Минфин - Курсы валют Украины

Установить
×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы оставить отзыв, нужно войти или зарегистрироваться
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Smartfin 14 сентября 2022, 16:07
Отделение по адресу: Киев, ул. Андреевская, 4
09.09.2022р. ТОВ «КОМФОРТ-ОПТИМА» зверталось на гарячу лінію з питанням: «Коли буде розглянуто Заяву про закриття розрахункового рахунку?».
Відповідь гарячої лінії: «В понеділок (12.09.2022р.) протягом дня з вами зв’яжуться спеціалісти банку».

12.09.2022р. ніхто зі спеціалістів банку з підприємством не зв’язався. З цього приводу було зроблено повторне звернення на гарячу лінію.
Відповідь гарячої лінії: «Завтра (13.09.2022р.) протягом дня з вами зв’яжуться спеціалісти банку».

13.09.2022р. директору зателефонував менеджер Хмельницький Олександр Євгенович з приводу звернень на гарячу лінію 09.09.22р. та 12.09.22р. і повідомив, що нібито за рішенням Служби безпеки банку, Заява на закриття розрахункового рахунку не буде розглянута, але ознайомити з таким рішенням відмовився. Гаряча лінія не підтверджує наявність такого рішення.
На що Хмельницькому було повідомлено наступне: «В черговий раз повідомляємо вам, що підприємство не буде виконувати особисті бажання менеджера, але не відмовляється виконати законні вимоги банку, тож в черговий раз просимо надати офіційний лист або запит від банку на вчинення якихось дій або надання якихось документів для найскорішого розгляду Заяви на закриття розрахункового рахунку».
Менеджер Хмельницький відповів, що такий запит готується.
Звертаємо увагу на те, що цей офіційний запит, за словами Хмельницького, готують та узгоджують між собою фахівці юридичного та інших відділів банку з 06.09.2022р., але станом на 14.09.2022р. — «він ще не готовий, підготовка та узгодження на фінальному етапі, протягом тижня надамо».

13.09.2022р. представник за довіреністю від підприємства ТОВ «КОМФОРТ-ОПТИМА» прибув до відділення ПУМБ за адресою вул. Велика Васильківська, 118 для того, щоб передати платіжне доручення на оплату податку на прибуток у паперовому вигляді, оскільки систему «ПУМБ Digital Business» підприємству було відключено, а розрахунковий рахунок ще не закрито. Менеджер вищезгаданого відділення ПУМБ Жилюк Марина Валентинівна з невідомих причин відмовилася прийняти платіжне доручення та порадила подати його обслуговуючому менеджеру Хмельницькому Олександру Євгеновичу.
На дії/бездіяльність менеджера Жилюк М. В. було залишено скаргу на гарячу лінію банку.
Після цього представник ТОВ «КОМФОРТ-ОПТИМА» прибув до обслуговуючого менеджера Хмельницького О.Є. у відділення ПУМБ за адресою пр.-т Оболонський, 22-В з проханням прийняти те саме платіжне доручення на оплату податку на прибуток. Менеджер Хмельницький О.Є. відмовився прийняти платіжне доручення з позначкою про отримання на другому примірнику та запропонував залишити його на столі, після чого сказав наступне: «я його відсканую та направлю до служби безпеки для подальшого розгляду, відповідь ви отримаєте протягом 30 днів».
На дивні дії менеджера Хмельницького було залишено скаргу на гарячу лінію банку.

Станом на 14.09.2022р. кошти не повернуті, розрахунковий рахунок підприємства, незважаючи на отриманий від банку 25.08.2022р. лист «Щодо відмови від підтримання ділових відносин», не закритий, заяви про закриття рахунку не розглянуті, система «ПУМБ Digital Business» відключена, банк не приймає платіжні доручення на сплату податків у паперовому вигляді.
Банк не надає конкретної інформації про терміни розгляду заяв щодо закриття розрахункового рахунку.

Вимагаємо відповісти по суті на наступні питання:

1) Коли саме буде розглянута Заява про закриття розрахункового рахунку?

2) Коли саме буде закритий розрахунковий рахунок та переведено залишки коштів за реквізитами, зазначеними у Заяві?

3) Коли саме буде проведено службове розслідування, що стосується співробітника банку Хмельницького Олександра та повідомлено про результати такого розслідування?

4) Чому саме менеджери банку Жилюк М. В. та Хмельницький О.Є. не приймають платіжні доручення на сплату податків у паперовому вигляді?

Посилання на відгук 1
Посилання на відгук 2
ПУМБ
Ответ банка
PUMB 16 сентября 2022, 16:01
Вітаємо!
Хочемо звернути Вашу увагу, що АТ «ПУМБ» здійснює свою діяльність виключно у правовому полі і неухильно дотримується вимог законодавства.
Згідно правил збереження банківської таємниці, ми не можемо розголошувати деталі щодо нашої роботи у відкритих джерелах.
Лист з офіційною відповіддю було надіслано на юридичну адресу вашої компанії 15.09, про що проінформовано контактну особу в телефонному режимі.
VladyslavH 13 сентября 2022, 19:33
ПУМБ заблокировал мою карту, без всяких предупреждений и оповещений. Узнал я об этом в тот момент, когда мне пришло от другого человека 1000грн на карту. Там я увидел, что карта заблокирована и на ней какой-то сумасшедший минусовой баланс! Я ни разу не брал у Пумб кредит, не пользовался кредитным лимитом, его вообще у меня не было! ОТКУДА МИНУСОВЫЙ БАЛАНС?!
Я обратился в отделение, там мне сказали, что есть жалоба по моей карте. Хорошо, я готов решать вопрос, НО ПОЧЕМУ БАНК НАРИСОВАЛ МНЕ КАКОЙ-ТО НЕСУЩЕСТВУЮЩИЙ МИНУС?! И что теперь, еще проценты будут начисляться по нему? Ответьте, Пумб, а то в отделении мне на этот вопрос ответить не смогли
ПУМБ
Ответ банка
14 сентября 2022, 11:45
Вітаємо!

Дана інформація відображається автоматично при блокуванні картки. Вона не є відображення заборогованостію
RomanMasnyi18 13 сентября 2022, 10:22
Отделение по адресу: Винница, ул. Николая Оводова, 38
Прошу розблокірувати мої рахунки з подальшим закриттям та можливість переведення залишків на інший Банк. Всі можливі документи стосовно причини блокування рахунку відправляв на: infi@fuib.com — Відповідь не отримав. Також повідомляю зо отримав повідомлення про блокірування рахунку 22. Серпня 0 19:19 год про перевищення внесення коштів на рахунок та після чого в серпні місці рахунок не використовував, наступна операція була 1 Вересня що є початок нового накопичувального періоду. Вважаю що чинне законодавство не порушував, По яких причинам заблокірували мені рахунок?
Чекаю зворотній зв’язок.
13.09.2022.
ПУМБ
Ответ банка
20 сентября 2022, 11:14
Вітаємо! З 17.03.2022 вступив в силу Закон «Про внесення змін до Податкового кодексу України та інших законодавчих актів України, щодо дії норм на період дії воєнного стану», згідно якого з 17.03.2022 року діє накопичувальний ліміт на внесення готівки (сумуються всі дроблені суми) через POS-термінали у касі Банку, ПТКС та сформовані заяви на переказ готівки на рахунки до 400 000 грн.
Вам потрібно надати документи що підтверджують джерела походження коштів, а також детальні письмові пояснення щодо джерел походження коштів, суті та мети здійснення проведених операцій на пошту Банку info@fuib.com (пошта infi@fuib.com є помилковою).
Уточнити інформацію про стан вирішення питання по Вашому запиту можна також, написавши на пошту Банку.
Shutak2022 12 сентября 2022, 16:34
Хотів оформити в данному банку картку пакету Black Platinum.
Для того щоб подати заявку треба було поспілкуватися з 20+ операторами, які перекидають заявки один на одного…
Після чого до мене телефонують з відділення і спілкуються так, ніби я не хочу відкрити в них данну карту, а прошу грошей «на поїсти»…
Подали заявку на інше відділення, звідки позвонили і почали «дивні» питання… А хто ви, а нащо вам карта???
Ви серйозно?! У вас є можливість оформлення — так оформіть, я ж не проти платити вартість обслуговування.
Якщо ні — тоді скажіть що не можна оформити і до побачення!
ПУМБ
Ответ банка
13 сентября 2022, 11:02
Вітаємо! Банк ПУМБ дійсно нещодавно запровадив додаткову верифікацію клієнтів при встановленні ділових відносин, а саме при оформлені преміальних пакетів.
Такий підхід відповідає загальновживаній світовій практиці KYC (know your customer/ знай свого клієнта).
Будемо раді бачити Вас у наших відділеннях.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
beautyboxstu 11 сентября 2022, 9:47
З моєї кредитної картки щойно було списано 549грн незрозумілої покупки! Це не в перше! Негайно заблокувала картку, але гроші вже не повернути. Таке тільки в ПУМБі! Таке враження, що самі робітники банку «працюють» в цій схемі. Це мародерство, неканонічні!
ПУМБ
Ответ банка
12 сентября 2022, 10:10
Вітаємо! Для того, щоб ми могли перевірити інформацію, напишіть, будь ласка, нам в особисті повідомлення Ваші ПІБ, ІПН та номер телефону.
Минфин
Ответ администратора
14 сентября 2022, 10:04
Відгук не зарахований (на 14.09.2022).
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку
izmail4anin 9 сентября 2022, 17:03
Шановні. Кілька днів тому потрапив у халепу. Мав євровий картковий рахунок у цьому банку. Сума в еквіваленті приблизно 50 тис. грн. Нещодавно банк ввів замовлення валюти для ії отримання. Оператор банку для отримання замовлення потребував заповнити «опитувальник …» в якому я повинен банку надати відомості щодо доходу моєї сім'ї, мету зняття коштів з документальним підтвердженням та інші пункти. Я відмовився заповнювати цей «допитувальник». Оператор відмовив мені, що тоді відмовляє у подачі замовлення. Тобто рахунок не заблокований, а забрати гроші неможливо. На гарячій лінії мені відповіли, що їм невідомо нічого, щодо «допитувальника…» і прийняли заявку на зняття грошей. Сьогодні при знятті грошей з рахунку я попросив дрібну решту в євро надати мені гривнею, щоб я міг закрити рахунок, так касирка сказала, щоб отримати 34 євро в гривні з моєї картки, мені потрібно ще раз робити замовлення. Як на мене, це дивна касирка. Отак, не порушуючи ніяких пунктів договору, вам можуть відмовити від видачі грошей. Готуйтесь при купівлі ковбаси зберігати чеки для пояснень витрат.
Маленька ремарка, половина відділення не спілкується українською.
ПУМБ
Ответ банка
10 сентября 2022, 16:02
Доброго дня! Через військову агресію Росії проти України, значно ускладнилася логістика поставок готівкової валюти. У той же час різко зріс попит на готівкову валюту. І це спричинило необхідність попереднього замовлення клієнтами валюти.
Наш співробітник прачюючи згідно внутрішніх розборяджень банку, може попросити клієнта заповнити анкету для подальшого обслуговування
Krater 7 сентября 2022, 20:57
Отделение по адресу: Одесса, Военный спуск, 5/1
На редкость разводная организация. Скачал приложение, идентифицировался через Дию, сразу сформировалось дебетовая карта. Звонит барышня из банка, мол хотите кредитку, отвечаю мол хочу, а на какую сумму — на такую-то. Подождите, ваша заявка одобрена, но вам, нужно подъехать в Отделение с паспортом. Ок. Подъехал в Отделение, начинается куча вопросов- вы официально работаете, да работаю, где и кем, отвечаю, размер з/п- отвечаю, дайте ЄДРПОУ предприятия — даю. Дайте телефон предприятия — даю номер секретаря. Дайте телефон работающего там человека и его ФИО, кто может подтвердить, что Вы там работаете? Смотрю в изумлении на сотрудницу, воспоминаю, какой сейчас год, кажется, следующий вопрос будет о паспортных данных поручителя))) Уважаемый ПУМБ, если вы не в курсе по ИНН легко можно вычислить, где человек работает и сколько зарабатывает в открытых источниках. По ЄДРПОУ можно все выяснить о месте работы. Зачем, мне директору, чтобы кто-то звонил секретарю, либо другим сотрудникам? ПУМБу надо два человека минимум и выяснить, работаю я там или нет? Кто-то моему сотруднику будет звонить и спрашивать, вы знаете мол вашего директора, он у нас карту кредитную оформил)))Вы просто вопиющие, отсталые дуболомы, в век технического прогресса. И да, знаю минимум три банка, которые все опросы и информацию получают из Дии и общедоступных баз. Научите своих сотрудников пользоваться сервисом типа Opendata. Естественно, продолжения этого шапито не стал дожидаться, любезно попросил закрыть уже открытую карту. Запретил использовать свои персональные данные, на что у меня спросили, мол, что вы имеете в виду ?)) мы, сделаем так, чтобы вам не звонили… Желаю вам скорейшего достижения финансового благополучия от собственной финансовой тупости)))) Справку о закрытии счетов — так и не дали …
И скажите мне пожалуста, с какой радости, я должен делиться с вашим банком персональными данными третьих лиц, как это с законодательством коррелирует ???
Мария Папа 7 сентября 2022, 12:48
Гроші заблокували вже майже 4 місяця назад!
Протягом 2 місяців вносила на картку сумму 450 тис грн.Перед тим як вносила, дзвонила до кол центру, щоб дізнатися, чи будуть проблеми, якщо є договір позики, людина яка є позикодавцем має задекларований дохід в рази більше ніж 450 тис грн (хрещений мого сина, мій кум), в кол центрі сказали ніяких проблем не буде.Рахунок заблокували без поясненнь, на балансі -99999999999. В відділенні надали перелік документів, які вам підходять, я їх не маю, маю лише договір позики, але він вам не підходить! ПУМБ після блокування вже каже, що договір позики підходив до війскового стану, зараз не підходить, хоча в кол центрі сказали що все ОК! Тепер ви кажете, що ви вивчаєте кожен випадок індивідуально і для кожного випадку різний перелік документік! ОК я з цим ознайомлена.Далі що? Я хочу розірвати з вами відносини, пишу заяву у відділенні та надую реквізити іншого банку щоб розірвали зі мною відносини, та перевели кошти. У відділені сказали, що протягом певного часу, банк розірве зі мною відносини, я буду ризиковим клієнтом, СБУ перевірить походження коштів, причетність до відмивання бла бла бла.Чекаємо на закриття рахунку вже майже місяць і у відділенні сказали, що керівництво не погодило закриття рахунку.ПУМБ ви можете публічно дати відповідь, що якщо документи походження коштів вас не влаштовують ви забираєте кошти тупо собі??
Згідно статті 1075 цивільного кодексу Укнаїни я маю право розірвати з вами відносини, чому мені відмовили?
ПУМБ
Ответ банка
7 сентября 2022, 14:02
З 17.03.2022 вступив в силу Закон «Про внесення змін до Податкового кодексу України та інших законодавчих актів України, щодо дії норм на період дії воєнного стану», згідно якого з 17.03.2022 року діє накопичувальний ліміт на внесення готівки. Ви перевищили цей ліміт, у наслідок чого рахунок заблокувався. З Вами зв'язалися, надали перелік документів на підтвердження походження коштів, які потрібно надіслати нашим спеціалістам на перевірку. Після того, як Ви надасте усі необхідні документи, наші спеціалісти їх перевірять, Ваш рахунок буде розблоковано. Банк не «забирає кошти тупо собі». Вони лежать на Вашому рахунку.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Smartfin 7 сентября 2022, 12:33
Отделение по адресу: Киев, ул. Андреевская, 4
В зв’язку з ненаданням відповідей на заяви про закриття рахунків,
цю вимогу направлено до банку у встановленому законом порядку


«25» серпня 2022 року від АТ «ПЕРШИЙ УКРАЇНСЬКИЙ МІЖНАРОДНИЙ БАНК» надійшов лист, в якому повідомлялось про відмову від підтримання ділових відносин з ТОВ «КОМФОРТ-ОПТИМА» та необхідністю подання заяви на закриття поточних рахунків.
«31» серпня 2022 року, ТОВ «КОМФОРТ-ОПТИМА» було подано в паперовому вигляді у відділення № 21 АТ «ПУМБ» в м.Києві (вул. Велика Васильківська, 118, м.Київ) Заяву про закриття рахунків UA…, UA… та перерахування залишку коштів за відповідними реквізитами (вхідний № 120/84/07.8 від 31.08.2022р.).
Відповідно до положень ч. 1 ст. 1075 Цивільного кодексу України, Договір банківського рахунка розривається за заявою клієнта у будь-який час.
Згідно ч. 3 ст. 1075 Цивільного кодексу України, залишок грошових коштів на рахунку видається клієнтові або за його вказівкою чи в порядку, встановленому законом, перераховується на інший рахунок в строки і в порядку, встановлені банківськими правилами.
В зв’язку з тим, що умовами Договору банківського обслуговування корпоративних клієнтів, який було укладено між ТОВ «КОМФОРТ-ОПТИМА» та АТ «ПЕРШИЙ УКРАЇНСЬКИЙ МІЖНАРОДНИЙ БАНК», не встановлено строк виконання зобов’язання щодо перерахування залишку коштів на рахунку, який закривається за заявою Клієнта, таке зобов’язання, відповідно до положень ч.2 ст. 530 Цивільного кодексу України повинно бути виконано Банком протягом 7 (семи) днів від дня пред’явлення вимоги.
Враховуючи, що Заява про закриття рахунків та перерахування залишку коштів була подана ТОВ «КОМФОРТ-ОПТИМА» 31.08.2022 року, Банк зобов’язаний виконати відповідні зобов’язання до 07.09.2022 року (включно).

На підставі вищевикладеного, вимагаємо до 07.09.2022 року (включно), закрити рахунки UA … (залишок коштів 3522602,20 грн.),
UA … (залишок коштів 0,00 грн.) та перерахувати залишок коштів в розмірі 3522602,20 грн за наступними реквізитами:
ТОВ «КОМФОРТ-ОПТИМА», ЄДРПОУ 44423140,
IBAN UA… в АТ «ОЩАДБАНК», МФО 313957.


У випадку незадоволення наших вимог, будемо змушені звернутися до господарського суду за захистом наших прав з відповідними позовними вимогами.
ПУМБ
Ответ банка
7 сентября 2022, 17:54
Вітаємо! Відповідь була надана до Вашого попереднього звернення.
Smartfin 5 сентября 2022, 18:14
Отделение по адресу: Киев, ул. Андреевская, 4
Підприємство ТОВ «КОМФОРТ-ОПТИМА» (ЄДРПОУ 44423140) має розрахунковий рахунок в АТ «ПУМБ», але з 06.06.2022р. з невідомих причин не має доступу до власних коштів, які знаходяться на даному рахунку, а відповідно не має можливості сплачувати податки до бюджету, виплачувати заробітну плату працівникам, розраховуватися за договорами з контрагентами. Враховуючи ситуацію, що склалася, підприємство неодноразово подавало заяви про закриття рахунку, але на даний момент вони не розглянуті і відповідей від банку по даним заявам не отримано.

07.06.2022р. — було забраковано вихідний платіж з причиною: «Відмовлено в проведені операціїї згідно з п.п. 4.4.57 п. 4.4 Договору банківського обслуговування корпоративних клієнтів».

08.06.2022р. — через систему «ПУМБ Digital Business» отримано від банка запит на надання документів із зазначенням терміну відповіді в 1 добу, до 09.06.2022р.

08.06.2022р. — через систему «ПУМБ Digital Business» в банк була направлена відповідь від підприємства з наступним змістом: «У зв’язку з військовими діями, що проходять у місті за місцем знаходження підприємства, а також у зв’язку з неможливістю оперативного надання документів у строк, зазначений у запиті (09.06.2022р.), просимо закрити розрахунковий рахунок у Вашому банку.».

10.06.2022р. — через систему «ПУМБ Digital Business» було подано документи, що запитуються банком в запиті від 08.06.2022р., та які підприємство на той момент мало можливість подати, а саме:
1) Лист-пояснення по суті діяльності підприємства;
2) Договір оренди приміщення;
3) Договір № 0402−2022 від 04.02.2022р. з додатками до нього;
4) Договір 07−02/2022 від 07.02.2022р. з додатками до нього;
5) Договір № 01/02 від 01.02.2022р. з додатками до нього;
6) Інформація щодо фінансової звітності;
7) Виписки з іншого обслуговуючого банку;
8) Лист про зміну юридичної адреси з наказом по підприємству.
Також 10.06.2022р. подано заяву на закриття розрахункового рахунку (Додаток 2. Заява про зміну умов обслуговування)., але на дану заяву, станом на момент складання цього листа, банк не відповів.
15.06.2022р. — була отримана відповідь банку про те, що «Не було надано весь перелік запитуваних документів, тому операції по рахунку будуть обмежені до моменту отримання банком всього пакету документів/інформації».

17.06.2022р. — в відділення банку за адресою м.Київ, Оболонський проспект, 22-В був поданий лист (№ 10/22 від 10.06.2022р.), в якому підприємство просить або розблокувати розрахунковий рахунок або закрити його згідно заяви на закриття, поданої 10.06.2022р.

20.06.2022р. — подана заява (№ 20/22 від 20.06.2022р.) на переведення обслуговування підприємства у відділення АТ ПУМБ у м.Дніпро, але відповідь на цю заяву, станом на момент складання цього листа, банк не надав.

21.06.2022р. — підприємство перереєстровано з м. Маріуполь до м. Дніпро і в зв’язку з цим через систему «ПУМБ Digital Business» в банк був направлений Витяг з ЄДР, підтверджуючий зміну юридичної адреси підприємства.

21.06.2022р. — через систему «ПУМБ Digital Business» до банку направлено лист-запит (№ 21/22 від 21.06.2022р.) про стан та строки виконання заяви про закриття розрахункового рахунку, але на питання, зазначені в цьому запиті, станом на момент складання цього листа, по суті банк не відповів.

23.06.2022р. — через систему «ПУМБ Digital Business» отримано Лист від банку про те, що: «Наданих Товариством документів недостатньо для завершення Банком ПЗНП. Таким чином, будь-які дії за рахунками Товариства можуть бути вжиті Банком лише після залишкового завершення ПЗНП.».

28.06.2022р. — до Подільського управління поліції м.Києва було подано заяву про скоєння кримінального правопорушення.

29.06.2022р. — в відділення банку за адресою м.Київ, вул. Андріївська, 4 подано звернення (№ 301 від 29.06.2022р.) до банку про надання детальної інформації, на підставі чого саме обмежено діяльність та використання рахунку підприємства та з проханням повідомити конкретний термін зняття таких обмежень. Але на питання, зазначені в цьому зверненні, станом на момент складання цього листа, по суті банк не відповів.

30.06.2022р. — отримано відповідь від банку (№КІЕ-54/9 від 30.06.2022р.) про те, що: «Наданих Товариством документів недостатньо для завершення Банком ПЗНП. Таким чином, будь-які дії за рахунками Товариства можуть бути вжиті Банком лише після залишкового завершення ПЗНП.», тобто банк продублював відповідь, яку надавав 23.06.2022, а всі питання підприємства знову проігнорував.

30.06.2022р. — в відділення банку за адресою м.Київ, вул. Андріївська, 4 подано звернення (№ 310 від 30.06.2022р.), в якому підприємство просить надати довідку з зазначенням наступної інформації:
1) Вказати розрахункові рахунки підприємства, відкриті в АТ «ПУМБ»;
2) Вказати стан розрахункових рахунків підприємства;
3) Вказати чи працюють розрахункові рахунки підприємства на вхідні платежі;
4) Вказати чи працюють розрахункові рахунки підприємства на вихідні платежі;
5) Якщо рахунки не працюють на вхідні або вихідні платежі, то вказати причину;
6) Якщо є обмеження щодо розрахункових рахунків, то вказати терміни зняття таких обмежень;
7) Вказати залишки коштів на розрахункових рахунках підприємства станом на поточну дату;
8) Вказати, чи має підприємство заборгованість перед АТ «ПУМБ».
Але ні відповіді на це звернення, ні запитуваної довідки, станом на момент складання цього листа, банк не надав.

01.07.2022 г. — в відділення банку за адресою м.Київ, вул. Андріївська, 4 подано звернення (№ 313 від 01.07.2022р.) до банку з проханням про надання наступної інформації:
1) Зазначити дату, коли саме Видаткові операції за рахунками ТОВ «КОМФОРТ-ОПТИМА» (ЄДРПОУ 44423140) були обмежені у зв’язку з необхідністю виконання Банком п. 4 та п. 5 ч. 2 ст. 8 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення»;
2) Вказати які саме фінансові операції ТОВ «КОМФОРТ-ОПТИМА» (ЄДРПОУ 44423140) були визначені Банком як підозрілі та викликали потребу у Банка вжити посилені заходи належної перевірки (далі — ПЗНП);
3) Вказати яких саме документів ТОВ «КОМФОРТ-ОПТИМА» (ЄДРПОУ 44423140), крім тих що були надані 10.06.2022р. та 16.06.2022р. системою «Клієнт-банк» на Ваш запит №б/н від 08.06.2022р., недостатньо для завершення Банком ПЗНП;
4) Вказати на який максимальний термін Банком можуть бути застосовані посилені заходи належної перевірки (ПЗНП) до ТОВ «КОМФОРТ-ОПТИМА» (ЄДРПОУ 44423140), згідно діючого законодавства України;
5) Вказати які саме дії необхідно вчинити підприємству ТОВ «КОМФОРТ-ОПТИМА» (ЄДРПОУ 44423140) для максимального прискорення завершення Банком ПЗНП.
Але відповідей по суті заданих питань, станом на момент складання цього листа, банк на це звернення не надав.

08.07.2022р. — отримано відповідь від банку (№КІЕ-54/11 від 08.07.2022р.) про те, що розрахунковий рахунок підприємства було заблоковано за рішенням ДСФМУ від 29.06.2022р.
Але термін блокування р/р ДСФМУ минув 10.08.2022р. (31-й робочий день), проте, станом на момент складання цього листа, розрахунковий рахунок підприємства заблоковано.

11.07.22 г. — через систему «ПУМБ Digital Business» до банку подано заяву (№ 11/07 від 11.07.2022р.) про отримання інформації з проханням:
1) Надати детальну відповідь на підставі яких нормативно-правових актів, які є чинні в Україні та процесуальних документів, рішень було здійснено зупинення фінансової діяльності рахунків ТОВ «КОМФОРТ-ОПТИМА», які відкриті у Вашому банку, зокрема в період часу з 07.06.2022р. по 30.06.2022р. та у відношенні рахунку ТОВ «КОМФОРТ-ОПТИМА»;
2) Надати копію рішення ДСФМ України від 29.06.2022р. або зазначити детальне обґрунтування причин фінансового зупинення діяльності рахунку нашого підприємства згідно з вказаним вище рішенням;
3) Відповідь на дане звернення, прошу надати письмове, сканкопію відповіді правити на електронну адресу ТОВ «КОМФОРТ-ОПТИМА»;
4) У разі неможливості надати копію вказаного вище рішення та (або) інформації щодо нього, зазначити підстави, які унеможливлюють надання такої інформації з посиланням на діюче в Україні законодавство.
Але відповіді на це звернення, станом на момент складання цього листа, по суті заданих питань банк не надав.

13.07.2022р. — направлена скарга до НБУ (відповіді наразі немає).

19.07.2022р. — отримано відповідь (№КІЕ-54/12 від 19.07.2022р.) від банку про те, що: «На аналогічні запити, що надходили від ТОВ „Комфорт-Оптіма“, Банком вже надавалися відповіді». Але відповіді по суті поставлених питань банком не надавалися.

21.07.2022р. — Укрпоштою направлено до банку адвокатський запит, у якому адвокат просить: «Повідомити причину відмови у закритті р/р; повідомити термін закриття р/р; надати копію рішення ДСФМУ».

22.07.2022р. — в відділення банку за адресою м.Київ, вул. Андріївська, 4 подано заяву про надання інформації, в якій підприємство просить: «Надати чітку інформацію, з якого саме часу (число, місяць, рік) обчислюється строк зупинення діяльності рахунків ТОВ «КОМФОРТ-ОПТИМА».

29.07.2022 було подано адвокатський запит до ДФМУ, у якому адвокат просить: «Провести перевірку законності дій банку; надати копію рішення ДФМУ № 1691-РЗ/2022 від 29.06.2022р.; повідомити термін, коли буде розблоковано р/с».

05.08.2022р. — отримано відповідь (№КІЕ-54/15 від 05.08.2022р.) від банку на заяву про надання інформації від 22.07.2022р.: «Рахунок заблокований 06.06.2022р.; банк проводить ПЗНП, відповідно до чинного законодавства; обмеження буде знято після завершення ПЗНП».

08.08.2022р. — отримано відповідь від ДФМУ на адвокатський запит: «Інформація щодо зупинення фінансових операцій є таємницею фінансового моніторингу».

10.08.2022р. — знову направлено до банку «Додаток2_Заява_про_зміну_умов_обслуговування», але на дану заяву, станом на момент складання цього листа, банк не відповів.

15.08.2022р. — отримано відповідь від банка на адвокатський запит про те, що: «Запитувана інформація є банківською таємницею», але питання від адвоката не мали на увазі розкриття жодних банківських таємниць.

17.08.2022р. — повторно подано через систему «ПУМБ Digital Business» заяву на переведення обслуговування підприємства до м.Дніпро, але на дану заяву, станом на момент складання цього листа, банк не відповів.

19.08.2022р. — в відділенні за адресою: м. Дніпро, вул. Троїцька, 10 вдруге подано заяву (№ 43/08 від 18.08.2022р.) на переведення обслуговування у м. Дніпро, але на дану заяву, станом на момент складання цього листа, банк не відповів.

19.08.2022р. — в відділенні за адресою: м. Дніпро, вул. Троїцька, 10 подано запит (№ 44/08 від 18.08.2022р.) з питаннями: «Чому обслуговування не переведено, коли воно буде переведено та чому немає відповіді на заяву про переведення обслуговування від 20.06.2022р.?», але на дану заяву, станом на момент складання цього листа, банк не відповів.

19.08.2022р. — надіслано звернення до банку через систему «ПУМБ Digital Business» з повідомленням про зміну юридичної адреси підприємства та проханням перевести обслуговування у Дніпро, але це звернення з невідомих причин було забраковано.

19.08.2022р. — знову надіслано звернення до банку через систему «ПУМБ Digital Business» з повідомленням про зміну юридичної адреси підприємства та проханням перевести обслуговування у Дніпро, але на дане звернення, станом на момент складання цього листа, банк не відповів.

25.08.2022р. — через систему «ПУМБ Digital Business» від банку отримано лист «Щодо відмови від підтримання ділових відносин».

26.08.2022р. — за рішенням менеджера банку АТ ПУМБ Хмельницького Олександра нашому підприємству була відключена система «ПУМБ Digital Business».

29.08.2022р. — на офіційну електронну пошту банку АТ ПУМБ (info@fuib.com) було направлено в електронному вигляді та в головний офіс банку АТ ПУМБ (вул. Андріївська, 4, м. Київ, Україна, 04070) було передано в паперовому вигляді Заяву про закриття розрахункового рахунку, але на дану заяву, станом на момент складання цього листа, банк не відповів.

29.08.2022р. —  було подано в паперовому вигляді Заяву про закриття розрахункового рахунку у відділення АТ ПУМБ за адресою вул. Велика Васильківська, 118, м. Київ.

31.08.2022р. — директору подзвонили з відділення за адресою вул. Велика Васильківська, 118, м. Київ (менеджер Жилюк Марина, вн. № 8223) та повідомили те, що форма Заяви на закриття рахунку (Додаток2_Заява_про_зміну_умов_обслуговування) не відповідає поточній редакції.

31.08.2022р. — було подано нову Заяву на закриття рахунку (в редакції, яку отримали від Жилюк М. В. по електронній пошті) в відділення за адресою вул. Велика Васильківська, 118, м. Київ (вх. № 120/84/07.7 від 31.08.2022р.), але на дану заяву, станом на момент складання цього листа, банк не відповів.

Окрім вищенаведеної переписки, представники підприємства багаторазово звертались до банку з усними питаннями щодо блокування коштів на розрахунковому рахунку, з приводу зміни обслуговуючого відділення та з приводу закриття рахунку. Все спілкування нашого підприємства з банком відбувається через обслуговуючого менеджера Хмельницького Олександра. Хмельницький Олександр часто посилається на велику зайнятість, на брак часу для спілкування з нашим підприємством, а коли в нього все-таки знаходиться час поспілкуватися, то пояснити будь-що по суті або дати конкретні відповіді на запитання даний фахівець не в змозі, на що нашим підприємством постійно подаються скарги через гарячу лінію банку. Але ці скарги потрапляють на розгляд знову до того ж фахівця, Хмельницького Олександра і відповідно подання таких скарг перетворюється на марну трату часу. Також замість того, щоб конструктивно відповісти на поставлені запитання, Хмельницький Олександр пропонує звертатися зі скаргами до НБУ або з позовом до суду.

Також 26.08.2022р. Хмельницький Олександр усно у телефонній розмові наполягав на особистій зустрічі та запитував додаткові документи, без яких нібито неможливо закрити розрахунковий рахунок. У відповідь на це, Хмельницькому Олександру було запропоновано надіслати через систему «ПУМБ Digital Business» офіційний запит нашому підприємству на надання цих документів, проте він відповів, що такий запит направити він не може. Після цієї розмови Хмельницький Олександр за своїм рішенням відключив нашому підприємству систему «ПУМБ Digital Business».

Станом на 05.09.2022р. розрахунковий рахунок підприємства, незважаючи на отриманий від банку лист «Щодо відмови від підтримання ділових відносин», не закритий, заяви про закриття рахунку не розглянуті, система «ПУМБ Digital Business» відключена.
Банк не надає конкретної інформації про терміни розгляду заяв щодо закриття розрахункового рахунку.

Вважаємо, що вирішення питань з розблокуванням розрахункового рахунку, зміною обслуговуючого відділення, а на даний момент з закриттям розрахункового рахунку затягуються саме через некомпетентність, недбалість, упереджене ставлення до нашого підприємства та корупційні наміри обслуговуючого менеджера Хмельницького Олександра. У зв’язку з цим просимо Вас провести службове розслідування, що стосується співробітника банку Хмельницького Олександра та повідомити про результати такого розслідування.

Також вимагаємо якнайшвидше розглянути Заяву про закриття розрахункового рахунку, закрити розрахунковий рахунок та перевести залишки коштів за реквізитами, вказаними в Заяві.

Відповідь на дане звернення, просимо надати письмово, сканкопію відповіді направити на електронну адресу ТОВ «КОМФОРТ-ОПТИМА» (e-mail: smartfin@i.ua).
ПУМБ
Ответ банка
6 сентября 2022, 10:25
Вітаємо! Передали інформацію по Вашому запиту нашим спеціалістам. Відповідь має прийти на вказану електронну адресу.
Проблема решена
Volodymyr Murashkin 5 сентября 2022, 10:07
Три тижні не можу отримати жодного долару зі своєї картки.

Заявки постійно переносять. У касі кажуть «немає підкріплення валютою, знімайте у гривні».

Проходячи чергове відділення банку Пумб зайшов, запитав, чи можу купити 3000 доларів?

Так, відповів касир. А більше можна запитую? І знов ствердна відповідь

Я зрадів, що нарешті долари привезли, дістаю валютну картку — «ось з неї мені видайте долари», кажу

І тут виявилося, щоб зняти гроші з картки, треба вже робити замовлення на колись.

Керівник відділення почав вже добре відому мені пісню про тяжкий військовий стан, відсутність підкріплення валютою.
А продажа готівки то інше і зняття з валютної картки це різні несумісні операції, навіть за наявності доларів у касі вдосталь.

Зателефонував до гарячої лінії банку. Вони відповіли, що на такі питання не впливають, потрібно «домовлятися» з керівником. Керівник зі мною домовлятися не схотів.

Гаряча лінія НБУ сказала писати скаргу.
Написав. #120/127 від 05.09.2022

Гидко.
ПУМБ
Ответ банка
5 сентября 2022, 10:44
Через військову агресію Росії проти України, значно ускладнилася логістика поставок готівкової валюти. У той же час різко зріс попит на готівкову валюту. І це спричинило необхідність попереднього замовлення клієнтами валюти.
Також нагадуємо, що Ви можете розрахуватися карткою до рахунку в іноземній валюті в торгівельній мережі, отримати валюту в АТМ за кордоном або зняти кошти в гривневому еквіваленті у разі відсутності іноземної валюти в касі відділення.
Як і в багатьох тих, хто тут писав, виникла проблема зняття валютної готівки.
Хочу зазначити що в інших банках такої проблеми немає.
Замовив в четвер (25го серпня) валюту на понеділок, прийшовши в понеділок мені повідомили що надійшло розпорядження не видавати валюту готівкою і якщо я хочу то можу зняти в гривні. Звісно що при таких курсах мене не влаштовувало зняття в гривні. Головний менеджер почала розказувати про запобігання махінацій і видала бланк заяви де потрібно вказувати походження грошей та прикріпляти документи що свідчать про їх легальність і сказала що ситуація можливо покращиться з 15го вересня. Зауважу що при надходженні грошей на рахунок ніяких доказів не потрібно, а тільки тоді коли вже хочеш ці гроші зняти =) На гарячій лінії сказали що нічого такого не знають і ніяких розпоряджень не було ні від головного офіса ні від НБУ і порадили ще раз замовити валюту вже на наступний четвер і що якщо не видадуть то знову телефонувати їм. Прийняли скаргу (яку так і не розглянули в обіцяні 5 днів) і побажали успіху. Зрозуміло що в наступний четвер гроші не видали, а головний менеджер на пропозицію поспілкуватися з гарячою лінійою сказала що ні з ким говорити не збирається.
І вже на наступний день, в п’ятницю (2го вересня), всім приходить повідомлення що з 10го вересня буде зніматися комісія у розмірі 1% від суми при знятті валюти готівкою.
Так що всі ці ніби то проблеми з валютою через агресію росії, зараз виглядають огидно.
Комісія — це нормально але не таким ось чином. Багато в кого були плани на ці кошти в певний час і багато хто зняв в гривні від безвиході і втратив ~1000грн на тисячі доларах на конвертації. Дуже розлючений ось такою поведінкою і таким ставленням до своїх клієнтів. Закриваю всі рахунки і переходжу до більш адекватного банку.
ПУМБ
Ответ банка
5 сентября 2022, 19:25
Вітаємо! Нині, через ускладнення логістики поставок готівкової валюти та через зростання попиту на неї, дійсно виникають затримки у видачі замовленої готівки. Крім того, насамперед ми задовольняємо потреби наших клієнтів, які розміщують валютні депозити в нашому банку. Як правило, вони мають персональних менеджерів і в рамках чинних обмежень проблем з отриманням валютної готівки у них немає.
Дійсно, з З 10 вересня ПУМБ змінює тарифи на зняття в касі банку готівки у валюті (USD/EUR/GBP/PLN) з дебетних карток всеКАРТА. Відтепер, власники дебетових карток всеКАРТА під час зняття в касі банку готівки у валюті USD/EUR/PLN/GBP сплачуватимуть 1% комісії. Банк був змушений ввести комісію за зняття готівки у валюті в касі банку через збільшення вартості обслуговування готівкової валюти. Водночас, для клієнтів, які стабільно зберігають гроші в ПУМБ діятимуть пільгові умови. Якщо протягом календарного місяця сумарно на поточних та депозитних рахунках клієнта в валюті рахунку щоденно знаходилось не менше 500 USD/EUR/PLN/GBP, то наступного календарного місяця зняття валюти в касі буде для власників карток всеКАРТА — безкоштовне 2 рази на місяць на загальну суму меншу за 500 000, 01 грн.
Однак, Ви все ще можете зняти кошти без комісії, до 10 вересня.
Проблема решена
AntonTr 3 сентября 2022, 17:38
Знаходячись за кордоном та отримавши переказ, банк заблокував картку, лишивши мене можливості робити будь які оплати. Поставивши в ситуацію коли я навіть купити авіаквиток не міг, щоб рухатись по плану. Ніхто не зв’язався, ніяких попереджень. Просто блокування картки і все. На звернення реагували відписками, що розбираємось. Розбирались 6 діб, кожного разу вимагач якісь нові документи, за цей був вимушений прибувати в готелі звідки давно мав виїхати, подовжувати оренду авто і тп. Після того як всі нерви вимотали картку розблокували … на 1 день, після чого мені написали що уважно ще раз (після 6 діб!!!) оцінивши ситуацію заблокували рахунок. На свій розсуд роблять з вашим рахунком, що захотять, ініціативу проявляють тільки щоб вам зробити проблеми. Ніякого клієнтоорієнтованого підходу нема. Біжить з цього банку поки не отримали проблем. До речі валютна картка так досі і не розблоковано, на всі звернення по email на протязі тиждня жодного разу не відповіли.
ПУМБ
Ответ банка
5 сентября 2022, 10:40
З 17.03.2022 вступив в силу Закон «Про внесення змін до Податкового кодексу України та інших законодавчих актів України, щодо дії норм на період дії воєнного стану», згідно якого з 17.03.2022 року діє накопичувальний ліміт на внесення готівки. Ви перевищили цей ліміт, тому рахунки заблокувалися. Вам було сформовано перелік документів, які необхідно надати в Банк для подальшого вивчення. Надайте, будь ласка, їх усі. За результатами перевірки, Ваші рахунки будуть розблоковані.
Уточнити інформацію по запиту, або надіслати додаткові документи можна на пошту Банку info@fuib.com.
Проблема решена
09Iryna74 2 сентября 2022, 19:07
История о том, как некогда любимый, можно сказать семейный банк, становится тем банком, из которого выходит вся семья. Как и для многих, банк ПУМБ был для меня эталонным. Отзывчивая служба поддержки, удобный мобильный банкинг, хорошие условия банковские… Но это всё перечеркнуто посещением отделения в Каменец-Подольске, Хмельницкая область. И кстати, это не первый негативный отзыв по этому отделению. Заказывала несколько раз валюту для снятия. И каждый раз ответ в кассе: снятие ТОЛЬКО в гривне. При этом тут же, человек подходит в кассу с просьбой о покупке валюты и О чудо, валюту продают! За разъяснениями иду к управляющей отделения. И она мне выдает: снятие в гривне. Если не устаивает в гривне, а хотите в валюте- заполните бумажку, в которой нужно указать все мои данные, а также подкрепить это всё нужно доказательством того, что эти деньги легальные. Не вопрос: все документы есть, но самое главное- после подачи этого всего добра, нужно ждать рассмотрения 30 дней. 30 ДНЕЙ! На горячей линии сказали, что таких распоряжений из головного офиса не поступало и это инициатива исключительно управляющей отделением. А теперь вопрос к руководству ПУМБа. Скажите, Вы свой бренд ПУМБ продаете по франшизе? В отделениях, под вывеской ПУМБа управляющий устанавливает свои правила на свое усмотрение, не считаясь с корпоративными нормами? Я понимаю, что есть проблемы с доставкой наличной валюты. Но можно предупредить, что сегодня заказанная вами валюта на отделение не пришла. Я третий раз отпрашиваюсь с работы, чтобы получить ЗАКАЗАННЫЕ, деньги, а в итоге получаю бумажку для заполнения, решение по которой нужно ожидать 30 дней? Итог: я и мой муж (который перевел в этот банк свой зарплатный проект), планируем закрыть все свои счета в этом банке. Сделать Свифт-перевод в другой, более ценящий своих клиентов банк (их много) и больше не тратить нервы на этот, некогда любимый банк. Банку удачи. Сделайте что-нибудь, чтобы забить эту пробоину, в которую утекают ваши клиенты. Этот пост для тех, кто в раздумьях, стать ли клиентом банка ПУМБ.
ПУМБ
Ответ банка
PUMB 3 сентября 2022, 10:16
Вітаємо! Воєнна агресія РФ проти України негативно вплинула на логістику поставок готівкової валюти, у той же час попит на готівкову валюту різко збільшився. Ми активно працюємо над тим, щоб задовольнити потреби всіх наших клієнтів, насамперед — вкладників. Як правило, вони мають персональних менеджерів і в рамках чинних обмежень проблем з отриманням валютної готівки у них немає.

Ми бажаємо детальніше розібратися в ситуації, яку Ви описали. Ваша заявка містить дані, необхідні для початку розслідування. Ми неодмінно все перевіримо та надамо Вам зворотній зв'язок
grey wolf 2 сентября 2022, 16:40
Банк отказался выдать валюту с карты, предварительно заказанную по горячей линии (с номером заявки). Сотрудники нагло врали, что валюты в кассе нет, хотя продавали её людям с улицы. Жулье, стыд позор!
Ах да, ещё один подарок от этого недобанка — снятие валюты с карты с 10.09. -1%.
ПУМБ
Ответ банка
2 сентября 2022, 17:26
Вітаємо!

В вашому випадку ми не змогли вчасно доставити валюту в відділення, тому що насамперед ми задовольняємо потреби наших клієнтів, які розміщують валютні депозити в нашому банку. Як правило, вони мають персональних менеджерів і в рамках чинних обмежень проблем з отриманням валютної готівки у них немає.
Ви можете розрахуватися карткою до рахунку в іноземній валюті в торгівельній мережі, отримати валюту в АТМ за кордоном або зняти кошти в гривневому еквіваленті у разі відсутності іноземної валюти в касі відділення.
Kyxareva1983 2 сентября 2022, 15:24
Не могу возобновить пумб онлайн находясь в аккупированом Мариуполе. Карта пенсионная. Я владелец имею все подтверждения личности и карту. Почему я не могу получить свою заслуженную пенсию? Отдавая года своей жизни государству. Выехать не имею возможности, опасно стоит не мало.На горячей линии предложили только явиться в Украину. Как? Почему нельзя передать документы онлайн. Как решить эту проблему. Знала бы что такое будет, обратилась бы в другой банк.
ПУМБ
Ответ банка
2 сентября 2022, 17:09
Вітаємо!

Напишіть нам в особисті повідомлення Ваші ПІБ та фінансовий номер телефону
Проблема решена
chebyrek4 2 сентября 2022, 10:14
Це вже якесь самовправство. Горяча лінія каже гроші заказані можете пійти отримати, в касі гроші є, але тільки під депозити та для віп клієнтів.Усім іншім грошей нема. Саме цікавіше починається при розмові з менеджерами.Спочатку вони натякають, що не вказані вірно реквезити свіфт платежу, потім чому прийшли на їх відділеня, а не на інше. Коли спитав, чи можу написати скаргу взагалі взяла навушники.Що маємо на зараз. Валюта є, але дсотавляти її коштую немалі гроші і віддавати її не хочуть, але зобов’язані за наказом НБУ.Віддається розпорядження поділити клиєнті на тих хто може отримати та тих хто не може. Тим хто не може розказують різноманитні байки, грошей вони не отримають у валюті. Скарги реєструють, але нічого не змінять.Треба зробити запит до НБУ. Зробіть хоч єдиний меседж, кол центр говорить усе є, відділеням надан наказ не віддавати валюту.
ПУМБ
Ответ банка
2 сентября 2022, 17:20
Вітаємо!

Наразі значно ускладнилася логістика поставок готівкової валюти. У той же час різко зріс попит на готівкову валюту. І це спричинило необхідність попереднього замовлення клієнтами валюти. В вашому випадку ми не змогли вчасно доставити валюту в відділення, тому що насамперед ми задовольняємо потреби наших клієнтів, які розміщують валютні депозити в нашому банку. Як правило, вони мають персональних менеджерів і в рамках чинних обмежень проблем з отриманням валютної готівки у них немає.
Також нагадуємо, що Ви можете розрахуватися карткою до рахунку в іноземній валюті в торгівельній мережі, отримати валюту в АТМ за кордоном або зняти кошти в гривневому еквіваленті у разі відсутності іноземної валюти в касі відділення.
Заказывал валюту у менеджера банка по приходу в кассу сказали нет валюты на отделении, и так 2 раза подряд, звонил не однократно на горячую линию, оставил жалобу (1168157405) (1137043734), больше ничем мне не могут помочь сказали.
Заведующая отделения ссылается на то, что было распоряжение не выдавать валюту хотя на горячей линии говорят, что такого распоряжения не было и если валюта заказана то должны выдать.
ПУМБ
Ответ банка
2 сентября 2022, 17:16
Вітаємо!

Через військову агресію Росії проти України, значно ускладнилася логістика поставок готівкової валюти. У той же час різко зріс попит на готівкову валюту. І це спричинило необхідність попереднього замовлення клієнтами валюти. В вашому випадку ми не змогли вчасно доставити валюту в відділення, тому що насамперед ми задовольняємо потреби наших клієнтів, які розміщують валютні депозити в нашому банку. Як правило, вони мають персональних менеджерів і в рамках чинних обмежень проблем з отриманням валютної готівки у них немає.

Також нагадуємо, що Ви можете розрахуватися карткою до рахунку в іноземній валюті в торгівельній мережі, отримати валюту в АТМ за кордоном або зняти кошти в гривневому еквіваленті у разі відсутності іноземної валюти в касі відділення.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
sumar 1 сентября 2022, 18:22
Отделение по адресу: Чернигов, пр-т Мира, 55
Банк не віддає мої гроші в валюті, дурить, обіцяючи що підвезуть в відділення, але по факту валюту ніхто не збирається віддавати, наполягають щоб забрав гривнею.

Перед тим як замовити, на гарячій лінії сказали щоб гроші з депозита перевів на картку, я так і зробив, підтвердили доставку на 1 вересня, сказали після 15ї години щоб підійшов до каси, а якщо не доставлять то банк мені зателефонує попередить. Ок. Прийшов, касир каже що долярів НЕ дасть, так як мене нема в списку замовників, отакої, на спробу апелювати тим що я дзвонив через підтримку і робив замовлення, каже нічого не знаю мене в списку нема… І знову так само як і перед цим декілька днів назад пропонують забрати гривнею. Після мене в черзі стояла жіночка, підійшла спитала чи продадуть їй готівковий долар, їй відповіли що без проблем.

Ось такі в банку стандарти роботи зі своїми клієнтами.

Звісно що більше не планую на далі таких відносин, моїх долярів банк в себе НЕ побачить. Добре що є де залишити конструктивний відгук аби інші люди бачили реальну ситуацію.
ПУМБ
Ответ банка
2 сентября 2022, 17:01
Вітаємо!

Наразі значно ускладнилася логістика поставок готівкової валюти, різко зріс попит на готівкову валюту. І це спричинило необхідність попереднього замовлення клієнтами валюти. В вашому випадку ми не змогли вчасно доставити валюту в відділення, тому що насамперед ми задовольняємо потреби наших клієнтів, які розміщують валютні депозити в нашому банку. Як правило, вони мають персональних менеджерів і в рамках чинних обмежень проблем з отриманням валютної готівки у них немає.
Третій раз не надійшла готівка у валюті до каси, незважаючи на попереднє замовлення.

Цього разу навіть не телефонували з попередженням. Про те, що банк мене в черговий раз «кинув» дізнався безпосердньо в касі.

Чергова заявка на готівку прийнята аж на 06.09.2022.

«Керівник» відділення «нічого зробити не може».

Пропонують зняти в гривні і для цього курс сьогодні знизився вже до 39 грн за долар.

Залишив скаргу № 120/344/07.8 від 01.09.2022
ПУМБ
Ответ банка
2 сентября 2022, 16:54
Вітаємо!

Через військову агресію Росії проти України, значно ускладнилася логістика поставок готівкової валюти. У той же час різко зріс попит на готівкову валюту. І це спричинило необхідність попереднього замовлення клієнтами валюти. В вашому випадку ми не змогли вчасно доставити валюту в відділення.
Також нагадуємо, що Ви можете розрахуватися карткою до рахунку в іноземній валюті в торгівельній мережі, отримати валюту в АТМ за кордоном або зняти кошти в гривневому еквіваленті у разі відсутності іноземної валюти в касі відділення.

Курс валют в ПУМБ

Валюта Покупка Продажа
EUR 44.7 45.3
PLN 10.1 10.6
USD 41.1 41.6
Все курсы банка

Курс валют в ПУМБ

Валюта Покупка Продажа
EUR 44.7 45.3
PLN 10.1 10.6
USD 41.1 41.6
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / ПУМБ 💰 / Отзывы о ПУМБ 📝