Multi от Минфин
(8,9K+)
Оформи кредит — выиграй iPhone 16 Pro Max!
Установить
×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы оставить отзыв, нужно войти или зарегистрироваться
alexpavliuk 11 сентября 2023, 15:11
Отделение по адресу: Киев, ул. Константиновская, 15-А
Доброго дня. З травня місяця намагаюсь повернути заблоковані на карті кошти: неодноразово звертався особисто у відділення, по телефону, через Вайбер, результату немає. Навідь писав скаргу у Нацбанк, після цього прийшло повідомлення у додаток, що кошти повернуть, але на рахунку вони не з`явились навідь через місяць, як обіцяли у банку ПУМБ. Коли пройшов місяць, то (увага: не очікуванний результат!!!) кошти СПИСАЛИ ЩЕ РАЗ! Написав у Вайбер…, відповідь: чекайте 45 днів, на оскарження операції.
П. С. Ви маєте бажання довіряти такому банку?
ПУМБ
Ответ банка
PUMB 11 сентября 2023, 16:22
Вітаємо!

Нам прикро, що у Вас склалося таке враження про роботу нашого банку. Ми уже зафіксували Ваш запит та передали його в роботу відповідному підрозділу нашого банку. Після отримання результатів перевірки ми неодмінно надамо Вам зворотній зв'язок та пояснимо причини повторного списання коштів.
Полезный комментарий
PUMB 12 сентября 2023, 17:12
Вітаємо!

Надали зворотній зв’язок у приватні повідомлення, задля збереження банківської таємниці.
ShilovaOlga333 11 сентября 2023, 14:28
Добрий день, хочу залишити свій відгук про банк ПУМБ який знаходиться в місті Обухів. Працівники банку дуже привітливі дівчата, завжди зустрічають з усмішкою, завжди допоможуть вирішити любу проблему.Окрема подяка касиру Михайлюк Ірині, вона АС своєї справи, мила, привітлива, з усмішкою на лиці, завжди швидке та якісне обслуговування, дуже красиво розповіла про ювелірні монети, захотілося купити всі від разу. ДЯКУЮ Вам Ірино, обов’язково ще завітаю до Вас в банк.
ПУМБ
Ответ банка
PUMB 11 сентября 2023, 15:05
Вітаємо!

Дякуємо за Ваш відгук! Ми щасливі, що Ви задоволені обслуговуванням у відділенні нашого банку!
Проблема решена
Anatoii 10 сентября 2023, 23:57
Добрый день, пользуюсь банком очень давно, больше 2 лет, активно пользовался кредитной картой, ложил на неё, попросил поднять с 3 тыс, до 10 тыс,. Оператор сказал что это решает система автоматически, и она не сможет мне подсказать очень расстроен.Банк который не имеет лояльности к своим клиентам таким решением хотел приобрести телефон
ПУМБ
Ответ банка
PUMB 11 сентября 2023, 10:13
Вітаємо!

Відповідно до умов ДКБО п.4.3.6.4, «Банк має право змінити (зменшити, збільшити) розмір наданого кредитного ліміту або закрити кредитний ліміт взагалі за умови інформування клієнта шляхом направлення SMS-повідомлення на номер мобільного телефону. В SMS-повідомленні про зміну розміру кредитного ліміту банк повідомляє клієнту новий розмір кредитного ліміту». Хочемо зазначити, що якщо банком буде прийнято рішення про збільшення кредитного ліміту по Вашому картковому рахунку, то Вас буде проінформовано про це у вигляді текстового повідомлення.

Звертаємо Вашу увагу, що придбати техніку можливо за допомогою розстрочки «Сплачуйте частинами», звернувшись до магазинів-партерів нашого банку. Дізнатися детальніше щодо даної послуги можна на нашому сайті https://www.pumb.ua/mahazyny-partnery-rozstrochky.

Нам прикро, що дана ситуація викликала у Вас негативні емоції, проте сподіваємося, що у майбутньому Ви будете отримувати лише позитивні враження від користування нашими послугами.
beniabenin 10 сентября 2023, 8:37
в серпні місяці 2023 отримав повідомлення, що нараховані відсотки за використання кредитної карти за липень в сумі більше ніж 900 грн.(при звернені на ГЛ це підтвердили
АЛЕ
при розборах польотів, а по іншому таку «роботу» пумб назвати неможливо оператор не змогла знайти причину такого нарахування посилаючись на інформацію від технічного відділу…що характерно використана сума за липень була то приблизно 15 т. то 18 т., але ж зглянтеся-ні з 15 т. ні з 18 т. ну ніяк не виходить 900грн. за майже 4% від згаданих сум ((((
тим більше, що погашення використаних коштів було зроблено в строки встановлені пумб, хоча і в неповному обсязі(десь може гривень 200 нехватило) завдяки відсутності технічної можливості при поповнені рахунку через термінали які вказує банк (обмеження суми поповнення до 4999грн. в добу???)
далі ще краще…
я звернувся в відділення банку у м.Києві, проспект Перемоги106/2(досі «Перемоги»???((((() і менеджерка, можливо сама молодша по віку та недостатньо обізнана своїй спеціальності, хвилин з 10 уточнювала ситуацію, потім покликала ще одну, нічого не зрозуміло, потім покликали ще одну і ніяк не змогли пояснити звідки взагалі
виникли відсотки, а і чому саме така сума ((((
що характерно
на момент початку знов таки «розбору польотів» у відділенні була керівник, але нажаль в процесі залучення додаткових спеціалістів вона десь зникла…як пояснили менеджерки в неї обідня перерва, але з якого часу і до якого невідомо, тому, що перерва ця обідня в неї ненормована…і взагалі керівник їм не звітується…ну чи або не пояснює, що, де, коли, як та інше під час робочого часу з нею виникає з загадковими переміщеннями з робочого місця…
закінчилося тим, що мені пообіцяли зворотній зв’язок телефонним дзвінком і я його отримав від менеджерки яка займалася вирішенням питання з самого початку, але я почув те саме, що вони нічого не можуть пояснити (((
на мою пропозицію повідомити керівнику відділення все-таки зв’язатися зі мною з метою вирішення цієї ситуації вона пообіцяла все передати, але…чи не передала чи керівник досі на обіді і це вже тиждень…
відсотки ці, свавільно нараховані та головне відчислені з карти начебто і не великі, але я краще їх додатково переведу як донат для ЗСУ ніж подарую їх цій фінустанові…
#пумб_обкрадає_клієнтів
ПУМБ
Ответ банка
PUMB 10 сентября 2023, 9:04
Вітаємо!

Ми шкодуємо, що у Вас залишилися негативні враження від співпраці з нами та бажаємо детальніше розібратися в ситуації. Для цього просимо надіслати в особисті повідомлення Ваші ПІБ, ІПН чи фінансовий номер телефону і дату звернення до відділення. Це дозволить нам детальніше розглянути описаний випадок та надати Вам зворотній зв'язок.
Полезный комментарий
PUMB 2 октября 2023, 13:03
Вітаємо! Дякуємо за очікування!

Після перевірки інформації, було виявлено, що відсотки були нараховані згідно умов продукту, а саме за непогашення заборгованності під час пільгового періоду за червень-липень 2023 р. Вам буде назначена зустріч з фахівцем відділення для більш детального пояснення щодо нарахування відсотків та надання виписки за Вашим кредитним рахунком.

Сподіваємося, що в майбутньому Ви матимете лише позитивні враження від нашого співробітництва. Бажаємо Вам гарного дня!
Проблема решена
Petman 8 сентября 2023, 21:21
Отделение по адресу: Львов, ул. Мирослава Скорика, 17
Суть проблеми, якщо коротко: 07.09.2023р. я звернувся в одне із відділення банку ПУМБ, щоб відкрити там кредитну картку «Все можу онлайн», з кредитним лімітом до 30 тис грн (для початку вибрав такий ліміт собі), на сайті банку вказано що до 30 тис грн. відкривають кредитну лінію без проблем (не потрібно довідок про доходи і ТД… Ну і відмовили без вагомої на це причини в відкритті кредитної картки, хоча я вказав їм свій дохід до 15 тис грн плюс в мене рахунки в інших банках є(який в рази перевищує їхній кредитний ліміт), але це не суть…Я спитав оператора який відкривав кредитну картку причину відмови в оформленні на що відповіли що в мене борги якісь видумані ними, низький кредитний рейтинг і все в цьому руслі, просто не захотіли чи ще щось, це явно якась не компетентність працівників цього відділення, оператор ще казала банк має право відмовити в обслуговуванні без причини, на цю репліку я відповів ну скажіть хоч одну причину щоб не відкривати кредитну картку мені, відповідь оператора це банківська таємниця і повторяла мені це ще раза два на мої питання про причини відмови, такого я ще ніде не бачив в інших банках без проблем мені відкривали кредитні картки з лімітами 50−75к, а тут відмовили в 30к (мінімальна сума по кредитній картці «все можу»), плюс ще питали моб.номер керуючого компанії де я працюю, це взагалі то приватний номер людини який розголошувати я не маю права стороннім особам, одним словом задавали питання не по темі плюс так і не видали мені кредиту, напевне треба було просити 500 гривень кредитного ліміту, і сказали аж через місяць звернутися повторно, я все розумію банки страхуються і так далі, але хоча б причину називайте в відмові відкритті кредитної картки, а не просто типу фраз: це банківська таємниця, ми вправі вам її не говорити, або яка мінімальна сума кредитного ліміту у вас по картці могли б повідомити у відділенні на місці
ПУМБ
Ответ банка
PUMB 9 сентября 2023, 9:27
Вітаємо!

Нам шкода, що даний випадок залишив у Вас негативні враження. Остаточне рішення про схвалення кредитного ліміту приймає комп'ютерний алгоритм після автоматичного аналізу Ваших даних, поданих у заяві. На рішення впливає багато факторів. Інформація про причини відмови складає банківську таємницю та не розголошується. У разі відмови клієнт може подати наступну заявку на кредитування через 30 календарних днів.
Проблема решена
Power Mint 8 сентября 2023, 17:08
Отделение по адресу: Харьков, пр-т Науки, 40
Иногда я провожу торговлю на P2P-рынке через Telegram-бота @wallet. Недавно я завершил сделку, в результате которой получил перевод от неизвестного мне покупателя на свой счет в ПУМБ и взамен отправил криптовалюту, эквивалентную стоимости входящей на мой счет транзакции. В итоге мой счет был заблокирован банком, и мне было рекомендовано обратиться в полицию.

Я обратился в полицию, и мне было сказано, что в моей сделке нет факта совершения преступления, по этому «на данный момент» у полиции нет конкретных оснований для дальнейшего расследования, так как нет пострадавшей стороны и нет факта мошенничества. Банк игнорирует мои доказательства сделки на p2p маркете и требует вернуть деньги!
ПУМБ
Ответ банка
PUMB 8 сентября 2023, 19:57
Вітаємо!

Нам шкода, що сталася дана ситуація. Ми бажаємо розібратися детальніше і уже передали Ваш запит в роботу відповідному підрозділу нашого банку. Після отримання результатів перевірки ми неодмінно надамо Вам зворотній зв'язок.
Полезный комментарий
PUMB 18 сентября 2023, 14:08
Вітаємо! Задля збереження банківської таємниці, ми надали зворотній зв’язок у приватні повідомлення.
Проблема решена
Валерій Антюхов 4 сентября 2023, 22:42
Майже 2 роки користуюся послугами банку ПУМБ і мене все влаштовувало до недавнього часу. Проблема виникла 1 вересня під час спроби переказу власних коштів з карти ВСЕ карта на власну карту іншого банку. Після декількох вдалих спроб переказів залишився невеликий залишок, який я теж вирішив переказати на карту іншого банку, яка використовується для покупок в супермаркетах та продуктових магазинах бо там більший кешбек. І ось тут все й розпочалося. Під час формування переказу сума не перевищувала тієї, що фактично була на рахункуч але після спроби переказу з’явилося повідомлення про те що недостатньо коштів на рахунку. Сума була не велика і я запитав у підтримки про мінімальну суму переказу чи наявність якоїсь комісії, що могла б зашкодити переказу вказаної суми. Підтримка обох банків, ПУМБ насамперед відкинула цей варіант мовляв комісії немає і сума більша за мінімально можливу. Було прийняте звернення для вирішення цієї проблеми. Річ в тому, що ці кошти можна покласти на депозит вільний і можна їх зняти на карту, але переказати на карту іншого банку неможливо. Після 1твересня до сьогодні було 2 оновлення додатку, було декілька спроб знову переказати кошти з картия але всі вони невдалі. Сьогодні 4 вересня, через годину настане 5, а проблема досі не вирішена. Карта активнач але виходу коштів з неї немає. Також дізнався, що проблема не системна, але й вирішення їх досі немає. Для мене ПУМБ це дійсно розчарування 2023 року.
ПУМБ
Ответ банка
PUMB 5 сентября 2023, 9:23
Вітаємо!

Нам шкода, що дана ситуація викликала у Вас негативні емоції. Хочемо зауважити, що Ваш запит ще знаходиться у роботі відповідального підрозділу нашого банку. Після отримання результатів перевірки, ми неодмінно надамо Вам зворотній зв'язок.
Полезный комментарий
PUMB 15 сентября 2023, 16:46
Вітаємо! Дякуємо, що зачекали!

Після детальної перевірки ми виявили технічну помилку при переказі коштів за допомогою нашого застосунку ПУМБ Online. На даний момент помилка виправлена та Ви можете вільно переказувати кошти.

Дякуємо, що звернули нашу увагу, адже саме так ми зможемо покращувати наші послуги та робити їх ще комфортнішими для користування. Сподіваємося, що в майбутньому Ви матимете лише позитивні враження від нашого співробітництва. Бажаємо Вам гарного дня!
Проблема решена
Павло Скібіцький 3 сентября 2023, 12:05
Не рекомендую банк. Склалася ситуація, я вивів кошти з крипти для оплати навчання. Банк обмежив всі перекази, я телефонував на гарячу лінію, де мені сказали, що я можу розраховуватись тільки в торгівельній мережі. Вони не змогли сказати, коли я зможу знову робити перекази. Що це взагалі таке? Мені потрібно оплатити навчання, а я не можу використовувати свої гроші. Завтра буду закривати рахунок, якщо відмовлять, то буду подавати іск до суду.
ПУМБ
Ответ банка
PUMB 3 сентября 2023, 15:07
Вітаємо!

Ми бажаємо детальніше розібратися в ситуації. Для цього просимо додатково надіслати в особисті повідомлення дату і час звернення на гарячу лінію. Це дозволить нам детальніше розглянути описаний випадок та надати Вам відповідь за результатами перевірки.
Полезный комментарий
PUMB 6 сентября 2023, 16:13
Вітаємо! Надали зворотній зв’язок у приватні повідомлення, задля збереження банківської таємниці.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Михаил Ульман 1 сентября 2023, 9:32
Отделение по адресу: Днепр, пр-т Слобожанский, 12
Добрый день. У меня по карте прошло 1550 операций и банк требует подтверждения каждой общая сумма за год 2 ляма операции не больше 5к и жалоб 0. Я согла ен расторгнуть договор и получить свои деньг. Которые на карте, но банк опять говорит что это 3 месяца ждать. Можно ли ускорить процес и закрыть и получить деньги быстрей? Я не нарушил не один закон.
ПУМБ
Ответ банка
PUMB 1 сентября 2023, 16:15
Вітаємо!

Ми бажаємо детальніше розібратися в ситуації. Для цього просимо надіслати нам в особисті повідомлення Ваші ПІБ та ІПН. Після отримання результатів перевірки ми повернемося до Вас зі зворотнім зв'язком.
Полезный комментарий
PUMB 12 сентября 2023, 14:38
Вітаємо! Задля збереження банківської таємниці, ми надали Вам зворотній зв’язок у приватні повідомлення.
Sergey Kivirenko 30 августа 2023, 15:16
з 24.08 я не можу проводити ніяких операцій по моїй картці, ні розплачуватися в магазині, ні переводити кошти. Я звернувся у підтримку в телеграммі і мені сказали що картка в мене активна, але вони написали що запит зафіксовано і вони надуть відповідь по моїй ситуації через добу. На гарячій лінії такак ж історія. Звісно ж через добу мені ніхто не надав відповідь і ніхто не звязувався. Через 5 днів я написав у чат підтримку і на гарячу лінію, і все понової, типу моя картка активна. Про мій попердній запит вони нічого не знають. Знову зробили запит. Сьогодні 30.08 все заново по тому ж сценарію. День сурка)
В мене на моїй картці більш ніж 28000 грн, і користуватися я ними не маю можливості. Чому так-ніхто мені не може відповісти
ПУМБ
Ответ банка
PUMB 30 августа 2023, 15:57
Вітаємо!

Нам шкода, що сталася дана ситуація. Ми бажаємо розібратися детальніше і уже передали Ваш запит в роботу відповідному підрозділу нашого банку. Після отримання результатів перевірки ми неодмінно надамо Вам зворотній зв'язок.
Полезный комментарий
PUMB 4 сентября 2023, 16:38
Вітаємо! Ми надали зворотній зв’язок у приватні повідомлення, задля збереження банківської таємниці.
ukrx 30 августа 2023, 10:37
Слабая техническая поддержка у банке. Перестал работать обновление коммунальных платежей. Поддержка бесполезна.
ПУМБ
Ответ банка
PUMB 30 августа 2023, 11:01
Вітаємо!

Нам шкода, що у Вас виникло негативне враження про роботу нашого банку. Ми бажаємо розібратися детальніше у проблемі та перевірити коректність роботи наших фахівців. Просимо надіслати нам в особисті повідомлення назву шаблону, номер рахунку, дату звернення та канал комунікації, через який Ви спілкувалися з підтримкою. Після проведення перевірки ми неодмінно надамо Вам зворотній зв'язок.
Полезный комментарий
PUMB 7 сентября 2023, 13:10
Вітаємо, Дмитре!

Перепрошуємо за очікування, ми уточнили інформацію по Вашому зверненню.

Постачальник віддає інформацію на Партнерів у період з 10 до 13 числа кожного місяця. Оскільки ми працюємо не на пряму з постачальником, а через агрегатора ми зіштовхуємося з затягуванням актуалізації платежів для нас. Прохання дочекатися 10−13 числа для виставлення рахунків.

Перепрошуємо за дані незручності та сподіваємося, що дана ситуація не вплине на нашу співпрацю з Вами у майбутньому. Бажаємо Вам гарного дня!
Во Лі 29 августа 2023, 15:35
Я розчарована роботою банку Пумб. При відкритті зарплатної картки мені надали безкоштовно кредитну карту, яку я фактично не потребувала. Тепер при онлайн-оплаті в мобільному застосунку Пумб постійно вилазить ця кредитна карта. Відповідно оплати відбуваються з кредитної карти, хоча я її не обираю. Вже заблокувала кредитну карту, аби вона була неактивна. Проте кошти асе одно надсилаються з кредитної карти при спробах здійснити грошовий переказ онлайн. І кошти переводяться на мою зарплатну карту. І МОМЕНТ — коли я повертаю ці кошти з зарплатної карти назад на кредитну утворюється КОМІСІЯ.
ПУМБ
Ответ банка
PUMB 29 августа 2023, 17:28
Вітаємо!

Нам прикро, що у Вас виникло негативне враження про роботу нашого застосунку ПУМБ Online. Ми бажаємо розібратися детальніше і написали Вам у приватні повідомлення для уточнення деталей.

Хочемо звернути Вашу увагу, що відповідно до тарифів кредитної картки «ВсеМожу Online», при переказі коштів (кредитних чи власних) нараховується комісія за переказ 2,99% від суми переказу. Переглянути детальніше щодо «ВсеМожу Online» можна на нашому сайті https://www.pumb.ua/credit/can-all-online. Зауважимо, що переказ коштів у застосунку ПУМБ Online по номеру картки з «ВсеКарти» (дебетова картка) відбувається без комісії на картку будь-якого українського банку.

Після проведення перевірки ми неодмінно надамо Вам зворотній зв'язок.
Полезный комментарий
PUMB 31 августа 2023, 15:56
Вітаємо! Просимо переглянути приватні повідомлення для уточнення деталей.
Хочу всіх попередити про розвод від ПУМБ. Отримала пропозицію у додатку — отримуйте на картку міжнародні переводи і ми вам виплатимо 200 грн. Якраз мала получити такий перевод, тому вирішила скористатись пропозицією. Винагороду виплатили. Але не 200 грн, а 160, тому що податок 19,5% був утриманий одразу) Наступного дня прийшла в банк і спробувала зняти свій переказ, і опа — виявилось, що зняття переказу Western Union коштує 1% від суми. Якщо б я його отримала у касі без того зарахування, на яке мене заманили винагородою, то було б безкоштовно. Таким чином ПУМБ здер з мене суму, яка навіть не перекрилась тою «винагородою». Не ведіться на пропозиції від ПУМБу.
ПУМБ
Ответ банка
PUMB 29 августа 2023, 15:21
Вітаємо!

Винагорода за участь у викликах підлягає оподаткуванню в сумі 18% податку на доходи фізичних осіб та 1,5% воєнного збору згідно вимог законодавства. Для того, щоб ми перевірили коректність нарахування комісії в касі, просимо надати в особисті повідомлення Ваші ПІБ, фінансовий номер телефону та дату отримання переказу у відділенні. Це дозволить нам перевірити вказану Вами інформацію та надати Вам зворотній зв'язок.
Полезный комментарий
PUMB 31 августа 2023, 15:59
Вітаємо! На жаль, ми так і не отримали необхідну інформацію для проведення перевірки. Просимо надіслати її у приватні повідомлення.
Проблема решена
Ельвіра Клименко 28 августа 2023, 19:02
Банк розірвав відносини, не попередив навіть!
На рахунку залишилася велика сума коштів! Знаходжусь за кордоном, зробила генеральну довіреність на свекра, але йому 3 тиждень поспіль кошти не віддають, схиляються на 15 статтю! Надали рахунок іншого банка власника коштів, але все одно перевод відмовляються робити, говорять, щоб власник особисто приїздив в країну і отримував свої кошти! Це жах!!!
ПУМБ
Ответ банка
PUMB 28 августа 2023, 19:51
Вітаємо!

Нам шкода, що сталася дана ситуація. Ми бажаємо розібратися детальніше, тому просимо надіслати нам у приватні повідомлення Ваше ПІБ та фінансовий номер телефону.

Ми проведемо внутрішнє розслідування та неодмінно надамо Вам зворотній зв'язок з результатами нашої перевірки.
Полезный комментарий
PUMB 8 сентября 2023, 13:22
Вітаємо, Ельвіро!

Після відвідування Вашої довіренної особи до відділення банку, процедура переказу коштів на рахунок в іншому банку була успішно виконана!

Бажаємо гарного дня!
klient2022 24 августа 2023, 21:05
Отделение по адресу: Львов, ул. Лычаковская, 10
В країні вкрай складна ситуація, президент пішов на зустріч Українцям, підписав Закон від 11 квітня 2023 року № 3048-IX де вказано: що фізичні особи — боржники, на кошти яких накладено арешт органами державної виконавчої служби, приватними виконавцями, можуть здійснювати видаткові операції з поточного банківського рахунку на суму у розмірі, що протягом одного календарного місяця не перевищує двох мінімальних розмірів заробітної плати.
Однак Пумб банк не виконує закон. Державний виконавець направив відповідну постанову, проте пумб банк виконувати її не хоче. Те що вийшов відповідний закон їм байдуже :)) усі цивілізовані банки виконують, а пумб вирішив їм можна не виконувати.
Змушений буду звертатись до міжнародних регуляторів.
ПУМБ
Ответ банка
PUMB 25 августа 2023, 9:37
Вітаємо!

Нам прикро, що у Вас виникло негативне враження про роботу нашого банку. Ми бажаємо розібратися детальніше та уже передали Ваш запит на розгляд відповідному підрозділу нашого банку. Після отримання резуальтатів перевірки ми неодмінно надамо Вам зворотній зв'язок.
Полезный комментарий
PUMB 2 сентября 2023, 11:43
Вітаємо, Романе!

Перепрошуємо за очікування, ми уточнили інформацію по Вашому зверненню.

Відповідно до норми п. 3 ч.2 Закону України «Про внесення змін до деяких законів України щодо окремих особливостей організації примусового виконання судових рішень і рішень інших органів під час дії воєнного стану» від 11.04.2023 № 3048-ІХ (надалі - Закон № 3048-ІХ), - у разі надходження від державного, приватного виконавця постанови про визначення поточного рахунку фізичної особи — боржника для здійснення видаткових операцій банк за визначеним у постанові рахунком здійснює видаткові операції на суму коштів у розмірі, встановленому цим підпунктом.

Відповідно до норми ч.2 ст. 51 Закону України «Про банки і банківську діяльність», банківські розрахунки проводяться у готівковій та безготівковій формах згідно із правилами, встановленими нормативно-правовими актами Національного банку України.

Відповідно до норми ч.1 ст. 40 Закону України «Про Національний банк України», Національний банк встановлює правила, форми і стандарти розрахунків банків та інших юридичних і фізичних осіб в економічному обігу України із застосуванням паперових та електронних документів, платіжних інструментів та готівки, а також координує організацію розрахунків.

(Продовження у наступному коментарі)
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Dashlemishko 24 августа 2023, 19:08
Шахраї 5355280210181770 беруться оплату в інстаграм за товар, а потім не відповідають і нічого не висилають
ПУМБ
Ответ банка
PUMB 25 августа 2023, 9:15
Вітаємо!

Нам шкода, що Ви зіткнулися зі шахрайськими діями. Просимо оперативно зателефонувати на Гарячу лінію банку. Це дозволить швидше вжити необхідних заходів та проконсультувати Вас щодо подальших дій.

Зателефонувати на Гарячу лінію банку можливо за номерами:
+38 044 290 7 290
+38 096 290 7 290
+38 050 290 7 290
+38 093 290 7 290
Також є можливість зателефонувати через сайт банку за посиланням: https://www.pumb.ua, знизу сторінки є зелена кнопка «Зателефонувати Online»
Orel1272 22 августа 2023, 20:18
Отделение по адресу: Полтава, ул. Небесной Сотни, 9/17
Прийшов на відділення, щоб отримати кредит на ремонт авто, там працює знайома, взяв кредит, а через 2 дні мої знайомі задають питання про мій кредит, що я взяв кредит, типу грошей немає обслужити авто, і я точно знаю що це моя знайома (працівник відділення)
ПУМБ
Ответ банка
PUMB 22 августа 2023, 21:05
Вітаємо!

Нам прикро, що сталася дана ситуація. Ми бажаємо розібратися детальніше, тому просимо надіслати нам у приватні повідомлення додаткову інформацію: Ваше ПІБ, фінансовий номер телефону та ім'я фахівчині, яка розголосила банківську таємницю.

Ми проведемо внутрішнє розслідування та неодмінно надамо Вам зворотній зв'язок з результатами нашої перевірки.
Полезный комментарий
PUMB 24 августа 2023, 15:16
Вітаємо! На жаль, ми так і не отримали дані для проведення внутрішнього розслідування. Просимо надіслати їх у приватні повідомлення.
Vitaliyklient 21 августа 2023, 18:48
Довелось мені зробити оплату комунальних платежів через PayHab від ПУМБ банк, тільки я ввів і підтвердив суму і карту з якого з лизало гроші як зразу висвітилося ой щось пішло не так, виникла помилка зверніться до сервісної служби.І тут почалося, телефон не беруть, якщо і дозвонюєся то як взнають привод з якого дзвониш відмахуються що зараз перепідключать на другий відділ і все поколу музика, зарядка для телефону і через 30 хвилин просто вимикається телефон.З десятої спроби я все-таки якось умудрився достукатись до їх горячоі лінії але був шокований відповідью на моє запитання де мої гроші які здихались з моєї картки і як їх повернути-відповідь вони повинні були вже повернутись але опять щось пішло не так і ви зверніться с притензвєю до вашого банку якого ви є власником картки.Короче банк і його сервіс просто шахрайство якесь, не раджу звʼязуватися з ними
ПУМБ
Ответ банка
PUMB 21 августа 2023, 19:53
Вітаємо!

Нам шкода, що у Вас залишилися негативні враження від спілкування з нашою службою підтримки. Будь ласка, надішліть нам в особисті повідомлення дату та суму платежу, а також дату та час дзвінка, щоб ми могли перевірити якість обслуговування та коректність наданої консультації. Ми неодмінно розберемося в ситуації та повернемося до Вас зі зворотнім зв'язком.
Полезный комментарий
PUMB 24 августа 2023, 15:15
Вітаємо! На жаль, ми так і не отримали необхідну інформацію для проведення перевірки. Просимо надіслати її у приватні повідомлення.
mpolyanych 21 августа 2023, 10:37
Зробила замовлення 17.08 на сайті інтернет-магазину через пром-оплату з картки ПУМБ. Оплата пройшла з статусом «Заблоковано». Після чого виявилося, що продавець шахрай і у промі такий магазин не зареєстрований, товар не надіслав. Одразу перетелефонувала на гарячу лінію банку ПУМБ (19.08), але оператор повідомила, що платіж вже пройшов. Статус платежу досі «Заблокований». З боку банку не було зроблено дій, щоб заблоковані кошти не були надіслані продавцеві.
ПУМБ
Ответ банка
21 августа 2023, 12:17
Вітаємо!

Нам дуже прикро, що Ви зіткнулися зі шахрайськими діями. Просимо оперативно зателефонувати на Гарячу лінію банку для подання заяви «Оскарження транзакції». Це дозволить швидше вжити необхідних заходів та проконсультувати Вас щодо подальших дій.

Зателефонувати на Гарячу лінію банку можливо за номерами:
+38 044 290 7 290
+38 096 290 7 290
+38 050 290 7 290
+38 093 290 7 290
Також є можливість зателефонувати через сайт банку за посиланням: https://www.pumb.ua, знизу сторінки є зелена кнопка «Зателефонувати Online»
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
westikanet 20 августа 2023, 3:38
Отримує передоплату за послугу, після чого не надає послугу, а вказує що кошти не отримав намагаючись збільшити суму переказаної передоплати. Коли розуміє що більше грошей не буде — зникає, не відповідає на повідомлення, послугу не надає, гроші краде.
ПУМБ
Ответ банка
20 августа 2023, 12:52
Вітаємо!

Нам прикро, що Ви зіткнулися зі шахрайськими діями. Ми передали Ваше звернення на розгляд відповідального підрозділу. Просимо оперативно повідомити про це, зателефонувавши на Гарячу лінію банку. Це дозволить нам швидше вжити необхідних заходів та проконсультувати Вас щодо подальших дій.

Курс валют в ПУМБ

Валюта Покупка Продажа
EUR 49.4 50.1
PLN 11.65 11.95
USD 42.1 42.7
Все курсы банка

Курс валют в ПУМБ

Валюта Покупка Продажа
EUR 49.4 50.1
PLN 11.65 11.95
USD 42.1 42.7
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / ПУМБ 💰 / Отзывы о ПУМБ 📝