×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в ПУМБ
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 43.5 | 44.3 |
PLN | 9.9 | 10.4 |
USD | 41.8 | 42.5 |
Все курсы банка |
Обходите эту помойку
Нужно было мне пополнить карту на 48тыс грн, решил «сэкономить время» пополнить ВсеКарту через кассу банка — кюпюры по 200грн… Но оказываеться банк еще живет прошлым веком — в кассе нужен паспорт для пополнения налички??? Это при наличии мобильного приложения, при наличии карты банка которую нужно пополнить, при наличии ДИИ!
В пополнении отказали и предложили подойти к менеджеру — сделал!
НО!!! пришли клиенты, которые заняли единственную кассу на неизвестное время, прошло более 40 минут — хз может они и по время написания отзыва до сих пор кассу осаждают! Это мрак!
Обходите помойку под названием ПУМБ с его отделениями. Всем советую!
Отделение в котором я был — очень много негативных отзывов — видно руководству пофиг вообще, да и видно как делают мобильное приложение — руководству пофиг в принципе и в целом…
Вот отзывы про отделение в 2gis (Одесса пр-т. Олександровский 4): https://2gis.ua/odesa/inside/1970960492166242/query%D0%9F%D0%A3%D0%9C%D0%91/firm/1970853118837590/tab/reviews?m=30.716439%2C46.472464%2F13.45
Комментарии (16)
Листи від ПУМБ, з вимогою коштів (договорів з цим банком не було)
«Доброго дня!
Пропонуємо скористатись унікальною програмою прощення кредиту
від ПУМБ!
Сплатіть лише частину заборгованості, а ми покриємо решту.
Як це працює:
Сплатіть 700 грн за договором № 200190… — і залишок боргу 3 482 грн буде прощено (анульовано). "
Зверніть увагу, що банк не звертається до мене по прізвищу (можливо не знає). Звернення на гарячу лінію нічого не дало. Після звернення у відділення ПУМБ, менеджер звірила моі паспорт. дані та відповіла, що це можливо помилка… тоді чомусь спитала без пояснень, чи не знаю я «Олесю Романівну» (без прізвища), почувши негативну відповідь запропонувала написати заяву (можливо, щоб не приходили листи)… Вибачень я не почув… Як може банк розсилати листи про борг, якщо номер договору не зв’язаний з конкретною особою? Можливо банк взагалі не знає прізвища власника емейла (бо зазвичай банки звертаються по прізвищу до клієнта при листуванні, а тут тільки «доброго дня») та отримує емейли просто з інтернету з надією, що хтось щось заплате… дуже добре, що з цим банком я ніколи не мав договорів…
Комментарии (2)
Банкомат не видав гроші
Комментарии (2)
Заблокували всі рахунки і виставили «в мінус»
По інформації від приватного виконавця: з зар.платного і кредитного рахунків не мають списувати кошти. В мене на утриманні неповнолітня дитина, тож утримання по виконавчому листу не має перевищувати 20%. Тим більше, що по виконавчому листу в мене ВЖЕ утримують в бухгатлерії.
23 грудня я звернулась у відділення банку, де мені не змогли видати довідку по зарплатньому рахунку, а також не отримала нормального пояснення про -352 тис боргу.
На даний час 300 грн, що перевела на погашення кредитної картки ПУМБ — банк перевів на виконавчий, також і 500 грн з зарплатньої картки.
Тож банк ПУМБ завідома мене «заганяє» відносно до себе в боргову яму, бо всі мої намагання проплатити заборгованість по кредитам — не дойдуть по цільовому призначенню, тож почне накопичуватись борг і штрафні %.
Напишіть будь ласка нам в особисті повідомлення Ваше ПІБ та фінансовий номер телефону, ми перевіримо інформацію.
Написать комментарий
Блокування рахунку
Я продав криптовалюту через р2р на біржі, що не є протиправними діями, я отримав гривню на картку, а покупець отримав крипто, тож ордер був виконаний.
Через 2 дні мені блокують картку, служба безпеки банку просить документи про походження коштів, я надав усі скріншоти і написав заяву в довільній формі і відніс до банку, також зробив заяву в кіберполіцію України.
Банк не хоче розблоковувати рахунок тому що інший банк вимагає повернення отриману суму назад, хоча зазначу ордер був виконаний, всі докази є.
Банк тягне справу, тримає гроші в себе і може розблокувати рахунок лише після того як я дам згоду на повернення коштів, хоча там досить чимала сума для України і в тому числі для мене.
Біржа також не надає ніяких данних по контрагенту.
Також з цим контрагентом я вже працював на рподаж крипто і він надсилав кошти з сервісу geopay, туди я також писав бо маю ID транзакції, після перевірки вони сказали, шо ця людина була заблокована оскльки від поліції надійшов запит на повернення коштів.
Як діяти в даній ситуації?
Зверніться до відділення банку Вам нададуть консультацую з даного питання.
Комментарии (1)
Банкомат не видав 10000 грн., гроші списав.
На питання в цьому відділенні у співробітників, чому не працює банкомат, вони не володіють цією інформацією та знати не можуть. Дуже цікаво, хто може знати чому не працює банкомат, або працює некоректно, як не співробітники банку?
10.12.2022 13−20 я хотів зняти кредитні кошти в розмірі 10000 грн,
дуже необхідно було купити засоби для енергетичної незалежності. Банкомат почав
рахувати кошти, потім підвис, потім почали випливати вікна помилок та взагалі
виключився. Кошти знялися з рахунку, але я їх не отримав. Зателефонувавши у службу
підтримки, мені сказали, що пишіть заяву, на розгляді буде 7−10 днів.
Тобто я не отримав кошти, кошти списали та почали нараховувати відсотки за зняття.
Я написав заяву у той же день. Через декілька днів, я уточнив, що з моєю заявкою, на цей раз, мені відповіли, що заява буде розглянута протягом 30 днів.
Відсотки будуть нараховуватися незалежно отримав я кошти, чи ні. Тобто це звичайна
схема обкрадання людини. Повертати відсотки не збираються, за кошти які я навіть не отримав. Зателефонував ще раз для уточнення інформації за моєю заявкою 23.12.2022 мені відповіли, що розглядати будуть від 45−90 днів.
Статус заявки невідомій, про інкасацію банкомата невідомо.
Тобто я роблю висновок, що банк таким чином обкрадає клієнтів, взагалі невідомо чи поверне кошти, так ще і відсотки нараховує. Щоб ненараховувались відсотки, мені
довелося знайти та повернути ці 10 000грн на кредитний рахунок.
Дуже прикро, що банк не дорожить своєю репутацією. В мене серед друзів є багато
обурених клієнтів банку ПУМБ. Також, я впевнений, що банк не враховує до уваги
фідбеки про обслуговування. Навіщо взагалі питати чи вирішено питання,
якщо немає зворотного зв’язку
Ми направили запит у відповідний підрозділ банку щодо розгляду заяви. Як тільки отримаємо відповідь надамо Вам інформацію.
Комментарии (1)
Карти банку не працюють через PayPal , код MCC 8999
Пробував здійснити покупку через пейпал, однак транзакція не проходила, перед тим було все чудово. На підтримці спочатку сказали що недостатньо коштів — або брехали або самі не знали в чому справа. Інший оператор сказав, що покупки через пейпал відображає по коду МСС 8999 як покупка Криптовалюти і тому банк блокує)) операцію.
В кінцевому результаті прийшлось купити товар через іншу платіжну систему))
Був хороший банк але великі черги у касу і труднощі з пейпал не роблять йому репутацію ((
Ми хочемо розібратися в ситуації напишіть нам в приватні повідомлення Ваше ПІБ та фінансовий номер телефону.
Комментарии (3)
Заблоковано рахунок
Щоб розібратися в ситуації напишіть нам в приватні повідомлення Ваше ПІБ та фінансовий номер телефону.
Комментарии (6)
Обслуговування клієнтів ПУМБ в умовах війни
19 грудня сума до повного погашення по моїй карті на момент надання відповіді складала 6 962,56 грн.
Так як відповідь отримала трохи пізно, 19 грудня сплатила ще 18 446, 90 грн.. Враховуючи суму, я переплатила до 9 тисяч грн.
Після розмови з вашим оператором щодо закриття кредиту, мені знову нарахували 6 952, 92 грн.!!!
Так як не маю можливості перезапустити мобільний додаток ПУМБ (смс на мій фінансовий номер від банку ПУМБ не надходять (причини Київстар не може надати, так як у компанії Київстар і у банку ПУМБ статус повідомлення — «отримано», а фізично я його не отримую), звернулася до ваших операторів змінити фінансовий номер. Але це можна зробити тільки з моєї присутності у вашому відділені банку. Для того щоб зайти через ноутбук в онлайн ПУМБ, ви надсилаєте смс, яке до мене не надходить!!! Наразі я знаходжусь поза межами України і прийти до вас в банк не можу. Керувати і просліджувати кредитну історію не можу.
З відділом по кредитам 0962908484 також зв*язатися не можливо. У них постійна технічна помилка чи причина.
Я не розумію, за що мені нараховані 6 952, 92 грн., якщо я вам переплатила 9 тисяч гривень!!!
То ж не рекомендую мати діло з банком ПУМБ. Шахраї!
Уточніть будь ласка де саме Ви уточнювали суму залишку по кредиту?
Комментарии (1)
Банки і війна
Комментарии (3)
Заблокував рахунки фін моніторинг банку
Написав туди, отримав відповідь зі списком докуменів, які потрібно надати.
Вроді все добре, після заповнення всіх форм на сайті і прикріпленню документів надходження грошей з мого рахунку ФОП (інший банк), мене почали морозити… То відповідають, що не отримали файлів, то в кол-центрі кажуть, що нічого не можуть подивитись — потрібно звертатись в віділення.
Звернувся в віділення — знову написав заяву, прикріпили всі файли — ТИЖДЕНЬ пройшов і рахунок досі заблоковано. Прийшов в віділення знову — там нічого не знають…
Цирк якийсь, а не банк.
Яким чином вони блокують рахунки — загадка. В договорі вказано, що можуть заблокувати, якщо надходження 400к+ в місяць, в мене були раза в 2 менше і заблокували…
Комментарии (4)
6 месяцев не могу добиться выписки.
Обращение было связано с необоснованными снятиями банком денежных средств с моего карточного счёта (пользуюсь кредитной карточкой ПУМБ «Все МОЖУ»).
Например: май, сумма обязательного платежа 562,96 грн.(скриншот предоставил банку), вношу 1000 грн. — списывают 1000 грн.
Июнь, сумма обязательного платежа около 1300 грн.(не сохранил скрин, к сожалению), вношу 2000 грн. — списывают 2000 грн.
В отделение банка менеджер 20 минут пыталась найти логическое объяснение списания средств, а потом сослалась на проблемы в техническом отделе, но уверила, что мне перезвонят и дадут ответ, как только проблема будет решена тех.отделом. Проблема, я так понял, ещё не решена)))
Просто получить выписку, где будут указаны суммы и проценты ежемесячного списания с моего карточного счёта — невозможно!(в XXI веке)
Взял и не заплатил в прошлом месяце обязательный платёж — через неделю мой телефон уже разрывался от звонков ПУМБа)))
С одним из менеджеров банка сошлись на том, что я подробно опишу проблему, предоставлю скрины обязательных платежей и календарь внесения денежных средств начиная с февраля 2022.
Письмо написал, предоставил информацию и тут понеслось: не можем предоставить информацию, т.к. неподтверждённый e-mail, но при этом присылают мне номер договора и сумму следующего платежа на мой «неподтверждённый» e-mail)))
Прошу только письменного доказательства от банка, в виде выписки, что деньги снимались без нарушений. А если была ошибка, то исправьте её и давайте работать дальше!
Нет же, банку выгодней сделать из своего клиента финансового преступника, отвечать ему шаблонами, ссылаться на конфиденциальность и прочие отговорки. Чем больше затягивают с ответом, тем больше подозрений, что с февраля 2022 банк стал играть не по правилам даже с клиентами малых кредитных сумм.
Комментарии (1)
Блокировка карты
Комментарии (2)
Спілкування персоналу просто жахливе
Їм байдуже, що через їхню помилку Ви маєте це по десять раз робити, байдуже, що нема світла, інтернету… треба їх Накази виконувати негайно.
Ви будучи ФОП з ненайменшим оборотом, сплачуючи щомісяця кошти за Розрахунково-касове обслуговування, змушені будете вислуховувати погрози неадекватного менеджера, яка вже давно забула, а може і не знала, що таке етика ділового спілкування з клієнтом, яка дозволяє собі кидати слухавку… звинувачувати Вас, замість допомогти в вирішенні питання.
Будучи клієнтом 1,5 роки я шокована. Банк сам по собі непоганий, але культура спілкування і вирішення питань зі строни менеджерів — просто жахлива.
Стає питання, або змінити відділення або змінити банк. Немаю більше жодного бажання заходити туди і отримувати за свої ж кошти такий «рівень» обслуговування.
Комментарии (4)
Чудове фінансове обслуговування
Написать комментарий
Хуже небувае.
потрiбно перевiряти Державнiй структурi та органами СБУ!!! ПУМБ- це невиконання жодноi постанови НБУ!!!
Моніторинг здійснюється в межах п. 4 та п. 5 ч. 2 ст. 8 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення» № 361 — IX від 06.12.2019р.
Для виконання умов зазначеного закону, ми маємо право запросити документи, що підтверджують походження коштів. А клієнт зобов’язаний їх надати в повному обсязі.
У відповідь на наш запит Ви надали документи, що підтверджують лише частину потрібної суми. Щоб проінформувати Вас про це, наші колеги телефонували Вам 28.10.
Також 8 грудня ми надіслали Вам повідомлення на електронну пошту та телефонували декілька разів, для інформування щодо подальших дій та вирішення ситуації.
Але, на жаль, так і не отримали відповіді від Вас.
Тому просимо зв’язатися з нами через зручне для Вас відділення або Гарячу лінію банку, за номером: +38 044 290 7 290
До надання всіх необхідних документів, що підтверджують походження коштів, встановлюється обмеження на користування рахунками клієнта.
В мобільному додатку обмеження відображається через символ мінус на рахунку. Це зовсім не означає, що залишок Вашого рахунку знаходиться в мінусі.
Також ми хочемо звернути увагу, що вже понад 30 років ми виконуємо всі договірні зобов’язання та виплачуємо відсотки згідно умов договору вчасно та попри все.
Нарахування відсотків по Вашим рахункам відбувається згідно термінів, вказаних у Вашому договорі.
Комментарии (8)
Подвійне списання платежу , немає відповіді на заяву с 25 жовтня .
Написать комментарий
ПУМБ блокирует карту и придумывает якобы «жалобы»
Еще одну транзакцию я совершал лично, но пумб утверждает, что отправитель подал жалобу! То есть, по их логике, я решил сам себя обвинить в мошенничевстве!!!
Карта заблокирована уже 5 день со всеми деньгами и работники абсолютно не спешат решать этот вопрос. Служба мониторинга молчит. Очень возмущен. ПУМБ просто напросто решил забрать мои деньги и требует, чтобы я вернул их непонятно куда и кому!!!
Комментарии (2)
Заблокированные депозиты
.
Комментарии (7)
Банк не реагує на прохання змінити умови кредиту
Якщо Ви станете учасником даної програми, Вам надійде відповідне повідомлення.
Комментарии (3)