×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в ПУМБ
| Валюта | Покупка | Продажа |
| EUR | 49.4 | 50.1 |
| PLN | 11.65 | 11.95 |
| USD | 42.1 | 42.7 |
| Все курсы банка | ||
Мошенничество
Нам прикро, що Ви зіткнулися з шахрайськими діями. Ми вже передали Ваше звернення на розгляд відповідального підрозділу та неодмінно повернемося до Вас зі зворотнім зв'язком одразу після закінчення перевірки.
Після перевірки було виявлено, що несанкціоновані операції знаходяться ще в стані оскарження. Ми рекомендуємо дочекатись фінального рішення, Вас буде проінформовано окремим листом.
Більш детально з процесом оскарження операцій клієнтів АТ «ПУМБ» в обладнанні/ сервісах інших банків Ви можете ознайомитись на нашому сайті за посиланням: https://about.pumb.ua/info/dspt
Сподіваємося, що в майбутньому Ви матимете лише позитивні враження від нашого співробітництва. Бажаємо Вам гарного дня!
Комментарии (1)
Абсолютно некомпетентный персонал в отделении.
Ми шкодуємо, що у Вас залишилося негативне враження про співпрацю з нами через цей випадок. Ми вже передали Ваше звернення відповідальному спеціалісту та надамо зворотній зв'язок після перевірки наданої консультації на предмет коректності.
Ми провели перевірку консультації фахівцем у відділенні нашого банку та дізналися, що він надав некоректну інформацію і з ним уже була проведена пояснювальна бесіда. Перепрошуємо за дану ситуацію та впевнені, що в майбутньому Ви будете отримувати лише якісне обслуговування від нашого банку ПУМБ.
Хочемо звернути Вашу увагу, що відповідно до тарифів дебетової карти «ВсеКАРТА», зняття готівки у касі банка ПУМБ з картою до 2 разів на місяць без комісії, при умові, що на всіх рахунках для особистих виплат та депозитних рахунках клієнтів USD, за минулий календарний місяць був щоденний позитивний залишок не менше ніж 500 USD. В іншому випадку — 1%
Комментарии (4)
ВЕРНИТЕ МОИ ДЕНЬГИ
И тут хочу перевести деньги другу, приходит смс что на месяц у меня ограничения, не могу не снять деньги, не сделать переводы. Только расплачиваться в магазинах. По телефону не сказали подробностей, решения не предоставили, сказали только ждать.
И как мне жить без моих личных денег (23000)
Не снять деньги что бы поехать на работу, не оплатить аренду квартиры
Прошу в срочном порядке разблокировать мне деньги.
Я больше не хочу быть клиентом банка, деньги не вернут сказали если я откажусь от услуг пумба
Банк не рекомендую никому.
Ми бажаємо розібратися в ситуації детальніше. На жаль, у нашій базі не знайдений клієнт за даними, який Ви вказали у заявці. Просимо Вас надіслати в особисті повідомлення ІПН чи коректний фінансовий номер телефону. Це дозволить нам ідентифікувати Ваш рахунок та провести перевірку. Після цього ми неодмінно повернемося до Вас зі зворотнім зв'язком.
Комментарии (12)
ЗАКОН НЕ ДЛЯ ПУМБА
Це як взагалі? Звернулась до Нацбанку, сказали мені відсканувати долари і відправити скаргу…Яку, звичайно, ніхто не розгляне.
При прийманні готівки касовий працівник самостійно здійснює власну експертну оцінку платіжності та справжності банкнот та приймає відповідне рішення. Так як касовий працівник Банку є матеріально-відповідальною особою і несе повну матеріальну відповідальність за цінності, з якими він працює, то йому надано право оцінювати ступень ризику та приймати остаточне рішення щодо можливості перебування банкноти в подальшому готівковому обігу без зміни категорії.
Ми рекомендуємо Вам звернутись в касу відділення для проведення повторної експертної оцінки та додаткової консультації з іншими фахівцями. У разі позитивного рішення банкноти можуть бути прийняті для проведення валютно-обмінної операції.
Сподіваємося, що дана ситуація не вплине на нашу співпрацю з Вами у майбутньому. Бажаємо Вам гарного вечора!
Комментарии (3)
Пумб банк с первой тройки в Украине.опустился на уровень Гондураса
Нам шкода, що у Вас склалося негативне враження про наш банк. Ми хотіли б розібратися в ситуації, що склалася, і вже направили Ваш запит до відповідного підрозділу банку. Ми надамо зворотній зв'язок, як тільки отримаємо результати розслідування.
Комментарии (3)
Отвратительный банк
С Пумба сняло, на моно не поступало.
Служба поддержки отвечает шаблонами, типо ждите и всё.
Итого:
Деньги заморожены, доступа к ним нет, служба поддержки бесполезна!
Пожалуй это худший из всех украинских банков
Нам шкода, що у Вас виникло негативне враження про роботу нашого банку. Надішліть, будь ласка, Ваше ПІБ та фінансовий номер телефону нам у приватні повідомлення для проведення перевірки. Після отримання результатів перевірки ми неодмінно надамо Вам зворотній зв'язок.
Комментарии (1)
Мошенник с картой банка ПУМБ
Банк ПУМБ, номер карты 5355 2800 0899 4426
Выступал как Петров Руслан
Выставляет объявления на Olx и обманивает людей. Взял предоплату 200грн и исчез сразу.
Нам прикро, що Ви зіткнулися з шахрайськими діями. Ми передали Ваше звернення на розгляд відповідального підрозділу. Просимо оперативно повідомити про даний випадок, зателефонувавши на гарячу лінію банку. Це дозволить нам швидше вжити необхідних заходів та проконсультувати Вас щодо подальших дій. Номери телефонів:
+38 044 290 7 290
+38 096 290 7 290
+38 050 290 7 290
+38 093 290 7 290
Написать комментарий
Жаль, невозможно поставить отрицательную оценку за обслуживание
Как узнать, какую сумму я могу снять со своей долларовой карты в иностранном банкомате? Мне назвали сумму эквивалент 12500 грн в неделю, 50000 грн в месяц. Погодите, но это же лимиты НБУ для снятия денег с гривневой карты?
В чем проблема? Вы наплевали на распоряжения НБУ и реально ограничили снятие денег с валютных карт так же, как и с гривневых, или ваши «специалисты» не в курсе, что ограничения для снятия денег с валютных карт — эквивалент 400000 грн в день?
Ми бажаємо детальніше розібратися в ситуації, що склалася. Для цього просимо надіслати нам в особисті повідомлення Ваші ПІБ та ІПН. Ми повернемося зі зворотнім зв'язком, щойно отримаємо результати розслідування.
Ми бажаємо перевірити коректність консультації наших фахівців, тому просимо надіслати нам в особисті повідомлення Ваші ПІБ та фінансовий номер телефону. Після перевірки інформації ми неодмінно надамо Вам зворотній зв’язок.
Хочемо звернути Вашу увагу, що ліміт на зняття готівки з валютних рахунків протягом одного дня складає до 100000 гривень в еквіваленті, але не більше 600000 гривень в еквіваленті в місяць.
Сподіваємося, що в майбутньому Ви матимете лише позитивні враження від нашого співробітництва. Бажаємо Вам гарного вечора!
Комментарии (2)
Заблокували бізнес аккаунт
При спробі дозвонитись до персонального менеджера по декількам телефонам отримував то зайняту лінію, то відсутність відповіді, або ще краще — скидання мого виклику. Вся ця ситуація в спробі дозвонитись до менеджера тривала півтори години безрезультатно.
Являюсь клієнтом банку з 2017 року і вперше зіштовхнувся з проблемою і необхідністю звернутись до служби підтримки. При цьому отримую повне ігнорування.
Нам шкода, що у Вас склалося негативне враження про наш банк. Ми хотіли б розібратися в ситуації, що склалася, і вже направили Ваш запит до відповідного департаменту банку. Ми надамо зворотній зв'язок, як тільки отримаємо результати розслідування.
Комментарии (1)
Усе що вам треба від банку — платне
Закрити рахунок ФОП — 300 грн.
Якщо немає ключа — довідка що рахунок в ПУМБ в мене є — 450 грн за день, або 150 грн за 3 дні.
Відношення менеджера жахливе.
Кабінет працює як заманеться, не можна бути впевненим що ви зможете сьогодні з нього зняти гроші.
Як ФОП з трьохрічною активністю категорично не рекомендую мати тут рахунки. Усе що вам необхідно від банку — платне.
Нам прикро, що у Вас виникло негативне враження про роботу нашого банку. Надішліть будь ласка Ваше ПІБ та фінансовий номер телефону для проведення перевірки. Ми неодмінно розберемося у ситуації та надамо Вам зворотній зв'язок.
Написать комментарий
Не приходять смс з кодом
Прошу розібратися в чому проблема. Чому я не можу зайти в програму?
Ми бажаємо детальніше розібратися в ситуації, що склалася. Будь ласка, надішліть нам в особисті повідомлення Ваші ПІБ, фінансовий номер телефону і дату та орієнтовний час, коли Ви очікували на повідомлення. Ми розберемося в ситуації та повернемося до Вас зі зворотнім зв'язком.
Комментарии (1)
Заблокована карта
Ми передали Ваше звернення на розгляд профільного відділу нашого банку. Після отримання результатів перевірки ми неодмінно повернемося зі зворотнім зв'язком.
Написать комментарий
ЗАБЛОКУВАЛИ КАРТКУ!
Прошу розблокувати мою картку та повернути мої кошти, а саме 28000грн. Ці кошти мені терміново потрібні на лікування дружини в якої на МРТ діагностували «нейроінфекцію головного мозку». Їй терміново потрібне лікування! У мене кожна хвилина на вагу золота!
Ми вже зафіксували передали Ваше звернення у роботу відповідному відділу нашого банку. Після отримання результатів перевірки ми неодмінно повернемося зі зворотніс зв'язком.
Комментарии (12)
Заблокували ПУМБ, а у відділенні кажуть, що не розблокують!
Ми бажаємо детальніше розібратися в ситуації, що склалася. Для цього просимо надіслати нам в особисті повідомлення Ваші ПІБ та ІПН. Ми повернемося зі зворотнім зв'язком, щойно отримаємо результати розслідування.
Після детальної перевірки ми виявили, що Ваш рахунок був заблокований Департаментом безпеки нашого банку.
Для розблокування рахунку, просимо Вас звернутись до будь-якого відділення нашого банку аби провести ідентифікацію Ваших особистих даних
З переліком працюючих відділень Ви можете ознайомитись на нашому сайті за посиланням: https://about.pumb.ua/map
Сподіваємося, що в майбутньому Ви матимете лише позитивні враження від нашого співробітництва. Бажаємо Вам гарного дня!
Комментарии (2)
достоли просто
так они звонять по 5 раз на день и не понимають что им говоришь
уже просто нервов нету
Нам дуже шкода, що у Вас виникло негативне враження про роботу нашого банку. Ми бажаємо розібратися у ситуації та вже передали Ваше звернення у роботу відповідному відділу нашого банку. Після отримання результатів перевірки ми неодмінно надамо Вам зворотній зв'язок.
Комментарии (5)
Просто ШОК
+ К этому не входит в приложение.
Ми зафіксували Ваше звернення та неодмінно надамо Вам зворотній зв'язок з результатами перевірки.
На даний момент, Ваші карткові рахунки та особистий кабінет ПУМБ Online розблоковані. Задля збереження банківської таємниці, деталі ми надали Вам у приватні повідомлення.
Комментарии (8)
Выставили долг на карте 77786000
Ми обов'язково перевіримо ситуацію, яку Ви описали та в усьому розберемося. Також хочемо зазначити, що якщо в мобільному застосунку ПУМБ Online відображається «-7777», це означає блокування рахунку, а не реальний баланс коштів на рахунку.
Комментарии (6)
Забрали личные и требуют ещо
В результаті технічного збою 27.09. на Ваш рахунок були помилково зараховані кошти. Після врегулювання проблеми, ми здійснили корегування у вигляді списання сум, які дорівнюють сумам помилкового зарахування. Залишок коштів на Вашому рахунку, при цьому, є коректним.
Такі операції не відображаються в Історії операції по рахунку в мобільному застосунку. Для того щоб переглянуту відображення помилково зарахованих та відповідно списаних коштів, необхідно у мобільному застосунку перейти до картки та натиснути «І», в меню обрати «Сформувати виписку» та обрати вересень 2023.
Суми помилкових зарахувань будуть відображені з призначенням платежу- andromeda's transaction
Суми списань будуть відображені з призначенням платежу — Корегув.помил.зарахув….(корегування помилкових зарахувань)
Просимо надіслати Ваше ПІБ та фінансовий номер телефону у приватні повідомлення, щоб у нас була можливість перевірити деталі по рахунку. Перепрошуємо за дані незручності та сподіваємося, що дана ситуація не вплине на нашу співпрацю з Вами у майбутньому. Бажаємо Вам гарного вечора!
Комментарии (3)
Заблокировали карту, не возвращают средства.
Месяц назад я не смогла зайти в свое приложение, я сразу обратилась отделение банка, узнать причину и мне говорят ваша карта бала заблокирована, причину мы ещё не знаем, прийдите на следущий день мы всем выясним и скажем вам, нормально так, сотрудники отделение банка не знают причину, на следущий день меня попросили предоставить документы по платежу в 7800 грн, (это была продажа феатного актива на биржи куна) я предоставила все скрины с покупателям, по итогу банк принял и сказал обратиться через неделю, пошла неделя, я бегом в банк, и как вы думаете что банк попросил? Предоставить скрины моего баржевого акаунта, ну конечно же я приставила, сказали ожидайте ещё 3 дня, через три дня я снова в банк, и тут самое интересное, сотрудник банка заявляет что все придрставеные мной документы не подходят и они хотят какой-то файл сделки, на вопрос где его мне взять если на этой биржи такого нету сотрудница просто развела руками, по другому мы вам не чем не поможем. Я обратилась к покупателю и попросила чтоб он обратился в банк видь от него было минимум 2 перевода в один и тот же день, моно банк по которому пришёл возврат сказал, что не кого возврата нету. И вот вывод банк просто не хочет возвращать мои средства, как вам такое?)
А то что нужно бегать в отделение четы бы не каждый день я уже молчу, видь где это видано что сотрудники банка не знают не причин не регламента!
По итогу банк не хочет не закрывать мой счёт не объяснять ту причину почему возврат пришёл только по одной сумме из двух, хотя моно говорит что не кого возврата они не делали.
Нам шкода, що у Вас виникло негативне враження про роботу нашого банку. Ми бажаємо розібратися у ситуації детальніше та перевірити коректність обслуговування у відділенні нашого банку. Після перевірки інформації ми неодмінно надамо Вам зворотній зв'язок.
Після детальної перевірки ми виявили, що для розблокування рахунку Вам необхідно надати наступні документи:
— Документи підтверджуючі реєстрацію на криптобіржі (Необхідно аби було вказано Ваші ПІБ, номер телефону. е-майл тощо);
— Ордери про проведення продажу криптовалюти;
— Звернення на криптобіржу щодо шахрайства з боку покупця криптовалюти.
Нажаль серед тих документів, які Ви надали нам раніше, відсутній жоден, який би міг ідентифікувати Вас, як продавця криптовалюти.
Надати документи та отримати уточння інформації Ви можете у відділенні банку.
Сподіваємося, що в майбутньому Ви матимете лише позитивні враження від нашого співробітництва. Бажаємо Вам гарного дня!
Комментарии (3)
Заблокували рахунок з коштами !!
І через тиждень мені блокують рахунок після переводу зі СВОЄЇ картки Моно на карту ПУМБ. Між своїми рахунками!!!
Пишу оператору, причину блокування мені не сказали. Взяли електрону адресу і сказали чекати 5 робочів днів. Ні номер звернення нічого не дали!
Вранці дзвоню на горячу лінію, мені кажуть приїхати у відділення і подати заявку на разблокування. Також я хотіла закрити рахунок в цьому банку, нащо мені відповів оператор що я можу це зробити. (по НБУ кошти більше 5 робочих днів не можуть буду заблоковані, також нікто не має право мені не дати подати заявку на закриття рахунку,) приїхавши в відділення меня а) не дали написати заявку на закриття рахунку б) не сказали причину блокування. Більш іншого сказали відповідь причини очікувати до 30 днів!!! До цього моменту, я не можу вивести свої кошти, закрити рахунок в) я повідомила що я ФОП та приїхали зі всіма документами та виписками. Документи ніхто навіть не дивився.
Не рекомендую цей банк! Заблокували мої кошти і не хочуть їх віддавати! Сума 5000 грн, блокування було через переказ 1500 грн ЗІ СВОЄЇ картки! Це просто маячня.
Для перевірки просимо надіслати в особисті повідомлення ПІБ, ІПН або фінансовий номер телефону, та дати звернення на гарячу лінію. Ми розберемося в ситуації та неодмінно надамо Вас зворотній зв'язок.
Написать комментарий