Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Блокування коштів та відмова повернення їх

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Проблема решена
Олександр Шикало 30 апреля 2024, 19:51
21−04−2024 року, зайшовши у онлайн додаток банкінгу, я виявив, що у мене не має можливості перказати власні кошти. Перезайшовши у додаток, я побачив, що у мене вийшло з власного кабінету «онлайн-банкінгу». Я спробував отрмати код — для входу у додаток, але після декількох, невдалих, спроб, я зрозумів, що без допомоги спеціалістів «банку» — я увійти не зможу. Наступного дня, я вирішив звернутися до спеціалістів, щоб вияснити, що — це за проблема і чому вона виникла. Я подзвонив онлайн-спеціалісту, який доволі швидко менід відповів і попросив спробувати ще декілька разів. Спроби і далі були невдалими, після цих спроб, мені надійшло «sms», сприводу входу у додаток. Там було вказано, цитую: «Шановний клієнте, по Вашим рахункам встановлені обмеження на здійснення операцій у зв’язку з підозрілими діями. Для вирішення питання зверніться до відділення Банку з паспортом». Після чого, наступного дня я звернувся до «онлайн-спеціаліста» і повідомив його, що у мене не має модливості звернутися до відділення, так як, я знаходжуся у Німеччині, після мого звернення, спеціаліст сказав: «Напишіть листа на пошту нашого банку (info@fuib.com)» Я написав листа, що не маю можливості приїхати до відділення банку і попросив вирішити це питання, за межами банку. На що мені прийшла відповідь, «Олександре Олександровичу! Консультація можлива тільки при звернені до відділення Банку. З графіком і адресами відділень Банку Ви можете ознайомтися на сайті. Дякуємо за звернення! Завжди раді допомогти!» Після чого, я знов здійснив дзвінок до онлайн-спеціаліста, надав йому всі свої данні та попросив допомогти, він сказав, що переключає мене до іншого спеціаліста і я став очікувати. Після чого мені відповіла жінка, я їй вічливо пояснив всю ситуацію та просив, щоб було знайдено рішення. Вона почала мені грубити так просто поклала слухавку. Що можу розповісти, мої гроші знаходяться у банку, розірвати договір онлайн і так-само забрати кошти мені не дають можливості. «Хоча банк може спокійно відкрити рахунок онлайн, може самостійно закрити рахунок по власному рішенню банку, але клієнт може розірвати договір — лише, тільки у відділенні Банку. Сподіваюсь на допомогу і вирішення ситуації.
ПУМБ
Ответ банка
PUMB 30 апреля 2024, 20:54
Вітаємо!

Нам дуже шкода, що дана ситуація викликала у Вас негативні емоції. Ми бажаємо розібратися детальніше. Після проведення перевірки ми обов'язково надамо Вам вичерпну відповідь.
Полезный комментарий
PUMB 1 мая 2024, 18:41
Вітаємо!

З урахуванням режиму банківської таємниці інформація щодо обслуговування клієнтського рахунку не може бути надана в публічний простір. Усю необхідну інформацію, щодо врегулювання ситуації ми надали Вам у приватні повідомлення. В свою чергу підкреслюємо, що АТ «ПУМБ» дотримується всіх вимог чинного законодавства при наданні банківських послуг.
Минфин
Ответ администратора
16 мая 2024, 8:58
Даний відгук став учасником редакційного огляду: https://minfin.com.ua/ua/currency/articles/narodnyy-reyting-bankiv-kviten-24/

Комментарии - 9

+
+31
Ivan Platonov
Ivan Platonov
30 апреля 2024, 20:01
#
Дивно, що банку не потрібне відділення, для відкриття рахунку, а для закриття, Ви повинні звернутися до відділення. Це не вкладається в голові.
+
0
Валерка Котовский
Валерка Котовский
4 мая 2024, 17:02
#
Да банк нарушает закон о дискриминиации в Украине и скоро полетят позовы в суд по этому поводу, готовим со знакомыми с минфина, ну и так же куча статей нарушений цивильного кодекса, про банкивську дияльность и тд и тп
+
+18
Karin77
Karin77
30 апреля 2024, 21:15
#
Это вы забыли старинное банковское правило -‘' Вход — 1 руб., выход -10 руб'' 🤡
+
0
Олександр Шикало
Олександр Шикало
30 апреля 2024, 21:21
#
Це точно)
+
0
Олександр Шикало
Олександр Шикало
30 апреля 2024, 21:35
#
Мені просто чекати?
+
0
PUMB
Ответ банка
PUMB
1 мая 2024, 18:41
#
Полезный комментарий
Вітаємо!

З урахуванням режиму банківської таємниці інформація щодо обслуговування клієнтського рахунку не може бути надана в публічний простір. Усю необхідну інформацію, щодо врегулювання ситуації ми надали Вам у приватні повідомлення. В свою чергу підкреслюємо, що АТ «ПУМБ» дотримується всіх вимог чинного законодавства при наданні банківських послуг.
+
+1
playbob
playbob
1 мая 2024, 18:46
#
Так это же ахметовский банк он же донецкий что же вы хотели!
+
0
natashaGra
natashaGra
2 мая 2024, 12:11
#
А проблему с дистанционным закрытием решать будете??? Или это тоже тайна???
+
0
Валерка Котовский
Валерка Котовский
4 мая 2024, 16:59
#
При цифровой идентификации вы не обязаны посещать отделение пумб так же, идентификация клиентов проходит раз в 3 года, либо за личным постановлением НБУ на вас.

Советую почитать договор с банком раздел пеня за просрочку кредита, а потом цивильный кодекс и составить позов в суд, где пеня будет незаконное удержание ваших средств банком за каждый день, если он не докажет что вы рызыковый клиент (которым вас может назначить только государственная комиссия оценив ваши риски) либо запрос от держ органов.
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 
Главная / Банки Украины 🏦 / ПУМБ 💰 / Отзывы о ПУМБ 📝 / Блокування коштів та відмова повернення їх