×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в ПУМБ
| Валюта | Покупка | Продажа |
| EUR | 49.4 | 50.1 |
| PLN | 11.65 | 11.95 |
| USD | 42.1 | 42.7 |
| Все курсы банка | ||
Не повертають власні кошти !!!
Ми бажаємо детальніше розібратися в ситуації, що склалася. Для цього просимо надіслати нам в особисті повідомлення Ваші ПІБ та ІПН. Ми повернемося зі зворотнім зв'язком, щойно отримаємо результати розслідування
Комментарии (2)
Дистанційне обслуговування рівень 0.
Відповідно до пп. 4.1.5 п. 4.1 Розділу ІІ ДКБО, ініціювати закриття Карткового рахунку та/ або інших рахунків, відкритих відповідно до цього Договору, шляхом звернення до відділення Банку та подання письмової заяви про закриття рахунку за встановленою Банком формою. В день подання заяви про закриття рахунку Клієнт повертає у Банк усі Картки/додаткові картки, емітовані до Карткового рахунку, а також сплачує Заборгованість за Договором (за наявності).
Хочемо зазначити, що ми сформували довідку про відсутність заборгованості по Вашому картковому рахунку. Довідка буде направлена Укрпоштою з повідомленням за адресою реєстрації.
Нам прикро, що дана ситуація викликала у Вас негативні емоції, проте сподіваємося, що у майбутньому Ви будете отримувати лише позитивні враження від користування нашими послугами.
Комментарии (3)
Хоч комусь відповіли по суті?
Як зазначали попередньо, Ваше звернення зареєстроване та направлене в роботу відповідального відділу. Ми повернемося до Вас зі зворотнім зв'язком після завершення повної перевірки на предмет блокування рахунку.
Комментарии (1)
ПУМБ передає данні третім особам
Для перевірки ситуації просимо надіслати в особисті повідомлення ПІБ, ІПН або фінансовий номер телефону, номери, на які надійшли дзвінки, номери, з яких вони на дійшли, а також дату і час їх отримання (по можливості). Це дозволить нам розібратися в ситуації та надати Вам відповідь за результатами перевірки.
Комментарии (7)
Обмеження 4999,99 і гидотна служба підтримки
Банк ПУМБ за якимось дивом встановив партнерським терміналам (City24, EasyPay) обмеження на денне поповнення у сумі 4999,99 грн, хоча ані в чинному «Про затвердження Інструкції про порядок організації касової роботи банками та проведення платіжних операцій надавачами платіжних послуг в Україні», ані в чинному «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення» таких обмежень немає, але ж ми пам’ятаємо, що подібне було до вересня 2021, коли поміняли статтю 14 закону «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню)…»
На електронні листи з вимогою надати нормативне обґрунтування приходять відповіді, що не відповідають по суті:
«У відповідь на Ваше звернення, щодо обмеження суми на поповнення в партнерських терміналах повідомляємо, що ліміт на зарахування на картку в терміналі-партнері EasyPay 4 999,99 грн., це ліміт встановлений Банком.»
«Клієнт може здійснювати поповнення Карткового рахунку особисто або через інших осіб способами, що не суперечать законодавству України та відповідають встановленому режиму рахунку, у валюті Карткового рахунку в готівковій та/або в безготівковій формах.»
Нам шкода, що дана ситуація викликала у Вас негативні емоції. Ми проведемо перевірку та неодмінно надамо Вам зворотній зв'язок.
Хочемо зазначити, що відповідно до пункту 3 частини другої статті 8 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення» (далі - Закон) Банк, як суб'єкт первинного фінансового моніторингу, зобов’язаний забезпечувати функціонування належної системи управління ризиками, застосування у своїй діяльності ризик-орієнтовного підходу та вжиття належних заходів з метою мінімізації ризиків.
Перекази коштів, що ініціюються в готівковій формі без відкриття рахунку в межах України на суму, що дорівнює чи перевищує 5000 гривень або суму, еквівалентну зазначеній сумі, в тому числі в іноземній валюті повинні супроводжуватись інформацією про платника та отримувача відповідно до вимог частини першої статті 14 Закону з проведенням її верифікації відповідно до вимог частини другої статті 14 Закону.
Звертаємо Вашу увагу, що відповідно до підпункту 4.2.6. пункту 4.2. частини 4 розділу І Договору комплексного банківського обслуговування фізичних осіб сторони дійшли згоди, що Банк має право встановити Щоденні ліміти/ Щомісячні ліміти/ Щоквартальні ліміти по Картці або Картковому рахунку, а саме: регламентувати кількість та суми операцій, що здійснюються по Картковому рахунку або за допомогою Картки та/або її реквізитів за визначений період (без додаткового повідомлення Клієнта).
Хочемо зауважити, що відповідно до пункту 8 частини дев’ятнадцятої статті 14 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення» (далі - Закон) вимоги цієї статті не поширюються, зокрема, на здійснення платіжної операції готівкою в межах України на суму, що не перевищує 5 тисяч гривень, за відсутності ознак пов’язаності такої фінансової операції з іншими фінансовими операціями, що в сумі перевищують 5 тисяч гривень.
ПТКС АТ «ПУМБ» налаштовані таким чином, що платіжна операція готівкою, яка не перевищує 5 тисяч гривень, здійснюється без верифікації платника (ініціатора) в частині отримання даних, наведених у пункті 1 частини першої статті 14 Закону.
Водночас, у АТ «ПУМБ» є договори на приймання платежів з деякими фінансовими компаніями, що включені до Реєстру платіжної інфраструктури та мають ліцензію на надання фінансових платіжних послуг (послуги з переказу коштів без відкриття рахунку).
Такими договорами визначаються, зокрема, ліміти на переказ. На разі, контрагенти здійснюють заходи щодо оновлення договірних правовідносин, у тому числі з питань актуалізації лімітів з рахуванням вимог пункту 8 частини дев’ятнадцятої статті 14 Закону.
Сподіваємося, що у майбутньому Ви будете отримувати лише позитивні враження від користування нашими послугами.
Комментарии (9)
Заблокировали все счета и карты ПУМБ
Нам шкода, що у Вас склалося негативне враження про наш банк. Ми хотіли б розібратися в ситуації, що склалася, і вже направили Ваш запит до відповідного департаменту банку. Ми надамо зворотній зв'язок, як тільки отримаємо результати розслідування.
Комментарии (17)
Блокируют банк и возвращают деньги мошенникам
Деньги я дарить так и не собираюсь, дело принципа, думаю писать на пумб заявление.
Нам прикро, що дана ситуація викликала у Вас негативні емоції. Просимо надіслати Ваше ПІБ та фінансовий номер телефону нам у приватні повідомлення для проведення перевірки. Ми розберемося у ситуації та надамо Вам зворотній зв'язок.
Комментарии (6)
Ограничение аккаунта из-за «подозрительных операций»
Нам дуже шкода, що у Вас виникло негативне враження про роботу нашого банку. Ми бажаємо розібратися у ситуації та вже передали Ваше звернення у роботу відповідному відділу нашого банку. Після отримання результатів перевірки ми неодмінно надамо Вам зворотній зв'язок.
Ми провели перевірку та з’ясували, що обмеження на певні типи операцій за Вашими рахунками було встановлено Банком в автоматичному режимі у зв’язку з підозрілою активністю по рахунках.
Звертаємо увагу, що відповідно до підпункту 1.1.20 пункту 1.1. частини 1 розділу ІІ Договору комплексного банківського обслуговування фізичних осіб Банк має право відмовитись від здійснення видаткових операцій за Картковим рахунком Клієнта, зокрема, при наявності підозри, що Клієнт використовує Банк для проведення незаконних операцій або інших підозр чи підстав згідно законодавства з питань фінансового моніторингу.
Крім того, відповідно до підпункту 4.2.19. пункту 4.2. частини 4 розділу І Договору комплексного банківського обслуговування фізичних осіб сторони дійшли згоди, що Банк має право у випадках наявності фактів, що діяльність Клієнта та його фінансові операції містять індикатори підозрілості, встановлені Національним банком України встановити обмеження в наданні Клієнту банківських продуктів/послуг, включаючи блокування банківських карток, призупинення надання послуг через Дистанційні канали обслуговування. Такі обмеження можуть тривати до моменту спростування наявних підозр.
(продовження у наступному коментарі)
Комментарии (6)
Банк заблокував кошти без можливості їх повернення
На прохання розпочати процедуру блокування та виведення моїх коштів на мій же рахунок в іншому банку, голос в слухавці відповів, що необхідна лише особиста присутність у відділенні банку, на що я повідомив, що знаходжусь за кордоном і не маю можливості прийти до відділення, але готовий на віртуальний дзвінок
Мені було відмовлено — фактично гроші мої викрадені, так як гарантії того, коли закінчиться війна і чи існуватиме на той час банк, який грабує відкрито людей, ніхто дать не може.
Для чого тоді всі технології, якщо ми не можем під час війни дистанційно вирішувати питання? Навіщо нам такі закони, де банк може легко пограбувати будь яку людину?
Ні в якому разі не довіряйте своїх коштів банку ПУМБ — Вас напевне буде пограбовано.
Нам дуже прикро, що дана ситуація викликала у Вас негативні емоції щодо користування нашими послугами. Ми бажаємо розібратися детальніше, тому вже направили Ваше звернення на розгляд відповідального фахівця і неодмінно повернемося до Вас зі зворотнім зв'язком після отримання повної інформації.
Комментарии (16)
*** ПУМБ
Нам прикро, що дана ситуація викликала у Вас негативні емоції. Просимо надіслати Ваше ПІБ та фінансовий номер телефону нам у приватні повідомлення. Ми неодмінно все перевіримо та надамо Вам зворотній зв'язок.
Комментарии (1)
Заблокували обліковий записів без пояснення причини.Служба підтримки ніяк не реагує на звернення
Нам шкода, що сталася дана ситуація. Ми бажаємо розібратися детальніше і уже передали Ваш запит в роботу відповідному підрозділу нашого банку. Після отримання результатів перевірки ми неодмінно надамо Вам зворотній зв'язок.
Комментарии (10)
Приховують умови
Нам дуже прикро, що у Вас склалося таке враження про роботу нашого банку.
Звертаємо Вашу увагу, що наша дебетова картка «ВсеКАРТА» повністю безкоштовна при оформленні та обслуговуванні. Оформити її можливо без обов'язкового страхування. Зняття готівки безкомісійне у будь-якому банкоматі на території України.
Хочемо додати, що за допомогою нашого застосунку ПУМБ Online Ви зможете поповнити мобільний номер телефону, оплатити комунальні послуги та переказати кошти на картку іншого банку також без жодних комісій. Проте, маємо зауважити, що при переказі коштів за номером рахунку IBAN іншого банку стягується комісія 0,5% від суми переказу, мінімум 3 грн, максимум 500 грн. Плата за СМС-повідомлення чи користування особистим кабінетом ПУМБ Online не стягується.
Більш детально ознайомитись з умовами обслуговування пакету послуг «ВсеКАРТА» у гривні Ви можете за посиланням: https://apim.pumb.ua/api/assets/pumb/da32cc44-2047-4262-a5a6-10fcb46deb76
Ознайомитись з тарифами на обслуговування фізичних осіб Ви можете за посиланням: https://apim.pumb.ua/api/assets/pumb/f2033042-7ac0-47d3-926a-a1b5eb71cc63
Ми раді надавати нашим клієнтам найбільш комфортні умови для користування та постійно покращуємо наші послуги.
Сподіваємося, що Ваша думка про роботу нашого банку зміниться у кращу сторону та Ви будете повністю задоволені нашими послугами.
Написать комментарий
блокировка каркочки
Нам дуже прикро, що дана ситуація викликала негативні емоції у користуванні нашими послугами. Ми бажаємо розібратися детальніше, тому просимо надіслати Ваше ПІБ та фінансовий номер телефону для проведення перевірки. Ми неодмінно надамо Вам зворотній зв'язок з результатами перевірки.
Комментарии (1)
Обмеження виведення коштів за «підозрілі дії».
Знаходжусь за кордоном. При спробі зробити платіж застосунок почав видавати помилку, щось на кшталт «Щось пішло не так». Після кількох спроб входу-виходу, перезавантаження телефону та оновлення програми, з’ясувалося, що моя дружина у своєму акаунті теж не може зробити платіж. Звернувся в підтримку. Там, як завжди в ПУМБ, ніхто нічого не знає, але припустили, що зарахування на мою карту хоч і є на балансі, але ще не зараховані і запропонували спробувати пізніше. Після моїх уточнень про те, що це триває вже більше години і що дружина має такі ж проблеми в акаунті, пообіцяли направити запит до технічного відділу. ОК, чекаємо ще кілька годин, пробуємо знову і результат той самий. Знову пишу на підтримку і мене «тішать» тим, що рахунок обмежений у діях на 30 днів. За рахунком дружини ті самі обмеження, але навіть термінів жодних не назвали. Скористатися карткою можна лише у торгових мережах та інтернет-магазинах в Україні та допомогти теж нічим не можуть, радять чекати. При цьому нікого не хвилює, що на рахунку зависла суттєва для мене сума.
Нам прикро, що сталася дана ситуація. Ми бажаємо розібратися детальніше, тому вже передали Ваше звернення в роботу відповідального підрозділу. Після проведення перевірки ми неодмінно повернемося до Вас зі зворотнім зв'язком.
Комментарии (2)
Шахрайство , вимагає кошти після викрадення сторінки в ФБ
Надав їм інформіцію по карці 5355 2800 1989 3492, знаходиться в м.Дніпро чи поряд
Ми передали Ваше звернення на розгляд відповідального підрозділу. Якщо Ви постраждали від шахрайських дій, просимо оперативно повідомити про це, зателефонувавши на гарячу лінію банку. Це дозволить нам швидше вжити необхідних заходів та проконсультувати Вас щодо подальших дій. Номери телефонів:
+38 044 290 7 290
+38 096 290 7 290
+38 050 290 7 290
+38 093 290 7 290
Написать комментарий
Скористався послугами PayHub, кошти знялись з рахунку, але до отримувача не надійшли
Нам прикро, що сталася дана ситуація. Ми бажаємо розібратися детальніше і просимо надіслати нам квитанцію про оплату на електронну пошту info@fuib.com. Після проведення перевірки ми неодмінно надамо Вам зворотній зв'язок.
Комментарии (2)
Некоректна робота банку
Клієнт по якому телефонують: Штепа Наталія
Телефон 095*****83
Надіюсь ця скарга вплине на вас і ви «технологічний» банк візьмете і руцями видалите мій номер
Нам прикро, що у Вас склалося таке враження про роботу нашого банку. Ми бажаємо детально розібратися в ситуації, для цього просимо надіслати в особисті повідомлення Ваші ПІБ та фінансовий номер телефону. Аби ми могли зафіксували Ваш запит та видалити Ваш номер з нашої бази. Після виконання робіт ми неодмінно надамо Вам зворотній зв'язок.
Комментарии (2)
Карта мошенницы 5355 2802 0879 9146
Номер карты 5355 2802 0879 9146
Аккаунт Виктория
Краматорськ,
Донецька область
Нам шкода, що Ви постраждали від шахрайських дій. Для того, щоб оперативно вжити необхідних заходів та отримати консультацію про подальші дії, просимо повідомити про інцидент службу безпеки банку, звернувшись на гарячу лінію за номерами:
+38 044 290 7 290
+38 096 290 7 290
+38 050 290 7 290
+38 093 290 7 290
Також Ви можете зробити безкоштовний інтернет-дзвінок з офіційного сайту банку pumb.ua, натиснувши на зелену кнопку «Зателефонувати Online» внизу сторінки.
Комментарии (1)
Не користуйтесь карткою Банку для оренди авто
Як завжди це буває після повернення авто отримав підтвердження, що з машиною все окі думав що наступного дня отримаю свої гроші назад на карту.
Але як виявилось Банк вирішив скористатись 30 днями (в правилах платіжної системи) і тримати мої гроші у себе.
Вони звичайно можуть це робити по своїм правилам, але як на мене це не повага до клієнта. Ось такий преміальний сервіс в Банку. Тому не рекомендую цей Банк для таких операцій.
Після цього вже брав в оренду авто за допомогою картки Монобанк і вже отримав свої гроші назад, а ось ПУМБ і досі не повертає.
P. S. Підтримка і звернення до Банку не допомогли. А відповіді на звернення вже не має більше 2х тижнів
Ми шкодуємо, що у Вас залишилися негативні враження від співпраці з нами та бажаємо детальніше розібратися в ситуації. Ми бажаємо розібратися детальніше і уже передали Ваш запит в роботу відповідному підрозділу нашого банку. Після отримання результатів перевірки ми неодмінно надамо Вам зворотній зв'язок.
Комментарии (1)
Власник карти шахрай 5355−2800−1963−7386
Нам шкода, що Ви зіткнулися зі шахрайськими діями. Просимо оперативно зателефонувати на Гарячу лінію банку. Це дозволить швидше вжити необхідних заходів та проконсультувати Вас щодо подальших дій.
Зателефонувати на Гарячу лінію банку можливо за номерами:
+38 044 290 7 290
+38 096 290 7 290
+38 050 290 7 290
+38 093 290 7 290
Також є можливість зателефонувати через сайт банку за посиланням: https://www.pumb.ua, знизу сторінки є зелена кнопка «Зателефонувати Online»
Комментарии (1)