Multi от Минфин
(8,9K+)
Оформи кредит — выиграй iPhone 16 Pro Max!
Установить
×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы оставить отзыв, нужно войти или зарегистрироваться
Kris99 26 сентября 2023, 22:22
Довгий час користувалася цим банком та не було ніяких проблем, але раптом мені закрили рахунок, на рахунку залишилось 23850 гривень, на всі мої питання «як вивести кошти» запросили документ пояснення що це за кошти та їх надходження, це пояснення я відправила на сайт, втрата будинка, та батька, збори коштів, перееїзд, і тут вони блокують мій рахунок на який робили збір коштів, та мало того ще і не віддають кошти!!! І в додатку написано мінус 99999999, кажуть ідіть у відділення для закриття рахунку, мені дорога буду коштувати більше ніж ті 23 тисячі гривень які мені не віддають 😞👍
ПУМБ
Ответ банка
PUMB 27 сентября 2023, 7:41
Вітаємо!

Ми бажаємо детальніше розібратися в ситуації, що склалася. Для цього просимо надіслати нам в особисті повідомлення Ваші ПІБ та ІПН. Ми повернемося зі зворотнім зв'язком, щойно отримаємо результати розслідування
Проблема решена
AllaS1 26 сентября 2023, 11:15
23.09.2023 р. Закрила заборгованість за кредитною карткою, та хотіла закрити картку та отримати довідку про закриття і відсутність заборгованості перед банком. Проте як виявилося в 21 ст. Закрити картку та отримати довідку дистанційно це щось нереальне. При зверненні до чат онлайн підтримки повідомляють що можливо отримати лише в відділенні. Відправити листа за адресою прописки також не можуть. Дистанційно закрити страхування пропонували відправила листа, проте ОС не отримала.Виходить якщо в тебе не має змоги звернутися до відділення то впринципі тобі нічим не допоможуть. На мою скаргу відповіли що прийняли до уваги пропозицію…та в сенсі, яка пропозиція? Це мінімальні процеси які мали бути реалізовані давно (дуже не задоволена, наврядче скористаюсь ще раз послугами банку.
ПУМБ
Ответ банка
PUMB 26 сентября 2023, 16:29
Вітаємо! В цілях береження конфіденційної інформації клієнтів та задля протидії шазрайству, повне закриття рахунків наразі відбувається лише у відділенні банку. Ми зареєстрували Ваше звернення та повернемося зі зворотнім зв'язком пізніше.
Полезный комментарий
PUMB 6 октября 2023, 15:53
Вітаємо!

Відповідно до пп. 4.1.5 п. 4.1 Розділу ІІ ДКБО, ініціювати закриття Карткового рахунку та/ або інших рахунків, відкритих відповідно до цього Договору, шляхом звернення до відділення Банку та подання письмової заяви про закриття рахунку за встановленою Банком формою. В день подання заяви про закриття рахунку Клієнт повертає у Банк усі Картки/додаткові картки, емітовані до Карткового рахунку, а також сплачує Заборгованість за Договором (за наявності).

Хочемо зазначити, що ми сформували довідку про відсутність заборгованості по Вашому картковому рахунку. Довідка буде направлена Укрпоштою з повідомленням за адресою реєстрації.

Нам прикро, що дана ситуація викликала у Вас негативні емоції, проте сподіваємося, що у майбутньому Ви будете отримувати лише позитивні враження від користування нашими послугами.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
A228 25 сентября 2023, 21:07
Хотілось би, щоб банк хоча б на одне звернення відповів по суті з посиланням на нормативні документи або хоча б на пункти договору з клієнтами. На зараз ми маємо лише «нам прикро…» і далі виходять боти, які починають переводити все в русло війни. ПУМБ, ау?
ПУМБ
Ответ банка
PUMB 25 сентября 2023, 21:20
Вітаємо!

Як зазначали попередньо, Ваше звернення зареєстроване та направлене в роботу відповідального відділу. Ми повернемося до Вас зі зворотнім зв'язком після завершення повної перевірки на предмет блокування рахунку.
Olga7823 25 сентября 2023, 16:49
Маючи кредит у Пумб, мені телефонують треті особи, представляються співробітниками банку, при цьому мають всю інформацію стосовно мене: що, де, скільки, а також сплачую чи не сплачую заборгованості. Також телефонують по усім номерам телефонів, які поповнювалися через данний банк, та передають інформацію стосовно мене та моїх домовленостей (договірних) з банком.
ПУМБ
Ответ банка
PUMB 25 сентября 2023, 21:24
Вітаємо!

Для перевірки ситуації просимо надіслати в особисті повідомлення ПІБ, ІПН або фінансовий номер телефону, номери, на які надійшли дзвінки, номери, з яких вони на дійшли, а також дату і час їх отримання (по можливості). Це дозволить нам розібратися в ситуації та надати Вам відповідь за результатами перевірки.
taibadp 25 сентября 2023, 10:23
В Серпні 2023 вступили в силу оновлення законодавства що підсилили контроль за рухом готівки, в тому числі з’явилась вимога авторизації кристувача при поповненні картки через термінал.
Банк ПУМБ за якимось дивом встановив партнерським терміналам (City24, EasyPay) обмеження на денне поповнення у сумі 4999,99 грн, хоча ані в чинному «Про затвердження Інструкції про порядок організації касової роботи банками та проведення платіжних операцій надавачами платіжних послуг в Україні», ані в чинному «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення» таких обмежень немає, але ж ми пам’ятаємо, що подібне було до вересня 2021, коли поміняли статтю 14 закону «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню)…»

На електронні листи з вимогою надати нормативне обґрунтування приходять відповіді, що не відповідають по суті:
«У відповідь на Ваше звернення, щодо обмеження суми на поповнення в партнерських терміналах повідомляємо, що ліміт на зарахування на картку в терміналі-партнері EasyPay 4 999,99 грн., це ліміт встановлений Банком.»
«Клієнт може здійснювати поповнення Карткового рахунку особисто або через інших осіб способами, що не суперечать законодавству України та відповідають встановленому режиму рахунку, у валюті Карткового рахунку в готівковій та/або в безготівковій формах.»
ПУМБ
Ответ банка
PUMB 25 сентября 2023, 11:17
Вітаємо!

Нам шкода, що дана ситуація викликала у Вас негативні емоції. Ми проведемо перевірку та неодмінно надамо Вам зворотній зв'язок.
Полезный комментарий
PUMB 10 октября 2023, 17:44
Вітаємо! Дякуємо, що зачекали!

Хочемо зазначити, що відповідно до пункту 3 частини другої статті 8 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення» (далі - Закон) Банк, як суб'єкт первинного фінансового моніторингу, зобов’язаний забезпечувати функціонування належної системи управління ризиками, застосування у своїй діяльності ризик-орієнтовного підходу та вжиття належних заходів з метою мінімізації ризиків.

Перекази коштів, що ініціюються в готівковій формі без відкриття рахунку в межах України на суму, що дорівнює чи перевищує 5000 гривень або суму, еквівалентну зазначеній сумі, в тому числі в іноземній валюті повинні супроводжуватись інформацією про платника та отримувача відповідно до вимог частини першої статті 14 Закону з проведенням її верифікації відповідно до вимог частини другої статті 14 Закону.

Звертаємо Вашу увагу, що відповідно до підпункту 4.2.6. пункту 4.2. частини 4 розділу І Договору комплексного банківського обслуговування фізичних осіб сторони дійшли згоди, що Банк має право встановити Щоденні ліміти/ Щомісячні ліміти/ Щоквартальні ліміти по Картці або Картковому рахунку, а саме: регламентувати кількість та суми операцій, що здійснюються по Картковому рахунку або за допомогою Картки та/або її реквізитів за визначений період (без додаткового повідомлення Клієнта).
Полезный комментарий
PUMB 13 ноября 2023, 13:51
Вітаємо!

Хочемо зауважити, що відповідно до пункту 8 частини дев’ятнадцятої статті 14 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення» (далі - Закон) вимоги цієї статті не поширюються, зокрема, на здійснення платіжної операції готівкою в межах України на суму, що не перевищує 5 тисяч гривень, за відсутності ознак пов’язаності такої фінансової операції з іншими фінансовими операціями, що в сумі перевищують 5 тисяч гривень.

ПТКС АТ «ПУМБ» налаштовані таким чином, що платіжна операція готівкою, яка не перевищує 5 тисяч гривень, здійснюється без верифікації платника (ініціатора) в частині отримання даних, наведених у пункті 1 частини першої статті 14 Закону.

Водночас, у АТ «ПУМБ» є договори на приймання платежів з деякими фінансовими компаніями, що включені до Реєстру платіжної інфраструктури та мають ліцензію на надання фінансових платіжних послуг (послуги з переказу коштів без відкриття рахунку).

Такими договорами визначаються, зокрема, ліміти на переказ. На разі, контрагенти здійснюють заходи щодо оновлення договірних правовідносин, у тому числі з питань актуалізації лімітів з рахуванням вимог пункту 8 частини дев’ятнадцятої статті 14 Закону.

Сподіваємося, що у майбутньому Ви будете отримувати лише позитивні враження від користування нашими послугами.
Андрей Шабанов 23 сентября 2023, 23:43
Пока я находился в Мариуполе на окупированной территории мне заблокировали все счета и карты, сейчас выехал в Германию, получилось позвонить в банк, но какое же было удивление, когда сказали чтобы снять блокировку нужно прийти в отделение лично! Какое отделение ПУМБ в Германии я смогу найти? Верните мне мои честно заработанные деньги, такое ощущение что работает команда мошенников, запутывают, постоянно переключают с одной тех поддержки на другую и дурят голову, а потом говорят мы помочь ничем не можем, но не переживайте ваши деньги никуда не пропадут, вы только приезжайте. Ужасное отношение к клиентам, тем более когда идет война и каждая копейка на счету. Я буду добиваться правды и искать защиты у европейских юристов, это нарушение моих конституционных прав и завладение моим имуществом под видом каких то «проверок». Думаю многие люди пострадали по такому же поводу и не могут добиться правды, можно попробовать составить коллективное письмо о мошеннических действиях банка по отношению к клиентам.
ПУМБ
Ответ банка
PUMB 24 сентября 2023, 10:06
Вітаємо!

Нам шкода, що у Вас склалося негативне враження про наш банк. Ми хотіли б розібратися в ситуації, що склалася, і вже направили Ваш запит до відповідного департаменту банку. Ми надамо зворотній зв'язок, як тільки отримаємо результати розслідування.
Полезный комментарий
PUMB 5 октября 2023, 15:20
Вітаємо! Дякуємо, що зачекали! Задля збереження банківської таємниці ми надали зворотній зв’язок у приватні повідомлення.
Hesoyam 23 сентября 2023, 7:29
Никогда не подумал бы что такое возможно. 12.09 Поменял на bybit р2р криптовалюту на гривны, мне человек оплатил 11000 грн на пумб и я перевел ему крипту. Через сутки захожу в приложение — невозможно, смотрю что и карта с епл пей заблокирована. Оказалось что мне заблокировали банк, потому что отправитель пожаловался на меня и требует вернуть ему деньги, 11000 грн (которые он получил успешно в криптовалюте) Я пошел в банк, чтобы решить эту проблему, показал все скриншоты и дал всю информацию что криптовалюту я перевел сразу когда получил эти деньги и очевидно не буду ничего возвращать (дарить). На что я получил ответ, что мне разблокируют банк только тогда когда я подарю эти 11000 отправителю. Выходит что вот так просто можно кидать людей, покупаешь крипту, потом звонишь в пумб и тебе деньги назад возвращают, огонь пумб, вы мечта для мошенников!
Деньги я дарить так и не собираюсь, дело принципа, думаю писать на пумб заявление.
ПУМБ
Ответ банка
PUMB 23 сентября 2023, 9:48
Вітаємо!

Нам прикро, що дана ситуація викликала у Вас негативні емоції. Просимо надіслати Ваше ПІБ та фінансовий номер телефону нам у приватні повідомлення для проведення перевірки. Ми розберемося у ситуації та надамо Вам зворотній зв'язок.
Полезный комментарий
PUMB 5 октября 2023, 16:11
Вітаємо! Задля збереження банківської таємниці ми надали зворотній зв’язок у приватні повідомлення.
amaksymovych 22 сентября 2023, 23:13
Проживая заграницей, всегда хранил свои активы в крипте на бирже. Мне понадобилось вывести определенную сумму денег на карту, для того, чтобы перевести деньги родным. P. s. Часто пользовался до этого картой и все было хорошо. В этот раз, зная о том, что почему-то многим моим знакомым этот банк ввел ограничения, решил уточнить у поддержки, нормально ли отреагирует банк на вывод средств с бирж, на что мне дали ответ, что они абсолютно хорошо к этому относятся и попросили соблюдать лимиты. (до этого ни разу не превышал лимиты). После вывода денег, при попытке отправить родным, мне выбило ошибку о том, что мой аккаунт ограничен и попросили связаться с поддержкой. Сделал абсолютно все, на что получил ответ, что на протяжении 30 дней ввели ограничения на переводы, снятие наличных и рассчет заграницей (напоминаю, что живу именно заграницей) и сказали, что пользоваться картой могу только в пределах Украины. После чего, сказали, что можно обратиться на почту для предоставления объяснений по операциям за 30 дней. Я предоставил абсолютно все официальные квитанции по каждому ордеру, которые лично мне предоставила биржа Binance для решение подобных ситуаций. В банке молчат. Тех поддержка работает сугубо по скриптам, чем самым провоцируют применять плохие слова в сторону них и самого банка. Куда бы я не писал, везде одно и тоже кроме действительно решения проблемы. В банке совершенно отсутствует клиентоориентированность. Такое впечатления, что банк начал замораживать на счету деньги потому, что им это выгодно. Сами подумайте, банкам выгодно, когда деньги остаются в банке. И да, я уже знаю что ответит банк на этот комментарий — НИЧЕГО НОВОГО. Они будут вешать лапшу на уши, но не будут решать возникшую проблему. СОВЕРШЕННО НЕ СОВЕТУЮ ЭТОТ БАНК, если вы бережете свои средства, потому что они эгоисты и портят людям жизнь. Лично я начинаю работу в соц. сетях для распространения данной массовой проблемы, которую в скором времени мы увидим и в новостях. Приятного просмотра.
ПУМБ
Ответ банка
PUMB 23 сентября 2023, 9:44
Вітаємо!

Нам дуже шкода, що у Вас виникло негативне враження про роботу нашого банку. Ми бажаємо розібратися у ситуації та вже передали Ваше звернення у роботу відповідному відділу нашого банку. Після отримання результатів перевірки ми неодмінно надамо Вам зворотній зв'язок.
Полезный комментарий
PUMB 6 октября 2023, 16:02
Вітаємо! Дякуємо, що зачекали!

Ми провели перевірку та з’ясували, що обмеження на певні типи операцій за Вашими рахунками було встановлено Банком в автоматичному режимі у зв’язку з підозрілою активністю по рахунках.

Звертаємо увагу, що відповідно до підпункту 1.1.20 пункту 1.1. частини 1 розділу ІІ Договору комплексного банківського обслуговування фізичних осіб Банк має право відмовитись від здійснення видаткових операцій за Картковим рахунком Клієнта, зокрема, при наявності підозри, що Клієнт використовує Банк для проведення незаконних операцій або інших підозр чи підстав згідно законодавства з питань фінансового моніторингу.

Крім того, відповідно до підпункту 4.2.19. пункту 4.2. частини 4 розділу І Договору комплексного банківського обслуговування фізичних осіб сторони дійшли згоди, що Банк має право у випадках наявності фактів, що діяльність Клієнта та його фінансові операції містять індикатори підозрілості, встановлені Національним банком України встановити обмеження в наданні Клієнту банківських продуктів/послуг, включаючи блокування банківських карток, призупинення надання послуг через Дистанційні канали обслуговування. Такі обмеження можуть тривати до моменту спростування наявних підозр.
(продовження у наступному коментарі)
Проблема решена
A228 22 сентября 2023, 12:30
Сьогодні банк заблокував рахунок із сумою в 24 000 грн без пояснень причини
На прохання розпочати процедуру блокування та виведення моїх коштів на мій же рахунок в іншому банку, голос в слухавці відповів, що необхідна лише особиста присутність у відділенні банку, на що я повідомив, що знаходжусь за кордоном і не маю можливості прийти до відділення, але готовий на віртуальний дзвінок
Мені було відмовлено — фактично гроші мої викрадені, так як гарантії того, коли закінчиться війна і чи існуватиме на той час банк, який грабує відкрито людей, ніхто дать не може.
Для чого тоді всі технології, якщо ми не можем під час війни дистанційно вирішувати питання? Навіщо нам такі закони, де банк може легко пограбувати будь яку людину?
Ні в якому разі не довіряйте своїх коштів банку ПУМБ — Вас напевне буде пограбовано.
ПУМБ
Ответ банка
PUMB 22 сентября 2023, 12:59
Вітаємо!

Нам дуже прикро, що дана ситуація викликала у Вас негативні емоції щодо користування нашими послугами. Ми бажаємо розібратися детальніше, тому вже направили Ваше звернення на розгляд відповідального фахівця і неодмінно повернемося до Вас зі зворотнім зв'язком після отримання повної інформації.
Полезный комментарий
PUMB 10 ноября 2023, 13:38
Вітаємо! Дякуємо, що зачекали! Ми надали зворотній зв’язок у приватні повідомлення задля збереження банківської таємниці.
LIS82 21 сентября 2023, 19:20
в 21-м году оплатил решение суда, провадження закрито, в 23 году звонят и говорят шо есть задолженность!!! это как???
ПУМБ
Ответ банка
PUMB 21 сентября 2023, 20:34
Вітаємо!

Нам прикро, що дана ситуація викликала у Вас негативні емоції. Просимо надіслати Ваше ПІБ та фінансовий номер телефону нам у приватні повідомлення. Ми неодмінно все перевіримо та надамо Вам зворотній зв'язок.
Полезный комментарий
PUMB 23 сентября 2023, 9:58
Вітаємо! На жаль, ми так і не отримали від Вас необхідної інформації для проведення перевірки. Просимо надіслати її у приватні повідомлення.
Андрій Макаренко 19 сентября 2023, 16:32
Заблокували обліковий записів без пояснення причини. Служба підтримки пропонує звернутися у відділення. Я знаходжусь за кордоном. Запропонували написати листа на пошту. Написав перший лист 21.08. Відповіді немає. Написав вдруге через тиждень. Відповіді немає. Зателефонував до служби підтримки, єдине що порадили — залишити скаргу на те, що служба підтримки не відповідає. Прийняли скаргу, прислали мені листа, що повідомлять коли скарга буде розглянута. Пройшло 10 днів, ніяких змін. Пишу в телеграм в службу підтримки, так взагалі кажуть, що скарга не зафіксована. Хоча мені на пошту прислали номер звернення. Взагалі враження, що підтримка не працює, бо за місяць навіть не вдалося узнать причину блокування. Навіть не уявляю скільки часу треба витрати, щоб розблокувати акаунт і повернути свої кошти.
ПУМБ
Ответ банка
PUMB 19 сентября 2023, 18:53
Вітаємо!

Нам шкода, що сталася дана ситуація. Ми бажаємо розібратися детальніше і уже передали Ваш запит в роботу відповідному підрозділу нашого банку. Після отримання результатів перевірки ми неодмінно надамо Вам зворотній зв'язок.
Полезный комментарий
PUMB 22 сентября 2023, 16:59
Вітаємо! Дякуємо, що зачекали! Ми надали зворотній зв’язок у приватні повідомлення для збереження банківської таємниці.
Maslivbrid29 19 сентября 2023, 11:13
Звертався у відділення банку щоб оформити платіжну карту. Попросив повні умови, а у відповідь «У нас все безкоштовно», навіть смс.Я що кота в мішку беру? Не може банк працювати без комісії, бо буде в збитку.
ПУМБ
Ответ банка
19 сентября 2023, 12:30
Вітаємо!

Нам дуже прикро, що у Вас склалося таке враження про роботу нашого банку.

Звертаємо Вашу увагу, що наша дебетова картка «ВсеКАРТА» повністю безкоштовна при оформленні та обслуговуванні. Оформити її можливо без обов'язкового страхування. Зняття готівки безкомісійне у будь-якому банкоматі на території України.

Хочемо додати, що за допомогою нашого застосунку ПУМБ Online Ви зможете поповнити мобільний номер телефону, оплатити комунальні послуги та переказати кошти на картку іншого банку також без жодних комісій. Проте, маємо зауважити, що при переказі коштів за номером рахунку IBAN іншого банку стягується комісія 0,5% від суми переказу, мінімум 3 грн, максимум 500 грн. Плата за СМС-повідомлення чи користування особистим кабінетом ПУМБ Online не стягується.

Більш детально ознайомитись з умовами обслуговування пакету послуг «ВсеКАРТА» у гривні Ви можете за посиланням: https://apim.pumb.ua/api/assets/pumb/da32cc44-2047-4262-a5a6-10fcb46deb76

Ознайомитись з тарифами на обслуговування фізичних осіб Ви можете за посиланням: https://apim.pumb.ua/api/assets/pumb/f2033042-7ac0-47d3-926a-a1b5eb71cc63

Ми раді надавати нашим клієнтам найбільш комфортні умови для користування та постійно покращуємо наші послуги.

Сподіваємося, що Ваша думка про роботу нашого банку зміниться у кращу сторону та Ви будете повністю задоволені нашими послугами.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
viktorov77 16 сентября 2023, 18:53
Система заблокировала карточку, причину не знаю! Пользоваться не могу, а в понедельник уже на фронт!
ПУМБ
Ответ банка
PUMB 16 сентября 2023, 20:59
Вітаємо!

Нам дуже прикро, що дана ситуація викликала негативні емоції у користуванні нашими послугами. Ми бажаємо розібратися детальніше, тому просимо надіслати Ваше ПІБ та фінансовий номер телефону для проведення перевірки. Ми неодмінно надамо Вам зворотній зв'язок з результатами перевірки.
Полезный комментарий
PUMB 19 сентября 2023, 11:51
Вітаємо! На жаль, ми так і не отримали від Вас інформації для проведення перевірки. Просимо надіслати її у приватні повідомлення.
dbk 16 сентября 2023, 8:23
ПУМБ не перестає дивувати проблемами, що виникають при його використанні. Після того, як двічі відбувався подвійний платіж у додатку (тобто коли ви відправляєте, наприклад 1000грн, а в реальності відбувається 2 платежі по 1000) і підтримка не може тобі при цьому нічим допомогти і радить звертатися до банку отримувача, здавалося, що мене вже нічим не здивуєш. Але ні, я помилявся.
Знаходжусь за кордоном. При спробі зробити платіж застосунок почав видавати помилку, щось на кшталт «Щось пішло не так». Після кількох спроб входу-виходу, перезавантаження телефону та оновлення програми, з’ясувалося, що моя дружина у своєму акаунті теж не може зробити платіж. Звернувся в підтримку. Там, як завжди в ПУМБ, ніхто нічого не знає, але припустили, що зарахування на мою карту хоч і є на балансі, але ще не зараховані і запропонували спробувати пізніше. Після моїх уточнень про те, що це триває вже більше години і що дружина має такі ж проблеми в акаунті, пообіцяли направити запит до технічного відділу. ОК, чекаємо ще кілька годин, пробуємо знову і результат той самий. Знову пишу на підтримку і мене «тішать» тим, що рахунок обмежений у діях на 30 днів. За рахунком дружини ті самі обмеження, але навіть термінів жодних не назвали. Скористатися карткою можна лише у торгових мережах та інтернет-магазинах в Україні та допомогти теж нічим не можуть, радять чекати. При цьому нікого не хвилює, що на рахунку зависла суттєва для мене сума.
ПУМБ
Ответ банка
PUMB 16 сентября 2023, 10:10
Вітаємо!

Нам прикро, що сталася дана ситуація. Ми бажаємо розібратися детальніше, тому вже передали Ваше звернення в роботу відповідального підрозділу. Після проведення перевірки ми неодмінно повернемося до Вас зі зворотнім зв'язком.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
SakhnoOlena 15 сентября 2023, 21:33
Шахрай викрав сторінку в Фейсбуці та Інстаграм, вимагав коштів з друзів
Надав їм інформіцію по карці 5355 2800 1989 3492, знаходиться в м.Дніпро чи поряд
ПУМБ
Ответ банка
PUMB 15 сентября 2023, 21:44
Вітаємо!

Ми передали Ваше звернення на розгляд відповідального підрозділу. Якщо Ви постраждали від шахрайських дій, просимо оперативно повідомити про це, зателефонувавши на гарячу лінію банку. Це дозволить нам швидше вжити необхідних заходів та проконсультувати Вас щодо подальших дій. Номери телефонів:
+38 044 290 7 290
+38 096 290 7 290
+38 050 290 7 290
+38 093 290 7 290
M3lnyk 15 сентября 2023, 15:11
Скористався послугами сервісу PayHub для оплати, отримав квитанцію про оплату. Через деякий час дізнаюсь, що кошти так і не надійшли до отримувача. Звернувся до служби підтримки, таку операцію взагалі не знайшли. Зробив заявку і на протязі двух тижнів розказували про те, що зімної зв’яжеться спеціаліст. Будь якого контакту від сервісу не було. Просто вкрали гроші
ПУМБ
Ответ банка
PUMB 15 сентября 2023, 16:28
Вітаємо!

Нам прикро, що сталася дана ситуація. Ми бажаємо розібратися детальніше і просимо надіслати нам квитанцію про оплату на електронну пошту info@fuib.com. Після проведення перевірки ми неодмінно надамо Вам зворотній зв'язок.
Полезный комментарий
PUMB 18 сентября 2023, 9:56
Вітаємо! На жаль, ми так і не отримали необхідну інформацію для проведення перевірки. Просимо надіслати її у приватні повідомлення.
dp190797lsv 14 сентября 2023, 7:01
На мій номер телефону безкінечно йдуть звірки від цього банку з приводу боргів іншого клієнта. З тим клієнтом я ніяк не повʼязаний і його не знаю. Зводять вже років 7. 100500 разів казали «ой вибачте ми зафіксували що номер ваш і більше вам НІКОЛИ дзвінки не будуть надходити» але чомусь дзвінки йдуть і далі. Якщо ви навіть цю елементарну дію не можете зробити то навіщо ви взагалі існуєте на банківському ринку України? Ніколи не був і ніколи не стану вашим клієнтом.
Клієнт по якому телефонують: Штепа Наталія
Телефон 095*****83
Надіюсь ця скарга вплине на вас і ви «технологічний» банк візьмете і руцями видалите мій номер
ПУМБ
Ответ банка
14 сентября 2023, 9:56
Вітаємо!

Нам прикро, що у Вас склалося таке враження про роботу нашого банку. Ми бажаємо детально розібратися в ситуації, для цього просимо надіслати в особисті повідомлення Ваші ПІБ та фінансовий номер телефону. Аби ми могли зафіксували Ваш запит та видалити Ваш номер з нашої бази. Після виконання робіт ми неодмінно надамо Вам зворотній зв'язок.
Полезный комментарий
PUMB 18 сентября 2023, 9:27
Вітаємо! На жаль, ми так і не отримали від Вас необхідної інформації. Просимо надіслати її у приватні повідомлення для проведення перевірки.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
orelyuliya 13 сентября 2023, 17:10
Мошенница на олх
Номер карты 5355 2802 0879 9146
Аккаунт Виктория
Краматорськ,
Донецька область
ПУМБ
Ответ банка
PUMB 13 сентября 2023, 17:57
Вітаємо!

Нам шкода, що Ви постраждали від шахрайських дій. Для того, щоб оперативно вжити необхідних заходів та отримати консультацію про подальші дії, просимо повідомити про інцидент службу безпеки банку, звернувшись на гарячу лінію за номерами:

+38 044 290 7 290
+38 096 290 7 290
+38 050 290 7 290
+38 093 290 7 290

Також Ви можете зробити безкоштовний інтернет-дзвінок з офіційного сайту банку pumb.ua, натиснувши на зелену кнопку «Зателефонувати Online» внизу сторінки.
Den365 13 сентября 2023, 12:00
Мав можливістю скористатись кредитною карткою Банку (Платінум) для оренди авто.
Як завжди це буває після повернення авто отримав підтвердження, що з машиною все окі думав що наступного дня отримаю свої гроші назад на карту.
Але як виявилось Банк вирішив скористатись 30 днями (в правилах платіжної системи) і тримати мої гроші у себе.
Вони звичайно можуть це робити по своїм правилам, але як на мене це не повага до клієнта. Ось такий преміальний сервіс в Банку. Тому не рекомендую цей Банк для таких операцій.

Після цього вже брав в оренду авто за допомогою картки Монобанк і вже отримав свої гроші назад, а ось ПУМБ і досі не повертає.

P. S. Підтримка і звернення до Банку не допомогли. А відповіді на звернення вже не має більше 2х тижнів
ПУМБ
Ответ банка
13 сентября 2023, 13:34
Вітаємо!

Ми шкодуємо, що у Вас залишилися негативні враження від співпраці з нами та бажаємо детальніше розібратися в ситуації. Ми бажаємо розібратися детальніше і уже передали Ваш запит в роботу відповідному підрозділу нашого банку. Після отримання результатів перевірки ми неодмінно надамо Вам зворотній зв'язок.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Оксана Остафійчук 11 сентября 2023, 21:47
Власник карти 5355−2800−1963−7386 Шахраї!!! Не скидайте на цю карту ніколи ніяких грошей! Взламують інтернет акаунти людей і виманюють у їхніх знайомих кошти!!!
ПУМБ
Ответ банка
PUMB 12 сентября 2023, 9:56
Вітаємо!

Нам шкода, що Ви зіткнулися зі шахрайськими діями. Просимо оперативно зателефонувати на Гарячу лінію банку. Це дозволить швидше вжити необхідних заходів та проконсультувати Вас щодо подальших дій.

Зателефонувати на Гарячу лінію банку можливо за номерами:
+38 044 290 7 290
+38 096 290 7 290
+38 050 290 7 290
+38 093 290 7 290
Також є можливість зателефонувати через сайт банку за посиланням: https://www.pumb.ua, знизу сторінки є зелена кнопка «Зателефонувати Online»

Курс валют в ПУМБ

Валюта Покупка Продажа
EUR 49.4 50.1
PLN 11.65 11.95
USD 42.1 42.7
Все курсы банка

Курс валют в ПУМБ

Валюта Покупка Продажа
EUR 49.4 50.1
PLN 11.65 11.95
USD 42.1 42.7
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / ПУМБ 💰 / Отзывы о ПУМБ 📝