Multi от Минфин
(8,9K+)
Оформи кредит — выиграй iPhone 16 Pro Max!
Установить

ПУМБ горячая линия

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы задать вопрос, нужно войти или зарегистрироваться
Ministerstvofin
Клієнт ПУМБ
11 августа 2023, 3:25
Я є клієнтом ПУМБ протягом багатьох років. Регулярно і без проблем користувалася застосунок ПУМБ. Наразі не можу в нього зайти, бо для входу в застосунок на екрані відображенно мій недійсний номер телефону, а значить при введені дійсного паролю виникає помилка. У застосунку змінити неправильний номер самостійно на дійсний неможливо. Оновити пароль також не можливо, бо не надходять смс на фінансовий номер. Сформувати запит до ІТ з кодом помилки неможливо, бо я не можу зайти в застосунок ПУМБ. Прошу терміново вирішити ці проблеми — відновити правильний номер телефону для входу в застосунок та вхід до застосунку, а також надходження смс на мій фінансовий номер, коли я знаходжуся за межами України. Наперед дякую!
ПУМБ
Ответ банка
11 августа 2023, 9:45
Вітаємо! Будь ласка, надішліть в особисті повіломлення Ваші ПІБ, ІПН та коректний фінансовий номер телефону, щоб ми могли розібратися в ситуації.
Ministerstvofin
Клієнт ПУМБ
11 августа 2023, 3:03
Добрий день! Дуже прошу допомогти. Не приходять смс з ПУМБ. Я знаходжуся не в Україні. У мене на руках фінансовий номер, який в роумінгу. З мобільним телефоном все в порядку. Всі смс з України надходять, в тому числі від інших українських банків. Не надходять тільки смс від ПУМБ. Відповідно, коди підтвердження отримати не можливо. Зверталася до мобільного оператора — відповіли, що в них все працює нормально. Судячи з усього, проблема в банку. Чому я не отримую смс від ПУМБ на фінансовий номер? Прошу терміново вирішити цю проблему та зробити так, щоб смс з ПУМБ мені надходили. Наперед дякую!
ПУМБ
Ответ банка
11 августа 2023, 9:44
Вітаємо! Будь ласка, надішліть нам в особисті повіломлення Ваші ПІБ, фінансовий номер телефону та дати і орієнтовний час, в який повідомлення мали бути доставлені. Ми розберемося в ситуації та надамо Вам зворотній зв'язок.
Annapolina1421
Annapolina1421
10 августа 2023, 12:13
Добрий день, заблокували соціальну карту з дитячими грошима без яких на те причин.Прошу в допомозі розблокувати.
ПУМБ
Ответ банка
10 августа 2023, 12:47
Вітаємо! Для ідентифікації просимо Вас надіслати нам в особисті повідомлення Ваші ПІБ та ІПН або фінансовий номер телефону.
Illja
Illja
8 августа 2023, 16:41
Illia, Рівне
Як мені зробить виписку рахунку в програмі пумб за цілий рік в одному документі, а не за кожен місяць окремо?
Не знайшов відповідного пункту.
ПУМБ
Ответ банка
9 августа 2023, 20:57
Вітаємо! Ви можете замовити виписку за рік у чаті підтримки. Для цього слід увійти до мобільного додатку ПУМБ Online та обрати «Більше» — «Написати в чат».
marynakhlikei
Марина Хлікей
4 августа 2023, 10:49
Марина, Черноморск (Ильичёвск)
Ще раз. Ви написали мені що інформація уточнюється. Писали сюди три дні тому. Запросили ІПН та ПІБ. Що саме ви уточнюєте три дні? Мій ПІБ? Ще раз в мене така проблема. Не приходить заробітна плата мужа на мій рахунок у ПУМБ. Банк відправник каже що відправив, є підтвердження що гроші списалися, є копія swift переводу. На прохання ініціювати пошук або повернення платежу до їх банку кажуть що не можуть тому що гроші відправлено. Кажуть звернутися до банку отримувача. На мої прохання у ПУМБ відповідають шаблонами, допомагати ніхто не хоче. Кажуть тільки відправник може ініціювати пошук. В їхньому банку кажуть що служба безпеки ПУМБ (як що дослівно англійською security department, може в нас по другому) може зв'язатися з їх банком для уточнення і що це звичайна процедура. У ПУМБ нам кажуть що ми нічого не можемо зробити, звертайтесь до відправника. Але відправник все відправив. То до кого звертатися? Через 10 днів буде вже місяць як відправли
ПУМБ
Ответ банка
4 августа 2023, 12:53
Вітаємо! Ми надіслали Вам в особисті повідомлення запит інформації, яка необхідна для пошуку платежу.
marynakhlikei
Марина Хлікей
4 августа 2023, 10:32
Марина, Черноморск (Ильичёвск)
Доброго дня, ще раз! Чекаю на відповідь від вас вже три дні. Ви написали що інформація уточнюєтьс
ПУМБ
Ответ банка
4 августа 2023, 12:52
Вітаємо! Ми відповіли на Ваш запит в особистих повідомленнях.
marynakhlikei
Марина Хлікей
1 августа 2023, 18:33
Хлікей Марина, Одеса
Доброго дня. Будь ласка допоможіть. Я клієнт банку ПУМБ. Мій чоловік працював у Португальської компанії. Заробітна платня приходить на мій рахунок. Відправляють з Португальского банку по міжнародній системи SWIFT. Останій переказ був 14.07.2023. Пройшло вже 19 днів а грошей досі немає. Відправник каже що відправив гроші, та вони списалися з його рахунку. У ПУМБ підтримки кажуть що цього трансферу немає, тобто він не надійшов до банку. Мій чоловік зв'язався з банком відправником у Португалії. Вони там кажуть що ми повинні зв'язатися з ПУМБ з відділом безпеки (Security Department це дослівно як вони казали англійською), казали що цей відділ може дати запит до їхнього банку у Португалії, щоб виявити що сталося з грошима. Але у підтримки кажуть звертатися до банку відправника. Вже кілька днів граємо у пінг понг. Ці португальці дуже складні люди і нічого не хочуть робити. В нас копія swift переводу. Чи можливо якось зробити запит до банку Португалії з України? Тому в їхньому банку кажуть що це звичайна процедура і що це можливо. Дякую
ПУМБ
Ответ банка
1 августа 2023, 20:32
Вітаємо!Нам дуже прикро, що сталась така ситуація. Ми бажаємо розібратися в ситуації детальніше. Для цього просимо надіслати нам в особисті повідомлення Ваші ПІБ та ІПН. Ми неодмінно розберемося в ситуації та повернемося до Вас зі зворотнім зв'язком.
YevgenLyashko
Yevgen Lyashko
19 июля 2023, 12:57
Yevgen
Уже прошел месяц как моя семья не может получить мою зарплату. Это не нормально. Деньги заблокированы без основательно и без каких-либо уведомлений и объяснений. Почему? Сколько нужно ещё ждать?
ПУМБ
Ответ банка
19 июля 2023, 13:24
Вітаємо, Євгене! Ми уже зафіксували запит на перевірку причини блокування рахунку. Після проведення перевірки ми обов'язково надамо зворотній зв'язок власнику рахунку у приватних повідомленнях.
MarinaLyashko
MarinaLyashko
19 июля 2023, 12:25
Марина
Добрый день. Мне немецкий работодатель 20.06.2023 ошибочно перечислил 20000$ не на тот валютный счет.
Немецкий банк отправил запрос ПУМБу на возврат средств.
Ответа нет. ПУМБ уже заблокировал средства. В результате и возврата денег нет и я не могу пользоваться средствами.
Подскажите пожалуйста, как получить доступ к деньгам?
Горячая линия ПУМБ недостаточно компетентна. На данный момент нахожусь за пределами Украины, возможности приехать в Украину нет.
MarinaLyashko
MarinaLyashko
19 июля 2023, 11:08
Марина
Добрый день. Мне немецкий работодатель 20.06.2023 ошибочно перечислил 20000$ не на тот валютный счет. Немецкий банк отправил запрос ПУМБу на возврат средств. Ответа нет. ПУМБ уже заблокировал средства. В результате и возврата денег нет и я не могу пользоваться средствами. Подскажите пожалуйста, как получить доступ к деньгам? Горячая линия ПУМБ недостаточно компетентна. На данный момент нахожусь за пределами Украины, возможности приехать в Украину нет.

ПУМБ
Ответ банка
19 июля 2023, 12:36
Вітаємо! Просимо надіслати Ваше ПІБ та фінансовий номер телефону нам у приватні повідомлення. Ми залюбки допоможемо вирішити даний інцидент.
YevgenLyashko
Yevgen Lyashko
18 июля 2023, 13:57
Yevgen
Добрый день. Мне ошибочно, на валютный ПУМБ счет прислали несколько тысяч долларов от немецкого работодателя. То есть деньги мои, но пришли не на тот счет. Запрос ПУМБу на возврат немецким банком уже отправлен-ответа нет. Но ПУМБ уже заблокировал средства. В результате я не могу пользоваться своими же средствами. Подскажите пожалуйста как получить доступ к деньгам? Горячая линия ПУМБ недостаточно компетентна. Живу в Польше, возможности приехать в Украину нет.
ПУМБ
Ответ банка
18 июля 2023, 16:21
Вітаємо! Ми бажаємо детальніше розібратися у ситуації. Просимо надіслати Ваше ПІБ, фінансовий номер телефону та суму переказу коштів у приватні повідомлення.
AlexTesl
AlexTesl
17 июля 2023, 9:58
Александр, Киев
Здравствуйте!

05.07.2023 я оформил заявление на чарджбэк на странице https://www.pumb.ua/pos-internet с подробным описанием ситуации, а также прикрепил скриншоты, подтверждающие мои утверждения в заявлении (БПК [#772724]).

07.07.2023 я получил «стандартную отписку» от info@fuib.com. Специалист, по всей видимости, невнимательно прочитал мое заявление и не ознакомился с прикрепленными скриншотами, либо не ознакомился с ними вовсе. После прочтения ответа стало ясно, что он не соответствует излагаемому в заявлении.

07.07.2023 я ответил на «стандартную отписку», указав на ошибку и уточнив цель моего заявления.

11.07.2023 я направил очередное письмо на info@fuib.com, так как на предыдущее ответ не получил.

13.07.2023 в очередной раз я попросил info@fuib.com дать ответы на предыдущие запросы и удовлетворить мою просьбу.

17.07.2023 в ходе звонка на номер +380 (50) 290 72 90 я так и не смог получить интересующую меня информацию, т. к. не дождался ответа сотрудника, который обрабатывает жалобы на долгую отработку заявление:)

И так, внимание, вопрос: когда будет удовлетворено заявление БПК [#772724]?
ПУМБ
Ответ банка
17 июля 2023, 19:55
Вітаємо! Просимо написати у приватні повідомлення Ваше ПІБ та фінансовий номер телефону для перевірки інформації.
79221830
Vitalii Kuznetsov
6 июля 2023, 18:24
Vitalii
Вітаю!

Знаходжусь за кордоном, зайшла значна сума коштів 6 липня до обіду. Після 14 години я вже не зміг потрапити у застосунок та розраховуватися картою Apple Pay. Додзвонитися до підтримки не можу. Як відновити доступ в додаток?
ПУМБ
Ответ банка
6 июля 2023, 19:09
Вітаємо! Відповіли на Ваше запитання у приватних повідомленнях.
Brindisi
Brindisi
5 июля 2023, 8:44
Brindisi, Київ
Добрий день.

2 липня я в мобільному застосунку PUMB online обрав категорію кешбека від партнерів «MOYO 3% на всі товари» на поточний місяць. В цей же день зробив замовлення на moyo.ua, яке оплатив на сайті власною кредитною картою всеМОЖУ (обирав спосіб оплати «картою VISA/Mastercasrd на сайті»). Вибор категорій кешбека від партнерів я робив ДО оплати замовлення. В історії операцій оплата відображається «Покупка LIQPAY*MOYO DNIPRO UA -1048.00 ₴». Замовлення я отримав у відділенні «Нової Пошти» 4 липня. Проте кешбек на цю оплату не нарахований.

Чи можу я дізнатись, чому не було нараховано винагороду за операцію, яка відповідає вимогам кешбек-програми? Або, якщо це технічна помилка, отримати нарахування?
ПУМБ
Ответ банка
5 июля 2023, 10:15
Вітаємо! Будь ласка, надішліть нам в особисті повідомлення Ваші ПІБ та ІПН або фінансовий номер телефону. Ми розберемося в ситуації та неодмінно надамо Вам зворотній зв'язок.
valeriicrypto
Валерка Котовский
1 июля 2023, 14:59
Валерка, Планета
Добрый день
Вопрос представителям банка PumbВ общем счёт я открыл недавно в пумб, почитал комментарии клиентов, кто ненавидит криптовалюту, кто ещё чего.
И встал вопрос, банк пумб против покупки\\продажи на криптовалютных биржах?
Для открытости для банка, стоит писать примечания к переводу *покупка валюты\\криптовалюты?
Далее, все те кого заблокировал финмон банка, нарушили лимит оборота 400 т в месяц?
(Ведь по указу НБУ если на счёте лимит оборота в мес превыш 400к, банк может блок дать и потребовать подтвердить доход)
Банк не может блокировать клиента из-за чьих то жалоб, к примеру я продал Пете доллар\\криптодоллар, мебель или ещё чего, он переводит мне на карту деньги, а потом звонит в банк говорит что ничего никому не продавал, у него деньги украли, кто прав в этой ситуации?
И да ещё одно, на сайте НБУ, они сами рекламируют продажу Е — гривня, как украинскую криптовалюту, так что ненавистники бирж, скорее просто тёмное село, при каждой продаже, бирже платиться налог, так что там более чем открыто, но жаль что банки тёмные пока что…
Жду ответы от представителя Пумб:)
Единственный косяк нашёл в приложении, отправка денег срабатывает со 2го раза, первый тех ошибка, возврат денег, второй проходит перевод норм
ПУМБ
Ответ банка
4 июля 2023, 16:05
Вітаємо!Відповідно до п. 4 та п. 5 ч. 2 ст. 8 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення" № 361 — IX від 06.12.2019р., банк зобов'язаний здійснювати належну перевірку клієнтів та забезпечувати моніторинг фінансових операцій клієнта на предмет відповідності таких фінансових операцій наявній у банку інформації про клієнта, його діяльність та ризик, включаючи інформацію про джерела коштів, пов'язаних з фінансовими операціями. У такому разі рахунки клієнта можуть бути обмежені до надання клієнтом офіційних документів, необхідних для здійснення належної перевірки.В разі виникнення помилок відображення чи роботи додатку, Ви можете надіслати звіт до технічної підтримки. Для цього власникам телефонів на IOS достатньо просто злегка потрусити телефон, а власникам пристроїв на Android – «тапнути» по екрану 5 разів. Після цього автоматично буде сформований лист для відправки в службу підтримки. Після завершення розгляду Ви отримаєте листа з результатами на Вашу електронну адресу.
lanina1
lanina1
28 июня 2023, 13:13
Сергій, Харків
Згідно виписки банку, банк нараховує відсотки на відсотки за користування кредитною карткою. Поясніть, будь ласка, на якій підставі.
ПУМБ
Ответ банка
28 июня 2023, 18:19
Вітаємо! Надішліть, будь ласка, Ваші ПІБ та ІПН або фінансовий номер телефону в особисті повідомлення. Ми розберемося в ситуації та повернемося зі зворотнім зв'язком.
ValentunaS
Олена Михалевич
23 июня 2023, 22:31
Олена, м.Бердянськ
Вітаю, чи можливо отримати КЕП у ПУМБ фізичній особі, яка є клієнтом банку та перебуває на тимчасово окупованій території (тобто не має змоги звернутись до відділення або прийняти дзвінок) через мобільний застосунок ПУМБ онлайн для того щоб скористатися ним для подання документів через веб портал ПФУ, якщо так, то як саме це зробити. Якщо ні, то тоді як взяти КЕП фізичній особі? Дякую.
ПУМБ
Ответ банка
26 июня 2023, 17:07
Вітаємо! На даний момент КЕП для фізичних осіб ми не випускаємо, проте найближчим часом така можливість планується. Слідкуйте будь ласка за новинами нашого банку. Бажаємо Вам гарного вечора!
maximbudyka
maximbudyka
19 июня 2023, 11:24
Максим, Київ
Підкажить будь ласка ПУМБ дозволяє операциії «quasi cash»? Я маю на увазі, якщо я відкрию валютний рахунок, я зможу поповнити свий рахунок за кордоном в дозволенних НБУ межах (до 100 тис грн в еквіваленті)?
ПУМБ
Ответ банка
19 июня 2023, 15:36
Вітаємо! Перекази P2P та квазікеш дозволені з валютних рахунків. Місячний ліміт до 100 тисяч гривень в еквіваленті.
Repot
Константин Слободянюк
15 июня 2023, 17:01
Константин, Запорожье
Утерял 2 платежные карты, посредством каких действий можно убрать их со своего андроид приложения Вашего банка
ПУМБ
Ответ банка
16 июня 2023, 16:49
Вітаємо! Картки перестають відображатися в мобільному додатку ПУМБ Online після завершення їхнього терміну дії. Також Ви можете звернутися до найближчого відділення ПУМБ, щоб достроково анулювати картки та видалити їх з додатку.
Eberhardt
Eberhardt
29 мая 2023, 21:57
Еберхардт, Житомир
Хочу повідомити про шахрайство в якому замішані Лацина Тетьяна Володимирівна, Лацина Юрій А. та Лацина Єлизавета Юріївна. Ці особи створюють нові акаунти в твітер, роблять деяке число репостів-дописів, а після цього публікують прохання грошової допомоги на різні потреби — на лікування котів, дітей, військових. Як доказ вони прикріплюють фотографії, але справа в тім, що всі ці фотографії їм не належать. Також вони підписуються різними іменами, але як реквізит для переказу прикладають картки, власниками яких є вищезгадані Лацини.
https://twitter.com/weaponismymood/status/1656432176261373952

Картки ПУМБ, які були замішані в зборах:
5355280017519586
5355085025748329
5355280017519586
ПУМБ
Ответ банка
30 мая 2023, 11:47
Вітаємо! Ми передали Ваше звернення на розгляд відповідального підрозділу. Якщо Ви постраждали від шахрайських дій, просимо оперативно повідомити про це, зателефонувавши на гарячу лінію банку. Це дозволить нам швидше вжити необхідних заходів та проконсультувати Вас щодо подальших дій.

Курс валют в ПУМБ

Валюта Покупка Продажа
EUR 48.9 49.6
PLN 11.45 11.75
USD 42.1 42.7
Все курсы банка

Курс валют в ПУМБ

Валюта Покупка Продажа
EUR 48.9 49.6
PLN 11.45 11.75
USD 42.1 42.7
Все курсы банка