×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в ПУМБ
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 43.7 | 44.3 |
PLN | 9.7 | 10.2 |
USD | 41.1 | 41.6 |
Все курсы банка |
Заблоковано рахунок
Щоб розібратися в ситуації напишіть нам в приватні повідомлення Ваше ПІБ та фінансовий номер телефону.
Комментарии (6)
Обслуговування клієнтів ПУМБ в умовах війни
19 грудня сума до повного погашення по моїй карті на момент надання відповіді складала 6 962,56 грн.
Так як відповідь отримала трохи пізно, 19 грудня сплатила ще 18 446, 90 грн.. Враховуючи суму, я переплатила до 9 тисяч грн.
Після розмови з вашим оператором щодо закриття кредиту, мені знову нарахували 6 952, 92 грн.!!!
Так як не маю можливості перезапустити мобільний додаток ПУМБ (смс на мій фінансовий номер від банку ПУМБ не надходять (причини Київстар не може надати, так як у компанії Київстар і у банку ПУМБ статус повідомлення — «отримано», а фізично я його не отримую), звернулася до ваших операторів змінити фінансовий номер. Але це можна зробити тільки з моєї присутності у вашому відділені банку. Для того щоб зайти через ноутбук в онлайн ПУМБ, ви надсилаєте смс, яке до мене не надходить!!! Наразі я знаходжусь поза межами України і прийти до вас в банк не можу. Керувати і просліджувати кредитну історію не можу.
З відділом по кредитам 0962908484 також зв*язатися не можливо. У них постійна технічна помилка чи причина.
Я не розумію, за що мені нараховані 6 952, 92 грн., якщо я вам переплатила 9 тисяч гривень!!!
То ж не рекомендую мати діло з банком ПУМБ. Шахраї!
Уточніть будь ласка де саме Ви уточнювали суму залишку по кредиту?
Комментарии (1)
Банки і війна
Комментарии (3)
Заблокував рахунки фін моніторинг банку
Написав туди, отримав відповідь зі списком докуменів, які потрібно надати.
Вроді все добре, після заповнення всіх форм на сайті і прикріпленню документів надходження грошей з мого рахунку ФОП (інший банк), мене почали морозити… То відповідають, що не отримали файлів, то в кол-центрі кажуть, що нічого не можуть подивитись — потрібно звертатись в віділення.
Звернувся в віділення — знову написав заяву, прикріпили всі файли — ТИЖДЕНЬ пройшов і рахунок досі заблоковано. Прийшов в віділення знову — там нічого не знають…
Цирк якийсь, а не банк.
Яким чином вони блокують рахунки — загадка. В договорі вказано, що можуть заблокувати, якщо надходження 400к+ в місяць, в мене були раза в 2 менше і заблокували…
Комментарии (4)
6 месяцев не могу добиться выписки.
Обращение было связано с необоснованными снятиями банком денежных средств с моего карточного счёта (пользуюсь кредитной карточкой ПУМБ «Все МОЖУ»).
Например: май, сумма обязательного платежа 562,96 грн.(скриншот предоставил банку), вношу 1000 грн. — списывают 1000 грн.
Июнь, сумма обязательного платежа около 1300 грн.(не сохранил скрин, к сожалению), вношу 2000 грн. — списывают 2000 грн.
В отделение банка менеджер 20 минут пыталась найти логическое объяснение списания средств, а потом сослалась на проблемы в техническом отделе, но уверила, что мне перезвонят и дадут ответ, как только проблема будет решена тех.отделом. Проблема, я так понял, ещё не решена)))
Просто получить выписку, где будут указаны суммы и проценты ежемесячного списания с моего карточного счёта — невозможно!(в XXI веке)
Взял и не заплатил в прошлом месяце обязательный платёж — через неделю мой телефон уже разрывался от звонков ПУМБа)))
С одним из менеджеров банка сошлись на том, что я подробно опишу проблему, предоставлю скрины обязательных платежей и календарь внесения денежных средств начиная с февраля 2022.
Письмо написал, предоставил информацию и тут понеслось: не можем предоставить информацию, т.к. неподтверждённый e-mail, но при этом присылают мне номер договора и сумму следующего платежа на мой «неподтверждённый» e-mail)))
Прошу только письменного доказательства от банка, в виде выписки, что деньги снимались без нарушений. А если была ошибка, то исправьте её и давайте работать дальше!
Нет же, банку выгодней сделать из своего клиента финансового преступника, отвечать ему шаблонами, ссылаться на конфиденциальность и прочие отговорки. Чем больше затягивают с ответом, тем больше подозрений, что с февраля 2022 банк стал играть не по правилам даже с клиентами малых кредитных сумм.
Комментарии (1)
Блокировка карты
Комментарии (2)
Спілкування персоналу просто жахливе
Їм байдуже, що через їхню помилку Ви маєте це по десять раз робити, байдуже, що нема світла, інтернету… треба їх Накази виконувати негайно.
Ви будучи ФОП з ненайменшим оборотом, сплачуючи щомісяця кошти за Розрахунково-касове обслуговування, змушені будете вислуховувати погрози неадекватного менеджера, яка вже давно забула, а може і не знала, що таке етика ділового спілкування з клієнтом, яка дозволяє собі кидати слухавку… звинувачувати Вас, замість допомогти в вирішенні питання.
Будучи клієнтом 1,5 роки я шокована. Банк сам по собі непоганий, але культура спілкування і вирішення питань зі строни менеджерів — просто жахлива.
Стає питання, або змінити відділення або змінити банк. Немаю більше жодного бажання заходити туди і отримувати за свої ж кошти такий «рівень» обслуговування.
Комментарии (4)
Чудове фінансове обслуговування
Написать комментарий
Хуже небувае.
потрiбно перевiряти Державнiй структурi та органами СБУ!!! ПУМБ- це невиконання жодноi постанови НБУ!!!
Моніторинг здійснюється в межах п. 4 та п. 5 ч. 2 ст. 8 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення» № 361 — IX від 06.12.2019р.
Для виконання умов зазначеного закону, ми маємо право запросити документи, що підтверджують походження коштів. А клієнт зобов’язаний їх надати в повному обсязі.
У відповідь на наш запит Ви надали документи, що підтверджують лише частину потрібної суми. Щоб проінформувати Вас про це, наші колеги телефонували Вам 28.10.
Також 8 грудня ми надіслали Вам повідомлення на електронну пошту та телефонували декілька разів, для інформування щодо подальших дій та вирішення ситуації.
Але, на жаль, так і не отримали відповіді від Вас.
Тому просимо зв’язатися з нами через зручне для Вас відділення або Гарячу лінію банку, за номером: +38 044 290 7 290
До надання всіх необхідних документів, що підтверджують походження коштів, встановлюється обмеження на користування рахунками клієнта.
В мобільному додатку обмеження відображається через символ мінус на рахунку. Це зовсім не означає, що залишок Вашого рахунку знаходиться в мінусі.
Також ми хочемо звернути увагу, що вже понад 30 років ми виконуємо всі договірні зобов’язання та виплачуємо відсотки згідно умов договору вчасно та попри все.
Нарахування відсотків по Вашим рахункам відбувається згідно термінів, вказаних у Вашому договорі.
Комментарии (8)
Подвійне списання платежу , немає відповіді на заяву с 25 жовтня .
Написать комментарий
ПУМБ блокирует карту и придумывает якобы «жалобы»
Еще одну транзакцию я совершал лично, но пумб утверждает, что отправитель подал жалобу! То есть, по их логике, я решил сам себя обвинить в мошенничевстве!!!
Карта заблокирована уже 5 день со всеми деньгами и работники абсолютно не спешат решать этот вопрос. Служба мониторинга молчит. Очень возмущен. ПУМБ просто напросто решил забрать мои деньги и требует, чтобы я вернул их непонятно куда и кому!!!
Комментарии (2)
Заблокированные депозиты
.
Комментарии (7)
Банк не реагує на прохання змінити умови кредиту
Якщо Ви станете учасником даної програми, Вам надійде відповідне повідомлення.
Комментарии (3)
Банк блокирует карту без причины!!!
Написать комментарий
Заблокованi депозити
Комментарии (5)
ПУМБ вимагає сплати кредиту у воєнний час
ПУМБ не дотримується законодавства України: зміни до податкового кодексу (закон 2120) регулюють зобов’язання які можна не виконувати у період воєнного стану та місяц після воєнного стану. Також нараховують штрафні санкції, хоча за законодавством в період та місяц після воєнного стану — це робити заборонено.
У зв’язку з цим прошу відібрати ліцензію у банка ПУМБ.
Якщо Ви хочете уточнити інформацію по Вашому кредиту, то детальніше опишіть, що Вас цікавить. Також в особистих повідомленнях вкажіть Ваші ПІБ, ІПН та номер телефону, щоб ми перевірили дані.
Комментарии (2)
Банк не може показати і ознайомити клієнта із депозитним договором
Комментарии (3)
Закрытие кредита
Комментарии (1)
5 сообщение с 29.06. банк ***
Напишіть нам в особисті повідомлення Ваше ПІБ, фінансовий номер телефону та де саме Ви залишали скаргу.
Комментарии (1)
Ужасные операторы, которые ничем не могут помочь
Напишіть нам в особисті повідомлення ПІБ, ІПН та номер кредитного договору за яким здійснювали погашення, ми розберемося в ситуації.
Комментарии (1)