам по собі непоганий, але культура спілкування і вирішення питань зі строни менеджерів — просто жахлива.
Стає питання, або змінити відділення або змінити банк. Немаю більше жодного бажання заходити туди і отримувати за свої ж кошти такий «рівень» обслуговування.
ПУМБ
Ответ банка
12 декабря 2022, 15:47
Вітаємо! Напишіть, будь ласка, нам в особисті повідомлення ПІБ менеджера, на якого Ви хочете залишити скаргу. Також уточніть, коли Ви з ним спілкувалися. Як саме він Вам погрожував та грубив? Ми перевіримо інформацію та проведемо відповідні заходи.
200707ket 9 декабря 2022, 12:23
Подобається, що у відділенні в місті Ніжин завжди уважно ставляться до фінансових питань клієнтів. Клієнту завжди йдуть на зустріч. Допомагають вирішити проблеми. Завжди зрозуміло відповідають на питання.
ПУМБ
Ответ банка
PUMB 9 декабря 2022, 14:50
Вітаємо! Дякуємо, що високо оцінили професіоналізм та зусилля наших колег. Працюємо для Вас!
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Татьяна Грицан 7 декабря 2022, 5:47
Проробивши в системi Банку 30 рокiв, де для нас КЛIЕНТ був дiйсно з великоi букви i клiент завжди правий i клiента обслуговуемо так, щоб вiн нам кожного разу говорив «дякую, неодмiнно прийду» я в шоцi вiд такого ставлення цим ПУМБом до своiх клiентiв. ПУМБ- це незаконне блокування депозитних рахункiв! ПУМБ- це незаконне навiшення мiнусових залишкiв на карти клieнта!!! ПУМБ-- це невиплачування процентiв вiд депозиту!!! ПУМБ- це незаконне нав’язування замiсть готiвки- вiйськових облiгацiй!!! ПУМБ-- це невиконання жодноi постанови НБУ. ПУМБ-- це жодноi офiцiйноi вiдповiдi ще сьогоднiшньому клiенту! ПУМБ--
потрiбно перевiряти Державнiй структурi та органами СБУ!!! ПУМБ- це невиконання жодноi постанови НБУ!!!
ПУМБ
Ответ банка
PUMB 9 декабря 2022, 18:23
Шановна Тетяно, ми зобов'язані здійснювати перевірку та забезпечувати моніторинг фінансових операцій наших клієнтів на предмет їх відповідності інформації про клієнта, що є у банку.
Моніторинг здійснюється в межах п. 4 та п. 5 ч. 2 ст. 8 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення» № 361 — IX від 06.12.2019р.
Для виконання умов зазначеного закону, ми маємо право запросити документи, що підтверджують походження коштів. А клієнт зобов’язаний їх надати в повному обсязі.
У відповідь на наш запит Ви надали документи, що підтверджують лише частину потрібної суми. Щоб проінформувати Вас про це, наші колеги телефонували Вам 28.10.
Також 8 грудня ми надіслали Вам повідомлення на електронну пошту та телефонували декілька разів, для інформування щодо подальших дій та вирішення ситуації.
Але, на жаль, так і не отримали відповіді від Вас.
Тому просимо зв’язатися з нами через зручне для Вас відділення або Гарячу лінію банку, за номером: +38 044 290 7 290

До надання всіх необхідних документів, що підтверджують походження коштів, встановлюється обмеження на користування рахунками клієнта.
В мобільному додатку обмеження відображається через символ мінус на рахунку. Це зовсім не означає, що залишок Вашого рахунку знаходиться в мінусі.
Також ми хочемо звернути увагу, що вже понад 30 років ми виконуємо всі договірні зобов’язання та виплачуємо відсотки згідно умов договору вчасно та попри все.
Нарахування відсотків по Вашим рахункам відбувається згідно термінів, вказаних у Вашому договорі.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
fred77 7 декабря 2022, 0:13
25 жовтня по техніним проблемам банка було списано 400.11 грн. два раза, сразу звернувся в с.п. банка по телефону, на слідуючий день написав заяву в відділенні банка, там сказали що будуть розбиратись 30 днів з 26.10. по 06.12. пройшло вже більше 30 днів і ніякої відповіді немає. Це що? Така двойна транзакція у цього банка не поодинокій випадок, чув що і у других клієнтів така сама проблема і банк просто ігнорує свої негаразди перед клієнтами. Щось мене угораздило зв’язатися с цією конторою, з банками працюю вже з годов так 1997 -98 но такого безпардонно пофігізму щось не було …
ПУМБ
Ответ банка
7 декабря 2022, 12:27
Вітаємо! Надішліть нам, будь ласка, Ваші ПІБ,ІПН та номер телефону. Ми перевіримо статус розгляду заявки та розберемося в ситуації.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Владимир Пудовкин 6 декабря 2022, 20:55
Столкнулся с проблемой следующего характера. Мне заблокировали карту, обратился я в отделение и получил такой ответ, что служба мониторинга требует подтвердить происхождение по 11 транзакциям. 2 из них- это транзакции по уходу с моей карты и как я должен это подтвердить, остается вопросом. Еще 3 транзакции я подтверждал ранее эти заявки были закрыты. Зачем Пумб понимает закрытые заявки остается вопросом!!!
Еще одну транзакцию я совершал лично, но пумб утверждает, что отправитель подал жалобу! То есть, по их логике, я решил сам себя обвинить в мошенничевстве!!!
Карта заблокирована уже 5 день со всеми деньгами и работники абсолютно не спешат решать этот вопрос. Служба мониторинга молчит. Очень возмущен. ПУМБ просто напросто решил забрать мои деньги и требует, чтобы я вернул их непонятно куда и кому!!!
ПУМБ
Ответ банка
7 декабря 2022, 12:26
Вітаємо! Надішліть нам, будь ласка, Ваші ПІБ та номер телефону. Ми все перевіримо та розберемося в ситуації.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Татьяна Грицан 6 декабря 2022, 9:36
Справка о зарплате, справку о пенсии, закрытые счета валюты, хранившиеся до этого в ПриватБанке, даже Е- декларация о начисленных процентах по депозитному валютному счету-- все это отправлено, как доказательство законном по обретения валюты. А закрытые валютные счета свидетельствуют о том что мои средства уже проверенные другим Банком и они чистые. НО!!! ПУМБ не видит моей справки о зарплате!!! ПОЧЕМУ??? Проценты ПУМБ не выплачивает. Зато не стесняясь пользуется наличными моими средствами, делая себе миллиардные доходы. Кроме того: ПУМБ повесил на мои карты огромные минус!!! Вопрос: откуда у клиента может быть минус от вложенного в банк депозита??? А проверять нужно не клиента, который доверил свою наличку банку, а сам Банк ПУМБ!!! ПУМБ не оправдывает доверия своих клиентов!!! Репутация банка ПУМБ ненадежная!!! Никому не рекомендую банк ПУМБ!!!
.
ПУМБ
Ответ банка
6 декабря 2022, 13:34
Як ми уже Вас інформували, Ви не надали усі необхідні документи. Зробити це Ви можете на пошту Банку info@fuib.com
lukso1990 5 декабря 2022, 23:06
Кілька разів звертаюся в банк з проханням зміни умов кредитування у зв’язку зі змінами доходів через війну. Проте відповідь одна нічим не можемо допомогти.Пропозицій для Вас немає.
ПУМБ
Ответ банка
6 декабря 2022, 13:37
Ми пропонуємо своїм клієнтам програму прощення з повним закриттям кредиту/ліміту кредитної карти, за умови погашення певної суми. Важливою умовою є надання поштової адреси доступної для листування, за якою Ви зможете отримати повідомлення від Банку про прощення боргу. Для цього необхідно заповнити форму на сайті https://www.pumb.ua/forgive-debt або зателефонувати за номером +38 044- 290-84-84
Якщо Ви станете учасником даної програми, Вам надійде відповідне повідомлення.

Курс валют в ПУМБ

Валюта Покупка Продажа
EUR 43.5 44.3
PLN 9.9 10.4
USD 41.8 42.5
Все курсы банка

Курс валют в ПУМБ

Валюта Покупка Продажа
EUR 43.5 44.3
PLN 9.9 10.4
USD 41.8 42.5
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / ПУМБ 💰 / Отзывы о ПУМБ 📝