×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в ПУМБ
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 43.5 | 44.3 |
PLN | 9.9 | 10.4 |
USD | 41.8 | 42.5 |
Все курсы банка |
Полная некомпетентность сотрудников. Всюду отсутствие полных тарифов по картах. Скрытые комиссии. Наплевательское отношение поддержки.
Пополнил на 30 тысяч в терминале. Перевел 1000 себе на монобанк, сняли 30грн.Перезвонил в поддержку, двое сотрудников заверило что комисий за операции с личными средствами нету.Оставил заявку на возврат комисии.
Перевел себе 21 тысячу на виртуальную карту, ничего не сняли, на другой день снял 8000 в банкомате, на чеке комиссия 0.
Хочу подчекнуть, что это все были операции со своими средствами, кредитные никто не трогал.
На третий день обнаружил что банк списал около тысячи комиссии!!! за операции со своими средствами (задним числом). Позвонил в поддержку, это был четвертый сотрудник с которым я общался. Тут уже сказали что за любые операции комиссия 2.9% и отказались возвращать что-либо.
Крайне не рекомендую пользоваться продуктами этого банка, тарифов при открытии карт Вам никто не даст и нормально не скажет
Тарифы тут зависят от сотрудника который взял трубку и они разные!!!
Короче кидалово и полная некомпетенстность
Ми бажаємо детальніше розглянути випадок, про який Ви повідомили. Ми розберемося в ситуації та надамо Вам зворотній зв'язок.
Комментарии (13)
Внимание мошенники!!!
Дякуємо за інформацію, дані передано до відповідного підрозділу банку.
Написать комментарий
Проблема с интернет-банкингом
Уважаемые руководители ПУМБа, дайте возможность вашим клиентам восстановить доступ в приложение при помощи звонка по мессенджерам, это ведь так просто
Напишіть нам в приватні повідомлення Ваше ПІБ та фінансовий номер телефону ми хочемо розібратися в ситуації.
Комментарии (3)
Выплата межд переводов (Вестерн Юнион) и неправомерные действия сотрудников
При відсутності валюти в касі касир може запропонувати Вам отримати кошти в гривні. Якщо саме необхідно отримати кошти у валюти Ви можете зарахувати кошти на валютний рахунок та отримати коли валюта буде в наявості.
Комментарии (3)
ПУМБ онлайн це жах
Консультанти дають абсолютно різну інформацію, все довго і не зрозуміло.
Ви нажаль, найгірший банк який в такий важкий час для нас усіх не змінюєтесь і не стаєте ближчими до клієнтів.
Сподіваюся що я скоро перестану бути вашим клієнтом
Ви можете зменшити кредитній ліміт до 1000 гривень звернувшись на гарячу лінію банку та заблокувати картку через додаток пумб онлайн, а закрити коли буде можливість звернутись у відділення.
Банк працює в рамках діючого ДКБО ьому наразі закрити рахунок є можливість тільки у відділенні!
Написать комментарий
Благодарность сотруднику отделения Бережной Богдан
Написать комментарий
Конечне відношення до клієнтів
На пропозицію нарахувати кешбек на доволі пристойну суму покупки у магазині брендового одягу PUMA відповідно до обраної категорії «Одяг та взуття» банк ПУКМ вказав що дана категорія МСС кодів відсутня у переліку обраному банком ПУКМ.
Клієнт попередив що у такому разі він закриє рахунки (а їх декілька!) і картки до них — які банк ПУКМ так впарює останнім часом, на що в чаті ледь теплої лінії відповіли «Насорда» — тобто навпаки «Анасвеликевійсько».
п.с. при анулюванні покупки з картки банку ПУКМ для її подальшого закриття та утилізації і проведенні покупки через MONOBANK за тією ж обраною категорією кешбек було нараховано без жодних проблем.
Висновок напрошується сам собою.)))
Якщо магазин працює за МСС-кодом, який не передбачений категорією кешбеку, то кешбек не нарахується. У такому випадку магазину потрібно звертатися в банк і переналаштовувати термінал.
Якщо ж МСС-код був правильним, але не нарахувало кешбек, то могла виникнути помилка. Напишіть, будь ласка, нам в особисті повідомлення, коли і на яку суму була виконана операція. Ми перевіримо інформацію.
Комментарии (2)
Коммунальные платежи
Комментарии (8)
тотальний iгнор
Але не сьогодні.
Робив переказ коштів через мобільний додаток, гроші списали, а до отримувача не дійшли.
Вирішив подзвонити у підтримку. три рази по 40 хвилин робот розповідав мені який мій дзвінок важливий для них, потім віклик обривався.
Написав у чат вайбер. від співробітників дізнався про технічний збій у банку. І більше нічого.
три різні оператори підключались до мого діалогу, писали шаблонний тест та відключались. Відповісти на питання навіть ніхто не намагався. збій, коли все нормалізується ніхто не знає. Питання Д Е САМЕ МОЇ ГРОШІ було повністю проігнороване. Як і усі інші питання.
Якщо ви не хочете спілкуватися і вирішувати проблеми там, де це потрибно робити, давайте вірішувати їх у публічній плоскості(на цьому сайті)
ТОТАЛЬНО НЕ ЗАДОВОЛЕНИЙ РОБОТОЮ ПІДТРИМКИ. ПРОСТО ТОТАЛЬНИЙ ІГНОР!
Перепрошуємо за незручності.
Комментарии (11)
Найжахливіший банк
Перепрошуємо за незручності.
Комментарии (1)
Банку під силу
Створіть можливість перевипускати наявну платіжну картку у застосунку, чи хоча б оновлюйте її термін в автоматичному порядку. Кому треба пластик — той прийде за ним у відділення. Не треба нісенітниць з тими додатковими картками. Є один рахунок — є одна картка до нього, усе інше бухгалтерський спам.
У ПУМБ Online відображається курс, що використовується при обміні валюти в додатку (Платежі — Обмін валют) і відрізняється від курсу для розрахунків. При оплаті гривневою карткою у валютах, відмінних від долара, використовується подвійна конвертація: гривня конвертується у долар за комерційним курсом ПУМБ, розміщеним на нашому офіційному сайті pumb.ua, а долар конвертується у валюту оплати за курсом Visa чи MasterCard, що залежить від типу картки і розміщується на офіційних сайтах цих платіжних систем.
Після завершення терміну дії пластику клієнт може і надалі розпоряджатися рахунком у ПУМБ Online, здійснюючи поповнення рахунку, перекази, обмін валют, оплати послуг та управління депозитами. За бажанням клієнти можуть розширити можливості і відкрити в додатку віртуальну картку з повноцінним номером картки, терміном дії та CVV-кодом. Це дозволяє виконувати інтернет-покупки, перекази та безготівкові оплати, що вимагають введення реквізитів картки, без випуску реального пластику.
Клієнти, що мають діючу пластикову картку, можуть прив'язати її до електронного гаманця і успішно розраховуватися з використанням гаманця навіть після завершення терміну дії пластику. Для зручності наших клієнтів термін дії пластикових карток, що закінчувався у лютому 2022 р. і пізніше, подовжено до 31 березня 2023 р. включно.
Комментарии (3)
Заблокировали счет без объяснения причин
После нескольких попыток написанных на электронную почту писем с описанием моей проблемы, приходит несколько стандартных ответам «очень жаль, но ничем помочь не можем, нужно лично явится в отделение» и так каждый день. Иногда еще приход ответ «предоставьте детальную информацию о транзакциях» предоставляю — в ответ все равно приходи чтоб б лично пришел в отделение банка. На 11 месяц войны, когда миллионы людей выехали за пределы Украины, один из крупнейших банков страны не может решить простейшую ситуацию, которую другие банки решают за считанные минуты. Как? Как после этого доверять деньги этому банку? При чем на счету лежит не 3 копейки.
Комментарии (11)
Закрытие счета !!!
Дякуємо, що повідомили нас про даний випадок. Ми неодмінно розберемося в ситуації детальніше та надамо Вам зворотній зв'язок.
Комментарии (2)
оплата частинами
Проханння пояснити ситуацію
Тапніть деклька разів по екрану чи потрусіть телефон, в додатку відкриється вікно і ви зможете наділати лист в технічну підтримку.Наші спеціалісти зроблять все можливе щоб розібратися в ситації.
Написать комментарий
Як я рахунок в Пумб хотів закрити
1. Маю дві карти в Пумб — грн та в фунтах — більшье року не корестуюся ними.
2. В підтримці сказали що неможливо закрити рахунки якщо не піти в відділення банку (я так розумію банк ще живе в далекому минулому — таки слова як інтернет, дія — мабудь це не про цей банк — це для якогось іньшого банку).
3. Нарахували мені 2 фунта 25 пенсів за обслуговування рахунку в фунтах.
4 Так як рахунок валютний — поповнити его я не можу (бо купівля валюти заборонена)
5. На питання чи будуть якись нараховуватись штрафи на на пункт 3 підтримка віповісти не в змозі.
6. Чомусь цей банк мені нагадує одного старого діда з його фразою «Курочка по зерношку тук-тук» — тобто ящко будуть якись штрафи за не сплату — то це бінго — карту поповними не можливо — штрафи рахуемо — послуг ніяких не надаемо.
7. Маю скріншоти переписки с підтрикою банку — та готовий іх показати
Штрафи в даному випадку не нараховуються. На сьогоднішній день закриття рахунків можливо виключно у відділенні банку.
Комментарии (2)
Сплачуйте частинами, якщо пройдете квест))
Витратив купу часу впусту, власне поки це і весь негатив який наразі є від користування банком, вже точно сплатою частинами користуватись не буду, бо дуже багато мороки з невідомими результатом. У всьому іншому тільки позитив.
Комментарии (4)
хамство в ПУМБ
Крім того, станом на 31.12.2022 відповіді на заяву, написану у відділенні банку нема, доступ до рахунку власнику рахунку не надано!
Ми розуміємо Ваші емоції та бажаємо краще розібратися в ситуації. Наданої Вами інформації достатньо для початку розслідування, тому ми вже зафіксували та передали Ваше звернення у роботу. Ми обов'язково в усьому розберемося та повернемося зі зворотнім зв'язком пізніше.
Комментарии (3)
2022 рік закінчується, в банк домі не працює 23/7
В Кредобанк гроші прийшли ще вчора. А в ПУМБ очікувано ні, в ПУМБ гроші прийшли лише о 8:18
Підкажіть як Ви здійснювали переказ? За номером картки чи на рахунок?
Комментарии (8)
Повернені продуктовим магазином кошти, заблоковані банком на 30 діб.
Наступного дня у 16.36 МаркетОпт повернув мої кошти в повному обсязі.
АЛЕ тієї ж доби у 00.00 пумб банк списав та заблокував цю повернену магазином суму.
В пумбанк мною було написано звернення з вимогою вовернути мої кошти, також були надані всі чеки, заява на повернення коштів (яка була зроблена в магазині). Від банку я отримав відповідь, що моя заявка на розблокування цієї суми буде розглядатись — до 30 ДІБ. Сьогодні 29.12 я отримав відповідь, що розблокування ціх коштів може зайняти до 45 діб.
Це такій жарт? Що банк може розлядати стільки часу після помилки касира, яка замість риби, пробила в два рази дорожчі не існуючи на ленті цукерки? В чеках видно час покупки та повернення. Розбіжність лише 10 хвилин. При тому що магазин вибачився, визнаючи помилку касира та швидко повернув кошти.
Уточніть будь ласка в якому саме відділенні писали заявку? Також звертаємо Вашу увагу, що 45 днів це максимальний термін за який може бути розглянута заява, рішення може бути прийнято раніше про що Вас проінформують.
Комментарии (11)
Усе супер)
Комментарии (1)