×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в ПУМБ
| Валюта | Покупка | Продажа |
| EUR | 49.4 | 50.1 |
| PLN | 11.65 | 11.95 |
| USD | 42.1 | 42.7 |
| Все курсы банка | ||
Компетентні,професійні, вічливі, уважні працівники і керуюча цього відділення.
Дякуємо за відгук! Раді що Ви поділилися своїм клієнтським досвідом у нашому банку, а він лише позитивний!
Написать комментарий
В чём причина?
С Уважением
Кондрашов Александр Васильевич.
Написать комментарий
В чём причина?
Нам прикро, що дана ситуація викликала негативні емоції у користуванні нашими послугами. Хочемо звернути Вашу увагу, що фінальне рішення щодо оформлення кредитного продукту приймається з використанням автоматичної статистичної моделі, яка враховує безліч факторів і формує профіль клієнта на день оформлення. Причина відмови не розголошується, задля збереження банківської таємниці.
Зауважимо, що Ви можете подати повторну заявку на оформлення кредитного продукту через 30 календарних днів з моменту відмови.
Перепрошуємо за дані незручності та сподіваємося, що дана ситуація не вплине на нашу співпрацю з Вами у майбутньому. Бажаємо Вам гарного вечора!
Комментарии (3)
Недоліки в оплаті комунальних послух
P. S. За те, щоб я перерахував власні кошти на іншу карту і з неї оплатив хочуть 3% комісії
Ми бажаємо детальніше розібратися у ситуації. Для цього просимо Вас надіслати в особисті повідомлення назву шаблону, номер рахунку, дату звернення та канал комунікації, через який Ви надсилали звернення. Після отримання результатів перевірки ми надамо Вам зворотній зв'язк.
Комментарии (8)
Самоуправство з лімітами і брехня оператора
Ми бажаємо детальніше розібратися у ситуації. Для цього просимо Вас надіслати в особисті повідомлення час консультації з оператором. Після отримання результатів перевірки ми неодмінно повернемося до Вас зі зворотнім зв'язком.
Ми провели перевірку консультації фахівцем гарячої лінії нашого банку та дізналися, що він надав некоректну інформацію і з ним уже була проведена пояснювальна бесіда. Перепрошуємо за дану ситуацію та впевнені, що в майбутньому Ви будете отримувати лише якісне обслуговування від нашого банку ПУМБ.
Хочемо звернути Вашу увагу, що оплата накладеного платежу проводиться як «переказ коштів через інший сервіс». На дані операції у нашому банку є встановлений ліміт 700 USD в еквіваленті та 3 операції на добу. На жаль, збільшити даний ліміт немає можливості.
Комментарии (1)
Заблокували гроші на рахунку.
Хочу додати, що для відкриття рахунку особиста присутність була не потрібна — все робилося онлайн. Тобто, для відкриття рахунку з нуля присутність не потрібна, а для пояснень обов’язково йти до банку!
Ми бажаємо детальніше розібратися у ситуації та уже передали Ваше звернення у роботу відповідному відділу нашого банку. Після проведення перевірки ми неодмінно надамо Вам зворотній зв'язок.
Комментарии (1)
Шановні громадяни — не зв’язуйтесь з ПУМБ
Зараз 10.08.2023 рік. Рахунок не відкритий. Стільки гемору — а я ще навіть РАХУНОК НЕ ВІДКРИВ!
Співробітники банку ПУМБ — нанесли моєму підприємству шкоду у вигляді неотриманого доходу і діловій репутації. Так як я одразу після реєстрації — зробив комерційну пропозицію на тендер, та надав відомості про відкритий рахунок, з яким планував працювати. На даний час відкрив поточний рахунок в Приватбанку менше ніж за годину.
Висновки: співробітники банку ПУМБ — не на своєму місці! Всіх підряд клієнтів заганяють в Фінмоніторинг. Відкрити рахунок можливо тільки тим людям, хто ніколи не займався бізнесом!
Якщо ви цінуєте свій час — обходьте дану фінансову установу стороною!!!
Буду скаржитись на дії ПУМБ у встановленому порядку!
Нам дуже прикро, що у Вас залишилися негативні враження про обслуговування у нашому відділенні. Ми бажаємо розібратися детальніше, тому просимо Вас надіслати у особисті повідомлення Ваші ПІБ та контакний номер телефону та/або ІПН. Ми неодмінно розберемося в ситуації та повернемося до Вас зі зворотнім зв'язком.
Комментарии (1)
Ігнорування з посмішкою та обіцянками
Ми бажаємо розібратися в ситуації детальніше та просимо надіслати нам в особисті повідомлення Ваші ПІБ та ІПН. Про результати перевірки ми обов'язково надамо Вам зворотній зв'язок.
Комментарии (3)
чем дальше тем хуже работа сотрудников банка
год назад у меня сменилась регистрация места проживания, то, что ранее называлось пропиской и отмечалось в паспорте. на сегодня, в паспорте регистрация (прописка) не отмечается при ее смене, но ЦНАП выдает Вытяг о месте регистрации жительства, т. е. прописки.
как законопослушный гражданин, я предоставила в банк документы, но! сотрудники банка на сктолько бездарны, что не могут этого сделать.
один из ответов: — а наши ребята говорят, что на минфине у вас старый адрес! ваши ребята — это как я понимаю юр отдел, не отличают адрес регистрации ФОП от регистрации физ лица. на минфине в бесплатном доступе указан адрес регистрации ФОП! а не регистрации проживания физ лица.
так вот, ФОП зарегистрирован и продолжает совю регистрацию по тому адресу у меня есть документы позволяющие мне это. а вот физ лицо, обычное у которого депозит физ лица, зарегистрирован и проживает по другому адресу. и когда я звоню на линию поддержки по карте физ лица и меня спрашивают мой адрес регистрации, то это должен быть адрес регистрации согасно Вытяга ЦНАП, а не «наши мальчики говорят» :(как и в депозитном Договоре.
пожалуйста, проведи ликбез ваших непрофессиональных сотрудников. чтобы они исправили на правильные данные.
можете написать мне в личку и я дам телефон личный, чтобы связаться со мной.
ужасная работа сотрудников отделения на Шептицкого 4. во время попытки смены и объяснения, я столкнулась еще и с устным хамством. около 15 лет у меня счета в вашем банке, и ранее всем рекомендовала. сейчас, настолько отвратительное обслуживание и некомпетентное, что никому не порекомендую.
Нам дуже прикро, що у Вас залишилися негативні враження про обслуговування у нашому відділенні. Ми бажаємо розібратися детальніше, тому вже зафіксували Ваше звернення і неодмінно надамо Вам зворотній зв'язок пізніше.
Комментарии (3)
Негідна поведінка великого системного банку
Нам дуже прикро, що сталася така ситуація. Ми бажаємо розібратися детальніше. Про результати перевірки ми обов'язково надамо Вам зворотній зв'язок!
Після відкриття дебетоваго рахунку «ВсеКАРТА» в застосунку відбувається перехід до відкриття кредитного рахунку «ВсеМОЖУ Online» і у разі одобрення кредитного ліміта, необхідно здійснити оплату від 100 грн і отримати винагороду як за відкриття кредитної картки. Також оформлення картки не обов’язково здійснювати через мобільний застосунок, за бажанням, Ви можете звернутися до відділення нашого банку для її оформлення.
Просимо в особисті повідомлення надати номер друга, який надіслав Вам реферальне посилання, аби ми могли перевірити інформацію чи коректно були виконані умови по акції.
Комментарии (6)
Блокування додатка
Я надав послугу, отримав квитанцію, а через певний час клієнт подав скаргу, що я ніби шахрай та не надав послугу.
В мене всі докази є, але я не можу їх надіслати через те що додаток заблокований).
У відділені розвели руками, нічим не допомогли, нічого не знають, порадили написать в чат бот, в який я не можу написать, бо додаток заблокований (фейспалм).
Якийсь трешовий банк. За телефонами додзвонився: «їдіть у відділення»… (рукалицо).
Ми бажаємо детальніше розібратися в ситуації, яку Ви описали. Для цього просимо Вас надіслати нам в особисті повідомлення Ваші ПІБ та ІПН, а також дату і суму переказу та дату звернення до відділення. Ми розглянемо ситуацію та повернемося до Вас зі зворотнім зв'язком після отримання результатів.
Комментарии (7)
Банки и кредиты
Прочитал много отзывов плохих и сильно удивлен, скорее всего написано больше конкурентами банка, Я так думаю Банком пользуюсь бгльше 5 лет, брал кредиты от 30 000 до 50 000 все закрыты досрочно без никаких проблем, есть кредитная карта была на 50 000понизил до 15 000 все работает корректно, переводы работают четко, банк часто выручал в трудную ситуацию когда срочно надо были деньги, а просить близких было стыдно, у меня бабушка получила двохсторонний перелом ребер из-за зрения ее зацепила машина по трассе бабушке 78лет, плохое зрение, банк в тот же день позычил 40 000 и без проблем деньги сразу поступили на карту, Я все отдал с процентами и бабушка вылечилась, все кредиты были только в этом банки в основном телефоны, телевизоры ноутбуки, все кредиты работают на благо, и небольшие проценты, все выплачено и закрыто, сейчас я заграницей в Кишиневе, снял 2000 лей МD списалось с кредитки 4300грн и все корректно, в ближайшее время рассчитаюсь никто никого не блокировал и списаны деньги по нормальному тарифу, часто менял доллары и с ними все в порядке Большое
Спасибо банку
И з плохого только одно, у меня родственники живут в Могилев-Подольску это большой город и там закрывают отделение, верней зделал смарт, а если что-то со счётом всех жителей отправляют в Виницу ближайшее отделение, електричке нет, а автобусом ехать 2.5часа цена за билет 190грн и все только туда, например сменить финансовый номер телефона нельзя надо ехать у Винницу, а у два конца это 400грн, а сколько дедушек и бабушек они могут губить эти финансовые телефоны, короче банк забыл за Могилёв -Подольский, или этот город списали, очень жаль 😔 как только приеду в Киев буду добиваться встречи акционеров что бы вернуть горожанам полноценный банк, спасибо
Дякуємо за відгук! Раді що Ви поділилися своїм клієнтським досвідом у нашому банку, а він лише позитивний!
Ми бажаємо зареєструвати Вашу пропозицію щодо відділення в Могилів-Подільському. Саме тому, просимо надіслати нам у приватні повідомлення Ваше ПІБ, фінансовий номер телефону.
Наше відділення експрес у м. Могилів-Подільський було відкрито 16.08.2021р. З того часу формат обслуговування не змінювався та хочемо зазначити, що ми не плануємо закривати дане відділення нашого банку ПУМБ.
Зауважимо, що деякі операції недоступні для виконання у такому виді відділень, проте ми взяли до уваги Ваше звернення та розглянемо можливість збільшення його функціоналу.
Комментарии (4)
Заблокировали онлайн карту
Жена открыла карту онлайн для пользования за границей! Так как проживает в другой стране! После 8 операций по карте счет заблокировали!!! И деньги вернуть можно только на территории Украины! Возможности вернуться в Украину НЕТ! Так как документы подались на вид на жительство!!!
Категорически Н Е рекомендую данный банк!!!
Нам дуже прикро, що в Вас склалось саме таке враження про наш банк. Ми бажаємо розібратися в ситуації детальніше. Проте, задля збереження банківської таємниці, ми можемо розголошувати інформацію лише власнику договору. Саме тому просимо власника договору написати нам у приватні повідомлення для отримання інформації.
Комментарии (1)
Бегите из этой аферы !!!
Нам прикро, що дана ситуація викликала негативні емоції у користуванні нашими послугами. Ми бажаємо розібратися детальніше та перевірити коректність консультації наших фахівців. Після проведення перевірки ми неодмінно надамо Вам зворотній зв'язок.
Комментарии (28)
Блок переводов на приват банк
Просто если бы пумб не считал эти ошибочные транз как оборот по карте, когда ты отпр 25к оно выбивает ошибку и возвращает 25к и -50к оборота по карте у тебя уже есть+25к ты отправляешь, -75к оборота.
Такая проблема только с пумб с др банков всё ок, дело не в аккаунте, с двух банков пумб пробовали отправлять выбивают ошибки на приват, в первые такое вижу вообще в банках:)
А так в принципе банк отличный, без % до 300к переводы на любые банки, снятие в банкоматах без % это большие плюсы, но вот эта трабла с переводом, нужно решить банку…
Нам прикро, що дана ситуація викликала негативний досвід у користуванні нашими послугами. Ми бажаємо розібратися детальніше та все перевірити. Просимо надіслати нам у приватні повідомлення Ваше ПІБ, фінансовий номер телефону, а також дати переказів коштів. Після детальної перевірки ми неодмінно повернемося до Вас зі зворотнім зв'язком.
Комментарии (6)
Підтримують шахраїв
Нам прикро, що Ви зіткнулися зі шахрайськими діями. Ми бажаємо розібратися в ситуації детальніше. Для цього просимо надіслати нам в особисті повідомлення Ваші ПІБ, контактний номер телефону та дату звернення до служби безпеки щодо даного випадку.
Комментарии (15)
Махинации с кредитом
Нам дуже прикро, що сталась така ситуація. Ми бажаємо розібратися в ситуації детальніше. Для цього просимо надіслати нам в особисті повідомлення Ваші ПІБ та ІПН. Ми неодмінно розберемося в ситуації та повернемося до Вас зі зворотнім зв'язком.
Комментарии (5)
Заблокировали счёт
Нам прикро, що дана ситуація викликала у Вас негативні емоції. Ми бажаємо розібратися детальніше та перевірити коректність консультації нашого фахівця. Після проведення перевірки ми неодмінно надамо Вам зворотній зв'язок.
Ми перевірили телефонну розмову з нашим фахівцем Валентином та дізналися, що розмова зі сторони нашого оператора була коректна, на Ваші запитання були надані чіткі відповіді і була надана вся необхідна та можлива інформація.
Хочемо зауважити, що на даний момент Ваш рахунок розблокований і Ви можете вільно користуватися Вашими коштами.
Перепрошуємо за дані незручності та сподіваємося, що дана ситуація не вплине на нашу співпрацю з Вами у майбутньому. Бажаємо Вам гарного дня!
Комментарии (10)
Блокування акаунта
Ми бажаємо детальніше розібратися у ситуації та уже передали Ваше звернення у роботу відповідному відділу нашого банку. Після проведення перевірки ми неодмінно надамо Вам зворотній зв'язок.
Комментарии (1)
Абсолютно хамське відношення до клієнтів!
Коли розмовляла з відділом шахрайств, різні оператори говорили то до 5го робочих днів то до 9ти займає розслідування, взагалі абсолютно хамське відношення до клієнтів які довірили свої кошти!!!
Намагались ще мене винною виставити, начеб то я сама замовила щось або по якихось ссилках переходила, абсурд після блокування карти ще 7 разів намагались списати кошти!
Списання коштів без введення коду підтвердження можливе, якщо клієнт оформив підписку або регулярні платежі з картки. Ми передали Ваше звернення на розгляд відповідального підрозділу та надамо зворотній зв'язок після отримання відповіді.
Після детальної перевірки ми дізналися, що шахраями був здійснений підбір реквізитів платіжної картки. На жаль, сервіс, на якому була здійснена покупка не перевіряє 3DS та CVV код. Хочемо звернути Вашу увагу, що на вказаному сервісі, ця покупка підлягає оскарженню та вже запущено даний процес.
Для запобігання будь-яких спроб шахрайських дій, ми передбачили відключення інтернет-оплати у застосунку ПУМБ Online: у налаштуванні картки вимкніть інтернет оплату, після цього будь-яка оплата в Інтернеті буде неможлива.
Нам прикро, що дана ситуація викликала у Вас негативні емоції, проте сподіваємося, що у майбутньому Ви будете отримувати лише позитивні враження від користування нашими послугами. Також після повного вирішення ситуації ми додатково Вас повідомимо.
Раді сповістити, що кошти, які були списані шахрайським шляхом, уже повернуті на Ваш рахунок. Бажаємо Вам гарного вечора!
Комментарии (4)