×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в ПУМБ
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 43.6 | 44.2 |
PLN | 9.7 | 10.2 |
USD | 41.1 | 41.6 |
Все курсы банка |
ПУМБ заблокировал средства на карте.
Комментарии (8)
Не можу «прив'язати» червону картку до Paypal
Якщо термін дії вашої картки закінчівся, нею можна користуватися як раніше — знімати готівку, розраховуватися в магазинах, робити перекази в ПУМБ Online.
Проте, по закінченню терміну вказаного на пластику, можуть не проходити операції, які потребують введення терміну дії картки. Наприклад, при розрахунках в Інтернеті.
Ми рекомендуємо Вам в мобільному додатку інтернет-банкінгу відкрити віртуальну картку до необхідного Вам рахунку та підв'язати її до системи PayPal.
Комментарии (1)
Нажаль, кешбек не працює і це не всі проблеми
Ще саппорт не дуже прослуховуються до клієнтів, бо ще на самому початку при відкритті рахунку (віртуального) я казав, що відновити пароль не виходить, бо я не маю фізичної карти (думав зроблю краще з економією пластику) але вже за 5 місяців нічого не змінилося… При відновленні пароля треба писати номер карти. Я гадав, що повністю видалити додаток і встановити заново виправить ситуацію з кешбеком.
О і ще проблема дуже велика, якщо ви оформили віртуальну картку, то поповнення такої картки готівкою — це я вам не рекомендую, якщо сума маленька, то ще якось потерпіти є змога, а більшу суму зовсім не приємно поповнювати, бо через касу ви поповнити не зможете, а доведеться працювати з банкоматом, котрий трохи не оптимізований для комфортного використання. В будь-якому випадку, якщо прийшли покласти на рахунок 5к гривень купюрами по 100, ось і рахуйте скільки вам потрібно «втратити» часу, щоб по одній купюрі покласти на рахунок
Наразі сформовано 4 пропозиції: лише категорії від банку, лише пропозиції від партнерів, обидві пропозиції, або взагалі кешбек недоступний.
Вам запропоновано пропозиції від партнерів. Вибірка пропозицій для учасників акції визначалася з використанням моделі автоматичного алгоритму на основі багатьох факторів у тому числі й історії користування клієнтом продуктами банку.
Відновити пароль від особистого кабінету можна зателефонувавши на Гарячу лінію банку або натиснувши на «Забули пароль(Відновити пароль)» у додатку (знаючи номер картки та CVV-код) або у будь-якому відділенні банку.
Також Ви можете поповнювати свій рахунок через касу банку, проте попередньо необхідно звернутись до фахівця з документом, що підтверджує Вашу особу для формування квитанції на внесення необхідної Вами суми в касі. Термінал самообслуговування є альтернативою цьому процесу.
Написать комментарий
Списали деньги за депозит депозит не открился
Комментарии (1)
Продовжую тему з безпідставним заблокуванням!
Написали на мою електронну адресу співробітники банку пумб щоб я прийшов до відділення банку. Я прийшов щойно, привітався з оператором і пішов. Тому що відповіді не має знову. До сих пір в роботі(що банк пумб там такого важливого робить з 29.06 я навіть не уявляю!) Я витрачаю купу часу через те що ваш банк ненормальний!!!
Не можна писати нецензурну лексику бо модерація сайту не пропустить, але самі здогадайтеся що би я хотів написати. Не має нормальних слів!
Комментарии (2)
Додаткова інформація до попереднього поста про безпідставне заблокування рахунку
Чесно! Я більшого ідиотизму ще не бачив! МАКСИМАЛЬНО НЕ РЕКОМЕНДУЮ ДАНИЙ БАНК!!!
САМЕ ЦІКАВЕ НАРАЗІ ОПЕРАТОР МЕНІ СКАЗАЛА ІНШУ ПРИЧИНУ, НІБИ ТО БУВ ВХІД З ІНШОГО ПРИСТРОЮ.
ВИ СЕРЙОЗНО ПУМБ, ЯК У ВАС ВЗАГАЛІ ЩЕ ЛІЦЕНЗІЯ ТРИМАЄТЬСЯ КОЛИ ВИ НАВІТЬ ПРИЧИНУ НЕ МОЖЕТЕ НОРМАЛЬНО НАЗВАТИ ЗА ТЕ ЩО ЗАБЛОКУВАЛИ РАХУНОК З МОЇМИ КОШТАМИ.
ДУЖЕ ХОТІЛОСЯ ЩОБ ЗА ТАКІ ГРУБІ ПОРУШЕННЯ ВАМИ ЗАЦІКАВИЛИСЬ ВІДПОВІДНІ СЛУЖБИ!
Комментарии (6)
Безпідставне блокування рахунку. Порушення закону!
Комментарии (6)
Банк «знает» как разобраться с Вашими средствами
Написать комментарий
Просто жах!
Наразі у нас діє програма зменшення фінансового навантаження на клієнтів, згідно з якою платежі розраховані індивідуально і значно зменшені у порівнянні з довоєнним часом. Пільговий період по кредитних картках працює в стандартному режимі, тобто суму заборгованості на кінець поточного розрахункового періоду треба повернути у строк до платіжної дати наступного розрахункового періоду.
Ми рекомендуємо не накопичувати заборгованість і вносити платежі у більшому розмірі ніж вони розраховані зараз.
Написать комментарий
Деруть комісію без попередження
Комментарии (2)
Заборона на переказ Euro рахунка PayPal на Euro рахунок ПУМБ
Займаюсь збором коштів та купівлею авто для ЗСУ. Не однорщово надавав в ПУМБ підтверджуючи документи. Проходив фін.моніторинг.
Писав скарги на відмову виконувати Постанову НБУ 120 від 05.08.2022р.
Ситуація сьогодні
Зайшли кошти на особистий PayPal (рахунок в Euro), з проблемами пройшов верифікацію в ПУМБ карткового рахунку Euro.
А далі почалося цікаве!!!
Переказ з Euro PayPal на картковий рахунок Euro в ПУМБ.
Банк відмовляє. Проводячи конвертацію з Euro PayPal в гривню!!! А Гривню поповнити не можливо, бо Euro рахунок ПУМБ!!! Навіщо проводити конвертацію в гривню між двома рахунками в Euro???
Це якийсь дебілізм ПУМБ!!!
Нааступний крок.
Намагаючя привязати карту в гривні до PayPal. Знову відмова! Бо це з рахунка в Euro і я намагаючя купити кріптовалюту!!!
ПУМБ, Ви точно з України??? Бо стільки проблем скільки Ви робите, не роблять інші банки!
З таким відношенням до клієнтів, та волонтерів, та з тим як Ви робите — не хочеться мати з Вами жодних справ…
Доречі в Monobank, все пройшло без проблем.
Уточніть Ваше ПІБ та фінансовий номер телефону ми перевіримо ситуацію.
Комментарии (2)
Банк игнорирует письма от клиентов на почту info@fuib.com
У зв'язку із суттєвим погіршенням фінансового стану клієнтів у період війни, банк розробляє програми реструктуризації заборгованості. Про запуск програм слідкуйте у повідомленнях від банку або на сайті.
Комментарии (4)
Двойной платеж по вине ПУМБ .
Заявки на спірну транзакцію розглядають протягом 30 днів, це стандартний розгляду, рішення може бути прийнято раніше.
Комментарии (1)
Не рассматривается заявление об ошибочном платеже
Наобхідно звертатися до банку відправника з повідомленням, що кошти відправили на невірні реквізити і цей банк надасть запит на повернення коштів.
Комментарии (12)
Пожизненный осадок
События происходили в те далекие довоенные времена, а точнее — январь 2022 г. Нужно было снять 1800 грн с карты ПУМБ. Приватовский банкомат дает снять или 1000 или 200 грн с чужих банковских карт. 1000грн — снял, пробую еще 1000 в надежде что выдаст остаток (на карте и было 1800) чтобы не по 200 грн снимать… Отказ, начинаю снимать по 200… 200 — норм… 200-норм… 200-норм… 200 — отказ… Стояло ограничение на снятие 5 раз в день, ну ок, захожу в приложение, ставлю 10, пытаюсь снять еще 200 — тоже отказ, но уже по недостатку средств… Начинаю разбираться — на карте — 0… 200 грн не хватает… Иду в ближайшее отделение ПУМБ и говорю так и так, 200 грн пропало, пишу заявление… Через пару недель мне эти 200 грн приходят, ну ок, забыто…
Но не тут-то было… Еще через пару недель пропадают 200 грн с карты, причем, задней датой… Иду снова в отделение пишу снова заявление… Ситуация повторяется 3 раза — т. е. заявление-деньги приходят-деньги пропадают… Пока не пришел окончательный отказ.
Не понравилось мне такое… Прихожу снова в отделение и после некоторых споров они предложили распечатку из банкомата… Через пару недель звонят — есть распечатка… Посмотрел распечатку — и вправду, по распечатке я все деньги забрал…
НО! Они мне выдали распечатку с ОДНИМ отказом выдачи денег, а отказов было ДВА!!! ДВА!!! Куда в распечатке делся второй отказ?! Те кто выдавал распечатку (или готовил ее) не знали, что следующая карта которая была вставлена в банкомат тоже была моя, но приватовская (т.е. они только до первого отказа показали, а дальше — уже чужая карта… Но была-то моя!)… Кто подтасовывал распечатку — Приват или ПУМБ не знаю, но что фальсификация была — это точно, так что могли и подтасовать, что было снятие тех самых 200 грн… Доверие испарилось — данные распечатки скомпрометированы…
Конечно после этих событий я карту ПУМБ закрыл, не нужен банк которому нельзя доверить деньги, да еще вдобавок занимается подтасовкой…
Осадок остался пожизненный…
До логического конца эта история не была доведена т.к. последний мой поход в отделение был 18 февраля…
Напишіть нам в особисті повідомлення Ваше ПІБ та фінансовий номер телефону та дату коли писали заяву.
Написать комментарий
Внимание владелец карты 5355 2802 0840 7237 банк ПУМБ
Это уже не первый случай когда владелец карты данного банка мошенник. Я не знаю почему, но именно этот банк выбирают мошенники. Вот так и с этим владельцем. Выставляет товары на олх и просит оплату за доставку. после оплаты аккаунт удаляет.
Разберитесь с банком. Почему именно этот банк выбирают мошенники
Інформацію передано у відповідний підрозділ банку
Комментарии (70)
Заблокирован кредитный счёт
На счету остались деньги, а на кредитной задолженность. Джерело походження Binance и кредит пумб.
(это подойдёт пумбу (приватбанку подошло) если оборот больше млн?)
Вопрос что будет сейчас с кредитом после льготного периода, он тоже заморожен?
Мои средства с остальных карт можно перевести на кредитную на погашение долга?
Спасибо за помощь, готов на дальнейшее сотрудничество с банком.
Написать комментарий
Банк, который не возвращает личные деньги клиентов!
В основном использовал карту для покупки-продажи криптовалюты.
До апреля 2022 года не было никаких проблем.
И вот в мае 2022 началось:
В связи с большим оборотом по счету за период пользования (2,9 млн грн) банк заблокировал мне и моей жене карты.
При обращении в отделение сотрудники сказали, что для разблокировки нужно предоставить «подтверждающие документы».
Т.к. деньги срочно не были нужны — мы решили открыть военные облигации на 3 месяца, чтоб помочь армии и заработать немного денег на процентах.
Сотрудник заверил, что после окончания срока военных облигаций — деньги можно снять в полном объеме с процентами.
Такую же информацию мне подтвердили на горячей линии.
Мы открыли военные облигации 07.06.2022, прошло 3 месяца, снова обратились в отделение с целью снять всю сумму с процентами, предварительно позвонив на горячую линию, где нас заверили, что сумму до 100 тыс грн можно снять в кассе.
08.09.2022 сотрудники ответили, что деньги вернутся на карту автоматически и возможности выдать деньги в кассе нет, т.к. карты заблокированы.
Автоматического возврата мы ждали до 12.09, однако терпение лопнуло и мы снова обратились в отделение.
Как оказалось на этот раз, для возврата нужно, чтоб сотрудник нажал какую-то кнопку и деньги будут зачислены на карту. И вот, спустя 5 дней сотрудники это сделали и деньги оказались у меня на карте.
Для разблокировки карты я предоставил документ о заработной плате (справку ОК 7) с момента начала трудовой деятельности.
Доход за вычетом налогов составил примерно 1 млн грн. Как мне казалось, этой суммы более чем достаточно, для подтверждения платежеспособности клиента.
Однако нет, сюрпризы продолжились. Финансовый мониторинг заявил, что я должен предоставить документы на сумму ОБОРОТА в 2.9 млн грн.
Мои доводы о том, что заблокировано всего 100 тыс грн, а я предоставил подтверждающие документы на 1 млн грн, финансовый мониторинг проигнорировал.
Мои доводы, что оборот в 2,9 млн грн можно осуществить имея всего 100 тыс (сняв и положив их на счет 29 раз), финансовый мониторинг также проигнорировал.
После чего, я объяснил, что:
1) все время с начала трудовой деятельности покупал доллары по курсу от 2 грн до 28 грн за доллар и копил их, а в 2022 году поменял на гривны основную сумму, что превысило 2.9 млн грн;
2) у меня были депозитные договоры в банках, которые давно не существуют и ликвидированы;
3) каждый мой день рождения мне дарят подарки денежные, которые я не декларирую;
4) в 2012 году я купил криптовалюту биткоин и продал ее в 2020—2021 году, тем самым увеличил свой капитал;
5) одалживал деньги знакомым/родственникам и они возвращали мне деньги на карту пумб;
6) покупал криптовалюту на п2п рынке на сайте Binance (который официально работает), если бы это было запрещено законом, то эту международную биржу давно бы заблокировали.
Все эти 6 пунктов также были проигнорированы.
Логика финансового мониторинга стала для меня загадкой…
Прошу помощи и разъяснения у администрации сайт Минфин и сотрудников Главного офиса ПУМБ!
Я не нарушал закон, пользовался картой в личных целях, предоставил документы о своем доходе, открыл военные облигации и помог армии, хочу забрать свои деньги, заработанные законно, с которых были уплачены все налоги и НАВСЕГДА попрощаться с банком ПУМБ!
Верните мои деньги!!!
Вендаловский Вадим
19.10.2022
абсолютно такая же ситуация по моей супруге
Комментарии (19)
В кассе отделения банка не принимают долларовые купюры, которые сами выдали.
Не советую открывать валютные счета в этом отделении банка и тем более покупать валюту. Имею длительный опыт работы с другими банками и никогда такой проблемы не возникало.
К сожалению являюсь клиентом банка и надо будет еще снимать валюту, а доверия сотрудникам банка нет.
Комментарии (2)
ПУМБ підводить під кримінальну відповідальність.
Під час оформлення кредитної картки представнику банку за запитом було надано 1) паспорт, 2) інд.код, 3) справка про доходи з місця роботи за крайні 6 міс., 4) номер телефону керівника з місця роботи (вказаний в відкритих джерелах- офіційний сайт установи).
Крім вищенаведених данних представник банку запитав «…номер моб. телефону та ПІБ когось з знайомих чи родичів», на моє питання-навіщо?, відповідь- буде наче поручитель.
Акцентую увагу! Усне питання- усна відповідь- занесення наданих данних працівником банку на цифровий носій (компютер).
Форма отримання представником банку персональної інформації третіх осіб унеможливлює споживача в повідомленні про його кримінальну відповідальність за надання цієї інф.
Простіше кажучи- представник банку підводить клієнта під кримінальну відповідальність, а він про це навіть не здогадується.
Ви приходите з довірою в офіційну банківську установу, а вас там тишком підводять під кримінальну відповідальність. Вас це влаштовує? Мене-ні!
Ст 25, п 6. З У Про споживче кредитування
Форма інформаційного повідомлення, за допомогою якої споживачем здійснюється передача персональних даних третіх осіб при укладенні договору про споживчий кредит, повинна містити повідомлення про кримінальну відповідальність, передбачену статтею 182 Кримінального кодексу України, за незаконне збирання, зберігання, використання, поширення конфіденційної інформації про третіх осіб.
Ст 12, ч 2. З У Про споживче кредитування
Кредитодавець не має права зазначати у договорі про споживчий кредит як поручителя або майнового поручителя особу, з якою не укладено відповідний письмовий договір
Запит такої інформації не є порушенням закону. Особи, яких Ви вказуєте, не стають поручителями.
Комментарии (2)