ПУМБ горячая линия
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Для того чтобы задать вопрос, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в ПУМБ
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 43.3 | 43.9 |
PLN | 9.6 | 10.1 |
USD | 41.2 | 41.7 |
Все курсы банка |
Подскажите пожалуйста — какие лимиты установлены в мобильном приложении без подтверждения по СМС, чтобы не заблокировали карту:
1. При переводе на карту ПУМБ-ПУМБ — сумма и количество переводов в день
2. При переводе на карту другого банка — сумма и количество переводов в день
То есть — сколько я могу переводить и куда без риска для своего счета (карты)
Стандартний ліміт банку ПУМБ на операції в додатку ПУМБ онлайн — 50 000 грн, 20 операцій на добу.
Ліміт діє протягом доби з 00:00 до 23:59.
В ліміт включаються операції:
— на рахунки і карти банку ПУМБ;
— на рахунки і карти інших банків;
— всі операції оплати послуг.
Комментарии (2)
Для розблокування облікового запису Ви можете натиснути на кнопку «Забули пароль?» під рядком вводу паролю в мобільному додатку.
Або звернутися на гарячу лінію банку за номерами: +38 044 290 7 290
+38 096 290 7 290
+38 050 290 7 290
+38 093 290 7 290
Звернувшись до контак-центру, Ви можете з допомогою нашого голосового помічника Поліни, розблокувати обліковий запис не очікуючи відповіді оператора. Озвучте Поліні своє питання та слідуйте її підказкам.
Написать комментарий
Написать комментарий
Якщо у Вас виникають проблеми в роботі мобільного додатку, для детального вивчення Вашого питання просимо Вас надіслати логи з самого додатку, на етапі, коли виникає помилка.
Зробити це можна наступним чином: якщо у Вас на пристрої операційна система Андроїд – 5 разів швидко «тапнути» (здійснити торкання екрана), якщо iOS – Потрясти телефон > Надіслати повідомлення до служби підтримки.
Написать комментарий
Повідомляємо, що погашення заборгованості здійснюється за реквізитами рахунку.
Реквізити рахунку для погашення Ви можете отримати через такий дистанційний канал як наприклад: автоматичне голосове меню банку, зателефонувавши за номером телефону Гарячої лінії або при з'єднані з оператором. Також через паблік акаунт ПУМБ у Viber.
Ви також можете здійснити погашення кредиту в мобільному додатку ПУМБ online з гривневої карти будь- якого українського банку або через Viber.
Написать комментарий
Для перевірки, будь ласка, напишіть в особисті повідомлення Ваші ПІБ, ІПН або фінансовий номер телефону.
Написать комментарий
Перелік працюючих відділень може постійно змінюватись в залежності від ситуації.
Рекомендуємо певірити графік роботи відділення безпосередньо перед візитом.
Ознамитись з актуальною інформацією можна за посиланням: https://about.pumb.ua/map
Написать комментарий
Повідомляємо, що добовий ліміт на зняття в АТМ ПУМБ з карт Банків-партнерів — 3000 грн. (в АТМ м. Києва згідно зі списком – 30 тис. грн. з 03.03.2022 ).
Перелік банкоматів, які працюють на поточну дату, розташований за посиланням: https://about.pumb.ua/map
Написать комментарий
Інформація щодо Вашого питання — статусу Swift платежів, відправлена в особисті повідомлення.
Написать комментарий
У меня такой вопрос:
Я когда расплачиваюсь в интернете, то транзакции успешно проходят, но суммы этих транзакций остаются «висеть» в приложении ПУМБ с пометкой «заблокированная сумма». Как от этого избавиться и почему так происходит?
Спасибо.
Повідомляємо, що у разі, коли Ви отримуєте повідомлення зі словом «Заблоковано» і вказана сума Вашої операції або в ПУМБ online відобрається платіж як заблокований і при цьому суми списані — це є успішні платежі. Дане відображення інформації пов'язане з особливістю проведення розрахунків, сума платежу спочатку блокується, що по факту є успішним його виконанням і до 3 робочих днів ми очікуємо підтвердження повного списання від сервісу/отримувача платежу. Після повного списання платежів сервісом суми цих платежів не будуть відображатись блокованими.
Написать комментарий
Подскажите, пожалуйста, какое количество транзакций с карты в интернете можно осуществлять, если лимит на оплату в интернете снят?
Заранее спасибо.
Повідомляємо, що по картах діє стандартний добовий ліміт на операції оплат в Інтернеті та покупки в POS-терміналах — 20 000 USD, 100 операцій.
Написать комментарий
Написать комментарий
Додатково інформуємо, що Ви також можете при наявності карти зняти гривню в банкоматі або здійснити валютообмін в мобільному додатку між своїми рахунками доларів на гривню та здійснити зняття гривні в банкоматі нашого банку.
Ознайомитись з роботою банкоматів та відділень можна за посиланням: https://about.pumb.ua/map
Написать комментарий
+38 044 290 7 290
+38 096 290 7 290
+38 050 290 7 290
+38 093 290 7 290
Написать комментарий
Написать комментарий
Написать комментарий
Написать комментарий
Комментарии (1)
До начала войны на территории Украины у меня на рублевой карте хранились денежные средства в валюте рубль. На данный момент я не могу снять данные денежные средства, каким образом можно осуществить снятие денежных средств с рублевой карты ПУМБ?
Написать комментарий
Почему Вы так долго отвечаете? Вы вообще работаете в «ответ» или тут началась классическая «Жалобная книга».
Сам вопрос: с чем связаны столь долгие ответы на вопросы клиентов?
Написать комментарий