×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Полная не компетентность
1 Клиента, (скажем так в не очень вежливой форме) отказались обслуживать по причине отсутствия вклееной в паспорт фотографии! Совершенно не принимая во внимание тот факт, что клиент имеет Мариупольскую регистрацию! (Ну конечно, кому это интересно)
И то, что существует постановление кабмина 1202 от 21.10.22 вообще никто даже не слышал.
2. Доверенность по которой в текущем году уже осуществлялись в ПУМБ банковские операции и которая уже проверялась юридической службой банка, вдруг оказалась «не правильная»! Ну так решила сотрудник отделения!
3. Высокомерие и не внимательность к клиенту сотрудника отделения с победоносным именем Виктория просто вопиющее!!!
Руководители ПУМБ А-У, что происходит???
Нам шкода, що у Вас залишилися негативні враження від обслуговування у нашому відділенні. Ми передали Ваше звернення в роботу відповідального відділу та неодмінно надамо Вам зворотній зв'язок після того, як перевіримо коректність консультації.
Комментарии (1)
Мошенничество
Нам дійсно шкода, що Ви постраждали від такої ситуації. Ми вже зареєстрували Ваше звернення та направили його у роботу відповідального спеціаліста. Після повторної перевірки списань ми повернемося до Вас зі зворотнім зв'язком щодо рішення банку.
Ми уважно розглянули Ваше звернення та дізналися, що повторне списання відбулося за ініціативи банку-еквайра, так як він відмінив оскарження списаної суми. З нашої сторони, 27.11.2023р. було продовжено оскарження даної операції. Деталі ми надіслали Вам у приватні повідомлення задля збереження банківської таємниці.
Для запобігання будь-яких спроб шахрайських дій, ми передбачили відключення інтернет-оплати у застосунку ПУМБ Online: у налаштуванні картки вимкніть інтернет оплату, після цього будь-яка оплата в Інтернеті буде неможлива. Радимо не вводити дані картки на сумнівних сайтах, завжди перевіряти їх надійність та використовувати для інтернет-оплат окрему картку з обмеженими лімітами та сумою, на приклад, віртуальну.
Нам прикро, що дана ситуація викликала у Вас негативні емоції, проте сподіваємося, що у майбутньому Ви будете отримувати лише позитивні враження від користування нашими послугами. Також після повного вирішення ситуації ми додатково Вас повідомимо.
Комментарии (10)
Пумб блокує карти
Вообщем осталось неделя до разблокировки карты и все (якобы может еще что они придумают) и думаю с этим банком будет разорвано, не только карты физ лиц, но и ФОПЫ обслуживать здесь не будем, ато смотри они и в оборотных средствах по фирме что-то придумают, а потом бегай и пляши с бубном.
Вообщем вердикт таков: банк отстой., можно не увидеть свои деньги.
Нам прикро, що у Вас виникла така думка про роботу нашого банку. Ми бажаємо розібратися у ситуації детальніше та перевірити коректність консультації. Просимо Вас надіслати у приватні повідомлення Ваше ПІБ та фінансовий номер телефону аби у нас була можливість провести перевірку. Після отримання результатів перевірки ми неодмінно надамо Вам зворотній зв'язок.
Комментарии (32)
Професійний підхід до суб'єктів господарської діяльності - самозайнятих осіб
Під час відкриття рахунків зазначеному колу осіб, у банка виникають де-які технічні труднощі, що пов’язані з ідентифікацією незалежної професійної діяльністю клієнтів.
У своєї роботі співробітники банку ПУМБ проявили професіоналізм та повагу до майбутнього клієнту, розібралися зі всіма питаннями та відкрили рахунок самозайнятої особи.
Дякую Вам!!!
Дякуємо, що знайшли можливість оцінити зусилля наших колег. Сподіваємося на плідне продовження нашої співпраці. Працюємо для Вас!
Написать комментарий
Отказ в оплате частями при действующей кредитной карте с лимитом
Нам шкода, що ця ситуація негативно вплинула на Ваші плани та враження про співпрацю з нами. Ми бажаємо розібратися в причинах відмови детальніше, тому вже передали Ваше звернення в роботу відповідального відділу. Після отримання результатів ми повернемося до Вас зі зворотнім зв'язком.
Комментарии (2)
Заблокували рахунок , через скаргу . Прошу надати скаргу , щоб подати апеляцію . Банк вказує , що немає скарги і не надає жодних підтвердження.
Нам прикро, що дана ситуація викликала у Вас негативні емоції. Ми перевіримо всі деталі та після перевірки неодмінно надамо Вам зворотній зв'язок.
Комментарии (15)
Быстро помоги решить проблему
Написать комментарий
Мабуть, найкращий банк країни. Більше 3 років — жодної проблемної ситуації
Тарифи — кращі з усіх банків (безкоштовно майже все), додаток в цілому зручний, обслуговування у відділенні (Мукачево) — тільки позитив. Користувався мабуть всіма послугами, крім кредитних — і зауважень не маю. Майже…
Декілька речей, які можна покращити:
1. Є комісія за квазі-кеш операції по дебетовій картці. Тобто платежі на кшталт OLX-доставки, пром-оплати або наложки в Новій пошті будуть з комісією 0,5%. Зазвичай такі комісії вводять, щоб клієнти не виводили кошти в обхід платного зняття готівки чи платних переказів. В ПУМБі це все і так безкоштовно, але комісія за такі операції чомусь є. Через це доводиться такі платежі проводити з інших банків.
2. Також є комісія, якщо оплата формально проходить за кордоном — навіть у гривні. Наприклад, оплата за таксі Bolt йде через Естонію, тому з картки списується більше, ніж вартість поїздки. В інших банках такого нема.
3. Є комісія за IBAN-платежі, хоча у багатьох конкурентів її вже немає.
4. Замовлення готівкової валюті в додатку наразі є тільки для її купівлі за готівковим курсом. Але НБУ вже досить давно дозволив купляти валюту на картки напряму чи через депозит, і було б непогано мати можливість бронювати необхідну суму. У мене проблем з видачею валюти не було, але краще вже мати можливість замовити її заздалегідь.
5. Треба нарешті доробити додаток — зараз там є дві різні види форми переказу по шаблону. А перекази на приватбанк зазвичай проходять лише з другого разу.
6. Було б непогано мати можливість підтверджувати поповнення картки через термінали в додатку — щоб не вводити код з смс (і заодно так збільшується ліміт суми з 5 до 30 тисяч). У того ж монобанку таке є.
7. Нема можливості випустити віртуальну картку, якщо вже є пластикова. Актуально, наприклад, якщо основна втрачена і її заблоковано.
Це не дуже великі мінусі, загалом банк має хороші умови та зручне обслуговування. Але вирішення таких проблем могло б зробити його ще краще.
Дякуємо за відгук та щирі слова! Ми щасливі, що Ви задоволені нашим обслуговуванням, а наші послуги для Вас не тільки зручні, а й вигідні. Дякуємо за Ваші зауваження і пропозиції! Бажаємо надати відповідь на кожне з них:
1. Відповідно до тарифів, дані операції вважаються як «переказ коштів через інший сервіс», тому нараховується комісія 0,5% та є денний ліміт 700 доларів в еквіваленті та 3 операції на день.
2. При розрахунках за послуги в компаніях, що зареєстровані за кордоном, розрахунки за товар/послугу відбувається в іноземній валюті, тому може відбуватися конвертація. У нашому банку конвертація прив'язана до долару та розрахунок йде по комерційному курсу нашого банку (на сьогодні це 37,30).
Наприклад: послуга коштує 2 EUR. Спершу сума конвертується у USD по курсу Міжнародної платіжної системи (Visa, Mastercard), а потім ця сума конвертується у UAH по комерційному курсу нашого банку. Таким чином, сума списання з гривневого рахунку може відрізнятися від заявленої.
3. У нашому банку відсутня комісія при переказах за IBAN на рахунок нашого банку, проте при переказах на рахунок іншого банку нараховується комісія 0,5% (мін. 3 грн, макс. 500 грн)
4. Замовити валюту для зняття з карткового рахунку можливо за допомогою гарячої лінії нашого банку. Номери телефонів для зв'язку:
+38 044 290 7 290
+38 096 290 7 290
+38 050 290 7 290
+38 093 290 7 290
5. Просимо надіслати нам скріншоти на електронну пошту smm@fuib.com аби у нас була можливість розібратися детальніше у проблемі.
6. Звертаємо Вашу увагу, що дана функція тимчасово відключена за вимогою НБУ, ми неодмінно повернемо її назад при такій можливості.
7. Ви можете відкрити віртуальну картку до наявного рахунку. В межах одного рахунку може бути відкрита лише одна віртуальна картка.
Написать комментарий
Не працює додаток пумб
Ми бажаємо розібратися у ситуації і написали Вам у приватні повідомлення для уточнення деталей.
Комментарии (1)
Оплата частинами
Хочемо зазначити, що на даний момент, оформлення послуги «Сплачуйте частинами» можливо лише за наявності документів в Дія (ID-паспорт або закордонний паспорт нового зразку). Таким чином, у нас є можливість безпечно ідентифікувати клієнта та здійснити актуалізацію даних для розрахунку кредитного ліміту. Проте, у найближчих оновленнях застосунку ПУМБ Online буде доступна можливість оформлення за допомогою паперових документів.
Перепрошуємо за незручності та сподіваємося, що у майбутньому Ви будете отримувати лише позитивні враження від користування нашими послугами. Бажаємо Вам гарного дня!
Написать комментарий
Блокування рахунків
Нам прикро, що дана ситуація викликала у Вас негативні емоції. Просимо Вас надіслати Ваше ПІБ та фінансовий номер телефону аби у нас була можливість перевірити всі деталі. Ми неодмінно надамо Вам зворотній зв'язок після отримання результатів перевірки.
Комментарии (1)
Крутить банк грошима
Нам дуже прикро, що у Вас склалося таке враження про роботу нашого банку.
Хочимо зазначити, що відповідно до тарифів дебетової карти «ВсеКАРТА», зняття готівки у касі банка ПУМБ з карткою до 2 разів на місяць без комісії можливо, при умові, що на всіх рахунках для особистих виплат та депозитних рахунках клієнтів USD/EUR, за минулий календарний місяць був щоденний позитивний залишок не менше ніж 500 USD/EUR. В іншому випадку – 1%.
Більш детально ознайомитись з умовами обслуговування пакету послуг «ВсеКАРТА» у валюті Ви можете за посиланням: https://apim.pumb.ua/api/assets/pumb/0aed3d43-62e9-4b7c-b273-b4a562b45a24
Сподіваємося, що Ваша думка про роботу нашого банку зміниться у кращу сторону та Ви будете повністю задоволені нашими послугами.
Комментарии (2)
ПУМБ не закрив кредит по програмі прощення
Спочатку що кошти повернуть, потім що вони не підлягають поверненню, потім що повернути їх мені має виконавець, потім що кошти не повернуть, бо в мене немає карткового рахунку в банку ПУМБ, потім знову що не підлягають поверненню, потім знову що повернуть, але після того як надішлють мені документи про закриття.
Два рази їздив до відділення банку (за 55 км від дому) але там тільки розводять руками, нібито в них немає взагалі інформації про мій кредит і все чим вони можуть допомогти, так це «звоніть у відділ заборгованості».
В аналітичному відділі, як я вияснив, моя справа з 19 жовтня. Написав скаргу, але відповіді не отримав.
Ні скарги, ні звернення, ні дзвінки, ні поїздки до відділення банку нічим не допомогли.
Нам дуже шкода, що у Вас виникло таке враження про роботу нашого банку. Ми бажаємо розібратися у ситуації та все перевірити. Після отримання результатів перевірки ми неодмінно надамо Вам зворотній зв'язок.
Комментарии (1)
Крадуть гроші з карт (Питання вирішене, 07.12.2023)
О це таке ставлення до клієнтів, банк жодної інформації не надав, що до розгляду моєї справи
Нам шкода, що дана ситуація викликала у Вас негативні емоції. Ми бажаємо розібратися детальніше і просимо надіслати Ваше ПІБ та фінансовий номер телефону у приватні повідомлення. Після проведення внутрішнього розслідування ми обов'язково надамо Вам зворотній зв'язок.
Хочемо повідомити, що кошти, які були списані шахрайським шляхом, уже повернуті на Ваш рахунок.
Для запобігання будь-яких спроб шахрайських дій, ми передбачили відключення інтернет-оплати у застосунку ПУМБ Online: у налаштуванні картки вимкніть інтернет оплату, після цього будь-яка оплата в Інтернеті буде неможлива.
Нам прикро, що дана ситуація викликала у Вас негативні емоції, проте сподіваємося, що у майбутньому Ви будете отримувати лише позитивні враження від користування нашими послугами.
Комментарии (3)
Найгірший банк
Аж смішно.Якби там не були мої власні заощаджені кошти то можна забути про ваш банк але навіть 14000 я нікому не подарую.Відколи це перекази вважаються шахрайство щоб доказувати походження власних коштів.По телефону вирішити питання не можуть, у відділенні м Мукачева простояли сьогодні цілий день, обіцяли передзвонити так ніхто і не зв’язався.Що це за відношення до клієнтів.Не рекомендую нікому даний банк, бо потратите не тільки кошти, час, а і нерви.На прохання розірвати договір і повернути кошти також відмовили, це як взагалі?
Нам прикро, що у Вас виникла така думка про роботу нашого банку. Просимо Вас надіслати Ваше ПІБ та фінансовий номер телефону аби у нас була можливість перевірити всі деталі. Ми неодмінно надамо Вам зворотній зв'язок після отримання результатів перевірки.
Комментарии (10)
Вимагають пояснити походження майже 3 млн грн, яких в мене ніколи не було!
В контакт-центрі АТ «ПУМБ» мені повідомили, що блокування моїх рахунків здійснив Департамент фінансового моніторингу АТ «ПУМБ» і щоб дізнатися причини мені необхідно завітати до найближчого відділення АТ «ПУМБ», що я негайно і зробив.
У відділенні мені повідомили, що Департамент фінансового моніторингу АТ «ПУМБ» заблокував мої рахунки та бажає дізнатися походження моїх коштів у сумі 2 899 308 грн. (ДВА МІЛЬЙОНИ ВІСІМСОТ ДЕВ’ЯНОСТО ДЕВ’ЯТЬ ТИСЯЧ ТРИСТА ВІСІМ гривень). Я був шокований даною сумою, адже за все життя стільки не заробив, та ніколи не тримав на рахунках за роки обслуговування в АТ «ПУМБ» подібну суму.
Працівники відділення переглянули рух моїх коштів по рахунках і теж не змогли пояснити вимогу від Департаменту фінансового моніторингу АТ «ПУМБ» до мене щодо пояснення даної астрономічної суми, але пообіцяли впродовж доби з’ясувати і зателефонувати мені.
Я користуюся послугами АТ «ПУМБ» вже багато років. Були періоди, коли тримав депозити, потім їх переоформляв кілька разів, згодом почав користуватися кредитною карткою з лімітом в 10 000 грн. для побутових покупок, а також відкрив вклад «Вільний» для зручного накопичення коштів.
Іноді отримував кошти через АТ «ПУМБ» від ФГВФО із збанкрутілих банків.
Часто використовував дебетну карту АТ «ПУМБ» як інструмент для поповнення свого депозиту «Вільний» в АТ «ПУМБ» на дріб'язкові суми, адже іншого способу поповнення депозиту в банку не існує.
Іноді з дебетної картки оплачував товари на платформі ОЛХ.
Відповідно до Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення», відповідно до якого і заблокували мої рахунки, іншої причини не бачу, я періодично проходжу ідентифікацію в АТ «ПУМБ» і жодного разу до мене не було жодних питань, адже походження всіх своїх коштів, які я тримаю на рахунках в АТ «ПУМБ» та/або тримав на рахунках протягом останніх місяців міг завжди пояснити. Жодних підозрілих фінансових операцій не здійснював.
Написав вчора звернення та відправив на пошту ПУМБ, в чаті сказали, що треба чекати відповідь 5 днів, я чекати стільки не буду.
Банк зобов’язаний негайно інформувати клієнтів щодо блокування рахунків, а не 5 днів вигадувати причину.
Я знаю, що представники АТ «ПУМБ» читають ці відгуки, тому прошу негайно до кінця дня розблокувати мої рахунки в АТ «ПУМБ» та надити мені доступ до моїх коштів або чітко пояснити причину відповідно до якої я повинен надати пояснення щодо походження коштів на майже 3 млн грн, яких в мене ніколи не було?!
Якщо жодних дій зі сторони АТ «ПУМБ» (розблокування рахунків, чітких обґрунтований пояснень, тощо) не буде до кінця дня (15.11.2023), я буду звертатися до НБУ і СКМ (Р.Ахметову буде цікаво знати, що відбувається в його банку), а згодом до ЗМІ для розголосу даної ситуації, адже вимагати пояснення у мене як у клієнта банку походження суми коштів, яка в рази перевищує загальну суму коштів за роки обслуговування в АТ «ПУМБ» не тільки порушує мої права як громадянина, але й не відповідає здоровому глузду.
Чекаю, мої координати є в банку
Ми бажаємо детальніше розібратися в ситуації, яку Ви описали. Для ідентифікації просимо надіслати нам в особисті повідомлення Ваші ПІБ, фінансовий номер телефону або ІПН, а також по можливості вказати дату звернення до відділення та його адресу і дату консультації у контакт-центрі. Це дозволить нам ідентифікувати Ваші звернення, детальніше розібратися в ситуації та повернутися до Вас зі зворотнім зв'язком.
Комментарии (3)
проблеми з корпоративним клієнтбанком
Нам дуже шкода, що у Вас склалося негативне враження про користування нашими сервісами. Для перевірки просимо надіслати нам в особисті повідомлення назву та ЄДРПОУ юридичної особи, а також дату виникнення збоїв та їхню суть
Хочемо зазначити, що дійсно, вересень та жовтень був складним з точку зору кількості масових інцидентів, які мали різну причину виникнення (збої у зовнішніх системах — оператори, вендори, проведення drp-тестування, яке банк проводив свідомо з розумінням потенційних ризиків нестабільної роботи систем, інших внутрішніх збоїв). На разі команда банку має чіткий стабілізаційний беклог та вжила вже деяких заходів щодо мінімазації кількості таких інцидентів.
Нам прикро, що дана ситуація викликала у Вас негативні емоції, проте сподіваємося, що у майбутньому Ви будете отримувати лише позитивні враження від користування нашими послугами.
Комментарии (8)
Обмежили мене у доступі до власних коштів.
Ми зареєстрували Ваше звернення та направили його на розгляд відповідального відділу. Після отримання результатів ми неодмінно повернемося до Вас зі зворотнім зв'язком.
Комментарии (2)
Обмеження валютних віртуальних карт, про які замовчують
Ми бажаємо детальніше розібратися в коректності наданої консультації, тому вже передали в роботу Ваше звернення. Після завершення перевірки ми надамо Вам зворотній зв'язок в особистих повідомленнях.
Комментарии (5)
Мошенники
Нам дуже шкода, що у Вас виникло негативне враження про роботу нашого банку. Ми неодмінно перевіримо всі деталі та проведемо перевірку. Після отримання результатів перевірки ми неодмінно надамо Вам зворотній зв'язок.
Комментарии (3)