Минфин - Курсы валют Украины

Установить
×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы оставить отзыв, нужно войти или зарегистрироваться
Проблема решена
Алина Гребенюк 15 декабря 2023, 12:44
Отделение по адресу: Сумы, ул. Соборная, 32
Вкрали ідею у Монобанку з приводу запрошення друзів на оформлення карток і отримання винагороди по 100 грн, тому хто запросить друга на оформлення картки через реферальне посилання і тому хто її власне оформить і активує.
Сьогодні 15.12.2023 року, порекомендувала другу дану дебетову картку, скинула реферальне посилання. Друг оформив картку, активував її, розрахувавшись на більше ніж 200 грн. Ні їй, ні мені винагороди не нарахували, а оператори в чаті послали і її і мене далеко і на довго. Виникло бажання познімати всі депозити та закрити рахунки навічно за такий обман.
Тобто фактично, дана програма не працює, вони просто набивають на обмані собі нових клієнтів. Винагороди ці не нараховуються і не виплачуються. Легкий метод поповнення нової клієнтської бази, а головне на обмані безкоштовно.
Ще раз повторю оператори не допомогли. Скрін шоти можу всі надати. Дані також. Винагорода не отримана, а я розчарована і дуже зла. Бо Монобанк в таких ситуаціях всі зобов’язання виконував.
ПУМБ
Ответ банка
PUMB 15 декабря 2023, 14:46
Вітаємо!

Нам шкода, що така ситуація склалася і негативно вплинула на нашу співпрацю. Ми бажаємо детальніше розібратися в цьому, тому просимо для повідомити нам номер телефону запрошеного друга в особисті повідомлення. Це дозволить нам ефективніше розглянути Ваше звернення та надати Вас зворотній зв'язок з результатами перевірки.
Полезный комментарий
PUMB 22 декабря 2023, 16:41
Добрий день! Дякуємо, що зачекали!

Ми закінчили перевірку та дізналися, що консультація нашим фахівцем була коректною, проте Вас не ознайомили саме з термінами зарахування винагороди. Щоб швидше допомогти, фахівець передав Ваше звернення до відповідального відділу нашого банку, не реєструвавши його. Бачимо, що ситуація вже виправлена, а кошти були зараховані 18.12.2023р.

Сподіваємося, що у майбутньому Ваша думка про роботу нашого банку зміниться на краще.
Роберт Нєщадін-Шевцов 15 декабря 2023, 10:46
Регулярно сами слетают пароли, блокируется карточка. И тогда, когда необходимо осуществить платеж.

В итоге, «благодаря» ПУМБу не имею возможности использовать свои же деньги.

Вынужден использовать карточки других банков, платя из-за ПУМБа незапланированную комиссию. А иногда и вовсе не имею возможности совершить платеж.

Когда окажусь в пределах досягаемости отделения банка, переведу деньги в другой банк и закрою счёт. Такие «услуги» не нужны, надоело.
ПУМБ
Ответ банка
PUMB 15 декабря 2023, 11:13
Вітаємо!

Нам шкода, що у Вас залишилися негативні враження від користування нашими послугами. Ми бажаємо з'ясувати причини блокування, про яке Ви повідомили, тому просимо Вас надіслати в особисті повідомлення Ваші ПІБ та ІПН, щоб ми могли ідентифікувати Вас та провести перевірку. Після з'ясування причин ми повернемося до Вас зі зворотнім зв'язком.
Полезный комментарий
PUMB 18 декабря 2023, 15:55
Вітаємо! Дякуємо, що зачекали! Ми надали зворотній зв’язок у приватні повідомлення, задля збереження банківської таємниці.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Людмила Фролова 14 декабря 2023, 14:33
Карточка банку ПУМБ 5355 2802 1619 9784 шахрайська. На фейсбуці https://www.facebook.com/Cordazel-110697465068142/?ref=pages_you_manage отримує від людей кошти за товар і нічого не надсилає. Тисячі ошуканих. Я також серед них. Сторінка діє з 2022 року. Невже немає на них управи? Чи є якісь методи щоб повернути свої кошти.
ПУМБ
Ответ банка
PUMB 14 декабря 2023, 14:52
Вітаємо, Людмило!

Нам шкода, якщо Ви постраждали від шахрайських дій. Будь ласка, повідомте про цей випадок нашу службу безпеки за номерами нижче. Це дозволить нам оперативно вжити необхідних заходів та надати Вам детальну консультацію про подальші дії та повернення коштів.

+38 044 290 7 290

+38 096 290 7 290

+38 050 290 7 290

+38 093 290 7 290
Проблема решена
6F2VN22A 14 декабря 2023, 12:14
Отделение по адресу: Ровно, ул. Мицкевича, 32
Поповнювала свою картку 11.12.2023 в термінали у відделенні Пумб, гроші на сьогоднішній день не зарахувалися. Дзвоню, ходжу до них кожного дня і кожного дня мені брешуть що гроші зарахуються меня протягом доби. Що робити не знаю…Потім сказали що 45 днів треба очікувати…
ПУМБ
Ответ банка
PUMB 14 декабря 2023, 14:32
Вітаємо! Ми зареєстрували Ваше звернення та повернемося зі зворотнім зв'язком після уточнення деталей.
innapcholko 14 декабря 2023, 9:59
Пользуюсь, вроде все нормально, но сейчас начали делать ревизию платежей и задолженностей по коммуналкам.
Все было хорошо, кроме платежей за газ. Все реквизиты были указаны верно, но в результате более 3х месяцев сумма задолженности не отображалась корректно в приложении.
Будьте внимательны пользуяс приложением ПУМБ, при оплате коммуналки!
ПУМБ
Ответ банка
PUMB 14 декабря 2023, 11:01
Вітаємо! Ми бажаємо детальніше розібратися в ситуації. Для цього просимо Вас надіслати нам в особисті повідомлення Ваші ПІБ, ІПН чи фінансовий номер телефону, а також назву і ЄДРПОУ постачальника. Ми розберемося в ситуації та повернемося до Вас зі зворотнім зв'язком
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
nameL 11 декабря 2023, 17:11
Отделение по адресу: Винница, ул. Николая Оводова, 38
Вже неодноразово проблеми із зарахуванням коштів. Під час війни це знущання з людей ‼️😡
1) Вперше мені не було зараховано кошти за оплату комунальних послуг. Відповідно заборгованість і 14 днів «біганини» щоб зняли борг
2). Через цей банк поповнили мобільний і до вечора виясняли чому оператор не отримав кошти.
3) Знову не зараховані кошти, цього разу Інтернет провайдеру. Вже добу чекаю‼️
Скільки ви можете знущатися з людей під час війни? Ваші аргументи що кошти надходять протягом 3-х днів смішні, оскільки в інших банках протягом 20 хв.є зарахуванням. Я є клієнтом декількох банків, тому знаю що там проблем немає.
Чому під час війни ви як інші банки не робите все можливо аби людина мала зв’язок і не мала проблем?
Чому у вас не компетентні оператори?😡 Один говорить одне, інший його слова заперечує!
ПУМБ
Ответ банка
11 декабря 2023, 20:46
Вітаємо!

Нам шкода, що ця ситуація створила для Вас незручності та негативно вплинула на Ваше враження про співпрацю з банком. Ми бажаємо детальніше розібратися в ситуації, тому просимо надіслати Ваше ПІБ та фінансовий номер телефону нам у приватні повідомлення аби у нас була можливість перевірити всі деталі та розібратися у ситуації детальніше. Після отримання результатів перевірки ми неодмінно надамо Вам зворотній зв'язок.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Alyo 10 декабря 2023, 13:07
Як таз виходить, що в цьому банку самі шахраї?
Будьте обережні! Власники цієї картки взламують аккаунт і під виглядом ваших друзів просять скинути грошей!

5355086022335805 — ШАХРАЇ!
ПУМБ
Ответ банка
PUMB 10 декабря 2023, 13:22
Вітаємо!

Дана картка відсутня у нашій системі і не була випущена нашим банком. Просимо перевірити коректність номеру картки. Якщо Ви постраждали від шахрайських дій, радимо Вам звернутися до банку-відправника коштів для фіксації випадку шахрайства та написати заяву на сайті Кіберполіції.
YuriiRit 8 декабря 2023, 11:34
Отделение по адресу: Киев, ул. Н. Лаврухина, 4
Доброго дня
Шановне керівництво Міністерства Фінансів України та Правління банку ПУМБ!
Я досить довгий час являють клієнтом банку, активно користуюсь багатьма продуктами, маю хорошу платіжку дисципліну та репутації серед клієнтів. За весь час роботи з банком в мене вперше виникла проблема катастрофічного масштабу, прошу допомогти в її вирішенні врегулюванні у вас.
Я маю кредитну карту з лімітом 47 тис.грн іноді користуюсь при потребі але все вчасно сплачую. Станом на 05.12.2023 року по карті був доступний ліміт 47 тис.грн абсолютно без заборгованості по ній. В цей день зранку коли я відпочивав із 5:57 до 6:01 були здійснені 4 успішних транзакції на списання коштів в іноземній валюті по курсу 0,25 грн, за послуги Пасажирських залізничних перевезень від продавців SUICA MOBILE PAYMENT SIBUYAKU JP, а також PASMO TOKIO JP на загальну суму 12 216 грн 87 коп. помітив я це пізніше так як PUSH повідомлення приходять та зникають. Після цього заблокував можливість розрахунків в інтернеті та карту. Дані про карту 3 — м особам не розголошував! ШАХРАЇ МЕНЕ ОБІКРАЛИ!
Я звернувся до банку заповнив необхідну форму в онлайні для розслідування даних операцій, прибув до відділення ПУМБ в ТРЦ Район додатково проговорив ситуацію менеджеру надав всю необхідну інформацію довідки про подання заяви в поліцію, в поліції написав заяву на розслідування правоохоронними органами я так розумію КІБЕР ПОЛІЦІЄЮ все детально описав та надав. В банку мені повідомили що розгляд заяви по формі до 45 днів, а в поліції до 30 днів! Зі свого боку зробив все що міг та зараз чекаю рішення. Чекаю але борг висить на кредитному рахунку і можливо на нього нарахуються %. Я ніколи в житті не потрапляв в подібні ситуації, я прошу вас про допомогу проконтролюйте даний процес з боку банку та допоможіть в його вирішенні. Я готовий надати всю необхідну додаткову інформацію тільки би вирішилась проблема. Я не планую виплачувати цей борг так як ці гроші в мене вкрали, якщо питання не вирішиться я буду підіймати його на найвищі рівні, До Національного Банку України, Прем'єра Міністрів, а до Президента України. Банк та Правоохоронні органи мають розслідувати та вирішити дану ситуацію, а не почепити цей борг на людину яка його не брала!
ПУМБ
Ответ банка
PUMB 8 декабря 2023, 11:56
Вітаємо!

Нам шкода, що Ви постраждали від шахрайських дій. Ми бажаємо детальніше розібратися в ситуації, тому просимо Вас надіслати в особисті повідомлення Ваші ПІБ та ІПН для розслідування зазначених списань. Після завершення вичерпної перевірки ми неодмінно повернемося до Вас зі зворотнім зв'язком.
Полезный комментарий
PUMB 13 декабря 2023, 15:33
Вітаємо! Ми надали зворотній зв’язок у приватні повідомлення задля збереження банківської таємниці.
Проблема решена
vesontrax 8 декабря 2023, 1:24
Отделение по адресу: Днепр, ул. Привокзальная, 4
Пользовался услугами банка почти 7 лет (зарплата, международные переводы, снятие валюты и просто обычная оплата как в интернете так и просто в магазинах), все в принципе было неплохо (иногда тупящее приложение и постоянные очереди в банки не в счет).В общем 1 числа получил сообщение в вайбере что мой счет ограничен по причине подозритльных действий, начинаю звонить в службу поддержки и тут мне отвечают что я не могу им позвонить со своего финансового номера, ок набираю с другого номера-спустя минут 15 общения с 3 специалистами обрисовываю свою ситуацию, мне выдают что меня пытались взломать и вводили неверную пару логин и пароль, пригласили в отделение в понедельник.Причем за 10 минут до бана мне пришло 2 гривны на счет с пополнения Монобанка.
В первый рабочий день недели посещаю отделение ПУМБа, специалист внимательно меня выслушала и выдает что по сообщению их службы безопасности, меня не взламывали, а на меня кинули жалобу, что я мошенник или еще что-то:)На вопрос кто мне прислал 2 гривны ответ убил-мы не видим кто это вам прислал.Просят предоставить информацию о входящих переводах 1 числа (у меня было 3 ввода на общую сумму 50к гривен, и покупка валюты на месячный лимит, переводы были от моих хороших знакомых)я пишу объяснительную, в которой предоставляю квитанцию к каждому переводу с ФИО и данными отправителя (пришлось попросить каждого присласть мне квитанцию во время посещения банка).Спустя минут 20 ожидания мне отвечает служба безопасности, что увы с вами принято разовать деловые отношения.
В общем в течении 3 дней я все-таки смог забрать все свои сбережения и накопления по картам и попрощаться.Вопросов к работникам никах нет, в процессе ожидания предлагали даже кофе:), все отлично, приветливые хорошие люди, но увы в общей сложности не рекомендую на данный момент.В условиях развития банковской системы в стране не вижу смысла цепляться за данный банк.
ПУМБ
Ответ банка
PUMB 8 декабря 2023, 10:13
Вітаємо!

Щиро жалкуємо, що ця ситуація створила для Вас незручності та негативно вплинула на Ваше враження про співпрацю з банком. Ми бажаємо детальніше розібратися в ситуації, тому передали Ваше звернення в роботу профільного відділу. Це дозволить врахувати Ваш досвід для покращення наших процесів.
Полезный комментарий
PUMB 11 декабря 2023, 15:08
Вітаємо! Ми надали зворотній зв’язок у приватні повідомлення задля збереження банківської таємниці.
Motylop 7 декабря 2023, 8:03
Расстроена данным банком!!! снимала деньги в банкомате 4200 грн и с карты они списались, а на руки не получила!!! ответов внятных нет по этому поводу, денег до сих не вернули, а они очень нужны!!(
Почему ждать 90 дней??? а жить за что эти 90 дней?!
ПУМБ
Ответ банка
7 декабря 2023, 13:33
Вітаємо!

Ми бажаємо розібратися у ситуації і написали Вам у приватні повідомлення для уточнення деталей.
valeriya1301 6 декабря 2023, 14:19
Банк мошенник, захожу в приложение чтобы перевести деньги, пишет недостаточно средств, хотя деньги на счету есть. Позвонила на горячую линию, ответ вам надо пройти идентификацию обратитесь в банк. Какая еще идентификация? Где это указано? В приложении никаких уведомлений не было
ПУМБ
Ответ банка
6 декабря 2023, 16:05
Вітаємо!

Так як Ваша реєстрація відбувалась у застосунку ПУМБ Online за допомогою BankID, то згідно вимог Національного банку України, така ідентифікація не є повноцінною та не надає банку достатньо інформації, тому рахунки мають обмеження щодо лімити на внесення коштів на рахунок. Саме тому, Ваші рахунки були заблоковані у зв'язку з перелімітом. Для розблокування рахунків необхідно пройти переідентифікацію у відділенні нашого банку ПУМБ.

На жаль, на сьогодні, провести переідентифікацію дистанційно(за паспортом книжкою) немає можливості.

Сподіваємося, що у майбутньому Ви будете отримувати лише позитивні враження від користування нашими послугами.
Проблема решена
bvy 5 декабря 2023, 11:06
Вирішив спробувати налаштувати родинний зв’язок у додатку для переказу валюти між батьками та собою. Додаток пропонує вказати фінансовий номер члена родини та зробити фото свідоцтва про народження. Все робиться надзвичайно легко. Через декілька днів у додаток мені та моєму батьку прийшло повідомлення, що родинний зв’язок підверджено. Далі почалися проблеми. Дуже дивно, що переказати кошти може лише та особа, що ініціювала процес вставнолення рідства, тобто я можу переказати кошти батьку, а він мені ні. У підтримці сказали, що якщо батько хоче переказати кошти мені, то потрібно йому також ініціювати процес встановлення родинних відносин. При цьому йому потрібно зробити фото мого свідоцтва про нарождення!!! додати файл зображення не можливо. На запит як йому це зробити, кажуть передайте оригінали свідоцтва про народження батьку, щоб він їх сфотографував через додаток. Навіщо підтверджувати родинний зв’язок з обох сторін, якщо він вже підтверджений? Як можна вирішити цю проблему? Документи передати фізично неможливо
ПУМБ
Ответ банка
PUMB 5 декабря 2023, 15:40
Вітаємо!

Нам прикро, що сталася дана ситуація. Хочемо зазначити, що при встановленні родинного зв'язку немає потреби іншому родичу надавати документи, щоб зробити переказ у валюті. Ми бажаємо перевірити коректність консультації нашими фахівцями та після перевірки ми неодмінно надамо Вам зворотній зв'язок.
somemnfnlogin12 4 декабря 2023, 14:30
Активировал категорию кешбека на магазин Maudau в этом месяце.
Ранее оплачивал покупки с Пумба — всё было ок.

В этом месяце оплатил две покупки по 800 грн — ни за одну не получил кешбек.
В поддержке, как обычно, ничего не знают и маринуют три дня одним и тем же ответом, самой стандартной отпиской по типу: «Передали в соответствующий отдел, ждите»

По факту, просто нарушили условия.
(Нет, мне, конечно, на третье обращение написали, мол «Кешбек может выплачиваться 10 дней», но это такая чушь, боже. В том плане — кто-то когда-нибудь видел, чтобы кешбек выплачивался 10 дней? Если покупка сделана и соблюдены условия — деньги зачисляются. Всё)

Учитывая, какой банк колхозный и как любят в поддержке уже даже после того, как с ними попрощаешься, начать навязывать тебе миллиард ненужного тебе мусора, не удивлюсь, если это просто мошенничество
ПУМБ
Ответ банка
PUMB 4 декабря 2023, 15:09
Вітаємо!

Нам прикро, що у Вас виникло негативне враження про роботу нашого банку. Просимо надіслати Ваше ПІБ та фінансовий номер телефону нам у приватні повідомлення аби у нас була можливість перевірити всі деталі та розібратися у ситуації детальніше. Після отримання результатів перевірки ми неодмінно надамо Вам зворотній зв'язок.
Полезный комментарий
somemnfnlogin12 7 декабря 2023, 18:53
Проблема решена. Кешбек таки зачислили. Спустя четыре дня.
2XL 3 декабря 2023, 18:14
Зразу скажу що не рекомендую нікому користуватися цією послугою саме від банку ПУМБ, бо її оформлення — це якийсь сюр.
На сайті від банку пропонувалось оплата пральної машини 20 частинами частинами, але вже в магазині виявилось що частин лише 15. Не дуже приємний початок…
Я є активним користувачем банківських послуг зокрема оплати частинами. В Приватбанку зараз ліміт на розстрочки закінчився, а-банк проявив малодушність та забрав ліміт після двох оформлених розстрочок, monobank пропонував розділити купівлю лише на 10 частин.
Тому я вирішив погодитися на 15 від пумбу. Трохи здивував початок коли співробітник почав запитувати прізвище ім'я по батькові дату народження ідентифікаційний код, а не лише номер телефону.
Я вже давно є діючий клієнт цього банку, маю кредитну картку з пристольним лімітом який майже весь не витрачений, якого вистачило б на 8 таких правильних машин.
Але банк запросив в мене документи через дію, затверджені дія підписом. Зробив запрос кредитної історії. Під кінець повністю мене приголомшив, приславши величезну анкету. Де треба було вносити дані починаючи з місця роботи і закінчуючи прізвищами співробітників місцевого ЖРЕО))
Доречно буде додати, банк має всі ці відомості про мене. Окрім кредитної карти я користуюсь дебютними картами та депозитами в цьому банку.
На цьому місці оформлення я відмовився далі приймати участь в цьому безглузді та попросив замінити кредитуючий банк на інший. Отримав одне єдине повідомлення в додаток, підтвердив його та отримав фіскальний чек.
Таким чином аби не мої експерименти з банком ПУМБ я б провів в магазині всього одну хвилину замість 20.

До цього моменту в мене не було претензій до банку. Стабільно працює додаток, надаються банківські послуги.
Зауваження викликає лише гаряча лінія, останнім часом демонструюча крайній низький рівень знань операторів.

Сподіваюсь що все ж таки банк зрозуміє, що в даному вигляді ця фінансова послуга неконкурентна та розробить спрощений механізм оформлення.
ПУМБ
Ответ банка
PUMB 3 декабря 2023, 19:28
Вітаємо!

Нам шкода, що дана ситуації викликала у Вас негативні емоції. Просимо надіслати Ваше ПІБ та фінансовий номер телефону у приватні повідомлення аби у нас була можливість перевірити всі деталі та зафіксувати Ваше звернення щодо спрощення процедури оформлення послуги «Оплата частинами».
Полезный комментарий
PUMB 8 декабря 2023, 16:45
Вітаємо! Відповіли Вам у приватні повідомлення задля збереження банківської таємниці.
dianatkachuk12 1 декабря 2023, 17:24
Добрий вечір.
Щойно відкрила кредитну карту. Чому на карті вказано рядок «використано» і після цього величезна сума? Я ще нічого не використовувала, лише відкрила карту.
ПУМБ
Ответ банка
PUMB 1 декабря 2023, 17:44
Вітаємо!

Будь ласка, надішліть нам в особисті повідомлення Ваші ПІБ та ІПН, щоб ми могли розібратися в ситуації детальніше.
sasha1312 1 декабря 2023, 13:07
заблокировали карту и говорят обратится в отделение с паспортом, я в данный момент нахожусь за границей, вопрос — как?
ПУМБ
Ответ банка
1 декабря 2023, 13:21
Вітаємо!

Ми бажаємо розібратися у ситуації і написали Вам у приватні повідомлення для уточнення деталей.
Полезный комментарий
PUMB 4 декабря 2023, 15:56
Вітаємо! Ми надали зворотній зв’язок у приватні повідомлення задля збереження банківської таємниці.
Torpid 30 ноября 2023, 19:45
Я являлся клиентом банка ПУМБ меньше двух недель. По началу я был доволен услугами банка, но недавно со мной произошел инцидент, который полностью изменил мое мнение о ПУМБ.
Сегодня я хотел оплатить покупку в онлайн магазине, захожу в приложение и вижу -777 миллионов, начинаю гуглить и понимаю, что счет мне заблокировали. Я сразу же написал в поддержку банка, там ничего не сообщили о причинах.
Я точно знаю, что причин для блокировки нет, на карте около десятка транзакций, 3 оплаты в онлайн магазине (суммы до 5 долларов), пара покупок оффлайн, 3−4 пополнения с моей карты монобанка. Дня 4 по счетам вообще не было движений. Регистрацию проходил через bankid.
Я не мог поверить, что банк может так поступить со своим клиентом. Абсолютно нулевая работа техподдержки. У меня есть счета в привате, абанке и моно никогда ничего подобного не было. Хотя сумма остатка небольшая, все же очень не приятно. Не знаю когда я попаду в отделение банка.
Я рекомендую всем потенциальным клиентам банка ПУМБ очень внимательно подумать, прежде чем открывать счет в этом банке.
ПУМБ
Ответ банка
PUMB 30 ноября 2023, 22:55
Вітаємо!

Ми бажаємо детальніше розібратися в ситуації, яку Ви описали. Для цього просимо Вас надіслати нам в особисті повідомлення Ваші ПІБ та ІПН для ідентифікації. Це дозволить нам з'ясувати причини блокування та надати Вам зворотній зв'язок з результатами перевірки.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Teide 30 ноября 2023, 17:17
Для того, щоб поповнити власну картку в банкоматі, потрібно вводити спочатку номер телефону, потім код з смс, потім номер картки. Це дуже незручно!
Зручно вставити картку в банкомат, ввести пін і поповнити її. Якщо потрібно поповнити іншу картку, то тоді вже дійсно потрібно ввести її номер. Саме так працюює поповнення карток в тому ж Приваті.
ПУМБ
Ответ банка
PUMB 30 ноября 2023, 18:18
Вітаємо!

Поповнення картки в терміналі самообслуговування вимагає введення її номеру після авторизації за номером телефону.

Шкодуємо, що наш сервіс виявився незручним у користуванні для Вас. Ми зафіксували Ваш відгук для того, щоб врахувати його для покращення роботи наших терміналів в подальшому.
Teide 30 ноября 2023, 16:58
Завжди вважав, що автопролонгація потрібна клієнту, щоб продовжити депозит на первинних умовах. Виявляється, у ПУМБі це так не працює і банк змінює відсотки, що є головною умовою депозиту. Причому ніде в депозитному договорі це не написано. Буду шукати банки, де ми однаково розуміємо умови автопролонгації.
ПУМБ
Ответ банка
PUMB 30 ноября 2023, 17:58
Вітаємо!

Автопролонгація депозитного договору відбувається з процентною ставкою, яка діє на момент пролонгації вклада.

При оформленні першого рахунку в банку клієнт підписує заяву про приєднання Договору про комплексне банківське обслуговування фізичних осіб (ДКБО), яке визначає умови співпраці банку та клієнта. Згідно пункту 8.14.1. ДКБО, «процентна ставка на кожний новий строк розміщення Вкладу встановлюється у розмірі, що визначений Банком на дату початку кожного нового строку розміщення Вкладу для вкладів фізичних осіб з аналогічними умовами розміщення».

Ознайомитися з текстом ДКБО можна у будь-якому відділенні ПУМБ та на нашому офіційному сайті pumb.ua («Звернення та безпека» — «Документи» — «Публічна пропозиція АТ „ПУМБ“ на укладання договору комплексного банківського обслуговування фізичних осіб»).
Проблема решена
Vladr 30 ноября 2023, 16:07
28.11.2023 получил в приложении сообщение о блокировке денег в сумме 354 грн. После общения со службой поддержки пришло письмо с требованием закрыть счет.
Сразу же поехал в банк. Сотрудники сказали, что закрыть счет почему-то смогут только после 01 декабря и мне нужно ждать звонка.

Сегодня в приложении приходит сообщение с требованием актуализировать паспортные данные. Задал вопрос по е-мейл по поводу 354 грн. В ответ получил это: «У відповідь на Ваше звернення повідомляємо, що для уточнення можливості отримання коштів необхідно звернутись до відділення Банку з оригіналами документів, паспорт та ІПН.»

Так я ж позавчера обращался с документами, они никому нафиг не нужны были и сотрудница сказала, что деньги вернут. А из процитированного выше ответа следует, что деньги могут и не вернуть.

ПУМБ — у вас все настолько плохо, что начали мелочь по карманам тырить и деньги просто так крысить?
ПУМБ
Ответ банка
PUMB 30 ноября 2023, 17:35
Вітаємо!

Ми бажаємо детальніше розібратися в ситуації, яка склалася. Для цього ми вже зареєстрували Ваше звернення та направили його в роботу. Після перевірки причин блокування ми надамо Вам відповідь з результатами в особистих повідомленнях.
Полезный комментарий
Vladr 4 декабря 2023, 21:42
Вернули деньги :)

Курс валют в ПУМБ

Валюта Покупка Продажа
EUR 43.4 44.1
PLN 9.85 10.35
USD 41.7 42.3
Все курсы банка

Курс валют в ПУМБ

Валюта Покупка Продажа
EUR 43.4 44.1
PLN 9.85 10.35
USD 41.7 42.3
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / ПУМБ 💰 / Отзывы о ПУМБ 📝