×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в ПУМБ
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 43.7 | 44.3 |
PLN | 9.7 | 10.2 |
USD | 41.1 | 41.6 |
Все курсы банка |
Коммунальные платежи
Комментарии (8)
тотальний iгнор
Але не сьогодні.
Робив переказ коштів через мобільний додаток, гроші списали, а до отримувача не дійшли.
Вирішив подзвонити у підтримку. три рази по 40 хвилин робот розповідав мені який мій дзвінок важливий для них, потім віклик обривався.
Написав у чат вайбер. від співробітників дізнався про технічний збій у банку. І більше нічого.
три різні оператори підключались до мого діалогу, писали шаблонний тест та відключались. Відповісти на питання навіть ніхто не намагався. збій, коли все нормалізується ніхто не знає. Питання Д Е САМЕ МОЇ ГРОШІ було повністю проігнороване. Як і усі інші питання.
Якщо ви не хочете спілкуватися і вирішувати проблеми там, де це потрибно робити, давайте вірішувати їх у публічній плоскості(на цьому сайті)
ТОТАЛЬНО НЕ ЗАДОВОЛЕНИЙ РОБОТОЮ ПІДТРИМКИ. ПРОСТО ТОТАЛЬНИЙ ІГНОР!
Перепрошуємо за незручності.
Комментарии (11)
Найжахливіший банк
Перепрошуємо за незручності.
Комментарии (1)
Банку під силу
Створіть можливість перевипускати наявну платіжну картку у застосунку, чи хоча б оновлюйте її термін в автоматичному порядку. Кому треба пластик — той прийде за ним у відділення. Не треба нісенітниць з тими додатковими картками. Є один рахунок — є одна картка до нього, усе інше бухгалтерський спам.
У ПУМБ Online відображається курс, що використовується при обміні валюти в додатку (Платежі — Обмін валют) і відрізняється від курсу для розрахунків. При оплаті гривневою карткою у валютах, відмінних від долара, використовується подвійна конвертація: гривня конвертується у долар за комерційним курсом ПУМБ, розміщеним на нашому офіційному сайті pumb.ua, а долар конвертується у валюту оплати за курсом Visa чи MasterCard, що залежить від типу картки і розміщується на офіційних сайтах цих платіжних систем.
Після завершення терміну дії пластику клієнт може і надалі розпоряджатися рахунком у ПУМБ Online, здійснюючи поповнення рахунку, перекази, обмін валют, оплати послуг та управління депозитами. За бажанням клієнти можуть розширити можливості і відкрити в додатку віртуальну картку з повноцінним номером картки, терміном дії та CVV-кодом. Це дозволяє виконувати інтернет-покупки, перекази та безготівкові оплати, що вимагають введення реквізитів картки, без випуску реального пластику.
Клієнти, що мають діючу пластикову картку, можуть прив'язати її до електронного гаманця і успішно розраховуватися з використанням гаманця навіть після завершення терміну дії пластику. Для зручності наших клієнтів термін дії пластикових карток, що закінчувався у лютому 2022 р. і пізніше, подовжено до 31 березня 2023 р. включно.
Комментарии (3)
Заблокировали счет без объяснения причин
После нескольких попыток написанных на электронную почту писем с описанием моей проблемы, приходит несколько стандартных ответам «очень жаль, но ничем помочь не можем, нужно лично явится в отделение» и так каждый день. Иногда еще приход ответ «предоставьте детальную информацию о транзакциях» предоставляю — в ответ все равно приходи чтоб б лично пришел в отделение банка. На 11 месяц войны, когда миллионы людей выехали за пределы Украины, один из крупнейших банков страны не может решить простейшую ситуацию, которую другие банки решают за считанные минуты. Как? Как после этого доверять деньги этому банку? При чем на счету лежит не 3 копейки.
Комментарии (11)
Закрытие счета !!!
Дякуємо, що повідомили нас про даний випадок. Ми неодмінно розберемося в ситуації детальніше та надамо Вам зворотній зв'язок.
Комментарии (2)
оплата частинами
Проханння пояснити ситуацію
Тапніть деклька разів по екрану чи потрусіть телефон, в додатку відкриється вікно і ви зможете наділати лист в технічну підтримку.Наші спеціалісти зроблять все можливе щоб розібратися в ситації.
Написать комментарий
Як я рахунок в Пумб хотів закрити
1. Маю дві карти в Пумб — грн та в фунтах — більшье року не корестуюся ними.
2. В підтримці сказали що неможливо закрити рахунки якщо не піти в відділення банку (я так розумію банк ще живе в далекому минулому — таки слова як інтернет, дія — мабудь це не про цей банк — це для якогось іньшого банку).
3. Нарахували мені 2 фунта 25 пенсів за обслуговування рахунку в фунтах.
4 Так як рахунок валютний — поповнити его я не можу (бо купівля валюти заборонена)
5. На питання чи будуть якись нараховуватись штрафи на на пункт 3 підтримка віповісти не в змозі.
6. Чомусь цей банк мені нагадує одного старого діда з його фразою «Курочка по зерношку тук-тук» — тобто ящко будуть якись штрафи за не сплату — то це бінго — карту поповними не можливо — штрафи рахуемо — послуг ніяких не надаемо.
7. Маю скріншоти переписки с підтрикою банку — та готовий іх показати
Штрафи в даному випадку не нараховуються. На сьогоднішній день закриття рахунків можливо виключно у відділенні банку.
Комментарии (2)
Сплачуйте частинами, якщо пройдете квест))
Витратив купу часу впусту, власне поки це і весь негатив який наразі є від користування банком, вже точно сплатою частинами користуватись не буду, бо дуже багато мороки з невідомими результатом. У всьому іншому тільки позитив.
Комментарии (4)
хамство в ПУМБ
Крім того, станом на 31.12.2022 відповіді на заяву, написану у відділенні банку нема, доступ до рахунку власнику рахунку не надано!
Ми розуміємо Ваші емоції та бажаємо краще розібратися в ситуації. Наданої Вами інформації достатньо для початку розслідування, тому ми вже зафіксували та передали Ваше звернення у роботу. Ми обов'язково в усьому розберемося та повернемося зі зворотнім зв'язком пізніше.
Комментарии (3)
2022 рік закінчується, в банк домі не працює 23/7
В Кредобанк гроші прийшли ще вчора. А в ПУМБ очікувано ні, в ПУМБ гроші прийшли лише о 8:18
Підкажіть як Ви здійснювали переказ? За номером картки чи на рахунок?
Комментарии (8)
Повернені продуктовим магазином кошти, заблоковані банком на 30 діб.
Наступного дня у 16.36 МаркетОпт повернув мої кошти в повному обсязі.
АЛЕ тієї ж доби у 00.00 пумб банк списав та заблокував цю повернену магазином суму.
В пумбанк мною було написано звернення з вимогою вовернути мої кошти, також були надані всі чеки, заява на повернення коштів (яка була зроблена в магазині). Від банку я отримав відповідь, що моя заявка на розблокування цієї суми буде розглядатись — до 30 ДІБ. Сьогодні 29.12 я отримав відповідь, що розблокування ціх коштів може зайняти до 45 діб.
Це такій жарт? Що банк може розлядати стільки часу після помилки касира, яка замість риби, пробила в два рази дорожчі не існуючи на ленті цукерки? В чеках видно час покупки та повернення. Розбіжність лише 10 хвилин. При тому що магазин вибачився, визнаючи помилку касира та швидко повернув кошти.
Уточніть будь ласка в якому саме відділенні писали заявку? Також звертаємо Вашу увагу, що 45 днів це максимальний термін за який може бути розглянута заява, рішення може бути прийнято раніше про що Вас проінформують.
Комментарии (11)
Усе супер)
Комментарии (1)
Обходите эту помойку
Нужно было мне пополнить карту на 48тыс грн, решил «сэкономить время» пополнить ВсеКарту через кассу банка — кюпюры по 200грн… Но оказываеться банк еще живет прошлым веком — в кассе нужен паспорт для пополнения налички??? Это при наличии мобильного приложения, при наличии карты банка которую нужно пополнить, при наличии ДИИ!
В пополнении отказали и предложили подойти к менеджеру — сделал!
НО!!! пришли клиенты, которые заняли единственную кассу на неизвестное время, прошло более 40 минут — хз может они и по время написания отзыва до сих пор кассу осаждают! Это мрак!
Обходите помойку под названием ПУМБ с его отделениями. Всем советую!
Отделение в котором я был — очень много негативных отзывов — видно руководству пофиг вообще, да и видно как делают мобильное приложение — руководству пофиг в принципе и в целом…
Вот отзывы про отделение в 2gis (Одесса пр-т. Олександровский 4): https://2gis.ua/odesa/inside/1970960492166242/query%D0%9F%D0%A3%D0%9C%D0%91/firm/1970853118837590/tab/reviews?m=30.716439%2C46.472464%2F13.45
Комментарии (16)
Листи від ПУМБ, з вимогою коштів (договорів з цим банком не було)
«Доброго дня!
Пропонуємо скористатись унікальною програмою прощення кредиту
від ПУМБ!
Сплатіть лише частину заборгованості, а ми покриємо решту.
Як це працює:
Сплатіть 700 грн за договором № 200190… — і залишок боргу 3 482 грн буде прощено (анульовано). "
Зверніть увагу, що банк не звертається до мене по прізвищу (можливо не знає). Звернення на гарячу лінію нічого не дало. Після звернення у відділення ПУМБ, менеджер звірила моі паспорт. дані та відповіла, що це можливо помилка… тоді чомусь спитала без пояснень, чи не знаю я «Олесю Романівну» (без прізвища), почувши негативну відповідь запропонувала написати заяву (можливо, щоб не приходили листи)… Вибачень я не почув… Як може банк розсилати листи про борг, якщо номер договору не зв’язаний з конкретною особою? Можливо банк взагалі не знає прізвища власника емейла (бо зазвичай банки звертаються по прізвищу до клієнта при листуванні, а тут тільки «доброго дня») та отримує емейли просто з інтернету з надією, що хтось щось заплате… дуже добре, що з цим банком я ніколи не мав договорів…
Комментарии (2)
Банкомат не видав гроші
Комментарии (2)
Заблокували всі рахунки і виставили «в мінус»
По інформації від приватного виконавця: з зар.платного і кредитного рахунків не мають списувати кошти. В мене на утриманні неповнолітня дитина, тож утримання по виконавчому листу не має перевищувати 20%. Тим більше, що по виконавчому листу в мене ВЖЕ утримують в бухгатлерії.
23 грудня я звернулась у відділення банку, де мені не змогли видати довідку по зарплатньому рахунку, а також не отримала нормального пояснення про -352 тис боргу.
На даний час 300 грн, що перевела на погашення кредитної картки ПУМБ — банк перевів на виконавчий, також і 500 грн з зарплатньої картки.
Тож банк ПУМБ завідома мене «заганяє» відносно до себе в боргову яму, бо всі мої намагання проплатити заборгованість по кредитам — не дойдуть по цільовому призначенню, тож почне накопичуватись борг і штрафні %.
Напишіть будь ласка нам в особисті повідомлення Ваше ПІБ та фінансовий номер телефону, ми перевіримо інформацію.
Написать комментарий
Блокування рахунку
Я продав криптовалюту через р2р на біржі, що не є протиправними діями, я отримав гривню на картку, а покупець отримав крипто, тож ордер був виконаний.
Через 2 дні мені блокують картку, служба безпеки банку просить документи про походження коштів, я надав усі скріншоти і написав заяву в довільній формі і відніс до банку, також зробив заяву в кіберполіцію України.
Банк не хоче розблоковувати рахунок тому що інший банк вимагає повернення отриману суму назад, хоча зазначу ордер був виконаний, всі докази є.
Банк тягне справу, тримає гроші в себе і може розблокувати рахунок лише після того як я дам згоду на повернення коштів, хоча там досить чимала сума для України і в тому числі для мене.
Біржа також не надає ніяких данних по контрагенту.
Також з цим контрагентом я вже працював на рподаж крипто і він надсилав кошти з сервісу geopay, туди я також писав бо маю ID транзакції, після перевірки вони сказали, шо ця людина була заблокована оскльки від поліції надійшов запит на повернення коштів.
Як діяти в даній ситуації?
Зверніться до відділення банку Вам нададуть консультацую з даного питання.
Комментарии (1)
Банкомат не видав 10000 грн., гроші списав.
На питання в цьому відділенні у співробітників, чому не працює банкомат, вони не володіють цією інформацією та знати не можуть. Дуже цікаво, хто може знати чому не працює банкомат, або працює некоректно, як не співробітники банку?
10.12.2022 13−20 я хотів зняти кредитні кошти в розмірі 10000 грн,
дуже необхідно було купити засоби для енергетичної незалежності. Банкомат почав
рахувати кошти, потім підвис, потім почали випливати вікна помилок та взагалі
виключився. Кошти знялися з рахунку, але я їх не отримав. Зателефонувавши у службу
підтримки, мені сказали, що пишіть заяву, на розгляді буде 7−10 днів.
Тобто я не отримав кошти, кошти списали та почали нараховувати відсотки за зняття.
Я написав заяву у той же день. Через декілька днів, я уточнив, що з моєю заявкою, на цей раз, мені відповіли, що заява буде розглянута протягом 30 днів.
Відсотки будуть нараховуватися незалежно отримав я кошти, чи ні. Тобто це звичайна
схема обкрадання людини. Повертати відсотки не збираються, за кошти які я навіть не отримав. Зателефонував ще раз для уточнення інформації за моєю заявкою 23.12.2022 мені відповіли, що розглядати будуть від 45−90 днів.
Статус заявки невідомій, про інкасацію банкомата невідомо.
Тобто я роблю висновок, що банк таким чином обкрадає клієнтів, взагалі невідомо чи поверне кошти, так ще і відсотки нараховує. Щоб ненараховувались відсотки, мені
довелося знайти та повернути ці 10 000грн на кредитний рахунок.
Дуже прикро, що банк не дорожить своєю репутацією. В мене серед друзів є багато
обурених клієнтів банку ПУМБ. Також, я впевнений, що банк не враховує до уваги
фідбеки про обслуговування. Навіщо взагалі питати чи вирішено питання,
якщо немає зворотного зв’язку
Ми направили запит у відповідний підрозділ банку щодо розгляду заяви. Як тільки отримаємо відповідь надамо Вам інформацію.
Комментарии (1)
Карти банку не працюють через PayPal , код MCC 8999
Пробував здійснити покупку через пейпал, однак транзакція не проходила, перед тим було все чудово. На підтримці спочатку сказали що недостатньо коштів — або брехали або самі не знали в чому справа. Інший оператор сказав, що покупки через пейпал відображає по коду МСС 8999 як покупка Криптовалюти і тому банк блокує)) операцію.
В кінцевому результаті прийшлось купити товар через іншу платіжну систему))
Був хороший банк але великі черги у касу і труднощі з пейпал не роблять йому репутацію ((
Ми хочемо розібратися в ситуації напишіть нам в приватні повідомлення Ваше ПІБ та фінансовий номер телефону.
Комментарии (3)