служба підтримки
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 16
- +
- 0
-
- Недорого Отзывы
- 20 марта 2025, 22:30
- #
«підстави з чинного законодавства» на него всем *** . Договоры созданы так, что могут без объяснение причины закрыть. Как я понимаю речь про легализацию? А поддержка действительно сомнительная
- +
- +30
-
- orest frank
- 20 марта 2025, 22:53
- #
Мова не про підстави, а про інформування — Банк зобов’язаний попередити про намір закриття рахунків. Це вимоги законодавства і це прописано у будь-якому випадку у договорі банківського обслуговування.
До чого тут легалізація, я не зрозумів.
Просто якщо не користуються рахунком три роки банк надсилає смс чи лист чи дзвоник що ваш рахунок буде закрито.
У випадку з ПУМБ цей термін один рік.
Після отримання смс достатньо проведення однієї транзакції і на даний період рахунок знову активується. Все просто.
- +
- 0
-
- SergeyNina
- 20 марта 2025, 23:13
- #
Карту закрывают если год не используешь.
Предупреждения не приходили из за сбоя в работе.
Если карта только под депозит $ € то она лежит без дела. Обычно депозит или на полгода или более года и карту могут закрыть потом в отделении новую открывай.
Предупреждения не приходили из за сбоя в работе.
Если карта только под депозит $ € то она лежит без дела. Обычно депозит или на полгода или более года и карту могут закрыть потом в отделении новую открывай.
- +
- +15
-
- orest frank
- 21 марта 2025, 9:55
- #
Карткою не користалися через збої у надходженні валюти. Ну таке собі пояснення. Мене «милують» такі. Є електронна пошта. Є телефон. Коли ПУМБ пропонували депозити і кредити, то каналів було більше ніж один.
Мови про те, що збій є достатньою умовою в ДКБО нема. Проте є мова за інші канали інформування. А ще є інформація в Інструкції про порядок закриття рахунків про ОБОВ’ЯЗКОВЕ інформування, зрозумійте вже всі «прихильники» — неможливо Банку по тихому закрити рахунок Клієнта — ну от просто ну ніяк.
Раніше взагалі треба було особисто писати заяву у відділенні і особиста присутність.
А тут — ще вчора рахунок був, сьогодні - відкриваєш застосунок — ні картки ні рахунку — сюрпрайз-сюрпрайз
- +
- +15
-
- natashaGra
- 21 марта 2025, 10:09
- #
Ну, а у меня через почти неделю операторы начали таки вникать в проблему. У меня дебетная карта в транспорте не работает на оплату, зато кредитная очень даже. Куча фото, скринов , нервов и кое-как хоть крупицу нужной инфы с них вытащила. С операторами , если проблема уклиента не типичная, то есть проблемы
- +
- 0
-
- natashaGra
- 21 марта 2025, 12:10
- #
А теперь интересно что ж то за сбой такой был, возможно с ним связана и не работа карты в транспорте? Называется проверяли карту, но про сбой никто не говорил
- +
- 0
-
- Недорого Отзывы
- 21 марта 2025, 12:42
- #
А перевыпустить не судьба или речб про нфс? Иногда небольшой перегиб карты и половина терминалов не принимает
- +
- 0
-
- natashaGra
- 23 марта 2025, 9:22
- #
У меня в магазинах карта на оплату работает очень хорошо. Только теперь непонятно это сбой у банка или и у банка и у транспортников
- +
- 0
-
- SergeyNina
- 21 марта 2025, 22:25
- #
Скорее всего только перевыпуск карты поможет.
якщо б було принаймні смс — можна було б зробити одну транзакцію і ніхто не мав би з тим всім клопоту.
хз, але мене наприклад навпаки дратує те що раз в квартал чи пів року обов’язково дзвонить робітник банку і просить зробити хоч одну операцію карткою
ПУМБ єдиний банк який так робить. Його конкурентами можуть бути лише Ідея та Приват які якийсь часто регулярно дзвонили пропонуючи або взяти кредит готівкою, або відкрити картку Універсальна відповідно — але навіть вони не просили зробити оплату картою
хз, але мене наприклад навпаки дратує те що раз в квартал чи пів року обов’язково дзвонить робітник банку і просить зробити хоч одну операцію карткою
ПУМБ єдиний банк який так робить. Його конкурентами можуть бути лише Ідея та Приват які якийсь часто регулярно дзвонили пропонуючи або взяти кредит готівкою, або відкрити картку Універсальна відповідно — але навіть вони не просили зробити оплату картою
Вітаємо!
Відповідно до ДКБО п. 4.2.7. Сторони дійшли згоди, що Банк має право розірвати в односторонньому порядку Договір у порядку та на умовах, визначених Договором, та самостійно закрити Картковий рахунок та/ або інший рахунок, відкритий відповідно до цього Договору, у наступних випадках:
відсутності операцій за таким рахунком протягом 12 (дванадцяти) місяців поспіль або якщо протягом 12 (дванадцяти) місяців не була сплачена винагорода/комісія за обслуговування такого рахунку;
З урахуванням вищезазначеного порушення зі сторони Банку відсутні. Направлення повідомлення з попередженням про закриття рахунку здійснюється за наявності технічної можливості. В банку реалізовано інформування клієнтів про закриття рахунків у разі їх неактивності. На початку місяця відбувся технічний збій і повідомлення не були відправлені деяким клієнтам. На поточний момент відправка повідомлень працює коректно.
Відновлення закритих рахунків не передбачено. При необхідності Ви можете відкрити нові рахунки у необхідних валютах.
Вдячні за розуміння!
Відповідно до ДКБО п. 4.2.7. Сторони дійшли згоди, що Банк має право розірвати в односторонньому порядку Договір у порядку та на умовах, визначених Договором, та самостійно закрити Картковий рахунок та/ або інший рахунок, відкритий відповідно до цього Договору, у наступних випадках:
відсутності операцій за таким рахунком протягом 12 (дванадцяти) місяців поспіль або якщо протягом 12 (дванадцяти) місяців не була сплачена винагорода/комісія за обслуговування такого рахунку;
З урахуванням вищезазначеного порушення зі сторони Банку відсутні. Направлення повідомлення з попередженням про закриття рахунку здійснюється за наявності технічної можливості. В банку реалізовано інформування клієнтів про закриття рахунків у разі їх неактивності. На початку місяця відбувся технічний збій і повідомлення не були відправлені деяким клієнтам. На поточний момент відправка повідомлень працює коректно.
Відновлення закритих рахунків не передбачено. При необхідності Ви можете відкрити нові рахунки у необхідних валютах.
Вдячні за розуміння!
- +
- 0
-
- orest frank
- 27 марта 2025, 11:17
- #
PUMB прокоментуйте заодно деякі ІНШІ пункти ВАШОГО Ж ДКБО!!!
2.4.2. Банк самостійно закриває Рахунок у разі реалізації ним права або виконання обов‘язків Банка. В такому разі Банк надсилає Клієнту відповідне повідомлення, зокрема, в електронній формі за допомогою Сервісу «ІНТЕРНЕТ-БАНКІНГ», в якому зазначається про розірвання цього Договору та підстави його розірвання. Рахунок закривається не раніше дати надіслання Клієнту відповідного повідомлення Банку.
2.4.4. Розірвання Договору за ініціативою Банку, зокрема, але не виключно у разі порушення Клієнтом умов Договору,
невиконання та/або неналежного виконання Клієнтом зобов’язань, наявності підстав, передбачених Договором або
законодавством України або інших підстав, здійснюється із попередженням Клієнта будь-якими із доступних для Банку
каналами комунікації, погодженими з Клієнтом. Клієнт повинен відповісти на таке повідомлення протягом 30 (тридцяти)
календарних днів з моменту направлення йому повідомлення.
=======
ну я ж вам винагороду так і не сплатив … це ж порушення умов
2.4.2. Банк самостійно закриває Рахунок у разі реалізації ним права або виконання обов‘язків Банка. В такому разі Банк надсилає Клієнту відповідне повідомлення, зокрема, в електронній формі за допомогою Сервісу «ІНТЕРНЕТ-БАНКІНГ», в якому зазначається про розірвання цього Договору та підстави його розірвання. Рахунок закривається не раніше дати надіслання Клієнту відповідного повідомлення Банку.
2.4.4. Розірвання Договору за ініціативою Банку, зокрема, але не виключно у разі порушення Клієнтом умов Договору,
невиконання та/або неналежного виконання Клієнтом зобов’язань, наявності підстав, передбачених Договором або
законодавством України або інших підстав, здійснюється із попередженням Клієнта будь-якими із доступних для Банку
каналами комунікації, погодженими з Клієнтом. Клієнт повинен відповісти на таке повідомлення протягом 30 (тридцяти)
календарних днів з моменту направлення йому повідомлення.
=======
ну я ж вам винагороду так і не сплатив … це ж порушення умов
- +
- 0
-
- Валерка Котовский
- 27 марта 2025, 17:34
- #
Банк брешет)
4.2.7.Сторони дійшли згоди, що Банк має право розірвати в односторонньому порядку Договір у порядку та на умовах, визначених Договором, та самостійно закрити Картковий рахунок та/ або інший рахунок, відкритий відповідно до цього Договору, у наступних випадках:
Банк забыл акцент поставить на этом) ведь стороны не дийшлы сгоды
4.2.7.Сторони дійшли згоди, що Банк має право розірвати в односторонньому порядку Договір у порядку та на умовах, визначених Договором, та самостійно закрити Картковий рахунок та/ або інший рахунок, відкритий відповідно до цього Договору, у наступних випадках:
Банк забыл акцент поставить на этом) ведь стороны не дийшлы сгоды
- +
- 0
-
- natashaGra
- 27 марта 2025, 15:15
- #
А других сбоев не было? У меня карта дебетная 25 числа только сработала, а потом опять не работает в транспорте
- +
- +15
-
- natashaGra
- 25 марта 2025, 6:45
- #
Ну и что? Этот текст не отменяет факта сбоя в информировании клиентов (хорошо если только в информировании был сбой).А по факту — банк закрыл карту без сообщения об этом, а теперь требует от клиента открыть новую карту (они не бесплатные , мелочь, но не приятно). Посоветуйтесь лучше с юристом
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в ПУМБ
| Валюта | Покупка | Продажа |
| EUR | 48.8 | 49.5 |
| PLN | 11.45 | 11.75 |
| USD | 41.9 | 42.5 |
| Все курсы банка | ||
Навіть після того, як той п’ять разів поспіль навів підстави з чинного законодавства (Інструкції про порядок закриття рахунків), навівши приклад ДКБО ПриватБанку — і!!! ДКБО самого Банку ПУМБ і!!! — навіть те, що Банк сам визнав (дивно аби було навпаки!) що має таки інформувати Клієнтів — ну не може Банк по тихому так собі закрити рахунок — ці славетні дівчата до кінця так і не побороли себе стверджуючи що все цілком гаразд і торочачи те, що мовляв 12 місяців без руху Банк рахунок закрив, крапка.
І скільки ми, товариство, не намагалися отримати інформацію про те чи знають оператори базові поняття законності та законодавства про порядок закриття рахунків — дівчата тільки копіпастили один і той же пункт ДКБО — і все 😂😂😂.
Нажаль, змушений констатувати — з моменту спроби укладання договору на банківське обслуговування з 2020 року в даному розділі нічого не змінилося.
Компетенції даних працівників не те що залишають бажати кращого — вони відсутні від слова зовсім і слова геть!
Як доказ — договір не вдалося підписати, а ні з першої а ні з другої спроби в одному зі столичних відділень, а відкриття відбулося зовсім в іншому обласному центрі України!
Відкриття валютних рахунків та мультивалютного — з поверненням в столицю довелося робити взагалі в двох інших відділеннях, бо пані не всюди розуміли про що в них запитували.
Конкретно приклад — коли сказав що як покласти валюту на депозит через додаток — викликало просто шок і допомоги змогла тільки керівник відділення особисто!
Ну я не знаю чому за п’ять років майже нічого не змінилося — це питання лишається відкритим.
Стосовно закриття рахунку без належного повідомлення — Банк порушив не тільки Інструкції, але і власний ДКБО.
Тому мусить виправити ситуацію сам, а не змушує Клієнтів відкривати рахунки та картки по новій.
Наполягаю — якщо б було принаймні смс — можна було б зробити одну транзакцію і ніхто не мав би з тим всім клопоту.
Отак буває, коли один пункт договору Банк реалізує, а про інший забуває.
До речі — а ні ПриватБанк, а ні Моно, а ні А Банк — таких «чудєс» своїм правильним і не дуже Клієнтам — не роблять.
Тому ПУМБу не завадить зробити висновки.
Перепрошуємо, це дійсно була наша помилка, адже через збій повідомлення не надійшли на початку місяця. Ми розуміємо, що це Вас обурило, але правила банку для всіх клієнтів рівні і затверджені. Рахунок закрився відповідно нормам. Ви можете звернутись до найближчого відділення банку, щоб відкрити новий рахунок та отримати пластикову картку.
Відповідно до ДКБО п. 4.2.7. Сторони дійшли згоди, що Банк має право розірвати в односторонньому порядку Договір у порядку та на умовах, визначених Договором, та самостійно закрити Картковий рахунок та/ або інший рахунок, відкритий відповідно до цього Договору, у наступних випадках:
відсутності операцій за таким рахунком протягом 12 (дванадцяти) місяців поспіль або якщо протягом 12 (дванадцяти) місяців не була сплачена винагорода/комісія за обслуговування такого рахунку;
З урахуванням вищезазначеного порушення зі сторони Банку відсутні. Направлення повідомлення з попередженням про закриття рахунку здійснюється за наявності технічної можливості. В банку реалізовано інформування клієнтів про закриття рахунків у разі їх неактивності. На початку місяця відбувся технічний збій і повідомлення не були відправлені деяким клієнтам. На поточний момент відправка повідомлень працює коректно.
Відновлення закритих рахунків не передбачено. При необхідності Ви можете відкрити нові рахунки у необхідних валютах.
Вдячні за розуміння!